Acties:
  • 0Henk 'm!

• Flotter
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:22

Flotter

Pelipper!

Bij Dixons kun je de Balls of Steel edition nog bestellen (voor alle platformen). Ik heb vanochtend nog de pc-versie besteld, 'k hoop alleen niet dat ik straks te horen krijg dat ie niet leverbaar is :P

Hmmm, ik zie nu dat ze het pre-orderknopje weggehaald hebben bij de pc-versie...

PSN ID: Flotmeister | Steam ID: Flotter

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Nu online
alex3305 schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 00:34:
Bij mij is overigens hetzelfde gebeurd. Ik heb ook de PC (BoS) versie gepreörderd bij bol.com, maar deze staat nog wel bij mijn bestellingsoverzicht. Dus ik denk dat het aantal pre-orders gewoon overschreden is geweest. Daarnaast heb ik trouwens opgemerkt dat deze versie bij meerdere sites is verdwenen.
Staat bij mij ook nog in het overzicht. Ik ga ervanuit dat ik die geleverd krijg, want ik heb hem vrij vroeg besteld.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DeNachtwacht
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19-03 14:01

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09:47

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Ik heb een maand of 3 geleden bij Bol de BoS editie besteld. Je moet even naar je complete besteloverzicht gaan, daar staat ie bij mij nog tussen op de status "Wordt verwerkt".

Mijn muziekcollectie op Discogs

• BlaSfem0n
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-06-2022

BlaSfem0n

I'm cool! My mother told me so

Had em vrij vroeg via Gamemania-site gepreordered (gratis via de site btw)
Ook daar staat hij aangegeven als uitverkocht ondertussen.

Ode aan specs.tweak.to! | OLD BIG CASE | LAN CASE

• Compi_56
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-03 22:57
Nieuwe shrink trailer op http://www.insidegamer.nl/pc _/-\o_

Acties:
  • 0Henk 'm!

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Nyarlathotep schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 17:47:
Ik heb een maand of 3 geleden bij Bol de BoS editie besteld. Je moet even naar je complete besteloverzicht gaan, daar staat ie bij mij nog tussen op de status "Wordt verwerkt".
Laat me niet zo schrikken heren, mijne stond ook nog keurig in het overzicht.
Moet er niet aan denken..echt lang genoeg gewacht nu hoor :+

Mijn vriendin vond het volgens mij allemaal een beetje overkill/wanstaltig..maar ja, leg "The Duke" maar eens uit he :P

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0Henk 'm!

• EvaluationCopy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14-03 20:54
Pre-order op Steam!!

What difference is it to me if a decision is forced upon me by a dictator or by half of my neighbors? Either way my right to free, peaceful action has been nullified. – Stephen H. Foerster

Acties:
  • 0Henk 'm!

• michel2506
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23:35
ik heb net maar even een mailtje gestuurd naar bol over de balls of steel edition. Zal allemaal wel goedkomen maar ik weet graag waar ik aan toe ben :)

• michel2506
antwoord terug ontvangen van bol. Niks aan het handje voor diegenen die hem al besteld hebben :)

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Edit knop ;)

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

Ik hoop maar dat m'n Xbox weer terug is tegen de tijd dat DNF-BoS uitkomt.
Gisteren issie opgehaald en naar duitsland verscheept, naar MS' reparatiecentrum. Geen idee hoe snel MS tegenwoordig is met reparaties, maar ik hoop dat het niet zo is als veel andere hardware fabrikanten (2 maand wachten tot een laptop terug is b.v.)

Hey, pssssst! Wanna buy some stuf? | Opel Vectra C GTS 1.8 '06 | Honda CBR600F '97 | Honda Magna V30 '85

• Zanac-ex
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 23:28
Alleen al voor de multiplay hoop ik dat er een paar oude levels inzitten.
Spin Circle, LA Rumble en Hollywood Holocaust.
Wat een plezier via nul Modem. Steroids vs Jetpack

• michel2506
@bram1984

edit knop is imo zinnig als je nog even iets toe wilt voegen aan je bericht binnen een redelijke tijd. Mijn 2e bericht was 1,5 dag later en ik vond het handiger om een nieuw bericht toe te voegen.

[Voor 16% gewijzigd door michel2506 op 12-05-2011 14:47]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• rkonings
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 06-01 15:31
Kan je via een Xbox of PS3 ook mee doen aan Death matches met iemand die de PC versie van DNF heeft?
is er zowieso wel een multiplayer mogelijkheid tussen deze platformen mogelijk?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
rkonings schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 13:29:
Kan je via een Xbox of PS3 ook mee doen aan Death matches met iemand die de PC versie van DNF heeft?
is er zowieso wel een multiplayer mogelijkheid tussen deze platformen mogelijk?
Nee. Is ook niet echt eerlijk hè, controller vs. muis.

• Ad de Jong
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:23
Duke Nukem had bijna homoseksueel robothulpje (PC, PS3, X360)

Nieuws | 13 mei 2011 - Onder de noemer opvallende onthullingen: Duke Nukem had bijna een homoseksuele robot als sidekick gehad in Duke Nukem Forever. Dit onthulde Randy Pitchford, baas van ontwikkelaar Gearbox, tijdens een evenement van de British Academy of Film and Television Arts in Londen.

Het idee achter het robotmaatje was volgens Pitchford om "te kijken hoe Duke zou reageren op iemand die een andere geaardheid heeft dan hijzelf". Pitchford vertelt dat de robot in de toekomst alsnog zijn opwachting kan maken in een Duke Nukem-game. "Ik wil niet te veel verklappen aangezien we hem eventueel alsnog willen introduceren."

Pitchford uitte zich ook over de verwijtingen dat Duke Nukem seksistisch en een vrouwenhater zou zijn. "Duke is een wilde kerel en is geliefd in de wereld waarin hij leeft. Zijn wereld lijkt op die van ons, maar is het absoluut niet. Wij leven in een tijd waarin veel superhelden mietjes zijn geworden. Ze zijn overdreven emotioneel en iedereen probeert zichzelf zo serieus te nemen."

Bron

Edit: Duke Nukem Forever Shrinkage Trailer even in venster toegevoegd.
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=fQ08ZEFY9T8]

[Voor 5% gewijzigd door Ad de Jong op 14-05-2011 20:35]

Mijn profiel op Discogs

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:50
Gebruik dan tenminste de HD versie van die trailer zonder ingebakken overbodige reclame van derden.

[Voor 17% gewijzigd door The Zep Man op 14-05-2011 20:39]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tripwire999
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06:43
Vandaag bekent geworden dat de Demo voor FAC (First Acces Club) users 3 juni uitkomt

link

[Voor 34% gewijzigd door Tripwire999 op 17-05-2011 13:01]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• WeZet
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-01-2021
Balls of Steel versie nog steeds te pre-orderen via Zavvi.nl. Net gedaan voor 64 eu (PC), en nu maar wachten op die First Acces Club code voor de demo begin juni. :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• EvaluationCopy
Mijn verwachtingen zijn redelijk getemperd de afgelopen 12 jaar maar sjongejonge wat ziet die shrinkage trailer er gewoon FUN uit :)

What difference is it to me if a decision is forced upon me by a dictator or by half of my neighbors? Either way my right to free, peaceful action has been nullified. – Stephen H. Foerster

Acties:
  • 0Henk 'm!

• rethxoth
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 17-03 09:11
Iemand enig idee wanneer de Demo uit komt? Heb een key gewonnen en ingevoerd op de website, maar zag geen datum staan :/

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08:10

Cyphax

Moderator LNX
EvaluationCopy schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 14:34:
Mijn verwachtingen zijn redelijk getemperd de afgelopen 12 jaar maar sjongejonge wat ziet die shrinkage trailer er gewoon FUN uit :)
Dat lijkt me dan ook precies wat we kunnen verwachten: een hoop lol. En dat is ook uiteindelijk precies wat we willen, toch? Foute, vrouwonvriendelijke humor, one-liners en veel actie. :+
Wat dat betreft kan DNF volgens mij niet meer teleur gaan stellen.

Saved by the buoyancy of citrus

Acties:
  • 0Henk 'm!

• The CarNagE Man
  • Laatst online: 30-01 12:15

The CarNagE Man

SüperG33K

Ik kan niet wachten erop! Eindelijk na 12 jaar DNF spelen!!! :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Andyk125
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 10:00
Is het nut van een Demo niet om mensen over de streep te trekken om de game toch te kopen? |:(
Hoezo maken ze de demo in het begin alleen beschikbaar voor mensen die gepre-ordered hebben :?

Vindt dat een beetje een vreemde ontwikkeling in de game industie, ben ik de enige of?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• EvaluationCopy
Andyk125 schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 16:43:
Is het nut van een Demo niet om mensen over de streep te trekken om de game toch te kopen? |:(
Hoezo maken ze de demo in het begin alleen beschikbaar voor mensen die gepre-ordered hebben :?

Vindt dat een beetje een vreemde ontwikkeling in de game industie, ben ik de enige of?
De demo zal wel EERST voor de pre-orders beschikbaar komen en later voor de rest?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• McKaamos
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

Wat EvaluationCopy al zegt. Pre-ordereaars, dus de mensen met een groot vertrouwen in de developer, worden beloond door als eerste toegang te krijgen tot het "voorafje".
De rest volgt later, ofcourse.

Btw, hoe wordt je lid van die First Access Club? Heb zelf een DNF-BoS pakket voor de X360 in pre-order staan bij GameMania.

Oh, en vandaag is m'n Xbox weer terug gekomen van reparatie, en als "schadevergoeding" een prepay kaart voor 1 maand XBox Live Gold lidmaatschap erbij :) Meteen maar even goed aan het werk gezet met NFS:HP om eens te testen.
Goldcard wordt later verzilverd. Tis me nu iets te druk om weer een dag te gaan zitten gamen :P

Hey, pssssst! Wanna buy some stuf? | Opel Vectra C GTS 1.8 '06 | Honda CBR600F '97 | Honda Magna V30 '85

Acties:
  • 0Henk 'm!

• CR35
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 16-03 21:59

CR35

infamous topic killer...

Andyk125 schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 16:43:

Ik vind het ook raar, een beetje als in charlie sheen's " I already got your money" idee :P

Acties:
  • 0Henk 'm!

• alex3305
  • Laatst online: 17-03 14:02
Maar die code is alleen voor participating retailers.. Ik ben bang dat daar niet veel Nederlandse winkels tussen gaan zitten :N.

• Flotter
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:22

Flotter

Pelipper!

alex3305 schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 21:20:
Maar die code is alleen voor participating retailers.. Ik ben bang dat daar niet veel Nederlandse winkels tussen gaan zitten :N.
Volgens deze lijst valt dat best mee: http://www.dukenukemforever.com/preorder/fulllist.html
Benelux
Free Record Shop
Game Mania
BOL.com
Smartoys
Player one
Fnac
Dixons
Dynabyte
Most independent game stores
Vraag blijft alleen welke independent game stores precies?

PSN ID: Flotmeister | Steam ID: Flotter

• Zanac-ex
Vreemd dat de demo niet voor de Steam pre-order geld terwijl Steam een vereiste is.

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18-03 17:14

Phyxion

_/-\o_

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

• Ward Vr
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-03 14:54
Laatste ronde was moeilijk maar zeker het spelen waard :9

• Yonni
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-03 06:47
Ik kan die babes helaas niet downloaden :( :(

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

• Ward Vr
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-03 14:54
De service ligt plat, zal wat overbevraagd zijn wrs :P

• Phyxion

Phyxion

_/-\o_

Yonni schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 22:45:
Ik kan die babes helaas niet downloaden :( :(
Speciaal voor Tweakers even een spiegeltje gemaakt van alle downloads: klik.

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Mocht je de laatste willen vrijspelen waar bijstaat dat je een cheatcode nodig hebt:

spoiler:
Nee, hier staat niets nuttigs.

En tip 2:

spoiler:
Typ in dat menu in hoofdletters DN , daarna bij de popup achter die DN: ITEMS.

Enjoy!

[Voor 10% gewijzigd door Jejking op 19-05-2011 00:36]

• Freekers
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Bespaar je de moeite om naar die Duke Nukem Tour 'Truck' te gaan.
Tis gewoon een grote aanhanger die achter een Jeep hangt, met 8-10 Xbox 360 consoles erin.
Bovendien waren ze nog niet eens klaar met opbouwen om 10:15, terwijl je eigenlijk al vanaf 9:00 zou mogen spelen

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 2x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

• EvaluationCopy
Freekers schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 11:15:
Bespaar je de moeite om naar die Duke Nukem Tour 'Truck' te gaan.
Tis gewoon een grote aanhanger die achter een Jeep hangt, met 8-10 Xbox 360 consoles erin.
Bovendien waren ze nog niet eens klaar met opbouwen om 10:15, terwijl je eigenlijk al vanaf 9:00 zou mogen spelen
Wat had je dan verwacht, de Duke in levende lijven te ontmoeten? :+

• Koenzie
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 27-01 13:59

Koenzie

Never leave, just go

EvaluationCopy schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 11:48:
[...]
Jah, eigenlijk wel! Dat zou toch goed bij de promo passen, een duke look-a-like... ?

Life is like a box of chocolates you never know what ya gonna get

• Zanac-ex
Koenzie schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 11:52:
[...]

Jah, eigenlijk wel! Dat zou toch goed bij de promo passen, een duke look-a-like... ?
Duke has no time to play with himself

• d33n
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15-03 14:43
Daarnet was er anders wel een duke look-a-like. Je kon met Duke en een chick op de foto. Ik ben na het werk even gaan kijken maar het viel mij ook erg tegen, vooral de kleine schermpjes waar op gespeeld moest worden.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Freekers
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

EvaluationCopy schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 11:48:
[...]

Nee, een truck. En geen veredelde aanhanger waar een graffiti artiest even z'n best op heeft gedaan en waar daarna een geek 8 consoels heeft ingebouwd... T was echt een aanfluiting.
8-10 consoles... weet je hoe lang je dan wel niet staat te wachten !? En dan in zo'n kleine aanhanger... lekker allemaal tegen elkaar aangepropt, op 20 inch schermpjes.

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 2x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Hari-Bo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10:06

Hari-Bo

F5 addict

Inmiddels ook een preorder gedaan, kan niet wachten om met de Duke een puinhoop te maken. :9~

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19-03 20:46

Wildfire

Joy to the world!

Zojuist mailtje van DimensionPlus gehad dat de preorder voor de Balls of Steel Edition te plaatsen is. Meteen gedaan. Alleen jammer dat deze editie blijkbaar pas 8 tot 15 dagen na de normale release beschikbaar komt.
BELANGRIJK
De Balls of Steel editie van Duke Nukem Forever voor PC, zal naar verwachting rond de 8-15 dagen na release van standaard game beschikbaar komen! Beschikbaarheid nav info leveranciers, beperkingen kunnen opgelegd worden vlak voor release, u ontvangt dan bericht van ons.

BONUS

Bestel jouw Duke Nukem tijdig en ontvang een early access code. Hiermee krijg je toegang tot de speciale afdeling op de Duke Nukem site, waar je een registratie code ontvangt. Deze geeft weer toegang tot meer goodies, naast datgene wat je al op de special guest afdeling van de Duke site vindt. Mooiste is natuurlijk toegang tot de demo, zodat je kunt proeven aan die zaligmakende actie, nog voordat de game in de winkels ligt.

Registreer jouw code op
www.dukenukem.com/access
Phyxion schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 00:19:
[...]

Je mist er twee, maar ja die waren toch al corrupt op de site zelf :P

(5350 punten gescoord op die site trouwens)

[Voor 14% gewijzigd door Wildfire op 21-05-2011 19:24]

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Sendy
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Daarnet in R'dam op de foto met Duke, een buitenaards monster neergeknald en een T-shirt gescored. Het was het zeker waard om naar die aanhanger te gaan!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Duke Nukem Forever is blijkbaar GOLD en wordt nu op de blinkende schijfjes geperst:
http://frontpage.fok.nl/n...ertien-jaar-afgerond.html

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Sendy schreef op zondag 22 mei 2011 @ 17:25:
Daarnet in R'dam op de foto met Duke, een buitenaards monster neergeknald en een T-shirt gescored. Het was het zeker waard om naar die aanhanger te gaan!
En dan geen foto neerzetten? Tssk ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Sendy
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Die foto moet ik nog geë-mailt krijgen. Of zou ik al op het web te vinden zijn?

edit:
Ik heb mezelf bijkans een ongeluk geklikt, maar toch mijn foto gevonden!

[Voor 34% gewijzigd door Sendy op 25-05-2011 12:56]

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Vandaag m'n early access key ontvangen. Zometeen maar eens gaan rondneuzen :)

• pin_point
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08:35
Wildfire schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 19:46:
Vandaag m'n early access key ontvangen. Zometeen maar eens gaan rondneuzen :)
Waarvoor heb jij je early access key ontvangen dan?, zit met smart te wachten op mijn code voor steam

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

pin_point schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 19:47:
[...]

Waarvoor heb jij je early access key ontvangen dan?, zit met smart te wachten op mijn code voor steam
Preorders ontvangen een early access key, zodat we al bij enkele extra's èn de demo kunnen :)

• pin_point
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08:35
Wildfire schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 19:50:
[...]

Preorders ontvangen een early access key, zodat we al bij enkele extra's èn de demo kunnen :)
En personen welke de GOTY editie van Borderlands gekocht hebben dan? (zal direct het topic ook eens snel doorlezen, wellicht dat het al gepost is)

@Wildfire hieronder; ik sta ook al een tijdje bij first access club, vindt 't wel vreemd dat de demo zo kort op de release komt.

Anyhoe, we wachten gewoon af

[Voor 18% gewijzigd door pin_point op 26-05-2011 19:56]

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

pin_point schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 19:52:
[...]

En personen welke de GOTY editie van Borderlands gekocht hebben dan? (zal direct het topic ook eens snel doorlezen, wellicht dat het al gepost is)
Yup, die ook.

Net trouwens ingelogd bij de First Access Club, maar de demo is er nog niet. Heb maar vast wel de themesong gedownload :)

Anoniem: 376966

[...]

wtf man meer als 200 Mb wat zit er allemaal bij?

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
De Demo komt op 3 juni voor de First Access Club :)

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Anoniem: 376966 schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 20:00:
[...]

wtf man meer als 200 Mb wat zit er allemaal bij?
Nee dat zijn gewoon de low-compression topless pics van die Duke Nudem game, meer niet.

---

Woei, de nieuwe Duke Nukem themesong... man, wat een nostalgie om na al die jaren de Duke Nukem theme weer eens te horen! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Ik heb geen NDA ofzo hoeven te tekenen (:+) dus hier is de themesong alvast voor diegenen die geen early access hebben: klik hier. Graag gedaan :)

[Voor 21% gewijzigd door Wildfire op 26-05-2011 20:07]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Chef_v_leeuwen
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 19-03 16:52
Check de speciale Duke Edtion EVGA GTX 560 kaart :)

http://eu.evga.com/newsletter/EUNL_2011-05-26/

Alleen voor die BeltBuckle zou je hem bijna al kopen :P al zal de boel EVGA kennende wel veels te duur zijn.

* PSN=Chef_NL** *

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tripwire999
  • Laatst online: 06:43
wow die duke nukem evga bundle ziet er echt vet uit! K ga wel ff op ebay checken tegen de tijd dat die bundel uitkomt of ik wat van die accessoires kan krijgen ofzo. Nog 2 weekjes en hij is uit :) nog 1 weekje tot de demo!

[Voor 9% gewijzigd door Tripwire999 op 27-05-2011 07:24]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10:09

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Chef_v_leeuwen schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 06:46:
Check de speciale Duke Edtion EVGA GTX 560 kaart :)

http://eu.evga.com/newsletter/EUNL_2011-05-26/

Alleen voor die BeltBuckle zou je hem bijna al kopen :P al zal de boel EVGA kennende wel veels te duur zijn.
http://www.evga.com/articles/00633/
*Note: Bubblegum not included.
:-(

Kost maar 209 euro/ponden (???) als je de regio op EU/English zet :+ (normale EVGA kost ~170 euro pricewatch: EVGA GeForce GTX 560)

http://www.evga.com/products/moreinfo.asp?pn=01G-P3-1460-K1

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 6600 8GB

Acties:
  • 0Henk 'm!

• rg-mohwa
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10:26

rg-mohwa

Phoe Hé

iemand nog een linkje waar je de Balls of Steel editie voor de pc kan bestellen ? volgens mij zijn ze zo ongeveer op -O-

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Dalyxia
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 15-03 20:35
[...]

beetje laat misschien maar,

en de filmpjes dan?

http://www.mediafire.com/?56454442phe54i3

bron: http://forums.duke4.net/t...b-tube-duke-nudem-thread/

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Adlermann
  • Nu online
wie heeft al van bol.com de FAC code ontvangen? Ik heb de BOS editie al maaaaanden in pre-order staan, maar nog steeds geen code ontvangen. Vrijdag komt de demo al, dus ik ben beniwud.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Supreme
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:08
Wat een super vette theme song :D

Acties:
  • 0Henk 'm!

• michiel_
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
pin_point schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 19:52:
[...]

Rechtermuis op Borderlands GOTY in je Steam library en dan view game CD key. Daar staat je first access club key ook tussen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• EvaluationCopy
Supreme schreef op maandag 30 mei 2011 @ 14:49:
Wat een super vette theme song :D
Ik ben benieuwd of Megadeth's Duke Nukem Theme nog in het spel zit, dit is toch speciaal voor DNF opgenomen. (Een jaar of 12 terug) :P

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Zanac-ex
EvaluationCopy schreef op maandag 30 mei 2011 @ 15:10:
[...]

Ik ben benieuwd of Megadeth's Duke Nukem Theme nog in het spel zit, dit is toch speciaal voor DNF opgenomen. (Een jaar of 12 terug) :P
Jeez, wat was ik toen blij met met mijn Soundblaster 64 op ISA slot.
MIDI Forever
Megadeth mag ook nog wel even blijven, Countdown To Destruction.

• not2secure4u
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10-01 15:07
nvm

[Voor 99% gewijzigd door not2secure4u op 02-06-2011 08:25]

NUC I5 256GB SSD

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Zanac-ex schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 01:40:
[...]

Jeez, wat was ik toen blij met met mijn Soundblaster 64 op ISA slot.
MIDI Forever
Megadeth mag ook nog wel even blijven, Countdown To Destruction.
Als je nou een paar posts naar boven kijkt zie je een post van mij met daarin een linkje naar de themesong van de nieuwe Duke Nukem.

-- Edit: kreeg trouwens een mailtje van de First Access Club, als vroege besteller krijg ik gratis toegang tot de multiplayer add-on. Add-on, is multiplayer niet ingebakken dan? (niet dat het mij uitmaakt, ben niet zo'n multiplayer)

[Voor 22% gewijzigd door Wildfire op 02-06-2011 09:53]

• AppieNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 19-03 12:36
Ik denk dat ze gewoon de eerste DLC bedoelen voor de multiplayer.

• mennuz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19-03 07:06
Adlermann schreef op maandag 30 mei 2011 @ 14:42:
wie heeft al van bol.com de FAC code ontvangen? Ik heb de BOS editie al maaaaanden in pre-order staan, maar nog steeds geen code ontvangen. Vrijdag komt de demo al, dus ik ben beniwud.
Heb mijn BOS editie al sinds februari in de pre-order, geen FAC code ontvangen nog.
Terwijl Bol.com wel bij de retailers staat waar je een FAC code moet krijgen. Bel er morgen achteraan, maar ik geef het een slechte kans aangezien mensen met een normale pre-order al wel een FAC code hebben gekregen.

• Adlermann
  • Nu online
mennuz schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 12:03:
[...]

Heb mijn BOS editie al sinds februari in de pre-order, geen FAC code ontvangen nog.
Terwijl Bol.com wel bij de retailers staat waar je een FAC code moet krijgen. Bel er morgen achteraan, maar ik geef het een slechte kans aangezien mensen met een normale pre-order al wel een FAC code hebben gekregen.
Dat zou zuur zijn dat je bij een BOS pre-order geen FAC krijgt.. Bij de normale DNF staat op bol.com ook niets meer over FAC.

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Adlermann schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 13:09:
[...]

Dat zou zuur zijn dat je bij een BOS pre-order geen FAC krijgt.. Bij de normale DNF staat op bol.com ook niets meer over FAC.
Ik heb mijn BoS-editie via Dimension Plus en heb op 26 mei van hun de early access key ontvangen. BOL Zou die dus ook al lang en breed moeten hebben.

• Adlermann
  • Nu online
worst case scenario koop ik morgen maar borderlands goty op steam :) , mits de demo multiplayer bevat.

• AppieNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 19-03 12:36
Ik had hem 2 weken terug pre-ordered bij Game Mania, moest de man achter de balie er nog even aan herinneren dat ik dan zo'n FAC code zou krijgen, hij zoeken in een bakje waar allerlei dingen in lagen en daar zat er nog 1 tussen lol. Beetje slordig, maar goed, kan morgen wel even de demo checken.

• mindcrash
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-11-2019

mindcrash

Rebellious Monkey

w00t!
As the launch date for Duke Nukem Forever approaches, we would like to offer a heartfelt thanks to you, the true believers who have already placed your bet on Duke with your pre-order, or Borderlands Game of the Year purchase. As a sign of our appreciation, Gearbox Software and 2K Games are thrilled to present every First Access Club member who has registered as of today the very first Duke Nukem Forever multiplayer downloadable add-on for free!* Surprise! Thank you again for all of your support. We're almost there.
Dat is nog eens een leuke verrassing! Nu nog even snel ergens de Balls of Steel edition bestellen :)

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

• Nyarlathotep

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Ook ik heb mijn pre-order staan bij Bol.com.
Heeft iemand al een key van ze ontvangen? Anders stuur ik wel even een mailtje...

• Adlermann
  • Nu online
Nyarlathotep schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 15:07:
Ook ik heb mijn pre-order staan bij Bol.com.
Heeft iemand al een key van ze ontvangen? Anders stuur ik wel even een mailtje...
Ik heb zojuist een mail gestuurd. Ben toch benieuwd wat het antwoord zal zijn.

• Nyarlathotep

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Adlermann schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 15:13:
[...]

Ik heb zojuist een mail gestuurd. Ben toch benieuwd wat het antwoord zal zijn.
Dan wacht ik nog even af :)

• DeNachtwacht
Duke Nukem History of a Legend
Deel 1
Deel 2

• sm1ley
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13-09-2016
Voor de gelukkige: C9BT3-CXJRR-6KWFK-33T33-9JZ6C , had er nog een over van het Borderlands GOTY pakket.

• DeNachtwacht
! Dank !
Was net bezig met een update voor de TS :)

• sm1ley
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13-09-2016
DeNachtwacht schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 15:46:
! Dank !
Was net bezig met een update voor de TS :)
Dan ben ik blij dat ie bij jou terecht gekomen is :).

Edit: De code is nu in te leveren voor een Steam-downloadcode :D, ben benieuwd. De website van DNF was behoorlijk traag, duurde even voordat ik de Steam-code te pakken had, maar het downloaden bij Steam gaat op max.

Edit2: En de demo is hier alweer uitgespeeld, de stemming zit er hier nu goed in in ieder geval. Met de moeilijkheidsgraad op 'hard' was 'm nog goed te doen. Gaaf, nu nog eventjes wachten.

[Voor 49% gewijzigd door sm1ley op 03-06-2011 08:15]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Rick-Jan
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 08:12

Rick-Jan

always connected

ik heb een voucher met een code voor wat Duke Nukem Forever stuff, kwam bij mijn Borderlands GOTY Edition. Geen idee wat voor extra's je krijgt maar volgens mij is het eerder toegang tot de demo en wat ingame items. In ieder geval, ik geef de code weg aan een echte duke nukem fan,is nog voor mijn tijd :P ga wel de nieuwe halen, lijkt mij echt een leuk spel

Het is een code die je moet invoeren op de website http://www.dukenukem.com/access

Welke fan wil de code hebben?

edit: het is dus een code voor de demo via steam.

EDIT: code weggegeven!

[Voor 7% gewijzigd door Rick-Jan op 03-06-2011 09:30. Reden: demo]

You have two error checking devices installed in two sockets on your head. They are called eyes .

Acties:
  • 0Henk 'm!

• mOBSCENE
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17-03 06:57
Rick-Jan schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 08:58:
Het is een code die je moet invoeren op de website http://www.dukenukem.com/access

Welke fan wil de code hebben?

edit: het is dus een code voor de demo via steam.
Die wil ik wel ! :*)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• /TheDuke\
  • Registratie: December 1999
  • Niet online

/TheDuke\

Powering the Planet

Als er nog iemand een code overheeft? ;)

"All animals are equal but some are more equal than others." | "Who controls the past controls the future. Who controls the present controls the past." | Both George Orwell.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Darkraver8
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09-02 18:35

Darkraver8

Het komt allemaal goed!

Zojuist de demo gespeeld, en hij is vet!! (gelijk op hardmode want dat hoort toch wel bij Duke :P)

Oh, en verder vind ik het wel jammer dat de interface/controls totaal niet voor pc gebruik is ontworpen. Daar hadden ze naar mijn mening dan toch wel wat meer aandacht aan mogen besteden.

[Voor 49% gewijzigd door Darkraver8 op 03-06-2011 10:11]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13-03 09:47

Mon0lith

Yes Herr Flick

Ik heb de code van duke nukem via bol.com gekregen.
Nu vroeg ik me af:

Ik heb heb besteld voor de ps3, maar is de code dan alleen om via steam de demo te downloade en te spelen??
Of kan het ook via playstation store??

PSN: Von_Smallhausn

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ravw
  • Nu online
Darkraver8 schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 09:54:
Zojuist de demo gespeeld, en hij is vet!! (gelijk op hardmode want dat hoort toch wel bij Duke :P)

Oh, en verder vind ik het wel jammer dat de interface/controls totaal niet voor pc gebruik is ontworpen. Daar hadden ze naar mijn mening dan toch wel wat meer aandacht aan mogen besteden.
Het zelfde gedachten :) maar vet is hij zeker
maar aan de toetsen wen je wel dus komt wel goed het Duke gevoel is wel weer terug :)

Where are u waiting for ........ the full game :)

Systeem: Ryzen 9 3900X,RTX 4070 TI ,32GBVeng,Asro X570 PHANTOM GAMING 4 , Windows 11 Pro 64bits

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

ravw schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 10:31:

[...]
maar aan de toetsen wen je wel
Je gaat me toch niet vertellen dat de demo/game geen zelf aan te passen keybinds heeft? Dat zou ik echt een ramp vinden, vooral omdat veel games WASD doen voor bewegen terwijl ik juist geen WASD-gamer ben...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Phyxion

Phyxion

_/-\o_

Wildfire schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 10:33:
[...]

Je gaat me toch niet vertellen dat de demo/game geen zelf aan te passen keybinds heeft? Dat zou ik echt een ramp vinden, vooral omdat veel games WASD doen voor bewegen terwijl ik juist geen WASD-gamer ben...
Zit er wel in.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Nefiorim
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23-02 12:43
/TheDuke\ schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 09:38:
Als er nog iemand een code overheeft? ;)
9PSBU-5JUNH-8FBEU-579BD-6DDEM

Leef je uit :)

XBO: Michaël#3318

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DeNachtwacht
Arg ik installeer hem net in Steam maar er is natuurlijk geen Mac versie... dat wordt wachten tot morgenmiddag thuis :(

P.S. Ik wil de TS met de release van de game ook weer even een flinke update geven. Mochten er nog mensen zijn die tips/aanbevelingen/filmpjes of ander materiaal hebben dat er zeker in moet: laat het weten!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• rico_fxp
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-03 05:21
Hoe komen mensen aan codes voor de steam DNF demo ? ik heb een steam pre order maar geen demo :(

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Nefiorim
rico_fxp schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 11:04:
Hoe komen mensen aan codes voor de steam DNF demo ? ik heb een steam pre order maar geen demo :(
De mijne had ik dankzij Borderlands... Dan ga je daarna naar een website waar je je code in kon vullen om lid te worden van zo'n first access club enzo. Kreeg de code vandaag vanzelf toegestuurd, maar ik heb absoluut geen interesse in de game (laat staan de demo). :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• rico_fxp
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-03 05:21
Nefiorim schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 11:06:
[...]

De mijne had ik dankzij Borderlands... Dan ga je daarna naar een website waar je je code in kon vullen om lid te worden van zo'n first access club enzo. Kreeg de code vandaag vanzelf toegestuurd, maar ik heb absoluut geen interesse in de game (laat staan de demo). :)
Aha :) wel vreemd dat je er een demo is voor op steam maar niet voor de mensen welke een DNF pre order hebben op steam.

Oh well wachten tot 10 juni ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• rg-mohwa
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10:26

rg-mohwa

Phoe Hé

te laat -O- mochten meer mensen een key over hebben dm of post hem hieronder dan aub

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Nefiorim
rico_fxp schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 11:09:
[...]

Aha :) wel vreemd dat je er een demo is voor op steam maar niet voor de mensen welke een DNF pre order hebben op steam.

Oh well wachten tot 10 juni ;)
Die demo komt nog wel... Geloof dat je als First Access member de demo gewoon een paar dagen eerder krijgt :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DeNachtwacht
Nefiorim schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 11:11:
[...]

Die demo komt nog wel... Geloof dat je als First Access member de demo gewoon een paar dagen eerder krijgt :)
Vandaag welteverstaan ;-)
Pagina: 1 2 3 ... 10 Laatste

Let op:
Let een beetje op de spoilers: gebruik [spoiler]-tags als je echt belangrijke delen van de verhaallijn plaatst.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee