Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 06-09 05:12
ING Nederland Beste Vincent, we zitten nu in de afrondende fase waarna de app wordt aangeboden aan de Windows Store. Tegen de tijd dat we de app lanceren posten we dit onder andere op onze facebook wall. Dit zal zeker deze maand gebeuren!
Aldus ING op haar Facebook pagina. Lijkt erop dat de applicatie nog NIET is ingediend bij MS.

Aangezien ze al die tijd aangeven 'dat de app zeker weten in Juni komt' verwacht ik dat ze al een voortrajectje met MS gedaan hebben om eventuele bugs eruit te halen. Ik denk dat het indienen dus ook niets meer is als een formaliteit.

De maand Juni heeft nog 9 dagen na vandaag.. na 1,5 jaar wachten kunnen die er ook nog wel bij :).

Trein & Regenmeter voor Windows Phone 7.x & 8!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaWierie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 02-07 20:26
Sonny7 schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 19:58:
Met de telefoon de computer besturen is zeer goed mogelijk. Splashtop2 is daarvoor echt een top app!
link:

http://www.windowsphone.c...9e-4d20-af5e-126045a238b8
Wauw! Briljant gewoon! Tot 1 augustus gratis dus snel downloaden :)
Bedankt!

Is er ook een App om het andersom te doen? (dus mijn windows phone scherm op mijn laptop)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AlphaWierie schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 20:10:Is er ook een App om het andersom te doen? (dus mijn windows phone scherm op mijn laptop)
Dat is volgens mij helemaal niet meer mogelijk met Windows phone.

Doet me wel terugdenken aan Windows mobile :) waar je met je muiscursor zo naar je mobiel kon gaan om hem te bedienen.. Regelmatig was ik me cursor kwijt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaWierie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 02-07 20:26
Verwijderd schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 20:18:
[...]

Dat is volgens mij helemaal niet meer mogelijk met Windows phone.

Doet me wel terugdenken aan Windows mobile :) waar je met je muiscursor zo naar je mobiel kon gaan om hem te bedienen.. Regelmatig was ik me cursor kwijt :)
Idd! dat was ideaal voor het sturen van een smsje enz. Daarom zoek ik ook zo soort app.
Op mijn oude android gebruikte ik AirDroid. Dat werkte super.

[ Voor 6% gewijzigd door AlphaWierie op 20-06-2013 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Niels9001 schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 19:35:
[...]

Aldus ING op haar Facebook pagina. Lijkt erop dat de applicatie nog NIET is ingediend bij MS.

Aangezien ze al die tijd aangeven 'dat de app zeker weten in Juni komt' verwacht ik dat ze al een voortrajectje met MS gedaan hebben om eventuele bugs eruit te halen. Ik denk dat het indienen dus ook niets meer is als een formaliteit.

De maand Juni heeft nog 9 dagen na vandaag.. na 1,5 jaar wachten kunnen die er ook nog wel bij :).
Ik gok dat ie best wel ingediend is, maar dat ie gewoon teruggekomen is met een melding dat iets niet goed is. Dus dat heeft dan weer even nodig om te fixen en weer in te zenden.

Of ze moeten een actie willen starten waarbij ook Windows 8 en Windows Phone in voorkomen. Ze gingen hem tenslotte voor beide systemen uitbrengen, misschien willen ze dat gelijktijdig doen.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 17:20
[...]

Ik vraag me af of Microsoft Nederland de mogelijkheid om de certificatie te skippen. Bij mijn weten niet, ik ben in ieder geval nog niemand tegengekomen die weet hoe dat moet. Het certificeren wordt namelijk door een extern bedrijf gedaan waar Microsoft geen invloed op uit kan oefenen. Zelfs de collega's uit Redmond kunnen dat niet.

Wel weet ik dat er aan de ING app minimaal twee consultants van Microsoft meewerken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanN
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Avalaxy schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 01:22:
[...]

Ik vraag me af of Microsoft Nederland de mogelijkheid om de certificatie te skippen. Bij mijn weten niet, ik ben in ieder geval nog niemand tegengekomen die weet hoe dat moet. Het certificeren wordt namelijk door een extern bedrijf gedaan waar Microsoft geen invloed op uit kan oefenen. Zelfs de collega's uit Redmond kunnen dat niet.
Je kunt al wel de certificatie doen zonder de app te publiceren. Dat betekend dan waarschijnlijk wel dat zodra ze nog wat wijzigingen doen de app opnieuw moet worden gevalideerd maar dat de kans veel kleiner is dat er issues met de app zijn die er voor zorgen dat de app wordt afgekeurd.

Strava | :-( + ┌(^0^)┘= :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
Avalaxy schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 01:22:
[...]Ik vraag me af of Microsoft Nederland de mogelijkheid om de certificatie te skippen. Bij mijn weten niet, ik ben in ieder geval nog niemand tegengekomen die weet hoe dat moet. Het certificeren wordt namelijk door een extern bedrijf gedaan waar Microsoft geen invloed op uit kan oefenen. Zelfs de collega's uit Redmond kunnen dat niet.

Wel weet ik dat er aan de ING app minimaal twee consultants van Microsoft meewerken.
BastiaanN schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 08:52:
[...]
Je kunt al wel de certificatie doen zonder de app te publiceren. Dat betekend dan waarschijnlijk wel dat zodra ze nog wat wijzigingen doen de app opnieuw moet worden gevalideerd maar dat de kans veel kleiner is dat er issues met de app zijn die er voor zorgen dat de app wordt afgekeurd.
Dat is inderdaad wat ik bedoelde. Ik snap dat skippen een te groot woord is, maar het lijkt me sterk dat ING het afgeeft bij MS en dat het dan maar afwachten is. Ik neem aan dat er al veel vaker is getest tijdens het hele proces, en dat MS inderdaad als consultant bepaalde dingen kan aangeven.

Mij lijkt dat 'grote' apps zoals ING, WhatsApp etc. voorrang krijgen. Nokia schijnt bijv. met WhatsApp te werken.

Is ook niet verkeerd natuurlijk.. Zo lang die apps maar blijven komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• misjavs
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 08-10-2024
Niels9001 schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 09:37:
[...]

[...]

Dat is inderdaad wat ik bedoelde. Ik snap dat skippen een te groot woord is, maar het lijkt me sterk dat ING het afgeeft bij MS en dat het dan maar afwachten is. Ik neem aan dat er al veel vaker is getest tijdens het hele proces, en dat MS inderdaad als consultant bepaalde dingen kan aangeven.

Mij lijkt dat 'grote' apps zoals ING, WhatsApp etc. voorrang krijgen. Nokia schijnt bijv. met WhatsApp te werken.

Is ook niet verkeerd natuurlijk.. Zo lang die apps maar blijven komen :)
Volgens mij is het lastige dat MS moet kunnen inloggen in het systeem om het te kunnen testen, maar MS heeft natuurlijk geen ING account. Dus daarom moet er een afspraak worden gemaakt zodat ING een demo kan laten zien via bijvoorbeeld Skype om te bewijzen dat het werkt. Althans, dat had ik een keer gehoord bij een praatje van Mathijs Hoekstra. Maar waarschijnlijk leg ik het nu verkeerd uit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• urk_forever
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:10
[...]

Ik had het ook aan ING gevraag op Facebook:
Maar is de app al aan Microsoft aangeboden om in de store te plaatsen of niet? Dat is nu onduidelijk en daar zou iedereen graag wat duidelijkheid over willen. Ik zit ook te wachten op de app, ben nu overgestapt van Android naar Windows Phone en de ING app is DE app die ik op dit moment nog mis.
Waarop ING het volgende antwoordde:
Hoi Peter, de app is aan Microsoft aangeboden. De laatste puntjes worden momenteel op de i gezet om ervoor te zorgen dat de app aan alle eisen van Microsoft voldoet. ^Marlies
Waaruit ik opmaak dat ze de app al hebben aangeboden, maar dat ie is afgewezen en dat er nog iets aangepast moet worden. Zie hier voor de vragen. Volgens mij moeten ze nu wel aardig gek worden bij ING van al die vragen naar de ING app voor WP.

Hail to the king baby!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
urk_forever schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 10:13:
[...]Volgens mij moeten ze nu wel aardig gek worden bij ING van al die vragen naar de ING app voor WP.
Wel een beetje eigen schuld. Ik snap dat dit soort dingen moeilijk te plannen zijn, maar als je eerst zegt Mei, dan Juni.. dan 'medio Juni' en dan nog steeds niks zeker weten behalve 'deze maand!'.

Ik hoop voor ze dat ze het inderdaad redden. En ik zou gewoon wat screenshots plaatsen op de Facebook pagina als zoethouder met daarin een of ander bericht 'Nog even geduld, zeker voor het einde van de maand!'.

Ben je ook van het gezeur af lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:41
Bij de ING kunnen ze beter eerst hun kerntaken op orde brengen, voordat ze een Windows App gaan uitbrengen. Je kan tegenwoordig daar vaker niet dan wel internetbankieren. :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.DD
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 05-05-2024
Niels9001 schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 11:09:
[...]

Wel een beetje eigen schuld. Ik snap dat dit soort dingen moeilijk te plannen zijn, maar als je eerst zegt Mei, dan Juni.. dan 'medio Juni' en dan nog steeds niks zeker weten behalve 'deze maand!'.

Ik hoop voor ze dat ze het inderdaad redden. En ik zou gewoon wat screenshots plaatsen op de Facebook pagina als zoethouder met daarin een of ander bericht 'Nog even geduld, zeker voor het einde van de maand!'.

Ben je ook van het gezeur af lijkt me.
Je buienradar in regenmeter app hapert wat bij me als ik op play druk..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
Mr.DD schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 16:37:
[...]
Je buienradar in regenmeter app hapert wat bij me als ik op play druk..?
Heb je de laatste versie van Regenmeter? Op Windows 8 is dit inderdaad een groot probleem, maar wordt opgelost op met de aankomende update.

Verder worden de PNG's van de radar regelrecht van Buienradar.nl afgehaald en eerst gecached in de app, voordat de animaties / het swipen over het scherm om voor- en achteruit te gaan, mogelijk is.

Soms verspringen de beelden heel erg. Dit is een probleem aan de Buienradar kant (als je daar naar de radar kijkt zie je dat ook, alsof het niet helemaal goed ververst is).

Laat me weten of je hier wat aan hebt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CokeZero
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-11-2024
Ik hou van de WP dev's. Daniel Gary de maker van Instance, is direct na de aankondiging van Instagram als bezig met video support. Binnen 2 uur na de bekendmaking had hij al video afspelen klaar. Nu is hij ook al bezig met video upload support.

Zelfde als 6sec de Vine app die ik nu gebruik, upload werkt heerlijk snel, goede performance. Gewoon beter dan de Android client.

Dus ja, ik hoop dat deze trend door zet. Geen officiele app voor Windows Phone, dan maken wij toch gewoon een 3rd party app met ''gehackte'' API.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.DD
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 05-05-2024
Niels9001 schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 19:13:
[...]

Heb je de laatste versie van Regenmeter? Op Windows 8 is dit inderdaad een groot probleem, maar wordt opgelost op met de aankomende update.

Verder worden de PNG's van de radar regelrecht van Buienradar.nl afgehaald en eerst gecached in de app, voordat de animaties / het swipen over het scherm om voor- en achteruit te gaan, mogelijk is.

Soms verspringen de beelden heel erg. Dit is een probleem aan de Buienradar kant (als je daar naar de radar kijkt zie je dat ook, alsof het niet helemaal goed ververst is).

Laat me weten of je hier wat aan hebt!
Ik neem aan dat ik de laatste versie heb ja. En indeed, het is dat haperen/verspringen van de beelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eeNer
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16-09 22:07
Hele mooie nieuwe bèta app van Nokia.

App Highlights Social

http://betalabs.nokia.com...1d-4d3d-bb04-d9ad679e27e0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jannibal23
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04:09
Dit soort apps snap ik eigenlijk nooit zo goed. Dit zou toch onderdeel moeten zijn van de App Store / Marketplace?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robg1984
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 17-09 11:18
Zojuist de nieuwe versie van Trein geinstalleerd, maar hij sluit meteen als ik hem wil openen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
robg1984 schreef op zondag 23 juni 2013 @ 21:50:
Zojuist de nieuwe versie van Trein geinstalleerd, maar hij sluit meteen als ik hem wil openen...
Op welke versie zat je hiervoor? <3.0.0.0? Tussen 2.x naar 3.0.0.0 hadden een aantal gebruikers inderdaad last van crashes. Probeer een herinstallatie, dat zou het moeten oplossen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18:56
Vraagje over MetroTube.
Als ik een video download, kan ik 'm dan ook bekijken zonder de metrotube app te gebruiken? Kan nergens een lijst vinden van gedownloade videos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CokeZero
Ik voel me best wel schuldig maar wat werken die Nokia apps heerlijk op me HTC 8S. Vooral die fotografie apps, (Creative Studio) maar de Here suite werkt jammer genoeg niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robg1984
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 17-09 11:18
Niels9001 schreef op maandag 24 juni 2013 @ 04:39:
[...]

Op welke versie zat je hiervoor? <3.0.0.0? Tussen 2.x naar 3.0.0.0 hadden een aantal gebruikers inderdaad last van crashes. Probeer een herinstallatie, dat zou het moeten oplossen!
Thnx voor de tip, dat werkte!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whatson
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
http://www.wpcentral.com/...usive-apps-accessible-all
Earlier today, we reported on a Windows Phone Store weakness allowing savvy users to download Nokia-exclusive applications onto non-Nokia hardware (well, try to at least, as often those apps are API dependent). But we did a little more digging and discovered the weakness doesn't just cover Nokia apps. You can manipulate the Store into providing any device or operator-exclusive app for your device.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudyL
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22:50
CokeZero schreef op maandag 24 juni 2013 @ 18:57:
Ik voel me best wel schuldig maar wat werken die Nokia apps heerlijk op me HTC 8S. Vooral die fotografie apps, (Creative Studio) maar de Here suite werkt jammer genoeg niet.
We vinden het niet zo fijn om hier warez en hacks te gaan bespreken die richting het illegale gaan of dat simpelweg zijn. We gaan hier dus niet uitleggen hoe Nokia exclusives op je non-Nokia device gezet kunnen worden

[ Voor 30% gewijzigd door PaT op 25-06-2013 12:08 ]

LOETKE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stravincy
  • Registratie: April 2010
  • Niet online
RudyL schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 09:27:
[...]

Wat is de manier om dit op een HTC toestel te verkrijgen? Het gewoon zoeken in de store is blijkbaar niet mogelijk om daarmee Creative Studio te kunnen downloaden.
De enige legale manier om exclusieve Nokia apps te downloaden is om een Nokia Lumia te kopen. ;)

By the way, Creative Studio is mijn favoriete fotobewerking app! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limbeckx
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19:55
Waarom wordt mijn post dan verwijderd? Je mag het wel over jailbreaken en over de Cydia playstore hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• urk_forever
[...]

Wat is de manier om dit op een HTC toestel te verkrijgen? Het gewoon zoeken in de store is blijkbaar niet mogelijk om daarmee Creative Studio te kunnen downloaden.
Het hele idee van die "exploit" is dat je een proxy gebruikt voor je internet die net doet alsof hij een Nokia telefoon is. Om hetzelfde dus te doen voor HTC apps heb je een proxy nodig die net doet alsof hij een HTC telefoon is.

Hail to the king baby!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

[mbr]We vinden het niet zo fijn om hier warez en hacks te gaan bespreken die richting het illegale gaan of dat simpelweg zijn. We gaan hier dus niet uitleggen hoe Nokia exclusives op je non-Nokia device gezet kunnen worden[/mbr]
Ik ben het er volledig mee eens dat dit niet de locatie is om uit te leggen hoe je op een illegale manier apps op je telefoon kan krijgen..

Maar ik vind het wel raar dat op de FrontPage dit gewoon wordt uitgelegd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kanarchie
  • Laatst online: 19-04-2024
ik ben al een tijdje supertevreden met mijn Nokia 620 (mijn eerste smartphone).
Het enige dat me ontgoocheld is Nokia Drive: dat ding stuurt me langs de meest verlaten zandwegen.
Ik begrijp dan ook niet goed dat ik hier over het algemeen vrij lovende reacties over lees. De GPS-functie op mijn Nokia 5230 werkte zelfs beter (hoewel ik daar soms nogal lang moest wachten voor hij mijn positie had bepaald).

Iemand gelijkaardige ervaring of een oplossing?
Misschien dat dit probleem zich enkel in België voordoet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutje!
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
kanarchie schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 13:50:
ik ben al een tijdje supertevreden met mijn Nokia 620 (mijn eerste smartphone).
Het enige dat me ontgoocheld is Nokia Drive: dat ding stuurt me langs de meest verlaten zandwegen.
Ik begrijp dan ook niet goed dat ik hier over het algemeen vrij lovende reacties over lees. De GPS-functie op mijn Nokia 5230 werkte zelfs beter (hoewel ik daar soms nogal lang moest wachten voor hij mijn positie had bepaald).

Iemand gelijkaardige ervaring of een oplossing?
Misschien dat dit probleem zich enkel in België voordoet?
Ik neem aan dat je wel de instellingen op 'snelste route' hebt staan, ipv bijvoorbeeld 'kortste route'? In Nederland krijg ik gewoon normale routes zoals je die verwacht.

Heb je vergelijkbare resultaten met Here maps? Zoja dan ben ik wel benieuwd naar een voorbeeldje van waar tot waar. Bij Drive+ kan je de vertreklocatie niet invullen, dus dat test wat lastig, kan af en toe toch handig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kanarchie
  • Laatst online: 19-04-2024
Rutje! schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 14:19:
[...]

Ik neem aan dat je wel de instellingen op 'snelste route' hebt staan, ipv bijvoorbeeld 'kortste route'? In Nederland krijg ik gewoon normale routes zoals je die verwacht.

Heb je vergelijkbare resultaten met Here maps? Zoja dan ben ik wel benieuwd naar een voorbeeldje van waar tot waar. Bij Drive+ kan je de vertreklocatie niet invullen, dus dat test wat lastig, kan af en toe toch handig zijn.
Drive & Here geven beide zelfde resultaat.

ik probeer nog wel eens een voorbeeldje te posten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wcduck
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Over Nokia Drive: ik heb reeds lang ervaring met dit product. Van de Nokia 5800, naar de Nokia N8 en nu de Lumia 800, Tot mijn grote spijt heeft een update van een half jaar geleden het een onwerkbaar product gemaakt. Sindsdien heeft Nokia Driver GEEN ENKELE route op een normale wijze berekend. Je komt er opzicht wel als je de navigatie volgt, maar wel vaak 20 minuten later. Zelfstandig eerst de weg uitzoeken en vervolgens de navigatie negeren tot enkele kilomters voor de eindbestemming werkt bij mij vaak het best. Tijdens het navigeren naar de locatie zal Nokia Drive de route herberekenen, waarna deze ineens 20 minuten minder aangeeft. Het verkeerd aangeven van de route is niet afhankelijk van de locatie waar wordt gereden. In de randstad, in de buurt van Eindhoven, in Duitsland: allemaal geeft de software niet de kortste route weer. Ook is het niet afhankelijk van de telefoon: op alle drie de telefoons werkt het niet meer goed na de update.
Wanneer je reviews bekijkt over Nokia drive zal je ook zien dat deze niet recent zijn geschreven. Echt zonde van iets dat aanvankelijk een mooi product was.

Edit: voorbeeldje:
- rij Rotterdam naar Eindhoven. De navigatie zal je via Oosterhout sturen. Het scheelt 10 minuten om onder Breda door te rijden naar Eindhoven.
- Randstad-Keulen. Je wilt niet weten op wat voor tussendoorweggetjes je rijdt. En nee, dit ligt niet aan de instellingen zoals fileontwijking of snelste-route.

[ Voor 12% gewijzigd door wcduck op 25-06-2013 16:00 ]

I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stravincy
  • Niet online
Alle mappen voor Nokia/Here Maps/Drive zijn onlangs ge-update.
Als je ze nog niet ge-update hebt, misschien helpt het dan om die te downloaden.

(settings -> applications (swipe naar links or rechts) -> maps -> check for updates)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Lekker verstopt die updates.

Moest van het weekend naar Zandvoort, maar van Zaandam naar Haarlem via die nieuwe weg (A5 toch?) vond de navigatie een feest :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutje!
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
wcduck schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 15:57:
- rij Rotterdam naar Eindhoven. De navigatie zal je via Oosterhout sturen. Het scheelt 10 minuten om onder Breda door te rijden naar Eindhoven.
- Randstad-Keulen. Je wilt niet weten op wat voor tussendoorweggetjes je rijdt. En nee, dit ligt niet aan de instellingen zoals fileontwijking of snelste-route.
Ik heb ze beide getest. Mijn Here maps (niet Drive+), stuurt mij bij je eerste voorbeeld onder Breda door. Hier een screenshotje:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/CiLzfl1.jpg

Google maps geeft me daar een identiek resultaat.

Van Rotterdam naar Keulen wordt ik via de A15>A73>A77 het land uit gestuurd, via Nijmegen zeg maar. Je zou daar ook via Eindhoven kunnen gaan, maar volgens Google Maps is dat qua tijd om het even.

Ik vind dit geen rare resultaten, maar zit vrijwel nooit op de weg, dus ervaring met die trajecten heb ik ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sonny7
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 15-09 10:26
wcduck schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 15:57:
Over Nokia Drive: ik heb reeds lang ervaring met dit product. Van de Nokia 5800, naar de Nokia N8 en nu de Lumia 800, Tot mijn grote spijt heeft een update van een half jaar geleden het een onwerkbaar product gemaakt. Sindsdien heeft Nokia Driver GEEN ENKELE route op een normale wijze berekend. Je komt er opzicht wel als je de navigatie volgt, maar wel vaak 20 minuten later. Zelfstandig eerst de weg uitzoeken en vervolgens de navigatie negeren tot enkele kilomters voor de eindbestemming werkt bij mij vaak het best. Tijdens het navigeren naar de locatie zal Nokia Drive de route herberekenen, waarna deze ineens 20 minuten minder aangeeft. Het verkeerd aangeven van de route is niet afhankelijk van de locatie waar wordt gereden. In de randstad, in de buurt van Eindhoven, in Duitsland: allemaal geeft de software niet de kortste route weer. Ook is het niet afhankelijk van de telefoon: op alle drie de telefoons werkt het niet meer goed na de update.
Wanneer je reviews bekijkt over Nokia drive zal je ook zien dat deze niet recent zijn geschreven. Echt zonde van iets dat aanvankelijk een mooi product was.

Zelf ook eenmaal gehad van het oosten van Nederland naar Zuid-Tsjechië.. Elke keer als ik de navigatie opnieuw aanzette werd er een andere route gekozen.. heel vreemd. Maar moet zeggen dat de navigatie 8 van de 10 keer toch wel goed zit voor wat betreft de snelste route bij mij. Hopelijk komen ze snel met een paar updates (batterijverbruik, file-info, performance verbeteringen, route verbeteringen etc.).. Ze beloven al een tijdje dat de beta status er vrij snel af zou gaan.. maarja 'snel' bij Nokia...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wcduck
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Rutje! schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 16:30:
[...]

Ik heb ze beide getest. Mijn Here maps (niet Drive+), stuurt mij bij je eerste voorbeeld onder Breda door. Hier een screenshotje:
[afbeelding]

Google maps geeft me daar een identiek resultaat.

Van Rotterdam naar Keulen wordt ik via de A15>A73>A77 het land uit gestuurd, via Nijmegen zeg maar. Je zou daar ook via Eindhoven kunnen gaan, maar volgens Google Maps is dat qua tijd om het even.

Ik vind dit geen rare resultaten, maar zit vrijwel nooit op de weg, dus ervaring met die trajecten heb ik ook niet.
Bizar is dit. Ik heb hier hetzelfde nogmaals getest op een N8 en Lumia 800. Beide geven aan boven Breda om te gaan. Kaarten heb ik enkele weken geleden nog geupdate. Vraagje: gebruik je nu Nokia Drive of Nokia Maps? Ik Nokia Drive.

I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Hij zegt Nokia Maps dus ik gok dat :+

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CokeZero
Phyxion schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 20:08:
Hij zegt Nokia Maps dus ik gok dat :+
Nee nee, HERE maps :+

Anyways, gebruik nu de app Sports Tracker (ook gevonden in de Nokia Collection op me HTC 8S O-) ) goede app, kan je mooi je sportieve activiteiten bijhouden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
Lijkt erop dat ING zelfverzekerd is en schijnt te beloven dat de app in de aankomende 5 dagen beschikbaar zal zijn - 3 uur geleden op Facebook:
"een specifieke datum kan ik je niet geven, maar deze komt nog in juni als download beschikbaar. Nog hooguit een paar dagen geduld!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Mooi! Nu nog de WhatsApp-update. Wordt er eindelijk een eind gemaakt aan global warming (dat batterijverbruik :'()

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niels9001 schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 02:28:
Lijkt erop dat ING zelfverzekerd is en schijnt te beloven dat de app in de aankomende 5 dagen beschikbaar zal zijn - 3 uur geleden op Facebook:

[...]
Het zal inderdaad niet lang meer duren. ik zie de Windows 8 app (dus niet Phone) al in de store staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FutureCow
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:07

FutureCow

(C) FutureCow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin90
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 30-08 17:18
Nice! :) werkt mooi

[ Voor 40% gewijzigd door Martin90 op 26-06-2013 09:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• misjavs
Joepie! Was net al bezig met de Win8 versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dnacid
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 19-09 14:48
Yes!! finally.....
Net geïnstalleerd op mn Lumia 920.
Ziet er op het eerste gezicht goed uit en lijkt snel te werken.

Vanavond ook even installeren op m'n Surface RT :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Driek
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:31
Lekker handige naam ook :(
Vanmorgen nog gezocht op ING, niks gevonden....

Tijd van werken, tijd van rusten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• urk_forever
Driek schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 09:33:
[...]

Lekker handige naam ook :(
Vanmorgen nog gezocht op ING, niks gevonden....
Inderdaad ik zocht net ook op ING maar vond ook niet de ing app. Net maar even via e-mail geinstalleerd.

Hail to the king baby!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin90
Nog wat makkelijker
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/vHU33gS.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• urk_forever
Handig, die zocht ik ook, maar kon ik nergens vinden. Hoe kom jij daar aan? Of heb je die QR zelf gemaakt?

Hail to the king baby!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin90
Deze had ik even snel gemaakt, vind ze erg handig hiervoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19:56

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kippetje01
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-08 14:21
Handig... Ik heb een pas nodig en die heb ik niet. (rekening zonder pas, ja dat kan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tropicc
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 25-01-2024
Mooie, simpele app de ING app. Werkt allemaal lekker soepel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:02

Mystikal

It never hurts to help!

Nog steeds geen update voor Whatsapp.. Ongelovelijk dat dat zo lang duurt... Ik irriteer me steeds meer aan deze app.

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• urk_forever
Ik heb alvast een suggestie ingestuurd naar ING, om uit te loggen moet je het menu openen. Lijkt mij handiger dat dat ook in de AppBar zit.

Hail to the king baby!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robkrekel
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18-09 09:36
Pijltje terug werkt ook prima hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin90
Weet iemand toevallig of Android/iOS gebruikers ook creditcard gegevens kunnen zien in hun versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhndy
  • Laatst online: 04-06 09:32
Martin90 schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 11:07:
Weet iemand toevallig of Android/iOS gebruikers ook creditcard gegevens kunnen zien in hun versie?
Ja die kunnen dat wel. Was het eerste dat ik miste. Maar voor de rest: mooie app!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tropicc
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 25-01-2024
urk_forever schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 11:01:
Ik heb alvast een suggestie ingestuurd naar ING, om uit te loggen moet je het menu openen. Lijkt mij handiger dat dat ook in de AppBar zit.
Beter ga je even wat verder kijken dan je neus lang is voordat je gaat lopen zeuren bij de ontwikkelaars, want zoals robkrekel al zegt: pijltje terug werkt ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin90
Rhndy schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 11:25:
[...]

Ja die kunnen dat wel. Was het eerste dat ik miste. Maar voor de rest: mooie app!
Was ook mijn eerste reactie :P zou wel handig zijn aangezien ik komende maanden veel met creditcard zal betalen. Hopelijk komt het snel, bedankt voor de info! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• urk_forever
Tropicc schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 11:29:
[...]

Beter ga je even wat verder kijken dan je neus lang is voordat je gaat lopen zeuren bij de ontwikkelaars, want zoals robkrekel al zegt: pijltje terug werkt ook.
Ik had al wel gemerkt dat dat ook wel werkt, maar mij lijkt het gewoon handiger dat zoiets direct te zien in de de AppBar. ING geeft toch zelf de mogelijkheid om feedback te geven en dat doe ik, of zij er dan iets mee doen is een tweede.

Hail to the king baby!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19-09 11:30

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Ach de Rabo app is in de loop der tijd ook steeds verder uitgebreid met o.a. creditcards

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Het gaat met de ING app nu blijkbaar dezelfde kant op als met het bankieren zelf, regelmatig niet te bereiken ;)

Probeer het later opnieuw

Er is iets misgegaan waardoor de pagina momenteel niet kan worden geopend. Probeer het later opnieuw.

Edit: de app staat er op dit moment zelfs niet meer tussen? Is ie alweer verwijderd uit de store?

http://www.windowsphone.com/nl-nl/search?q=bankieren

[ Voor 23% gewijzigd door hardware-lover op 26-06-2013 13:45 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeFoRcE
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 17-09 14:33

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

hardware-lover schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 13:42:
Het gaat met de ING app nu blijkbaar dezelfde kant op als met het bankieren zelf, regelmatig niet te bereiken ;)

Probeer het later opnieuw

Er is iets misgegaan waardoor de pagina momenteel niet kan worden geopend. Probeer het later opnieuw.

Edit: de app staat er op dit moment zelfs niet meer tussen? Is ie alweer verwijderd uit de store?

http://www.windowsphone.com/nl-nl/search?q=bankieren
Hier is ie nog gewoon zichtbaar? http://www.windowsphone.c...a9-4425-9f03-504ec77b09c7

Professioneel Heftruck Syndroom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online
Daar wel, maar doet nog steeds...

Oeps...

Er is een probleem opgetreden, maar we weten niet zeker wat er mis is. Probeer het later opnieuw.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marrik
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20-07 13:35

marrik

Live long and prosper

Jammer dat de zakelijke versie van de ING app weer op zich laat wachten... :(

Marrik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart_GR
  • Niet online
Mystikal schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 11:00:
Nog steeds geen update voor Whatsapp.. Ongelovelijk dat dat zo lang duurt... Ik irriteer me steeds meer aan deze app.
Inderdaad, duurt erg lang...
Maar vandaag wel blij gemaakt door de ING :) , een app die ik erg miste na mijn overstap van android naar wp8!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online
Uiteindelijk gelukt, het zal de populariteit van de app wel zijn denk ik.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iVibes
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-04 18:14

iVibes

We Were Meant to Fly

De MyBattery en MyWeather App zijn alleen vandaag gratis...

linkje

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin90
Goede tip, thanks! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heel vreemd dat de ING app alleen met het wachtwoord werkt en je geen TAN codes meer nodig hebt. Niet heel erg veilig lijkt me...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kippetje01
  • Laatst online: 18-08 14:21
Verwijderd schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 16:30:
Heel vreemd dat de ING app alleen met het wachtwoord werkt en je geen TAN codes meer nodig hebt. Niet heel erg veilig lijkt me...
Ja, alsof het ontvangen van tan codes op hetzelfde device als waar je mee aan het bankieren bent ook maar iets toevoegt aan veiligheid.

Dat vind ik sowieso het nadeel van de ing oplossing met sms tancodes, viel me laatst al op toen ik even IDEAL aan het doen was via de telefoon.

[ Voor 16% gewijzigd door kippetje01 op 26-06-2013 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• urk_forever
Zo werkt de Android (en iPhone?) versie ook. Je moet ook eerst het toestel authoriseren met een TAN code via de website anders kan je er niet bij.

Hail to the king baby!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kippetje01 schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 16:39:
[...]

Ja, alsof het ontvangen van tan codes op hetzelfde device als waar je mee aan het bankieren bent ook maar iets toevoegt aan veiligheid.

Dat vind ik sowieso het nadeel van de ing oplossing met sms tancodes, viel me laatst al op toen ik even IDEAL aan het doen was via de telefoon.
Oja, dat is natuurlijk ook zo, had ik nog niet over na gedacht ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 21:30

Sebazzz

3dp

Heeft de Store problemen? Ik kan niets downloaden, niet de Bankieren app maar ook andere apps niet.

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iVibes
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-04 18:14

iVibes

We Were Meant to Fly

Sebazzz schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 17:05:
Heeft de Store problemen? Ik kan niets downloaden, niet de Bankieren app maar ook andere apps niet.
Vanmiddag was de Store af en toe onbereikbaar maar momenteel geen problemen meer hier...

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• misjavs
Bankpas met pinpas wel dan?

Via de website met tancodes is wel logisch want iemand uit Verwegistan kan je gebruikersnaam en wachtwoord stelen en vervolgens vanuitdaar je geld eraf halen.

Via je mobiel heb je een mobiel + wachtwoord nodig.

En dat je voor de eerste keer een tan code nodig hebt is ook wel logisch, want daardoor moet je eerst zijn ingelogt via de website. En die website stuur dat weer naar je eigen mobiel (dus die kan anders zijn dan de mobiel waarop je de app installeert!)

Al met al dus nog helemaal niet zo gek bedacht. Gevaar is wel dat iemand met je meekijkt bij het intoetsen van je wachtwoord en je laat je mobiel vaak rondslingeren enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stravincy
  • Niet online
Sebazzz schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 17:05:
De Store heeft (of had) wat problemen inderdaad. Hij is af en toe heel traag of doet het soms helemaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ettie1990
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19:56

ettie1990

PSN:ettiesick

Ervaar nu dat ik niks kan downloaden uit marketplace/windows store app.. Heb lumia 800 met wp 7.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farmir
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 25-08 15:33
misjavs schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 17:51:
[...]

Bankpas met pinpas wel dan?

Via de website met tancodes is wel logisch want iemand uit Verwegistan kan je gebruikersnaam en wachtwoord stelen en vervolgens vanuitdaar je geld eraf halen.

Via je mobiel heb je een mobiel + wachtwoord nodig.

En dat je voor de eerste keer een tan code nodig hebt is ook wel logisch, want daardoor moet je eerst zijn ingelogt via de website. En die website stuur dat weer naar je eigen mobiel (dus die kan anders zijn dan de mobiel waarop je de app installeert!)

Al met al dus nog helemaal niet zo gek bedacht. Gevaar is wel dat iemand met je meekijkt bij het intoetsen van je wachtwoord en je laat je mobiel vaak rondslingeren enzo.
Ik vind de Rabobank manier toch wel een stukje veiliger.
Bij de eerste keer moet je je registreren en een wachtwoord aanmaken.
Vervolgens kan je met de combinatie van je rekening nummer en je wachtwoord inloggen en je rekening(en) inzien.
Wil je vervolgens geld overmaken naar een andere rekening dan moet je je random reader er eerst weer bij pakken. Dit zorgt vaak voor veel frustratie, maar het is wel veiliger!

Als je bij de Rabobank je wachtwoord en mobiel op één of andere manier in handen komt van iemand anders dan is er in principe nog geen man overboord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-09 09:49
Farmir schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 21:05:
[...]

Ik vind de Rabobank manier toch wel een stukje veiliger.
Bij de eerste keer moet je je registreren en een wachtwoord aanmaken.
Vervolgens kan je met de combinatie van je rekening nummer en je wachtwoord inloggen en je rekening(en) inzien.
Wil je vervolgens geld overmaken naar een andere rekening dan moet je je random reader er eerst weer bij pakken. Dit zorgt vaak voor veel frustratie, maar het is wel veiliger!

Als je bij de Rabobank je wachtwoord en mobiel op één of andere manier in handen komt van iemand anders dan is er in principe nog geen man overboord.
ik zie hier niet veel verschil in. Mijn telefoon is voorzien van 2 pincodes en kan bij verlies gewist worden. Mocht ik zomaar overstappen naar een andere simkaart of laat ik mijn simkaart blockeren, is het 2 dagen niet mogelijk om gebruik te maken van internet bankieren.

Met deze opssomming bij elkaar vind dat ING het beter heeft opgelost, dan een oud medium zoals de random reader.

[ Voor 6% gewijzigd door vali op 26-06-2013 21:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cpt.skydiver
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19-09 08:38
vali schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 21:37:
[...]

ik zie hier niet veel verschil in. Mijn telefoon is voorzien van 2 pincodes en kan bij verlies gewist worden. Mocht ik zomaar overstappen naar een andere simkaart of laat ik mijn simkaart blockeren, is het 2 dagen niet mogelijk om gebruik te maken van internet bankieren.

Met deze opssomming bij elkaar vind dat ING het beter heeft opgelost, dan een oud medium zoals de random reader.
Als je in de afgelopen 12 maanden geld over hebt gemaakt naar een bepaald rekeningnummer kun je voor bedragen onder de 1000 euro zonder random reader geld overmaken naar deze rekeningnummers. Dat scheelt al wel weer een hoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yanze
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15-08 08:38
Bij jullie werkt de Rabobank app gewoon goed op Windows Phone? Ik moet elke keer mijn toestel opnieuw registreren dus voor mij is ie onbruikbaar.

https://nl.getsatisfactio...eren/topics/g9cu99dlbdoik

http://www.linkedin.com/in/roeljanssens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21-11-2024
Ja hoor, geen probleem met de Rabo app!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 22:12

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Na de update nog niet gekeken, maar hij werkte de afgelopen tijd probleemloos.
(ik gebruik hem enkel voor saldo informatie, niet voor overboeking of dergelijke).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geenstijl
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
Ook geen enkel probleem met de app. Werkt als een zonnetje, en als ik dan de ING-app zie (alleen al dat grote logo), ben ik blij met de Rabobank. Een mooie, strakke app die prima werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETHaaz
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
Ik heb gister MyBattery, MyWeather en de ING app geïnstaleerd en nu is vannacht mijn batterij voor dik 40% leeggelopen, waar dit normaal <5% is. Nu gok ik dat de ING app niet zoveel doet als je m niet gebruikt. Andere mensen last van batterydrain bij MyBattery (ironisch) of MyWeather?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoJan
  • Laatst online: 14-07 12:51
geenstijl schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 12:25:
Ook geen enkel probleem met de app. Werkt als een zonnetje, en als ik dan de ING-app zie (alleen al dat grote logo), ben ik blij met de Rabobank. Een mooie, strakke app die prima werkt.
Ik gebruik de WP app van ASN bank. Zeer goede app, duidelijk en veilig. Je kunt zelf instellen tot welk bedrag je met de app kunt overmaken op een vertrouwde rekening. Dat wil zeggen een rekening waar je minimaal één keer met behulp van de random reader geld naar hebt overgemaakt. Daarnaast is de ASN bank ook nog eens goed voor mens, milieu en de wereld.. En ook nog eens 1% rente op je betaalrekening. Ik heb de ING bank nog geen moment gemist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stravincy
  • Niet online
ETHaaz schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 12:47:
Ik heb gister MyBattery, MyWeather en de ING app geïnstaleerd en nu is vannacht mijn batterij voor dik 40% leeggelopen, waar dit normaal <5% is. Nu gok ik dat de ING app niet zoveel doet als je m niet gebruikt. Andere mensen last van batterydrain bij MyBattery (ironisch) of MyWeather?
Ik gebruik ook MyBattery sinds gister. ING app en MyWeather gebruik ik niet.
Geen last hier van een battery drain.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe ik een zakelijke rekening aan mijn prive-rekening toevoeg in de ING app? In Android was dit sowieso mogelijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robkrekel
  • Laatst online: 18-09 09:36
Kan (nog) niet, staat ook eerder in dit topic volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 21:30

Sebazzz

3dp

De ING app heeft geen achtergrondtaak (ook logisch, hij gebruikt geen live tile bijvoorbeeld). De ING app kan dus niet voor problemen zorgen.

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin90
ETHaaz schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 12:47:
Weet niet of het toeval is, maar dit viel mij ook op. MyWeather en ING heb ik gisteren geïnstalleerd, die eerste inmiddels weer verwijderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bhorvers
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-06-2023
Iemand ervaring met Voxer ? Net uitgekomen PTT app voor WP8 ...
Werkt dat alleen van Voxer naar Voxer ... of ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defcon84
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 19-09 07:46

defcon84

Multipass?

Lijkt me alleen Voxer naar Voxer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Iemand een idee of zoiets als dit ook voor WP bestaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hjs schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 10:05:
Iemand een idee of zoiets als dit ook voor WP bestaat?
Cloud file explorer

Cloud magic ?

Cloudconnector ?

Cloud manager

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2013 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yanze
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15-08 08:38
Yanze schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 12:10:
Bij jullie werkt de Rabobank app gewoon goed op Windows Phone? Ik moet elke keer mijn toestel opnieuw registreren dus voor mij is ie onbruikbaar.

https://nl.getsatisfactio...eren/topics/g9cu99dlbdoik
Krijg net onderstaande reactie op GetSatisfaction ...

We kennen het probleem, echter heeft dit momenteel helaas niet de hoogste prioriteit. De reden hiervoor is dat er relatief weinig Bankieren App-gebruikers zijn met WP7.x. Bovendien is de workaround nogsteeds goed werkbaar, namelijk via de mobiele site m.rabobank.nl

Naar aanleiding van jouw bericht is het wel opnieuw aangekaart bij de desbetreffende afdeling. Ik kan je helaas niet informeren over een verwachte oplostermijn
.

http://www.linkedin.com/in/roeljanssens

Pagina: 1 ... 45 ... 118 Laatste

Let op:
Discussies/updates over eigen gemaakte apps mogen in het Post hier je eigen Windows Phone App! topic.