En dat weegt ook watWiertOmta schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 16:59:
hoe dikker hoe stijver de constructie wordt en hoe minder alles gaat meetrillen. Ik heb zelf 18mm dik MDF gekocht...
I agree. Mijn koffer is, verstevigd met 16mm MDF, makkelijk 10 kg zwaar incl. speakers. Dus verwacht er wel iets van
Verwijderd
ik heb ook lang niks gepost. laatste dagen heb ik weer wat aan me kratje gewerkt. de elektronica is nu helemaal af. moet alleen nog wat afgewerkt worden, kwa aftapen etc etc.
en de krat zelf moet nog afgewerkt worden, moet nog een controlelampje bij komen ( gat naast radio )
nog een deksel. schakelaarpaneel nog vast zetten etc etc etc.
bierbij wat foto's

Tom
en de krat zelf moet nog afgewerkt worden, moet nog een controlelampje bij komen ( gat naast radio )
nog een deksel. schakelaarpaneel nog vast zetten etc etc etc.
bierbij wat foto's

Tom
Ik heb dus de weerstandsmod gedaan, en nu valt het mij op dat m'n speakers kraken. Ook bij laag volume dus het kan niet komen omdat ik ze harder zet. Kan het zijn dat de geluidskwaliteit minder wordt van de weerstandsmod?
Helpt het dan ook om bijvoorbeeld hogere weerstanden te plaatsen, zodat het volume nog steeds hoger wordt maar wel met betere kwaliteit?
Voor wie nog accu's nodig heeft: http://link.marktplaats.nl/427568142
Helpt het dan ook om bijvoorbeeld hogere weerstanden te plaatsen, zodat het volume nog steeds hoger wordt maar wel met betere kwaliteit?
[ Voor 9% gewijzigd door Taartvarken op 02-03-2011 22:01 ]
De TA2024 wordt een stuk gevoeliger met de weerstandsmod. Met een 10k weerstand i.p.v. een 4k7 gaat de totale weerstand ook nog flink omlaag maar niet zo erg als met de 4k7, werkt ook prima.WiertOmta schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 21:27:
Ik heb dus de weerstandsmod gedaan, en nu valt het mij op dat m'n speakers kraken. Ook bij laag volume dus het kan niet komen omdat ik ze harder zet. Kan het zijn dat de geluidskwaliteit minder wordt van de weerstandsmod?
Nog een vraagje jongens:
De 10 euro maakt mij niet heel veel uit, maar als het veel kwalitetisverschil is, wil ik daar gerust wat extra voor betalen. Als het nagenoeg geen verschil maakt neem ik uiteraard de goedkoopste, welke kan ik dan het beste nemen:
http://shop.conrad.nl/aut...wluidsprekers/372137.html
De magnat van 30 euro?
http://shop.conrad.nl/aut...wluidsprekers/372264.html
Of de crunch van 40 euro?
Het is beide 1 paar..
De 10 euro maakt mij niet heel veel uit, maar als het veel kwalitetisverschil is, wil ik daar gerust wat extra voor betalen. Als het nagenoeg geen verschil maakt neem ik uiteraard de goedkoopste, welke kan ik dan het beste nemen:
De magnat van 30 euro?
Het is beide 1 paar..
Things are cheaper for a reason
Zeer intressant dus !wesleytjuh schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 21:30:
[...]
De kratsafe vervangt je schakelaar inderdaad. Zoals je in het filmpje kan zien heb je nu in plaats van 1 schakelaar, 2 momentknoppen: aan en uit. Maar nu houdt de kratsafe je spanning in de gaten, en kan de versterker alleen aan wanneer de spanning boven de 11.5V is. Je hoeft niks meer te calibreren, dit is al vooraf ingesteld met 1% precisie.
Wanneer de kratsafe aan is, is de versterker gekoppeld aan de accu, status led aan.
Wanneer de kratsafe uit is, is de versterker gekoppeld aan de (optionele) voeding, de accu aan de (optionele) acculader, status led uit.
Solderen stelt niet zoveel voor inderdaad, zijn wel kleine soldeerpads, dus een wat fijnere soldeerbout is wel gewenst, maar moet wel lukken. Alleen de 2 transistors (die kleine zwarte ronde rechthoekjes) hebben pootjes die dicht bij elkaar staan, even goed controleren na het solderen of ze geen kortsluiting maken dus.
Ik heb zeker intresse! alleen nog een beetje uitvogelen hoe ik dat ga doen met mn bestaandje schakelaars (A)
Verder nog even kort;
Zit er een duidelijke -lees makkelijke- beschrijving bij van hoe ik de weerstanden, leds e.d. moet solderen of is het een (moeilijk) schema zodat ik zelf nog een beetje moet puzzelen ?
En vanaf wanneer, en waar zijn ze te bestellen ?
Techjunk & gadgetfreak
Valt niet zo veel over te zeggen zonder ze te hebben beluisterd. Als het goedkoop moet kan je misschien op marktplaats kijken?Sloeber schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 08:33:
Nog een vraagje jongens:
De magnat van 30 euro?
Het is beide 1 paar..
M'n broertje heeft die Crunch bestelt, die komt morgen of overmorgen binnen. Dan kan ik daar wel wat over zeggen. Maar ik kan dan nog niks zeggen over die eerste.
Ik heb de Crunch besteld, ik zit niet zo krap bij kas dat ik op die 10 euro moet gaan besparen, en vind ze er wat stoerder uitzien.
Ik denk dat in het heel goedkope segment het prijs verschil zich vooral uit in uiterlijk inderdaad.. Magnat klinkt wat bekender, maar staat niet bekend om haar kwaliteitsproducten.
Daarbij, kratradio's worden nog weleens "misbruikt", dan is het slimmer gewoon elke zomer nieuwe goedkope speakers te kopen dat hele dure en die dan verloren te zien gaan. Ook dure speakers houden niet van zand of gelijkstroom.
Daarbij, kratradio's worden nog weleens "misbruikt", dan is het slimmer gewoon elke zomer nieuwe goedkope speakers te kopen dat hele dure en die dan verloren te zien gaan. Ook dure speakers houden niet van zand of gelijkstroom.
http://www.xptuning.nl/gt5500c-p-1334.html
Kunnen deze 2 speakers en 2 tweeters op 1 versterker?
edit; oh ik zie dat aan de speakers 2 aansluitingen zitten. Zijn deze voor de tweeters?
edit; oh ik zie dat aan de speakers 2 aansluitingen zitten. Zijn deze voor de tweeters?
[ Voor 31% gewijzigd door Pespre op 03-03-2011 19:12 ]
Voor mensen die niet al te grote stukken hout moeten hebben; ga kijken bij een bouwmarkt waar ze op maat zagen. Ze hebben daar een afvalbox staan waar bijna dagelijks grote stukken in belanden. Ook kun je voor verf vragen of ze nog ergens wat ouds hebben staan wat je met korting kunt krijgen. Vaak worden oude verfblikken zo nu en dan voor weinig verkocht of gewoon zo meegegeven.
Ja, als je een stereoversterker hebt (een met meer kanalen kan natuurlijk ook). Een woofer en een tweeter sluit je samen aan op het filter, dat je dan aansluit op de versterker.Pespre schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 19:12:
[ Voor 22% gewijzigd door TBTL op 03-03-2011 19:19 ]
Dat moet normaal gezien geen probleem zijn. Aangezien de speakers het lagere frequentie gebied voor hun rekening nemen, en de tweeters het hogere gebied ziet de versterker gewoon een belasting van in dit geval 4 ohm.Pespre schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 19:12:
Ik wil graag de speakers in mijn kist vervangen.
Ik heb nu http://www.boschmann.nl/p...kers/boschmann-g5532s.php ingebouwd.
Ik was erover aan het denken om http://www.boschmann.nl/p...kers/boschmann-alx552.php deze te nemen, vanwege de hogere gevoeligheid en hogere belastbaarheid.
Nu kan daar een aanbevolen versterker aan van 5 tot 50W RMS per kanaal. Ik neem aan dat de TA2024 met 2x15W hier ruim aan voldoet?
Ik heb nu http://www.boschmann.nl/p...kers/boschmann-g5532s.php ingebouwd.
Ik was erover aan het denken om http://www.boschmann.nl/p...kers/boschmann-alx552.php deze te nemen, vanwege de hogere gevoeligheid en hogere belastbaarheid.
Nu kan daar een aanbevolen versterker aan van 5 tot 50W RMS per kanaal. Ik neem aan dat de TA2024 met 2x15W hier ruim aan voldoet?
Verwijderd
Ik wil een lader inbouwen in mijn kistradio
Moet ik hiervoor een 3polige eurostekker voor gebruiken of kan ik ook een 8-vormige eurostekker gebruiken?
Waar in antwerpen kan ik deze inbouwstekkers vinden. Ze kosten ongeveer 1 euro maar online lopen de verzendingskosten op tot 13 euro
.
Moet ik hiervoor een 3polige eurostekker voor gebruiken of kan ik ook een 8-vormige eurostekker gebruiken?
Waar in antwerpen kan ik deze inbouwstekkers vinden. Ze kosten ongeveer 1 euro maar online lopen de verzendingskosten op tot 13 euro
Als je een acculader hebt, kun je hem ook schakelen dat je bijvoorbeeld:Verwijderd schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 20:16:
Ik wil een lader inbouwen in mijn kistradio
Waar in antwerpen kan ik deze inbouwstekkers vinden. Ze kosten ongeveer 1 euro maar online lopen de verzendingskosten op tot 13 euro.
Acculader kunt schakelen dat hij oplaadt (en dat het krat uitstaat)
Acculader kunt schakelen dat hij als voeding fungeert (de accu is dan buiten werking)
Acculader helemaal uit en op de accu spelen.
Hiervoor moet je dan een dubbelpolige schakelaar hebben.
Als ik jou was zou ik die speakertjes lekker houden, ik betwijfel of er echt veel verschil in zal zitten.DionysuZ schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 20:06:
En dan nog de vraag of de minimum frequentie van 65Hz erg hoorbaar in verschil is met 40Hz? Er staat vaak muziek met veel bass open op de huidige boxen klinkt dat lekker.
zeker omdat het beide speakers zijn van 13 cm. ik weet niet hoeveel het je gaat kosten om het te vervangen? Dat 40 en 65 hz zou ik me maar niet druk om maken
Verwijderd
ik heb de hks schakeling dus de lader is hier constant op aangesloten en de lader gaat in een gesloten kist komen. de lader gaat alleen dienen om de batterij op te laden. Met een stekker kan ik hem eenvoudig in het stopcontact steken wanneer het voltage van de accu te laag isSloeber schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 20:23:
[...]
Als je een acculader hebt, kun je hem ook schakelen dat je bijvoorbeeld:
Acculader kunt schakelen dat hij oplaadt (en dat het krat uitstaat)
Acculader kunt schakelen dat hij als voeding fungeert (de accu is dan buiten werking)
Acculader helemaal uit en op de accu spelen.
Hiervoor moet je dan een dubbelpolige schakelaar hebben.
HKS is inderdaad verreweg het makkelijkst.Verwijderd schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 20:45:
[...]
ik heb de hks schakeling dus de lader is hier constant op aangesloten en de lader gaat in een gesloten kist komen. de lader gaat alleen dienen om de batterij op te laden. Met een stekker kan ik hem eenvoudig in het stopcontact steken wanneer het voltage van de accu te laag is
Ik heb nog geen prijzen opgezocht. Zoek 13 cm speakers omdat ze dan mooi in de gaten van mijn deksel passenKoen g schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 20:35:
[...]
Als ik jou was zou ik die speakertjes lekker houden, ik betwijfel of er echt veel verschil in zal zitten.
zeker omdat het beide speakers zijn van 13 cm. ik weet niet hoeveel het je gaat kosten om het te vervangen? Dat 40 en 65 hz zou ik me maar niet druk om makenzo laag gaan deze speakertjes echt niet, en zeker buiten hoor je er niks van!
Het gaat mij voornamelijk om het rendement, die is 3dB/1W/1m hoger dan mijn huidige, dit zou betekenen als ik het goed begrepen heb dat hij een stuk harder kan op max. volume zonder de versterker aan te passen?
Verwijderd
Hoe moet je de aarding van een driepolige eurostekker solderen?
http://www.kratradio.nl/w...duct_images/EL-STA201.JPG
Even snel een reactie voordat ik ga slapen,Piet bel schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 14:48:
[...]
Zeer intressant dus !
Ik heb zeker intresse! alleen nog een beetje uitvogelen hoe ik dat ga doen met mn bestaandje schakelaars (A)
Verder nog even kort;
Zit er een duidelijke -lees makkelijke- beschrijving bij van hoe ik de weerstanden, leds e.d. moet solderen of is het een (moeilijk) schema zodat ik zelf nog een beetje moet puzzelen ?
En vanaf wanneer, en waar zijn ze te bestellen ?
Je krijgt er 2 schakelaars bij, hiermee is de KratSafe aan en uit te schakelen. In principe vrij weinig werk om je oude door 2 nieuwe te vervangen lijkt me, weet niet wat je opstelling is
Yup, er komt een duidelijke handleiding bij. Ik zat te denken aan onder andere een tabel met per onderdeel de noemer (bijvoorbeeld R1), de waarde(bijvoorbeeld 100kOhm), en een foto van het onderdeel. Vooral voor weerstanden is een foto handig want zo zie je gelijk de kleurcode die je nodig hebt
AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!
Als je een stalen kist hebt zou je die aan de behuizing kunnen solderen, maar in principe is die overbodig.Verwijderd schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 22:46:
Hoe moet je de aarding van een driepolige eurostekker solderen?
Ik zou de aardaansluiting liever wel aan sluiten als het kan (aan de aardaansluiting van de voeding als je geen metalen kist hebt), gewoon voor extra veiligheid. Mocht er een keer een deuk in je voeding of kist komen, dan zit je veilig.
Maaaar: het klinkt maar als 'ietsje harder', als je wilt dat het 2x zo hard klinkt moet het 6 - 10dB harder zijn (dus 4 - 10x zo hard).
Voor zover het rendement klopt (vaak wordt dat behoorlijk overdreven) zou je 3dB harder kunnen, dus is het 2x zo hard.DionysuZ schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 22:06:
[...]
Het gaat mij voornamelijk om het rendement, die is 3dB/1W/1m hoger dan mijn huidige, dit zou betekenen als ik het goed begrepen heb dat hij een stuk harder kan op max. volume zonder de versterker aan te passen?
Maaaar: het klinkt maar als 'ietsje harder', als je wilt dat het 2x zo hard klinkt moet het 6 - 10dB harder zijn (dus 4 - 10x zo hard).
[ Voor 15% gewijzigd door TBTL op 04-03-2011 12:00 ]
Nice!wesleytjuh schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 23:07:
[...]
Even snel een reactie voordat ik ga slapen,
Je krijgt er 2 schakelaars bij, hiermee is de KratSafe aan en uit te schakelen. In principe vrij weinig werk om je oude door 2 nieuwe te vervangen lijkt me, weet niet wat je opstelling is?
Yup, er komt een duidelijke handleiding bij. Ik zat te denken aan onder andere een tabel met per onderdeel de noemer (bijvoorbeeld R1), de waarde(bijvoorbeeld 100kOhm), en een foto van het onderdeel. Vooral voor weerstanden is een foto handig want zo zie je gelijk de kleurcode die je nodig hebt. Verder zit alles netjes gesorteerd in gripzakjes, hier komt nog wel een foto van, want al het verpakkingsmateriaal heb ik vandaag binnen gekregen :)! Ziet er netjes uit, al zeg ik het zelf
.
Wanneer en waar te bestellen ?
Techjunk & gadgetfreak
Staat allemaal al in het topic:
wesleytjuh schreef op zaterdag 26 februari 2011 @ 17:01:
[...]
Max 20 euro voor het setje, max 28 euro voor de geassembleerde. Iets duurder dan mijn oorspronkelijke prijzen maar deze prijzen zijn inclusief BTW, toch weer 20%. Verder is het nu naar mijn mening een erg net kant en klaar product met alle benodigde spullen.
De verkoop gaat overigens via krat/kistradio.nl.
wesleytjuh schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 21:36:
[...]
Nog steeds half maart. 15 Maart om precies te zijn, maar ik heb dan ook nog even tijd nodig om de pakketjes samen te stellen + op de post te doen.
[ Voor 18% gewijzigd door kemphaas op 04-03-2011 19:56 ]
Werk hard als je tijd hebt, dan heb je tijd als je hard moet werken.
Haha, geweldig!kemphaas schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 19:55:
[...]
Staat allemaal al in het topic:
[...]
[...]
Moet ik door het snelle lezen over het hoofd gezien hebben
Techjunk & gadgetfreak
Paar foto's:
HKS moet nog worden ingebouwd, maar die is pas 15 maart leverbaar. Ook wil ik nog een 5 volt aansluiting om telefoons e.d. op te laden, een voltmeter en een aansluiting aan de binnenkant zodat mp3-spelers veilig in de kist gelegd kunnen worden.

HKS moet nog worden ingebouwd, maar die is pas 15 maart leverbaar. Ook wil ik nog een 5 volt aansluiting om telefoons e.d. op te laden, een voltmeter en een aansluiting aan de binnenkant zodat mp3-spelers veilig in de kist gelegd kunnen worden.

Super vet!
Waar heb je dat aansluitingenrooster, "slot" en handgreep gekocht?
Waar heb je dat aansluitingenrooster, "slot" en handgreep gekocht?
Slot + handgreep (en scharnieren) bij Fixet. Allemaal ongeveer 2,30 per stuk.
Dat aansluitingenrooster kun je kopen bij Conrad voor 2,50 of bij Kistradio.nl voor 4,50 (exact hetzelfde) en de gaten moet je zelf boren.
Dat aansluitingenrooster kun je kopen bij Conrad voor 2,50 of bij Kistradio.nl voor 4,50 (exact hetzelfde) en de gaten moet je zelf boren.
Hoe heet zo'n geval @ Conrad ook alweer? Ik weet dat ik 'm eerder heb gezien maar vergeten die pagina op te slaan en ik ga er straks wel een lekkere hoeveelheid van nodig hebbenWiertOmta schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 21:53:
Als het kan wil ik m'n kratradio meenemen naar Lloret, maar we gaan met het vliegtuig... Heeft iemand daar ervaring mee?
Hoe zwaar is hij? Als je hem in een koffer doet moet het kunnen, maar ik weet niet of douane zijkt over batterijen/accu's van die grootte. Als ik jou was zou ik gewoon een mailtje sturen naar het desbetreffende vertrekkende airport.WiertOmta schreef op zondag 06 maart 2011 @ 19:59:
Als het kan wil ik m'n kratradio meenemen naar Lloret, maar we gaan met het vliegtuig... Heeft iemand daar ervaring mee?
Ja, hij is pittig zwaar. Maar het totaal kan wel onder de 20kg blijven. Het enige probleem is de accu denk ik...Sloeber schreef op zondag 06 maart 2011 @ 20:25:
[...]
Hoe zwaar is hij? Als je hem in een koffer doet moet het kunnen, maar ik weet niet of douane zijkt over batterijen/accu's van die grootte. Als ik jou was zou ik gewoon een mailtje sturen naar het desbetreffende vertrekkende airport.
hey wiert oma wanneer ga je naar loret ik ga namelijk ook miss komen we elkaar tegen
kratradio de max
Ik heb al een keer een gel accu meegenomen in het vliegtuig, vinden ze alleen niet zo leuk bij de douaneWiertOmta schreef op zondag 06 maart 2011 @ 21:04:
[...]
Ja, hij is pittig zwaar. Maar het totaal kan wel onder de 20kg blijven. Het enige probleem is de accu denk ik...
Omdat ze wat vreemds zien bij het scannen moest ik uitpakken en uitleggen dat het om een accu ging.
Het was overigens een 1,2Ah accu, echt een kleintje dus.
http://www.lnsoundwebshop...593146&articleID=10808599
Zal deze werken bij mijn mca200? hoe bepaal je de - / +? En gewoon kabeltje op de helft afknippen?
groeten.
Zal deze werken bij mijn mca200? hoe bepaal je de - / +? En gewoon kabeltje op de helft afknippen?
groeten.
Ik heb inmiddels mijn TA2024 met wat accesoires binnen.
Ook heb ik van een vriend 2 JBL GTO937 speakers gekregen. Hier schijnt een erg goed geluid uit te komen.
Het enige is dat het 2Ohm speakers zijn.
Ik heb hier al een paar keer gelezen dat 2Ohm speakers niet goed zouden zijn voor de TA2024, iets met oververhitting.
Ik vind dit wel apart gezien dit auto speakers zijn en voor zover ik weet, auto radio/versterkers toch altijd 4 Ohm zijn.
Kan iemand me de gevaren hiervan uitleggen?
Ook heb ik van een vriend 2 JBL GTO937 speakers gekregen. Hier schijnt een erg goed geluid uit te komen.
Ik heb hier al een paar keer gelezen dat 2Ohm speakers niet goed zouden zijn voor de TA2024, iets met oververhitting.
Ik vind dit wel apart gezien dit auto speakers zijn en voor zover ik weet, auto radio/versterkers toch altijd 4 Ohm zijn.
Beter koop je deze: http://www.lnsoundwebshop...593146&articleID=11567490xammies schreef op maandag 07 maart 2011 @ 17:48:
http://www.lnsoundwebshop...593146&articleID=10808599
groeten.
hey berik je kan ook deze 2 speakers in SERIE op 1 kanaal zetten dan kom je ook 4ohm uitBerik schreef op maandag 07 maart 2011 @ 17:58:
kratradio de max
Hallo allemaal, ik ben al een tijdje een beetje aan het rondkijken
en wil ook een kratradio gaan maken.
Ik heb al een beetje mijn onderdelen uitgekozen alleen wil graag
even weten of de opstelling goed is.
Hier een plaatje van de opstelling:
Klik
en wat links naar de onderdelen:
TA2024 modded versterker
Boschmann G-5532
12Volt 7.2Ah Gel-Accu
Kratsafe V3.0
Bedankt voor reacties
Klik
TA2024 modded versterker
Boschmann G-5532
12Volt 7.2Ah Gel-Accu
Kratsafe V3.0
Bedankt voor reacties
Waarom heb je een HKS in je schema als je de accu direct aansluit op je versterker?JonasvanS schreef op maandag 07 maart 2011 @ 21:36:
Klik
TA2024 modded versterker
Boschmann G-5532
12Volt 7.2Ah Gel-Accu
Kratsafe V3.0
Bedankt voor reacties
Verwijderd
ik zou lekker speakers boven de 25 euro nemen op conrad.nl want dan heb je gratis verzend kostenJonasvanS schreef op maandag 07 maart 2011 @ 21:36:
Klik
TA2024 modded versterker
Boschmann G-5532
12Volt 7.2Ah Gel-Accu
Kratsafe V3.0
Bedankt voor reacties
ik heb trouwens de Mac Audio Amp 16.2 luidsprekers en daar komt een goede bass uit
http://www2.conrad.nl/goto.php?artikel=372934
voor de rest lijkt het mij een goede opstelling
Bedankt voor de tipVerwijderd schreef op maandag 07 maart 2011 @ 22:09:
[...]
ik zou lekker speakers boven de 25 euro nemen op conrad.nl want dan heb je gratis verzend kosten![]()
ik heb trouwens de Mac Audio Amp 16.2 luidsprekers en daar komt een goede bass uit
http://www2.conrad.nl/goto.php?artikel=372934
voor de rest lijkt het mij een goede opstelling
Moghûh mensen.
Ben m'n kistje weer aan het herbouwen. Vorige was niet hufterproof genoeg XD. Deze keer gaat me dat niet gebeuren, accu was omgevallen, bovenop HKS. Hij kopte een 17 ah gel niet terug.... Kaputski dus.
Nu alles aan het vastbouwen, en daarna een soort behuizing eromheen. Zal dit keer echt foto's maken... Vorige keer wel beloofd maar niet gedaan...
Zag bij ons in de kast nog ouwe 12v meuk liggen uit de gti van m'n broertje. Eens kijken of ik die kan regelen, dan is ie compleet in de kermisverlichting.
Ben m'n kistje weer aan het herbouwen. Vorige was niet hufterproof genoeg XD. Deze keer gaat me dat niet gebeuren, accu was omgevallen, bovenop HKS. Hij kopte een 17 ah gel niet terug.... Kaputski dus.
Nu alles aan het vastbouwen, en daarna een soort behuizing eromheen. Zal dit keer echt foto's maken... Vorige keer wel beloofd maar niet gedaan...
Zag bij ons in de kast nog ouwe 12v meuk liggen uit de gti van m'n broertje. Eens kijken of ik die kan regelen, dan is ie compleet in de kermisverlichting.
Vandaag mijn kratradio maar eens afgestoft en bezig er nieuw leven in te blazen! Hij gaat deze zomervakantie gebruikt worden en mag dus alvast iedere zaterdag warm gedraaid worden
Momenteel ligt mijn voltmeter bij mn zwager en kan ik dus niet gelijk de accu's controleren. Wel is die te leeg om me radio nog aan te zetten.. Dus nu zit die al een uurtje aan de accu lader. (benieuwd of ze het nog doen...!)

Vanuit Deel 4 - Krat Radio Deel 4 - Ro3lie's Krat Radio
Schakelaar aan de voorkant is ook defect, (helemaal afgebroken). Hier moet een nieuwe inkomen, zit nog even te kijken naar een kleine. Een die niet uitsteekt maar wel in het zelfde gat kan. (Uit mijn hoofd 12mm denk ik)
En dan weer eens proefdraaien! Speakers staan ook al een tijd stil.
Edit1:
Na 1.5 uurtje opladen valt de radio nog steeds uit na een aantal seconde. Vanavond maar even de voltmeter halen, vrees dat mijn accu's op zijn
(Opzoek naar een 12v voeding om deze aan te sluiten...)
Nieuwe radio is overigens: Sony MEX-BT2700. (Deze komt uit een zojuist verkochte auto.
Momenteel ligt mijn voltmeter bij mn zwager en kan ik dus niet gelijk de accu's controleren. Wel is die te leeg om me radio nog aan te zetten.. Dus nu zit die al een uurtje aan de accu lader. (benieuwd of ze het nog doen...!)

Vanuit Deel 4 - Krat Radio Deel 4 - Ro3lie's Krat Radio
Schakelaar aan de voorkant is ook defect, (helemaal afgebroken). Hier moet een nieuwe inkomen, zit nog even te kijken naar een kleine. Een die niet uitsteekt maar wel in het zelfde gat kan. (Uit mijn hoofd 12mm denk ik)
En dan weer eens proefdraaien! Speakers staan ook al een tijd stil.
Edit1:
Na 1.5 uurtje opladen valt de radio nog steeds uit na een aantal seconde. Vanavond maar even de voltmeter halen, vrees dat mijn accu's op zijn
Nieuwe radio is overigens: Sony MEX-BT2700. (Deze komt uit een zojuist verkochte auto.

[ Voor 23% gewijzigd door ro3lie op 09-03-2011 17:50 ]
Van het weekend mijn kratook maar eens aangeslingerd. De 2 accu's gingen voordat het winter werd rusten op 12.6V. Vorig weekend stonden de accu's op 12.4V, ff de lader dr aan gegooid, die zijn ook weer afgetopt.
Ik moet alleen nog een betere steun voor mn accu's maken. Tiewraps die om de accu zaten zijn tijdens de terugweg van de vakantie kapot gevallen
Gelukkig heb ik nog wat rest-alu en een slotbout of 2 liggen. Daar kan ik nog wel wat leuks mee maken
Kan ik meteen een stel bussbars maken (distributieblokken voor de GND en 12v lijnen naar de apparaturen.
Ook moet ik nog ff iets verzinnen dat ik het deksel makkelijk los krijg van de electronica in de krat. Ik zit te denken aan een snelkoppeling d.m.v. bijv een 8pin of 6pin PCIe connector. Moet ik nog even uitvinden.
Ik moet alleen nog een betere steun voor mn accu's maken. Tiewraps die om de accu zaten zijn tijdens de terugweg van de vakantie kapot gevallen
Ook moet ik nog ff iets verzinnen dat ik het deksel makkelijk los krijg van de electronica in de krat. Ik zit te denken aan een snelkoppeling d.m.v. bijv een 8pin of 6pin PCIe connector. Moet ik nog even uitvinden.
Ik gebruik zelf de Infinty speakers (2 Ohm) van een paar topics geleden icm een TA2024, gaat als een zonnetje!Berik schreef op maandag 07 maart 2011 @ 17:58:
Heb wel een heatsink op mn chip zitten en zelfs nog een fan erboven al staat deze nooit aan, nog nooit gehad dat ie uitviel vanwege hitte ofzo... Mijn TA2024 is wel gemodd btw
Accu's staan nu 11.7. Ze hebben beter gepresteerd!
Ik laat ze morgen even een avondje laden en ben alvast opzoek naar 2 nieuwe of 1 sterkere van hetzelfde formaat.
Ga van het weekend ook een kist radio bouwen, spullen zijn onderweg.
Wat mij leuk leek was z'n op geluid bewegende spektrum, van leds die van links naar rechts,
of van onder naar boven op en neer bewegen op de bas.
Heb hier en daar gekeken op google maar kon niet echt iets vinden, iemand enig idee?
Wat mij leuk leek was z'n op geluid bewegende spektrum, van leds die van links naar rechts,
of van onder naar boven op en neer bewegen op de bas.
Heb hier en daar gekeken op google maar kon niet echt iets vinden, iemand enig idee?

Sometimes you just got to lick the stamp, and send it.
Ik struikel over alle google hits
Wise enough to play the fool
Ja leuk die plaatjes, nu nog een webwinkel waar er 1 te koop is.
Wat weerhoudt je om zelf aan de slag te gaandarkreptile schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 21:31:
[...]
Ja leuk die plaatjes, nu nog een webwinkel waar er 1 te koop is.
AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!
Omdat ik wat knaps wil hebben, zelf maken kost mij te veel tijd.wesleytjuh schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 21:35:
[...]
Wat weerhoudt je om zelf aan de slag te gaan? Er zijn meer dan genoeg schema's overal te vinden, zoveel stelt het niet voor.
http://cgi.ebay.nl/P2-54-...m2561c54069#ht_3930wt_958
Je kan er meerdere in serie zetten voor een wijdere range.. Mocht je wat anders willen: Je zoekwoorden heb je inmiddels
Je kan er meerdere in serie zetten voor een wijdere range.. Mocht je wat anders willen: Je zoekwoorden heb je inmiddels
Bedankt voor deze tip. Ik heb ook een modded TA2024.martijn1172 schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 19:59:
[...]
Ik gebruik zelf de Infinty speakers (2 Ohm) van een paar topics geleden icm een TA2024, gaat als een zonnetje!
Heb wel een heatsink op mn chip zitten en zelfs nog een fan erboven al staat deze nooit aan, nog nooit gehad dat ie uitviel vanwege hitte ofzo... Mijn TA2024 is wel gemodd btwDus dan zou ie nog sneller te heet moeten worden maar zoals al gezegd nog nooit last van gehad
Heb je toevallig ook een foto van jou TA2024 met heatsink en waar heb je die heatsink vandaan?
Gaat de TA2024 automatisch uit als deze te heet wordt? Of wordt deze simpelweg te heet en gaat dan kapot?
Ik heb gister los op mijn bureau de speakers op de TA2024 aangesloten met een 1A 12Vdc adapter als voeding en mijn telefoon als geluidsbron.
Ik had het volume van de telefoon op 10%, het geluid was (zelfs zonder behuizing) van prima kwaliteit en op een goed volume, durfde het niet eens harder te zetten om klachten van huisgenoten te voorkomen
Morgen even kijken of ik op mn werk even de potmeter kan solderen en wellicht dit weekend wat hout halen om een kist van te maken.
De TA2024 schakelt naar mijn weten automatisch uit als de chip te heet wordt. Voor de heatsink gaan alle credits naar lredevBerik schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 22:16:
[...]
Bedankt voor deze tip. Ik heb ook een modded TA2024.
Heb je toevallig ook een foto van jou TA2024 met heatsink en waar heb je die heatsink vandaan?
Gaat de TA2024 automatisch uit als deze te heet wordt? Of wordt deze simpelweg te heet en gaat dan kapot?
Ik heb gister los op mijn bureau de speakers op de TA2024 aangesloten met een 1A 12Vdc adapter als voeding en mijn telefoon als geluidsbron.
Ik had het volume van de telefoon op 10%, het geluid was (zelfs zonder behuizing) van prima kwaliteit en op een goed volume, durfde het niet eens harder te zetten om klachten van huisgenoten te voorkomen![]()
Morgen even kijken of ik op mn werk even de potmeter kan solderen en wellicht dit weekend wat hout halen om een kist van te maken.

Heb er dan met een houten framepje een fan met een diameter van 4cm boven hangen. In de zomer als hij in de volle zon flink klanken verspreid (
Ik gebruik trouwens wel een elco en mijn voeding is 12V 2A. Bij een beetje hoog volume heb je aan 1A wel te weinig denk ik. Een elco is sowieso aan te raden ivm basstonen
[ Voor 5% gewijzigd door martijn1172 op 09-03-2011 22:47 ]
Tja dit was slechts een test opstelling om te zien of het wel werkte.
Die 1A adapter had ik nog liggen van een oude router en bleek voldoende te zijn voor de test.
Ik heb via de samenkopen.net actie van Fterheide een TA2024, potmeter, 10xAA batterij-houder e.d. gekocht.
Ik ga nog een een gelaccu + lader en voltmeter en wat andere spullen van kratradio.nl bestellen. Helaas zijn de accu, lader en montageplaat momenteel uitverkocht. Ik hoop dat deze snel weer op voorraad zijn.
Een elco is misschien ook wel handig toe te voegen. Even kijken of ik deze nog ergens vandaan kan toveren.
Die 1A adapter had ik nog liggen van een oude router en bleek voldoende te zijn voor de test.
Ik heb via de samenkopen.net actie van Fterheide een TA2024, potmeter, 10xAA batterij-houder e.d. gekocht.
Ik ga nog een een gelaccu + lader en voltmeter en wat andere spullen van kratradio.nl bestellen. Helaas zijn de accu, lader en montageplaat momenteel uitverkocht. Ik hoop dat deze snel weer op voorraad zijn.
Een elco is misschien ook wel handig toe te voegen. Even kijken of ik deze nog ergens vandaan kan toveren.
Kist zit weer in elkaar. Volledig hufterproof met afscheiding van elektrocompartiment.
Was lekker bezig, dus er zit nu ook een heatsink en een ventilator op. Had nog een oude 70mm Intel fan liggen, en een 76mm gatenzaag is dan je beste vriend!
Heb hem alleen niet kunnen verven, dat moet over 5 maanden maar gebeuren als ik terugkom van stage. Tot die tijd kunnen ze hem op scouting gebruiken zonder te slopen ;-)
Nog wel over denken foto's te schieten.
Was lekker bezig, dus er zit nu ook een heatsink en een ventilator op. Had nog een oude 70mm Intel fan liggen, en een 76mm gatenzaag is dan je beste vriend!
Heb hem alleen niet kunnen verven, dat moet over 5 maanden maar gebeuren als ik terugkom van stage. Tot die tijd kunnen ze hem op scouting gebruiken zonder te slopen ;-)
Nog wel over denken foto's te schieten.
Ik wacht momenteel iedere maand weer op de 24e, de dag dat ik mijn salaris gestort krijg. Beetje bij beetje komen alle onderdelen voor mijn radio binnen en aan het ontwerp wordt nog hard gewerkt. Ik wil in de zomer proberen de kist in elkaar te zetten zonder tussendoor te slapen en dan een cameraopstelling te maken die iedere 10 seconden een foto maakt.
+1Japperrrr schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 15:39:
Ik wacht momenteel iedere maand weer op de 24e, de dag dat ik mijn salaris gestort krijg. Beetje bij beetje komen alle onderdelen voor mijn radio binnen en aan het ontwerp wordt nog hard gewerkt. Ik wil in de zomer proberen de kist in elkaar te zetten zonder tussendoor te slapen en dan een cameraopstelling te maken die iedere 10 seconden een foto maakt.
Ben benieuwd! Wat gaat het worden? Kistje met ta of een krat met autoradio?
Zolang doe je er toch niet over om dat ding in elkaar te zetten?Japperrrr schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 15:39:
Dat hangt er vanaf wat je van plan bent te bouwen. Een kubusvormige kist zit inderdaad zo in elkaar, maar zodra je ronde vormen gaat gebruiken wordt het al lastiger. Ik weet ook nog niet of ik de radio thuis of op de TU/e ga bouwen. Als het plan om als profielwerkstuk voor het vwo verschillende opdrachten uit te voeren rondom het thema 'draagbare radio' wordt goedgekeurd, bestaat de kans dat ik hem op de TU/e in elkaar mag knutselen. Het wordt dus niet zomaar een standaard radioWiertOmta schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 16:14:
[...]
Zolang doe je er toch niet over om dat ding in elkaar te zetten?
In welke klas zit je dan? Mijn profielwerkstuk moest al enkele weken geleden ingeleverd zijn...
5e van het vwoWiertOmta schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 18:13:
In welke klas zit je dan? Mijn profielwerkstuk moest al enkele weken geleden ingeleverd zijn...
Ik ga volgende week beginnen, met een kistradio van 18mm MDF (toch maar) en een lood-gel accu en deze versterker: http://www.dealextreme.co...tm_campaign=Music-devices
Ik heb er een el cheapo DX lenovo adapter bij gekocht van 16 volt (In de datasheet van de TA8201AK levert hij daarop het meeste vermogen)
Heb er wel zin in om het te gaan bouwen:D
Ik heb er een el cheapo DX lenovo adapter bij gekocht van 16 volt (In de datasheet van de TA8201AK levert hij daarop het meeste vermogen)
Heb er wel zin in om het te gaan bouwen:D
Oei foutje, bedankt voor de aanwijzingWiertOmta schreef op maandag 07 maart 2011 @ 22:05:
[...]
Waarom heb je een HKS in je schema als je de accu direct aansluit op je versterker?
de stroom voor de versterker moet dus via de HKS?
[ Voor 9% gewijzigd door JonasvanS op 10-03-2011 20:42 ]
Goedendag weer, ik heb even moeten wachten op onderdelen en op tijd
.
Inmiddels is alles binnen en wil ik morgen hout kopen om te beginnen met mijn kistradio, jeej!
Ik zocht alleen nog naar een leuke schakelaar, ik vind deze wel tof: Klikkerdeklik
Deze schakelaar zal zijn om de accu aan/uit te zetten.
Aan het stickertje te zien is het 12 Volt, wat toch moet betekenen dat het er gewoon tussen geplaatst moet kunnen worden? Ik vind het wel een tof ding ^^ Wilde perse eentje met licht
Inmiddels is alles binnen en wil ik morgen hout kopen om te beginnen met mijn kistradio, jeej!
Ik zocht alleen nog naar een leuke schakelaar, ik vind deze wel tof: Klikkerdeklik
Deze schakelaar zal zijn om de accu aan/uit te zetten.
Aan het stickertje te zien is het 12 Volt, wat toch moet betekenen dat het er gewoon tussen geplaatst moet kunnen worden? Ik vind het wel een tof ding ^^ Wilde perse eentje met licht
ja anders heeft de hks geen nutJonasvanS schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 20:36:
[...]
Oei foutje, bedankt voor de aanwijzing
de stroom voor de versterker moet dus via de HKS?
kratradio de max
Wesley,
Ik zit er aan te denken om een HKS op 24 volt te gaan gebruiken. Kan je dan makkelijk een vandal switch gebruiken om hem aan en uit te zetten? Da's wel een elegante opstelling vind ik.
Ik zit er aan te denken om een HKS op 24 volt te gaan gebruiken. Kan je dan makkelijk een vandal switch gebruiken om hem aan en uit te zetten? Da's wel een elegante opstelling vind ik.
Dat kan, moet je er wel een gebruik die je aan of uit kan schakelen, geen moment schakelaar dus. Er is dan alleen 1 probleem, zodra je de schakelaar op aan zet, maar de accu leeg is, schakelt de KratSafe de boel af. Maar omdat je in principe constant het "aan" signaal geeft, blijft de KratSafe de hele tijd kijken of de spanning al hoog genoeg is. Dit kost wat stroom, niet veel, maar uiteindelijk zal je accu dus wel verder leeglopen, wat niet helemaal de bedoeling is van zo'n kratsafe. Eigenlijk heb je dus een schakelaar met 3 standen nodig, uit/niks/aan, of 2 momentschakelaars zoals ik bij de KratSafe lever.A.Kebab schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 23:34:
Wesley,
Overigens, gebruik je dan ook accu's in serie om 24V te bereiken? Of alleen een 24V voeding? Als je ook je accu's 24V laat leveren moet er wel wat aangepast worden aan de KratSafe
[ Voor 11% gewijzigd door wesleytjuh op 11-03-2011 17:57 ]
Verwijderd
Hoe vind ik de A en de B van een iso connector?
01: A of B
02: A of B
Mijn oude Blaupunkt radiotje;

ISO connector schema;
01: A of B
02: A of B
Mijn oude Blaupunkt radiotje;

ISO connector schema;

1 B
2 A
je kan het zien aan de nokjes.
2 A
je kan het zien aan de nokjes.

Verwijderd
hallo,
ik ben van plan ook een kratradio te gaan bouwen.
heb er al eens eerder een gebouwt, met allemaal 2e hands spullen.
simpel autoradiootje met 2 speakers.
ik ben nu van plan een nieuwe te gaan maken aangezien die andere helemaal op is.
ik had in gedachten om deze spullen te gaan kopen
- http://www.kistradio.nl/w...eter-920v-blauw-p-33.html lcd voltmeter
- http://www.pimtensen.nl/s...d=5&sub_id=26&cur_id=6931 Soundstream SF-693T 100W rms
- mca-200 marquant versterker van marktplaats
- zitmaaier accu, schakelaar en bedrading heb ik hiet thuis nog.
vergeet ik nog iets?
kan iemand mij vertellen of dit allemaal bij elkaar een goede/werkende kratradio gaat worden?
ik ben nu van plan een nieuwe te gaan maken aangezien die andere helemaal op is.
- http://www.pimtensen.nl/s...d=5&sub_id=26&cur_id=6931 Soundstream SF-693T 100W rms
vergeet ik nog iets?
kan iemand mij vertellen of dit allemaal bij elkaar een goede/werkende kratradio gaat worden?
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2011 10:45 ]
Gebruik een TA2024 als versterker. Deze zijn veel kleiner, lichter en meestal goedkoper. En het belangrijkste is, hij gaat net zo hard, en klinkt nog eens beter ook!Verwijderd schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 10:36:
hallo,
vergeet ik nog iets?
Kleiner, lichter, beter, krachtiger, efficiënter... Moeten we het blijven herhalen he?wesleytjuh schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 11:10:
[...]
Gebruik een TA2024 als versterker. Deze zijn veel kleiner, lichter, meestal goedkoper. En het belangrijkste is, hij gaat net zo hard, en klinkt nog eens beter ook!
Verwijderd
dat heb ik gelezen ja, maar als ik het ga opzoeken staat er: Tripath TA2024 - 2×15Watt 12V versterkerBlue-Tiger schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 11:12:
[...]
Kleiner, lichter, beter, krachtiger, efficiënter... Moeten we het blijven herhalen he?
dan denk ik dat het maar 2 x 15 watt aan kan, en mijn speakers zijn dan 100 watt.
kan ook goed zijn dat ik hier nou iets fouts aan het zeggen ben, heb er niet heel veel verstand van
en mij lijkt zo'n mca-200 versterker iets handiger, omdat ik geen zin heb om met die TA2024 te gaan werken
die mca-200 lijkt mij gewoon aansluiten met kabels en klaar.
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2011 11:22 ]
Goed, het staat al zo'n 101 keer in dit topic, maar nog maar een keer: een MCA200 levert net als de TA2024, ook maximaal 2x15 Watt. Die 2x100 is gewoon een reclame praatje, dat levert die versterker niet. Het zal dus net zo hard gaan!Verwijderd schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 11:19:
[...]
dat heb ik gelezen ja, maar als ik het ga opzoeken staat er: Tripath TA2024 - 2×15Watt 12V versterker
dan denk ik dat het maar 2 x 15 watt aan kan, en mijn speakers zijn dan 100 watt.
kan ook goed zijn dat ik hier nou iets fouts aan het zeggen ben, heb er niet heel veel verstand van:$
Verder is een TA2024 veel zuiniger, je kan hiermee veel langer op je accu, wel 2-3x zo lang. Ook hebben je speaker geen 100Watt nodig, dat is het maximale vermogen wat ze aankunnen. Ik zou zeggen probeer het eens uit met zo'n TA2024 en schrik van de bak met geluid die ervan komt.
Neem wel de gemodificeerde versie, je kan dit ook zelf doen(2 weerstandjes solderen), maar als je er geen verstand van hebt kun je de gemodificeerde versie kant en klaar kopen.
Aansluiten van een TA2024 stelt niks voor, net zo makkelijk als een MCA200. Rood op de +, Zwart op de - etc. Daar vind je zat informatie over.
[ Voor 14% gewijzigd door wesleytjuh op 12-03-2011 11:25 ]
Omgedraaide psychologie: De TA2024 levert NET ALS de MCA-200 2x 100 Watt!!!! Kopenkopenkopenkopen dus!!!wesleytjuh schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 11:23:
[...]
Goed, het staat al zo'n 101 keer in dit topic, maar nog maar een keer: een MCA200 levert net als de TA2024, ook maximaal 2x15 Watt. Die 2x100 is gewoon een reclame praatje, dat levert die versterker niet. Het zal dus net zo hard gaan!
/als het dan zo moet...
Even offtopic, maar wat een geniaal ideeBlue-Tiger schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 11:25:
[...]
Omgedraaide psychologie: De TA2024 levert NET ALS de MCA-200 2x 100 Watt!!!! Kopenkopenkopenkopen dus!!!
/als het dan zo moet...
wesleytjuh schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 11:26:
[...]
Even offtopic, maar wat een geniaal idee!
Verwijderd
haha oke dankjewel voor de informatie.wesleytjuh schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 11:23:
[...]
Goed, het staat al zo'n 101 keer in dit topic, maar nog maar een keer: een MCA200 levert net als de TA2024, ook maximaal 2x15 Watt. Die 2x100 is gewoon een reclame praatje, dat levert die versterker niet. Het zal dus net zo hard gaan!
Verder is een TA2024 veel zuiniger, je kan hiermee veel langer op je accu, wel 2-3x zo lang. Ook hebben je speaker geen 100Watt nodig, dat is het maximale vermogen wat ze aankunnen. Ik zou zeggen probeer het eens uit met zo'n TA2024 en schrik van de bak met geluid die ervan komt.
Neem wel de gemodificeerde versie, je kan dit ook zelf doen(2 weerstandjes solderen), maar als je er geen verstand van hebt kun je de gemodificeerde versie kant en klaar kopen.
Aansluiten van een TA2024 stelt niks voor, net zo makkelijk als een MCA200. Rood op de +, Zwart op de - etc. Daar vind je zat informatie over.
staat er misschien dat jij weet ook nog ergens in deze topic een plaatje waar je de TA2024 ziet aangesloten, duidelijk?
en moet ik dan deze versterker kopen?
http://www.kistradio.nl/w...5watt4ohm-modded-p-2.html
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2011 11:30 ]
http://www.kratradio.nl/tutorials/de-ta2024-aansluiten/Verwijderd schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 11:28:
[...]
haha oke dankjewel voor de informatie.
staat er misschien dat jij weet ook nog ergens in deze topic een plaatje waar je de TA2024 ziet aangesloten, duidelijk?
en moet ik dan deze versterker kopen?
http://www.kistradio.nl/w...5watt4ohm-modded-p-2.html
Alles wat je wilt weten, inclusief aansluiten.
Die moet je hebben ja.
Verwijderd
die link doet het nietwesleytjuh schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 11:32:
[...]
http://www.kratradio.nl/tutorials/de-ta2024-aansluiten/
Alles wat je wilt weten, inclusief aansluiten.
en dan zal ik deze ook nog wel moeten kopen of niet?
http://www.kistradio.nl/winkel/rcaconnectorplaat-p-10.html
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2011 11:33 ]
Even een paar keer herladen, zijn site heeft wat kuren op het moment.
Verwijderd
oo ik zie het nu.. bedankt.wesleytjuh schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 11:33:
[...]
Even een paar keer herladen, zijn site heeft wat kuren op het moment.
zit deze er al bij?
http://www.kistradio.nl/winkel/rcaconnectorplaat-p-10.html ?
Nope, die kan je erbij kopen als optie. Maar dat kan je ook allemaal gewoon op zijn site lezen.Verwijderd schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 11:38:
[...]
oo ik zie het nu.. bedankt.
zit deze er al bij?
http://www.kistradio.nl/winkel/rcaconnectorplaat-p-10.html ?
Mijn hoster van kratradio.nl heeft wat functies uitgezet en nu kan ik mijn admin niet meer in cq de site doet het bud (url rewrite doet het niet)... Het was een enorme budget hoster, vandaar ook dat kistradio.nl bij een wat professioneler bedrijf is gehost. Anyways'lekker of topic maar toch een beetje relevant. De info komt nog weer terug online!
Het werkt ook nog wel, alleen af en toe even een keer extra herladen.lredev schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 12:01:
Mijn hoster van kratradio.nl heeft wat functies uitgezet en nu kan ik mijn admin niet meer in cq de site doet het bud (url rewrite doet het niet)... Het was een enorme budget hoster, vandaar ook dat kistradio.nl bij een wat professioneler bedrijf is gehost. Anyways'lekker of topic maar toch een beetje relevant. De info komt nog weer terug online!
Verwijderd
heb nu ff soort van schema gemaakt hoe ik het wil doen in mijn kratradio.. maar hoe zet ik dat plaatje in dit begricht
Uploaden via (bij voorkeur) Photobucket en daarna de IMG code hier in een berichtje plompenVerwijderd schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 12:30:
heb nu ff soort van schema gemaakt hoe ik het wil doen in mijn kratradio.. maar hoe zet ik dat plaatje in dit begricht
Verwijderd
De schakelaar zou je in serie moeten plaatsen, neem aan dat deze is bedoeld om het hele systeem uit te kunnen schakelen?
Dit topic is gesloten.
Let op:
- Voordat je "beginnersvragen" stelt, lees de eerste post van het topic door.
- Haal je post door een spelchecker heen voordat je het post!
- Let op de grootte van de foto's wanneer je deze post: foto's van 3678 x 2736 pixels zijn gewoon niet nodig. Te grote foto's worden getrashed.
- Linken naar conrad producten? Gebruik de directe productlink