Zal de demo ook nog voor iedereen beschikbaar gaan komen, en dan bedoel ik voor de release date? Helaas heb ik geen code, dus mocht er iemand nog een code over hebben
.

Heb hem maanden geleden ook al besteld bij bol.com en vanochtend pas mail gekregen met code erin.Frozen-North schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 11:41:
Heeft iemand al een mail ontvangen van bol.com? Ik heb het spel al maanden in pre order staan. Helaas geen code ontvangen om de demo te spelen
PSN: Von_Smallhausn
Mijn bericht ging dan ook meer over de benefit van FA-Member zijn dan de release date van de demo voor die members. Confused? Lees de gehele "conversatie"
XBO: Michaël#3318
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
[Voor 19% gewijzigd door mennuz op 03-06-2011 13:15. Reden: Extra info]
Lies are obvious to read because the truth is already written
Ja.DCG909 schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 13:22:
Vraagje, wordt de retail versie ook een steam spel? (zoals avp )
Want ik heb het niet zo op steam.
Humz! Dus tochmennuz schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 14:04:
Code gekregen.
BOS in februari besteld als pre order, geen code gemaild gekregen.
Heb erachteraan gebeld, uitgelegd hoe het zat, en ik heb nu net een mail binnen met de "pre-order code", want zo heet het daar intern ofzo. Dus er is nog hoop voor de mensen die gepre-ordered hebben en geen code hebben gekregen, gewoon bellen
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Systeem: Ryzen 9 3900X,RTX 4070 TI ,32GBVeng,Asro X570 PHANTOM GAMING 4 , Windows 11 Pro 64bits
[Voor 12% gewijzigd door alex3305 op 03-06-2011 16:09]
[Voor 68% gewijzigd door psychoclown op 03-06-2011 18:52]
Van dit stukje raak ik helaas nog niet echt opgewonden. Raar ook dat je in een demo gelijk zo'n tegenstander krijgt en ook nog eens meteen de Devastator.ravw schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 14:31:
for de mensen die de demo niet hebben hier de eerste Part van de demo
YouTube: DUKE 4 ever DEMO
Alle versies bevatten SteamWorks inderdaad.DCG909 schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 13:22:
Vraagje, wordt de retail versie ook een steam spel? (zoals avp )
Want ik heb het niet zo op steam.
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Bij de steam pre-order zat geen demo code volgens mij...Madshark schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 15:32:
Hier ook hetzelfde probleem![]()
DNF pre-order gedaan via Steam in de week dat hij te pre-orderen was. Game staat al in me library list, maar nergens een optie op de demo op te kunnen halen. Volgens sommige forums zou je de CD-Key moeten kunnen zien, staat er hier echt niet tussen![]()
[afbeelding]
Hehe ik weet niet of je level 1 van Duke Nukem 3d nog herinnert maar welk wapen krijg je daar meteen bij de eerste secret place...? Het is gewoon een kort teasertje denk ik en daarna zie je die gun een flink aantal levels niet meer terug.bram1984 schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 15:22:
Van dit stukje raak ik helaas nog niet echt opgewonden. Raar ook dat je in een demo gelijk zo'n tegenstander krijgt en ook nog eens meteen de Devastator.
[Voor 32% gewijzigd door DeNachtwacht op 03-06-2011 15:40]
Da's gewoon het 1e level uit de game. Hetgeen een herhaling is van het einde van de vorige Duke game. En het is niet eens echt, maar een game die je in de game zelf speelt.bram1984 schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 15:22:
[...]
Van dit stukje raak ik helaas nog niet echt opgewonden. Raar ook dat je in een demo gelijk zo'n tegenstander krijgt en ook nog eens meteen de Devastator.
Welke versie ?marshallq schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 16:53:
Review van een guildmate:
"Played the demo, the 2 weapon limit is the dumbest laziest design ever and it has no place in duke nukem.
Shortly after picking up a shrinkray gun, i was more or less forced to discard it again, because there was enemies on fixed mounted guns up ahead, which the rifle was useless for, and pick up the conveniently placed sniper rifle.
It stops you from using fun guns, because sooner or later, those guns become too situational and since you can't carry more than two, it's not very feasable to carry one.
The regenerating health is lazy as well, instead of designing fights/combat to depends on your abilities, you do your best until things get hairy, then proceed to sit behind a rock, great job, now all we need is a cover system.
Aiming with the mouse feels weird, i was told it's because Gearbox didnt bother with making 1:1 mouse input, i don't really know, apart from it feeling wonky.
Zooming in blurs everything except your reticle, which also blurs if you move... comon, really?
The first MP DLC will be free of charge for first access club members, what this means is that if you like the multiplayer, then i hope you enjoy monthly/bimontly payments.
What a waste"
Geen idee om eerlijk te zijn. Denk je dat hij een verkeerde/oude versie gespeeld heeft dan? Hou deze game zelf niet echt in gaten maar ik dacht wellicht een goede review voor het topic.
[Voor 17% gewijzigd door marshallq op 03-06-2011 17:53]
[Voor 6% gewijzigd door Mon0lith op 03-06-2011 21:55]
PSN: Von_Smallhausn
het begin stuk is de eindbaas van Duke 3dbram1984 schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 15:22:
[...]
Systeem: Ryzen 9 3900X,RTX 4070 TI ,32GBVeng,Asro X570 PHANTOM GAMING 4 , Windows 11 Pro 64bits
Of ik loop over een wit doosje met een groot rood kruis erop, welke random door het level verspreid liggen, en ik ben weer topfit. Net zo lame.Tripp schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 18:01:
regenerating health is altijd al lame geweest. Dat is voor luie programmeerders en luie leveldesigners. Alles lekker generiek. "oeh auw ik wordt geraakt en ik lig eigenlijk half dood op de grond". Maar door even te wachten ben ik weer 100%!
FPS these days
Ik heb de oude Duke kapot gespeeld, maar het einde van de demo niet afgekeken. Ging er vanuit dat ze dingen uit de oude game in de nieuwe zouden stoppen, waaronder dus deze eindbaas. Maar ik snap 'm nu.ravw schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 20:13:
[...]
het begin stuk is de eindbaas van Duke 3d
Zie hier YouTube: Duke Nukem 3D - End of Episode 3
dus een verwijzing naar de oude game van daar ook die uitspraak van hem van ik heb 12 jaar moeten wachten .......![]()
ik vind dat ze het niet beter hadden kunne doen dan zo te beginnen ..
maar denk dat sommige hier Duke 3d niet hebben gespeeld of helemaal hebben uitgespeeld ja dan snap je de humor ook niet en er zitten wel meer dingen in die naar de oude game verwijzen
[Voor 46% gewijzigd door bram1984 op 03-06-2011 20:27]
het eerste level van de Demo van Duke 4 ever is het zelfde als de einde van duke 3dbram1984 schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 20:20:
[...]
Of ik loop over een wit doosje met een groot rood kruis erop, welke random door het level verspreid liggen, en ik ben weer topfit. Net zo lame.
[...]
Ik heb de oude Duke kapot gespeeld, maar het einde van de demo niet afgekeken. Ging er vanuit dat ze dingen uit de oude game in de nieuwe zouden stoppen, waaronder dus deze eindbaas. Maar ik snap 'm nu.
[Voor 4% gewijzigd door kevz op 03-06-2011 21:06]
Klinkt mij als quote van de dag.kevz schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 21:03:
Tja, toch jammer dat Gearbox diegenen waren dit spel op de markt te brengen volgens mij hebben zij helemaal geen verstand van oldschool pc fps gaming, en word duke nukem forever te vroeg uitgebracht.
Ik ben verslaafd aan koken. Volg me op https://www.kookjunk.nl
'Political Correctness is fascism pretending to be good manners.' - George Carlin
Gearbox is begonnen onder Valve ten tijde van Half-Life1, dus ik denk dat ze er op z'n minst bekend mee zijn. Ik denk ook dat ze maar 1 opdracht hebben meegekregen: zo snel mogelijk uitbrengen die hap, dan zijn we er eindelijk vanaf
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 6600 8GB
[Voor 10% gewijzigd door alex3305 op 03-06-2011 22:27]
[Voor 12% gewijzigd door Tortelli op 03-06-2011 21:46]
22x330Wp Oost-Zuid-West, 24x360Wp Oost-West, Total 15.900Wp
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
jeps
Dat standaard antwoord had ik wel verwacht.bram1984 schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 20:20:
[...]
Of ik loop over een wit doosje met een groot rood kruis erop, welke random door het level verspreid liggen, en ik ben weer topfit. Net zo lame.
[Voor 16% gewijzigd door Tripp op 03-06-2011 22:31]
Gearbox heeft het spel niet eens zelf afgemaakt. Dat waren de oud werknemers van 3drealms!! Dit is dus wel hoe 3drealms het spel op de markte wilde brengen. Gearbox heeft alleen maar wat gfx updates gedaan en de hele zooi zitten coördineren.kevz schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 21:03:
Tja, toch jammer dat Gearbox diegenen waren dit spel op de markt te brengen volgens mij hebben zij helemaal geen verstand van oldschool pc fps gaming, en word duke nukem forever te vroeg uitgebracht. Ook kijkend naar Borderlands gaan er wss toch een stuk of 5 dlc's uitkomen voor 5-10 euro p/s waar niemand (gok ik) op zit te wachten.
install 1,7 gigswoutr schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 23:01:
hoe groot is de demo aan mb?
Dus het komt door de consoles dat er geen health packs meer worden gebruikt?Tripp schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 22:26:
[...]
Dat standaard antwoord had ik wel verwacht.
Apart healthpacks oprapen is nog altijd logischer dan vanuit het niets in 1 seconde helemaal healen. Alsof je een supermutant bent ofzo.
In sommige situaties is het wel passend(Halo, bijvoorbeeld want daarbij is het ook echt je shield), maar niet in alle. Zoals al die in 1 dozijn COD4+ franchise troep.
Er is gewoon geen uitdaging aan. Schieten, o shit ik bijna dood, coveren, healen, schieten, rinse and repeat.
Nee doe mij maar gebieden/area's waarover nagedacht is, waar je spannend doorheen kan zonder a la minute te healen. Waarbij je je best moet doen en het een uitdaging is. Helaas zie je dit bijna niet meer..
Wat mij betreft hebben consoles het niveau van shooters naar beneden gehaad, maarja je moet je game maar verkopen. en hoe meer kids het kunnen spelen hoe beter..
Als ze bij the duke het op dezelfde manier doen is het niet getrouw aan the good ol' duke en dan is voor mij de lol er flink vanaf, al helemaal als het ook blijkt dat je maar 2 guns kan dragen.
[Voor 40% gewijzigd door Jerry op 03-06-2011 23:51]
[Voor 5% gewijzigd door TweakJerommeke op 04-06-2011 00:30]
hmnee ik snap eigenlijk niet waarom ik dat zo mee nam in mijn rantbram1984 schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 23:19:
[...]
Dus het komt door de consoles dat er geen health packs meer worden gebruikt?
[Voor 25% gewijzigd door Tripp op 04-06-2011 01:02]
Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.
Anoniem: 337891
Eerlijk gezegd luister ik dan net zo lief de mp3tjes af waar zijn uitspraken op staan. Nee, ik had hier meer van verwacht.Anoniem: 337891 schreef op zaterdag 04 juni 2011 @ 01:44:
Zeuren over graphics, prestaties en healthpacks. We hebben het hier over 'The Duke'. Ik maak me nergens druk om terwijl ik kaugom kauw en konten schop. Demo even gespeeld en kon alleen maar genieten.
[Voor 33% gewijzigd door D4NG3R op 04-06-2011 02:27]
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
weer helemaal terug
Ik ook niet, maar die laatste episode is ook nog niet gereleased.Kain_niaK schreef op zaterdag 04 juni 2011 @ 02:49:
Volgens mij heb ik de laatste episode nog niet uitgespeeld.
🤘 Amp.lol. No bloat, just radio. ☕ Ninite-killer. 1000+ packages. ⛟
weer helemaal terug
D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6
Het is een samenvatting van duke3d.....Yonni schreef op zaterdag 04 juni 2011 @ 10:11:
Ik heb het filmpje van de Cynical Brit gezien, is de intro die daarin staat ook echt de intro van de demo? Die vind ik namelijk erg lelijk en geeft naar mijn idee al meteen heel veel van het 'verhaal' weg.
Saved by the buoyancy of citrus
ben ik he tniet helemaal mee eens, met regenerative health is het altijd schieten, geraakt worden, fftjes achte reen muurtje gaan staan en dan weer verder en dat oneindig. Ik vond health packs dan toch wel "realistischer" een kogel wond verdwijnt niet zomaar. Voor melee attacks zouden ze dat wel zo kunnen doenCyphax schreef op zaterdag 04 juni 2011 @ 11:47:
Ach, moeten zoeken naar health packs leidt alleen maar af van waar het om draait bij Duke Nukem: zoveel mogelijk (alien) tuig afknallen! Ben wel heel benieuwd naar de demo dus zodra ie beschikbaar wordt gaan we dat eens proberen.
Ik kan eigenlijkw el leven met die 2 weapon limit. Het stoort me minder dan ik dacht.Jerry schreef op zaterdag 04 juni 2011 @ 17:28:
Als die 2 weapon limit alleen voor de demo geldt dan kan het nog wel wat worden, maar ik heb er een hard hoofd in.
Het is alleen jammer dat je in de levels aan het handje wordt vastgehouden kwa wapens. Op bepaalde stukken staan bepaalde wapens die op dat punt goed werken (railgun voor ver af, shotgun voor dichtbij, etc). Ik had graag meer keuze gezien door meer wapens te kunnen dragen.Adlermann schreef op zaterdag 04 juni 2011 @ 18:23:
[...]
Ik kan eigenlijkw el leven met die 2 weapon limit. Het stoort me minder dan ik dacht.
Dat vergt planning van de speler, en fatsoenlijk level design.bram1984 schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 20:20:
[...]
[Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 159816 op 05-06-2011 14:21]
euh aim down sight zit er niet echt in hoor. Het is gewoon een ouderwetse zoom. Alleen de rail gun heeft een beetje een aim down sight.Anoniem: 159816 schreef op zondag 05 juni 2011 @ 14:16:
[...]
Dat vergt planning van de speler, en fatsoenlijk level design.![]()
regen hp
En ook aim down sight, quick time events en geen fatsoenlijke 1:1 mouse input? Ben blij dat ik 'm niet gepreordered heb.
UhAdlermann schreef op zondag 05 juni 2011 @ 14:33:
[...]
euh aim down sight zit er niet echt in hoor. Het is gewoon een ouderwetse zoom. Alleen de rail gun heeft een beetje een aim down sight.
[Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 159816 op 05-06-2011 14:37]
Duke3d had dat niet, Doom had dat niet, Quake had dat niet, Doom II had dat niet, ShadowWarrior 3D, Wolf3D had dat niet. Welke old school games heb jij het over in dit geval? Ik kan alleen Q3 zo voor de geest halen.Adlermann schreef op zondag 05 juni 2011 @ 14:50:
Daar klopt gee nzak van. Kijk goed wat er gebeurt. Anders speel de demo. Alle wapens zoomen iets in met RMB, zoals dat vroeger ook gebeurde. Het is niet zoals in COD waar je echt langs het wapen kijkt. Het spel zoomt met alle wapens gewoon iets in.
Ja, maar Duke is niet van die generatie. CS had het ook niet trouwens. HL volgens mij ook niet.RMB schreef op zondag 05 juni 2011 @ 15:17:
goldeneye, alle rainbow six games, delta force, Halflife+counterstrike, zeg maar de generatie NA de games die jij noemde
Het was de tussenstap tussen geen zoom mogelijkheid en aiming down the sights
Moet duke dan echt spelen als de eerste generatie? We zijn inmiddels wel 15 jaar verder. Als je een remake van duke3d wilt kun je beter duke3d spelen met HRP. Persoonlijk vind ik het tempo van de generatie net na duke en quake het beste.Anoniem: 159816 schreef op zondag 05 juni 2011 @ 15:27:
[...]
Ja, maar Duke is niet van die generatie. CS had het ook niet trouwens. HL volgens mij ook niet.
Ja, want dat is Duke. Dit is geen Duke Nukem. Dit is een generic shooter met Duke Nukem voice over.Adlermann schreef op zondag 05 juni 2011 @ 15:34:
[...]
Moet duke dan echt spelen als de eerste generatie? We zijn inmiddels wel 15 jaar verder. Als je een remake van duke3d wilt kun je beter duke3d spelen met HRP. Persoonlijk vind ik het tempo van de generatie net na duke en quake het beste.
Onzin. Het is geen 1996 meer. DNF kan prima een duke nukem game zijn met iets meer up2date gameplay. Alhoewel ik liever wel health packs had gehad en alle wapens. Maar het zoomen vind ik echt geen probleem. Natuurlijk zijn er nog veel meer aspecten wat duke duke maakt.Anoniem: 159816 schreef op zondag 05 juni 2011 @ 16:27:
[...]
Ja, want dat is Duke. Dit is geen Duke Nukem. Dit is een generic shooter met Duke Nukem voice over.
Hier ben ik het wel mee eens. Bijna alles behalve the Dukes voice zijn uit het spel gegooid, enkel om aan de standaard shooter eisen te voldoen.Anoniem: 159816 schreef op zondag 05 juni 2011 @ 16:27:
Ja, want dat is Duke. Dit is geen Duke Nukem. Dit is een generic shooter met Duke Nukem voice over.
PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman
Je bedoelt "Dit is geen Duke Nukem 3D". En dat klopt. Het is Duke Nukem Forever.Anoniem: 159816 schreef op zondag 05 juni 2011 @ 16:27:
[...]
[Voor 64% gewijzigd door Cyphax op 05-06-2011 18:51]
Na deze film is het mij duidelijk ik ga echt uitkijken naar een budget prijs .... want ik denk dat Duke nog wat achterloopt. Voor mij op dit moment niet € 50 waardig om uit te gevenJerry schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 23:49:
Graphics.
De one-liners.
De 2 weapons restriction![]()
![]()
.
De regenerative health.
Geen kick.
TotalBiscuit geeft hetzelfde gevoel als ik heb weer:
[video]
Iphone 5 -- eerste Iphone
Heb net het filmpje bekeken en ben er ook mee eens. Als ze deze eigenaardigheden kunnen terug draaien, dan is het wachten van +/-14 jaar meer waard. Niet dat ik echt gewacht heb, maar je verwacht wel een complete Duke Nukem spel.Jerry schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 23:49:
Graphics.
De one-liners.
De 2 weapons restriction![]()
![]()
.
De regenerative health.
Geen kick.
TotalBiscuit geeft hetzelfde gevoel als ik heb weer:
[video]
'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'
Ik ook bij Bol.com. Helaas ook geen code voor de demo. Damn.michel2506 schreef op zondag 05 juni 2011 @ 00:54:
hmm, das balen. Ik heb dus een balls of steel edition besteld bij bol en heb nu dus ook geen first access code
Heeft er iemand toevallig een code over?
Ik denk dat de meeste vijanden die je moet neerschieten met die RPG te snel bewegen?tha_crazy schreef op maandag 06 juni 2011 @ 10:57:
RPG, lock-on, waarom?
Het is ook vervelend dat je per se moet inzoomen. Het wordt je gewoon opgedrongen! Bah!.verder, het zoomen, oke voor de railgun kan ik het begrijpen, maar de rest?
en je kan zelfs inzoomen bij zijn vuisten
Die zou er wel inmoeten eigenlijk, ja. Maar dat kunnen ze regelen denk ik. Gewoon de melee-attack vervangen door de boot.maar waar de fuck is the mighty boot?
Kan zijn dat ze dan de boel opnieuw moeten balanceren.Persoonlijk hoop ik dat er gauw iets van een mod of update komt om toch alle wapens te hebben, en dat ook die vervelende "Press E to pick up <weapon>" weg te halen.
Ik denk dat de meeste levels gemaakt zijn door 3drealms eigenlijk, toen Gearbox verderging was er al onwijs veel content, dat hebben ze nooit allemaal weggegooid om opnieuw te beginnen. Ik vraag me af of die limiet van 2 wapens, en het ego-systeem ipv health niet ook gedaan is door 3drealms... voor we met z'n allen hier gaan afgeven op Gearbox...Voor mij komt die er sowieso wel, al is het alleen maar om hem op de plank te hebben.
Maar voor de mensen die de orginele duke niet kennen zal het een geweldige shooter zijn, voor de mensen die het orgineel wel kennen en deze helemaal grijs hebben gespeeld zal het wennen zijn, of zullen hem niet eens meer spelen.
Levels houd ik hier nog buiten sprake omdat ik niet weet hoe de levels uiteindelijk zullen zijn.
Klopt, maar dat deden ze in DN3D ook, moest je ook op geluk schieten, en dat bleef juist leuk.Cyphax schreef op maandag 06 juni 2011 @ 11:32:
Ik denk dat de meeste vijanden die je moet neerschieten met die RPG te snel bewegen?
Nee, het is natuurlijk niet dat je per-se moet inzoomen, maar ik vraag me wel af, waarom zit het er in?Het is ook vervelend dat je per se moet inzoomen. Het wordt je gewoon opgedrongen! Bah!.
(dan gebruik je het toch niet, zo kan ik ook klagen zeg... komop)
Hier ben ik het helemaal mee eens natuurlijk.Die zou er wel inmoeten eigenlijk, ja. Maar dat kunnen ze regelen denk ik. Gewoon de melee-attack vervangen door de boot.
In princiepe hoeft dat volgens mij niet, want het enige wat je dan doet is de wapens die je daar nodig hebt, gewoon de ammo weer vanaf pakken.Kan zijn dat ze dan de boel opnieuw moeten balanceren.
Als alle maps erop zijn ingericht lijkt het me lastig. Maar mijn voorkeur gaat er ook naar uit in principe.
Klopt, hierop flame ik ook zowel GearBox als 3D Realms niet, ik weet niet het erin heeft gedaan of waarom, misschien wel op bevel van 2K, je kan het niet weten.Ik denk dat de meeste levels gemaakt zijn door 3drealms eigenlijk, toen Gearbox verderging was er al onwijs veel content, dat hebben ze nooit allemaal weggegooid om opnieuw te beginnen. Ik vraag me af of die limiet van 2 wapens, en het ego-systeem ipv health niet ook gedaan is door 3drealms... voor we met z'n allen hier gaan afgeven op Gearbox...
Ik denk dat je die lock-on op gegeven moment gewoon nodig gaat hebben. Je kunt niet zo lang stil blijven staan om te mikken, je kon in die video wel zien hoe snel je neergemaaid wordt.tha_crazy schreef op maandag 06 juni 2011 @ 11:38:
Klopt, maar dat deden ze in DN3D ook, moest je ook op geluk schieten, en dat bleef juist leuk.
Ik denk dat ze dat gewoon hebben overgenomen van andere shooters, ik vind het over het algemeen wel heel handig. Ook wel weer omdat je een vijand sneller moet neerknallen dan in D3D, anders schiet 'ie jou overhoop. Maar als je het niets vindt laat je het liggen. Ik vind het wel aardig dat ze je de keus geven.Nee, het is natuurlijk niet dat je per-se moet inzoomen, maar ik vraag me wel af, waarom zit het er in?
En ze hoeven het spel niet om te gooien als ze de melee aanpassen, dat zouden ze in principe met een patch moeten kunnen doen, gok ik. Dus de vraag is dan: hoe gaan we Gearbox zover krijgen? Een petitie starten? Zullen genoeg voorstanders zijn en echte nadelen zitten er niet aan denk ik.Hier ben ik het helemaal mee eens natuurlijk.
De melee van het wapen slaat finaal de plank mis.
Ik ben ook geen leveldesigner, maar dat maakt het makkelijker om dingen over het hoofd te zien. Nouja, ik zie het niet als showstopper, maar de limiet mag er alsnog uit, het is waarschijnlijk leuker om meer mee te kunnen slepen. Wellicht gooien ze het op realisme, maarre.. het is een game, geen simulator.In princiepe hoeft dat volgens mij niet, want het enige wat je dan doet is de wapens die je daar nodig hebt, gewoon de ammo weer vanaf pakken.
Lijkt mij imho geen groot probleem, maar ik ben dan ook geen leveldesigner.
Ik denk dat het met dat ego-systeem wel goed zal komen. Als je er eenmaal aan gewend bent... de wapenlimiet is een grotere reden tot klagen wat mij betreft.Klopt, hierop flame ik ook zowel GearBox als 3D Realms niet, ik weet niet het erin heeft gedaan of waarom, misschien wel op bevel van 2K, je kan het niet weten.
Maar het blijft voor mij toch wel een groot minpunt
Daar kan je wel gelijk in hebben, ik denk dat ik zelf gewoon ook teveel bij het nostalgische blijf hangen.Cyphax schreef op maandag 06 juni 2011 @ 11:48:
Ik denk dat je die lock-on op gegeven moment gewoon nodig gaat hebben. Je kunt niet zo lang stil blijven staan om te mikken, je kon in die video wel zien hoe snel je neergemaaid wordt.
Dat was wel op de moeilijkste graad, dat wel, maar je krijgt wat snellere actie zo: schieten, wegwezen en na een paar seconden weer je dekking verlaten om meer te schieten.. volgens mij geeft dat meer hektiek, dat kan best leuk zijn.
Dat wel, maar dan alsnog, waarom zoom bij de fists? is dat zo moeilijk om daar een exception voor in te bouwen?Ik denk dat ze dat gewoon hebben overgenomen van andere shooters, ik vind het over het algemeen wel heel handig. Ook wel weer omdat je een vijand sneller moet neerknallen dan in D3D, anders schiet 'ie jou overhoop. Maar als je het niets vindt laat je het liggen. Ik vind het wel aardig dat ze je de keus geven.
weet niet hoe modbaar DNF zal zijn, indien die redelijk open is dan geef ik het een paar weken om hem toe te voegen.En ze hoeven het spel niet om te gooien als ze de melee aanpassen, dat zouden ze in principe met een patch moeten kunnen doen, gok ik. Dus de vraag is dan: hoe gaan we Gearbox zover krijgen? Een petitie starten? Zullen genoeg voorstanders zijn en echte nadelen zitten er niet aan denk ik.
Hoewel, de melee met wapen is misschien handig op punten dat je geen boot kan gebruiken. Gewoon toevoegen Gearbox!
Daarom, een game moet niet op het realisme gebaseert zijn, dan hadden ze namelijk ook de aliens eruit kunnen laten.Ik ben ook geen leveldesigner, maar dat maakt het makkelijker om dingen over het hoofd te zien. Nouja, ik zie het niet als showstopper, maar de limiet mag er alsnog uit, het is waarschijnlijk leuker om meer mee te kunnen slepen. Wellicht gooien ze het op realisme, maarre.. het is een game, geen simulator.
Ja wellicht, maar toch mis ik in elke game de med-packs en het zoeken ernaar.Ik denk dat het met dat ego-systeem wel goed zal komen. Als je er eenmaal aan gewend bent... de wapenlimiet is een grotere reden tot klagen wat mij betreft.
Uh, een beetje skill in een game is niet meer nodig? Dat je het op een console nodig hebt wil nog niet zeggen dat je het nodig hebt op de PC. Direct rocket hits op snel bewegende en vliegende targets is al jaren een onderdeel van een hoop fps games.Cyphax schreef op maandag 06 juni 2011 @ 11:32:
[...]
Ik denk dat de meeste vijanden die je moet neerschieten met die RPG te snel bewegen?
[Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 159816 op 06-06-2011 12:26]
Tja, als zij de game erop maken dat je het nodig hebt ga je zitten vloeken als het niet kan hoor. Ik zie de lol er niet van in een object te moeten raken van afstand dat snel beweegt, en terwijl ik maar een paar raketten heb.Anoniem: 159816 schreef op maandag 06 juni 2011 @ 12:25:
[...]
Uh, een beetje skill in een game is niet meer nodig? Dat je het op een console nodig hebt wil nog niet zeggen dat je het nodig hebt op de PC. Direct rocket hits op snel bewegende en vliegende targets is al jaren een onderdeel van een hoop fps games.
Hmmm modbaarheid is denk ik heel belangrijk. Dat kan een gigantisch verschil maken. Ik denk wel dat de modbaarheid van DNF al door 3drealms is bepaald, en ik weet niet wat hun affiniteit is met de modders... als het Valve of Epic is, dan weet je dat het erg modbaar gaat zijn, maar ik weet niet hoe dat bij 3drealms is. Ben wel benieuwd, het kan de houdbaarheidsdatum van de game gigantisch vooruitduwen.tha_crazy schreef op maandag 06 juni 2011 @ 11:56:
[...]
weet niet hoe modbaar DNF zal zijn, indien die redelijk open is dan geef ik het een paar weken om hem toe te voegen.
Indien niet, dan hoop ik inderdaad dat GearBox naar de kritiek luistert en het gewoonweg toevoegt.
op deze manier lijkt het voor mij namelijk ook meer op Quake3 met een DN skin als ik even eerlijk mag zijn.
Max Payne (van 3drealms) was goed te modden dus wie weetCyphax schreef op maandag 06 juni 2011 @ 12:30:
[...]
Hmmm modbaarheid is denk ik heel belangrijk. Dat kan een gigantisch verschil maken. Ik denk wel dat de modbaarheid van DNF al door 3drealms is bepaald, en ik weet niet wat hun affiniteit is met de modders... als het Valve of Epic is, dan weet je dat het erg modbaar gaat zijn, maar ik weet niet hoe dat bij 3drealms is. Ben wel benieuwd, het kan de houdbaarheidsdatum van de game gigantisch vooruitduwen.
Mocht het zo zijn, dan ga ik er zeker naar kijken.Jerry schreef op maandag 06 juni 2011 @ 14:10:
[...]
Max Payne (van 3drealms) was goed te modden dus wie weet.
Google Pixel 7a Macbook Pro 2023 16" LG OLED evo C3 Samsung Galaxy S23 Hogwarts Legacy Samsung Galaxy Z Fold4 Apple iPhone 14 Nintendo Switch Lite
Tweakers is samen met
Hardware Info,
AutoTrack,
Gaspedaal.nl,
Nationale Vacaturebank,
Intermediair en
Independer
onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2023
•
Hosting door True
Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.
Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details
Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details
Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.
Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details