Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Johnny
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07 11:10
Hoe vind je die Bing apps?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kruila
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19:50
Martinspire schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 02:08:
Hier ook eindelijk kunnen downloaden. Ziet er erg mooi uit met mooie Nederlandse bronnen. Enige wat me wel opviel is dat je niet echt simpel veel berichten kunt zien. De lijst met berichten is bij de Nu.nl, NOS of Telegraaf app zelf wel langer.

Maar goed, niet verkeerd. Die weer-app is overigens ook wel nice. Toch nog net iets meer weer-info dan via Regenmeter (al heb je geen neerslagvoorspelling) of Het Weer. Vind de live-tile ook niet verkeerd. Mogelijk zet ik deze app naast Regenmeter bij mn moeder op dr telefoon (heb zelf Weather Flow al maar zij dus niet)
Enig idee hoe ik de ingestelde bronnen kan wijzigen?

Neem het leven niet te serieus; je overleeft het toch niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kruila schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 09:56:
[...]

Enig idee hoe ik de ingestelde bronnen kan wijzigen?
Naar rechts swipen. Dan krijg je bronnen en onderin (als het goed is geeft ie dat ook aan de eerste keer dat je hem opent) heb je het potlood waar je ze mee kunt wijzigen.
Ik vind het wel jammer dat ie maar zo weinig nieuwsberichten laat zien. Overigens is de integratie van de tweakers-feed wel geinig, maar die staat dus ook niet op de voorpagina. Al met al nog wel wat opmerkingen dus.

[ Voor 24% gewijzigd door Martinspire op 08-08-2013 10:21 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Driek
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 00:33
Welke Bing apps bedoelen jullie?

Tijd van werken, tijd van rusten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martinspire schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 15:37:
[...]

Ze mochten niet de naam Facebook hebben geloof ik, maar iets anders natuurlijk wel. In ieder geval moest er duidelijk aan zijn dat het niet van Facebook zelf kwam.
Ze heten allemaal Facebook....
En pas helemaal onderin de beschrijving staat dat het niet de officiele app is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhndy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 04-06 09:32
Driek schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 10:25:
[...]

Welke Bing apps bedoelen jullie?
Microsoft heeft 4 Bing apps gelanceerd:

http://www.wpcentral.com/...bing-apps-windows-phone-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Johnny
Als ik in de store op BING zoek vind ik een hoop apps, maar niet deze.
Met een QR reader vanaf de URL die Rhndy noemt gaat het goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21-11-2024
.Johnny schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 10:52:
Als ik in de store op BING zoek vind ik een hoop apps, maar niet deze.
Met een QR reader vanaf de URL die Rhndy noemt gaat het goed.
Never mind...ik was te snel met mijn vraag ;)

[ Voor 12% gewijzigd door Sheik op 08-08-2013 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Johnny
Ze staan op die pagina onder elkaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robkrekel
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18-09 09:36
Die sport app lijkt wel heel compleet. Even kijken wat er van het weekend gebeurd :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeka
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 18-09 21:44

jeka

Support your local club.

Weet iemand nog een goeie app voor live voetbal scores? Op android had je altijd fotmob oid.

FCG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robkrekel
Ja, de app van bing. Bing sport. Denk ik. Moet ik nog even bekijken van het weekend.

Vorig seizoen had ik Voetbal uitslagen. Afgelopen weekend deed deze het nog niet, maar toevallig vandaag een update van gehad.

[ Voor 44% gewijzigd door robkrekel op 08-08-2013 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laank
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 20-09 08:01
oldsmelly schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 08:21:
Wat een gezeik...

Ik heb een Paypal account waarop een pistief saldo staat, deze wil ik gebruiken voor de aankopen in de windows app store...

Maar iedere keer als ik de pay pal optie kies wordt ik wel netjes omgeleid naar de paypal site maar dan vraagt die toch weer om een credit card...

Iemand een idee hoe of wat ?

Geen zin om overal mijn creditcard gegevens in te voeren !

edit : Op de phone hetzelfde gedaan en dat kan dus wel 8)7 8)7 8)7
ik heb hier hetzelfde probleem, krijg niet voor elkaar om paypal toe te voegen via mn telefoon, steeds vraagt hij om creditcard gegevens toe te voegen, dit gaat nogal lastig want ik heb geen creditcard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeka

jeka

Support your local club.

robkrekel schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 12:27:
Ja, de app van bing. Bing sport. Denk ik. Moet ik nog even bekijken van het weekend.
Doet Bing sport ook een melding bij doelpunten dan?

FCG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robkrekel
Sorry, maar wat begrijp je hier niet aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeka

jeka

Support your local club.

Sorry maar wat een kut antwoord.
Ja, de app van bing. Bing sport. Denk ik..... Heb ik toch helemaal geen ruk aan. Kan zelf ook wel kijken in het weekend.

[ Voor 14% gewijzigd door jeka op 08-08-2013 12:44 ]

FCG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tspawn
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19-09 10:10
jeka schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 12:44:
Sorry maar wat een kut antwoord.
Ja, de app van bing. Bing sport. Denk ik..... Heb ik toch helemaal geen ruk aan. Kan zelf ook wel kijken in het weekend.
Doe eens lief... of Bing it ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 19:28
Laank schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 12:39:
[...]

ik heb hier hetzelfde probleem, krijg niet voor elkaar om paypal toe te voegen via mn telefoon, steeds vraagt hij om creditcard gegevens toe te voegen, dit gaat nogal lastig want ik heb geen creditcard.
Hier geen probleem op mijn telefoon. Krijg de vraag over creditcard ook niet. Hoe heb je je aangemeld bij PayPal? Ik gewoon via de site van PayPal. Heb je eenmaal een account, dan in de telefoon naar Portemonnee en PayPal toevoegen.

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tspawn
Die Bing apps werken wel heel mooi ! duidelijk, overzichtelijk. Maar eens alle weer en nieuws apps eruit gegooid en ga het eens met de bing apps proberen de komende week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
De regionale nieuwsbronnen zijn echt van meerwaarde. Het is nu nog een veredelde RSS feeder, maar toch voldoende om afzonderlijke apps te verwijderen. NOS en NU voegen als app weinig toe, geen Live tiles etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Johnny
Ik had wel moeite om de nederlandse feeds te vinden; ik drukte eerst steeds op "Netherlands" en dan krijg je gewoon die internationale bronnen te zien, pas toen viel mijn oog op "Nederland". Vaag ook dat die allebei in de lijst staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Laank schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 12:39:
[...]

Je moet je even laten bellen (ergens een optie) door MS.
Ik wilde mijn creditcard verwijderen als betaaloptie (heb die niet meer) en kreeg dat de melding dat die gekoppeld was aan mijn skydrive abo (50GB xtra) en dat ik de betaaloptie moest wijzigen.
Maar bij het veranderen van de betaaloptie naar PayPal bleef het ergens hangen op een lege pagina. (paypal stond er ondertussen wel 6x bij ;) ). De persoon die me belde kon het wel aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woembah
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 14-09 09:04

Woembah

YNWA

Die Bing News app werkt echt voor geen meter hier, tenzij ik mijn telefoontaal instel naar Nederlands. In het Engels laat hij alleen een lijstje bronnen zien, geen plaatjes of overzichten.

En zelfs nadat ik de taal heb veranderd, krijg ik bij Bing News alleen nieuws van ANP in het overzicht. Ik kan wel bronnen toevoegen, maar het enige wat ik met die bronnen kan doen is aanklikken en dan krijg ik gewoon een rss-lijst.

Doe ik iets verkeerd?

Check out my photography on Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Sheik schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 13:12:
De regionale nieuwsbronnen zijn echt van meerwaarde. Het is nu nog een veredelde RSS feeder, maar toch voldoende om afzonderlijke apps te verwijderen. NOS en NU voegen als app weinig toe, geen Live tiles etc.
Maar NOS heeft wel een notificatie - die, als je het gemist hebt dan ook werkelijk nergens meer kunt terugvinden, - en dat heeft de Bing nieuws app niet. Nu.nl app vond ik vanaf het begin al een drama app. Nooit lang gebruikt. Mis alleen Omrop Fryslân in Bing....

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tspawn
Woembah schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 13:30:
Die Bing News app werkt echt voor geen meter hier, tenzij ik mijn telefoontaal instel naar Nederlands. In het Engels laat hij alleen een lijstje bronnen zien, geen plaatjes of overzichten.

En zelfs nadat ik de taal heb veranderd, krijg ik bij Bing News alleen nieuws van ANP in het overzicht. Ik kan wel bronnen toevoegen, maar het enige wat ik met die bronnen kan doen is aanklikken en dan krijg ik gewoon een rss-lijst.

Doe ik iets verkeerd?
Nee, je doet niks verkeerd ze halen het nieuws weg bij het ANP, dat is toch prima ? meest website kopen daar toch hun nieuws in.

Dus inderdaad geen journalistieke achtergrond verhalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woembah
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 14-09 09:04

Woembah

YNWA

tspawn schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 13:37:
[...]

Nee, je doet niks verkeerd ze halen het nieuws weg bij het ANP, dat is toch prima ? meest website kopen daar toch hun nieuws in.

Dus inderdaad geen journalistieke achtergrond verhalen.
Ok prima. Ik vraag me dan wel af wat het nut is van die bronnen als je ze steeds een voor een moet checken. En met elk kopje dat je aanklikt word je gewoon naar je browser gebracht. Kan ik net zo goed direct naar de juiste website/app gaan. Ik had gehoopt dat ik een mengeling van artikelen van bijvoorbeeld NOS en CNN en BBC gepresenteerd zou krijgen, dan was het echt een krachtige app geweest. Nu is het gewoon een rss-reader met een ANP-overzicht dat alleen werkt als de telefoon in het Nederlands staat. Valt me tegen.

Check out my photography on Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Woembah schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 13:50:
[...]

Ok prima. Ik vraag me dan wel af wat het nut is van die bronnen als je ze steeds een voor een moet checken. En met elk kopje dat je aanklikt word je gewoon naar je browser gebracht. Kan ik net zo goed direct naar de juiste website/app gaan. Ik had gehoopt dat ik een mengeling van artikelen van bijvoorbeeld NOS en CNN en BBC gepresenteerd zou krijgen, dan was het echt een krachtige app geweest. Nu is het gewoon een rss-reader met een ANP-overzicht dat alleen werkt als de telefoon in het Nederlands staat. Valt me tegen.
Je mot ergens beginnen. MS werkt steeds aan verbeteringen. Dat doet een NOS dus niet.

Ben benieuwd waar we vanmiddag weer nieuws over krijgen. GDR2 van T-Mobile zou tussen nu en eind volgende week toch een keer moeten opduiken.

[ Voor 8% gewijzigd door GerCor op 08-08-2013 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farmir
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 25-08 15:33
Wauw!

Bing Sports is echt alles waar ik op gewacht heb.
Eindelijk een app die (hoogst waarschijnlijk) live-scores, nieuws, programma en stand in één heeft en daarnaast ook meerdere competities/sporten kan weergeven.
O ja, het design is ook rete-strak!

Edit: De Nieuws app is ook goed!

[ Voor 6% gewijzigd door Farmir op 08-08-2013 21:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kruila
Martinspire schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 10:19:
[...]

Naar rechts swipen. Dan krijg je bronnen en onderin (als het goed is geeft ie dat ook aan de eerste keer dat je hem opent) heb je het potlood waar je ze mee kunt wijzigen.
Ik vind het wel jammer dat ie maar zo weinig nieuwsberichten laat zien. Overigens is de integratie van de tweakers-feed wel geinig, maar die staat dus ook niet op de voorpagina. Al met al nog wel wat opmerkingen dus.
dank je

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kruila
jeka schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 12:40:
[...]

kijk eens naar de app eredivisie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Laatst online: 17:20
Argh, ik krijg nu al een paar weken telkens opnieuw notificaties van oude posts waarvan ik de reacties allang heb gelezen :/ Soms krijg ik weken na een post alsnog een tiental notificaties, verspreid over meerdere dagen. Zeer irritant.

Edit: sorry, had het over de Facebook app (non-beta).

[ Voor 10% gewijzigd door Avalaxy op 08-08-2013 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farmir
Sorry Niels!

Ik gebruik nu de Bing Weather live-tile.
Twee dingen die ik mis bij deze app zijn de echte 'neerslagmeter' en een goede buienradar. De Live-tile daarentegen is wel zeer compleet en heel mooi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eeNer
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16-09 22:07
jeka schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 12:40:
[...]

Ik gebruik "The Football App". Is een zeer complete app en geeft ook notificaties voor je favoriete teams.
Het is alleen een Engelstalige app. En btw is deze app multiplatform te krijgen.

http://www.windowsphone.c...ba-4c61-b0f2-7e5405122def

De nieuwe bing apps zijn erg mooi. Economie gebruik ik niet en sports is voor mij niet veel toevoegend naast THE Football app.

[ Voor 28% gewijzigd door eeNer op 08-08-2013 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stravincy
  • Registratie: April 2010
  • Niet online
Farmir schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 21:08:
Sorry Niels!

Ik gebruik nu de Bing Weather live-tile.
Twee dingen die ik mis bij deze app zijn de echte 'neerslagmeter' en een goede buienradar. De Live-tile daarentegen is wel zeer compleet en heel mooi!
Ik vind Bing Weather anders best wel tegenvallen. Geen wide tile. Geen lockscreen optie. Geen verwachtte neerslag en geen "buienradar" zoals jij al zegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robkrekel
Avalaxy schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 19:16:
Argh, ik krijg nu al een paar weken telkens opnieuw notificaties van oude posts waarvan ik de reacties allang heb gelezen :/ Soms krijg ik weken na een post alsnog een tiental notificaties, verspreid over meerdere dagen. Zeer irritant.

Edit: sorry, had het over de Facebook app (non-beta).
Ja, heb ik ook. Heel apart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18:58
Ook van de notificaties van,de Facebook beta klopt er tot nu toe NOOIT iets. Veel te laat, dubbel of gewoon niet. Heel vreemd.

AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb al een tijdje dat ik van een aantal apps (Facebook, Weather Flow, Regenmeter, Engadget) geen vernieuwing zie bij de live-tile. Hij blijft gewoon staan na de laatste keer dat ik de app open en verder niet. Heb het idee dat dit een issue is van het OS al is het bijkomende voordeel wel dat mn batterij nu akelig lang mee gaat.

Zit er nu wel aan te denken om dan maar de GDR2 erop te gaan flashen, als ik toch al een reset moet gaan doen. Krijg ze namelijk echt met geen mogelijkheid aan (reinstall, opnieuw pinnen, achtergrondtaak opnieuw aanzetten, andere achtergrondtaken stoppen, etc).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Ga je gang, Matinspire. Bij mij werkt de livetile van regenmeter prima, Ook die van Bing nieuws. Die andere die je noemt heb ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
Martinspire schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 12:13:
Ik heb al een tijdje dat ik van een aantal apps (Facebook, Weather Flow, Regenmeter, Engadget) geen vernieuwing zie bij de live-tile. Hij blijft gewoon staan na de laatste keer dat ik de app open en verder niet. Heb het idee dat dit een issue is van het OS al is het bijkomende voordeel wel dat mn batterij nu akelig lang mee gaat.
Ik heb ditzelfde aan de hand met WPCentral en Bing Nieuws. Regenmeter blijft ook steken op 23 graden terwijl het 17 is. Bing Weer ververste wel goed. Het ligt denk ik niet aan de apps dus dat wil ik wel even aangeven. Het zal ergens aan het OS liggen. Ook zie ik vaak dezelfde foto's op de foto-tile verschijnen terwijl er zo'n 1500 op staan. Ergens gaat iets fout. Opnieuw opstarten helpt niet. Wel de app starten en afsluiten helpt soms, maar dat is niet de bedoeling van live tiles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik blijf het wel opvallend vinden, want Skype en Whatsapp doen het wel gewoon. Naast de systeem-apps als phone, messaging en mail.

[ Voor 5% gewijzigd door Martinspire op 09-08-2013 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Sheik schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 13:28:
[...]

Ik heb ditzelfde aan de hand met WPCentral en Bing Nieuws. Regenmeter blijft ook steken op 23 graden terwijl het 17 is.
Het is 22 graden, net zoals regenmeter aangeeft. Mijn HTC app gaf 17 aan, totdat ik die opende en de app ging bijwerken. Toen werd het ineens 22 graden.

Maar oké, iets werkt er vandaag niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
Martinspire schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 13:35:
Ik blijf het wel opvallend vinden, want Skype en Whatsapp doen het wel gewoon. Naast de systeem-apps als phone, messaging en mail.
Hier ook, niet alle notificaties komen binnen, maar WA lijkt het beter te doen dan sommige andere apps. Op de Regenmeter app is nu het 23 graden, op de Bing Weer app nu 19. Noem mij maar gek 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• autje
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20:37
Martinspire schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 13:35:
Deze laatsten maken allemaal gebruik van push notificaties, terwijl de eerder genoemde pollen voor hun informatie? Het is maar een wilde gok hoor, maar afgezien van Facebook (waarvan de notificaties sowieso niet lekker werken) zie ik dat als het mogelijke verschil tussen de twee groepen apps die je noemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Sheik schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 14:32:
[...]

Hier ook, niet alle notificaties komen binnen, maar WA lijkt het beter te doen dan sommige andere apps. Op de Regenmeter app is nu het 23 graden, op de Bing Weer app nu 19. Noem mij maar gek 8)7
Verschillende leveranciers van content?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
Nou na een tijdje trok de Regenmeter app qua temperatuur bij en was het evenveel graden met Bing Weer. Na een herstert keek ik een paar minuten later naar het weer (verwachten regen, dankje voor melding Regenmeger!!) en zag dat de temperatuur wel erg veel verschillde ineens. Dus ik open Bing Weer, sluit het af ga naar Homescreen en zie dat de temperatuur niet veranderd is. Ik open nog een keer de app via de 'App drawer', sluit hem en zie daarna de Livetile updaten naar de 'oude normale' temperatuur. Bug, maar is het nou een App, Tile of OS? Ik weet niet waar ik het zoeken moet. Jammer is het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Haha, daarom misschien niet teveel weerapps installeren. Bij mij staan regenmeter en HTC beide op 22 graden.

De app regenmeter haalt wellicht ergens anders de data vandaan dat de Bing app. En euh .... niets is zo veranderlijk als het weer.

Meestal is regenmeter op vrijwel de minuut nauwkeurig met notificaties. In 9 van de 10 gevallen, als er regen voorspelt wordt, dan gaat het ook regenen. Maar ook zit het er soms volledig naast.

Heb ik de was naar binnen gehaald ..... geen druppel. :+

[ Voor 7% gewijzigd door GerCor op 09-08-2013 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
HTC App heb ik uitgeschakeld na een grondige analyse van Regenmeter en Bing NIeuws. Het gekke is alleen dat de temperatuur op de Live tiles soms van de wap is, terwijl de temperatuur in de app zelf klopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

Live tiles worden maar ong één keer per half uur ververst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Oke, als je even in de app regenmeter kijkt zie je 5 bronnen voor die app. Ik weet niet welke precies wat levert in de app. Maar buienradar is wel duidelijk, hehe.

Overigens zit ik er ook al tijdje over te denken HTC te verwijderen maar dan moet eerst de locatie nog in de livetile van regenmeter. Staat in de planning van Niels.

[ Voor 34% gewijzigd door GerCor op 09-08-2013 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
hjs schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 15:47:
Live tiles worden maar ong één keer per half uur ververst.
Weet ik, maar is het probleem niet wat ik omschrijf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 06-09 05:12
Even een (korte) uitleg over hoe Regenmeter precies werkt.

Regenmeter gebruikt 3 verschillende data bronnen. De Buienradar API van Buienradar voor de neerslag data. De Buienradarwebsite voor de radarbeelden en de gratis weer API van World Weather Online.

Deze laatste is zoals gezegd gratis, en wilt soms weleens afwijken op langere voorspellingen (5 dagen bijv.). Het 'actuele' weer is naa rmijn mening vrij accuraat, en laat vaak hetzelfde zijn als de Bing Weather tile.

Daarnaast wordt je tile in keer in de 30 minuten geupdate. De weerdata wordt 1x in de 3/4 uur ververst / opnieuw gemeten aan de World Weather Online kant. Dit kan dus allemaal invloed hebben op de data.

En ochja.. Er is niks zo veranderend als het weer :).

Trein & Regenmeter voor Windows Phone 7.x & 8!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alle grote apps zijn ondertussen binnen, iets wat bij WP7.0 huilen met de pet op was. Maar wat mij betreft mag Microsoft (Nederland) zich ook wel wat meer op niche apps gaan richten. Gister werd ik bij Artis er ook weer met de neus op gedrukt, alleen voor IOS en Android, net als bij de IKEA. Juist op zulke moment is het handig om een bezoekersapp te hebben.

Microsoft, even tandje erbij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
En waarom zou Microsoft dat moeten doen? Kan Artis toch ook zelf bedenken en dat zullen ze ook wel doen als het bereik van Windows Phone groter is en Artis met een WP app meer mensen wil kunnen bereiken.

En dat geldt voor alle bedrijven, vrees ik.

Mooiste is natuurlijk als WP enthousiastelingen voor Artis een app willen maken.

[ Voor 3% gewijzigd door GerCor op 11-08-2013 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jannibal23
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21-09 04:09
Beetje kip/ei verhaal als je het mij vraagt.
En waarom zou Microsoft dat moeten doen?
Omdat Microsoft net zo'n marktaandeel als IOS en Android wil verkrijgen misschien?

En hoe krijgen ze zo'n groter aandeel? Mijn inziens door mensen van andere platforms weg te krijgen met een concurrerend OS (wat ze al redelijk voor elkaar hebben) en concurrerende Apps (waar nog wel wat ruimte voor verbetering is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maar dan moet Microsoft Nederland dat dan ook doen, niet MS USA. Verder vind ik dat die apps vaak weinig voorstellen en een mobiele website al meer uithaalt.

Al zou het op zich geen slecht idee zijn als er een globale attractie-app is met meerdere attractieparken. Het verzamelen van plattegronden moet niet zo'n probleem zijn en verder denk ik ook niet dat iemand zit te wachten op 40 vrijwel gelijke apps.

[ Voor 44% gewijzigd door Martinspire op 11-08-2013 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Waar ik aan denk bij zo'n Artis app is dat je met je telefoon bij bijvoorbeeld de kamelen bent, er informatie op je scherm verschijnt over kamelen. Of je geeft van te voren aan welke dieren je wilt zien en er ontstaat een route. Volgens mij heb je dat ook in musea waar je een geluidsfragment kunt horen over de schilder o.i.d.

Ik ben vroeger vaak genoeg in dierentuinen geweest en heb veel informatie toen ook al nooit gemist. Het moet dus echt meerwaarde hebben.

Mobiele websites vind ik persoonlijk helemaal niks want, a. het is ouderwets en b. dan krijg je weer spuuglelijke sites waar een aantal links na verloop van tijd het niet meer doen.

Ik vind het eerder een zaak van de marketing afdeling van Artis dan van Microsoft NL. Want als Microsoft het moet betalen dan weet je van te voren wel dat het schreeuwend duur gaat worden. Dan wil Artis het onderste uit de kan.

Ik denk dat Microsoft het moet bevorderen dat Artis een WP app maakt, maar ik denk niet dat het Microsoft iets uitmaakt of Artis 100.000 bezoekers heeft of 1.000.000 bezoekers.

[ Voor 14% gewijzigd door GerCor op 11-08-2013 18:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Insert12
  • Laatst online: 17:11
Mobiele website zou opzich ook wel genoeg zijn. Gewoon bij iedere verblijf een aantal QR codes ophangen die linken naar de pagina over het betreffende dier op de website van Artis. Scheelt ook weer geld om verschillende apps te bouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Insert12 schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 18:44:
Mobiele website zou opzich ook wel genoeg zijn. Gewoon bij iedere verblijf een aantal QR codes ophangen die linken naar de pagina over het betreffende dier op de website van Artis. Scheelt ook weer geld om verschillende apps te bouwen.
Alleen hebben mobiele websites helemaal niks met Windows Phone, Android of iOS te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Insert12
  • Laatst online: 17:11
GerCor schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 18:47:
[...]

Alleen hebben mobiele websites helemaal niks met Windows Phone, Android of iOS te maken.
Nee, maar als je dan een QR code scant kom je tenminste op een website uit die ook aangepast is voor mobiel gebruik. Werkt toch wat fijner dan een gewone website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Alleen gaan de reacties over een Artis app van WP en wie dat moet betalen. Je kunt ook iedereen een informatieboekje in de handen drukken. Heb je geen telefoon nodig en geen app en geen mobiele website.

[ Voor 18% gewijzigd door GerCor op 11-08-2013 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beneveerg
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23:40
Ik vind dat aantallen apps en of een bedrijf een app maakt ja of nee niet bijzonder belangrijk. Natuurlijk is het leuk als ook WP eens voor de verandering ook populaire apps krijgt (instaweather pro) of ook bij de release van een nieuwe app (vtalkie) wordt gekozen.

Maar echt belangrijk is het voor mij niet. Er zijn momenteel geen apps die ik echt mis op het platform. Dat Artis geen app heeft voor WP en wel voor iOS / Android kan ik mij niet druk over maken. Waarom zou je in de dierentuin met je telefoon rond willen lopen? Kijk lekker naar de dieren, daarvoor ben je daar. Vroeger stond de informatie gewoon op een bordje bij het hek

Het leven is te kort om te testen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stravincy
  • Registratie: April 2010
  • Niet online
Beneveerg schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 18:55:
Natuurlijk is het leuk als ook WP eens voor de verandering ook populaire apps krijgt (instaweather pro) ...
http://www.wpcentral.com/...as-arrived-windows-phone8 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Beneveerg schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 18:55:
Ik vind dat aantallen apps en of een bedrijf een app maakt ja of nee niet bijzonder belangrijk. Natuurlijk is het leuk als ook WP eens voor de verandering ook populaire apps krijgt (instaweather pro) of ook bij de release van een nieuwe app (vtalkie) wordt gekozen.

Maar echt belangrijk is het voor mij niet. Er zijn momenteel geen apps die ik echt mis op het platform. Dat Artis geen app heeft voor WP en wel voor iOS / Android kan ik mij niet druk over maken. Waarom zou je in de dierentuin met je telefoon rond willen lopen? Kijk lekker naar de dieren, daarvoor ben je daar. Vroeger stond de informatie gewoon op een bordje bij het hek
Precies, maar daarom is het ook aan Artis of een WP app nuttig en lonend is. Met die vraag kun je moeilijk Microsoft lastigvallen. Ik denk dat iOS en Android al 95% van de bezoekers kan bedienen, zouden ze dat willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Ik heb een aantal reacties verplaatst naar [WP8] Windows Phone 8 - OS Discussie en ervaringen. Ik snap dat de scheidslijn soms dun is, maar hier is het de bedoeling om over apps en de Store te praten. Niet zozeer over wat het OS nodig heeft om te groeien.

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Card Nox
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20:55
Heren,

Welke wekker/alarm apps gebruiken jullie? Ik ben voor mijn vriendin op zoek naar een wekker die haar muziek afspeelt en waar een fade-in in zit. Als het kan ook nog met verschillende wekkertijden/dagen.

Bij WP7 moest je altijd de wekker app onder het lockscreen draaien. Is dat bij WP8 nog steeds zo?

Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Ik gebruik gewoon de wekker die standaard in de telefoon zit, dus geen app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeFoRcE
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 17-09 14:33

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Uit ander topic:

Ik ga komende week naar Polen en zit er aan te denken om Here Drive+ te kopen. Echter las ik ergens dat turn-by-turn navigatie alleen werkt in je eigen land, en dat je na een upgrade ofzo wereldwijd tbt navigatie hebt? Dan heb je er in het buitenland niet zoveel aan lijkt me? Vind 35 toch wel de max voor navigatie eigenlijk...

Professioneel Heftruck Syndroom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

Wat voor toestel heb je NeFoRce ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeFoRcE

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Samsung Ativ S, sorry ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Here Drive+<- let op de plus is de upgrade, dat is duidelijk, toch? Dus voor 35 euro heb je wereldwijd turn-by-turn.

[ Voor 10% gewijzigd door kenneth op 13-08-2013 12:02 ]

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeFoRcE

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Ah op die fiets. Ik vond het al vreemd dat er geen trial versie is. Maar ligt het aan mij of kan ik de gewone Here Drive niet vinden in de store??? Zowel niet op de site als via mobiel?? Alleen de + versie zie ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

NeFoRcE schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 12:03:
Ah op die fiets. Ik vond het al vreemd dat er geen trial versie is. Maar ligt het aan mij of kan ik de gewone Here Drive niet vinden in de store??? Zowel niet op de site als via mobiel?? Alleen de + versie zie ik...
werkt deze link bij je?
http://www.windowsphone.c...dc-464b-b47f-664b1ffe5400

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeFoRcE

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

"This app is not available for your phone."
Learn more

Apart, en de + wel?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InZane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20:14

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

InZane schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 12:32:
[...]

Dacht ik eindelijk dat die hype een beetje over was :(
Precies, en dan komt het naar windows phone :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yanze
  • Laatst online: 15-08 08:38
De hype mag dan over zijn, ik zou die app best wel willen op mijn WP7.x ;w

http://www.linkedin.com/in/roeljanssens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Zolang je maar van mijn Facebookfeed wegblijft :+

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Yanze schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 13:35:
De hype mag dan over zijn, ik zou die app best wel willen op mijn WP7.x ;w
Wij "kneuzen" die om wat voor legitieme reden dan ook nog met een WP7 toestel mogen werken hebben Picture Weather.
Is bij mij zo buggy als de pest, maar daar schijn ik uniek in te zijn.

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
NeFoRcE schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 12:29:
"This app is not available for your phone."
Learn more

Apart, en de + wel?!
Precies, alleen Here Maps, Here Drive+ en Here Transit zijn beschikbaar voor niet Nokia toestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreameater
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19:52

dreameater

TOET'NKEAL ONIE DA!

Als muziek liefhebber zit ik enorm op een app te wachten die de website van oor.nl goed weer kan geven..
Die website is absoluut niet te gebruiken op een smartphone, had er eerder op een iPhone ook al last van.
Iemand die hier wat in ziet?

вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-02-2024
Ik vind Here Drive+ trouwens behoorlijk slecht. God, wat heb ik me al vaak geërgerd. Er zijn heel vaak gewoon kortere routes dan hij aangeeft, ik snap er niets van. Alle soorten wegen zijn gewoon aangevinkt. En bij afslagen/splitsingen op snelwegen is de feedback heel slecht. Geen afslag nummers. En plekken zoeken is ook waardeloos, het lijkt net alsof de index gewoon beperkt is. Bij google navigatie kon ik vroeger gewoon iets typen zoals 'bank' en dan zag je een lijst van alles om je heen waar je heen kon navigeren. Hier vind je zelden wat. Laatst was ik in Duitsland, wil ik iets zoeken, komt ie met resultaten een plaats 30km verder, terwijl er minstens 10 binnen paar 100m moesten zijn. Misshien dat het online wel die resultaten had gevonden, maar als je de offline maps gebruikt zijn de zoek opties zeer beperkt.

[ Voor 4% gewijzigd door enomiss op 13-08-2013 18:38 ]

https://opensea.io/seaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!
enomiss schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 18:36:
Ik vind Here Drive+ trouwens behoorlijk slecht. God, wat heb ik me al vaak geërgerd. Er zijn heel vaak gewoon kortere routes dan hij aangeeft, ik snap er niets van. Alle soorten wegen zijn gewoon aangevinkt. En bij afslagen/splitsingen op snelwegen is de feedback heel slecht. Geen afslag nummers. En plekken zoeken is ook waardeloos, het lijkt net alsof de index gewoon beperkt is. Bij google navigatie kon ik vroeger gewoon iets typen zoals 'bank' en dan zag je een lijst van alles om je heen waar je heen kon navigeren. Hier vind je zelden wat. Laatst was ik in Duitsland, wil ik iets zoeken, komt ie met resultaten een plaats 30km verder, terwijl er minstens 10 binnen paar 100m moesten zijn. Misshien dat het online wel die resultaten had gevonden, maar als je de offline maps gebruikt zijn de zoek opties zeer beperkt.
Tjah het is dan ook een gratis app. Overigens heeft Here Drive ook wel wat dingen die Google Navigatie niet heeft. Verder merk ik elke update wel wat verbeteringen. Toch gebruik ik zelf Navigon, mocht je toch wat betere navigatie willen gebruiken (kijk anders even wat reviews daarvan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
Martinspire schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 19:11:
[...]

Tjah het is dan ook een gratis app. Overigens heeft Here Drive ook wel wat dingen die Google Navigatie niet heeft. Verder merk ik elke update wel wat verbeteringen. Toch gebruik ik zelf Navigon, mocht je toch wat betere navigatie willen gebruiken (kijk anders even wat reviews daarvan).
Voor als je het niet door had, vergeleek ik een gratis app met een andere gratis app...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

Oh, mij bevalt Drive eigenlijk wel.
Zou alleen graag maximum snelheid kunnen instellen, wel handig met een ouwe VW bus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farmir
enomiss schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 19:14:
[...]

Voor als je het niet door had, vergeleek ik een gratis app met een andere gratis app...
Ik deel je mening hierover.

Dit doet mij denken aan de campagne die Microsoft gelanceerd had een jaar terug: 'Bing it on!'
Bij deze campagne kon je zoekresultaten van Bing met die van Google met elkaar vergelijken en Microsoft beweerde dat meer dan de helft toch voor Bing koos. Misschien pure propaganda, maar ja...

Uit die test bleek bij mij dat ik toch elke keer weer voor Google koos. Ik ben zo met Google opgegroeid dat ik weet hoe ik op Google moet zoeken om tot het goede resultaat te komen.

Zo is het wellicht ook met Google Maps. Je bent zo gewend aan de features en de werkwijze van Google Maps dat een andere navigatie-app als niet-gebruiksvriendelijk wordt gezien.

Misschien een kwestie van wennen, maar wel super irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
Farmir schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 22:34:
[...]

Ik deel je mening hierover.

Dit doet mij denken aan de campagne die Microsoft gelanceerd had een jaar terug: 'Bing it on!'
Bij deze campagne kon je zoekresultaten van Bing met die van Google met elkaar vergelijken en Microsoft beweerde dat meer dan de helft toch voor Bing koos. Misschien pure propaganda, maar ja...

Uit die test bleek bij mij dat ik toch elke keer weer voor Google koos. Ik ben zo met Google opgegroeid dat ik weet hoe ik op Google moet zoeken om tot het goede resultaat te komen.

Zo is het wellicht ook met Google Maps. Je bent zo gewend aan de features en de werkwijze van Google Maps dat een andere navigatie-app als niet-gebruiksvriendelijk wordt gezien.

Misschien een kwestie van wennen, maar wel super irritant.
Daar zit een zekere waarheid in. Maar ik ben er vrij zeker van dat je voor Here Drive toch wel een straat en huis nummer nodig hebt wil je terecht komen waar je wil zijn. Met algemene zoektermen (een naam van een restaurant om maar wat te noemen) ben ik nog nooit tot een goed resultaat gekomen en heb ik mij al een aantal keren lelijk verreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
enomiss schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 19:14:
[...]

Ik weet het, maar je doet alsof je geen andere keus hebt. Dus probeer anders Navigon en anders Copilot even (kijk een review of whatever)

[ Voor 12% gewijzigd door Martinspire op 13-08-2013 23:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
Martinspire schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 23:21:
[...]

Ik weet het, maar je doet alsof je geen andere keus hebt. Dus probeer anders Navigon en anders Copilot even (kijk een review of whatever)
Ik vergelijk de navigatie "experience" die je out of the box krijgt bij WP en Android. Niet meer, niet minder. Natuurlijk kun je naar andere oplossingen uitwijken, maar het mooiste is toch wanneer je out of the box klaar bent. Indirect betaal je toch voor de gehele "experience". En uiteindelijk wordt een platform zo beoordeeld.

[ Voor 4% gewijzigd door enomiss op 13-08-2013 23:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beneveerg
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23:40
PaT schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 14:17:
[...]

Wij "kneuzen" die om wat voor legitieme reden dan ook nog met een WP7 toestel mogen werken hebben Picture Weather.
Is bij mij zo buggy als de pest, maar daar schijn ik uniek in te zijn.
Zet je telefoontaal eens in het Engels in plaats van het Nederlands en kijk dan nog eens of het buggy is. Je bent niet de enige.

Het leven is te kort om te testen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Weer een update voor whatsapp: http://www.windowsphone.c...85-4c7e-a9ec-054cf4569a79
Afbeeldingslocatie: http://cdn.wpcentral.com/sites/wpcentral.com/files/styles/medium/public/field/image/2013/08/QR%20whatsapp_1.png?itok=bc7-WTz0

En de youtube app is ook weer terug!
http://www.windowsphone.c...9a-df11-a490-00237de2db9e
Afbeeldingslocatie: http://cdn.wpcentral.com/sites/wpcentral.com/files/styles/medium/public/field/image/2013/08/QR%20YouTube%20Official%20NEW.png?itok=XM-5JUdL

Nu overigens met upload en ik zie ook nog geen reclames verschijnen. Hebben Google en MS dan eindelijk een deal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18:56
Ik vind de navigatie ook tegenvallen. Ben TomTom gewend en snelwegnummers, afslagnummers, carlane assistance is toch wel erg handig. Ik pak nog regelmatig een verkeerde afslag als ik niet 100% geconcentreerd ben.
Alhoewel ik het adres invoeren wel erg gemakkelijk vind. Veel beter dan dat opgesplitste plaats/straat van Tom Tom.

Dankzij je post heb ik toch iets nieuws ontdekt. POIS kun je dus gewoon intypen. Laatst was ik in Amsterdam en wist maar niet hoe ik op zoek moest gaan naar een parkeergarage.
Nu inmiddels wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983

AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Haha, mja dat is de NL link, maar die kun je ook gewoon bereiken als je klikt op "Check my Windows Phone Store" waar normaal gesproken de installatie-knop staat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
Martinspire schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 10:38:
[...]

Haha, mja dat is de NL link, maar die kun je ook gewoon bereiken als je klikt op "Check my Windows Phone Store" waar normaal gesproken de installatie-knop staat :)
Ja zeker, maar ach, voor de luie mensen onder ons hier ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18-09 14:48

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

Luuk1983 schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 10:52:
[...]

Ja zeker, maar ach, voor de luie mensen onder ons hier ;)
Had dan de internationale link gepakt.. :+
Ik denk inderdaad dat het aan het feit ligt dat je geen online resultaten hebt.. ZZouden ook best grote bestanden worden zo.

Waar ik met oa Here Maps positief over verrast was dat de metro/buslijnen van grote steden er standaard er staan. Was vorige week in Budapest en dat was wel erg handig moet ik zeggen. :)

Rowdy.nl - X++ by day. C# by night. I drink coffee in the morning and beer in the evening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maasmaas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20:34
Martinspire schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 01:23:
Weer een update voor whatsapp: http://www.windowsphone.c...85-4c7e-a9ec-054cf4569a79
[afbeelding]

En de youtube app is ook weer terug!
http://www.windowsphone.c...9a-df11-a490-00237de2db9e
[afbeelding]

Nu overigens met upload en ik zie ook nog geen reclames verschijnen. Hebben Google en MS dan eindelijk een deal?
Vandaag de stoute schoenen aangetrokken en de oude YouTube app (degene waarbij je kon downloaden) geupdate. Wekenlang stond dat '1'tje bij de store livetile :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
maasmaas schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 14:08:
[...]

Vandaag de stoute schoenen aangetrokken en de oude YouTube app (degene waarbij je kon downloaden) geupdate. Wekenlang stond dat '1'tje bij de store livetile :p
Ik doe het niet, ik heb geen zin in ads.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ben nog geen ads tegengekomen moet ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stelling
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 17-09 14:36
Ik vind Here Drive+ trouwens behoorlijk slecht. God, wat heb ik me al vaak geërgerd. Er zijn heel vaak gewoon kortere routes dan hij aangeeft, ik snap er niets van. Alle soorten wegen zijn gewoon aangevinkt.
Ik moet zeggen dat ik eerder de omgekeerde ervaring heb. Toen ik TomTom ben gaan gebruiken werden een aantal routes die volgens mij sneller waren nooit meer gebruikt. Nu ik op HERE Drive+ over ben, adviseert hij die routes juist wel weer. Ze maken natuurlijk beide gebruik van een andere kaart en andere algoritmes. Dat kan verschillen opleveren. Bedoel je met kortere routes, trouwens korter in tijd of afstand? Korter in tijd is natuurlijk afhankelijk van de verkeersituatie en de gemiddelde snelheid voor de betreffende weg. Die gemiddeldes kunnen vast nog beter en zullen ook geregeld wijzigen. Ik hoop dat HERE die ook op basis van werkelijk gereden snelheden gaat bijhouden. Volgens mij is dat nu nog niet zo.

[ Voor 22% gewijzigd door stelling op 14-08-2013 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

@MobileTechWorld

improved the stability of HERE Maps, HERE Drive and HERE Drive+ for all WP8, grab the updates now!
Pagina: 1 ... 50 ... 118 Laatste

Let op:
Discussies/updates over eigen gemaakte apps mogen in het Post hier je eigen Windows Phone App! topic.