Zoooo, bijna klaar met mijn eerste radio.
Natuurlijk had ik achteraf een aantal dingen anders willen doen.
En achteraf bleek het maken van een radio helemaal niet moeilijk, en had ik t ding best wat meer opties kunnen geven en er wat mooier uit kunnen laten zien
Zo had ik de knoppen etc liever aan de achterkant gehad, zodat de hendels op aparte zijkanten had gekund.
Nu zit het minder mooi.
Wat ik nog moet doen:
- Een kleurtje geven, even in de grondverf en daarna blauw spuiten. Die kleur ligt toevallig nog in de schuur, lekker gratis ^^
- Aan de onderkant bij de zijkanten nog 4 schroeven er doorheen jassen, voor iets extra stevigheid.
- Deksel sluitinkjes geven, hoewel het nu al een enorm goed geluid afgeeft doordat de schuim alles omringd en het deksel dus al niet (merkbaar) trilt.
Voor de kist heb ik 15 MM Meranti Multiplex gebruikt. Dat spul is vanaf 12 MM watervast verlijmd, ik ga het proberen goed te verven/spuiten/lakken zodat het wel tegen een beetje water kan.
Hier een paar foto's (linkt door naar picasa):
Klikkerdeklik
Edit: De tijd die ik er tot nu toe in heb zitten is niet bijzonder veel. 1-2 uurtjes shoppen, 2 uurtjes boren/zagen voor de uitsparingen, en gisteren van 14-19 voor het in elkaar zetten en verbinden van alles (met uiteraard het nodige oponthoud doordat niet alles in 1x goed gaat).
[
Voor 10% gewijzigd door
jjohnnie op 14-03-2011 11:58
]