Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 06-09 05:12
@JoeBelfiore zojuist op Twitter:
Also.. I just got a hands-on with #Facebook #WP7 which many of you have asked about. It's coming along, should have beta out this month!
And... we're aware of and working through push issues that are happening with Facebook's service talking to ours. Improvement coming.
Ben erg blij hoe Microsoft de Facebook app oppakt. Bijna om de week wel een update met handige nieuwe features :)!

Hopelijk brengt WP8.1/Blue ook een mogelijkheid voor Microsoft om de native apps te updaten via de Store, net als op Windows 8. Kunnen we hopelijk vaker en meer updates krijgen voor IE of Music+Video.

Trein & Regenmeter voor Windows Phone 7.x & 8!

• robkrekel
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18-09 09:36
Instagram app 6tag is vrijgegeven www.allaboutphones.nl/nie...ws-phone-vrijgegeven.html

• GerCor
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 19:28
Ja, en als ik de commentaren op WPCentral lees, is het een wereldapp. Mooi natuurlijk voor Windows Phone naast het feit dat MS bericht dat Windows Phone nummer 2 in Zuid-Amerika is geworden.

Edit: Ik was gisteren in de MM in Zwolle. Even de nieuwste Mediazine meegenomen. Er staat iets in over Xbox SmartGlass. Volgens MM is de app beschikbaar in de appstore voor iPhone, iPod Touch en iPad.

Kijk .... dat is wat mij betreft selectieve berichtgeving. De app is uiteraard beschikbaar voor Windows Phone en voor zover ik weet ook voor Android.

Zelf heb ik al maanden het idee dat Nederland zich niet bewust is van het potentieel van Windows Phone. Maar ja, wij lopen over het algemeen altijd achter de feiten aan.

[ Voor 37% gewijzigd door GerCor op 22-08-2013 14:07 ]

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 17:20
Alleen jammer dat ie apps maakt voor zulke nutteloze onzin als instagram en vine :P Wat moet je daar nou mee :/

• GerCor
Avalaxy schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 14:01:
Alleen jammer dat ie apps maakt voor zulke nutteloze onzin als instagram en vine :P Wat moet je daar nou mee :/
Een bijdrage leveren aan de Windows Store. De 6tag app blijkt, voor zover ik het begrijp uit commentaren op WPCentral, beter te zijn dan de officiële Instagram apps voor iOS en Android.

ps. Zelf gebruik is Vine en Instagram ook niet. Maar ja, ik gebruik YouTube en Facebook ook niet. Het is dus vooral belangrijk voor mensen die dat soort diensten wel graag willen gebruiken.

[ Voor 17% gewijzigd door GerCor op 22-08-2013 14:12 ]

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

• Crahsystor
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23:32
kruila schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 19:58:
Na de amber update blij met data sense, 1 probleempje bij het instellen daarvan kan ik bij de datum voor de maandelijkse reset kiezen uit de dagen van de maand: alleen bij mij kan ik NIET kiezen voor 29, 30 of 31.
Hebben jullie dat ook?
Ik heb geen Nokia maar een ATIV S en nog geen Data Sense :( Maar wat betreft die datum lijkt het me lui programmeer werk. De kortste maand, februari, heeft 28 dagen. Behalve in een schrikkeljaar. En 30 februari komen we al helemaal nooit meer tegen lijkt me. Is overigens wel geweest in een aantal landen.
Dus in plaats van controleren welke maand het is, is er gewoon een veilig getal gepakt.

Addicted to silent computing

• Niels9001
GerCor schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 13:59:
[...]

Ja, en als ik de commentaren op WPCentral lees, is het een wereldapp. Mooi natuurlijk voor Windows Phone naast het feit dat MS bericht dat Windows Phone nummer 2 in Zuid-Amerika is geworden.

Edit: Ik was gisteren in de MM in Zwolle. Even de nieuwste Mediazine meegenomen. Er staat iets in over Xbox SmartGlass. Volgens MM is de app beschikbaar in de appstore voor iPhone, iPod Touch en iPad.

Kijk .... dat is wat mij betreft selectieve berichtgeving. De app is uiteraard beschikbaar voor Windows Phone en voor zover ik weet ook voor Android.

Zelf heb ik al maanden het idee dat Nederland zich niet bewust is van het potentieel van Windows Phone. Maar ja, wij lopen over het algemeen altijd achter de feiten aan.
Correct, maar ook de kwaliteit van zo'n blaadje. Allemaal van die gastjes die een keyboard meenemen voor hun iPad, kekke bril, alles afweten over 'gadgets' en Instagram-kiekjes maken van hun Starbucks Frappacino.

Verder goed nieuws over 6tag. Gebruik Instagram / Vine zelf niet maar Rudy maakt echt top apps (en die snelheid!). Erg tof! Zie die app snel naar no.1 in de Best Bevonden lijst schieten! (Regenmeter staat vandaag op no. 3, hiephoi!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
De apps van Rudy Huyn hebben de 3 miljoen downloads gehaald lees ik op WPCentral. Knap hoor, en gefeliciteerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tropicc
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 25-01-2024
Al heel lang geen updates meer gekregen in de store en nu dus maar elke app apart gechecked op een update en zo'n 90% van mijn apps had een update :p
Was er een trucje om die automatische updatenotificaties weer werkend te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
Tropicc schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 14:18:
Al heel lang geen updates meer gekregen in de store en nu dus maar elke app apart gechecked op een update en zo'n 90% van mijn apps had een update :p
Was er een trucje om die automatische updatenotificaties weer werkend te krijgen?
Ik meen hier ergens gelezen te hebben dat als je bij Instellingen zoekt naar (systeem)updates er ook wordt gezocht naar app updates. Geen idee of dat ook echt zo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Dat postte ik, bij mij heeft het al meerdere keren gewerkt. Tot nu toe nog niets meegemaakt dat mijn bewering onderuit haalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Niels9001 schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 16:45:
[...]

Ik meen hier ergens gelezen te hebben dat als je bij Instellingen zoekt naar (systeem)updates er ook wordt gezocht naar app updates. Geen idee of dat ook echt zo is.
Kun je eenvoudig testen als de update van Regenmeter straks beschikbaar is. Bij mij werkt het in ieder geval wel, maar nu ik GDR2 al heb, controleer ik niet meer bij systeemupdates want de gewone updates van apps komen zich gewoon melden. Ik hoef ze niet te zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eeNer
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16-09 22:07
Ik kreeg gisterenavond een update voor THE Football app.

Erg mooie redesign gehad. Ik vond het al een fijne app maar met dit redesign issie nog mooier en handiger in gebruik.

http://www.windowsphone.c...ba-4c61-b0f2-7e5405122def

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sonny7
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 15-09 10:26
GerCor schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 17:09:
[...]

Kun je eenvoudig testen als de update van Regenmeter straks beschikbaar is. Bij mij werkt het in ieder geval wel, maar nu ik GDR2 al heb, controleer ik niet meer bij systeemupdates want de gewone updates van apps komen zich gewoon melden. Ik hoef ze niet te zoeken.
Bij mij werkt de store update functie al een dikke maand niet meer... Inmiddels al GDR2/Amber op m'n telefoon (920) staan, maar nog steeds geen store updates.. ook niet als ik controleer op updates in het instellingen menu... Helaas, maar wachten op een oplossing van Microsoft..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zet je je telefoon toevallig in de nacht uit? Hij kijkt namelijk 1x per dag en als ie dan niet aan staat, slaat ie het mooi over.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sonny7
Martinspire schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 13:22:
Zet je je telefoon toevallig in de nacht uit? Hij kijkt namelijk 1x per dag en als ie dan niet aan staat, slaat ie het mooi over.
Nee, telefoon staat altijd aan.. helaas krijg ik geen updates meer binnen sinds ik op vakantie ben geweest in het buitenland.. Nog geen oplossing kunnen vinden en al aardig wat geprobeerd.. Heb wel gehoord dat microsoft het probleem erkend en zoekt naar een oplossing.. Iemand nog meer tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Hooguit een 'total reset', dus terug naar fabrieksinstellingen. Zou ik dan zelf proberen want het lijkt mij een akelig probleem. Maar misschien heb je dat al gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sonny7
GerCor schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 16:53:
Hooguit een 'total reset', dus terug naar fabrieksinstellingen. Zou ik dan zelf proberen want het lijkt mij een akelig probleem. Maar misschien heb je dat al gedaan.
nope dat is de enigste optie die ik nog niet geprobeerd heb.. Wellicht maar een keertje proberen.. Ben alleen bang dat ik daar nogal wat tijd mee kwijt ben..Toch maar een keertje tijd maken dan :P

Maar het is inderdaad een akelig probleem.. Alle updates handmatig opzoeken..!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Welnee, zoveel tijd kost dat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sonny7
GerCor schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 17:59:
Welnee, zoveel tijd kost dat niet.
Deze week maar is een poging wagen dan! Hopelijk gaat alles goed met het maken van een back-up en het herstellen daarvan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Gewoon ogen dicht en klikken op: terug naar fabrieksinstellingen .... :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaninho
  • Laatst online: 26-08 09:54
Ik heb een probleem met Viber.Ik krijg namelijk geen notificaties meer wanneer ik gebeld wordt en wanneer ik een sms krijg! Ik zie ook geen gemiste bericht notificatie op mijn beginscherm. Ervaart iemand dit ook? Het rare is dat dit voorheen niet het geval was, maar echt sinds kort doet het raar. Verwijderen en opnieuw installeren heeft geen nut, want het probleem blijft aanhouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray-zor
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:12

Ray-zor

ach, je typt eens wat...

Voor de Synology NAS bezitters. Ik weet niet hoe lang die al in de store staat, maar naast de reeds bestaande "DS"-apps (DS Audio, DS photo+, etc.), heeft Synology eindelijk ook DS File uit. Werkt alleen met Disk Station Manager versie 4.3 beta of hoger. En laat nu net de final versie van 4.3 verschenen zijn... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tropicc
Ik heb sinds gister ineens wel weer updates. Kreeg er 18 en vanavond 1. Ik snap er niks van waarom het nu wel werkt, maar ik vind het prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stravincy
  • Registratie: April 2010
  • Niet online
Tropicc schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 21:32:
Ik heb sinds gister ineens wel weer updates. Kreeg er 18 en vanavond 1. Ik snap er niks van waarom het nu wel werkt, maar ik vind het prima :)
Bij mij doet hij het opeens ook weer sinds vandaag!
Na ongeveer twee maanden van geen automatische Store updates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sig69
  • Laatst online: 23:39
eeNer schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 12:57:
Ik kreeg gisterenavond een update voor THE Football app.

Erg mooie redesign gehad. Ik vond het al een fijne app maar met dit redesign issie nog mooier en handiger in gebruik.

http://www.windowsphone.c...ba-4c61-b0f2-7e5405122def
Ziet er goed uit, thanks! Zitten wel wat kleine dingetjes in, heb ze maar even gemaild.

Roomba E5 te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fireshade
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Fireshade

het is al een moje wir

kruila schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 19:58:
Na de amber update blij met data sense, 1 probleempje bij het instellen daarvan kan ik bij de datum voor de maandelijkse reset kiezen uit de dagen van de maand: alleen bij mij kan ik NIET kiezen voor 29, 30 of 31.
Hebben jullie dat ook?
Ja, bij mij is dat ook zo. Misschien beetje lui programmeerwerk inderdaad, maar toch wel lastig, lijkt me.
Misschien kan "Last day of the month" nog wel, maar "1 Day before end of the month" en "2 Days before end of the month" gaan spaak lopen bij een abbo-contractdatum als die op bijv. op de 28e v/d maand valt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maasmaas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20:34
Ray-zor schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 20:56:
Voor de Synology NAS bezitters. Ik weet niet hoe lang die al in de store staat, maar naast de reeds bestaande "DS"-apps (DS Audio, DS photo+, etc.), heeft Synology eindelijk ook DS File uit. Werkt alleen met Disk Station Manager versie 4.3 beta of hoger. En laat nu net de final versie van 4.3 verschenen zijn... :)
Ja heel mooi! Ik had DS File al een tijdje op m'n telefoon staan, maar ik had nog geen zin om de DSM 4.3 beta op m'n Synology te zetten. Gisteren toen de final uitkwam direct DSM geüpgradet. En ik moet zeggen, die DS File app werkt heel mooi! Je kunt mapjes maken, files downloaden op je telefoon, maar ook bestanden uploaden van je telefoon naar je Synology. Ik ben er heel blij mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yanze
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15-08 08:38
Wellicht interessant:

Eerste bijeenkomst Store Apps User Group
http://www.wp7.nl/37315/eerste-bijeenkomst-storeappsug/

http://www.linkedin.com/in/roeljanssens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sig69
  • Laatst online: 23:39
Over THE Football App: ik heb voor alle eredivisie clubs push aangezet, maar ik krijg geen notificaties terwijl PSV nu tegen AC Milaan speelt, en jullie?

Edit: mmm nu wel, moest ff op gang komen denk ik. Een live tile erbij had nog wel mooi geweest ook.

[ Voor 25% gewijzigd door sig69 op 28-08-2013 21:34 ]

Roomba E5 te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanction
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Krijgen jullie bij de RTLZ app ook geen nieuws meer? Blijft staan op 'loading', heb er al een tijdje last van. De koersen en video's doen het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• picardo
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 05-09 10:07
Sanction schreef op zaterdag 31 augustus 2013 @ 17:02:
Krijgen jullie bij de RTLZ app ook geen nieuws meer? Blijft staan op 'loading', heb er al een tijdje last van. De koersen en video's doen het wel.
Hier hetzelfde .. Is al heel lang .. Gebruik nu bing finance .. Veel beter ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3CPO
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 18-01 06:46
Wie heeft er ervaring met DME 4.1 BETA 2 ?
Wil overstappen op windows phone maar DME moet wel werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16-09 16:40
Ah, een Windows Phone topic waar ik nog niet in lurk.. ;)

Vraagje: iemand toevalliog al een app tegen gekomen waarmee je videos kan streamen over je netwerk (dus niet vanaf Skydrive of interwebs)? IOS en Android hebben er wel een paar.. Enige wat ik kan vinden is een app die dit doet dmv Plex voor 5 euro.. Zou mooi zijn als er een app is die gewone Windows shares kan benaderen.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Kreeg mailtje van MS, WP8 development voor beginners, mocht je toch wat zelf willen gaan bouwen :P
http://www.microsoftvirtu...t-for-absolute-beginners-

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• .Johnny
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07 11:10
SinergyX schreef op woensdag 04 september 2013 @ 23:55:
Kreeg mailtje van MS, WP8 development voor beginners, mocht je toch wat zelf willen gaan bouwen :P
http://www.microsoftvirtu...t-for-absolute-beginners-
Leuk, vereist alleen wel ook Windows 8! :-(

• FORZAM
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 05-09 15:32
.Johnny schreef op donderdag 05 september 2013 @ 10:23:
[...]

Leuk, vereist alleen wel ook Windows 8! :-(
Daarvoor bestaat dan nog een evaluatie-versie die je 90 dagen mag gebruiken. Ik dacht gisteren de SDK maar eens te installeren om te proberen of het haalbaar was om een bepaald app-idee uit te werken met m'n beperkte kennis.

Echter, hoewel de SDK perfect te installeren is kan je de emulator niet draaien als je processor geen SLAT ondersteund voor hyper-v. En laat de twee pc's die ik ter beschikking heb (1 17" MBP met Core2Duo T9550 en een Dell Precision met een T9500) dit nu niet ondersteunen. Ik heb dus minstens een toestel met een processor van de Core iX generatie nodig.

En om daar nu een nieuw systeem voor te kopen...

• .Johnny
Is er geen andere manier om te emuleren? want het ontwikkelen zelf is niet afhankelijk van Windows 8.

• FORZAM
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 05-09 15:32
.Johnny schreef op donderdag 05 september 2013 @ 13:59:
Is er geen andere manier om te emuleren? want het ontwikkelen zelf is niet afhankelijk van Windows 8.
Voor zover ik kan zien niet. (Maar ik heb me er dan ook maar een half uurtje mee bezig gehouden.)

Enige andere manier van testen is om het effectief op een toestel te testen. Echter, zonder een registered developer te zijn (en dus de kost al betaald te hebben) kan je maar één toestel registreren om de app op te testen. Dat zou dan willen zeggen dat ik enkel kan testen hoe de app zich gedraagd op een WP8 toestel met een resolutie van 800x480 met 1GB RAM. Alle andere mogelijke varianten moet ik dan maar gokken dat het ook wel zal werken.

Nee, ook dat lijkt me niet erg interessant.

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:37

mvds

Totally awesome!

Hebben meer mensen problemen met Spotify op WP8? Spotify weigert bij mij om te synchroniseren over wifi (optie staat greyed out)en doet dat steeds over 3G terwijl dat uit staat. Ook trekt ie mijn batterij leeg, terwijl ie niet eens draait. Ik heb wel Premium, dus het zou gewoon moeten werken op mijn telefoon. Op mijn vorige Lumia (met WP7.8) deed ie het prima.

• Avalaxy
.Johnny schreef op donderdag 05 september 2013 @ 13:59:
want het ontwikkelen zelf is niet afhankelijk van Windows 8.
Wel, want de emulator draait in Hyper-V.

[ Voor 8% gewijzigd door Avalaxy op 05-09-2013 15:27 ]

• GerCor
xxxneoxxx schreef op woensdag 04 september 2013 @ 23:29:
Ah, een Windows Phone topic waar ik nog niet in lurk.. ;)

Vraagje: iemand toevalliog al een app tegen gekomen waarmee je videos kan streamen over je netwerk (dus niet vanaf Skydrive of interwebs)? IOS en Android hebben er wel een paar.. Enige wat ik kan vinden is een app die dit doet dmv Plex voor 5 euro.. Zou mooi zijn als er een app is die gewone Windows shares kan benaderen.. ;)
Iets als Media Smart? http://www.windowsphone.c...19-4cec-9595-d11861a7d14b

Kun je jouw video's lokaal (op je foon) of op een Tv (player) o.i.d. bekijken.

En, gisteren een mooie update van Skype. Nu met video boodschap (upload). Like it. _/-\o_

EDIT

Net nog even mailcontact gehad met de maker van de app MediaSmart. De app vindt mijn Tv (wired)- als player - niet automatisch. Mijn Laptop pc (wireless) wel. Dus, nu heb ik er weinig aan. Maar de 'next on the list' is het handmatig invoeren van IP-adressen voor devices.

Beter .... :9

[ Voor 26% gewijzigd door GerCor op 05-09-2013 17:24 ]

• twiFight
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Net de GDR2 update geinstalleerd. DataSense is handig. Hij is bij mij ook redelijk accuraat.
Als ik het extraheer naar mijn limiet (1 GB) dan loopt hij minder dan 10 MB er naast. Mijn provider is Tele2. Al met al dus een prima tooltje om te zien of je bijna over je limiet gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Nu online

SomerenV

It's something!

mvds schreef op donderdag 05 september 2013 @ 15:16:
Hebben meer mensen problemen met Spotify op WP8? Spotify weigert bij mij om te synchroniseren over wifi (optie staat greyed out)en doet dat steeds over 3G terwijl dat uit staat. Ook trekt ie mijn batterij leeg, terwijl ie niet eens draait. Ik heb wel Premium, dus het zou gewoon moeten werken op mijn telefoon. Op mijn vorige Lumia (met WP7.8) deed ie het prima.
Ik heb er zelf geen last van en gebruik de app dagelijks voor minstens een uur. Vandaag nog twee albums offline gesyncd via wifi en de app verbruikt niet meer stroom dan normaal. Zodra de app afgesloten is verbruikt het helemaal niks meer. Misschien een keertje verwijderen en opnieuw installeren?

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Damn, mijn Lumia 820 dev heeft nog steeds geen GDR2 :/ Ik ben het nu wel echt zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:37

mvds

Totally awesome!

SomerenV schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 02:01:
[...]

Ik heb er zelf geen last van en gebruik de app dagelijks voor minstens een uur. Vandaag nog twee albums offline gesyncd via wifi en de app verbruikt niet meer stroom dan normaal. Zodra de app afgesloten is verbruikt het helemaal niks meer. Misschien een keertje verwijderen en opnieuw installeren?
Dat heb ik helaas al geprobeerd. En het blijft gewoon hetzelfde. Als ik inlog dan kan ik mijn afspeellijsten benaderen maar bij allen is de schakelaar om offline beschikbaar te maken greyed out. Ik kan in het overzicht (waar alle afspeellijsten onder elkaar staan) wel lijsten selecteren (multi selectie) om te synchroniseren, maar ook dan doet ie het niet.

Start ik mijn telefoon helemaal opnieuw op, niks aan de hand, maar als ik Spotify start, ook al speel ik niks af, dan trekt ie mijn batterij leeg en zie ik het dataverbruik over 3G oplopen. Synchronisatie over 3G staat vanzelfsprekend uit. En zoals ik al zei, hij speelt niks af. (Dus streamt ook niet)

Echt heel vaag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Johnny
Avalaxy schreef op donderdag 05 september 2013 @ 15:26:
[...]

Wel, want de emulator draait in Hyper-V.
De emulator heb je niet nodig om te ontwikkelen, alleen om te testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevalley
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 25-06 22:39
Vraagje, in dit topic wellicht meer kans op succes:

Ik heb HERE afgelopen weekend in Belgie gebruikt, terwijl ik mobiel netwerk/roaming had uitstaan. Ik dacht dus dat ik de kaart had gedownload. Dit bleek terug in Nederland niet het geval te zijn.

Echter de navigatie deed het echter wel gewoon, misschien omdat internetverbinding binnen HERE aanstond. Toen ik deze had uitgeschakeld deed de navigatie het niet meer. Maar het kan toch niet zo zijn dat een app als HERE de uitgeschakelde instellingen uit het normale instellingenmenu overruled? In elk geval zal ik het volgende maand wel op mijn rekening zien in dat geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Avalaxy schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 02:05:
Damn, mijn Lumia 820 dev heeft nog steeds geen GDR2 :/ Ik ben het nu wel echt zat.
Dan installeer je het zelf toch via NCS?

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Phyxion schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 08:56:
[...]

Dan installeer je het zelf toch via NCS?
Begin ook ongeduldig te worden :+
Heb je goede how-to ergens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18-09 14:48

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

.Johnny schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 08:26:
[...]

De emulator heb je niet nodig om te ontwikkelen, alleen om te testen.
Op de letter heb je gelijk, in de praktijk ligt dat helaas anders; je wilt eigenlijk constant weten of het eea werkt. Voor elke app die meer doet dan een RSS feed weergeven heb je wel degelijk iets nodig om te testen.

However; ik zou gewoon even VMWare installeren en daar de 64 bits evaluatieversie van Windows 8 in draaien. Hier is een aardig artikel hoe je dit zelfs op je Mac aan de praat krijgt..

Rowdy.nl - X++ by day. C# by night. I drink coffee in the morning and beer in the evening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bhorvers
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-06-2023
Wie kan mij vertellen hoe ik mijn outlook taken op een live tile krijg ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Johnny
Is er iemand die My Commute van Nokia gebruikt en weet hoe je het moet gebruiken? ik kan mijn hoofd er maar niet omheen vouwen hoe het nu precies zit. Vaak juist als ik onderweg ben wil ik even snel kijken of ik rare dingen ga meemaken, maar dan krijg ik alleen maar instellingen te zien en niet de commute met tijd zelf. soms ook weer wel. ik vind het daardoor superirritant, zit je in de auto, moet je opletten en niet op je telefoon hoeven klooien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mkrmr
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 17-09 20:36

mkrmr

Tesla Model 3, BMW K1600

.Johnny schreef op maandag 09 september 2013 @ 20:06:
Is er iemand die My Commute van Nokia gebruikt en weet hoe je het moet gebruiken? ik kan mijn hoofd er maar niet omheen vouwen hoe het nu precies zit. Vaak juist als ik onderweg ben wil ik even snel kijken of ik rare dingen ga meemaken, maar dan krijg ik alleen maar instellingen te zien en niet de commute met tijd zelf. soms ook weer wel. ik vind het daardoor superirritant, zit je in de auto, moet je opletten en niet op je telefoon hoeven klooien...
Je woon-werk route ingeven inlcusief instellingen en vastpinnen aan het startmenu, dan kun je makkelijk even kijken of er iets is voordat je in de auto stapt (of terwijl de Phone in de autohouder hangt). Zo is het volgens mij bedoeld door Here Drive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devin19
  • Niet online
Gisteren ben ik naar Roger Waters geweest, en heb daar een aantal foto's en filmpjes gemaakt met Nokia Pro Cam. De kwaliteit is niks mis mee, alleen ging de app niet uit de portrait stand, en zijn nu dus alle foto's en filmpjes in portrait ipv. landscape.

Heeft iemand hetzelfde probleem met Nokia Pro Cam op de 920, en weet iemand misschien een oplossing zodat ik dit in de toekomst kan voorkomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Johnny
In mijn ervaring doet het dat niet. Of misschien alleen als je exact op de locatie bent waarvandaan je moet vertrekken? Ik heb em ook gepinned maar heel vaak staat de reistijd er dus niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sonny7
Devin19 schreef op maandag 09 september 2013 @ 22:49:
Gisteren ben ik naar Roger Waters geweest, en heb daar een aantal foto's en filmpjes gemaakt met Nokia Pro Cam. De kwaliteit is niks mis mee, alleen ging de app niet uit de portrait stand, en zijn nu dus alle foto's en filmpjes in portrait ipv. landscape.

Heeft iemand hetzelfde probleem met Nokia Pro Cam op de 920, en weet iemand misschien een oplossing zodat ik dit in de toekomst kan voorkomen?
Dit was mij ook al opgevallen. De app doet dit alleen niet elke keer, dus ik vermoed een bugje. Hopelijk wordt dit gauw verholpen door Nokia.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sonny7
.Johnny schreef op maandag 09 september 2013 @ 23:10:
In mijn ervaring doet het dat niet. Of misschien alleen als je exact op de locatie bent waarvandaan je moet vertrekken? Ik heb em ook gepinned maar heel vaak staat de reistijd er dus niet...
De live-tile laat alleen de reistijd zien op de tijden die je aangegeven hebt toen je de route maakte.
Bijvoorbeeld je hebt op je route aangegeven dat je om 7 uur 's ochtends vertrekt en om 17 uur weer vertrekt van je werkt. De live-tile wordt dan vanaf 6 uur 's ochtends bijgewerkt en vanaf 16.00 uur smiddags. Zodat je de reistijd kan aflezen als je daadwerkelijk naar huis/werk vertrekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defcon84
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 19-09 07:46

defcon84

Multipass?

Yup, ik gebruik het ook, werkt best goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Driek
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online
Sonny7 schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 08:43:
[...]

De live-tile laat alleen de reistijd zien op de tijden die je aangegeven hebt toen je de route maakte.
Bijvoorbeeld je hebt op je route aangegeven dat je om 7 uur 's ochtends vertrekt en om 17 uur weer vertrekt van je werkt. De live-tile wordt dan vanaf 6 uur 's ochtends bijgewerkt en vanaf 16.00 uur smiddags. Zodat je de reistijd kan aflezen als je daadwerkelijk naar huis/werk vertrekt.
En vervolgens moet het zo zijn dat als je op de livetile klikt, hij de route opent, en keurig met kleurtjes aangeeft waar de vertragingen optreden.
Alleen dit werkt dus inderdaad niet altijd. De ene keer krijg je keurig de route, de andere keer kom je in de settings en kan je met geen mogelijkheid de route selecteren.

Tijd van werken, tijd van rusten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Johnny
Inderdaad; gisteren bijvoorbeeld: ik zag dat het werkte toen ik naar de auto liep 'smiddags, want ik zag dat de reistijd er goed uit zag. Stap in de auto en rij weg, wil em weer aanzetten: zie ik alleen die settings en geen route of tijd meer.
Waar blijft die Waze beta-invite als je hem nodig hebt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18:58
Ik heb die Nokia Pro Cam even als standaard camera geïnstalleerd gehad, maar ik ben er al snel weer vanaf gestapt. Ik vind de opties tot nu toe vooral een gimmick en verder duurt het gewoon veel langer om foto's te maken dan de standaard camera app. Ook kan je met de standaard camera app foto's maken zonder de telefoon te unlocken (door de fotoknop in te houden), toen ik de Nokia Pro Cam als standaard camera ingesteld had moet ik elke keer toch eerst het toestel unlocken. Alleen al daarom geen Nokia Pro Cam voor mij.
Sonny7 schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 08:41:
Dit was mij ook al opgevallen. De app doet dit alleen niet elke keer, dus ik vermoed een bugje. Hopelijk wordt dit gauw verholpen door Nokia.
BugJE?? Een bug die je foto's verpest lijkt me toch wel een behoorlijke bug :P

[ Voor 24% gewijzigd door Luuk1983 op 10-09-2013 09:52 ]

AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wietsee.
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21:58
Sonny7 schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 08:41:
[...]

Niet voor niets is daarom ook de Nokia Pro Cam tijdelijk uit de Store gehaald.

Web Enrichment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sonny7
Luuk1983 schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 09:51:
Ik heb die Nokia Pro Cam even als standaard camera geïnstalleerd gehad, maar ik ben er al snel weer vanaf gestapt. Ik vind de opties tot nu toe vooral een gimmick en verder duurt het gewoon veel langer om foto's te maken dan de standaard camera app. Ook kan je met de standaard camera app foto's maken zonder de telefoon te unlocken (door de fotoknop in te houden), toen ik de Nokia Pro Cam als standaard camera ingesteld had moet ik elke keer toch eerst het toestel unlocken. Alleen al daarom geen Nokia Pro Cam voor mij.

[...]

BugJE?? Een bug die je foto's verpest lijkt me toch wel een behoorlijke bug :P
Je kunt je foto's eenvoudig reframen, zodat ze landscape komen te liggen :-) twee maal klikken en hij draait naar landscape.

Vreemd, Pro-cam start bij mij ook gewoon op door de fotoknop in te drukken en ik hoef de telefoon dus niet eerst te unlocken. (Heb pro-cam wel als standard foto-app)

Ik ben wel tevreden met de Pro-Cam app, doordat ik veel met de instellingen kan prutsen lukt het me vaak om betere foto's te schieten dan bij de 'automatische' instellingen ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dexter
  • Laatst online: 10-09 10:34

Dexter

d((o_o))b

Wietsee. schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 10:10:
[...]

Niet voor niets is daarom ook de Nokia Pro Cam tijdelijk uit de Store gehaald.
Aha...dus dat was de reden dat ik hem niet kon downloaden na mijn hard-reset :)

'It's all a matter of opinion' LTJ Bukem | 'You don't need eyes to see, you need vision' Maxi Jazz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranQuilNL
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 24-03-2022
Dexter schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 10:50:
[...]

Aha...dus dat was de reden dat ik hem niet kon downloaden na mijn hard-reset :)
Ditto!

Toch handig deze topic, want kwam juist hier lezen of er al iets meer over bekend was en zie ineens dit. Einde zoektocht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defcon84

defcon84

Multipass?

.Johnny schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 09:32:
Inderdaad; gisteren bijvoorbeeld: ik zag dat het werkte toen ik naar de auto liep 'smiddags, want ik zag dat de reistijd er goed uit zag. Stap in de auto en rij weg, wil em weer aanzetten: zie ik alleen die settings en geen route of tijd meer.
Waar blijft die Waze beta-invite als je hem nodig hebt!
Doe eens naar rechts sliden als je bij die "settings" pagina bent :)
mss issie daar wel

• .Johnny
@defcon84; dat was natuurlijk het eerste dat ik probeerde :-) nee, helaas. het is echt gewoon heel onvoorspelbaar.

• defcon84

defcon84

Multipass?

haha owkay :)
daar zit ie bij mij immers.

• the Runningman
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 15-09 11:54
Hoe komt het eigenlijk dat Tweakers nog steeds geen app heeft ontwikkeld voor hun eigen site. Als ik dat vergelijk met de android app, dan is de huidige tweakers app nogal buggie en karig.
the Runningman schreef op donderdag 12 september 2013 @ 10:08:
Hoe komt het eigenlijk dat Tweakers nog steeds geen app heeft ontwikkeld voor hun eigen site. Als ik dat vergelijk met de android app, dan is de huidige tweakers app nogal buggie en karig.
Huidige tweakers app is ook niet van Tweakers maar van een Tweaker. Verder zijn ze bezig met een responsive-versie van de huidige site. Misschien dat het daarna nog gaat gebeuren, maar ik verwacht geen wonderen. Overigens zijn ze erg matig met het compatible maken van IE10 met de site, dus ook daar heb je nog wel wat zaken die wat minder werken omdat het allemaal voor Android ontworpen is.

Martinspire - PC, PS5, XSX

• RoJan
  • Laatst online: 14-07 12:51
De Windows 8 app is ook abominabel.

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

iets met prioriteiten, grootte van de doelgroep en vooral dat je centjes maar 1 keer kan uitgeven. Er is dus helaas nog steeds geen officiele Tweakers app voor WP

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

• GerCor
PaT schreef op donderdag 12 september 2013 @ 12:03:
[...]

iets met prioriteiten, grootte van de doelgroep en vooral dat je centjes maar 1 keer kan uitgeven. Er is dus helaas nog steeds geen officiele Tweakers app voor WP
Het zou inderdaad 'helaas' zijn als er duidelijk vraag naar is. Volgens mij is Tweakers vooral Android en in mindere mate iOS. Er valt weinig te tweaken aan WP.

Het verhaal van 'centjes' vind ik persoonlijk geen argument. Zat appjes die door WP/Win fanatiekelingen zijn gemaakt .... in hun eigen tijd en op eigen kosten.

Zelf kijk ik op tweakers vrijwel uitsluitend naar 'alles' over WP. Want wat bijvoorbeeld het 'nieuws' betreft lopen ze altijd een dag achter. Nieuws is dus, wat mij betreft géén prioriteit, maar snijdt alleen nog de grootte van de doelgroep hout.

Kortom, ik mis geen app van tweakers.net op WP. Maar ik kan me voorstellen dat er vanuit WP bezitters vraag naar is.

• kenneth
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Met een responsive site zou ik al blij genoeg zijn. En video's die ik mobiel kan bekijken :)

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

• SinergyX
  • Registratie: November 2001

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

GerCor schreef op donderdag 12 september 2013 @ 13:47:

Het verhaal van 'centjes' vind ik persoonlijk geen argument. Zat appjes die door WP/Win fanatiekelingen zijn gemaakt .... in hun eigen tijd en op eigen kosten.
Dat is wel het probleem, als een 'derde' zo'n app maakt, heeft T.net geen directe inzake/beheer op welke informatie wordt opgeslagen en doorgespeeld. Zeker username/pass is daar gevoelig voor.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• weid1374
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-04-2024

weid1374

Levensgenieter

Op Android heb ik de app Wifi Analyzer om the kijken welke Wifi netwerken er zijn en hoe sterk die zijn. Op Windows Phone kan ik zoiets nog niet vinden..

Of kijk ik met m'n neus?

• JaccoW
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11-08 23:23

JaccoW

Kijkt en Luistert

Bestaat er zoiets als een app die door middel van NFC je OV-chipkaart uit kan lezen? Dat zou pas echt een toegevoegde waarde zijn van NFC.

Z-machine OriginID: JaccoW

• Tropicc
Hele handige app die ik vandaag zag is Daily Dashboard.

Dit is een agenda app, maar bevat veel meer informatie, zoals het weer, verjaardagen, batterijpercentage.
De agenda laat in één oogopslag zien hoe laat je eerste afspraak is en je laatste en hoe laat je laatste is afgelopen. Daarnaast kun je per dag, week en maand overzichtelijk je agenda bekijken. Echt een aanrader!

• Emgeebee
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14:48
Tropicc schreef op donderdag 12 september 2013 @ 16:18:

Dit is een agenda app, maar bevat veel meer informatie, zoals het weer, verjaardagen, batterijpercentage.
De agenda laat in één oogopslag zien hoe laat je eerste afspraak is en je laatste en hoe laat je laatste is afgelopen. Daarnaast kun je per dag, week en maand overzichtelijk je agenda bekijken. Echt een aanrader!
Thanks, die ga ik eens proberen. :)

• SjorsC
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19-09 12:01
weid1374 schreef op donderdag 12 september 2013 @ 15:33:
Op Android heb ik de app Wifi Analyzer om the kijken welke Wifi netwerken er zijn en hoe sterk die zijn. Op Windows Phone kan ik zoiets nog niet vinden..

Of kijk ik met m'n neus?
Gewoon wifi aantikken bij instellingen?

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19-09 11:30

CAP-Team

XBL: CAPTeam

RoJan schreef op donderdag 12 september 2013 @ 11:48:
[...]

De Windows 8 app is ook abominabel.
Ik zie absoluut geen meerwaarde voor een app voor Windows 8. Je gaat dan toch gewoon met de browser naar Tweakers.net? :?

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

• Emgeebee
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14:48
CAP-Team schreef op donderdag 12 september 2013 @ 16:48:
[...]

Ik zie absoluut geen meerwaarde voor een app voor Windows 8. Je gaat dan toch gewoon met de browser naar Tweakers.net? :?
Dan kan je net zo goed stellen dat je geen meerwaarde ziet in een app. Voor wat dan ook.

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19-09 11:30

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Ik moet zeggen dat ik inderdaad vrij weinig apps gebruik om web content te ontsluiten. Ik gebruik meestal de (mobiele) site.
Voor weer e.d. gebruik ik wel (live) tiles.

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

• xxxneoxxx
Tropicc schreef op donderdag 12 september 2013 @ 16:18:

Zo vind ik Live Tile Agenda ook zo super. Gewoon een livetile, waar een shitload aan in te stellen is, die lekker makkelijk afspraken e.d. laat zien. Kan meerdere agenda's aan, kleurcoderingen geven aan typen afspraken en verschillende agenda's etc etc.

• weid1374
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-04-2024

weid1374

Levensgenieter

SjorsC schreef op donderdag 12 september 2013 @ 16:44:
[...]

Gewoon wifi aantikken bij instellingen?
Dat toont niet de sterkte van het signaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoJan
weid1374 schreef op donderdag 12 september 2013 @ 21:48:
[...]

Dat toont niet de sterkte van het signaal.
Niet in cijfers, maar wel met meer of minder streepjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat het dan weer niet toont is op welk kanaal ze zitten. Dat soort apps gebruik je (eigen ervaring) alleen als je een kanaal moet uitkiezen op de router. (Iets dat je met een goede router ook niet zou hoeven te doen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tropicc
xxxneoxxx schreef op donderdag 12 september 2013 @ 20:40:
[...]

Zo vind ik Live Tile Agenda ook zo super. Gewoon een livetile, waar een shitload aan in te stellen is, die lekker makkelijk afspraken e.d. laat zien. Kan meerdere agenda's aan, kleurcoderingen geven aan typen afspraken en verschillende agenda's etc etc.
Heet die app Live Tile Agenda? Want als ik daar op zoek krijg ik niet een app die precies zo heet. Of doel je op de standaard calender app met live tile?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
Tropicc schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 10:18:
[...]

Heet die app Live Tile Agenda? Want als ik daar op zoek krijg ik niet een app die precies zo heet. Of doel je op de standaard calender app met live tile?
Nope, echt een losse app.. Vind hem zelf wel in de store, maar ik heb gemerkt dat de store op de telefoon af en toe sowieso een beetje vaag kan doen qua zoekresultaten.. Dus dan maar via de site.. :)
http://www.windowsphone.c...51-41cf-ae8a-8e4b3ed7f7ea

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoJan
Persoonlijk vind ik Simple Calendar echt schitterend. Vooral de brede livetiles zijn een plaatje.

http://www.windowsphone.c...d8-4cf8-9891-da9579ce2692

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
En mijn favoriet is True Calendar 8. In ieder geval in het Nederlands. Ik wil al mijn apps in het Nederlands, en anders gebruik ik ze bij voorkeur niet.

http://www.windowsphone.c...78-44d8-a57f-f8338de3968e

Wel jammer dat er geen plaatje van de Live Tile zit bij deze link want die is ook gewoon prima.

[ Voor 16% gewijzigd door GerCor op 13-09-2013 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

Nu jullie het toch over Kalenders hebben.
Ik deel met mijn zoon een agenda, aan die google agenda zit een HvA Personal timetabel gekoppeld.

De normale afspraken die hij erin zet zie ik wel op mijn Lumia, maar die van de HvA komt niet door. Iemand een idee? (heb nog geen Amber update)
(ik gebruik de Chronos kalender)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Tsja, of jij de Chronos agenda nou wel of niet gebruikt ... dat maakt volgens mij helemaal niks uit. Komt het binnen in de agenda van jouw Lumia, want dan is Chronos vraag 2.

Maar verder is dat HvA natuurlijk wel erg specifiek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomverhoeff
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-09 00:27
hjs schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 12:50:
Nu jullie het toch over Kalenders hebben.
Ik deel met mijn zoon een agenda, aan die google agenda zit een HvA Personal timetabel gekoppeld.

De normale afspraken die hij erin zet zie ik wel op mijn Lumia, maar die van de HvA komt niet door. Iemand een idee? (heb nog geen Amber update)
(ik gebruik de Chronos kalender)
De HvA timetable komt bij Google binnen als een losse iCalendar feed. Deze agenda's zijn nu lastig te syncen, maar na de GDR2 update waarin de Google synchronisatie verbeterd wordt kun je alle agenda's weer goed weergeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

Dat vermoeden had ik al, thnx.
En chronos haalt zelf zijn info op bij Google, niet via de account die je hebt ingesteld.

[ Voor 60% gewijzigd door hjs op 13-09-2013 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
Ja, ik sync 3 verschillende kalenders, waarvan eentje de planning is van mijn werk. Zijn dus nogal wat afspraken die op een livetile moeten kunnen.. Vind het handig om in 1 oogopslag te kiunnen zien wat er de komende dagen op mij afkomt. Vandaar de live tile agenda.

Maar, een goed teken. Zoveel mensen, zoveel wensen. En het lijkt er op dat, waar zelfs de standaard functionaliteit van het OS ons in de steek laat, er in elk geval wel een kwaliteits app is (are you paying attention, Android?) die dit gat weet op te vullen. Wat nou, het ecosysteem heeft geen apps? ;)

[ Voor 8% gewijzigd door xxxneoxxx op 13-09-2013 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
hjs schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 13:44:
Dat vermoeden had ik al, thnx.
En chronos haalt zelf zijn info op bij Google, niet via de account die je hebt ingesteld.
MS is wéér veel te aardig voor Google.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devin19
  • Niet online
MS is wéér veel te aardig voor Google.
Inderdaad, als je kijkt hoe Google tegenover Microsoft doet (YouTube app...)
Pagina: 1 ... 52 ... 118 Laatste

Let op:
Discussies/updates over eigen gemaakte apps mogen in het Post hier je eigen Windows Phone App! topic.