Ik zit er zelf ook aan te denken om een kistradio te bouwen op basis van een TA2024. Ik heb op eBay gekeken, en vindt hier hoofdzakelijk twéé versies:
1. De TA2024 van HelderHiFi,
2. Die van Sure-Electronics.
Ik vind het eigenlijk wel erg handig van de sure, dat hier al meteen aansluitingen op zitten, maar je ook de mogelijkheid hebt om draadjes aan te sluiten. Ook kosten deze twee ongeveer evenveel. Zit er ook nog kwaliteitsverschil in deze twee? Btw: ik ben van plan om, als ik de sure neem, elco's toe te voegen, zoals je die ook op de helderhifi vindt, zodat ik daarmee stroompieken kan opvangen bij veel bas e.d.., wanneer de accu wat leger is.
Ook heb ik nog een vraag: Kun je een lood-gel accu ook gewoon met een auto acculader opladen?
@hieronder: Ik heb de ts, en vorige delen, en dit deel doorgenomen, en daar heb ik het volgende in kunnen vinden: een paar mensen, die beide hebben, zeggen dat ze die van helderhifi beter vinden, maar niet waarom ze dat vinden, en anderen spreken dat weer tegen, dus dacht ik: vinden ze de helderhifi beter omdat deze standaard condensators heeft, waardoor je beter bas kunt krijgen, als je voeding/accu niet zo zwaar is, of om een andere reden, en als het een andere is, welke?
Over de acculader: Er staat dat gelaccu's redelijk kritisch zijn qua lader, maar niet of je gewoon dezelfde lader kan gebruiken als voor autoaccu's, en deze op het goede aantal ampères kan instellen, en ik ben een enorme noob wat dat betreft, en dacht dat het wel kon, maar wil het graag zeker weten, zodat ik niet een accu kapot maak, of een lader koop terwijl ik er al een heb.
Edit: Ik ben wat aan het ontwerpen gegaan met sketchup en heb het volgende gemaakt:

Is deze kast groot genoeg voor een beetje bas? Ik ben van plan er 4 of 5.25 inch boxen in te bouwen. Als ik voor 4 inch ga zijn de afmetingen van deze kleine kist ca. 25 breed x 15 hoog x 15 diep. Ik heb in deze sketchup niet getekend hoe de kabels gaan lopen, ook kloppen niet alle lijnen.
[
Voor 56% gewijzigd door
ikke26 op 16-01-2011 19:07
]