Met twee 4 ohm speakers gaat het nog veel harderikke26 schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 18:12:
Kreeg zojuist mijn Sure-electronics TA2024 binnen van doehetzelfaudio.nl. Heb hem meteen uitgeprobeerd, eerst op twee luidsprekers van een kapotte miniset en een Sony CDP-991 ik was toch wel teleurgesteld in het geluid dat er uit kwam, het klonk op erg begrensd op een bepaalde manier. Vervolgens sloot ik er echter twee grote 8ohm 35watt luidsprekers op aan van een goede stereoset, en ik moet zeggen, er komt zeker goed geluid uit deze TA2024!
Ik ben nog aan het zoeken voor een leuke accu (ik neem waarschijnlijk li-ion) en ben achter het volgende gekomen: De accu's die op kistradio.nl (HQ BAT-LEAD-12) verkocht worden zijn volgens mij geen loodgelaccu's maar gesealde loodzuuraccu's. Nu maakt dat niet echt veel verschil voor de eigenschappen van de accu, maar het zijn toch andere soort accu's. Is dit correct?
Het gaat deze subwoofer worden:
http://alpine-usa.com/product/view/swr-1043d/
12" is net iets te groot om in een kist van 40x40x40cm te passen. Dan zou ik niet genoeg ruimte overhouden voor de midwoofers. Die moeten 5,5" worden met 50w vermogen op 8 ohm. Als ik ze dan beiden op hetzelfde kanaal aansluit geven ze samen de benodigde 100w