hardware-lover schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 23:13:
[...]
En dan komt weer het niet direct verklaarbare waarom ik op eenzelfde 950XL de vraag van Ziggo meteen prima kon beantwoorden, er zat daarbij niets in de weg? De app (los van de laadtijd), doet het goed en ziet er ook prima uit bij mij?
Ik kon wel op een 10% zichtbare knop drukken, maar welke dat was op dat moment, weet ik niet. Heb de Lumia nog gedraaid, maar de app werkt in dat scherm niet landscape. Heb de navigatiebalk geprobeerd naar beneden te slepen, lukte ook niet. (Daarna de app op de PC gestart, ik had wat TV kanalen ingesteld, en die worden mooi meegenomen naar de PC. Blijkt dat ik op kijkgedrag uit geklikt heb, die ik in de W10M ook niet kon veranderen. Edit: nu kan ik kijkgedrag in W10M wel ineens aanpassen, een uur geleden had ik die optie niet.)
Maar ik denk dat dit een gevalletje is van, we hebben allemaal dezelfde GSM met het zelfde OS, maar die reageert bij iedereen weer anders. Los van dat W10M al uniek is, is iedere W10M ook weer uniek

Vandaag een 3e update ontvangen voor de Trivago PWA app, en nu lijkt ie eindelijk te werken op het mobiele platform. Hoera.... (het doet me eerlijk gezegd erg weinig).
Op zich werkt PWA wel, op bepaalde functionaliteiten als bv notificaties (die wel schijnen te werken als de app al draait op de telefoon). Zo heb ik laatst ook al de Youtube PWA gedownload, werkt ook prima. Daar zei ik als, maak PWA ondersteuning nou gewoon ff af in W10M....

Misschien valt er later dit jaar toch nog wat te spelen met een aangepaste Arm build voor de 950, maar veel verwacht ik er niet van.
Hier zit ik ook al op te wachten, al is het alleen maar om het uit te proberen... Ik heb al een L930 klaar liggen

Het wordt misschien toch eens tijd dat we bèh gaan roepen en met de rest kudde mee gaan lopen? Al heb ik daar eigenlijk nog steeds geen trek in.
Ik ook niet, ben wel aan het rond kijken, maar ik kan nog niets vinden wat mij kan bekoren. Of het is glas alom (beide zijden), of je mist de jack ingang, of het scherm is het weer niet, camera is flut, update beleid klote, etc, etc. Btw; voor mij geldt - geen Apple. Maar Andriod is het eigenlijk ook niet, heb weinig zin om met een reclame zuil rond te lopen...
[
Voor 6% gewijzigd door
ardvark99 op 02-05-2018 23:38
]