Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:12

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ze hebben wel pijnlijk punt, niet veel 7.8's meer in omloop, mensen die ik kende ermee zijn al overgegaan naar de 8 versies (wat tov android en iOS nog een marginaal klein deel is).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:16

BM

Moderator Spielerij
SinergyX schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 10:36:
Ze hebben wel pijnlijk punt, niet veel 7.8's meer in omloop, mensen die ik kende ermee zijn al overgegaan naar de 8 versies (wat tov android en iOS nog een marginaal klein deel is).
Zijn hier ergens statistieken over? Ik loop met een paar ideeen voor apps in mijn hoofd rond, maar als het aandeel WP7.x echt klein is ga ik daar in 1e instantie geen moeite voor doen.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• urk_forever
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:10
BM schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 11:12:
[...]

Zijn hier ergens statistieken over? Ik loop met een paar ideeen voor apps in mijn hoofd rond, maar als het aandeel WP7.x echt klein is ga ik daar in 1e instantie geen moeite voor doen.
Neeee, graag nog rekening houden met met WP7.8 gebruikers zoals ik. Ik snap best dat het op termijn wel afgelopen is met WP7.8, maar als het niet nodig is om specifiek voor WP8 te ontwikkelen waarom zou je dat dan nu al doen?

Hail to the king baby!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan ik ook ergens zoeken in de NL-versie van de windows 8 store? Ik twijfel voor mijn nieuwe telefoon aan de Nokia Lumnia920, maar dan de beschikbaarheid van apps baren mij nog zorgen. Noodzakelijk sowieso:
- Twitter
- Facebook
- Chrome
- Dropbox

Via Google krijg ik wel resultaten, maar niet recent. Anyone een linkje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robg1984
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 17-09 11:18
Verwijderd schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 13:11:
Kan ik ook ergens zoeken in de NL-versie van de windows 8 store? Ik twijfel voor mijn nieuwe telefoon aan de Nokia Lumnia920, maar dan de beschikbaarheid van apps baren mij nog zorgen. Noodzakelijk sowieso:
- Twitter
- Facebook
- Chrome
- Dropbox

Twitter, Facebook en Dropbox zijn er. Chrome niet.
http://www.windowsphone.com/nl-nl/

Twitter en Facebook werken bij mij overigens best goed, pak van Facebook wel de laatste Beta variant ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18-09 14:48

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

Verwijderd schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 13:11:
- Twitter
- Facebook
- Chrome
- Dropbox

Naar http://www.windowsphone.com gaan en inloggen met je Microsoft account waarvan de regio op NL staat. (Microsoft account is je @hotmail.com, @live.com, @outlook.com ed..)

Alles wat je dan zoekt is in die regio; daarom zie je hier ook vaker de discussie dat mensen en-us, nl-nl etc specifieke links naar Apps posten. ;)

Rowdy.nl - X++ by day. C# by night. I drink coffee in the morning and beer in the evening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farmir
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 25-08 15:33
In tegenstelling tot Internet Explorer (IE) op de desktop is er weinig te klagen over de IE app die standaard op elke Windows Phone aanwezig is. Een kanttekening die hierbij geplaatst moet worden is dat IE jammer genoeg altijd nog langzamer is dan de standaard browser op Android/iOS.

Voor Twitter en Facebook zijn er tal van third-party Apps beschikbaar die dezelfde diensten als de officiële apps aanbieden, maar dan in sommige gevallen beter. Ligt er aan waar je de apps voor gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

urk_forever schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 11:16:
Neeee, graag nog rekening houden met met WP7.8 gebruikers zoals ik. Ik snap best dat het op termijn wel afgelopen is met WP7.8, maar als het niet nodig is om specifiek voor WP8 te ontwikkelen waarom zou je dat dan nu al doen?
Ik weet verder niet wat app-development-technisch de verschillen zijn tussen 7.8 en 8, gros van de apps die ik langs zie komen zijn nog steeds 7.8/8 compatible.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

robg1984 schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 13:13:
[...]

Twitter, Facebook en Dropbox zijn er. Chrome niet.
http://www.windowsphone.com/nl-nl/

Twitter en Facebook werken bij mij overigens best goed, pak van Facebook wel de laatste Beta variant ;)
Thanks! FF zitten kijken, maar dat valt wel tegen zeg. De Dropbox die ik zie staan is niet de officiële. Chrome is voor mij wel een must, omdat ik die sync met al mijn andere devices. Platform dus (nog) maar even links laten liggen, of gaat die app-ontwikkeling beetje snel laatste tijd? Want dit is voor mij wel een belemmering.
Veel gebruikte apps zijn er nog niet: Flipboard, Feedly, Dropbox, Gmail, Chrome, Instagram... :|
Rowdy.nl schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 13:14:
[...]
Naar http://www.windowsphone.com gaan en inloggen met je Microsoft account waarvan de regio op NL staat. (Microsoft account is je @hotmail.com, @live.com, @outlook.com ed..)
Ik geen MS-account, maar die andere link werkt volgens mij wel ok.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Als je heel erg hangt aan de Google kant, waarom zou je dan een WP toestel overwegen? Uitgangspunt blijft bij een telefoon zeker nu, welke 'van de 3' gebruik je buiten je telefoon het meeste, dat zal dan je logische keuze worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• autje
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20:37
Verwijderd schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 13:28:
[...]

Thanks! FF zitten kijken, maar dat valt wel tegen zeg. De Dropbox die ik zie staan is niet de officiële. Chrome is voor mij wel een must, omdat ik die sync met al mijn andere devices. Platform dus (nog) maar even links laten liggen, of gaat die app-ontwikkeling beetje snel laatste tijd? Want dit is voor mij wel een belemmering.
Veel gebruikte apps zijn er nog niet: Flipboard, Feedly, Dropbox, Gmail, Chrome, Instagram... :|
[...]

Ik geen MS-account, maar die andere link werkt volgens mij wel ok.
Voor veel van dit soort applicaties zijn 3rd party oplossingen, die prima werken. Chrome zal je echter niet krijgen, volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Gewoon lekker een Android-toestel kopen, ja :)

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is niet zo dat ik nu veel Google gebruik, meer dat ik niet os-gebonden apps wil gebruiken. Chrome gebruik en sync ik nu op ios, win7 en android, dropbox ook. Ik ga niet enkel vanwege nieuwe telefoon overstappen op MS (sky, IE). wel jammer, keuze beperkt zich dan tot ios/Android.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-09 20:41

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Chrome kun je op je buik schrijven. Maar IE10 werkt best aardig op WP8. Wat sync je dan allemaal in Chrome? Voeg je dagelijks 10-tallen bookmarks toe?

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limbeckx
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19:55
Ik heb het tijdens mijn overgang eigenlijk als plus geizen. Nu ben ik ook van alle google spullen af. Maak geen gebruik van favorieten dus die mis ik niet.

Ben wel gelijk van Google Apps naar Windows Live Domains gegaan. Tot nu toe heel tevreden. Enige wat ik mis is het catch all email adres.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Het syncen van favorieten op je 3 platformen (tablet, PC, mobiel) zou geen slechte feature zijn, zoals nu skydrive al overal centrale punt is (maar vaak gelimiteerd is tot video/foto/office - xbox trouwens nog minder). Ik gebruik geen live/Hotmail/outlook, genoeg vrijheid om mijn email zelf in te delen/stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als het je puur om je Chrome Bookmarks gaat, kun je dit wel proberen: http://www.wpcentral.com/...kmarks-your-windows-phone (1e resultaat met zoeken).
Verder heb je met Boxfiles for Dropbox (in de unlimited trial) ook wel voldoende om alles te doen. Mocht je met Skydrive willen werken (die werkt imo wat beter) dan kun je ook gewoon je dropbox in je skydrive zetten op je Windows PC en die gewoon laten synchroniseren.
Dropbox zal vanzelf komen, net als Copy (wat een nieuwe cloud-storage lijkt te zijn). Maar overgaan naar Skydrive voor je cloud storage is volgens mij geen probleem. Voor elk platform heb je daar nu wel een app voor, net als Skype bv.

Facebook en Twitter werken inmiddels gewoon prima en van Whatsapp lijkt dan volgende maand eindelijk de grote update te komen zodat die ook gewoon prima werkt.
Verder heb je van een heleboel apps op andere platformen die nog geen WP8 client hebben, wel 3rd party apps die hetzelfde doen (voor Vine en Instagram bv).

Ik denk dat je het komende jaar nog wel zult hebben dat sommige nieuwe apps wat achterlopen, maar gezien de SDK steeds makkelijker wordt en de mogelijkheden beter zijn geworden om apps te porten naar WP8, lijkt het me geen reden meer om niet voor WP te kiezen. Of je moet helemaal vastgeroest zijn aan Google diensten.

[ Voor 5% gewijzigd door Martinspire op 28-06-2013 16:26 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Laatst online: 17:16

BM

Moderator Spielerij
urk_forever schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 11:16:
[...]

Vandaar dat ik me afvroeg hoe groot de groep WP7.8 gebruikers nog is :) Vooralsnog zit ik volop in de 'aanpruts' fase, dus de keuze voor het platform is nog niet gemaakt, ben niet bang ;)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 19:28
Iemand een idee hoe je dat verschrikkelijk slechte 'Bing translate' in de officiële Twitter app uitzet? Ik word er niet goed van, wat een drama toevoeging.

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.DD
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 05-05-2024
edit: woops, verkeerde topic :P

[ Voor 93% gewijzigd door Mr.DD op 29-06-2013 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glacier
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Na de laatste update van regenmeter werkt mijn live tile niet meer..heb al wat dingen geprobeerd zoals uninstall, unpin, etc, maar de tile blijft kaal zonder info..
De info in de app zelf is wel up-to-date..
(Windows Phone 7.8 op een Lumia 800 trouwens)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Facebook beta is niet meer beta
http://blogs.windows.com/...8-gets-major-upgrade.aspx

[ Voor 52% gewijzigd door hjs op 01-07-2013 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Glacier schreef op maandag 01 juli 2013 @ 17:58:
Na de laatste update van regenmeter werkt mijn live tile niet meer..heb al wat dingen geprobeerd zoals uninstall, unpin, etc, maar de tile blijft kaal zonder info..
Windows Phone 7.8 op Lumia 800 (up to date,) en V 3.0.0.1 werkt hier nog probleemloos. Life tile info en het programma zelf ook. Om maar even aan te geven dat het niet direct toestel gerelateerd lijkt te zijn wat je nu meemaakt.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21-11-2024
FB Is nog steeds beta, alleen naar versie 5 gepushed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-09 09:49
Sheik schreef op maandag 01 juli 2013 @ 20:40:
FB Is nog steeds beta, alleen naar versie 5 gepushed.
nee hoor hij is uit beta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 06-09 05:12
Doe even een her-install zodat je in ieder geval de laatste versie hebt.. Het kan tot ongeveer 1 uur duren (als je dus in dat uur wel gewoon een internetverbinding hebt) voordat de Achtergrondtaak door het OS geactiveerd wordt.. Dan wordt de tile (als het goed is) bijgewerkt. Laat me even weten of het gelukt is (mag ook per PM, mail -> zie in Regenmeter de Contact/Over pagina).

Trein & Regenmeter voor Windows Phone 7.x & 8!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inverted_World
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22:58
Facebook app geïnstalleerd. Geeft me toch een erg fijn gevoel al over Windows Phone 8, na de ING app en nu de sterk verbeterde Facebook app is het voor mij enkel nog een update voor Whatsapp en dan is mijn telefoon wat mij betreft compleet en een aanzienlijk betere gebruikerservaring tegenover mijn eerdere Android toestellen. :)

Erg blij mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Zeg Niels, die Trein-app is erg goed maar ik word chagrijnig van dat eeuwige gebedel om ratings en geld. Kan er niet gewoon een betaalde versie komen waar ik niet om de haverklap word lastiggevallen? :)

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
kenneth schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 08:54:
Zeg Niels, die Trein-app is erg goed maar ik word chagrijnig van dat eeuwige gebedel om ratings en geld. Kan er niet gewoon een betaalde versie komen waar ik niet om de haverklap word lastiggevallen? :)
Ja, daar ging wat mis.. Update is onderweg (zou in de loop van de week te downloaden moeten zijn). Nu zeurt ie pas om de 80 keer opstarten :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19:41
Zoek een cleaner app die overbodige bestanden in wp8 verwijderd van me phone.
Had Storage Cleaner geprobeerd maar die ruimt helemaal niks op, zijn er nog andere of betere apps ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• misjavs
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 08-10-2024
Bij mij werkt geen enkele Livetile meer op de Omnia 7. Geen idee waar het aan ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoJan
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-07 12:51
Is er eigenlijk een filemanager voor Windows Phone? ik heb diverse dingen bekeken, maar het lijkt er op dat die niet bestaan. Of laat Microsoft dat niet toe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19-09 11:30

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Albert020 schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 09:38:
Zoek een cleaner app die overbodige bestanden in wp8 verwijderd van me phone.
Had Storage Cleaner geprobeerd maar die ruimt helemaal niks op, zijn er nog andere of betere apps ?
wat voor overbodige bestanden bedoel je?
Windows Phone != Windows

een app kan bovendien nooit buiten zijn isolated storage treden.

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glacier
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Niels9001 schreef op maandag 01 juli 2013 @ 21:14:
[...]

Doe even een her-install zodat je in ieder geval de laatste versie hebt.. Het kan tot ongeveer 1 uur duren (als je dus in dat uur wel gewoon een internetverbinding hebt) voordat de Achtergrondtaak door het OS geactiveerd wordt.. Dan wordt de tile (als het goed is) bijgewerkt. Laat me even weten of het gelukt is (mag ook per PM, mail -> zie in Regenmeter de Contact/Over pagina).
Ik had na de eerste keer reinstall een aantal uur gewacht, daarna nog eens reinstall gedaan en toen werkte het na 10 minuten ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
CAP-Team schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 20:13:
[...]

wat voor overbodige bestanden bedoel je?
Windows Phone != Windows

een app kan bovendien nooit buiten zijn isolated storage treden.
Wat dacht je van Cachegeheugen, met Anrdoid gebruikte ik History Eraser.
Dus met Windows Phone 8 heb je zo'n app niet nodig ?

[ Voor 14% gewijzigd door Albert020 op 02-07-2013 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fruitbakje
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 04-09 08:04
Albert020 schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 20:28:
[...]
Wat dacht je van Cachegeheugen, met Anrdoid gebruikte ik History Eraser.
Dus met Windows Phone 8 heb je zo'n app niet nodig ?
Op m'n desktop draai ik om de zoveel tijd CCleaner eens, maar op m'n Omnia W heb ik er nooit naar omgekeken.
Internet-cache kan je handmatig verwijderen volgens mij...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
fruitbakje schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 07:54:
[...]

Op m'n desktop draai ik om de zoveel tijd CCleaner eens, maar op m'n Omnia W heb ik er nooit naar omgekeken.
Internet-cache kan je handmatig verwijderen volgens mij...?
Internet-cache kun je idd gewoon handmatig doen, maar misschien is de rest bij WP niet nodig ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

In de lumia-opslagcontrole zit een knop om tijdelijke bestanden te verwijderen, is meestal zo'n 200MB bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Albert020 schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 08:28:
[...]
Internet-cache kun je idd gewoon handmatig doen, maar misschien is de rest bij WP niet nodig ?
Mja, apps kunnen alleen in hun eigen isolated storage bestanden zetten (behalve dan foto's, etc). Als je een app verwijdert wordt ook meteen de bijbehorende isolated storage verwijdert. Afgezien van foto's (en in WP8 video's?), zal dus alles wat een app op je telefoon kan zetten weg zijn nadat het is verwijdert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Caelorum schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 11:50:
[...]

Mja, apps kunnen alleen in hun eigen isolated storage bestanden zetten (behalve dan foto's, etc). Als je een app verwijdert wordt ook meteen de bijbehorende isolated storage verwijdert. Afgezien van foto's (en in WP8 video's?), zal dus alles wat een app op je telefoon kan zetten weg zijn nadat het is verwijdert.
Heb de app: opslag controleren geïnstalleerd en hij heeft toch nog 50 mb vrijgemaakt !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoJan
  • Laatst online: 14-07 12:51
Albert020 schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 12:15:
[...]

Heb de app: opslag controleren geïnstalleerd en hij heeft toch nog 50 mb vrijgemaakt !
Natuurlijk weer alleen voor Nokia's :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
RoJan schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 16:33:
[...]Natuurlijk weer alleen voor Nokia's :(
De enige reden waarom Windows Phone nog een bestaansrecht heeft komt door Nokia. Zij zetten zich, in tegenstelling tot andere OEMs, tenminste echt in voor WP.

Daarom zou ik iedereen ook zeker aanraden dat als je aan een WP begint, je sowieso een Nokia moet nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Niels9001 schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 18:52:
[...]

De enige reden waarom Windows Phone nog een bestaansrecht heeft komt door Nokia. Zij zetten zich, in tegenstelling tot andere OEMs, tenminste echt in voor WP.

Daarom zou ik iedereen ook zeker aanraden dat als je aan een WP begint, je sowieso een Nokia moet nemen.
Heb zelf de Lumia 720, zeer tevreden over ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Niels9001 schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 18:52:
[...] Daarom zou ik iedereen ook zeker aanraden dat als je aan een WP begint, je sowieso een Nokia moet nemen.
Waar je jammer genoeg niets aan hebt als je al sinds oktober 2010 met een HTC WP7 device rondloopt :/ Mocht ik weer voor een WP gaan dan koop ik wel een Nokia, maar met de huidige abbo prijzen... Mijn telefoon die voor die tijd behoorlijk goed was kostte bijv. los maar 180E. Nu moet ik al 180E gaan bijleggen voor een Lumia 920 bij een 1jarig abbo :S

[ Voor 15% gewijzigd door Caelorum op 04-07-2013 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reinier.sr
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 04-09 13:37
Hebben meer mensen last van dat meldingen van berichten van Wapp veel later aankomen, terwijl ik die allang gelezen heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMPJ
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 18-09 16:45
Yep, en je bent niet de enige getuige dit topic. Hoop dat er ooit nog eens een update komt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08-09 09:28
Damn de FB is geupdate, ziet er stukken beter uit. Eindelijk zijn likes en comments gesplitst :P

Steam: Jerx | PSN: Jerxy88 | Xbox: Jerxy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
RoJan schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 20:02:
Is er eigenlijk een filemanager voor Windows Phone? ik heb diverse dingen bekeken, maar het lijkt er op dat die niet bestaan. Of laat Microsoft dat niet toe?
Hier ben ik ook nog steeds naar op zoek...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team

CAP-Team

Is er niet en gaat ook niet komen. Een app kan niet buiten z'n isolated storage komen oftewel het heeft geen zin.

Toen je WP7 nog kon jailbreaken was er wel een filemanager, maar WP8 is niet gejailbreaked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InZane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20:14
RoJan schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 16:33:
[...]

Natuurlijk weer alleen voor Nokia's :(
Mja, ik heb wel een Nokia, maar nog wel eentje met 7.8. Die hebben ook pech:
Uw versie van de Windows Phone-software wordt niet ondersteund door deze toepassing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

InZane schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 09:06:
[...]
Mja, ik heb wel een Nokia, maar nog wel eentje met 7.8. Die hebben ook pech:
[...]
Dat ligt niet aan Nokia, maar het de beperkingen van die versie van het OS helaas.. ;)

Rowdy.nl - X++ by day. C# by night. I drink coffee in the morning and beer in the evening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:39
Na de laatste update van de Rabobank app moet ik alle transacties ineens weer ondertekenen met de random reader :( Mega irritant, hebben jullie dit ook?

Roomba E5 te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:03

mrsar

waar een sar is,is een wodka

eigen rekening iig niet :P verder nog geen betalingen gedaan buiten eigen rekeningen om

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InZane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20:14
Rowdy.nl schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 09:54:
[...]

Dat ligt niet aan Nokia, maar het de beperkingen van die versie van het OS helaas.. ;)
In dit geval waarschijnlijk wel ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Heb de app Regenmeter geïnstalleerd, maar waarom werkt bij mij de live tile niet ?

[ Voor 7% gewijzigd door Albert020 op 06-07-2013 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

Albert020 schreef op zaterdag 06 juli 2013 @ 10:50:
Heb de app Regenmeter geïnstalleerd, maar waarom werkt bij mij de live tile niet ?
uurtje geduld gehad?

[ Voor 10% gewijzigd door hjs op 06-07-2013 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Uuuhh, werkt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 17:20
Volgens mij moet je apps eerst opstarten voor een live tile kan werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• picardo
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 05-09 10:07
Zijn er trouwens meer mensen die geen FB berichten meer binnenkrijgen ? Heb FB beta en de normale geprobeerd. Maar krijg iets binnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcetweaker
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
picardo schreef op zondag 07 juli 2013 @ 07:46:
Zijn er trouwens meer mensen die geen FB berichten meer binnenkrijgen ? Heb FB beta en de normale geprobeerd. Maar krijg iets binnen
misschien de beta even vervangen door de inmiddels final versie ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kruila
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19:50
picardo schreef op zondag 07 juli 2013 @ 07:46:
FF voor je getest, facebook werkt prima (de normale versie 5.0.2.0, die pas uit is)

Neem het leven niet te serieus; je overleeft het toch niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

Spotify update vandaag tweet Joe B ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19:56

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

hjs schreef op maandag 08 juli 2013 @ 09:04:
Spotify update vandaag tweet Joe B ;)
Heb spotify vorig jaar een paar maanden betaald geprobeerd op mn Lumia 800. Wat een ramp zeg. Ben nu overgestapt op Xbox Live Music. Jaarabo genomen en bevalt prima.....

Spotify en Whatsapp vallen bij mij in dezelfde categorie als het op development aankomt. Bagger, bagger en nog eens bagger.

[ Voor 16% gewijzigd door MRE-Inc op 08-07-2013 11:10 ]

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het lijkt erop dat het een grote update is, dus het kan wel aardig zijn voor de mensen die wel al Spotify gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Martinspire schreef op maandag 08 juli 2013 @ 11:19:
Het lijkt erop dat het een grote update is, dus het kan wel aardig zijn voor de mensen die wel al Spotify gebruiken.
Kun je nu gelijk de offline muzieklijst opslaan op je sd-kaart in wp8 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• autje
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20:37
MRELynx schreef op maandag 08 juli 2013 @ 11:09:
[...]

Heb spotify vorig jaar een paar maanden betaald geprobeerd op mn Lumia 800. Wat een ramp zeg. Ben nu overgestapt op Xbox Live Music. Jaarabo genomen en bevalt prima.....

Spotify en Whatsapp vallen bij mij in dezelfde categorie als het op development aankomt. Bagger, bagger en nog eens bagger.
Wat werkt er precies niet dan. Ik gebruik het naar volle tevredenheid. Nu speel ik eigenlijk alleen offline muziek, maar dat (incl. het synchroniseren van mijn afspeellijsten als ik op mijn wifi zit) gaat zonder problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

autje schreef op maandag 08 juli 2013 @ 12:23:
[...]

Wat werkt er precies niet dan. Ik gebruik het naar volle tevredenheid. Nu speel ik eigenlijk alleen offline muziek, maar dat (incl. het synchroniseren van mijn afspeellijsten als ik op mijn wifi zit) gaat zonder problemen.
Doorspoelen naar een volgend nummer werkte niet goed, applicatie die er gewoon uitklapt. Muziek die gewoon niet werd afgespeeld. Gesharede playlists van anderen die niet werden afgespeeld. Dat soort dingen. Hoop dat deze update goed werkt voor diegenen die van spotify gebruik maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasplank1
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18-09 11:23
MRELynx schreef op maandag 08 juli 2013 @ 12:25:
[...]

Doorspoelen naar een volgend nummer werkte niet goed, applicatie die er gewoon uitklapt. Muziek die gewoon niet werd afgespeeld. Gesharede playlists van anderen die niet werden afgespeeld. Dat soort dingen. Hoop dat deze update goed werkt voor diegenen die van spotify gebruik maken.
meerdere afspeellijsten van 500+ nummers en dat werkte prima(kan eraan liggen dat ik een 920 heb), de nieuwe app lijkt wel ongelooflijk veel sneller te zijn dan die oude.

( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
kaasplank1 schreef op maandag 08 juli 2013 @ 20:53:
[...]

meerdere afspeellijsten van 500+ nummers en dat werkte prima(kan eraan liggen dat ik een 920 heb), de nieuwe app lijkt wel ongelooflijk veel sneller te zijn dan die oude.
Kun je nu ook gelijk offline afspeellijsten opslaan naar je sd-kaart ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasplank1
Albert020 schreef op maandag 08 juli 2013 @ 21:26:
[...]

Kun je nu ook gelijk offline afspeellijsten opslaan naar je sd-kaart ?
geen idee, ik heb een lumia 920

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
kaasplank1 schreef op maandag 08 juli 2013 @ 20:53:
[...]

Dat gevoel krijg ik ook... App tile en BAM, hij is al klaar met laden. Ook zijn de verschillende hangs niet meer aanwezig, ook het nummer skippen in de OS music player gaat erg snel en soepel.

Ik stond gisteren op het punt om over te stappen op Xbox Music omdat de WP app zo slecht was. Hoeft verlopig dus toch nog niet :).

Hopelijk brengt WhatsApp net zo'n update uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasplank1
Niels9001 schreef op maandag 08 juli 2013 @ 21:36:
[...]

Dat gevoel krijg ik ook... App tile en BAM, hij is al klaar met laden. Ook zijn de verschillende hangs niet meer aanwezig, ook het nummer skippen in de OS music player gaat erg snel en soepel.

Ik stond gisteren op het punt om over te stappen op Xbox Music omdat de WP app zo slecht was. Hoeft verlopig dus toch nog niet :).

Hopelijk brengt WhatsApp net zo'n update uit!
Precies! het gaat echt heel veel sneller! eerst had ik ook weleens dat ik mijn offline afspeellijsten niet offline af kon spelen en dat ik dan de app moest herstarten, dan duurde het heel lang voordat ie was gestart maar dan deed ie het wel. Nu doet de app het in 1 keer goed, en hij is veel sneller.

ik zat ook te twijfelen om over te stappen naar xbox music, of nokia music, maar nu is het gewoon goed.

edit:
als de watsapp update net zoon snelheidswinst pakt, zou het ook echt een topapp zijn.

[ Voor 5% gewijzigd door kaasplank1 op 08-07-2013 21:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand een goede tip voor een simpele app om notities in te maken? Alle apps die ik tot nu toe geprobeerd heb, geven je de mogelijkheid om datum, tijd, kleuren, tekstopmaak, plaatjes, contactpersonen, locatie, gps coordinaten, etcetera toe te voegen, terwijl ik alleen maar een app zoek om wat korte reminders voor mezelf te noteren. Door al die extra mogelijkheden kost het mij juist meer tijd om even snel iets te noteren. Een app vergelijkbaar met Microsoft Kladblok (Notepad) zou perfect zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
Verwijderd schreef op maandag 08 juli 2013 @ 22:21:
Heeft iemand een goede tip voor een simpele app om notities in te maken? Alle apps die ik tot nu toe geprobeerd heb, geven je de mogelijkheid om datum, tijd, kleuren, tekstopmaak, plaatjes, contactpersonen, locatie, gps coordinaten, etcetera toe te voegen, terwijl ik alleen maar een app zoek om wat korte reminders voor mezelf te noteren. Door al die extra mogelijkheden kost het mij juist meer tijd om even snel iets te noteren. Een app vergelijkbaar met Microsoft Kladblok (Notepad) zou perfect zijn..
Ingebouwde OneNote? Ik heb daar 'n nieuw document gemaakt en vastgepind. Hij opent razendsnel, ik zet er wat in en ik kan afsluiten zonder me zorgen te maken over het opslaan. Werkt voor mij heel prettig, en gebruik maar 10% van de functionaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iCeQbe.
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-08 21:35
OneNote is handig omdat je nota's ook op je skydrive terecht komen.

Notepad pro is het meest te vergelijken met kladblok; wel geen mogelijkheid om foto's en geluid toe te voegen, wat erg handig kan zijn imo.

Evernote werkt crossplatform en heeft ongeveer dezelfde functies als OneNote.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien moet ik inderdaad gewoon even wennen aan OneNote.. Bedankt voor de tip van het vastpinnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Haha, Onenote is zooooo ondergewaardeerd !!! Vind het werkelijkwaar een geniale app. Gebruik het ook op mn Surface RT en alles staat dan ook mooi op mn Lumia 920. Vriendin past boodschappenlijstje aan en ik zie het vrijwel meteen....

Serieus, geef het een kans....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• misjavs
Ik gebruik naast OneNote ook nog Note Tiles:

http://www.windowsphone.c...c1-4039-8abd-71766612ec09

Erg handig als je iets zeker niet wilt vergeten. Die staat standaard boven in het scherm ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeka
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 18-09 21:44

jeka

Support your local club.

Da kan one note och ook?

FCG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

MRELynx schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 06:10:
Vriendin past boodschappenlijstje aan en ik zie het vrijwel meteen....
Goed om te lezen dat we niet de enigen zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• misjavs
Nee je krijgt dan alleen titel van de onenote

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
Viber heeft een (major) update gekregen.

Ik zelf gebruik geen Viber, maar hoorde veel mede Tweakers klagen over de kwaliteit van Viber (net als WhatsApp). Wellicht dat dit helpt?

http://wmpoweruser.com/vi...rt-for-stickers-and-more/

Laat het ons weten.. Misschien moeten we maar 'ns overstappen :).

EDIT:

Ook de zijn de HERE apps geupdate!
http://conversations.noki...and-here-transit-updated/

[ Voor 16% gewijzigd door Niels9001 op 09-07-2013 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23:00

The_Scarabial

MTB for life!

Ik hoor iedereen hier altijd over alternatieven voor Whatsapp, maar als die iOS en android users toch ook niet overstappen helpt het toch geen drol als je als WP user overstapt naar een ander platform.

[ Voor 3% gewijzigd door The_Scarabial op 09-07-2013 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
The_Scarabial schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 15:38:
Ik hoor iedereen hier altijd over alternatieven voor Whatsapp, maar als die iOS en android users toch ook niet overstappen helpt het toch geen drol als je als WP user overstapt naar een ander platform.
Dat is ook zo, en het vervelende. Anders was ik al lang weg. Maar als WhatsApp zo traag blijft reageren op nieuwe ontwikkelingen (ook op iOS en Android) m.b.t. concurrentie vraag ik me af hoe lang deze nog relevant blijft. Viber lijkt veel meer mogelijkheden te hebben.

En een web/desktop interface voor WhatsApp vind ik een heel erg groot gemis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baf1982
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 19-09 13:48
Kijk daar staat ook dat de update naar Here Drive+ € 15,49 zou moeten kosten, dat had ik nog nergens terug kunnen vinden.

Verwarmen en koelen met Elga/Toshiba, Panasonic Z42-XKE en Innova 10HP, SSW met Atlantic Explorer V4 270LC, 9880 Wp Enphase

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

Baf1982 schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 16:11:
[...]

Kijk daar staat ook dat de update naar Here Drive+ € 15,49 zou moeten kosten, dat had ik nog nergens terug kunnen vinden.
Jep, maar niet voor alle devices/versies. Zie ook het tabelletje... :)

Afbeeldingslocatie: http://cdn.conversations.nokia.com.s3.amazonaws.com/wp-content/uploads/2013/07/HERE-Apps-Availability.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limbeckx
Ik zie de here apps er nog niet tussen staan, dus ik hoop maar dat er wat vertraging tussen zit. Daarnaast is het zwaar irritant dat in Nederland HERE Drive+ gewoon twee keer zo duur is in duitsland. Wordt het land van je live id daarvoor gecheckt, het land van je telefoon of het land van je simkaart?

edit: volgens de update uit dit artikel kan je gewoon het land/regio veranderen. Klopt dit

http://www.wpcentral.com/...ce-access-windows-phone-8

Ga vanavond wel even proberen

[ Voor 28% gewijzigd door Limbeckx op 09-07-2013 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
Daarom gewoon altijd Nokia kopen :)!

Skype heeft ook een update gekregen met een focus op snelheid en performance. Even de app een paar keer opnieuw gestart en hij is inderdaad (veel) sneller. Ook lijkt het scrollen tussen de pivots soepeler te gaan!

http://www.wpcentral.com/...8-brings-new-enhancements

Al heel wat leuke updates voor grote apps vandaag en gisteren :). Hopelijk heeft Nokia ook nog wat verassingen in petto op software gebied!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limbeckx
Niels9001 schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 17:24:
Daarom gewoon altijd Nokia kopen :)!

Skype heeft ook een update gekregen met een focus op snelheid en performance. Even de app een paar keer opnieuw gestart en hij is inderdaad (veel) sneller. Ook lijkt het scrollen tussen de pivots soepeler te gaan!

http://www.wpcentral.com/...8-brings-new-enhancements

Al heel wat leuke updates voor grote apps vandaag en gisteren :). Hopelijk heeft Nokia ook nog wat verassingen in petto op software gebied!
Wow! En dan te bedenken dat sommige dachten dat Nokia ten dode was opgeschreven. Mooie uitspraak Gewoon altijd Nokia kopen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mooie updates inderdaad. Nu Whatsapp nog
* Martinspire rent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 19:28
Niels9001 schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 15:32:
Viber heeft een (major) update gekregen.

Ik zelf gebruik geen Viber, maar hoorde veel mede Tweakers klagen over de kwaliteit van Viber (net als WhatsApp). Wellicht dat dit helpt?

http://wmpoweruser.com/vi...rt-for-stickers-and-more/

Laat het ons weten.. Misschien moeten we maar 'ns overstappen :).
Niks major aan hoor. Ik zie geen verbeteringen - wel een zooi stickers-, toast komt nog steeds na het werkelijke bericht. Update is volgens mij ook vooral gericht op betere samenwerking tussen telefoon en desktopversie van Viber. Major update gaat ook de 3.0 versie zijn als ik het goed heb begrepen.

En aan Skype merk ik ook niks wat beter is geworden. Integratie Personen Hub nog steeds gewoon slecht.

Er schijnt ook een Facebook update te zijn (heb ik niet), dus inderdaad een dag van updates van belangrijke apps.

[ Voor 4% gewijzigd door GerCor op 09-07-2013 20:52 ]

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team

CAP-Team

Vanavond maar (weer) een berichtje richting RTLXL en Ziggo gestuurd. Zou toch leuk zijn als beide een app uitbrengen voor Windows Phone.

Van Ziggo inmiddels bericht terug dat als er genoeg vraag naar is dat ze er naar kijken..
Van RTLXL wel raar dat ze wel een Windows 8 app maken maar geen Windows Phone app..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is die RTLXL app niet een kleine conversie van de Xbox App dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:03

mrsar

waar een sar is,is een wodka

GerCor schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 20:24:
[...]

Er schijnt ook een Facebook update te zijn (heb ik niet), dus inderdaad een dag van updates van belangrijke apps.
ik kreeg een facebook beta update vandaag,dus dat zal men wel bedoelen

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Heb Nokia Chat beta maar geinstalleerd. Zag ergens dat die beschikbaar was en op de telefoon van mn vriendin ook geinstalleerd. Berichten komen daar wel direct aan zonder vervelende herlalende toast berichten van berichten die je allang hebt gelezen. Enige nadeel was weer dat ik nu een gebruikersnaam@nokiamail.com adres erbij heb wat ik liever niet heb, maar goed. Het werkt allemaal best redelijk voor een beta....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart40
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 24-11-2021
Bij de store updates (krijg ik dagelijks ergens rond 6:45) zat ie er nog niet bij, maar na handmatig checken zag ik de beloofde updates van HERE Drive+ en HERE Transit. Meteen geinstalleerd. Na installatie van HERE Drive+ update startte de applicatie niet meer. Herstart van telefoon was ook geen oplossing. App verwijderd en opnieuw geinstalleerd. Lijkt nu prima te werken, inclusief nieuwe features zoals 'mijn route' . Ook de nieuwe layout ziet er mooi uit. Vanmiddag op de terugreis maar even verder testen, ben inmiddels op mijn werk.
Verkeersinformatie lijkt ook aanwezig, zelfs op N-wegen.

[ Voor 5% gewijzigd door Bart40 op 10-07-2013 07:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robkrekel
  • Laatst online: 18-09 09:36
Had hetzelfde, hij ging drive in om vervolgens meteen weer er uit te gaan. Opnieuw geinstalleerd en werkt prima. Leuk, die livetile met je standaard route instellen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mkrijt
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16-09 13:04
Bij mij ook na update moeten deinstalleren en installeren om hem te laten werken... Is wel een beetje raar. Maar goed, hij is eindelijk uit Beta, dat heeft behoorlijk lang geduurd imho...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan HERE Drive+ helemaal niet meer vinden in de store......

[ Voor 144% gewijzigd door Verwijderd op 10-07-2013 08:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Verwijderd schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 08:56:
Ik kan HERE Drive+ helemaal niet meer vinden in de store......
Ik ook niet. Lijkt te zijn verwijderd.

Pagina: 1 ... 46 ... 118 Laatste

Let op:
Discussies/updates over eigen gemaakte apps mogen in het Post hier je eigen Windows Phone App! topic.