Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19-09 11:30

CAP-Team

XBL: CAPTeam

kruila schreef op zondag 14 juli 2013 @ 09:15:
Ik zoek een GOEDE app om mijn geparkeerde auto terug te vinden. De meest voldoen, voor mij althans, niet omdat die alleen de straten aangeven zo als ik moet lopen naar mijn geparkeerde auto.

Ik heb hem nodig als ik ga wandelen, en straten in een bosgebied kom je weinig tegen. De app moet dus puur de richting aangeven waarheen ik moet lopen om mijn auto te vinden.
Zoiets?
http://www.windowsphone.c...1d-4f4f-b175-863426a411f5

In de betaalde versie (slechts €0,99) zelfs met augmented reality.

[ Voor 5% gewijzigd door CAP-Team op 14-07-2013 13:11 ]

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 19:28
Ze willen bij Nokia mijn geld (34,99 euro) nog niet hebben. Probeer de hele tijd HERE Drive+ te downloaden maar krijg steeds een foutcode c101a006. HERE Maps en HERE Transit probleemloos kunnen downloaden.

Hoe dan ook, na een achterlijke battery drain gisteren mijn telefoon teruggebracht naar fabrieksinstellingen. 9 uur aan de lader gehad. Gisternacht WhatsApp kunnen downloaden en ik ben positief verrast. Batterij gaat langer mee dan ooit.

En .... dat HERE Drive + gaat ook lukken. Prachtig weekend geworden. Nokia exclusieven en de wereldapp WhatsApp.

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-09 09:49
GerCor schreef op zondag 14 juli 2013 @ 14:32:
Ze willen bij Nokia mijn geld (34,99 euro) nog niet hebben. Probeer de hele tijd HERE Drive+ te downloaden maar krijg steeds een foutcode c101a006. HERE Maps en HERE Transit probleemloos kunnen downloaden.

Hoe dan ook, na een achterlijke battery drain gisteren mijn telefoon teruggebracht naar fabrieksinstellingen. 9 uur aan de lader gehad. Gisternacht WhatsApp kunnen downloaden en ik ben positief verrast. Batterij gaat langer mee dan ooit.

En .... dat HERE Drive + gaat ook lukken. Prachtig weekend geworden. Nokia exclusieven en de wereldapp WhatsApp.
Ben blij om te zien dat nu ook andere gebruikers here drive +kunnen gebruiken. Vind het zelf echt een top app! Interface ziet er top uit en eindelijk de mogelijkheid om files te vermeiden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-09 09:49
Martinspire schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 22:40:
[...]

Jup. De voormalige beta is gekopieerd naar de stabiele facebook app (die gewoon Facebook heet) en de Beta blijft men verder ook gewoon als beta behandelen en krijgt dus ook veel vaker updates.
Vreemd genoeg is de beta versie stukken kleiner en heeft inderdaad meer opties..... Beta is 35 MB en de niet beta 54 MB.

[ Voor 8% gewijzigd door vali op 14-07-2013 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
vali schreef op zondag 14 juli 2013 @ 14:54:
[...]

Vreemd genoeg is de beta versie stukken kleiner en heeft inderdaad meer opties..... Beta is 35 MB en de niet beta 54 MB.
Was de FB Beta niet WP8 only dan?
En anders kun je nog altijd hebben dat ze bepaalde afbeeldingen hebben toegevoegd of meer apparaten ondersteunen.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ctuxboy
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 05-04 09:44
Hallo,
Sinds gisteren heb ik een wp8-toestel gekocht, nl. de Nokia Lumia 620.
Voorheen altijd Android gehad.
Account ingesteld en al enkele apps probleemloos kunnen installen via mijn lumia620, maar probeer dit nu via de website van windowsphone.com, maar lukt niet van daaruit apps te installeren, telefoon te zoeken of aankoopgeschiedenis te bekijken.
Uiteraard heb ik mij aangemeld op deze site met dezelfde ms-account als op mijn telefoon alsook de optie 'telefoon zoeken' aangezet op de telefoon.
Toch lukt het niet eender welke gegevens op te vragen of te installeren via de wp-site.
Wie kan mij verder helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcetweaker
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
GerCor schreef op zondag 14 juli 2013 @ 14:32:

Ik krijg voor al die apps dat ze niet beschikbaar zijn voor mijn telefoon. Doe ik iets fout ? Ook Htc8x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regenbui
  • Laatst online: 21-08 23:04
Hij is er, 6sec, de Vine client van Rudy Huyn is eindelijk verkrijgbaar! Wat blijft die kerel een geweldige app ontwikkelaar.

http://www.windowsphone.c...e6-4e43-9ea4-c85c08a1c8ba

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hanzer
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Ik hoor iedereen praten over verschillende facebook versies, maar ik kan er maar eentje vinden? Ik gebruik de Microsoft versie, en ben best tevreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terpstars
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21-09 13:58
hanzer schreef op zondag 14 juli 2013 @ 21:40:
Ik hoor iedereen praten over verschillende facebook versies, maar ik kan er maar eentje vinden? Ik gebruik de Microsoft versie, en ben best tevreden.
De Beta versie kan je volgens mij niet direct in de store opzoeken. Even googlen en via internet via een QR-code downloaden.

Vraagje over Facebook en de Facebook Beta, ben ik de enige bij wie geen notifcaties doorkomen op de tile als ik nieuwe gesprekken binnen krijg? Nu moet ik handmatig (de app openen) om te zien of ik nieuwe fb-berichten heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Ik heb ze uit staan. Snap echt niet waarom ze in de app support voor berichten er op deze manier in zetten, terwijl het al via de Messagging app geïntegreerd is in Windows Phone. Ook die heeft trouwens weleens moeite met berichten op tijd door sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
mcetweaker schreef op zondag 14 juli 2013 @ 17:06:
[...]

Ik krijg voor al die apps dat ze niet beschikbaar zijn voor mijn telefoon. Doe ik iets fout ? Ook Htc8x
Ik dacht gelezen te hebben dat het ook provider afhankelijk is. Kreeg ik gisteravond ook de hele tijd, het niet beschikbaar zijn. Dus, het zal wel binnendruppelen. Ik heb T-Mobile. En ook vanavond lukt het met niet HERE Drive+ te downloaden.

[ Voor 7% gewijzigd door GerCor op 14-07-2013 23:11 ]

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21-11-2024
Ik kan met mijn HTC 8X alles nu downloaden, waar het precies van afhankelijk is vraag ik me af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Regenbui schreef op zondag 14 juli 2013 @ 20:56:
Hij is er, 6sec, de Vine client van Rudy Huyn is eindelijk verkrijgbaar! Wat blijft die kerel een geweldige app ontwikkelaar.

http://www.windowsphone.c...e6-4e43-9ea4-c85c08a1c8ba
Zeker, prachtig ontworpen. Maar tja .... ik ben er nog niet uit of ik vine wil hebben. Maar hij maakt er internationaal wel naam mee. En dat is wel iets om trots op te zijn. Leuk???? is ook dat er door een medewerker van WPCentral wordt gezegd dat er straks een officiële vine app zal komen maar hij niet verwacht dat die beter zal zijn dan Rudy.

Ik vraag me trouwens af, ik gebruik ook dat zelf niet, wie als eerste met een Hyves app komt. Of een Funda app.

[ Voor 12% gewijzigd door GerCor op 15-07-2013 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeFoRcE
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 17-09 14:33

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Ik kwam op de voorpagina een idee tegen voor onscreen notifications. Handig voor bijv de Samsung Ativ S, die helaas geen notificatieled heeft. Android applicaties als Google Play: NoLED zijn er wel. Maar is dit er ook voor WP8??

Professioneel Heftruck Syndroom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Funda? Riep iemand dat?
Zie het net langskomen op twitter

http://apps.microsoft.com...82-4aa5-b7de-0353b1a4fdbb

oh, geen wp8 oeps

[ Voor 6% gewijzigd door hjs op 15-07-2013 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Begin (Funda) is er in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Al kan het zijn dat die in WebJS gemaakt is, waardoor een WP app voorlopig uit den bozen is.

Maar de Funda website werkt toch ook prima op Windows Phone?

[ Voor 25% gewijzigd door Martinspire op 16-07-2013 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

:Y

Als op mobiel alle websites zouden werken zoals funda.nl ben ik een gelukkig mens.

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Martinspire schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 11:19:
Maar de Funda website werkt toch ook prima op Windows Phone?
Tweakers.net ook. Geen argument natuurlijk.

[ Voor 17% gewijzigd door GerCor op 16-07-2013 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GerCor schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 12:59:
[...]

Tweakers.net ook. Geen argument natuurlijk.
Nee ok, maar ik zit meer te wachten op apps en games die ik niet via internet kan benaderen. Waar je geen alternatief voor hebt zeg maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 06-09 05:12
Martinspire schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 13:13:
[...]

Nee ok, maar ik zit meer te wachten op apps en games die ik niet via internet kan benaderen. Waar je geen alternatief voor hebt zeg maar.
Dit. Veel apps zijn vaak hetzelfde als de (mobiele) website. Ik gebruik bijv. niet de NU.nl app maar gewoon de website, die vind ik prima werken en scheelt me weer een icoontje op mijn start scherm. Maar iedereen z'n ding natuurlijk. Des te meer de beter :)

Trein & Regenmeter voor Windows Phone 7.x & 8!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Twee dingen waar ik vandaag mee te maken kreeg.

Ik heb als eerste gevraagd aan T-Mobile waarom ik de app HERE Drive+ niet kan kopen. Enkele seconden daarvoor kocht ik HERE Transit voor euro 1,99.
T-Mobile ziet geen reden waarom ik de app niet zou kunnen kopen.

Toen contact opgenomen met Nokia. Nokia geeft de schuld aan Microsoft Xbox. Iets met aanpassen van mijn live.nl account. Het feit dat ik HERE Transit wel kon kopen, daar reageren ze dan weer niet op.

En om te testen of ik nog wel iets kan kopen, de app WPCentral gekocht.

Het verhaal van Nokia geloof ik dus ook niet.

Dan, Skype support gevraagd waarom de integratie met Personen Hub zo slecht is. Bericht terug van SkypeSupport; Hallo, we willen je graag helpen, wat wil je weten?
Ik wil weten waarom, als ik personen samenvoeg in Outlook.com of op mijn telefoon, ze niet samengevoegd staan in Skype en waarom je in Skype diverse personen niet kunt samenvoegen tot 1.

Voorbeeld: Steve Ballmer staat bij mij in Outlook, heeft een Twitteraccount en een Facebook account. In Personen Hub op Outlook.com voeg ik die 3 samen zodat Steve Ballmer maar 1 keer voorkomt.

Nu zijn we 3 uur verder ..... en het blijft stil.

Kijk, ik vind de Windows Phone prachtig hoor maar er moet nog erg veel gebeuren. Zoveel dingen zijn zo onlogisch of volstrekt FOUT.

[ Voor 93% gewijzigd door GerCor op 16-07-2013 23:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mkrmr
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 17-09 20:36

mkrmr

Tesla Model 3, BMW K1600

GerCor schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 19:16:
Ik heb als eerste gevraagd aan T-Mobile waarom ik de app HERE Drive+ niet kan kopen. Enkele seconden daarvoor kocht ik HERE Transit voor euro 1,99.
T-Mobile ziet geen reden waarom ik de app niet zou kunnen kopen.
Kwam tegen op het T-Mobile forum dat het maximum bedrag voor aankoop via carrier-billing €20: https://forum.t-mobile.nl...-t-mobile-factuur-193299/

Maar bij mij werkt het betalen via T-Mobile helemaal nog niet. En T-Mobile wijst naar Microsoft en Microsoft wijst naar T-Mobile.... :|

[ Voor 8% gewijzigd door mkrmr op 16-07-2013 23:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
gauchov6 schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 23:32:
[...]

Kwam tegen op het T-Mobile forum dat het maximum bedrag voor aankoop via carrier-billing €20: https://forum.t-mobile.nl...-t-mobile-factuur-193299/

Maar bij mij werkt het betalen via T-Mobile helemaal nog niet. En T-Mobile wijst naar Microsoft en Microsoft wijst naar T-Mobile.... :|
Jezus ..... zit de hele dag naar een oorzaak te zoeken. Waarom zeggen die lui dat dan niet gewoon? Zou het via Microsoft geschenkenbon wel lukken dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat moet wel lukken, zo heb ik Navigon betaald. Verder zul je voor betere Skype integratie waarschijnlijk tot de volgende grote OS update moeten wachten. Vind het zelf ook wel apart, maar heb zelf weinig problemen met Skype of diens contactpersonen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Martinspire schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 00:08:
Dat moet wel lukken, zo heb ik Navigon betaald. Verder zul je voor betere Skype integratie waarschijnlijk tot de volgende grote OS update moeten wachten. Vind het zelf ook wel apart, maar heb zelf weinig problemen met Skype of diens contactpersonen.
Volgens mij heeft de Skype app helemaal niks met het OS te maken.

Als ik een persoon opvoer in de telefoon, zijnde een contactpersoon van Outlook, dan zie ik die persoon ook terug bij WhatsApp favorieten (als diegene WA heeft uiteraard). Maar in Skype zie ik die persoon ook opduiken, of hij nou Skype heeft of niet. Heeft hij Skype en heet bijvoorbeeld SteveBallmerMS, dan zie ik in Skype Steve Ballmer - uit Outlook- en nog een keer als SteveBallmerMS als Skype contactpersoon.

Slaat gewoon helemaal nergens op als ik Steve Ballmer en SteveBallmerMS in Outlook al had samengevoegd.

Ik kan Skype er natuurlijk ook gewoon afflikkeren, net zoals ik met die hopeloze WhatsApp had gedaan. Hoef ik me er ook niet aan te ergeren.

[ Voor 6% gewijzigd door GerCor op 17-07-2013 00:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gaat het nou om de weergave in de peoplehub of in Skype zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcetweaker
  • Niet online
GerCor schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 00:25:
[...]

Volgens mij heeft de Skype app helemaal niks met het OS te maken.

Als ik een persoon opvoer in de telefoon, zijnde een contactpersoon van Outlook, dan zie ik die persoon ook terug bij WhatsApp favorieten (als diegene WA heeft uiteraard). Maar in Skype zie ik die persoon ook opduiken, of hij nou Skype heeft of niet. Heeft hij Skype en heet bijvoorbeeld SteveBallmerMS, dan zie ik in Skype Steve Ballmer - uit Outlook- en nog een keer als SteveBallmerMS als Skype contactpersoon.

Slaat gewoon helemaal nergens op als ik Steve Ballmer en SteveBallmerMS in Outlook al had samengevoegd.

Ik kan Skype er natuurlijk ook gewoon afflikkeren, net zoals ik met die hopeloze WhatsApp had gedaan. Hoef ik me er ook niet aan te ergeren.
als je de Skype contact samenvoegt met je outlook contact heb je deze gewoon 1x in je people hub en start je Skype van daar op. Hoef je je niet te ergeren aan de dubbele contacts in Skype. Het voordeel van Skype tov whatsapp is dat deze integratie er is met de people hub.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Martinspire schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 01:19:
Gaat het nou om de weergave in de peoplehub of in Skype zelf?
In Skype zelf, uiteraard.

@mcetweaker. Geen idee waar je het over hebt, eerlijk gezegd. Misschien handig als je iemand vanuit personenhub wilt bellen, maar bellen doe ik bijna nooit. Het gaat mij om de chatfunctie. De app zelf ziet er zeer gelikt uit.

Nogmaals, waar ik me aan erger is: ik voeg samen in personen hub, en in Skype zijn ze niet samengevoegd (dus slechte integratie met personen hub). Dat moet anders kunnen.

Mijn zwager heeft een Skype account (om de Skype app op zijn Samsung TV uit te proberen). Hij staat in mijn personen hub. Maar hij heeft een Skype account aangemaakt, laten we zeggen: PIETXXX. Zijn dochter heeft ook een Skype account, laten we zeggen: PIETXXXX. Wie is nou wie? En als ik die namen in personen hub heb samengevoegd .... waarom dan weer apart in Skype?

Ik ben vorige week bij mijn bank geweest, daar een visitekaartje van de bankmedewerker gekregen. Thuis ingevoerd in mijn telefoon en ja hoor, staat die bankmedewerker ook in Skype. Waarom? Die naam moet pas in de Skype app komen als die persoon ook daadwerkelijk Skype heeft en ik zijn Skypenaam weet. En niet eerder.

Andersom ook. Heb ik van iemand een Skypenaam, dan vul ik die in de Skype app in. Weet ik ook de echte naam, dan moet ik die in de Skype app kunnen samenvoegen met Outlook.

En nog eens wat. Een collega had zijn telefoonnummer foutief ingevoerd. +3106.... Hij heeft dat op mijn verzoek aangepast. Maar niks hoor, wordt niet doorgevoerd in de app. Pas nadat ik de Skype app had verwijderd, en opnieuw geïnstalleerd was zijn wijziging zichtbaar.

Kortom, erg krakkemikkig en nog heel wat te sleutelen voor Skype. Maar goed, dat is volgens mij ook de reden van de reorganisatie van Microsoft door Steve Ballmer. Microsoft is verschillende producten maar maar 1 dienst. Samenwerken deden de afdelingen erg slecht en ik hoop op betere tijden.

[ Voor 109% gewijzigd door GerCor op 17-07-2013 07:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robkrekel
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18-09 09:36
Even wat getwitterd met RTLXL:

Ik:
Zeg @rtlxl en @ZiggoWebcare, wordt het voor jullie ook niet eens tijd om een Windows Phone 8 app te maken? Dit zijn erg gemiste apps!

RTL XL ‏@rtlxl 11 juli
Hi, de Windows 8 app is in ontwikkeling. We weten nog niet precies wanneer deze uitkomt. Nog even geduld...

Ik: @rtlxl Windows Phone 8, of Windows 8? Scheelt nogal 😃

RTL XL ‏@rtlxl 15 juli
Beide :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Was te verwachten. Ze zullen eerst bezig zijn geweest met de Xbox App. De backend zal dan geen probleem meer zijn, maar de front-end kan even duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcetweaker
  • Niet online
GerCor schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 06:35:
[...]

In Skype zelf, uiteraard.

@mcetweaker. Geen idee waar je het over hebt, eerlijk gezegd. Misschien handig als je iemand vanuit personenhub wilt bellen, maar bellen doe ik bijna nooit. Het gaat mij om de chatfunctie. De app zelf ziet er zeer gelikt uit.

Nogmaals, waar ik me aan erger is: ik voeg samen in personen hub, en in Skype zijn ze niet samengevoegd (dus slechte integratie met personen hub). Dat moet anders kunnen.
Vanuit de personenhub kun je voor een persoon Skype opstarten vanuit je gelinkte contact. Maakt niet uit of je wilt bellen of chatten.

Als je zo je Skype contacten zoekt hoef je je dus niet te ergeren aan dubbele contacten aan Skype. Daarbij zou het wel mooi zijn als in Skype ook dubbele contacten te vermijden zijn. Misschien een toekomstige update

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudyL
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22:50
Gaat elke Win8 phone bij het downloaden van een app de store verlaten? Of is dit HTC 8x specifiek.

Als ik in de store ben is dat vaak om diverse apps te downloaden en niet één app specifiek. Echter als ik er één download gaat de telefoon terug naar het apps overzicht en zie ik een installatie voortgang. Voor een nieuwe app moet ik weer de store starten. Kan dit ook anders?

LOETKE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Ja, de back-knop :) Ik vind het ook onhandig ...

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

Is er al een AH app ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defcon84
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 19-09 07:46

defcon84

Multipass?

Je hebt boodschappie.. Weet niet of dit is wat je zoekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
robkrekel schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 07:07:
Even wat getwitterd met RTLXL:

Ik:
Zeg @rtlxl en @ZiggoWebcare, wordt het voor jullie ook niet eens tijd om een Windows Phone 8 app te maken? Dit zijn erg gemiste apps!

RTL XL ‏@rtlxl 15 juli
Beide :)
Wauw, ik moet zeggen dit is erg goed nieuws. Ook de Nederlandse applicaties beginnen goed binnen te lopen de afgelopen maanden. Ideaal voor de Surface RT van m'n ouders! Lijkt erop dat alle grote (Nederlandse) apps aan boord zijn.. Of mis ik er nog een paar?

Zou iemand AH willen tweeten over de status van Appie? Of hebben ze al aangegeven dat ze hier wat voor gaan bouwen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcetweaker
  • Niet online
Niels9001 schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 10:05:
[...]

Wauw, ik moet zeggen dit is erg goed nieuws. Ook de Nederlandse applicaties beginnen goed binnen te lopen de afgelopen maanden. Ideaal voor de Surface RT van m'n ouders! Lijkt erop dat alle grote (Nederlandse) apps aan boord zijn.. Of mis ik er nog een paar?

Zou iemand AH willen tweeten over de status van Appie? Of hebben ze al aangegeven dat ze hier wat voor gaan bouwen?
eredivisie live zou voor mijn vader wel een belangrijke zijn om naar windows rt/windows phone over te stappen. Ik mis nog een UPC/Horizon app voor RT/windows phone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Niels9001 schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 10:05:
[...]

Volgens mij kun je Ziggo wel vergeten, voorlopig. AH app is er nog niet maar wat wel aardig, maar slechts half, werkt is FidMe. http://www.windowsphone.c...65-e011-81d2-78e7d1fa76f8. Het werkt wel bij de zelfscan van AH, maar niet als je moet betalen. Karwei schijnt het ook te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

AH is het ook nog niet van plan zeggen ze net op twitter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
ik gebruikte op Android eerst Keyring, maar werd niet ondersteunt in WP8. Ik gebruik nu al maanden FidMe en moet zeggen dat het echt een aardige toevoeging is. Ik heb hiermee in Hong Kong kunnen betalen, het is gekoppeld aan de MS Wallet :D :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19:41
Gebruikte met Android altijd Timeriffic deze app zet de ringtone uit om,
zeg maar 22:30u en zet hem vervolgens ook weer om 06:30u aan.
Is er op WP8 gebied al iets vergelijkbaars te vinden, ik kan niks vinden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robkrekel
Heb het inderdaad al aan Ziggo gevraagd via Twitter:

Ziggo kijkt altijd naar de mogelijkheden hiervan, maar op dit moment is verdere informatie hierover nog niet bekend. ^MT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defcon84

defcon84

Multipass?

Albert020 schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 22:28:
Gebruikte met Android altijd Timeriffic deze app zet de ringtone uit om,
zeg maar 22:30u en zet hem vervolgens ook weer om 06:30u aan.
Is er op WP8 gebied al iets vergelijkbaars te vinden, ik kan niks vinden ?
Nope, moet je manueel doen met 1 druk op de knop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoJan
  • Laatst online: 14-07 12:51
defcon84 schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 09:00:
[...]

Nope, moet je manueel doen met 1 druk op de knop
Het zijn wel dit soort simpele dingen waar ik van baal. WP8 is echt een heel mooi systeem, maar sommige toch basale dingen zijn niet mogelijk. Net als dat er geen filemanager is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defcon84

defcon84

Multipass?

Als je vrijheid wil, moet je idd terug naar Android, als je stabiliteit en veiligheid wil moet je bij WP blijven ;-)
En als je hem aan de pc hangt, heb je je filemanager.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Sheik schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 20:04:
ik gebruikte op Android eerst Keyring, maar werd niet ondersteunt in WP8. Ik gebruik nu al maanden FidMe en moet zeggen dat het echt een aardige toevoeging is. Ik heb hiermee in Hong Kong kunnen betalen, het is gekoppeld aan de MS Wallet :D :D
Net weer even bij Appie geweest. Nu een 'hogere' van de winkel gesproken. 'Dat de app het niet doet bij de betaaleenheid, is bekend. Er wordt aan gewerkt' Ik had in de store ook al gelezen dat het niet aan de app zelf ligt maar aan de scanners van AH. Altijd goed om te horen dat men er mee bezig is.

@mcetweaker: Dat is inderdaad beter, vanuit Personen Hub. Werkt prima. :P

[ Voor 5% gewijzigd door GerCor op 18-07-2013 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoJan
Ha, net weer een update van WhatsApp ontvangen. Kan alleen nergens vinden wat er is veranderd / verbeterd.
defcon84 schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 09:57:
En als je hem aan de pc hangt, heb je je filemanager.
Wat een onzin. Ja, ik kan mijn foto's zien. Net als via Skydrive. Maar ik kan bijvoorbeeld niet bij de ontvangen foto's van Rando. En dat wil ik graag. Een filemanager geeft je de mogelijkheid files te managen.

[ Voor 64% gewijzigd door RoJan op 18-07-2013 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RoJan schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 11:39:
[...] Wat een onzin. Ja, ik kan mijn foto's zien. Net als via Skydrive. Maar ik kan bijvoorbeeld niet bij de ontvangen foto's van Rando. En dat wil ik graag. Een filemanager geeft je de mogelijkheid files te managen.
Behalve dan dat applicaties alleen in een isolated storage kunnen wegschrijven. Gezien de technologie die daarvoor wordt gebruikt kan ik mij ook goed voorstellen dat alle data die daarin komt automatisch geencrypt wordt. Daarnaast staan in die isolated storage ook zaken waar een gebruiker niets in heeft te zoeken zoals ini files, cache bestanden, etc.
Wat Rando (app?) zou moeten doen is die foto's plaatsen op de juiste plek (Pictures) zoals ironisch genoeg Whatsapp dan weer wel doet.
Wat het WP platform verder nog mist is een manier om documenten, videos en muziek op die plek op te slaan waar het hoort. Zodra dat er is, is er geen enkele noodzaak meer voor een filemanager. Maar om een API voor deze drie dingen wordt al sinds dag 1, meer dan 3 jaar geleden, gevraagd door developers en MS heeft nog steeds niets aan gedaan, geen toezegging, geen API.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
RoJan schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 09:22:
[...]

Het zijn wel dit soort simpele dingen waar ik van baal. WP8 is echt een heel mooi systeem, maar sommige toch basale dingen zijn niet mogelijk. Net als dat er geen filemanager is.
Er zal vast wel iemand zijn die zo'n app voor WP8 gaat maken, ik heb geduld.
defcon84 schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 09:57:
Als je vrijheid wil, moet je idd terug naar Android, als je stabiliteit en veiligheid wil moet je bij WP blijven ;-)
Ga zeker niet terug naar Android !

[ Voor 21% gewijzigd door Albert020 op 18-07-2013 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limbeckx
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19:55
Als je van windows XP hield moet je inderdaad ook Android hebben. Noem het vrijheid, noem het systeembeheerder spelen voor je eigen hardware.

Je blijft bezig met android. Dan staat dit niet goed. Dan loopt je batterij weer eens leeg in 10 seconde. Dan heb je een update die een downgrade blijkt te zijn. Om nog maar te zwijgen over support vanuit de fabrikant/google.

Vroeger vond ik het geweldig om elke week weer een nieuw thema te hebben en de terminal in te duiken en alles te kunnen wijzigen.

Tegenwoordig heb ik gewoon een telefoon nodig die logisch, snel en lang werkt. Daarom voor mij geen Android meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
Zo negatief zou ik het niet willen stellen ECiftci.

Zoals jullie wellicht weten ben ik tijdelijk overgestapt van een half kapotte HTC 8X naar een HTC One (Android).

Hoezeer ik ook WP8 aanbid, werkt voor mij Android momenteel out-of-the-box net wat sneller en handiger. Ik ben nog steeds anti Android, maar potverdorie wat werkt dat toestel icm Sense 5 toch soepeltjes. Deze ervaring heb ik nooit mogen hebben gedurende mijn WP8 periode. Nog steeds gebruik ik de kapotte HTC 8X om updates binnen te halen etc, maar niet meer als dagelijks mobieltje.

Ik heb onder WP8 vaker met battery drains te maken gehad dan met Android. En voor de doeleinden waar ik hem voor gebruik voldoet Android beter. Hoe dan ook, zodra de nieuwe generatie WP8 toestellen zich meldt en het OS iets meer uitgekristalliseerd wordt (incl. meer apps) zal ik zonder nadenken terugkeren naar WP8.

De verschillen tussen WP8 en Android mogen redelijk bekend worden geacht, maar vergis jullie niet in Android 4.2.2 icm de nieuwe Sense interface. WP8 Moet sneller ontwikkelen, het OS moet sneller inspelen op de wensen en eisen van de gebruikers. Dat gebeurt niet of te traag waardoor mensen het geduld verliezen in WP8 en andere oplossingen elders gaan zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
ECiftci schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 16:12:
Als je van windows XP hield moet je inderdaad ook Android hebben. Noem het vrijheid, noem het systeembeheerder spelen voor je eigen hardware.

Je blijft bezig met android. Dan staat dit niet goed. Dan loopt je batterij weer eens leeg in 10 seconde. Dan heb je een update die een downgrade blijkt te zijn. Om nog maar te zwijgen over support vanuit de fabrikant/google.

Vroeger vond ik het geweldig om elke week weer een nieuw thema te hebben en de terminal in te duiken en alles te kunnen wijzigen.

Tegenwoordig heb ik gewoon een telefoon nodig die logisch, snel en lang werkt. Daarom voor mij geen Android meer.
Nou zo denk ik er dus ook over, en dit is pressies de reden dat ik overgetapt ben naar WP8 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18:56
Sheik schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 16:49:
WP8 Moet sneller ontwikkelen, het OS moet sneller inspelen op de wensen en eisen van de gebruikers. Dat gebeurt niet of te traag waardoor mensen het geduld verliezen in WP8 en andere oplossingen elders gaan zoeken.
Hier ben ik het mee eens. MS wilt aanhaken bij de grote 2. Om dat te doen moet je een product uitbrengen wat beter is om mensen over te halen.
In bepaalde opzichten is WP8 ook wel beter, maar je merkt dat het een nieuwe OS is. Met alle kinderziektes en missing features die daarbij hoort.
Hoe lang is WP8 al uit? Begin november volgens wikipedia.
We zijn nu 9/10 maanden verder. En nog steeds zijn de kinderziektes en missing features nog niet opgelost. WP8 is geen windows waarbij je het kan veroorloven om een jaar lang te wachten op een Service Pack.

Maar ik kan nog steeds geen video's versturen met een app. Een zeer belangrijke app als whatsapp slurpt nog steeds je accu leeg. Een notification centre ontbreekt. Geen screen rotation lock. Updates op de store werken nog steeds brak. Kwalitatieve goede apps/games vind ik zwaar tegenvallen op WP8.
Hulde voor de Nokia apps, anders was het helemaal triest gesteld.

WP8 is zeker geen slechte platform. Maar om mensen over te halen moet het gewoon beter zijn dan het nu is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor Here Maps (en Drive) lijkt binnen nu en enkele uren een update voor de kaarten te zijn (krijg hem zelf nog niet, dus nog effe geduld).

Wel zie ik nu dat Navigon een update heeft voor diens kaarten en de FreshMaps en andere store-updates in de aanbieding zijn (35% korting). Freshmaps zorgt ervoor dat je (volgens mij) 4x per jaar je maps kunt updaten, waardoor ze weer wat actueler zijn. Ivm Nokia Maps is dat dus wel betaald en dus best prijzig, maar als Navigatie vind ik Navigon wel een stuk fijner werken.
offtopic:
Downloaden van de kaarten lijkt me momenteel niet te lukken trouwens, dus dat zal ik straks maar nog een keer moeten proberen
Edit: na een reinstall doet het downloaden van Navigon het wel, dus dat gaat nu verder prima :P

[ Voor 6% gewijzigd door Martinspire op 18-07-2013 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St00mwals
  • Laatst online: 21-09 15:09
Heb eens een mail naar het mlabs team van de NS gestuurd met de vraag of en wanneer er een officiële NS app komt, dit is hun antwoord :F :
Goed om te horen dat je onze app waardeert, bedankt! Wij hanteren als uitgangspunt dat we native apps ontwikkelen als het platform 20% of meer marktaandeel heeft. Windows phone heeft dit nog niet, maar wellicht in de toekomst wel.
We hebben wel een HTML 5 versie ontwikkeld die de meeste functionaliteiten van onze native apps bezit. Wellicht kan je daarmee uit de voeten:
Reisplanner.ns.nl
--
Met vriendelijke groet,
Het mobiele team.
Beetje erg jammer, vind zelf 20% ook wel een heel hoog percentage...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
St00mwals schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 20:09:
Heb eens een mail naar het mlabs team van de NS gestuurd met de vraag of en wanneer er een officiële NS app komt, dit is hun antwoord :F :

[...]

Beetje erg jammer, vind zelf 20% ook wel een heel hoog percentage...
Dat is inderdaad belachelijk.. Hoeveel heeft iOS, ergens in de 20?

Nou tot die tijd maar gewoon Trein gebruiken :)!
http://www.windowsphone.c...9c-41b9-a156-4cb33ea7ad2d

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Niels9001 schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 20:46:
[...]

Dat is inderdaad belachelijk.. Hoeveel heeft iOS, ergens in de 20?

Nou tot die tijd maar gewoon Trein gebruiken :)!
http://www.windowsphone.c...9c-41b9-a156-4cb33ea7ad2d
Verschil is dat iOS er wel meer dan 20% van heeft gehad. En op zich kan ik het wel begrijpen (ergens). Ze hebben in ieder geval een duidelijke doelstelling. Het is alleen niet zo heel reeël als er 1 OS meer dan 70% marktaandeel heeft, maar goe. Het is ook de reden dat er voor Linux maar vrij weinig uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
http://wmpoweruser.com/wi...etherlands-datasense-mia/

GDR2 rolt uit voor HTC 8X in Nederland. Schijnbaar is Data Sense niet te vinden, wat wel vervelend is.

Voor mijn Lumia 820 kijk ik erg uit naar Data Sense en double-tap-to-wake-up. Iemand enig idee of Data Sense ook door Ben ondersteund (= T-Mobile) gaat worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-02-2024
Wanneer komt de facebook app eens in het NL beschikbaar.. niet dat het mij boeit maar mijn zus die ik een 920 aanbevolen heb irriteert zich aan dit soort dingen..

https://opensea.io/seaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Niels9001 schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 21:46:
http://wmpoweruser.com/wi...etherlands-datasense-mia/

GDR2 rolt uit voor HTC 8X in Nederland. Schijnbaar is Data Sense niet te vinden, wat wel vervelend is.

Voor mijn Lumia 820 kijk ik erg uit naar Data Sense en double-tap-to-wake-up. Iemand enig idee of Data Sense ook door Ben ondersteund (= T-Mobile) gaat worden?
Vaag idd, maar de telefoon is in ieder geval unbranded (kan de reden zijn). Verder weten we niet wat ie voor provider heeft. Als het zo'n provider is die alleen op papier bestaat (belsimpel, hollandse nieuwe, etc) dan is het nog wel te begrijpen. Is het een T-Mobile, Vodafone of Kpn, dan lijkt het me wel erg jammer. Al vraag ik me af of die datasense nou wel of niet met die web-compressie werkt nu. Lijkt me dat het daarom niet wordt toegevoegd. Als het ze puur gaat om te laten weten wat het verbruik is (wat de grote reden voor data-sense is), dan lijkt het me weinig problemen om dat aan te zetten. De websites hebben dat soort info vaak ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-09 10:31

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Martinspire schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 18:20:
Voor Here Maps (en Drive) lijkt binnen nu en enkele uren een update voor de kaarten te zijn (krijg hem zelf nog niet, dus nog effe geduld).
[...]
Waar heb je deze info vandaan? Op dit moment heb ik in ieder geval nog geen updates :)

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hhoekstra
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21-09 09:46
Ik haal nu updates van de kaarten binnen. Geen idee of ik achter liep :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
Hebben jullie dat ook gehad dat na het installeren van GDR2 ineens een hele waslijst aan App updates tevoorschijn kwam op de Store livetile?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

Sheik schreef op vrijdag 19 juli 2013 @ 08:34:
Hebben jullie dat ook gehad dat na het installeren van GDR2 ineens een hele waslijst aan App updates tevoorschijn kwam op de Store livetile?
Klinkt goed, zou het graag willen testen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Sheik schreef op vrijdag 19 juli 2013 @ 08:34:
Helaas is GDR2/Amber nog niet beschikbaar voor mijn 820 dus nee ;)
Maaaar kan het me op zich wel voorstellen, er zijn een aantal nieuwe API's en dergelijke. Op de Lumia's zouden we dadelijk bv de kleurtemperatuur in moeten kunnen stellen :)
hhoekstra schreef op vrijdag 19 juli 2013 @ 08:26:
Ik haal nu updates van de kaarten binnen. Geen idee of ik achter liep :-)
Dan denk ik dat dit gewoon de update is die ik media Juni al opgehaald heb ;)
Wel beetje jammer, met GDR2 kunnen de delta's gedownload worden, op dit moment echt de complete maps (dus elke kaart volledig)

On a side note, iemand Halo Spartan Assault al geprobeerd? (ik ga die nooit kunnen spelen tot MS de Other Storage bug op gaat lossen, maar toch ;) )
Afbeeldingslocatie: http://cdn.marketplaceimages.windowsphone.com/v8/images/3498e42c-e8e0-46b3-bab1-1c56f3d7c9f8?imageType=ws_screenshot_large&rotation=90

[ Voor 45% gewijzigd door Tomba op 19-07-2013 09:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18:56
Tomba schreef op vrijdag 19 juli 2013 @ 08:57:

On a side note, iemand Halo Spartan Assault al geprobeerd? (ik ga die nooit kunnen spelen tot MS de Other Storage bug op gaat lossen, maar toch ;) )
Not available on your device.
Ziet er wel heel erg mooi uit. Maar geen trial heb ik gehoord...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnetic_Man
  • Niet online
Klopt. Ik krijg ook een "This app is not available for your phone".
Toch lees ik van mensen uit de UK, Mexico, Duitsland, etc. die hem kunnen downloaden. Tegelijkertijd ook anderen uit die landen die dat weer niet kunnen :p

Iemand uit de NL al Spartan Assault aan het spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• misjavs
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 08-10-2024
Ik hier ook melding dat ik hem niet kan spelen. Jammer! Lijkt me vette game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Magnetic_Man schreef op vrijdag 19 juli 2013 @ 10:07:
Klopt. Ik krijg ook een "This app is not available for your phone".
Toch lees ik van mensen uit de UK, Mexico, Duitsland, etc. die hem kunnen downloaden. Tegelijkertijd ook anderen uit die landen die dat weer niet kunnen :p

Iemand uit de NL al Spartan Assault aan het spelen?
He verdorie, niet eens gecontroleerd :) (omdat het toch nooit op mijn telefoon geinstalleerd kan worden ivm Other Storage)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn.s
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-09 14:38
Tomba schreef op vrijdag 19 juli 2013 @ 10:38:
[...]

He verdorie, niet eens gecontroleerd :) (omdat het toch nooit op mijn telefoon geinstalleerd kan worden ivm Other Storage)
Kun je dat niet oplossen met Shrink Storage for Windows Phone 8:
http://www.wpcentral.com/...k-storage-windows-phone-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

martijn.s schreef op vrijdag 19 juli 2013 @ 11:09:
[...]

Kun je dat niet oplossen met Shrink Storage for Windows Phone 8:
http://www.wpcentral.com/...k-storage-windows-phone-8
Nee :) Been there, done that, got me 20MB extra ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoJan
Albert020 schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 16:02:
Ga zeker niet terug naar Android !
Nee, dat denk ik niet. Ik wil ook niet persé vrijheid, ik wil kwaliteit en in elk geval basis functionaliteit. En daar ontbreekt het nog wel wat aan. Maar we wachten af (je moet wel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toms_88
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 27-07 15:40
Russel88 schreef op vrijdag 19 juli 2013 @ 09:28:
[...]

Not available on your device.
Ziet er wel heel erg mooi uit. Maar geen trial heb ik gehoord...
Ondertussen te downloaden, inderdaad geen trial. Mijn Lumia 920 wordt na 10 minuten spelen al behoorlijk warm. Ook wat minpuntjes aan de gameplay:
- Af en toe een hapering
- Geluid doet af en toe vreemd
- Ik loop als een dronken Spartan door de levels, besturing is dus niet heel nauwkeurig waardoor je vaak je duim opnieuw moet plaatsen
- Granaten worden in de richting gegooid waar je naar kijkt wat ook niet altijd even handig werkt
- Na een betaling van 6,50 worden we nog afgezet om ingame credits te kopen om secundaire wapens en abilities te kopen

Verder wel toffe levels en missies, ziet er strak uit en Halo muziek <3

[ Voor 7% gewijzigd door Toms_88 op 20-07-2013 00:52 ]

:9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zit alleen nog wel te twijfelen of ik hem voor de PC of voor mn Foon ga halen. Heb hier geen Surface of touch dus dat wordt dan tobo/muis (of straks een 360 controller), maar vraag me sterk af:
1) of de game de moeite waard is
2) de besturing met tobo/muis te prefereren is
3) je niet binnen een uur of 2 door de hele game heen gefietst bent
4) je vrijwel verplicht wordt om ingame aankopen te doen om de game uit te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toms_88
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 27-07 15:40
Martinspire schreef op zaterdag 20 juli 2013 @ 01:25:
Zit alleen nog wel te twijfelen of ik hem voor de PC of voor mn Foon ga halen. Heb hier geen Surface of touch dus dat wordt dan tobo/muis (of straks een 360 controller), maar vraag me sterk af:
1) of de game de moeite waard is
2) de besturing met tobo/muis te prefereren is
3) je niet binnen een uur of 2 door de hele game heen gefietst bent
4) je vrijwel verplicht wordt om ingame aankopen te doen om de game uit te spelen.
Nah, je zult niet verplicht zijn om ingame aankopen te doen om hem uit te spelen.
Bij mij sloot ie net wel opeens af, iets wat ik al las van anderen. Zal wel door de warmte komen..
Oh en nog een puntje waar ik me ondertussen aan stoor; als je een vijand wil slaan pak je per ongeluk een ander wapen op. Soms ligt het behoorlijk vol en kan je je eigenlijke wapen niet meer terugvinden.

[ Voor 12% gewijzigd door Toms_88 op 20-07-2013 01:43 ]

:9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnetic_Man
  • Niet online
Ik heb hem inmiddels op zowel de Surface en WP8. Uiteraard speelt het op de Surface lekkerder omdat het een groter oppervlak is, plus dat is wat immenser voor een game.

Neemt niet weg dat ik het een strakke zet vind om een top-down shooter er van te maken. Hij speelt ook op mijn WP 8X super. Inderdaad even wennen, maar de besturing is imo precies gevoelig genoeg waardoor je met het 'leunen' van je duim al een kant op kan zonder je duim te bewegen.

@Martinspire, ik zou hem voor je phone kopen. Lijkt me geen spel voor tobo+muis. Hij is juist bedoeld voor touch imo, en het zijn vrij korte potjes (ideaal voor in de trein).

Verder inderdaad ook 1x gehad dat het spel zo in eens stopte.

Edit: inmiddels 3x gecrashed. Wellicht door de warmte de laatste tijd..?

[ Voor 5% gewijzigd door Magnetic_Man op 23-07-2013 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defcon84

defcon84

Multipass?

T-Mobile komt voorlopig nog niet met een eigen App..
https://twitter.com/tmobi...status/359659731905822721

Mss vind Piels iets om de buitenland bundel in Belstatus weer te geven.. Al lijkt me dat moeilijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeka
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 18-09 21:44

jeka

Support your local club.

Wat is de beste internet browser voor de windowsphone? Gebruik nu de standaard maar die is te traag. UC browser vind ik ook niks. Die schaalt de tekst niet goed voor mijn gevoel.
Iemand nog tips?

FCG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Geen tips. Je zou, als je een Nokia heb Nokia Express nog kunnen proberen, maar eerlijk gezegd gebruik ik gewoon IE. Voldoet prima.

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeka

jeka

Support your local club.

Ik vind het irritant dat IE geen wachtwoorden opslaat en ik vind het lang duren voordat hij met een een 'voorstel' komt als ik begin met een url in te typen.

FCG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
jeka schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 08:42:
Wat is de beste internet browser voor de windowsphone? Gebruik nu de standaard maar die is te traag. UC browser vind ik ook niks. Die schaalt de tekst niet goed voor mijn gevoel.
Iemand nog tips?
Ik heb de meeste browsers voor WP8 wel zo'n beetje geprobeerd en getest (2 dezelfde toestellen naast elkaar) en moet overall concluderen dat IE wel degelijk de snelste en vooral soepelste/lagvrije browser is. Overall...gemiddeld dus. Verbaasd me daarom enigszins wat je ervaart met IE. IE Is zelfs maar een fractie trager dan de browser op mijn HTC One en dat is volgens mij een vette prestatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defcon84

defcon84

Multipass?

Ik vind IE ook echt een goede browser, heb echt geen andere nodig op men telefoon. Mss dat je verbinding niet zo goed is? En bij mij slaat ie wel wachtwoorden op.. logt toch automatisch in op Facebook enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnetic_Man
  • Niet online
jeka schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 09:11:
Ik vind het irritant dat IE geen wachtwoorden opslaat en ik vind het lang duren voordat hij met een een 'voorstel' komt als ik begin met een url in te typen.
Klopt, dit vond ik ook erg irritant, maar tot mijn opluchting lijkt dit een van de 'other fixes' te zijn uit GDR 2. Nu is het een stuk sneller met suggesties geven van pagina's waar je al bent geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeka

jeka

Support your local club.

Dat is goed nieuws. Dan blijf ik maar bij IE :)

FCG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• October
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19-04-2021
Youtube applicatie van Microsoft verwijderd, stuurt me door naar de desktopversie en die werkt niet. Anderen ook last van? Youtube HD geïnstalleerd, werkt beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoJan
October schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 09:45:
Youtube applicatie van Microsoft verwijderd, stuurt me door naar de desktopversie en die werkt niet. Anderen ook last van?
Nee, werkt nog uitstekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
October schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 09:45:
Youtube applicatie van Microsoft verwijderd, stuurt me door naar de desktopversie en die werkt niet. Anderen ook last van? Youtube HD geïnstalleerd, werkt beter.
Geen problemen mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robkrekel
Nokia introduceert Windows Phone-app om video's naar YouTube te uploaden
Alleen voor de Lumia 1020, beetje jammer
http://www.allaboutphones...-youtube-te-uploaden.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• René H
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 06-09 19:43
Nokia heeft een eigen app vrijgegeven om video's naar YouTube te uploaden vanaf een Lumia Windows Phone 8-smartphone. De app is gratis te gebruiken voor alle Lumia's van Nokia.

Dit staat in de aanhef, ALLE lumia's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
robkrekel schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 13:01:
Nokia introduceert Windows Phone-app om video's naar YouTube te uploaden
Alleen voor de Lumia 1020, beetje jammer
http://www.allaboutphones...-youtube-te-uploaden.html
Komt, volgens mij, ook gewoon beschikbaar voor alle andere WP8 (Lumia) devices die de Amber update hebben. Die is nodig.

Wel 'n beetje jammer dat er niks gezegd wordt over WP7.x.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robkrekel
De tekst is ook al aangepast zie ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defcon84

defcon84

Multipass?

ik heb een Lumia 920: "This app is not available for your phone."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben ik de enige die de standaard foto app waardeloos vindt? Foto's van social media die automatisch getoond (gedownload?) worden, foto's die je niet zelf in mapjes kan indelen, het beginmenu dat een random foto als achtergrond toont (als er tekst op die foto staat kan je het menu dus amper lezen!), ik vind het helemaal niets.. Heeft iemand een goed alternatief?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-09 20:41

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

defcon84 schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 14:16:
ik heb een Lumia 920: "This app is not available for your phone."
Wacht nog een paar uur, was bij Halo ook zo.

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:03

mrsar

waar een sar is,is een wodka

Verwijderd schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 16:04:
Ben ik de enige die de standaard foto app waardeloos vindt? Foto's van social media die automatisch getoond (gedownload?) worden, foto's die je niet zelf in mapjes kan indelen, het beginmenu dat een random foto als achtergrond toont (als er tekst op die foto staat kan je het menu dus amper lezen!), ik vind het helemaal niets.. Heeft iemand een goed alternatief?
klopt,maar die begin foto kan je aanpassen door foto's "favoriet" te maken :)

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defcon84

defcon84

Multipass?

zonoskar schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 16:40:
[...]

Wacht nog een paar uur, was bij Halo ook zo.
hmm ok, morgen nog eens proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sonny7
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 15-09 10:26
defcon84 schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 16:58:
[...]

hmm ok, morgen nog eens proberen :)
Had gelezen dat de Amber update voor deze app noodzakelijk is. Ben bang dat je nog even moet wachten dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VFRRijder
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23:25
Zag dat er nu ook een officiele F1 Timing app is....alleen nog beetje erg duur voor de helft van het seizoen. Maar ziet er wel super mooi uit....en goed dat ook die organisaties nu voor WP gaan ontwikkelen.
Pagina: 1 ... 48 ... 118 Laatste

Let op:
Discussies/updates over eigen gemaakte apps mogen in het Post hier je eigen Windows Phone App! topic.