In Skype zelf, uiteraard.
@mcetweaker. Geen idee waar je het over hebt, eerlijk gezegd. Misschien handig als je iemand vanuit personenhub wilt bellen, maar bellen doe ik bijna nooit. Het gaat mij om de chatfunctie. De app zelf ziet er zeer gelikt uit.
Nogmaals, waar ik me aan erger is: ik voeg samen in personen hub, en in Skype zijn ze niet samengevoegd (dus slechte integratie met personen hub). Dat moet anders kunnen.
Mijn zwager heeft een Skype account (om de Skype app op zijn Samsung TV uit te proberen). Hij staat in mijn personen hub. Maar hij heeft een Skype account aangemaakt, laten we zeggen: PIETXXX. Zijn dochter heeft ook een Skype account, laten we zeggen: PIETXXXX. Wie is nou wie? En als ik die namen in personen hub heb samengevoegd .... waarom dan weer apart in Skype?
Ik ben vorige week bij mijn bank geweest, daar een visitekaartje van de bankmedewerker gekregen. Thuis ingevoerd in mijn telefoon en ja hoor, staat die bankmedewerker ook in Skype. Waarom? Die naam moet pas in de Skype app komen als die persoon ook daadwerkelijk Skype heeft en ik zijn Skypenaam weet. En niet eerder.
Andersom ook. Heb ik van iemand een Skypenaam, dan vul ik die in de Skype app in. Weet ik ook de echte naam, dan moet ik die in de Skype app kunnen samenvoegen met Outlook.
En nog eens wat. Een collega had zijn telefoonnummer foutief ingevoerd. +3106.... Hij heeft dat op mijn verzoek aangepast. Maar niks hoor, wordt niet doorgevoerd in de app. Pas nadat ik de Skype app had verwijderd, en opnieuw geïnstalleerd was zijn wijziging zichtbaar.
Kortom, erg krakkemikkig en nog heel wat te sleutelen voor Skype. Maar goed, dat is volgens mij ook de reden van de reorganisatie van Microsoft door Steve Ballmer. Microsoft is verschillende producten maar maar 1 dienst. Samenwerken deden de afdelingen erg slecht en ik hoop op betere tijden.
[
Voor 109% gewijzigd door
GerCor op 17-07-2013 07:00
]