Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defcon84
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 19-09 07:46

defcon84

Multipass?

Sonny7 schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 22:29:
[...]

Had gelezen dat de Amber update voor deze app noodzakelijk is. Ben bang dat je nog even moet wachten dus!
Dat klinkt al aannemelijker :)

edit:
zelfs met de GDR2 update kan je'm nog niet instaleren: http://www.wpcentral.com/...rs-publish-content-online

Maar eigenlijk wil dit zeggen dat Nokia toegang heeft tot de Video API van WP..
En was Nokia zich ook niet aant bemoeien met Whatsapp? Kunnen ze daar dan ook niet even de video verzend functie inbouwen :)

[ Voor 41% gewijzigd door defcon84 op 26-07-2013 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20:10

Niku

Alagaesii

GerCor schreef op zondag 28 april 2013 @ 12:27:
[...]

Ik heb het al eerder genoemd, NeVoBo. Er is wel een voetbal app (ik heb niks met voetbal) maar geen volleybal app. En er zijn toch honderdduizenden, vooral jongeren, die volleyballen.
Even forumsearchen op 'Nevobo'. Zit er een Nevobo app in de pijplijn intussen? Iets wat te vergelijken valt met de Android 'mijn nevobo' versie?

Edit: Zie dat er wel een app is 'http://www.windowsphone.c...32-4335-9990-9371206992fc', is er een fanatieke volleyballer die hier ervaring mee heeft?

[ Voor 19% gewijzigd door Niku op 28-07-2013 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
defcon84 schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 09:15:
[...]

Dat klinkt al aannemelijker :)

edit:
zelfs met de GDR2 update kan je'm nog niet instaleren: http://www.wpcentral.com/...rs-publish-content-online

Maar eigenlijk wil dit zeggen dat Nokia toegang heeft tot de Video API van WP..
En was Nokia zich ook niet aant bemoeien met Whatsapp? Kunnen ze daar dan ook niet even de video verzend functie inbouwen :)
Misschien is het een L1020 exclusive? Anders zou ik het ook niet weten. En anders unlocken ze hem later

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stravincy
  • Registratie: April 2010
  • Niet online
Mijn moeder en ik hebben beide een WP8 smartphone (Lumia 620) en beide gebruiken we de officiële Facebook app.
Nu viel het mij op dat op mijn moeders Lumia, Facebook bij haar in het lijstje achtergrondtaken staat, terwijl de app er bij mij helemaal niet tussen staat.

Toen had ik de app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd om te kijken of ie er dan wel tussen zou staan, maar hij staat er nog steeds niet tussen bij mij.

Ik vind het raar dat ie er bij mij niet tussen staat en bij mijn moeders Lumia wel.

Mensen die de Facebook app gebruiken, staat ie bij jullie in het lijstje background tasks of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hier wel, maar misschien heb je teveel apps in je achtergrondtaken staan? Mogen er volgens mij 6 of 8 zijn geloof ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IKEA mag ook wel eens een App publiceren, de website werkt niet echt vlekkeloos op de desktop modus op m'n Lumia. Is deze er eigenlijk wel voor android/ios?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 28 juli 2013 @ 19:08:
Is deze er eigenlijk wel voor android/ios?
Heb je al gezocht in de stores van Google en Apple..? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erulezz
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21-09 13:13
Verwijderd schreef op zondag 28 juli 2013 @ 19:08:
IKEA mag ook wel eens een App publiceren, de website werkt niet echt vlekkeloos op de desktop modus op m'n Lumia. Is deze er eigenlijk wel voor android/ios?
https://itunes.apple.com/...atalogus/id386592716?mt=8

In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 28 juli 2013 @ 19:56:
[...]

Heb je al gezocht in de stores van Google en Apple..? :/
Waarom zou ik dat doen als ik een WP telefoon heb? Ik bedoelde het meer sarcastisch als in ''voor android/ios zal die er vast wel zijn'' nou is een IKEA App niet iets wat je dagelijks gebruikt, maar het was een stuk makkelijker geweest dan me nu de hele avond irriteren aan deze .... website

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stravincy
  • Niet online
Martinspire schreef op zondag 28 juli 2013 @ 14:51:
Hier wel, maar misschien heb je teveel apps in je achtergrondtaken staan? Mogen er volgens mij 6 of 8 zijn geloof ik?
Heb er op dit moment 11 in staan waarvan er 3 niet geblocked zijn.
Ik zal eens een van die 11 apps verwijderen. Kijken of Facebook dan tevoorschijn komt.

Hmm nee, helpt ook niet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Stravincy schreef op zondag 28 juli 2013 @ 20:25:
[...]

Heb er op dit moment 11 in staan waarvan er 3 niet geblocked zijn.
Ik zal eens een van die 11 apps verwijderen. Kijken of Facebook dan tevoorschijn komt.

Hmm nee, helpt ook niet. :)
Je moet anderen dan even uitzetten (blokkeren) en bij facebook het vinkje aanzetten dat ie de volgende keer wel aan mag. Als het goed is heb je bij het opstarten van facebook vervolgens wel gewoon een achtergrondtaak?

Vind het zelf wel jammer dat je niet meer apps kunt toevoegen. Heb er een paar waarvan ik weet dat ze niet vaak updaten, maar nu kan ik ze niet aanzetten en heb je eigenlijk alleen icoontjes en geen live-tile info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stravincy
  • Niet online
Martinspire schreef op zondag 28 juli 2013 @ 20:38:
[...]

Je moet anderen dan even uitzetten (blokkeren) en bij facebook het vinkje aanzetten dat ie de volgende keer wel aan mag. Als het goed is heb je bij het opstarten van facebook vervolgens wel gewoon een achtergrondtaak?

Vind het zelf wel jammer dat je niet meer apps kunt toevoegen. Heb er een paar waarvan ik weet dat ze niet vaak updaten, maar nu kan ik ze niet aanzetten en heb je eigenlijk alleen icoontjes en geen live-tile info.
Er is geen vinkje om aan te zetten. Facebook staat er niet tussen. Ook als ik in Facebook ga en dan mijn achtergrondtaken check, staat ie er niet tussen.

Net even bij mijn vriendin gechecked (ook een Lumia 620 :P), maar die heeft net als ik dat Facebook er niet in staat.
Toch vreemd dat ie bij sommige er wel in staat en bij anderen niet. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb je uberhaupt de notificaties aan staan?
Je kunt de lock Screen en Notificaties regelen door naar links te swipen binnen de Facebook app en dan onderaan bij Settings de Toasts en Tile count aan te zetten.

Als je dat niet doet, heb je sowieso geen achtergrond taak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __Koen__
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 19-09 08:15

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stravincy
  • Niet online
Martinspire schreef op zondag 28 juli 2013 @ 22:24:
Heb je uberhaupt de notificaties aan staan?
Je kunt de lock Screen en Notificaties regelen door naar links te swipen binnen de Facebook app en dan onderaan bij Settings de Toasts en Tile count aan te zetten.

Als je dat niet doet, heb je sowieso geen achtergrond taak
Staat ook gewoon aan ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defcon84
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 19-09 07:46

defcon84

Multipass?

Ik heb ook geen Facebook background task, ik gebruik 'm dan ook bijna nooit.. en heb er ook geen actieve live tile, denk dat er dat iets mee te maken heeft..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeFoRcE
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 17-09 14:33

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Thanks, dan krijg ik van jou 2 euro. Heb 'm gelijk maar gekocht, en als jij 't niet geplaatst had hier, was ik nu die 2 euro niet kwijt geweest ^^

Professioneel Heftruck Syndroom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limbeckx
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19:55
Ik heb Battery Performance ook gedownload. Enige nadeel vind ik dat de livetile niet sneller dan een keer per half uur update. Zelfs niet als je de app opent. Andere baterij apps passen namelijk wel de live tile aan als je de app zelf opent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb even een vraagje,

Waarom zeggen WP fans dat WP gebruikers niet gemakkelijk illegale Apps zullen downloaden als mensen bij iOS en Android? En dat daarom het WP platform aantrekkelijker is voor developers?

Het is toch net zo makkelijk om illegale games en apps te downloaden. Gewoon XAP files op je telefoon dumpen en gaan met die banaan. Het internet staat al vol met XAP files...
Hetzelfde als APK bestanden bij Android. Hypocriet dus?

Waar komt deze assumptie vandaan? :S

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 29-07-2013 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-09 09:49
Verwijderd schreef op maandag 29 juli 2013 @ 10:15:
Ik heb even een vraagje,

Waarom zeggen WP fans dat WP gebruikers niet gemakkelijk illegale Apps zullen downloaden als mensen bij iOS en Android? En dat daarom het WP platform aantrekkelijker is voor developers?

Het is toch net zo makkelijk om illegale games en apps te downloaden. Gewoon XAP files op je telefoon dumpen en gaan met die banaan. Het internet staat al vol met XAP files...
Hetzelfde als APK bestanden bij Android. Hypocriet dus?

Waar komt deze assumptie vandaan? :S
Dit komt (en had al keer op jou gequote met deze informatie) dat het zover ik weet niet meer mogelijk is met wp8 illegale apps te installeren. Met wp7.8 is de mogelijkheid er nog wel, maar grotendeels van de nieuwe gebruikers zitten bij wp8. Je toestel moet met een custom ROM draaien en deze moet ook full unlocked zijn.

Ik zie wel dat het voor developer moeilijker is gemaakt, sinds alle apps geencrypt opgeslagen zijn op de store en hij nu gebruikt maakt van trail apps. Het zal niet lang duren voordat er een fixe wordt uitgevoerd net als de vorige keer. Deze manier van installeren is niet voor de normale gebruiker weggelegd, sinds je met android zonder custom ROM illegale apps kan installeren en echt overal de apk te vinden zijn.

Het heeft dus niks met Hypocriet zijn te maken :? , meer dat het een feit is dat het gewoon nog geen mogelijkheid bestaat voor Windows Phone 8.

ps. ik ga de link hier niet plaatsen die het mogelijk maakt voor de wp7.8 gebruikers, google bing die zelf maar.

[ Voor 4% gewijzigd door vali op 29-07-2013 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stravincy
  • Niet online
defcon84 schreef op maandag 29 juli 2013 @ 09:51:
Ik heb ook geen Facebook background task, ik gebruik 'm dan ook bijna nooit.. en heb er ook geen actieve live tile, denk dat er dat iets mee te maken heeft..
Ik gebruik normaal de kleinste tile. Daarna heb ik hem een tijdje op de grootste tile gezet om te zien of ie dan tevoorschijn komt bij achtergrond taken, maar dat veranderd ook niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Bij geavanceerd heb ik wel Facebook & Facebook Beta staan. Notifications heb ik bij beide uit staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stravincy
  • Niet online
hjs schreef op maandag 29 juli 2013 @ 13:29:
Bij geavanceerd heb ik wel Facebook & Facebook Beta staan. Notifications heb ik bij beide uit staan.
Daar had ik nog niet gekeken en daar staat hij dus bij mij ook inderdaad.
Wel vreemd dat hij dan bij sommige mensen onder geavanceerd staat en bij sommige in de normale lijst.

Bij mij staan de notificaties aan by the way.

Misschien dat het een bug in de app is?

[ Voor 10% gewijzigd door Stravincy op 29-07-2013 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• October
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19-04-2021
RoJan schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 09:52:
[...]

Nee, werkt nog uitstekend.
Hmm ik heb ook windows phone 7.8. Welke heb jij? Op de marketplace zie ik ook meerdere berichten dat ie naar de desktop versie doorstuurt. Als ik m.youtube.com intik krijg een http://www. youtube .com /?nomobile=1 link. Zwaar irritant, want nu kan ik geen filmpjes kijken als ik op een link klik.

[ Voor 3% gewijzigd door October op 29-07-2013 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Hoever zijn de ontwikkelingen op het gebied van apps betalen met je telefoonrekening? Of is daar nog niets verder over bekend dan wat in de TS staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:03

mrsar

waar een sar is,is een wodka

vanuit de marketplace betaal ik nu alles via mijn tel.rekening (bij vodafone) heb mijn cc er ondertussen weer uitgehaald,dit is ook wel makkelijk ;)
is btw van het ene op andere moment toegevoegd en werkte het :P (lumia 920)

[ Voor 20% gewijzigd door mrsar op 29-07-2013 16:29 ]

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18:58
NeFoRcE schreef op maandag 29 juli 2013 @ 09:56:
[...]

Thanks, dan krijg ik van jou 2 euro. Heb 'm gelijk maar gekocht, en als jij 't niet geplaatst had hier, was ik nu die 2 euro niet kwijt geweest ^^
Same here! Nette app!

AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

mrsar schreef op maandag 29 juli 2013 @ 16:28:
vanuit de marketplace betaal ik nu alles via mijn tel.rekening (bij vodafone) heb mijn cc er ondertussen weer uitgehaald,dit is ook wel makkelijk ;)
is btw van het ene op andere moment toegevoegd en werkte het :P (lumia 920)
Dat kan dus gewoon, ik heb namelijk ook vodafone, ideaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar

mrsar

yup,je kan het opzoeken via die kluis in de settings of hoe dat ding ook heet (Wallet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InZane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20:14
Niku schreef op maandag 29 juli 2013 @ 16:26:
Hoever zijn de ontwikkelingen op het gebied van apps betalen met je telefoonrekening? Of is daar nog niets verder over bekend dan wat in de TS staat.
Ik kan gewoon apps kopen en betalen via mijn telefoonrekening met T-Mobile als provider. Werkt zowel op WP 7.8 als op 8.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18:58
InZane schreef op maandag 29 juli 2013 @ 16:38:
[...]

Ik kan gewoon apps kopen en betalen via mijn telefoonrekening met T-Mobile als provider. Werkt zowel op WP 7.8 als op 8.
Ik had met T-Mobile die optie eerst ook, maar het lijkt erop dat deze nu kwijt is :o

AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!
vali schreef op maandag 29 juli 2013 @ 10:49:
[...] Je toestel moet met een custom ROM draaien en deze moet ook full unlocked zijn. [...]
En dit wordt dan weer bemoeilijkt doordat het OS is geencrypt en alle WP8 devices Secure Boot (onder de naam Trusted Boot) aan hebben staan. Hier overigens de Windows Phone 8 Security Overview (pdf).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21:04
Imagefusion, leuke app om lockscreen afbeeldingen mee te maken (graties):
http://www.wpcentral.com/...n-backgrounds-imagefusion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E2TK
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 21:35
deBennie schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 08:09:
Ik heb hem net ook gedownload, een erg toffe app!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-09 09:49
gisteren geinstalleerd, erg vette app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InZane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20:14
Leuke en goede app! Bedankt voor de tip! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch013
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18-09 20:54
InZane schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 11:21:
[...]

Leuke en goede app! Bedankt voor de tip! :)
Ook net geinstalleerd, echt een geweldige app. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeFoRcE
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 17-09 14:33

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Weten jullie of het spel "Paradise Island" er ook is voor WP8? Of dat ie nog komt? Hij is er wel voor Android en iOS namelijk... Verslavend en leuk spel!!

Professioneel Heftruck Syndroom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inverted_World
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22:58
NeFoRcE schreef op donderdag 01 augustus 2013 @ 09:24:
Weten jullie of het spel "Paradise Island" er ook is voor WP8? Of dat ie nog komt? Hij is er wel voor Android en iOS namelijk... Verslavend en leuk spel!!
Niet dat ik weet, maar er zijn zat soortgelijke spelletjes:

http://www.windowsphone.c...82-4ad2-9416-e8cb7e87aaf7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Wat zijn enkele echte must-have WP8 apps? Werk sinds eergisteren met WP8.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inverted_World
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22:58
Niku schreef op donderdag 01 augustus 2013 @ 16:38:
Zelf gebruik ik:

- Regenmeter (Gemaakt door een user van Tweakers, erg handig en mooi)
- Soundhound (Handig voor muziek, echter kwam ik er laatst achter dat deze functie standaard in WP8 zit dmv op het vergrootglas te klikken en vervolgens muzieknootje)
- ING app
- Nokia Drive _/-\o_
- Standaard Facebook app is inmiddels ook erg goed.
- Vimeo app
- IMDB app
- 9292

Verder een hoop spelletjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Settings Plus voor shortcuts naar bijv. vliegtuigmodus, bluetooth, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21-11-2024
Echte must haves...verschilt natuurlijk per persoon, maar ik doe een poging als aanvulling op bovenstaande:
- Metrotube (Youtube alternatief)
- Appdeals
- NOS
- NU
- Connectivity Tiles
- WP7applist
- WPCentral
- HERE Drive
- WMPoweruser
- AAWP
- Box
- TuneIn Radio
- Add to Calendar of iCalendar Import (accepteren Outlook meeting requests)
- gMaps
- TVGids.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

met dit weer? Regenmeter :+

Quick Settings is handig.
Fhotoroom

[ Voor 8% gewijzigd door hjs op 01-08-2013 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19:41
hjs schreef op donderdag 01 augustus 2013 @ 17:07:
[...]

Er zijn er niet zo veel van maar welke app is nou het beste om de actuele temp in titel bar te zien staan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

Albert020 schreef op donderdag 01 augustus 2013 @ 17:09:
[...]

Er zijn er niet zo veel van maar welke app is nou het beste om de actuele temp in titel bar te zien staan ?
Ik gebruik de livetile van Het Weer, maar staat onderaan op start scherm, intresseert me niet zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
hjs schreef op donderdag 01 augustus 2013 @ 17:12:
[...]

Ik gebruik de livetile van Het Weer, maar staat onderaan op start scherm, intresseert me niet zo.
Tja, zier er zeker leuk uit, en zeer correct heb ik al gezien.

Afbeeldingslocatie: http://static.dyp.im/AboQxKsnLH/587542a9290a17d19f0dfebb8fe39b0e.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

Ik heb hem dan in de kleur van het thema en zonder de luchtdruk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wenzel
  • Laatst online: 21-09 16:23
Welke Het Weer is het? De betaalde versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Yup.

Na moBudget en Mehdoh mijn favoriete app :P

En TuneIn Radio is ook fijn, ja!

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
hjs schreef op donderdag 01 augustus 2013 @ 18:01:
Ik heb hem dan in de kleur van het thema en zonder de luchtdruk ;)
Hoe schakel ik dat in ?
Wenzel schreef op donderdag 01 augustus 2013 @ 19:56:
Welke Het Weer is het? De betaalde versie?
Yeps is de betaalde versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• picardo
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 05-09 10:07
En natuurlijk de chronos calender . Persoonlijk de beste kalender van wp...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

livetile verwijderen, het weer starten, puntjes rechtonder, onderste optie bij livetile selecteren en op knop drukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcetweaker
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Albert020 schreef op donderdag 01 augustus 2013 @ 17:40:
[...]

Tja, zier er zeker leuk uit, en zeer correct heb ik al gezien.

[afbeelding]
alleen jammer dat de C van Celsius zo op de rand staat. Verder mooie app, gebruik hem ook.

Mooiere livetile heeft Weather View, maar de app zelf heeft verder niet veel mogelijkheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
hjs schreef op donderdag 01 augustus 2013 @ 20:57:
[...]

livetile verwijderen, het weer starten, puntjes rechtonder, onderste optie bij livetile selecteren en op knop drukken.
Heb um, maar vindt de andere toch mooier, het is wel duidelijker ;)

Afbeeldingslocatie: http://static.dyp.im/AboQxKsnLH/587542a9290a17d19f0dfebb8fe39b0e.JPGAfbeeldingslocatie: http://static.dyp.im/Fori54Gy78/686289c60d08f64cdfbe032639d6a152.JPG

[ Voor 34% gewijzigd door Albert020 op 01-08-2013 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 06-09 05:12
hjs schreef op donderdag 01 augustus 2013 @ 17:07:
[...]

Quick Settings is handig.
Fhotoroom
Ook zonder regen laat Regenmeter natuurlijk hartstikke veel informatie zien op de mooie live tile die goed past op elk startscherm!

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/2097414/BoxFiles_13080113235500.jpg

[ Voor 19% gewijzigd door Niels9001 op 02-08-2013 08:16 ]

Trein & Regenmeter voor Windows Phone 7.x & 8!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 17:20
Ik hoop meer dan in jouw post :P

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/0uh4bDZ.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

Niels9001 schreef op donderdag 01 augustus 2013 @ 23:54:
Ook zonder regen laat Regenmeter natuurlijk hartstikke veel informatie zien op de mooie live tile die goed past op elk startscherm!
Zonder meer waar _/-\o_
Maar ja, we moeten keuzes maken he :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvdHoudt
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 20-09 20:31
Zelf kies ik dan toch voor regenmeter. De naam is misschien wat ongelukkig gekozen, aangezien deze veel meer doet dan alleen regeninfo laten zien.

Zo'n lelijke tile als die van Het Weer knap ik echt op af. Niet eens de moeite doen om de informatie uit te lijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcetweaker
  • Niet online
Niels9001 schreef op donderdag 01 augustus 2013 @ 23:54:
[...]

[afbeelding]
er zou een mooier plaatje bij kunnen voor opfleuring van de tile, en het logo lijkt wmb meer op vlammetjes dan druppels. Maar dat kan aan mij liggen.

Verder prima app !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21:04
Naast regenmeter vind ik AAA Weather ook een handig app, je ziet dan een mooi overzicht van de temperaturen:

Afbeeldingslocatie: http://i41.tinypic.com/35iyk5v.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door deBennie op 02-08-2013 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
mcetweaker schreef op vrijdag 02 augustus 2013 @ 10:11:
[...]

er zou een mooier plaatje bij kunnen voor opfleuring van de tile, en het logo lijkt wmb meer op vlammetjes dan druppels. Maar dat kan aan mij liggen.

Verder prima app !
Zo klein staat het logo misschien inderdaad ongelukkig op de tile. In de volgende update gaat dit ook weg, aangezien de Tile Title (= Regenmeter) vervangen wordt door de locatie waar de meeting plaatsvond.

Ben nog bezig om dit te verwerken in de eerst volgende BETA update. Alleen heb ik het super druk met werk (en het weer :-)) dat ik er nog niet aan toegekomen ben. Maar hij komt wel, beloofd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Komt er ook nog een keer op bv de achterkant een overzicht van neerslag voor de komende tijd? Lijkt mij wel een logische feature voor een app genaamd regenmeter :+ En misschien ook als informatie over de neerslag als uitgebreide info op de lockscreen?
Verder vind ik de weergave van het weer niet verkeerd maar hij kan volgens mij beter. Ik vind het horizontaal swipen voor meer info een beetje overbodig en omdat je toch al scrolling op de pagina hebt, lijkt het me beter om het allemaal in 1 blikveld neer te zetten.

Zelf gebruik ik overigens Weather Flow voor de mooie live-tile en lockscreen: http://www.windowsphone.c...d5-4c1a-8873-160c1635bbfa
Afbeeldingslocatie: http://cdn.marketplaceimages.windowsphone.com/v8/images/c3c019fd-1a45-4957-bf37-c1f54a3e6d52?imageType=ws_screenshot_large

[ Voor 32% gewijzigd door Martinspire op 02-08-2013 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcetweaker
  • Niet online
Niels9001 schreef op vrijdag 02 augustus 2013 @ 11:03:
[...]

Zo klein staat het logo misschien inderdaad ongelukkig op de tile. In de volgende update gaat dit ook weg, aangezien de Tile Title (= Regenmeter) vervangen wordt door de locatie waar de meeting plaatsvond.

Ben nog bezig om dit te verwerken in de eerst volgende BETA update. Alleen heb ik het super druk met werk (en het weer :-)) dat ik er nog niet aan toegekomen ben. Maar hij komt wel, beloofd!
klinkt goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Dan vindt ik Het weer toch de mooiste:

Afbeeldingslocatie: http://static.dyp.im/eGYlle5QFT/eb70aa20b3bae9e326b6dbe2f246caa4.png

[ Voor 3% gewijzigd door Albert020 op 02-08-2013 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
Martinspire schreef op vrijdag 02 augustus 2013 @ 11:19:
Komt er ook nog een keer op bv de achterkant een overzicht van neerslag voor de komende tijd? Lijkt mij wel een logische feature voor een app genaamd regenmeter :+ En misschien ook als informatie over de neerslag als uitgebreide info op de lockscreen?
Verder vind ik de weergave van het weer niet verkeerd maar hij kan volgens mij beter. Ik vind het horizontaal swipen voor meer info een beetje overbodig en omdat je toch al scrolling op de pagina hebt, lijkt het me beter om het allemaal in 1 blikveld neer te zetten.

Zelf gebruik ik overigens Weather Flow voor de mooie live-tile en lockscreen: http://www.windowsphone.c...d5-4c1a-8873-160c1635bbfa
[afbeelding]
Heb helaas die data niet :(. Weather Flow is inderdaad een prachtige applicatie en een schitterend voorbeeld van hoe WP apps zouden moeten zijn. Kan ik helaas niet aan tippen :-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Albert020 schreef op vrijdag 02 augustus 2013 @ 11:39:
Dan vindt ik Het weer toch de mooiste:

[afbeelding]
Dat is niet de live tile he :P

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21-11-2024
Niels9001 schreef op vrijdag 02 augustus 2013 @ 12:07:
[...]
Heb helaas die data niet :(. Weather Flow is inderdaad een prachtige applicatie en een schitterend voorbeeld van hoe WP apps zouden moeten zijn. Kan ik helaas niet aan tippen :-).
En toch vind ik die van jou fijner voor mijn doeleinden en heb ik Weather Flow gedeinstalleerd :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tipex
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-09 14:13
Laatste update van de facebook beta crashed steeds bij het opstarten, met eerdere updates nooit last van gehad, wellicht even wachten met updaten dus.

Nintendo Friend Code: SW-2156-2589-6793

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
Sheik schreef op vrijdag 02 augustus 2013 @ 13:33:
[...]

En toch vind ik die van jou fijner voor mijn doeleinden en heb ik Weather Flow gedeinstalleerd :D
Hehe goed om te horen!

Man man man.. Die Rudy Huyn. Maakt echt te mooie / goede apps. Nieuwe filmpjes van zijn upcoming Instragram client.

http://wmpoweruser.com/ne...ideo-posting/#more-100379

Zo mooi :). Daarnaast heeft hij aan de lijn gehangen met Instagram, en wilt deze officieel 6stagram gaan ondersteunen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
  • Laatst online: 19:28
Ondersteunen heb ik niet gelezen maar hem is gevraagd de app op te sturen naar Instagram en als zij het goedkeuren komt er iets te staan als: 6tagram met toestemming van Instagram. Ik heb het idee dat Rudy Instagram op dit moment steeds te slim af is.

Op Twitter schrijft hij:

next step:
- send the application to Instagram to check everything
- launch beta
- publish app
- enjoy full experience of Instagram

En later:

My priority is to bring 6sec en 6tagram to ALL the Microsoft platform.

So, WP7, Windows 8, Xbox (?)

---

Voor mij is Regenmeter DE weer app. Persoonlijk heb ik helemaal niks met teksten die op achtergrondfoto's liggen. Nog even de locatie in de livetile, en als het even kan ... de app beginnen met 'weer' en niet 'neerslag'. Beste weer app voor mij.

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kruila
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19:50
tipex schreef op vrijdag 02 augustus 2013 @ 17:53:
Laatste update van de facebook beta crashed steeds bij het opstarten, met eerdere updates nooit last van gehad, wellicht even wachten met updaten dus.
Ik heb die update gewoon geïnstalleerd, geen enkel probleem ondervonden.

Neem het leven niet te serieus; je overleeft het toch niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CokeZero
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-11-2024
GerCor schreef op vrijdag 02 augustus 2013 @ 20:07:
Ondersteunen heb ik niet gelezen maar hem is gevraagd de app op te sturen naar Instagram en als zij het goedkeuren komt er iets te staan als: 6tagram met toestemming van Instagram. Ik heb het idee dat Rudy Instagram op dit moment steeds te slim af is.

Op Twitter schrijft hij:

next step:
- send the application to Instagram to check everything
- launch beta
- publish app
- enjoy full experience of Instagram

En later:

My priority is to bring 6sec en 6tagram to ALL the Microsoft platform.

So, WP7, Windows 8, Xbox (?)

---

Voor mij is Regenmeter DE weer app. Persoonlijk heb ik helemaal niks met teksten die op achtergrondfoto's liggen. Nog even de locatie in de livetile, en als het even kan ... de app beginnen met 'weer' en niet 'neerslag'. Beste weer app voor mij.
Echt een held die Rudy, kan niet wachten tot 6stagram. _/-\o_

Tijd voor een Facebook app van hem, aangezien FB chat nog steeds niet goed werkt, posts delen gaat moeilijk, notificaties werken slecht. Terwijl die van Twitter en nu zelfs WhatsApp het goed doen. (Ja Whatsapp) :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Ja, zelf heb ik niks met instagram of 6tagram, maar vond het spelletje David en Goliath wel leuk om te volgen. FB zit niet, wat Rudy betreft, in de pijplijn. Zoals gezegd richt hij zich op het Microsoft breed uitrollen van 6sec en 6stagram.

Instagram wil in eerste instantie weten of Rudy juridisch gezien de goedkeuring van Instagram kan krijgen en of zijn app voldoet. Dan krijgt Rudy/6stagram het stempel: met goedkeuring / toestemming van Instagram.

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Een goedwerkende stappen teller is nog niet te vinden in de store ?

[ Voor 96% gewijzigd door Albert020 op 03-08-2013 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wcduck
  • Niet online
Een tip voor mensen die net als ik opzoek zijn naar een Google Latitude vervanger: Glympse. Het is niet een volwaardig alternatief, maar je kan op zeer eenvoudige wijze mensen laten weten waar je bent en waar je naartoe gaat. Enige nadeel is dat het niet te installeren valt vanuit de Windows Store door regio-restricties. De oplossing hiervoor is de regio-settings omzetten naar de Verenigde Staten. Daarna kan je in de store Glympse wel installeren. Vervolgens kan je de regioinstellingen weer op Nederland zetten, en Glympse blijft werken. Helaas werkt dit trucje niet voor WP7, alleen voor WP8.

I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Is dat niet hetzelfde (idee) als de app: Where's Ronny? Dat staat namelijk wel in de store als je op Glympse zoekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaberOne
  • Laatst online: 21-09 11:18
Weet iemand toevallig hier of er nog een onofficiële snapchat client beschikbaar is, of dat er in ieder geval wordt gewerkt aan een versie voor WP.

Ik ben net een week over van android naar mijn Ativ S en dit is wel de enige app die ik echt mis omdat veel mensen in mijn vriendengroep hier gebruik van maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik Swapchat als onofficiele app, en hoorde dat Snapchat met een App nodig is, maar dat roepen ze al een paar maanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaberOne
  • Laatst online: 21-09 11:18
Helaas zijn er een hele bulk van onofficiële apps recent door Microsoft verwijderd uit de Store, waaronder Swapchat. Ik zal wel moeten hopen op een officiële app..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CokeZero
  • Laatst online: 07-11-2024
Swapchat kun je downloaden, de gratis versie, Hij werdt uit de store gehaald omdat er een betaalde versie was en dat wou Snapchat niet, dus daarom zijn beide versies uit de store gehaald. Maar met een afspraak met Snapchat blijft de gratis versie bestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timofp
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22-12-2024
Is er echt geen mogelijkheid om ook Engelstalige (Reviews van buiten in mijn geval België) te krijgen in de windows phone store en windows 8 store.

Ik ben net aan het overschakelen van iOS en Android, maar het is echt hatelijk dat ik voor vele apps geen reviews kan zien en voor de populaire apps maar enkele en dan nog de meeste in het Frans (je weet wel door het zuidelijke deel van België). Ik krijg dus geen reviews uit Nederland te zijn maar wel uit Wallonië, daar heb ik wat aan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je kunt het via de windowsphone.com website proberen, maar als er geen reviews zijn, dan zijn ze meestal ook niet zo populair. Als het je echt om de reviews gaat moet je het via de website doen dus, want lokaal kan het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timofp
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22-12-2024
Martinspire schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 15:29:
Je kunt het via de windowsphone.com website proberen, maar als er geen reviews zijn, dan zijn ze meestal ook niet zo populair. Als het je echt om de reviews gaat moet je het via de website doen dus, want lokaal kan het niet.
Bedankt, via de windowsphone.com website lukt het wel, jammer dat het enkel zo lukt. Apps zonder reviews zijn wrs idd niet veel waard. Maar Apps zonder reviews uit België kunnen dat natuurlijk wel zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Voor diegene die het gemist hebben: vandaag kleine update van Skype. Belangrijkste veranderingen zijn meestal ook zichtbaar. Zo kun je er voor kiezen alleen je Skypecontacten te tonen ( _/-\o_ ) en bij favorieten is er nu plaats voor 3 foto's naast elkaar i.p.v. 2.

6tagram komt waarschijnlijk volgende week/over een week beschikbaar in de store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar

mrsar

timofp schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 15:32:
[...]

Bedankt, via de windowsphone.com website lukt het wel, jammer dat het enkel zo lukt. Apps zonder reviews zijn wrs idd niet veel waard. Maar Apps zonder reviews uit België kunnen dat natuurlijk wel zijn :)
je kan ook tijdelijk naar een ander land gaan bij de instellingen.kost je wel een herstart van de telefoon maar dan kan je ook even de reviews bekijken in bv de usa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farmir
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 25-08 15:33
Doordat je je telefoon dan ook kan unlocken tot dev phone, zou het in theorie ook mogelijk moeten zijn om een klok live tile (zoals op de HTC telefoons) op je phone te krijgen.

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2260156

Vanavond even kijken of dit wil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marrik
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20-07 13:35

marrik

Live long and prosper

Farmir schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 10:42:
[...]

Doordat je je telefoon dan ook kan unlocken tot dev phone, zou het in theorie ook mogelijk moeten zijn om een klok live tile (zoals op de HTC telefoons) op je phone te krijgen.

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2260156

Vanavond even kijken of dit wil
Ik vraag me af wat dit met het batterij gebruik zal doen...

Marrik

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Weinig, het is geen echte klok die elke minuut update. Snap daarom ook niet zo goed waarom je die app zou willen gaan gebruiken, hij klopt toch nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farmir
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 25-08 15:33
Martinspire schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 11:15:
Weinig, het is geen echte klok die elke minuut update. Snap daarom ook niet zo goed waarom je die app zou willen gaan gebruiken, hij klopt toch nooit.
Bij deze zou dat in theorie dus wel moeten kunnen. Doordat je met een dev-phone minder restricties hebt zou je deze klok eens in de minuut dan updaten. Dus dan zal die wel up-to-date zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie in de lijst met nieuwe apps allemaal Facebook-apps, die niet officieel zijn. Dit mocht toch niet meer van Facebook/MS? Ik vind het bizar dat die apps gewoon allemaal goedgekeurd worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 13:06:
Ik zie in de lijst met nieuwe apps allemaal Facebook-apps, die niet officieel zijn. Dit mocht toch niet meer van Facebook/MS? Ik vind het bizar dat die apps gewoon allemaal goedgekeurd worden...
Ze mochten niet de naam Facebook hebben geloof ik, maar iets anders natuurlijk wel. In ieder geval moest er duidelijk aan zijn dat het niet van Facebook zelf kwam.

[ Voor 9% gewijzigd door Martinspire op 07-08-2013 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-02-2024
timofp schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 15:21:
Is er echt geen mogelijkheid om ook Engelstalige (Reviews van buiten in mijn geval België) te krijgen in de windows phone store en windows 8 store.

Ik ben net aan het overschakelen van iOS en Android, maar het is echt hatelijk dat ik voor vele apps geen reviews kan zien en voor de populaire apps maar enkele en dan nog de meeste in het Frans (je weet wel door het zuidelijke deel van België). Ik krijg dus geen reviews uit Nederland te zijn maar wel uit Wallonië, daar heb ik wat aan....
Je moet de regio instelling op USA zetten ofzo.

Overigens vind ik het maar irritant dat reviews zo per regio ingedeeld zijn. Als je de regio op NL hebt zie je overal maar 3 of 5 reviews, zet je hem op USA dan opeens 6000 ofzo. Maar dan mis je nog steeds reviews van de rest van de wereld....... irritant!

https://opensea.io/seaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Regenmeter mooie app kan alleen heel vaak geen data verbinding maken via 3G,
vandaag meerdere malen aan geërgerd, Grrrrr :( ( Wifi geen prob )

[ Voor 31% gewijzigd door Albert020 op 07-08-2013 18:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
Iemand de nieuwe Bing applicaties al kunnen installeren? Lijken me super als ze net zo goed zijn als op Windows 8.

Krijg de melding "Deze app is niet geschikt voor uw apparaat". De beschrijving is netjes in het Nederlands dus lijkt me dat de apps ook gewoon in deze regio werken.

EDIT:
[Editor's note (12:00pm): The new apps will be available for download in the Windows Store soon. Updates will be posted as they become available.]
. Lijkt erop dat ze bezig zijn met een laatste fix.

[ Voor 28% gewijzigd door Niels9001 op 07-08-2013 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Staat er op. Keurig Nederlands nieuws, in het Nederlands, en goede LiveTile. Ik heb alleen Nieuws en Economie gedownload, Sport en Weer hoef ik niet. Tevens NOS en BNR eraf gegooid. 1 nieuwsapp is voldoende voor mij. Ziet er allemaal gelikt uit. Helaas, in deze versie, geen notificaties. Wel kun je bij nieuws aangeven wat je wilt volgen dus sport gelijk uitgevinkt.

[ Voor 56% gewijzigd door GerCor op 08-08-2013 02:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hier ook eindelijk kunnen downloaden. Ziet er erg mooi uit met mooie Nederlandse bronnen. Enige wat me wel opviel is dat je niet echt simpel veel berichten kunt zien. De lijst met berichten is bij de Nu.nl, NOS of Telegraaf app zelf wel langer.

Maar goed, niet verkeerd. Die weer-app is overigens ook wel nice. Toch nog net iets meer weer-info dan via Regenmeter (al heb je geen neerslagvoorspelling) of Het Weer. Vind de live-tile ook niet verkeerd. Mogelijk zet ik deze app naast Regenmeter bij mn moeder op dr telefoon (heb zelf Weather Flow al maar zij dus niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
Heb ze nu ook.. En wauw, net zo goed als op Windows 8. Ook de live tile van Weer is prachtig.

Biedt inderdaad veel meer functies dan Regenmeter. Staan mooi naast elkaar op mijn startscherm :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oldsmelly
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18:42
Wat een gezeik...

Ik heb een Paypal account waarop een pistief saldo staat, deze wil ik gebruiken voor de aankopen in de windows app store...

Maar iedere keer als ik de pay pal optie kies wordt ik wel netjes omgeleid naar de paypal site maar dan vraagt die toch weer om een credit card...

Iemand een idee hoe of wat ?

Geen zin om overal mijn creditcard gegevens in te voeren !

edit : Op de phone hetzelfde gedaan en dat kan dus wel 8)7 8)7 8)7

[ Voor 8% gewijzigd door oldsmelly op 08-08-2013 08:41 ]

MuziekLiefhebbert

Pagina: 1 ... 49 ... 118 Laatste

Let op:
Discussies/updates over eigen gemaakte apps mogen in het Post hier je eigen Windows Phone App! topic.