Verwijderd schreef op maandag 29 juli 2013 @ 10:15:
Ik heb even een vraagje,
Waarom zeggen WP fans dat WP gebruikers niet gemakkelijk illegale Apps zullen downloaden als mensen bij iOS en Android? En dat daarom het WP platform aantrekkelijker is voor developers?
Het is toch net zo makkelijk om illegale games en apps te downloaden. Gewoon XAP files op je telefoon dumpen en gaan met die banaan. Het internet staat al vol met XAP files...
Hetzelfde als APK bestanden bij Android. Hypocriet dus?
Waar komt deze assumptie vandaan?

Dit komt (en had al keer op jou gequote met deze informatie) dat het zover ik weet niet meer mogelijk is met wp8 illegale apps te installeren. Met wp7.8 is de mogelijkheid er nog wel, maar grotendeels van de nieuwe gebruikers zitten bij wp8. Je toestel moet met een custom ROM draaien en deze moet ook full unlocked zijn.
Ik zie wel dat het voor developer moeilijker is gemaakt, sinds alle apps geencrypt opgeslagen zijn op de store en hij nu gebruikt maakt van trail apps. Het zal niet lang duren voordat er een fixe wordt uitgevoerd net als de vorige keer. Deze manier van installeren is niet voor de normale gebruiker weggelegd, sinds je met android zonder custom ROM illegale apps kan installeren en echt overal de apk te vinden zijn.
Het heeft dus niks met Hypocriet zijn te maken

, meer dat het een feit is dat het gewoon nog geen mogelijkheid bestaat voor Windows Phone 8.
ps. ik ga de link hier niet plaatsen die het mogelijk maakt voor de wp7.8 gebruikers,
google bing die zelf maar.
[
Voor 4% gewijzigd door
vali op 29-07-2013 10:50
]