Goed dat je het zegt. Store gaf geen updates aan, maar nadat ik HERE Drive zelf opzocht, kon ik bijwerken. M'n 520 update dus blijkbaar niet meer uit zichzelf sinds ik, denk ik, ergens eens heb aangegeven dat hij het allemaal zelf mag regelen. (En natuurlijk vind ik nergens die optie meer om weer handmatig updates te kunnen installeren.)
Ik heb gemerkt dat als je in settings naar updates laat zoeken, hij niet alleen kijkt voor OS-updates, maar ook in de store zoekt naar updates voor je apps. Nadat ik dat had gedaan zag ik nml gelijk 4 updates (youtube, HERE). Eerder had ik dat ook al.
Was dat maar zo.Avalaxy schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 17:22:
Ik heb gemerkt dat als je in settings naar updates laat zoeken, hij niet alleen kijkt voor OS-updates, maar ook in de store zoekt naar updates voor je apps. Nadat ik dat had gedaan zag ik nml gelijk 4 updates (youtube, HERE). Eerder had ik dat ook al.
Ik heb al heel lang (zelfs na een harde reset!) dat ik geen updates van apps meer krijg te zien, behalve als ik ze handmatig opzoek dan.
Heb al vanalles geprobeerd om het weer te laten werken, maar niets werkt voor mij.
(Lumia 620)
Soms duurt het gewoon een dagje voor de updates te zien zijn ...
Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.
Volgens mij checkt de Store maar 1x per dag (bij mij rond 11:00 's ochtends) op app updates. Komt de update nadat tijdstip online zie ik 'm pas de dag erna.
Correct me if I'm wrong natuurlijk.
Ooh, misschien al gemeldt maar WhatsApp heeft een update. Zo te zien is in het chat venster als je je keyboard omhoog hebt de naam van de contact dikgedrukt. Ook is WhatsApp op de MainPage in capitalen geschreven. Nice, zijn ze dus ook met UI veranderingen bezig :)!
Of was dit al in de (eener)laatste update?
Correct me if I'm wrong natuurlijk.
Ooh, misschien al gemeldt maar WhatsApp heeft een update. Zo te zien is in het chat venster als je je keyboard omhoog hebt de naam van de contact dikgedrukt. Ook is WhatsApp op de MainPage in capitalen geschreven. Nice, zijn ze dus ook met UI veranderingen bezig :)!
Of was dit al in de (eener)laatste update?
[ Voor 44% gewijzigd door Niels9001 op 14-08-2013 19:59 ]
Trein & Regenmeter voor Windows Phone 7.x & 8!
Normaal gesproken ja. Bij mij heb ik al langer dan een maand geen updates meer, terwijl die er wel zijn.kenneth schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 19:25:
Soms duurt het gewoon een dagje voor de updates te zien zijn ...
Af en toe ben ik dus genoodzaakt om handmatig updates te zoeken, maar gelukkig kom ik op WPCentral bijna alle belangrijke updates wel tegen.
Ik heb helemaal geen last van het niet automatisch krijgen van updates uit de store. Gisteren 4 stuks: Cloudy Box, Here Maps, Here Drive+ en die andere ben ik even kwijt. En net kwam Adobe binnen.
---
De officiële YouTube app van MS werkt sinds gisteravond niet meer goed. De schuld wordt op WPCentral gegeven aan Google. MS zou geen geldige key hebben opgegeven, maar gedacht wordt dat Google de key heeft ingetrokken.
Ik weet het niet maar gisteren hadden we al last van het niet bereikbaar zijn van Outlook.com (mail)/Skydrive en vanmorgen moest ik opnieuw een code invoeren voor de Xbox360. Code opgegeven, klopt de code niet. En opeens .... na 2 sms'jes met codes die ik nog niet eens had ingevoerd was ik weer ingelogd.
Nee, volgens mij gaat er bij MS heel veel fout de laatste tijd.
---
De officiële YouTube app van MS werkt sinds gisteravond niet meer goed. De schuld wordt op WPCentral gegeven aan Google. MS zou geen geldige key hebben opgegeven, maar gedacht wordt dat Google de key heeft ingetrokken.
Ik weet het niet maar gisteren hadden we al last van het niet bereikbaar zijn van Outlook.com (mail)/Skydrive en vanmorgen moest ik opnieuw een code invoeren voor de Xbox360. Code opgegeven, klopt de code niet. En opeens .... na 2 sms'jes met codes die ik nog niet eens had ingevoerd was ik weer ingelogd.
Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost
Zelfs Stella (doet iets in de PR van Nokia) had daar een tijd last van dat ze geen updates kreeg.
25 juli had ze er opeens 16 melde ze me via twitter
22 juli had ik een vraag aan @nokiaNL een vraag gesteld waarom ik geen updates meer kreeg.
22 juli had ik een vraag aan @nokiaNL een vraag gesteld waarom ik geen updates meer kreeg.
Sinds ik in het buitenland op vakantie ben geweest ook geen updates meer.. Voor de vakantie geen problemen gehad. Heel vreemd!hjs schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 12:40:
Zelfs Stella (doet iets in de PR van Nokia) had daar een tijd last van dat ze geen updates kreeg.
Sinds ik de HTC 8X over de grens heb getild vorig weekend krijg ik niks meer binnen aan updates. Alles moet ik handig doen en dus WP central forum in de gaten houden voor updates. Geen idee waar het aan ligt, maar hou er rekening mee dat het misschien iets met een land instelling ofzo te maken heeft, nogmaals geen idee.
Gaat niks fout bij MS met de YouTube app. myTube, MetroTube enz. hebben er ook allemaal last van. Bij myTube is het zo je kan 1 video afspelen daarna moet je de app opnieuw opstarten om nog een video te kijken, dus het ligt inderdaad aan Google.GerCor schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 12:09:
Ik heb helemaal geen last van het niet automatisch krijgen van updates uit de store. Gisteren 4 stuks: Cloudy Box, Here Maps, Here Drive+ en die andere ben ik even kwijt. En net kwam Adobe binnen.
---

Ik heb gisteravond MetroTube er gelijk opgezet. Werkt probleemloos. Maar dat hele YouTube, ik heb er niks mee. Kijk dus even wanneer het opgelost is en zal dan waarschijnlijk beide YouTube apps verwijderen. Ik upload nooit naar YouTube, zoek nooit iets op YouTube en ben dat Google echt helemaal zat.
Dus, als er in een twitterbericht iets van een verwijzing staat naar een filmpje kan mijn telefoon dat ook prima laten zien.
Nou is die MetroTube wel een super mooie app moet ik zeggen. Mooier dan die van MS. Maar die van MS is in het Nederlands, dus die zou het daarop van MetroTube bij mij winnen.
Dus, als er in een twitterbericht iets van een verwijzing staat naar een filmpje kan mijn telefoon dat ook prima laten zien.
Nou is die MetroTube wel een super mooie app moet ik zeggen. Mooier dan die van MS. Maar die van MS is in het Nederlands, dus die zou het daarop van MetroTube bij mij winnen.
[ Voor 8% gewijzigd door GerCor op 15-08-2013 15:52 ]
Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost
Hey ik heb nu twee weken een Lumia 920, en mij leek die synchronisatie van de message app met facebook van te voren wel handig, maar ik heb in deze 2 weken gemerkt dat de synchronisatie hiervan nogal bagger is. Berichten komen meestal niet of te laat aan, en berichten die je via je pc, fb app of de website stuurt komen niet als verzonden berichten in de app te staan.
Hebben meer mensen hier last van, en word dit mogelijk binnenkort gefixed?
Hebben meer mensen hier last van, en word dit mogelijk binnenkort gefixed?
In mijn ervaring staan alle berichten vaak wel op facebook zelf, waarvandaan ik ze ook verstuur. Maar berichten die ik binnen facebook stuur komen vaker niet dan wel op m'n telefoon in de messaging hub. Dat laatste geldt ook voor berichten die naar mij worden gestuurd. Ze staan altijd op facebook.com, maar vaker niet dan wel in m'n messaging hub.Devin19 schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 16:59:
Hey ik heb nu twee weken een Lumia 920, en mij leek die synchronisatie van de message app met facebook van te voren wel handig, maar ik heb in deze 2 weken gemerkt dat de synchronisatie hiervan nogal bagger is. Berichten komen meestal niet of te laat aan, en berichten die je via je pc, fb app of de website stuurt komen niet als verzonden berichten in de app te staan.
Vaak gebeurt het ook midden in een gesprek. Het ene bericht krijg ik wel binnen in m'n messaging hub, het andere niet. Dan denk je, 'hé, wat is het stil opeens', maar dat is gewoon het synchronisatieprobleem.
Ik heb dit nu op WP8 en eerst had ik het ook op WP7.5/7.8. Een verbetering verwacht ik niet zo snel. M'n messaging hub gebruik ik daarom alleen voor sms. Voor FB berichten een FB app. Zonde, want het idee achter de hub is leuk.
Even een tip voor alle sportievelingen. http://www.windowsphone.c...06-48a1-8664-b44997c3e24e
Gratis uitproberen, erg mooi gemaakt. Ook het gebruik van de camera, anders dan foto's maken, is verrassend.
Gratis uitproberen, erg mooi gemaakt. Ook het gebruik van de camera, anders dan foto's maken, is verrassend.
Haha. Het zijn ook net kinderen. Google blokkeert nieuwe WP8 Youtube app; http://mobile.theverge.co...-window-phone-youtube-app
http://www.wpcentral.com/...-app-being-blocked-google
Google heeft de WP YouTube app weer geblocked.
Ah, ik zie dat iemand me al voor is.
Google heeft de WP YouTube app weer geblocked.

Ah, ik zie dat iemand me al voor is.
[ Voor 13% gewijzigd door Stravincy op 15-08-2013 20:13 ]
Wat een kinderen ook bij Google daar. Zie dat mijn YouTube app het ook niet meer doet. Blij dat ik volledig over ben naar MS services.
https://opensea.io/seaart
Kan niet wachten tot Samsung overstapt naar hun eigen OS en android volledig laten vallen. Dat is echt de enige manier om Google te laten zweten. Ze komen op dit moment overal mee weg en zitten drukken expres bedrijven weg.
Van een tweet van Joe Belifore over de YouTube app
Posted by David Howard
Corporate Vice President & Deputy General Counsel, Microsoft
You may be wondering what happened to the YouTube app for Windows Phone. Last May, after we launched a much improved app on our platform, Google objected on a number of grounds. We took our app down and agreed to work with Google to solve their issues. This week, after we addressed each of Google’s points, we re-launched the app, only to have Google technically block it.
We know that this has been frustrating, to say the least, for our customers. We have always had one goal: to provide our users a YouTube experience on Windows Phone that’s on par with the YouTube experience available to Android and iPhone users. Google’s objections to our app are not only inconsistent with Google’s own commitment of openness, but also involve requirements for a Windows Phone app that it doesn’t impose on its own platform or Apple’s (both of which use Google as the default search engine, of course).
When we first built a YouTube app for Windows Phone, we did so with the understanding that Google claimed to grow its business based on open access to its platforms and content, a point it reiterated last year. As antitrust enforcers have launched investigations against Google – some of which are still ongoing – the company has reiterated its commitment to openness and its ability to stick to its openness commitments voluntarily.
With this backdrop, we temporarily took down our full-featured app when Google objected to it last May, and have worked hard to accommodate Google’s requests. We enabled Google’s advertisements, disabled video downloads and eliminated the ability for users to view reserved videos. We did this all at no cost to Google, which one would think would want a YouTube app on Windows Phone that would only serve to bring Google new users and additional revenue.
There was one sticking point in the collaboration. Google asked us to transition our app to a new coding language – HTML5. This was an odd request since neither YouTube’s iPhone app nor its Android app are built on HTML5. Nevertheless, we dedicated significant engineering resources to examine the possibility. At the end of the day, experts from both companies recognized that building a YouTube app based on HTML5 would be technically difficult and time consuming, which is why we assume YouTube has not yet made the conversion for its iPhone and Android apps.
For this reason, we made a decision this week to publish our non-HTML5 app while committing to work with Google long-term on an app based on HTML5. We believe this approach delivers our customers a short term experience on par with the other platforms while putting us in the same position as Android and iOS in enabling an eventual transition to new technology. Google, however, has decided to block our mutual customers from accessing our new app.
It seems to us that Google’s reasons for blocking our app are manufactured so that we can’t give our users the same experience Android and iPhone users are getting. The roadblocks Google has set up are impossible to overcome, and they know it.
Google claims that one problem with our new app is that it doesn’t always serve ads based on conditions imposed by content creators. Our app serves Google’s advertisements using all the metadata available to us. We’ve asked Google to provide whatever information iPhone and Android get so that we can mirror the way ads are served on these platforms more precisely. So far at least, Google has refused to give this information to us. We are quite confident that we can solve this issue if Google cooperates, but fixing Google’s concern here is entirely within Google’s control. If Google stops blocking our app, we are happy to work with them on this, entirely at Microsoft’s expense.
Google also says that we are not complying with its “terms and conditions.” What Google really means is that our app is not based on HTML5. The problem with this argument, of course, is that Google is not complying with this condition for Android and iPhone. Again, we’re happy to collaborate with Google on an HTML5 app, but we shouldn’t be required to do something that apparently neither iPhone nor Android has successfully figured out how to do.
Google raises concerns about our branding too. The funny thing about this point is that we’ve been using the same branding continuously since 2010 for an inferior YouTube app. Now that we have an app that gives users a fuller YouTube experience, Google objects to the branding (even though we’ve taken additional steps to clarify that we are the author of the app). Go figure.
Finally, Google cites a degraded experience. Since 2010, Google permitted a Windows Phone app that was far below the iPhone and Android app experiences. Reviews of our new app are unanimous that the experience is much improved, and we’re committed to making adjustments to improve it further. If Google were truly concerned about a degraded experience, it would allow our users access to the new YouTube app they love.
We think it’s clear that Google just doesn’t want Windows Phone users to have the same experience as Android and Apple users, and that their objections are nothing other than excuses. Nonetheless, we are committed to giving our users the experience they deserve, and are happy to work with Google to solve any legitimate concerns they may have. In the meantime, we once again request that Google stop blocking our YouTube app.
Bron: http://blogs.technet.com/...of-google-s-openness.aspx
Posted by David Howard
Corporate Vice President & Deputy General Counsel, Microsoft
You may be wondering what happened to the YouTube app for Windows Phone. Last May, after we launched a much improved app on our platform, Google objected on a number of grounds. We took our app down and agreed to work with Google to solve their issues. This week, after we addressed each of Google’s points, we re-launched the app, only to have Google technically block it.
We know that this has been frustrating, to say the least, for our customers. We have always had one goal: to provide our users a YouTube experience on Windows Phone that’s on par with the YouTube experience available to Android and iPhone users. Google’s objections to our app are not only inconsistent with Google’s own commitment of openness, but also involve requirements for a Windows Phone app that it doesn’t impose on its own platform or Apple’s (both of which use Google as the default search engine, of course).
When we first built a YouTube app for Windows Phone, we did so with the understanding that Google claimed to grow its business based on open access to its platforms and content, a point it reiterated last year. As antitrust enforcers have launched investigations against Google – some of which are still ongoing – the company has reiterated its commitment to openness and its ability to stick to its openness commitments voluntarily.
With this backdrop, we temporarily took down our full-featured app when Google objected to it last May, and have worked hard to accommodate Google’s requests. We enabled Google’s advertisements, disabled video downloads and eliminated the ability for users to view reserved videos. We did this all at no cost to Google, which one would think would want a YouTube app on Windows Phone that would only serve to bring Google new users and additional revenue.
There was one sticking point in the collaboration. Google asked us to transition our app to a new coding language – HTML5. This was an odd request since neither YouTube’s iPhone app nor its Android app are built on HTML5. Nevertheless, we dedicated significant engineering resources to examine the possibility. At the end of the day, experts from both companies recognized that building a YouTube app based on HTML5 would be technically difficult and time consuming, which is why we assume YouTube has not yet made the conversion for its iPhone and Android apps.
For this reason, we made a decision this week to publish our non-HTML5 app while committing to work with Google long-term on an app based on HTML5. We believe this approach delivers our customers a short term experience on par with the other platforms while putting us in the same position as Android and iOS in enabling an eventual transition to new technology. Google, however, has decided to block our mutual customers from accessing our new app.
It seems to us that Google’s reasons for blocking our app are manufactured so that we can’t give our users the same experience Android and iPhone users are getting. The roadblocks Google has set up are impossible to overcome, and they know it.
Google claims that one problem with our new app is that it doesn’t always serve ads based on conditions imposed by content creators. Our app serves Google’s advertisements using all the metadata available to us. We’ve asked Google to provide whatever information iPhone and Android get so that we can mirror the way ads are served on these platforms more precisely. So far at least, Google has refused to give this information to us. We are quite confident that we can solve this issue if Google cooperates, but fixing Google’s concern here is entirely within Google’s control. If Google stops blocking our app, we are happy to work with them on this, entirely at Microsoft’s expense.
Google also says that we are not complying with its “terms and conditions.” What Google really means is that our app is not based on HTML5. The problem with this argument, of course, is that Google is not complying with this condition for Android and iPhone. Again, we’re happy to collaborate with Google on an HTML5 app, but we shouldn’t be required to do something that apparently neither iPhone nor Android has successfully figured out how to do.
Google raises concerns about our branding too. The funny thing about this point is that we’ve been using the same branding continuously since 2010 for an inferior YouTube app. Now that we have an app that gives users a fuller YouTube experience, Google objects to the branding (even though we’ve taken additional steps to clarify that we are the author of the app). Go figure.
Finally, Google cites a degraded experience. Since 2010, Google permitted a Windows Phone app that was far below the iPhone and Android app experiences. Reviews of our new app are unanimous that the experience is much improved, and we’re committed to making adjustments to improve it further. If Google were truly concerned about a degraded experience, it would allow our users access to the new YouTube app they love.
We think it’s clear that Google just doesn’t want Windows Phone users to have the same experience as Android and Apple users, and that their objections are nothing other than excuses. Nonetheless, we are committed to giving our users the experience they deserve, and are happy to work with Google to solve any legitimate concerns they may have. In the meantime, we once again request that Google stop blocking our YouTube app.
Bron: http://blogs.technet.com/...of-google-s-openness.aspx
Dat wat MS decennia lang geweest is, doet Google nu
Ik heb geen Windows Phone toestel, maar wat Google nu doet is gewoon belachelijk.
Ze weten zelf donders goed dat een HTML5 app velen maler minder snel is dan een native app. Gebruikers van de app zullen daardoor nog steeds een slechte gebruikservaring krijgen en daar wordt de app niet veel beter van. Tevens lijkt het erop dat Google hint naar het verbeteren van HTML5 functies in Internet Explorer. Maar dat hoeft natuurlijk niet zo te zijn.
Microsoft geeft aan dat ze graag een app willen maken, geheel op eigen kosten, maar Google moet zo nodig weer de leraar uithangen met hun 'voorwaarden'. Prima dat er advertenties in moeten, maar een HTML5 app?
Ik ben érg benieuwd hoe dit gaat aflopen.
Ze weten zelf donders goed dat een HTML5 app velen maler minder snel is dan een native app. Gebruikers van de app zullen daardoor nog steeds een slechte gebruikservaring krijgen en daar wordt de app niet veel beter van. Tevens lijkt het erop dat Google hint naar het verbeteren van HTML5 functies in Internet Explorer. Maar dat hoeft natuurlijk niet zo te zijn.
Microsoft geeft aan dat ze graag een app willen maken, geheel op eigen kosten, maar Google moet zo nodig weer de leraar uithangen met hun 'voorwaarden'. Prima dat er advertenties in moeten, maar een HTML5 app?
Denk dat dit binnenkort wel bij de EU ligt. Netzoals Microsoft en het browser keuzescherm nu Google en een simpele YouTube app.
Ik denk eerlijk gezegd dat Huawei het dan vrolijk overneemt van Samsung, en Samsung lekker in het stof hapt met zijn pruts OS.vali schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 21:14:
Kan niet wachten tot Samsung overstapt naar hun eigen OS en android volledig laten vallen. Dat is echt de enige manier om Google te laten zweten. Ze komen op dit moment overal mee weg en zitten drukken expres bedrijven weg.
Het is niet zozeer de snelheid (die is met een dual-core wel prima) maar meer dat je niet alle functionaliteiten helemaal niet of minder makkelijk kunt realiseren. Verder hebben ze ook alleen voor Windows Phone een probleem gemaakt en eigenlijk ook alleen specifiek die app van Microsoft. Het is gewoon erg kinderachtig van Googlestane schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 22:37:
Ik heb geen Windows Phone toestel, maar wat Google nu doet is gewoon belachelijk.
Nou, je moet tweakers vooral niet verwarren met de "gewone" consument, voor die laatste categorie hebben chinese telefoons nog altijd de naam van "goedkope kopie" (hoor dit regelmatig om me heen) en daar zal, nu ze flink aan de weg timmeren, wel langzaam verandering in komen, maar 't kan nog jaren duren, voordat ze ook maar enigszins in de buurt komen, van de ijzersterke merknaam, die Samsung momenteel heeft. Veel consumenten nemen gewoon blindelings "de nieuwste Samsung" bij hun abo, wanneer Samsung de eigen Touch-Wiz schil over die Tizen telefoon gooit, zullen ze vaak niet eens merken, dat ze geen Android meer hebbenenomiss schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 00:29:
[...]
Ik denk eerlijk gezegd dat Huawei het dan vrolijk overneemt van Samsung, en Samsung lekker in het stof hapt met zijn pruts OS.
Ook is Tizen, wanneer 't goed ontwikkeld wordt, zeker geen "pruts OS".
Nu al zeer tevreden met de GPR2 update, en de ook zojuist geinstalleerde Nokia apps (Video trimmer en video upload getest tot nu toe) die alleen na de update werken. Whohoo!
Ik ben benieuwd wat er aan Xbox Music is verbeterd. Kun je daar iets over zeggen, robkrekel?
Nee, dat gebruik ik zelf niet. FM radio wel getest. Niet met oordopje maar met boxen van de PC. Werkte ook wel lekker, maar over ontvangst kan ik weinig zeggen, die is in Alkmaar sowieso altijd kudt.
Ik denk dat dat helemaal niet zo is. Mensen zijn wel gewend aan "Made in China". Als de kwaliteit dadelijk voldoende blijkt te zijn, dan verkoopt het wel.Marly schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 01:55:
[...]
Nou, je moet tweakers vooral niet verwarren met de "gewone" consument, voor die laatste categorie hebben chinese telefoons nog altijd de naam van "goedkope kopie" (hoor dit regelmatig om me heen) en daar zal, nu ze flink aan de weg timmeren, wel langzaam verandering in komen, maar 't kan nog jaren duren, voordat ze ook maar enigszins in de buurt komen, van de ijzersterke merknaam, die Samsung momenteel heeft. Veel consumenten nemen gewoon blindelings "de nieuwste Samsung" bij hun abo, wanneer Samsung de eigen Touch-Wiz schil over die Tizen telefoon gooit, zullen ze vaak niet eens merken, dat ze geen Android meer hebben.
Overigens zie ik de marketing van Huawei al flink van start gaan in Nederland. Sinds enkele dagen stikt het van de reclame op TV, en wordt de telefoon geïntroduceerd als high-end. En het ziet er behoorlijk strak uit die reclame. Daarnaast zag ik toevallig dat ze bij RTL Boulevard er een heel topic eraan wijdde gisteren of voorgisteren. Dit heb ik voor Windos Phone allemaal nog niet gezien, en zo zie je maar hoe slecht die marketing is van WP.
Ik heb Nokia anders genoeg reclame zien maken. Je kon er, net zoals bij huawei, op een gegeven moment gewoon niet omheen.enomiss schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 12:29:
[...] Dit heb ik voor Windos Phone allemaal nog niet gezien, en zo zie je maar hoe slecht die marketing is van WP.
True.Marly schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 01:55:
[...]
Nou, je moet tweakers vooral niet verwarren met de "gewone" consument, voor die laatste categorie hebben chinese telefoons nog altijd de naam van "goedkope kopie" (hoor dit regelmatig om me heen) en daar zal, nu ze flink aan de weg timmeren, wel langzaam verandering in komen, maar 't kan nog jaren duren, voordat ze ook maar enigszins in de buurt komen, van de ijzersterke merknaam, die Samsung momenteel heeft. Veel consumenten nemen gewoon blindelings "de nieuwste Samsung" bij hun abo, wanneer Samsung de eigen Touch-Wiz schil over die Tizen telefoon gooit, zullen ze vaak niet eens merken, dat ze geen Android meer hebben.
Probleem voor Google iwordt misschien (hopelijk
Het is iig erg duidelijk dat Google in WP een bedreiging ziet.
Rowdy.nl - X++ by day. C# by night. I drink coffee in the morning and beer in the evening.
Voor de liefhebbers, de in-app purchases van Jetpack Joyride zijn tijdelijk gratis. Bron: WPCentral
Marrik
Bij mij maar bij ~10% van de items ^^
Je moet wel eerst de app eraf gooien en dan opnieuw installeren vanuit de Marketplace. Anders zie je inderdaad overal prijzen bij staan.
Je moet wel eerst de app eraf gooien en dan opnieuw installeren vanuit de Marketplace. Anders zie je inderdaad overal prijzen bij staan.
Mijn broertje en ik zijn onlangs allebei van android overgeschakelt naar Windows Phone 8 (Lumia 920). Het bevalt verder uitstekend. Nou heeft me broertje geen Paypal (en geen zin om het aan te maken), ik wel. Is er een mogelijkheid dat ik voor hem een app kan kopen zonder mijn paypal rekening aan zijn account te koppelen?
Ik kan apps via mijn provider kopen (T-Mobile). De app aankopen staan dan op mijn volgende factuur.Downloads schreef op zaterdag 17 augustus 2013 @ 16:03:
Mijn broertje en ik zijn onlangs allebei van android overgeschakelt naar Windows Phone 8 (Lumia 920). Het bevalt verder uitstekend. Nou heeft me broertje geen Paypal (en geen zin om het aan te maken), ik wel. Is er een mogelijkheid dat ik voor hem een app kan kopen zonder mijn paypal rekening aan zijn account te koppelen?
He bedankt! Daar had ik nog niet aan gedacht. Is dit makkelijk in te stellen?InZane schreef op zaterdag 17 augustus 2013 @ 17:09:
[...]
Ik kan apps via mijn provider kopen (T-Mobile). De app aankopen staan dan op mijn volgende factuur.
Dat gaat standaard al zo, als ik me niet vergis.Downloads schreef op zaterdag 17 augustus 2013 @ 17:23:
[...]
He bedankt! Daar had ik nog niet aan gedacht. Is dit makkelijk in te stellen?
Jup, *als* je provider het ondersteund gaat het helemaal automatisch.
Verwijderd
Bij welke provider zitten jullie.Downloads schreef op zaterdag 17 augustus 2013 @ 17:23:
[...]He bedankt! Daar had ik nog niet aan gedacht. Is dit makkelijk in te stellen?
Mijn dochter zit bij Vodafone en zij betaalt al haar apps via haar Vodafone rekening.
Verder kan het met T-Mobile ook. Van KPN weet ik het niet.
KPN kan sinds kort alleen nog maar met Android apps. Dus ik hoop dat KPN dat snel ondersteunt bij Windows Phone zodat Simyo het ook kan ondersteunen.Verwijderd schreef op zaterdag 17 augustus 2013 @ 17:47:
[...]
Bij welke provider zitten jullie.
Mijn dochter zit bij Vodafone en zij betaalt al haar apps via haar Vodafone rekening.
Verder kan het met T-Mobile ook. Van KPN weet ik het niet.
Maar binnenkort krijgen we ook giftcards met een echt saldo ipv van Microsoft Points. Daar kan je apps, muziek, xbox spul enzovoort mee kopen.
Sinds je je PayPal account kunt "vullen" met Ideal , dus zonder je echte bankrekening er aan te hoeven koppelen, is er voor mij geen argument meer het niet te doen.
MuziekLiefhebbert
Voordat het met ideal kon, kon je dat ook al per bankoverschrijving doen.oldsmelly schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 08:53:
Sinds je je PayPal account kunt "vullen" met Ideal , dus zonder je echte bankrekening er aan te hoeven koppelen, is er voor mij geen argument meer het niet te doen.
Ik doe dit al vaker en werkt prima, tot 1000 euro per keer kan dit.Martinspire schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 10:53:
Klopt, maar daar gingen enkele dagen tussen zitten. Hier overigens ook geen problemen met die ideal overschrijving bij money2.nl (die dat voor Paypal doet)
Ik krijg met geen mogelijk de facebook chat berichten op mijn telefoon binnen.. Heb gelezen dat er meer mensen last van hebben , maar geen oplossing gevonden .
Is er een oplossing ?
Is er een oplossing ?
Groepsberichten kan sowieso niet. Je Facebook Chat is wel aangezet in de message hub?picardo schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 16:27:
Ik krijg met geen mogelijk de facebook chat berichten op mijn telefoon binnen.. Heb gelezen dat er meer mensen last van hebben , maar geen oplossing gevonden .
Is er een oplossing ?
Verder is er naar mijn weten geen oplossing. Naast een aparte FB app installeren dan.
Over dat gesproken ik kan ook al de hele dag niet verbinden met FB chat..picardo schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 16:27:
Is er een oplossing ?
Facebook chat heeft helaas nooit goed gewerkt op FB. Hopelijk gaan ze dat ooit nog eens fixen. Maar dat zal wel nog een tijdje duren. Meer hardware activeren (Lumia 1020 en over een paar maanden de quad cores) heeft een hogere prioriteit bij MS.
Slightly off-topic, is meer FB/WP dan echt een app.. 
Je dient bij je contacten op facebook.com chat in te schakelen. (help op fb)
Ik heb voor een x aantal mensen de chat ingeschakeld. Je krijgt dan hun berichten niet meer alleen binnen bij berichten (knopje in je balk, linksbovenin) maar er verschijnt rechtsonder een chatvenstertje naast de lijst met online vrienden én, het belangrijkste, in je messaging hub in WP.
Je dient bij je contacten op facebook.com chat in te schakelen. (help op fb)
Ik heb voor een x aantal mensen de chat ingeschakeld. Je krijgt dan hun berichten niet meer alleen binnen bij berichten (knopje in je balk, linksbovenin) maar er verschijnt rechtsonder een chatvenstertje naast de lijst met online vrienden én, het belangrijkste, in je messaging hub in WP.
Rowdy.nl - X++ by day. C# by night. I drink coffee in the morning and beer in the evening.
http://www.wpcentral.com/...htc-samsung-windows-phone
Handige en mooie app!
Vooral handig als je Store niet meer vanzelf met updates komt zoals bij mij.
Handige en mooie app!
[ Voor 40% gewijzigd door 13art op 20-08-2013 17:03 ]
Ik heb hem ook geinstalleerd eerder vanavond, de gratis versie, maar ik zie niet welke app's ik kan update.Stravincy schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 21:32:
http://www.wpcentral.com/...htc-samsung-windows-phone
Handige en mooie app!
Edit: Beetje offtopic eigenlijk, maar toch ook weer niet helemaal, dus ik laat em maar staan.
willekeurig wat apps geopend via die app en bv net here transit geupdate.
Helaas, ik heb al de optie: "Chat inschakelen voor alle vrienden behalve..." ingeschakeld. Dus dat is niet de oplossing.
Zoals ook in het bericht staat:hjs schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 22:57:
[...]
Ik heb hem ook geinstalleerd eerder vanavond, de gratis versie, maar ik zie niet welke app's ik kan update.
willekeurig wat apps geopend via die app en bv net here transit geupdate.
De 'lead image':But the best part was just rolled out in a recent update of that app itself: any apps that are new will be noted with a green circle to the right (see the lead image).

Zie dus de groene stip aan de rechterkant.......
Heb vandaag de Mytube app gekocht en moet zeggen dat hij echt geweldig is. Er zijn echt enkele developers die het UI gedeelte van apps zo goed door hebben op WP dat je al snel kan spreken van iets dat alles op andere platforms voorbijschiet.
groene stip is ook voor nieuwe/niet geinstalleerde apps.
zeker, zeker
Ik zie gewoon geen stippen, heb toch echt niet al die Nokia apps geinstalleerdozzynator schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 10:34:
groene stip is ook voor nieuwe/niet geinstalleerde apps.
Misschien heeft het ook wel met het niet meer spontaan melden van updates van apps te maken
zie het nu ook, beetje vreemd appje als het niet werkt zoals in de beschrijving staat.
zeker, zeker
Of heeft de app even de tijd nodig? Begint had na een bepaalde tijd na installatie pas?ozzynator schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 11:23:
zie het nu ook, beetje vreemd appje als het niet werkt zoals in de beschrijving staat.
De app is zojuist bij mij geupdate, wellicht is die 'bug' gefixed?
Bij mij geeft ie na 'check versions' een groene stip bij de app populaire apps...
Bij mij geeft ie na 'check versions' een groene stip bij de app populaire apps...
[ Voor 39% gewijzigd door deBennie op 20-08-2013 12:16 ]
Net zelf ook geupdate, maar zie zelf nog nergens zo'n groene stip terwijl HERE Transit bij mij nog niet geupdate is.
Het is nog een beetje buggy dus, maar ik vind de app evengoed handig (en mooi/overzichtelijk).
Het is nog een beetje buggy dus, maar ik vind de app evengoed handig (en mooi/overzichtelijk).
myTube is inderdaad een hele fijne applicatie. Werkt perfect, als je trouwens ideeën/bugs vind moet je gewoon de developer.
Zie nu een groene stip, maar als ik daarop klik krijg ik de melding dat die app niet geschikt is voor mijn telefoon (pop-app's)
Heb je nog steeds een credit card nodig voor je paypal account? Ik beschik namelijk niet over een CC.
Smokey'Licious Low'n'Slow Barbecue www.smokeylicious.nl
zit je niet bij vodafone of kpn? via die kan je in ieder geval via de provider betalen.werkt erg makkelijk (mischien te makklijk
)
steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1
Ik zit bij Hi, ik weet alleen niet of zij dit al ondersteunen?
ga even via de applijst naar "wallet"of "portemonnee" (?) denk ik) daar staat bij mij al tijden vodafone NL.zoniet moet je even kijken wat je kan toevoegen via die plekPaganstars schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 14:18:
Ik zit bij Hi, ik weet alleen niet of zij dit al ondersteunen?
Allemaal dingen die ik niet ken
Maar geen KPN/Hi of paypal,

Inderdaad, KPN/Hi enz. ondersteunt dat alleen nog maar op het Android platform. Anders mail je KPN, of ze dat willen toevoegen aangezien ze dat ook hebben op Android.
aaah crap eer ze dat geimplementeerd hebben ben ik bejaard...
ah heb even gezocht en zie inderdaad dat het vodafone en t-mobile is die het hebben..excuus
Duurt inderdaad lang bij KPN/Hi...mrsar schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 14:48:
ah heb even gezocht en zie inderdaad dat het vodafone en t-mobile is die het hebben..excuus
Bij het al bejaarde Symbian was het zelfs al geactiveerd voor KPN/Hi, en kon ik gewoon apps aanschaffen via de telefoonrekening.
Niet meer nodig tegenwoordig.Paganstars schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 14:07:
Heb je nog steeds een credit card nodig voor je paypal account? Ik beschik namelijk niet over een CC.
Heb toevallig zelf onlangs een PayPal account geopend en ondertussen al gebruikt om een app mee te kopen.
Email valideren -> bank/rekening valideren -> geld via iDeal naar PayPal account -> klaar om te gebruiken.
Heb ik al jaren, echter hoe heb jij dat gekoppeld aan je MS account? Als ik het probeer te koppelen geeft paypal doodleuk aan dat ik een CC moet opvoeren.
Kreeg ik ook niet voor elkaar, al was dat dan bij skydrive.Paganstars schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 15:52:
Heb ik al jaren, echter hoe heb jij dat gekoppeld aan je MS account? Als ik het probeer te koppelen geeft paypal doodleuk aan dat ik een CC moet opvoeren.
Heb onlangs mijn CC opgezegd en moest abo verlengen maar kreeg het dus niet gekoppeld aan paypal.
Me toen maar laten bellen door de helpdesk (optie ergens) en toen was het zo geregeld.
okay thnx! Gaan we dat proberen!
Na de amber update blij met data sense, 1 probleempje bij het instellen daarvan kan ik bij de datum voor de maandelijkse reset kiezen uit de dagen van de maand: alleen bij mij kan ik NIET kiezen voor 29, 30 of 31.
Hebben jullie dat ook?
Hebben jullie dat ook?
Neem het leven niet te serieus; je overleeft het toch niet!
Yep. Vreemd toch?kruila schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 19:58:
Na de amber update blij met data sense, 1 probleempje bij het instellen daarvan kan ik bij de datum voor de maandelijkse reset kiezen uit de dagen van de maand: alleen bij mij kan ik NIET kiezen voor 29, 30 of 31.
Hebben jullie dat ook?

Hmm, vraagje.
Ik heb mijn windows email gekoppeld aan mijn windows phone (lumia 720) en xbox live.
Bij xbox live heb ik een tijd terug ook paypal gekoppeld.
Nu wou ik een app kopen op mijn Lumia, hier stond paypal bij als betaal mogelijkheid, ik dacht, dat is handig, dat gebruik ik dan maar. Dus paypal aangeklikt, en toen had ik de app gelijk gekocht, hoefde niet eens mijn wachtwoord in te voeren. Maar als ik nu bij paypal inlog en op mijn account kijk, is er 0.0 afgeschreven.
Waarom kan ik zomaar iets aankopen zonder een wachtwoord van Paypal in te voeren (is niet handig als iemand met je telefoon aan het klooien is). En waarom is er nog niks afgeschreven op mijn paypal rekening (voordat ik straks een probleem heb dat ik niet betaal etc.)?
Ik kan het nergens vinden.
Ook kan ik niet bij mijn betaalmogelijkheden omdat ik een alternatief email in moest stellen voor de veiligheid, dus dat heb ik gedaan, moet ik nu 30 dagen wachten voor ik erbij kan...
Ik heb mijn windows email gekoppeld aan mijn windows phone (lumia 720) en xbox live.
Nu wou ik een app kopen op mijn Lumia, hier stond paypal bij als betaal mogelijkheid, ik dacht, dat is handig, dat gebruik ik dan maar. Dus paypal aangeklikt, en toen had ik de app gelijk gekocht, hoefde niet eens mijn wachtwoord in te voeren. Maar als ik nu bij paypal inlog en op mijn account kijk, is er 0.0 afgeschreven.
Waarom kan ik zomaar iets aankopen zonder een wachtwoord van Paypal in te voeren (is niet handig als iemand met je telefoon aan het klooien is). En waarom is er nog niks afgeschreven op mijn paypal rekening (voordat ik straks een probleem heb dat ik niet betaal etc.)?
Ook kan ik niet bij mijn betaalmogelijkheden omdat ik een alternatief email in moest stellen voor de veiligheid, dus dat heb ik gedaan, moet ik nu 30 dagen wachten voor ik erbij kan...
Ja daar loop ik ook tegenaan. Terwijl ik op een desktop toch echt al kan betalen met mijn account. Vaag.Paganstars schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 15:52:
Is al eerder een punt over geweest in een ander topic klik
[ Voor 80% gewijzigd door robkrekel op 21-08-2013 06:05 ]
Ik heb wel eens wat gekocht, maar of ik toen mijn PayPal ww in moest vullen weet ik ff niet.MetalMarty schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 00:58:
Hmm, vraagje.
Wat ik wel weet is dat het geld pas werd afgeschreven nadat een proef-/refund periode voor die app was afgelopen (in mijn geval toen een paar dagen tot een week ofzo)
Hebben meer mensen last van dit probleem met de app van 9292 OV ?
ja, zelfde probleem.Albert020 schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 11:21:
[afbeelding]
Ik heb sinds gister een Desk Stand voor mn 920 en gebruik nu de Glance optie om de tijd weer te geven. Zijn er nog andere interessante apps om te gebruiken? Hij staat hier op mn bureau toch te niksen, maar meer info dan alleen de klok is wel handig. Die Nokia apps voor Car en Desk zijn wel geinig, maar ik hoef niet constant 3 knoppen in beeld en bij de Desk app zie ik constant een afspraak die ik niet weg krijg (ook al zet ik alle kalenders uit). Heb nu wel wat clock-apps geprobeerd, maar ik vind ze niet echt super eruit zien. Ben ook wel een beetje bang dat die (omdat ze verder niet bewegen) er makkelijk in kunnen branden, iets wat die Glance-optie dus niet doet.
Facebook Beta heeft een update gehad. Iemand het al wel gelukt om iemand "inline" te taggen? Mij lukt het iig niet.
http://www.wp7.nl/36873/f...-app-krijgt-fikse-update/
Ik heb ook al eens wat gekocht met PayPal. De eerste keer dat je dat doet via de Store word gevragad om te koppelen met je PayPal account waarbij je je telefoon toestemming geeft om PayPal te gebruiken.MetalMarty schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 00:58:
Hmm, vraagje.
Maar ik heb dus wel vanaf de telefoon zelf een PayPal account toegevoegd, niet via een xbox account.
https://wren.co/join/Devian
als ik in een bericht het @-teken gebruik met daarna 1 letter geeft ie onderaan de tekstbox een opsomming van mogelijke vrienden die ik bedoel. Op de foto klikken en ze zijn getagd.robkrekel schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 12:28:
Facebook Beta heeft een update gehad. Iemand het al wel gelukt om iemand "inline" te taggen? Mij lukt het iig niet.
Ah, ja dat wist ik dus niet. Nu wel. En het werkt zoals hoort. Tenk joe!
Facebook heeft mijn contacten onderverdeeld in Omgeving, kenissen, familie, werk, etc.
Als ik nu Facebook of Facebook Beta opstart, mis ik sowieso altijd al wel wat updates in mijn nieuwsoverzicht, als ik deze vergelijk met de Facebook pagina op mijn laptop ...
Maar als ik dan naar die onderverdelingen in FB op mijn telefoon ga, dan klopt daar helemaal niets van ... oude berichten, ontbrekende berichten, etc. ... werkt dus helemaal niet op de telefoon.
Doe ik misschien iets verkeerd, of herkennen anderen dit ook ?
Als ik nu Facebook of Facebook Beta opstart, mis ik sowieso altijd al wel wat updates in mijn nieuwsoverzicht, als ik deze vergelijk met de Facebook pagina op mijn laptop ...
Maar als ik dan naar die onderverdelingen in FB op mijn telefoon ga, dan klopt daar helemaal niets van ... oude berichten, ontbrekende berichten, etc. ... werkt dus helemaal niet op de telefoon.
Doe ik misschien iets verkeerd, of herkennen anderen dit ook ?
Verwijderd
Jup, al een aantal dagen. Heel irritant, nu moet ik telkens opzoeken welke vervoersmaatschappij waar rondjes rijd en dan allemaal los gaan plannen!Albert020 schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 11:21:
[afbeelding]
Heb ik morgen dus ook last van GrrrrrVerwijderd schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 13:42:
[...]
Jup, al een aantal dagen. Heel irritant, nu moet ik telkens opzoeken welke vervoersmaatschappij waar rondjes rijd en dan allemaal los gaan plannen!
Dat werkt zo onhandig vindt ik !Avalaxy schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 13:44:
Je kunt toch gewoon Nokia Transit gebruiken...? Of doet die het ook niet?
*** Edit ***
9292 OV WP-App werkt weer naar behoren !!!
[ Voor 30% gewijzigd door Albert020 op 22-08-2013 10:42 ]
Let op:
Discussies/updates over eigen gemaakte apps mogen in het Post hier je eigen Windows Phone App! topic.
Discussies/updates over eigen gemaakte apps mogen in het Post hier je eigen Windows Phone App! topic.