Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:08

nwagenaar

God, root. What's the differen

Alleen nog niet voor mijn Samsung Ativ S icm Tele2.

In de Nederlandse appstore is ie onvindbaar en wanneer ik hem via de store-site probeer te installeren zegt de Store app "Deze app is niet beschikbaar voor uw apparaat".

Zodra ik de landstellingen aanpas, dan kan ik hem wel vinden en installeren. Zodra ik hem opstart wordt aangegeven dat de licentie niet geldig is voor mijn locatie.

Ik moet nog even geduld hebben dus. Laat dat nou net niet mijn sterkste punt zijn :+

Mijn Neo Geo MVS collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 06-09 05:12
Om gewoon maar even de spanning op te bouwen.. Ik hoop echt op een hoop nieuwe (exclusieve) applicaties, ook al hoef ik ze niet allemaal te gebruiken (zoals Instagram).

@TomWarren op Twitter:
It would be interesting if Snapchat or Instagram got released on Thursday alongside the Lumia 1020 wouldn't it.
Would be interesting if Nokia showed off two Lumia devices on Thursday, wouldn't it.

Trein & Regenmeter voor Windows Phone 7.x & 8!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben opzoek naar de volgende apps voor Windows Phone 8:
  • appje om verschillende profiles aan te maken: Bijvoorbeeld kantoor, thuis en dat je dan de wifi aan/uit kunt zetten / blue tooth aan/uit / data verkeer aan/uit ./etc
  • appje om je dataverkeer (aantal mb's) te monitoren
Iemand suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farmir
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 25-08 15:33
Albert020 schreef op maandag 08 juli 2013 @ 11:32:
[...]

Kun je nu gelijk de offline muzieklijst opslaan op je sd-kaart in wp8 ?
Ik heb dit net even getest. Jammer genoeg slaat die nog steeds alles op je telefoon, desondanks dat ik in mijn instellingen heb aangegeven dat hij muziek en afbeeldingen op mijn SD-kaart moet opslaan.

Daarnaast is er ook geen instelling in de app, waarmee je deze functionaliteit kan inschakelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robkrekel
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18-09 09:36
Mijn vraag aan Ziggowebcare: Zeg @ZiggoWebcare, wordt het voor jullie ook niet eens tijd om een Windows Phone 8 app te maken?

En hun antwoord (binnen een uur!): Ziggo kijkt altijd naar de mogelijkheden hiervan, maar op dit moment is verdere informatie hierover nog niet bekend. ^MT

[ Voor 3% gewijzigd door robkrekel op 10-07-2013 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19:56

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

robkrekel schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 09:43:
Mijn vraag aan Ziggowebcare: Zeg @ZiggoWebcare, wordt het voor jullie ook niet eens tijd om een Windows Phone 8 app te maken?

En hun antwoord (binnen een uur!): Ziggo kijkt altijd naar de mogelijkheden hiervan, maar op dit moment is verdere informatie hierover nog niet bekend. ^MT
Hehe, om de geruchten gang ( en er wat druk achter te zetten) zou iedereen ze nu moeten twitteren met: Hee Ziggo, wat leuk, ik hoorde dat jullie een WP8 app en WinRT/8 app uit gaan brengen ? })

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Done :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:16

BM

Moderator Spielerij
Verwijderd schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 09:20:
appje om verschillende profiles aan te maken: Bijvoorbeeld kantoor, thuis en dat je dan de wifi aan/uit kunt zetten / blue tooth aan/uit / data verkeer aan/uit ./etc
Kan niet
appje om je dataverkeer (aantal mb's) te monitoren
Kan niet

Sorry :+ Windows Phone is imho een geweldig OS, maar MS zou zo veel mensen blij maken als ze deze features aan hun APIs zouden toevoegen. Dataverkeer kan nu alleen via apps van je provider, of via DataSense (wat hier nog niet beschikbaar is).

Direct veranderen van settings door apps is ook niet mogelijk. Ergens te verklaren omdat ze waarschijnlijk niet willen dat apps zomaar in de settings gaan rommelen, maar voor een programma zoals jij beschrijft zou het wel zeer welkom zijn.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
BM schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 09:59:
[...]

Kan niet

[...]

Kan niet

Sorry :+ Windows Phone is imho een geweldig OS, maar MS zou zo veel mensen blij maken als ze deze features aan hun APIs zouden toevoegen. Dataverkeer kan nu alleen via apps van je provider, of via DataSense (wat hier nog niet beschikbaar is).

Direct veranderen van settings door apps is ook niet mogelijk. Ergens te verklaren omdat ze waarschijnlijk niet willen dat apps zomaar in de settings gaan rommelen, maar voor een programma zoals jij beschrijft zou het wel zeer welkom zijn.
Inderdaad, ook dat Data Sense nu pas naar andere devices komt.. En dan maar hopen dat Ben het ondersteund. Ik mis Nokia Counters :(.

Ook dat ik bepaalde settings niet kan vastpinnen vind ik een groot gemis. Ik hoop zo dat er een notificatiecentrum komt met daarin de verschillende (data)toggles. Misschien zelfs nog te definieren wat je daar precies in wil.

Microsoft moet echt gaan accelereren.. Eindelijk is er ondersteuning voor goede hardware (en Nokia probeert hier echt alles uit te halen), maar op software gebied moet nog veel gebeuren. Hopelijk brengt GDR3 al wat features naar onze devices.. Wachten op WP8.1 duurt nog wel even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutje!
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
MRELynx schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 09:13:
[...]

Ik ook niet. Lijkt te zijn verwijderd.
Je zou Lumia Pusher kunnen proberen, zo kon ik ook bij de Nokia Storage Check komen terwijl deze in de store niet te vinden was.

Ik vind het bij HERE Transit nog een beetje een afknapper dat de getoonde route puur van punt naar punt (hemelsbreed) een lijn tekent ipv netjes de werkelijke route te tonen. Vooral bij stukjes lopen is navigatie ook daadwerkelijk van belang. Maar ook in de bus en trein is het wel handig om te zien waar je geografisch langs gaat. Verder een erg fijne applicatie. Een 'via' optie zou ook nog wel handig zijn om bij veel keuze een bepaald traject af te dwingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19:41
Farmir schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 09:40:
[...]

Ik heb dit net even getest. Jammer genoeg slaat die nog steeds alles op je telefoon, desondanks dat ik in mijn instellingen heb aangegeven dat hij muziek en afbeeldingen op mijn SD-kaart moet opslaan.

Daarnaast is er ook geen instelling in de app, waarmee je deze functionaliteit kan inschakelen.
Bedankt, dan neem ik hem niet !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defcon84
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 19-09 07:46

defcon84

Multipass?

Verwijderd schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 09:20:
Ik ben opzoek naar de volgende apps voor Windows Phone 8:
  • appje om verschillende profiles aan te maken: Bijvoorbeeld kantoor, thuis en dat je dan de wifi aan/uit kunt zetten / blue tooth aan/uit / data verkeer aan/uit ./etc
  • appje om je dataverkeer (aantal mb's) te monitoren
Iemand suggesties?
het is grotendeels mogelijk viavia..

YouTube: Nokia NFC Writer - how to create tags to automate feature, share contacts, launch apps, and more
maar dan vind ik de Dashboard app net iets logischer, deze heeft gecombineerde livetiles voor snel settings aan te passen
en
http://www.windowsphone.com/en-us/search?q=belstatus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BM schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 09:59:
[...]

Kan niet

[...]

Kan niet

Oke, helder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZtaaB
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-08 15:40
vage boel met die here drive+
geupdate vanuit here drive+ beta, na opstarten wordt here drive+ meteen afgesloten.

here drive+ verwijderd.
kan nu niet meer installeren want niet beschikbaar voor mijn telefoon (Lumia 920...)

In de gewone store trouwens niet terug te vinden. Wel in de 'app' populaire apps --> exclusief voor nokia
Blijkbaar zo exclusief dat de L920 ook niet meer mee mag doen :P

Haal NOOIT een spookrijder in !

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het lijkt ermee te maken te hebben dat het inderdaad is teruggetrokken vanwege die bug. Ik kan ze hier helemaal nergens vinden overigens (niet via nokia collection als de search).

Gok dat ze later vandaag wel met een update zullen komen als je kijkt naar de manier waarop ie is teruggetrokken.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
http://www.neowin.net/new...no-longer-nokia-exclusive

Update is inderdaad tijdelijk teruggetrokken door de bug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CokeZero
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-11-2024
Kan ik ook eindelijk HERE apps draaien op me 8S. Vooral HERE Transit lijkt me handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Ik heb HERE Transit op mijn telefoon staan maar nog nooit gebruikt. Wat is er eigenlijk beter/handiger/makkelijker aan dan 9292?

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:03

mrsar

waar een sar is,is een wodka

ik vind zelf 9292 handiger voor in NL,maar in bv het buitenland bij stedentrips heb je kans dat HERE transit het daar doet indien de stad ondersteund wordt :)

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SjorsC
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19-09 12:01
kenneth schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 15:15:
Ik heb HERE Transit op mijn telefoon staan maar nog nooit gebruikt. Wat is er eigenlijk beter/handiger/makkelijker aan dan 9292?
persoonlijk vindt ik transit weer beter werken dan 9292, vooral als je alle routes rond een bepaalde tijd wilt hebben.

helaas zijn drive+ en transit allebei nog niet te vinden in de store van mijn 920 :'(

edit: zie net dat ze zijn teriggetrokken, dan nog maar even geduld hebben O-)

[ Voor 8% gewijzigd door SjorsC op 10-07-2013 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radeon
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-09 19:26

Radeon

Today is a good day to die

Nog meer mensen last dat metrotube niet de subscription's van je Youtube account kan ophalen?
Google misschien weer leuk bezig geweest met ze WP haat..

It's never easy.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vipertje
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-09 13:33
8)7

[ Voor 100% gewijzigd door Vipertje op 11-07-2013 00:20 . Reden: Whoops games verwijder je onder games blijkbaar ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HERE ‏@heremaps 9m

@nok4us yeah sorry about that, we found an installation bug, which is now fixed and HERE Drive should be available for download soon again

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutje!
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
kenneth schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 15:15:
Beide hebben wel hun sterke kanten. Transit laat bijvoorbeeld geen prijsinformatie zien. Ik vind zelf de tiles van Transit erg handig, die werken als een soort snelkoppeling naar een vaste bestemming. Het scheelt je die formuliertjes invullen. Transit gebruikt ook de kaarten die op de telefoon zelf staan, dat vind ik ook wel een voordeel tov de Bing van 9292ov.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Ok, dank voor de antwoorden! Misschien toch maar Transit gaan testen. Ooit. Ik reis nu vooral veel met de trein, daar heeft Niels9001 al een goede app voor geschreven :P

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22:20
Was het jullie al opgevallen dat in Here Maps ook complete winkelcentra staan met meerdere verdiepingen?
Zag het net in Apeldoorn...netjes aangegeven welke winkels waar zitten en je kunt zelfs de verdieping wijzigen.

https://wren.co/join/Devian

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Devian schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 09:21:
Was het jullie al opgevallen dat in Here Maps ook complete winkelcentra staan met meerdere verdiepingen?
Zag het net in Apeldoorn...netjes aangegeven welke winkels waar zitten en je kunt zelfs de verdieping wijzigen.
Dat is alweer een tijdje zo, sinds de integratie en het samenvoegen van City Maps en HERE maps. Maar het werkt idd vlekkeloos!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark_vb
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-09 16:35
Zijn er hier meer Spotify gebruikers die in "offline mode" blijven op mobiele dataverbindingen? Op mijn Lumia 920 onder WiFi is Spotify meteen online en erg snappy, maar ik kom met geen mogelijkheid online over 3G, terwijl elke andere app zonder problemen verbinding krijgt.

Gaat op deze manier niet heel veel langer duren voor ik overstap naar Xbox Music (ik had op WP7.5 trouwens niet deze problemen, maar die app was behoorlijk brak)

Artstation: https://www.artstation.com/markvanberkel7 | Oeroude CG showreel: www.markvanberkel.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19-09 11:30

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Net een berichtje van RTLXL dat ze bezig zijn met een app voor Windows Phone 😊

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robkrekel
  • Laatst online: 18-09 09:36
Mail? Op mijn tweet hebben ze nog niet gereageerd.

Maar goed nieuws!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Laatst online: 19-09 11:30

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Nee via facebook

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaccoW
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11-08 23:23

JaccoW

Kijkt en Luistert

Zijn er nog andere programma's om je WP8 toestel aan te sluiten op de PC? Voor WP7 had je namelijk Zune en dat vind ik toch net even wat lekkerder werken dan het programma wat ik nu heb.

Z-machine OriginID: JaccoW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:12

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Nu had ik altijd Ringtones van Wami voor wat makkelijk nieuwe ringtones, wat hebben ze met die app gedaan? Krijg nu vage redirect naar 1 of andere website, blijkt een SMS/service dienst (ringfy?). Zie laatste update van 17-06, zal daar wel te maken mee hebben.

Iemand anders nog aanrader voor ringtone apps?

[ Voor 7% gewijzigd door SinergyX op 11-07-2013 14:15 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

F_demon schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 13:59:
Zijn er nog andere programma's om je WP8 toestel aan te sluiten op de PC? Voor WP7 had je namelijk Zune en dat vind ik toch net even wat lekkerder werken dan het programma wat ik nu heb.
Voor Windows Phone8 heb je helemaal geen software nodig, ideaal dus! Er is wel een app voor Windows 8, deze is ook erg handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar

mrsar

SinergyX schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 14:08:
Nu had ik altijd Ringtones van Wami voor wat makkelijk nieuwe ringtones, wat hebben ze met die app gedaan? Krijg nu vage redirect naar 1 of andere website, blijkt een SMS/service dienst (ringfy?). Zie laatste update van 17-06, zal daar wel te maken mee hebben.

Iemand anders nog aanrader voor ringtone apps?
ik ben naar ringtones pro gegaan,zelfde DB,maar hier werkt het wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bliz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 21-09 11:46
Fijn dat Drive nu ook naar andere toestellen komt. Ik vraag me alleen af of het op HTC toestellen mogelijk is om de kaarten op de SD kaart te zetten. Voor Nokia lees ik dat dit mogelijk is om met Lumia Storage Check je kaarten op de SD te plaatsen, maar kan dit inmiddels ook bij HTC's binnen de Drive App zelf of via een andere app?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

F_demon schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 13:59:
Zijn er nog andere programma's om je WP8 toestel aan te sluiten op de PC?
Windows Explorer.."gewoon" je bestanden copy/paste, ideaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaccoW

JaccoW

Kijkt en Luistert

Ah, oke inderdaad. De reden dat ik het vroeg is omdat ik mijn complete muziekcollectie op mij Lumia 720 aan het zetten ben en tegen problemen aanloop bij grote verzamelmappen. Muziek van verschillende artiesten bijvoorbeeld van één album wordt per artiest in een albummap geplaatst.
Dus:
- Album x
* Artiest X
- Album x
* Artiest Y
enz.

Een album met 600 nummers wordt het een beetje een rommeltje dan. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
Hoop nieuwe apps waaronder Path en Flipboard aangekondigd door Nokia tijdens het Lumia 1020 event. Lijkt erop dat 2013 eindelijk het gat, wat betreft grote apps, gaat dichten :)!

Voor alle non-Nokia Windows Phone gebruikers: sommige apps zijn exclusief voor Lumia toestellen.
Beetje lullig wellicht, maar meer dan terecht. Ik zie HTC en Samsung totaal geen moeite doen om developers te overtuigen, unieke apps te bouwen of ook maar iets aan marketing te doen.

EDIT: Vine komt ook met een officiele app naar Windows Phone (8). Mooie dag voor ons platform vandaag :)

http://www.theverge.com/2.../vine-windows-phone-8-app

[ Voor 16% gewijzigd door Niels9001 op 11-07-2013 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaccoW

JaccoW

Kijkt en Luistert

Heb nu een oplossing gevonden. Met Tagscanner de artiest gewoon hetzelfde laten en de albumartiest allemaal dezelfde naam geven zorgt ervoor dat ie alles ziet. Het duurt alleen wel even voordat ie alles dan heeft opgenomen in de database en de gehele lijst zichtbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defcon84

defcon84

Multipass?

Niels9001 schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 18:12:
Hoop nieuwe apps waaronder Path en Flipboard aangekondigd door Nokia tijdens het Lumia 1020 event. Lijkt erop dat 2013 eindelijk het gat, wat betreft grote apps, gaat dichten :)!

Voor alle non-Nokia Windows Phone gebruikers: sommige apps zijn exclusief voor Lumia toestellen.
Beetje lullig wellicht, maar meer dan terecht. Ik zie HTC en Samsung totaal geen moeite doen om developers te overtuigen, unieke apps te bouwen of ook maar iets aan marketing te doen.

EDIT: Vine komt ook met een officiele app naar Windows Phone (8). Mooie dag voor ons platform vandaag :)

exclusief voor de L1020 :/

"Some apps that will be exclusive to the Lumia 1020 include Panagraph, SNAPCAM, Flipboard, and Hipstamatic Oggl Pro."

bron: http://www.wpcentral.com/...d-path-panagraph-and-more

[ Voor 6% gewijzigd door defcon84 op 12-07-2013 09:23 . Reden: bron ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

mrsar schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 14:23:
ik ben naar ringtones pro gegaan,zelfde DB,maar hier werkt het wel :P
Heb je dat recent nog getest? Het is maar 1,29, maar weinig zin om de gok er voor te nemen.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

defcon84 schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 09:21:
[...]

exclusief voor de L1020 :/

"Some apps that will be exclusive to the Lumia 1020 include Panagraph, SNAPCAM, Flipboard, and Hipstamatic Oggl Pro."

bron: http://www.wpcentral.com/...d-path-panagraph-and-more
Mag toch aannemen dat dit wel een 'timed' exclusive is.. de lumia 1020 is niet echt een mainstream toestel, dan bereik je met je app niet echt een groot publiek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 09:30:
[...]

Mag toch aannemen dat dit wel een 'timed' exclusive is.. de lumia 1020 is niet echt een mainstream toestel, dan bereik je met je app niet echt een groot publiek.
Die kans is wel groot ja, maar ik blijf het ook wel een aparte strategie vinden. Doe dan een uitgebreidere versie voor de 1020 en een normale voor de rest ofzo 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defcon84

defcon84

Multipass?

zo raar vind ik dat niet.
Nokia betaald (een deel) van de development kosten van bvb Instagram.
Instagram maakt anders geen app, wat weer slecht is voor het WP OS en dus zeer slecht voor Nokia.
Omdat Nokia geld geeft, willen ze wel een tijdje exclusiviteit..
All business.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoJan
  • Laatst online: 14-07 12:51
Niels9001 schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 18:12:
Als dat zo blijft dan stap ik weer van WP af, al is het maar uit principe. Wat een gezeik met al die Nokia only. Dat heb je dus niet onder Android of (logisch) iOS. Natuurlijk zijn daar ook speciale apps, maar niet de echt belangrijke. Nog even en het is Nokia-only everywhere. Wat me niet goed lijkt voor de ontwikkeling van WP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray-zor
  • Registratie: Mei 2002

Ray-zor

ach, je typt eens wat...

SinergyX schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 09:22:
[...]

Heb je dat recent nog getest? Het is maar 1,29, maar weinig zin om de gok er voor te nemen.
Ik ben deze week ook overgestapt naar Ringtones Pro toen ik er achter kwam dat de vorige app inderdaad naar een betaalde ringtone-website is gaan linken. Is gewoon gratis en heeft dezelfde ringtones.

Maar zal met niet verbazen als eerdaags Ringtones Pro ook naar die website gaat linken. Op zoek naar een vervanger van de vorige app ben ik meer apps tegen gekomen die naar diezelfde website linken. Misschien dat ze eerst een user-base proberen te creeeren met gatis tones en na een tijd via die website geld proberen te vangen. (Slecht een vermoeden, ik zeg niet dat het zo is.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar

mrsar

SinergyX schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 09:22:
[...]

yup,maar is gewoon gratis hoor :) zoek even naar de reclame versie of kies voor "try" ;) doet gewoon werken

@ hierboven,ik verwacht hetzelfde,was wel toevallig inderdaad.Ook dat ze precies dezelfde database hebben/zelfe volgorde van ringtones etc

[ Voor 18% gewijzigd door mrsar op 12-07-2013 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
RoJan schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 11:22:
[...]

Als dat zo blijft dan stap ik weer van WP af, al is het maar uit principe. Wat een gezeik met al die Nokia only. Dat heb je dus niet onder Android of (logisch) iOS. Natuurlijk zijn daar ook speciale apps, maar niet de echt belangrijke. Nog even en het is Nokia-only everywhere. Wat me niet goed lijkt voor de ontwikkeling van WP.
Hoezo is dit nou de schuld van Nokia? Als Nokia hier geld in moeite in stopt dan is het hun goed recht.

Nokia steekt bijv. miljarden aan maps-data verzamelen/onderhouden. Dan is het toch meer dan logisch dat deze data niet zo maar gratis wordt verstrekt aan de competitie?

Dat HTC half dood is, en Samsung schijnbaar niks geeft om WP is hun probleem en die van hun gebruikers.

Nokia gooit het ook steeds meer op de 'Lumia experience' en niet op Windows Phone. Zal ook moeten wil je je, behalve hardware, kunnen onderscheiden op software + services gebied.

Als HTC/Samsung gebruiker krijg je gewoon geen prioriteit omdat die zo gefocussed zijn op Android. Dit is niet het geval bij Nokia.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

mrsar schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 11:45:
[...]

yup,maar is gewoon gratis hoor :) zoek even naar de reclame versie of kies voor "try" ;) doet gewoon werken
Is dat die van Idea Creator corp? (dacht dat jij de pro versie bedoelde van Wami apps).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21-11-2024
Het is de schuld van Microsoft dat ze deze situatie toestaan. Dat er exclusieve apps voor Nokia worden ontwikkeld is aan Nokia, maar dat de niet-Nokia apps in steeds meer getalen ook Nokia-only worden is wel degelijk een hele verkeerde ontwikkeling voor het draagvlak van WP8.
Microsoft moet gewoonweg meer investeren in hun platform en devs. Deze verzuiling is gewoonweg killing voor WP8. Concurrerende fabrikanten zien straks geen heil meer in het maken van WP8 telefoons, omdat het gros van de kopers voor een Lumia gaat vanwege de apps. Deze trend is slecht, ongeacht welke rol Nokia nu speelt.
Niels9001 schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 12:35:
[...]

Hoezo is dit nou de schuld van Nokia? Als Nokia hier geld in moeite in stopt dan is het hun goed recht.

Nokia steekt bijv. miljarden aan maps-data verzamelen/onderhouden. Dan is het toch meer dan logisch dat deze data niet zo maar gratis wordt verstrekt aan de competitie?

Dat HTC half dood is, en Samsung schijnbaar niks geeft om WP is hun probleem en die van hun gebruikers.

Nokia gooit het ook steeds meer op de 'Lumia experience' en niet op Windows Phone. Zal ook moeten wil je je, behalve hardware, kunnen onderscheiden op software + services gebied.

Als HTC/Samsung gebruiker krijg je gewoon geen prioriteit omdat die zo gefocussed zijn op Android. Dit is niet het geval bij Nokia.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
Sheik schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 13:21:
Het is de schuld van Microsoft dat ze deze situatie toestaan. Dat er exclusieve apps voor Nokia worden ontwikkeld is aan Nokia, maar dat de niet-Nokia apps in steeds meer getalen ook Nokia-only worden is wel degelijk een hele verkeerde ontwikkeling voor het draagvlak van WP8.
Microsoft moet gewoonweg meer investeren in hun platform en devs. Deze verzuiling is gewoonweg killing voor WP8. Concurrerende fabrikanten zien straks geen heil meer in het maken van WP8 telefoons, omdat het gros van de kopers voor een Lumia gaat vanwege de apps. Deze trend is slecht, ongeacht welke rol Nokia nu speelt.
[...]
Exact. Laat Microsoft maar betalen voor Path, Flipboard etc. Of Samsung of HTC.
Nokia is de enige hier in Europa die reclame maakt voor Windows Phone / Lumia. En daar kan de rest mooi op meeliften. Ik denk dan ook dat dit de richting is die Nokia steeds meer opgaat. Als Microsoft niet op wil schieten met software en developers overhalen dan doen ze het zelf wel. Resultaten daarvan zijn te zien geweest gisteren. Daarnaast denk ik niet dat de apps voor 'altijd' exclusief zullen blijven, dat is in het verleden nooit zo geweest. Uiteindelijk kwamen ze ook naar non-Lumia's.

Wat waren voor jullie de redenen om non-Nokia te gaan? Naar mijn mening is ALLES beter (keuze, prijs, hardware, features, apps, support etc.) aan een Lumia t.o.v. Ativ/8 devices.

[ Voor 11% gewijzigd door Niels9001 op 12-07-2013 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21-11-2024
Mijn reden om te kiezen voor een 8X was:
- de onbeschikbaarheid van de Lumia 920
- het gewicht (ik wilde een lichtere opvolger van mijn Desire z)
- design van de 8X

Toendertijd waren de apps te verwaarlozen. Met de kennis van nu had ik absoluut voor de Nokia gekozen en was ik ook nu niet overgestapt naar de HTC One. De Lumia 925 heeft me redelijkerwijs overtuigd, maar wat ik ergens eerder aangaf; je betaalt voor een Audi A8 (Lumia), prachtig om te zien, maar de motor is een 1.2 litertje (apps).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudyL
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22:50
Volgens mij zijn er best veel die gebruik hebben gemaakt van de Ibood aanbieding voor de 8x of de ativ. Voor mij gaf dat in ieder geval de doorslag om te kiezen voor een W8 phone toestel.

Voor de aanschafprijs < € 300,- viel op dat moment alleen te kiezen voor Lumia's met minder intern geheugen. De look & feel gaf de definitieve doorslag.

Daarbij kan ik nog niet stellen dat ik de exclusive apps mis, simpelweg doordat ik niet weet wat ik ermee kan, anderzijds doordat ik het huidige aanbod prima vind. Als basic user verwacht ik snelheid, stabiliteit van de voor mij belangrijkste apps. Ondanks de haperige Whatsapp hoor je mij niet klagen over de telefoon.

LOETKE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E2TK
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 21:35
Die nieuwe feature My Route / Mijn Route van Here Drive+ is erg gaaf!

Heb een route van huis naar werk, vertrektijd huis rond 7:15, vertrektijd werk rond 16:30.
Vanaf ~1,5 uur van tevoren wordt regelmatig een live tile geüpdatet met daarin de tijd die ik kwijt ben als ik de route op dat moment ga rijden. Tof om files of vertragingen in de gaten te houden.

Zal in de randstad wel iets nuttiger zijn dan hier in het oosten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18-09 14:48

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

Niels9001 schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 14:03:
[...]
Wat waren voor jullie de redenen om non-Nokia te gaan? Naar mijn mening is ALLES beter (keuze, prijs, hardware, features, apps, support etc.) aan een Lumia t.o.v. Ativ/8 devices.
Ik heb voor de 8x gekozen vanwege de schermafwijking. De 920 kreeg ik op m'n werk, dus nu kan ik beide resoluties testen mbt App developing.

However; ik zou het liefste ook een Nokia privé willen hebben. Het is een enorm verschil in Apps. Vooral als je beide collecties ook bekijkt... (HTC/Nokia)

Desalniettemin vind ik het prima dat Nokia dit doet. Ja, in eerste instantie misschien wat minder leuk voor HTC/Samsung maybe dat een app in eerste nstantie exclusief voor Lumia's uitkomen maar het trekt wel gebruikers naar WP en als de gebruikersgroep groeit, gaan bedrijven vanzelf apps maken.. Uiteindelijk wordt dat ook weer positief.. :)

Rowdy.nl - X++ by day. C# by night. I drink coffee in the morning and beer in the evening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoJan
  • Laatst online: 14-07 12:51
Niels9001 schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 14:03:
[...]
Mijn keus was oorspronkelijk de 920, gewoon omdat er niets beters was. Ik had echter meteen een hekel aan het lompe baksteen model en dito gewicht.
Toen kwam Samsung met zijn ATIV-S. Stijlvol, dun, licht en razendsnel. Mijn keuze was snel gemaakt. Dat Samsung daarna het WP platform liet bungelen kon ik niet weten. De telefoon an sich voldoet overigens nog altijd uitstekend.
Qua prijs is er op dit moment ook geen beter telefoon dan de ATIV-S, wat natuurlijk ook komt omdat niemand hem koopt. Dus wat mij betreft is er vrijwel niets beter aan zo'n plastic Nokia, met uitzondering van de exclusieve apps.
Mijn eerder gemaakte punt was dan ook: als dit zo doorgaat jaagt Nokia/Microsoft een deel van de potentiële klanten weg. Niet iedereen wil nou eenmaal zo'n Lumia en ze zijn allemaal hetzelfde (in mijn opinie dus foeilelijk). Als Nokia ook anders gestijlde phones gaat maken vervalt dat argument. Al is en blijft het ongezond als er maar één fabrikant is. Maar Nokia kan dat natuurlijk niet helpen, Microsoft daarentegen wel. Pushen, stimuleren, aantrekkelijk maken!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanction
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Hebben jullie ook problemen met de nu.nl app? Steeds vaker meldt hij dat er geen netwerkverbining (wifi) is, terwijl die wel aanwezig is (en het doet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kruila
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19:50
Sanction schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 18:11:
Hebben jullie ook problemen met de nu.nl app? Steeds vaker meldt hij dat er geen netwerkverbining (wifi) is, terwijl die wel aanwezig is (en het doet).
Nee

Neem het leven niet te serieus; je overleeft het toch niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Insert12
  • Laatst online: 17:11
Sanction schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 18:11:
Bijna iedere keer dat ik hem opstart, al een flinke tijd. Zeker twee maanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanction
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Insert12 schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 19:13:
[...]

Bijna iedere keer dat ik hem opstart, al een flinke tijd. Zeker twee maanden.
Same here. Moet hem minstens 5x opnieuw starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 19:28
Waarom lezen mensen de recensies niet in de store?

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcetweaker
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Sanction schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 19:17:
[...]

Same here. Moet hem minstens 5x opnieuw starten.
ik gebruik gewoon de NOS app ipv NU

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mcetweaker schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 20:02:
[...]

ik gebruik gewoon de NOS app ipv NU
Ik heb ze beide, en nooit problemen met beide apps gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hhoekstra
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21-09 09:46
Ik heb een update klaar staan voor de Drive+ applicatie op mijn nokia 820. Krijg alleen de error "80320011" wanneer ik deze probeer te updaten.

iemand hier ervaring mee ?

edit:

Gevonden

Hi everyone, this is Pino from the HERE team at Nokia.
We are currently fixing an installation problem that prevented some people to start HERE Drive and HERE Transit after the update. Both apps will be available for download anytime soon.

[ Voor 43% gewijzigd door hhoekstra op 12-07-2013 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Laatst online: 17:20
Pino :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Insert12
  • Laatst online: 17:11
Update voor Whatsapp beschikbaar in de store. Geeft ie hem nog niet aan op de livetile, dan even de app opzoeken en op bijwerken klikken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Hopelijk heeft het Amerikaanse 'soon' van WhatsApp dezelfde betekenis bij de Finnen als ze 'soon' schrijven. Ik heb het (HERE Drive+) liever nu dan morgen, maar kan nog wel even wachten. Eerst de upgrade van WhatsApp laten bezinken. :9

Edit. Ook weer een update van de FB beta.

Goed, ga ik nu weer zeuren bij Ziggo en ABN-AMRO. ;w

[ Voor 21% gewijzigd door GerCor op 13-07-2013 01:21 ]

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pino :)

Die man is op meerdere fora goed bezig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn.s
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-09 14:38
Here Drive en Transit zijn inmiddels weer terug in de store!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hhoekstra
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21-09 09:46
Bedankt martijn ben ze nu aan het downloaden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
martijn.s schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 12:46:
Here Drive en Transit zijn inmiddels weer terug in de store!
Niet voor de HTC 8X. Althans, ik kan het niet vinden. Maar zit dus in de pipeline. Mooi weekend is dit toch. _/-\o_

Ondertussen via WPCentral de apps kunnen vinden maar store geeft aan: niet geschikt voor uw toestel.

[ Voor 15% gewijzigd door GerCor op 13-07-2013 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HERE Drive+ ziet er echt fantastisch uit! Met realtime file info, ik ben er superblij mee :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

please use the following link for Nokia Lumia 720 or 520: http://t.co/rQHnXMM1st

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Heb een Nokia Lumia 720 met Here Drive beta, waarom krijg ik niet gewoon een update melding ?

[ Voor 5% gewijzigd door Albert020 op 13-07-2013 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kruila
Albert020 schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 17:00:
[...]

Heb een Nokia Lumia 720 met Here Drive beta, waarom krijg ik niet gewoon een update melding ?
zelf ff zoeken in de store?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kreeg hier netjes de updates op de store tegel te zien, drive, maps en transit. (Lumia 920)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik
  • Laatst online: 15-09 10:43

rik

Hier niet met de W1, dus handmatig opgezocht. Wat een vooruitgang wel zeg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
kruila schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 17:13:
[...]

zelf ff zoeken in de store?
Heb hem ook maar even handmatig geüpdatet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Wereldwijde storing in de store. Ik probeer al uren ABN-AMRO te downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kruila
GerCor schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 18:46:
Wereldwijde storing in de store. Ik probeer al uren ABN-AMRO te downloaden.
Logisch he, de hele wereld download nu: Here drive+, here maps, here traffic, file en spitsuur tegelijk dus, dus ook andere downloads hebben hier last van

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kruila schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 19:34:
[...] Logisch he, de hele wereld download nu: Here drive+, here maps, here traffic, file en spitsuur tegelijk dus, dus ook andere downloads hebben hier last van
Want het bedrijf met 1 van de (of misschien zelfs wel de) grootste cloud zou van die paar downloads last moeten hebben? Betwijfel of die Here drive+ meer impact hebben dan een release van Windows of een major update van internet explorer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
kruila schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 19:34:
[...]

Logisch he, de hele wereld download nu: Here drive+, here maps, here traffic, file en spitsuur tegelijk dus, dus ook andere downloads hebben hier last van
http://www.wpcentral.com/...e-throwing-c101b000-error

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb eerder het idee dat ze dachten zondag even onderhoud te kunnen doen maar dat het wat meer downloads waren dan verwacht en ze wat minder servers beschikbaar hadden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Martinspire schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 21:06:
Ik heb eerder het idee dat ze dachten zondag even onderhoud te kunnen doen maar dat het wat meer downloads waren dan verwacht en ze wat minder servers beschikbaar hadden.
Heb er ook last van, wou even Scan - QR Code downloaden.

Afbeeldingslocatie: http://static.dyp.im/vhwPvupE8I/4e5e582ef8bcac1cc9a1c16c278903fc.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Naast Here Drive + en Here Transit zie ik dat nu ook Here Maps een update heeft. En ook de Facebook Beta heeft weer een (kleine) update.

Installeren lukt overigens niet :'(

[ Voor 12% gewijzigd door Martinspire op 13-07-2013 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-08-2024
Martinspire schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 21:06:
Dat dachten ze vast niet ... Het is immers zaterdag >:) 8)

iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Laatst online: 17:20
Martinspire schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 21:31:
Naast Here Drive + en Here Transit zie ik dat nu ook Here Maps een update heeft. En ook de Facebook Beta heeft weer een (kleine) update.

Installeren lukt overigens niet :'(
Waarom blijft iedereen facebook beta zeggen? Het is geen beta meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
Avalaxy schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 21:59:
[...]

Waarom blijft iedereen facebook beta zeggen? Het is geen beta meer.
Er is nog steeds een Facebook Beta die geupdate wordt.. Is dus een nieuwere versie dan de niet-BETA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkEetBijen
  • Laatst online: 19:19
Ik dacht altijd dat je ook offline je route kon instellen in Here Drive, maar dit kan dus blijkbaar niet altijd. Zo kan ik wel een route naar een dorp 7 kilometer verderop instellen, maar niet naar bijvoorbeeld Amsterdam. Weet iemand hier waardoor dat komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Niels9001 schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 22:10:
[...]

Er is nog steeds een Facebook Beta die geupdate wordt.. Is dus een nieuwere versie dan de niet-BETA.
Jup. De voormalige beta is gekopieerd naar de stabiele facebook app (die gewoon Facebook heet) en de Beta blijft men verder ook gewoon als beta behandelen en krijgt dus ook veel vaker updates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• picardo
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 05-09 10:07
Zit er al een goede nederlandse beursapp in de pijpleiding ? Die mis ik eigenlijk nog ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kruila
Download van de verbeterde Here Maps lukte net vanuit de store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kruila
Ik zoek een GOEDE app om mijn geparkeerde auto terug te vinden. De meest voldoen, voor mij althans, niet omdat die alleen de straten aangeven zo als ik moet lopen naar mijn geparkeerde auto.

Ik heb hem nodig als ik ga wandelen, en straten in een bosgebied kom je weinig tegen. De app moet dus puur de richting aangeven waarheen ik moet lopen om mijn auto te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

Gmaps pro misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Albert020 schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 21:24:
[...]

Heb er ook last van, wou even Scan - QR Code downloaden.

[afbeelding]
Waarschijnlijk kan die app veel meer maar voor de volledigheid: druk op de searchknop, dan op het oogicoon en je kan scannen op QR codes. Standaardfunctionaliteit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In HERE drive+ staat links onderin een icoontje met 2 autootjes. Als je het aanraakt krijg je even een andere kaartweergave te zien, maar ik vroeg me af waarvoor het dient. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:08

nwagenaar

God, root. What's the differen

Maakt er hier iemand gebruik van Here Drive(+) op een non-Nokia telefoon?

Want ik krijg na de aankondiging nog steeds de melding: Uw navigatielicentie is niet geldig in dit land of gebied. MMC=204. Mijn provider is Tele2.

Mijn Neo Geo MVS collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
kenneth schreef op zondag 14 juli 2013 @ 10:38:
[...]

Waarschijnlijk kan die app veel meer maar voor de volledigheid: druk op de searchknop, dan op het oogicoon en je kan scannen op QR codes. Standaardfunctionaliteit :)
Het werkt al, er was een storing deze is nu opgelost ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
Verwijderd schreef op zondag 14 juli 2013 @ 11:11:
In HERE drive+ staat links onderin een icoontje met 2 autootjes. Als je het aanraakt krijg je even een andere kaartweergave te zien, maar ik vroeg me af waarvoor het dient. Iemand een idee?
Je krijgt dan een top-view van de route en alle wegen worden ingekleurd met een kleur (groen - oranje - rood). Deze kleuren geven de file informatie weer :). Je kunt dus snel switchen tussen de 3d navigatie en de file informatie die er wellicht in de buurt is.

Pagina: 1 ... 47 ... 118 Laatste

Let op:
Discussies/updates over eigen gemaakte apps mogen in het Post hier je eigen Windows Phone App! topic.