Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcetweaker
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
kippetje01 schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 14:32:
[...]

Ik vind tunein niet zo goed eigenlijk. Ik luister vaak op die manier naar 3fm, maar connecten duurt altijd belachelijk lang, en na een pauze (lunch oid) crasht de app meestal of moet ik eerst sluiten om weer verder te kunnen luisteren.
Ook kan je meestal niet terug naar de "now playing" pagina als je die eenmaal verlaat (ook niet via de play controls als je op de volume toetsen drukt)
tunein kan zeker nog wat bugfixes gebruiken inderdaad, maar die nederlandse radio app is blijkbaar niet uitbreidbaar. Webradio app is ook nog een optie met wat meer stations dan nederlandse radio.

Tunein vind ik wel de mooiste van de drie en gebruik ik ook op Windows 8.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bhorvers
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-06-2023
Kijk eens naar de app Rad.io ... ik vond Tunein ook niets, maar deze is best okay !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Driek
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10:51
Niels9001 schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 14:37:
Voor Regenmeter 3.0 is Regenmeter op zoek naar Beta testers. Deze update bevat een (gedeeltelijk) nieuwe UI, betere weersinformatie en bugfixes. Wil je mee doen (8.0, 7.x mag allebei) graag even je e-mailadres van je Live account die je hebt ingesteld op je Windows Phone in een PM of mailen naar regenmeter@outlook.com.
Hoi Niels,
Is het ook mogelijk om Regenmeter uit te breiden met lockscreen ondersteuning?

Ik kan op dit moment namelijk geen enkele app vinden, die en goede weer informatie en de favorieten foto's op het lockscreen kan tonen.
Lijkt mij toch gewoon te moeten kunnen, en de regenmeter app is altijd wel accuraat...

Tijd van werken, tijd van rusten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 06-09 05:12
Driek schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 08:34:
[...]Hoi Niels,
Is het ook mogelijk om Regenmeter uit te breiden met lockscreen ondersteuning?

Ik kan op dit moment namelijk geen enkele app vinden, die en goede weer informatie en de favorieten foto's op het lockscreen kan tonen.
Lijkt mij toch gewoon te moeten kunnen, en de regenmeter app is altijd wel accuraat...
Ik hoop dat Microsoft de Lock Screen API verder opengooid zodat je een daadwerkelijke doorzichtige 'overlay' kunt maken. Nu moet je namelijk als developer allemaal verschillende opties gaan aanbieden (favorieten foto's, camera foto's, Facebook foto's, Bing wallpaper). Ik voorzie hier dus nog erg veel werk in. Ook zal dit behoorlijk wat tijd kosten om te implementeren.

Op dit moment is v3.0 zo goed als af. Hierna moet de Windows 8 versie een (nodige!) update krijgen, en ten slotte nog een (minor) update voor Trein. Wie weet kan ik daarna kijken naar lockscreen support, ik neem het in ieder geval mee in de denkbeeldige 'wishlist' :)!

Trein & Regenmeter voor Windows Phone 7.x & 8!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bexxerz
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20-09 20:44
Onofficiele snapchat is uit in de app store: Swap chat.
http://www.wpcentral.com/...w-available-windows-phone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
Regenmeter 3.0 en Trein 3.1 zijn zojuist ingediend bij MS. Zouden dus deze week als update in de Store te vinden moeten zijn :)! Officiele release notes zal ik posten zodra ze online staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shyblue
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 28-08 11:41
De Mede8er remote app voor windows phone (voor de Mede8er mediaplayers) werkt prachtig op mijn Lumia 820:

BRemote M8R store link

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

shyblue schreef op maandag 10 juni 2013 @ 16:52:
De Mede8er remote app voor windows phone (voor de Mede8er mediaplayers) werkt prachtig op mijn Lumia 820:

BRemote M8R store link
thnx voor de tip. _/-\o_
Had niet verwacht dat hij mijn oude med400 nog zou ondersteunen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baats
  • Laatst online: 19-09 20:13
Iemand die mij kan helpen een app te vinden?

Ik zoek een navigatieapp (liefst gratis) die offline zijn ding kan doen (het is voor in Frankrijk). Aangezien we de kosten een beetje willen drukken zullen we niet de voorgestelde routes van een GPS volgen (aangezien de onze ofwel de tolwegen volledig vermijden ofwel ons volledig hierop doen rijden... (Wij willen een combinatie van beide)). Dus deze app zou ook een eigen route moeten kunnen ondersteunen.

Als deze bestaat op android/ios mag dat ook altijd gemeld worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11:22
Nee, maar ik vind de NL radio apps op de iPhone grafisch erg mooi gemaakt. Nu heb ik alleen de BNR app. Ook mooi gemaakt maar een beetje summier. Ik zou het mooier vinden als er een foto van de medewerkers in zou zitten wanneer zij uitzending hebben. Nu hoor ik wel een stem maar heb er geen gezicht bij.

En Ziggo heeft niks aangekondigd, maar ik weet ook niet of dat iets uitmaakt. Ze hebben eerder een app voor de Xbox360 aangekondigd en die is er ook nog steeds niet. Maar inderdaad, ik wil, net zoals op de iPhone, Tv kunnen kijken op de HTC 8X.

TuneIn is een drama app. Net zo slechts als op mijn Samsung TV.

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20-09 23:08
Baats schreef op maandag 10 juni 2013 @ 20:28:
Iemand die mij kan helpen een app te vinden?

Ik zoek een navigatieapp (liefst gratis) die offline zijn ding kan doen (het is voor in Frankrijk). Aangezien we de kosten een beetje willen drukken zullen we niet de voorgestelde routes van een GPS volgen (aangezien de onze ofwel de tolwegen volledig vermijden ofwel ons volledig hierop doen rijden... (Wij willen een combinatie van beide)). Dus deze app zou ook een eigen route moeten kunnen ondersteunen.

Als deze bestaat op android/ios mag dat ook altijd gemeld worden!
HERE Drive+? Kun je ook offline mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robkrekel
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18-09 09:36
Teamviewer staat ook in de store! http://www.windowsphone.c...1a-4677-b490-c1777bdfe9e5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19-09 11:30

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Handig! Meteen ff geïnstalleerd.

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:05

nwagenaar

God, root. What's the differen

Avalaxy schreef op maandag 10 juni 2013 @ 23:02:
[...]
Niet iedereen heeft een Nokia Lumia ;)

Maar zelf vind ik GPS Voice Navigation goed werken. Deze app kost "maar" € 6,49 maar heeft dus wel ondersteuning voor Nokia Maps in Offline modus.

Het enige nadeel is wellicht dat er geen Nederlandse spraak is.

Mijn Neo Geo MVS collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fruitbakje
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 04-09 08:04
nwagenaar schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 12:11:
[...]
Niet iedereen heeft een Nokia Lumia ;)
Maar zelf vind ik GPS Voice Navigation goed werken. Deze app kost "maar" € 6,49 maar heeft dus wel ondersteuning voor Nokia Maps in Offline modus.
En dan heb je dus ook weer een Lumia nodig?
Er is Navigon.
Er is OpenStreetMap...? Volgens mij was er een enkele app die je daarmee kaarten liet downloaden. Maar dat werkte allemaal enigszins als de hel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:05

nwagenaar

God, root. What's the differen

Ik heb een Samsung Ativ S en maak gebruik van de eerder aangegeven applicatie. Ik kan zonder problemen Nokia Maps gebruiken en de Nederlandse kaart downloaden voor offline gebruik.

Andere online map mogelijkheden zijn: Google Maps, Binq Maps en Mapquest.

Mijn Neo Geo MVS collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-09 09:49
fruitbakje schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 13:33:
[...]

En dan heb je dus ook weer een Lumia nodig?
Er is Navigon.
Er is OpenStreetMap...? Volgens mij was er een enkele app die je daarmee kaarten liet downloaden. Maar dat werkte allemaal enigszins als de hel.
uhh nee??? Sinds wp8 kan je offline mappen opslag op je toestel en die komen van Nokia af. Je kan natuurlijk navigon kopen voor 60 euro, alleen doet deze voor 6 euro mijns inziens net zo goed. Je bespaard tevens flink wat ruimte, want net als here maps gebruikt hij de mappen die je op je telefoon opslaat met maps.

[ Voor 10% gewijzigd door vali op 11-06-2013 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
Nieuw in 3.0.0.0:
• Nieuwe weer features: gevoelstemperatuur, luchtvochtigheid, bewolking, zicht, druk, zonsopgang, zonsondergang.
• Diverse UI verbeteringen.
• Nieuwe weerpagina - tap op een dag voor meer informatie, scroll door de horizontale detailbar voor weerdetails
• Nieuwe grote live tile (alleen op Windows Phone 7.8 of hoger).
• In-app purchases om de ontwikkelaar te steunen.
• Diverse performance verbeteringen door gedeeltelijk herschreven back-end.

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/2097414/Regenmeter3.png

Downloaden kan hier:
Regenmeter | Windows Phone Apps & games Store (Nederland)

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/2097414/download_regenmeter.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baats
Avalaxy schreef op maandag 10 juni 2013 @ 23:02:
[...]

Daar kan je toch geen eigen (volledige) route in plannen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Baats schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 11:15:
[...]

Daar kan je toch geen eigen (volledige) route in plannen?
Nee, alleen van A-B, maar niet A-B-C.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeVader
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 23-07 16:31
Niels9001, mag ik je complimenteren met je fantastische Regenmeter app? Ik gebruik hem al een hele tijd en ben ontzettend tevreden!

Met de laatste update zijn de weerupdates ook erg prettig, keep up the good work!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

Benieuw hoe de live-tile nu is, of hij Het Weer gaat vervangen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReijMan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07-09 01:24
Ik kom bij 'Regenmeter' helaas niet verder dan het setup scherm.
Stappen: selecteer handmatige locatie invoer, voer "Enschede" in, doe de rest van de instellingen, het 'volgende' knopje blijft grijs.
Ik ga alle velden nogmaals bij langs, selecteer het invoerveld van 'Enschede', tik op [enter] , en nu blijft hij steken op "Locatie ophalen....". (geen vastloper, maar het 'volgende' knopje wordt niet actief.
Ik zit wel binnen, misschien, ondanks de handmatige invoer, toch een GPS signaal nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
JeVader schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 11:21:
Niels9001, mag ik je complimenteren met je fantastische Regenmeter app? Ik gebruik hem al een hele tijd en ben ontzettend tevreden!

Met de laatste update zijn de weerupdates ook erg prettig, keep up the good work!
Goed om te horen :). Een (positieve) recensie in de Store of in-app donatie mag natuurlijk altijd :)
ReijMan schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 11:49:
Ik kom bij 'Regenmeter' helaas niet verder dan het setup scherm.
Stappen: selecteer handmatige locatie invoer, voer "Enschede" in, doe de rest van de instellingen, het 'volgende' knopje blijft grijs.
Ik ga alle velden nogmaals bij langs, selecteer het invoerveld van 'Enschede', tik op [enter] , en nu blijft hij steken op "Locatie ophalen....". (geen vastloper, maar het 'volgende' knopje wordt niet actief.
Ik zit wel binnen, misschien, ondanks de handmatige invoer, toch een GPS signaal nodig?
Hmm vreemd. Je zou eigenlijk een naam moeten zoeken, dan op enter klikken. De app komt dan met de stadsnaam terug (via Bing Location API). Het knopje wordt dan automatisch wit. Hier is geen GPS voor nodig!

"Locatie ophalen..." betekend dat hij bezig is met zoeken. Zorg in ieder geval voor een (goede) internetverbinding.

Zou je een andere stad kunnen proberen? Of via GPS?

[ Voor 5% gewijzigd door Niels9001 op 12-06-2013 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baats
Phyxion schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 11:17:
[...]

Nee, alleen van A-B, maar niet A-B-C.
Spijtig, want dat zoek ik net wel. En dan eerder A-B-C-....-Z :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E2TK
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 10:16
Niels9001 schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 10:01:
Nieuw in 3.0.0.0:
• Nieuwe weer features: gevoelstemperatuur, luchtvochtigheid, bewolking, zicht, druk, zonsopgang, zonsondergang.
• Nieuwe weerpagina - tap op een dag voor meer informatie, scroll door de horizontale detailbar voor weerdetails
Geweldige applicatie Niels!

Zit er een naamsverandering aan te komen?
Van "Regenmeter" naar "Advanced Total Weather Station Premium"? ;)

Oh, er is wat stortregen naar je onderweg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Baats schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 12:00:
[...]

Navigon is zeker tamelijk prijzig, en ik weet niet hoe deze het op Windows Phone doet, maar als zelfstandig navigatie-middel (PNA) was dit toch een van de meest prettige bij gebruik. Jaren gebruik van gemaakt en diverse modellen door die jaren heen gebruikt. Op een enkele ontwerp-misser na, weinig tot niets te klagen.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Baats schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 12:00:
[...]

Op mijn Lumia 710 die ik puur als navigatietoestel gebruik heb ik Navigon, heel bijzonder is het niet maar de rest is nog minder. Ik geloof niet dat Navigon er is voor WP8.
Niels9001 schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 11:54:
[...]

Goed om te horen :). Een (positieve) recensie in de Store of in-app donatie mag natuurlijk altijd :)

[...]

Hmm vreemd. Je zou eigenlijk een naam moeten zoeken, dan op enter klikken. De app komt dan met de stadsnaam terug (via Bing Location API). Het knopje wordt dan automatisch wit. Hier is geen GPS voor nodig!

"Locatie ophalen..." betekend dat hij bezig is met zoeken. Zorg in ieder geval voor een (goede) internetverbinding.

Even geprobeerd, lijkt hier wel te werken, echter doet de "Zondag" collapse niks. Overigens met betrekking tot je "Mede mogelijk gemaakt door", icons van The Noun Project moeten altijd zo per icon (in zijn geheel dus):
Sunset designed by Yelena Polyakov from The Noun Project

[ Voor 55% gewijzigd door Phyxion op 12-06-2013 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

-

[ Voor 99% gewijzigd door Phyxion op 12-06-2013 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E2TK
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 10:16
Phyxion schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 14:32:

[...]

Even geprobeerd, lijkt hier wel te werken, echter doet de "Zondag" collapse niks. Overigens met betrekking tot je "Mede mogelijk gemaakt door", icons van The Noun Project moeten altijd zo per icon (in zijn geheel dus):
Sunset designed by Yelena Polyakov from The Noun Project
Zondag collapse doet het niet als deze buiten beeld valt (wanneer je alles opent vanaf bovenaf), en je moet scrollen naar onderen. Klap je een aantal dagen in, kan zondag wel open.

edit: of valt het zwarte balkje weg? Als je klikt op zondag, en je scrolt omlaag, wordt de collapse zichtbaar bij mij.

[ Voor 9% gewijzigd door E2TK op 12-06-2013 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online
[...]
Op mijn Lumia 710 die ik puur als navigatietoestel gebruik heb ik Navigon, heel bijzonder is het niet maar de rest is nog minder. Ik geloof niet dat Navigon er is voor WP8.

[knip]
.......
Hierbij gelden de volgende technische eisen:

NAVIGON voor Windows Phone is verkrijgbaar via Microsoft Marketplace
Compatibel met alle Windows Phone-toestellen. Vanaf NAVIGON versie 4.5 alleen nog met Windows Phone 8.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 20-09 09:39
[...]

[...]
Waarom gebruik (en betaal je voor) Navigon als je de gratis Nokia toepassing hebt? Wat mis je daarin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Werkt hier prima Niels mijn complimenten.
Ben benieuwd naar de gevoelstemp,hij veranderdt nog niet terwijl het toch flink aan het waaien is hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

E2TK schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 15:07:
[...]

Zondag collapse doet het niet als deze buiten beeld valt (wanneer je alles opent vanaf bovenaf), en je moet scrollen naar onderen. Klap je een aantal dagen in, kan zondag wel open.

edit: of valt het zwarte balkje weg? Als je klikt op zondag, en je scrolt omlaag, wordt de collapse zichtbaar bij mij.
Er collapsed helemaal niks hier, ik krijg zondag niet zichtbaar in ieder geval.
coenox schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 15:19:
[...]

Waarom gebruik (en betaal je voor) Navigon als je de gratis Nokia toepassing hebt? Wat mis je daarin?
Wat is niet mis met Drive?

Wat Navigon heeft:
- Multipoint routes.
- Snelheidswaarschuwing.
- Flitspalen.
- Degelijke POI lijst.

Kortom, alles wat je van een navigatie mag verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defcon84
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 19-09 07:46

defcon84

Multipass?

Snelheidswaarschuwing zit er in, Flitspalen heb je via een andere gratis app.
En voor een degelijke POI lijst en Multipoint routes betaal ik geen 84,99 voor alleen europa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

defcon84 schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 16:11:
Snelheidswaarschuwing zit er in, Flitspalen heb je via een andere gratis app.
En voor een degelijke POI lijst en Multipoint routes betaal ik geen 84,99 voor alleen europa.
Ik wil alles in één. En multipoint routes zijn een must have, anders kan je net zo goed een kaart gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
Verwijderd schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 16:03:
Werkt hier prima Niels mijn complimenten.
Ben benieuwd naar de gevoelstemp,hij veranderdt nog niet terwijl het toch flink aan het waaien is hier.
Zoals ergens eerder is geschreven gebruik ik WindChill voor temperaturen onder de 10*, en daarboven de humidity index. Deze stukken code zijn ergens open-source te verkregen (ook hier boven gemeldt). Helaas geeft WorldWeatherOnline geen gevoelstemp door :(.
Phyxion schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 16:07:
Klik op een dag om de details in- en uit telaten schuiven. Je kunt dan scrollen door de lijst. Op mijn WP8 werkt het gewoon (maar let wel op de je dan de forecast-lijst naar boven scrolled). Goed om mee te nemen naar 'n volgende update dat dit niet voor alle gebruikers vanzelfsprekend is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Phyxion schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 16:15:
[...]

Ik wil alles in één. En multipoint routes zijn een must have, anders kan je net zo goed een kaart gebruiken.
Nu snap ik dat ieder zijn wensen heeft en ik geloof best dat het enorm nuttig kan zijn maar ik heb nog nooit van mijn leven een multipoint route willen inprogrammeren ondanks het regelmatige gebruik van gps-navigatie.

Ik ben ergens, ik wil ergens anders heen, ik weet niet hoe. Enter TomTom/HERE Drive/Garmin/whatever. Dat ga ik echt niet met een kaart doen.

Must have klinkt wel erg absoluut :)

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkEetBijen
  • Laatst online: 00:49
N.O.V.A. 3 is nu gratis te downloaden (Lumia only). Deze maakt gebruik van XBOX live maar je moet je land/regio wel naar India zetten. Na installatie kan deze weer vrolijk terug gezet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SjorsC
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19-09 12:01
Nieuw in 3.0.0.0:
Ziet er weer geweldig uit! _/-\o_

misschien een idee voor de volgende versie om een week voorruit te kunnen kijken met het weer?
Verder mag je me altijd iets laten weten als je nog meer beta-testers zoekt O-) (Lumia 920)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team

CAP-Team

Ik heb Navigon aangeschaft toen hij net uit was voor Windows Phone. Bevalt me erg goed. En sinds vorige week ook op mijn Lumia 920 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuw in 3.0.0.0:

[afbeelding]

Downloaden kan hier:
Regenmeter | Windows Phone Apps & games Store (Nederland)

[afbeelding]
Ook de update geïnstalleerd!
Hoop mooie verbeteringen..

Ik vind alleen de grote live tile iets minder mooi geworden.. Vond de grote iconen juist mooi uitkomen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• autje
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 08:44

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bhorvers
  • Laatst online: 13-06-2023
Vanmorgen de app Insider Pro aangeschaft en geinstalleerd. Heeft reeds mijn battery app vervangen ...
Insider is een mooie app, met een hoop nuttige functies allemaal bij elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.DD
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 05-05-2024
Niels, inderdaag prachtige app! Ik gebruikte op mijn android altijd de buienalarm app. Regenmeter is nóg mooier en soepeler, complimenten ;)

Iemand ervaring met de update voor de Indigo app?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
SjorsC schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 18:49:
[...]
misschien een idee voor de volgende versie om een week voorruit te kunnen kijken met het weer?
Verder mag je me altijd iets laten weten als je nog meer beta-testers zoekt O-) (Lumia 920)
Als jij (gratis) aan die weer data kan komen zal ik het implementeren met liefde :). Uurs-voorspellingen zou ik ook graag willen kunnen gebruiken, alleen heb ik helaas nog geen goede gratis weerdata-provider gevonden die dat doet.
Bij een volgende BETA zal ik het hier weer plaatsen ;).
Verwijderd schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 21:06:
[...]
Ook de update geïnstalleerd!
Hoop mooie verbeteringen..

Ik vind alleen de grote live tile iets minder mooi geworden.. Vond de grote iconen juist mooi uitkomen!
Thanks! Hmm, ik vind deze persoonlijk wat mooier. Wie weet in de toekomst worden ze weer wat groter ;).
Mr.DD schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 21:46:
Niels, inderdaag prachtige app! Ik gebruikte op mijn android altijd de buienalarm app. Regenmeter is nóg mooier en soepeler, complimenten ;).
Bedankt, dat klinkt goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11:22
Prachtige update Niels. Ben ook blij dat het nu een witte achtergrond heeft. Heb vanmorgen gelijk het 3 regendruppeltjes tarief gestort. Super livetile.

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20-09 17:54

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Idd, mooie app die regemeter. Enige wat ik eigenlijk nog mis is een wolkenradar zodat ik kan zien hoe de bewolking is en hoe het eventueel gaat worden. Als ik in regenmeter op het kaartje van NL kijk, dan zag ik gister een strakblauwe lucht in de app, maar het was zwaarbewolkt (maar regende niet).

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11:13
Phyxion schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 16:07:
[...]

[...]

Wat is niet mis met Drive?

Wat Navigon heeft:
- Multipoint routes.
- Snelheidswaarschuwing.
- Flitspalen.
- Degelijke POI lijst.

Kortom, alles wat je van een navigatie mag verwachten.
Mwah. Nokia Drive mist ook
- carlane assistant
- alternatieve routes (handig bij wegwerkzaamheden).

Dat zijn toch wel 2 essentiele functies.
Maar ik ga er idd geen 80 Euro lappen voor Navigon aangezien Drive is. Baal wel van die 2 missing features. Heb de keuze voor de Lumia en wp platform mede gebaseerd op een gratis volwaardige offline navigatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eeNer
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16-09 22:07
Gisteren deed mijn betaling via telefoonrekening van vodafone het niet in de store. Vandaag wel, dus Niels, bij deze heb je ook van mij wat regen ontvangen ;)

Dat verdient die mooie app ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeFoRcE
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 17-09 14:33

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

@Niels9001

Overgestapt van regenvoorspeller naar RegenMeter, wereld van verschil, zeker fijne app. Wel vroeg ik me af, en die onduidelijkheid had ik ook altijd al bij Android Buienalarm, hoe zit het met de waardes?

Bijv; er komt een bui aan die 3 uur duurt. 1e uur; 5mm neerslag, 2e uur een piek van 20mm, en 3e uur weer 5mm. Houdt het dan in dat er totaal 30mm neerslag uitvalt? Dit lijkt me iig wel het meest logische...

Professioneel Heftruck Syndroom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robkrekel
Russel88 schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 09:01:
[...]

Mwah. Nokia Drive mist ook
- carlane assistant
- alternatieve routes (handig bij wegwerkzaamheden).

Dat zijn toch wel 2 essentiele functies.
Maar ik ga er idd geen 80 Euro lappen voor Navigon aangezien Drive is. Baal wel van die 2 missing features. Heb de keuze voor de Lumia en wp platform mede gebaseerd op een gratis volwaardige offline navigatie.
Op mijn N8 deed drive dit zelf. Als er een weg afgesloten was door werkzaamheden werd er keurig een andere route gemaakt. Al had ik dat zelf achteraf pas door omdat mensen met een TomTom of Google maps veel later aankwamen en het dan over een afgesloten weg hadden die ik niet eens gezien had :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
GerCor schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 22:54:
Prachtige update Niels. Ben ook blij dat het nu een witte achtergrond heeft. Heb vanmorgen gelijk het 3 regendruppeltjes tarief gestort. Super livetile.
Ik zag het in de Store recensie.. Heeeel erg bedankt :)! Zo kan ik mijn developer license voor volgend jaar gaan betalen (€99,- per jaar)!
MRELynx schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 06:15:
Idd, mooie app die regemeter. Enige wat ik eigenlijk nog mis is een wolkenradar zodat ik kan zien hoe de bewolking is en hoe het eventueel gaat worden. Als ik in regenmeter op het kaartje van NL kijk, dan zag ik gister een strakblauwe lucht in de app, maar het was zwaarbewolkt (maar regende niet).
Klopt. Het probleem zit 'm vooral in dat het moeilijk aan te komen is. Ik ben wel van plan om meerdere weerkaarten te gaan ondersteunen (Europa Buienradar vind ik zelf vooral een gemis). Ik ga er naar op zoek!
eeNer schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 09:28:
Gisteren deed mijn betaling via telefoonrekening van vodafone het niet in de store. Vandaag wel, dus Niels, bij deze heb je ook van mij wat regen ontvangen ;)

Dat verdient die mooie app ;)
Echt heel erg bedankt :)!
NeFoRcE schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 09:46:
@Niels9001

Overgestapt van regenvoorspeller naar RegenMeter, wereld van verschil, zeker fijne app. Wel vroeg ik me af, en die onduidelijkheid had ik ook altijd al bij Android Buienalarm, hoe zit het met de waardes?

Bijv; er komt een bui aan die 3 uur duurt. 1e uur; 5mm neerslag, 2e uur een piek van 20mm, en 3e uur weer 5mm. Houdt het dan in dat er totaal 30mm neerslag uitvalt? Dit lijkt me iig wel het meest logische...
Goed te horen dat het bevalt :)!

Het is het aantal mm per uur. Dus niet dat er in die 5 minuten 3 mm valt, maar dat er in die 5 minuten gemiddeld 3 mm per uur valt. Dit is de data zoals Buienradar die aanlevert en andere apps die ook gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18-09 14:48

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

Niels9001 schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 10:52:
[...]
Ik zag het in de Store recensie.. Heeeel erg bedankt :)! Zo kan ik mijn developer license voor volgend jaar gaan betalen (€99,- per jaar)!
[..]
Is dat duurder geworden? Was 99$, als je in euro's betaalde 79€.. Moet 'm ook nog verlengen, maar zit te twijfelen of ik eerst een bedrijf start aangezien je tegenwoordig geen KVK fee meer hebt...

Ook een naaistreek afgelopen jaar toen WP8 uit kwam. Elke malloot kon voor €8 gratis XAP's installeren Elke nieuwe developer kon voor €8 apps ontwikkelen, maar de ontwikkelaars die al jaren trouw waren en ontwikkelden konden vrolijk 79€ blijven dokken... -O-

Rowdy.nl - X++ by day. C# by night. I drink coffee in the morning and beer in the evening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeFoRcE
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 17-09 14:33

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Niels9001 schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 10:52:

Goed te horen dat het bevalt :)!

Het is het aantal mm per uur. Dus niet dat er in die 5 minuten 3 mm valt, maar dat er in die 5 minuten gemiddeld 3 mm per uur valt. Dit is de data zoals Buienradar die aanlevert en andere apps die ook gebruiken.
Top, bedankt! Dan zou je dus eventueel kunnen uitrekenen hoeveel water er wél valt in die tijdsspanne van 5 minuten toch? Gewoon, als extra feature bijv. :)

Professioneel Heftruck Syndroom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:41
Hmmm, jammer...

Had stiekem gehoopt dat de WP8 ING app nog voor mijn vakantie (zaterdag ga ik weg) gelanceerd zou worden zodat ik op vakantie makkelijk nog wat geld kon overhevelen van m'n spaarrekening etc.

Het was eerst april, en nu geeft ING op de site aan: "In juni 2013 lanceren we de app voor Windows Phone 7,8 en Windows 8 (tablet en desktop)."

Zal wel eind juli worden met mijn geluk :P

Had toch eigenlijk niet verwacht dat ik zoveel moeite zou hebben met het trage updaten/uitbrengen van bepaalde apps op Windows Phone (Whatsapp/ING)...

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashaman
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-09 10:59
Denman schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 12:43:
Hmmm, jammer...

Had stiekem gehoopt dat de WP8 ING app nog voor mijn vakantie (zaterdag ga ik weg) gelanceerd zou worden zodat ik op vakantie makkelijk nog wat geld kon overhevelen van m'n spaarrekening etc.

Het was eerst april, en nu geeft ING op de site aan: "In juni 2013 lanceren we de app voor Windows Phone 7,8 en Windows 8 (tablet en desktop)."

Zal wel eind juli worden met mijn geluk :P

Had toch eigenlijk niet verwacht dat ik zoveel moeite zou hebben met het trage updaten/uitbrengen van bepaalde apps op Windows Phone (Whatsapp/ING)...
ik zag ergens op de facebook pagina van ING een reactie dat hij dinsdag aangeboden zou zijn en wacht op goedkeuring....
Dus hopelijk eind deze week of anders begin volgende week....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
Ashaman schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 12:46:
[...]
ik zag ergens op de facebook pagina van ING een reactie dat hij dinsdag aangeboden zou zijn en wacht op goedkeuring....
Dus hopelijk eind deze week of anders begin volgende week....
Op Facebook (26 minuten geleden):
De App is op dit moment in de afrondende fase. Onderdeel hiervan is bijvoorbeeld het aanbieden aan de Windows Store en de goedkeuring hiervan. Ik kan je zeggen dat hij deze maand nog komt, dus houd Facebook of Twitter in de gaten voor updates hierover.
YouTube 1 dag geleden:
De App voor de Window Phone & Windows 8 wordt medio juni gelanceerd.
Op Facebook (ING page) zegt iemand inderdaad dat op het YouTube kanaal aangegeven is door ING dat de app is ingediend en nog goedkeuring moet krijgen van Microsoft.

Kan nu toch ECHT niet lang meer duren. Als de ING app er eindelijk heb ik eigenlijk alle must-have apps voor ons platform :).

Nu hopen dat veel nieuwe apps (zoals Vine, Instagram) ook snel Windows Phone gaan ondersteunen bij de eerste ronde, en niet alleen iOS!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Niels9001 schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 16:17:
[...]

Zoals ergens eerder is geschreven gebruik ik WindChill voor temperaturen onder de 10*, en daarboven de humidity index. Deze stukken code zijn ergens open-source te verkregen (ook hier boven gemeldt). Helaas geeft WorldWeatherOnline geen gevoelstemp door :(.

[...]

Klik op een dag om de details in- en uit telaten schuiven. Je kunt dan scrollen door de lijst. Op mijn WP8 werkt het gewoon (maar let wel op de je dan de forecast-lijst naar boven scrolled). Goed om mee te nemen naar 'n volgende update dat dit niet voor alle gebruikers vanzelfsprekend is!
Dat weet ik, dat werkt overal behalve bij de laatste dag van het rijtje. Misschien zou je het wat beter aan kunnen duiden dat het in ieder geval te collapsen is, want het valt sowieso niet erg op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• urk_forever
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-09 16:40
Niels9001 schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 14:03:
[...]

Op Facebook (26 minuten geleden):

[...]

YouTube 1 dag geleden:

[...]

Op Facebook (ING page) zegt iemand inderdaad dat op het YouTube kanaal aangegeven is door ING dat de app is ingediend en nog goedkeuring moet krijgen van Microsoft.

Kan nu toch ECHT niet lang meer duren. Als de ING app er eindelijk heb ik eigenlijk alle must-have apps voor ons platform :).

Nu hopen dat veel nieuwe apps (zoals Vine, Instagram) ook snel Windows Phone gaan ondersteunen bij de eerste ronde, en niet alleen iOS!
Nice, vandaag of morgen dan maar de sim van mijn prive nummer overzetten naar mijn Lumia 800!

Hail to the king baby!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReijMan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07-09 01:24
Niels9001 schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 11:54:
[...]

Heb Oldenzaal en Enschede geprobeerd, werkte beiden niet, onderweg naar huis op de fiets ging het goed via handmatige invoer.
Misschien had ik even geen internetverbinding, maar had net de app gedownload. 't Is een mooie app, heb hem wat vrienden aangeraden, thx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
ReijMan schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 16:28:
[...]
Heb Oldenzaal en Enschede geprobeerd, werkte beiden niet, onderweg naar huis op de fiets ging het goed via handmatige invoer.
Misschien had ik even geen internetverbinding, maar had net de app gedownload. 't Is een mooie app, heb hem wat vrienden aangeraden, thx!
Hmm vreemd, dan was het denk ik toch een probleempje met je internetverbinding. Of dat de Bing Location Service van Microsoft even niet wilde reageren.. Goed om te horen!

Ik heb even wat reacties die hieronder stonden getrashed aangezien ze niets te maken hebben met de Store of apps. Graag weer on-topic

[ Voor 14% gewijzigd door PaT op 14-06-2013 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defcon84
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 19-09 07:46

defcon84

Multipass?

GoT werkt niet met Tapatalk, ofwel?

Niels, ik heb je ook even gesteund 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
Hi Niels, de laatste stap die we nu aan het voorbereiden zijn is de app aan de Windows store aanbieden voor goedkeuring. Nog even geduld, hij komt eraan!
Op de vraag of de applicatie al bijna in de Store staat. Zit dus nog niet IN certificering.. maar ze zijn het aan het 'voorbereiden' w/e dat dan ook betekend.. Screenshots maken, keywords maken en een app description?

Hopelijk hebben zij extra priviliges omdat ze close met Microsoft samenwerken, en dus sneller door het proces heen komen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• autje
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 08:44
defcon84 schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 09:55:
[...]

GoT werkt niet met Tapatalk, ofwel?

Niels, ik heb je ook even gesteund 8)
Nope, maar een aantal van mijn andere forums wel. Ik gebruikte nu BoardExpress, maar dat is dramatisch slecht. En in IE werkt niet alles even lekker, dus ik kijk hier reikhalzend naar uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limbeckx
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18-09 10:28
Hoi Niels9001, mooie applicatie: Regenmeter. Enige wat mij nu nog tegenstaat is de live tile. De informatie op de live tile is zo klein terwijl er zoveel ruimte is op de live tile.

Overigens: is er ook een live tile van het kleinste type?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
ECiftci schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 11:58:
Hoi Niels9001, mooie applicatie: Regenmeter. Enige wat mij nu nog tegenstaat is de live tile. De informatie op de live tile is zo klein terwijl er zoveel ruimte is op de live tile.

Overigens: is er ook een live tile van het kleinste type?
Je kunt ook de medium tile gebruiken, dan krijg je het weer icoon, conditie en temperatuur met op de achterkant de voorspellingen voor de aankomende 3 dagen.

Zeker. Als je 7.x of hoger gebruikt kun je de tile helemaal klein maken, dan krijg je alleen het weer icoon te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaccoW
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11-08 23:23

JaccoW

Kijkt en Luistert

Heb net de Lumia 720 binnen en wil op de marketplace mijn paypal account toevoegen. Maar ik blijf maar houden dat hij zegt dat mijn postcode te kort is. :S
1234AB wordt gezien als te kort...
Iemand enig idee, met zoeken kom ik niets tegen.

Z-machine OriginID: JaccoW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saharoen
  • Laatst online: 20-09 19:57
901210 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaccoW
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11-08 23:23

JaccoW

Kijkt en Luistert

Grapjas. :P Maar wat zou ik toe moeten voegen? Nederlandse postcode zou geen problemen moeten geven.

EDIT: Een spatie |:(
1234 AB moet het zijn ipv 1234AB

[ Voor 23% gewijzigd door JaccoW op 14-06-2013 20:02 ]

Z-machine OriginID: JaccoW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online
Waar haalt Regenmeter zijn meerdaagse voorspelling vandaan? Op de meeste weer-sites staan voor volgende week al een tijdje hoge temperaturen aangekondigd (tot aan 28 °C) maar op dit moment (0:28 uur) geeft Regenmeter nog steeds temperaturen met een maximum van rond de 20 °C aan (t/m woensdag)? Als woonplaats heb ik op de diverse internetpagina's, en binnen Regenmeter, Volkel als plaats gekozen.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
hardware-lover schreef op zondag 16 juni 2013 @ 00:30:
Waar haalt Regenmeter zijn meerdaagse voorspelling vandaan? Op de meeste weer-sites staan voor volgende week al een tijdje hoge temperaturen aangekondigd (tot aan 28 °C) maar op dit moment (0:28 uur) geeft Regenmeter nog steeds temperaturen met een maximum van rond de 20 °C aan (t/m woensdag)? Als woonplaats heb ik op de diverse internetpagina's, en binnen Regenmeter, Volkel als plaats gekozen.
World Weather Online.. Deze biedt onder andere een gratis API aan, en zal dus wat minder nauwkeuriger kunnen zijn dan betaalde API's.

Vanmorgen bleek de temperatuur in mijn woonplaats wel te kloppen (28 graden op dinsdag!). De weerdata van World Weather Online wordt +/- iedere 2 uur ververst aan hun kant. Regenmeter haalt natuurlijk wel steeds de laatste weerinfo op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online
Niels9001 schreef op zondag 16 juni 2013 @ 12:37:
[...]
World Weather Online.. Deze biedt onder andere een gratis API aan, en zal dus wat minder nauwkeuriger kunnen zijn dan betaalde API's.

Vanmorgen bleek de temperatuur in mijn woonplaats wel te kloppen (28 graden op dinsdag!). De weerdata van World Weather Online wordt +/- iedere 2 uur ververst aan hun kant. Regenmeter haalt natuurlijk wel steeds de laatste weerinfo op.
Bij mij klopt het nu ook beter hoor. Maar er werd op de andere weer-pagina's al zowat de gehele dag (gisteren) flink hogere temperaturen voorspeld voor de komende dagen maar (zoals nu blijkt), WWO info bleef daarbij toch flink achter. Maar zoveel maakt het niet uit hoor, het is maar een verwachting :)

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.DD
Meanwhile wachten we nog steeds op de Whatsapp update. Ik heb het gevoel dat Whatsapp m'n hele telefoon laat vastlopen iedere keer, erg naar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limbeckx
Wat is de beste batterij meter app voor wp8. Ik heb er nu een heleboel geprobeerd maar of ik heb het gevoel dat mijn batterij erdoor onnodig snel leeploopt of het batterijniveau schommelt veel (dus eerst van 96 naar 92 en dan ineens terug naar 94). Ik vind het niet erg om te betalen voor apps...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SjorsC
ECiftci schreef op maandag 17 juni 2013 @ 12:10:
Wat is de beste batterij meter app voor wp8. Ik heb er nu een heleboel geprobeerd maar of ik heb het gevoel dat mijn batterij erdoor onnodig snel leeploopt of het batterijniveau schommelt veel (dus eerst van 96 naar 92 en dan ineens terug naar 94). Ik vind het niet erg om te betalen voor apps...
ik zou zeggen instellingen, en dan batterijbesparing. die blijft het beste voor je accu ;)

anders moet je eens naar battery sense kijken, vond ik eerder wel relax werken maar ben nu weer terug bij instellingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limbeckx
De laatste twee reviews over battery sense geven aan dat de live tile niet meer werkt. Ik heb nu Insider geinstalleerd, deze heeft ook de optie om batterij info op live tile en lockscreen weer te geven. Ik ken deze app al uit wp7 tijd dus ik hoop een beetje dat deze solide in elkaar zit... Ik laat wel even weten over een paar dagen. Heb nu de free versie met reclame. Als het me bevalt ga ik em kopen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnetic_Man
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Ik heb zelf battery sense, en bij mij werkt de live tile wel gewoon. Daarnaast krijg je zo'n mooi grafiekje, waar je zelf naar opzoek was volgens mij (dat is overigens alleen in de betaalde versie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
Let wel op: volgens mij werken alle battery apps d.m.v. een achtergrondtaak. De 'actuele' batterijpercentage wordt dus elk half uur ververst, en niet meer als de Battery Saver mode aan staat.

Ik gebruik 'Battery'. Niet verwacht dat het zo leuk zou zijn om naar je batterij te kijken (grafiek). Alleen het inzoomen daarop is een beetje crap, maar verder tof voor een gratis applicatie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.DD
Niels9001 schreef op maandag 17 juni 2013 @ 14:11:
Let wel op: volgens mij werken alle battery apps d.m.v. een achtergrondtaak. De 'actuele' batterijpercentage wordt dus elk half uur ververst, en niet meer als de Battery Saver mode aan staat.

Ik gebruik 'Battery'. Niet verwacht dat het zo leuk zou zijn om naar je batterij te kijken (grafiek). Alleen het inzoomen daarop is een beetje crap, maar verder tof voor een gratis applicatie!
Ik gebruik ook Battery, prima app. Gister gaf ie prachtig aan hoe het uit proberen van xbox games à 500 mb per stuk je batterij kan drainen in 3 uur tijd, haha. Inderdaad leuke grafiekjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Die batterij gaat zelf wel zeuren wanneer hij leeg raakt, ga ik geen app voor installeren :Y)

Wat ik dan wel weer merkwaardig (en vervelend) vind aan de WP store is het volgende:
Battery 1
Battery 2

Verschillende publishers, verschillende apps. Maar wel dezelfde naam, en de twee eerste hits wanneer je naar 'Battery' zoekt. Kom op jongens, met de controle die er op de store is kan dit echt beter.

En het feit dat je per se in de store van je eigen regio moet zitten is ook nogal irritant. en-us komt namelijk als eerste naar boven wanneer ik 'windows phone apps' google, dat er dan op de tweede plaats nl-nl staat kijkt toch niemand naar :p

[ Voor 23% gewijzigd door TheZeroorez op 17-06-2013 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robg1984
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 17-09 11:18
TheZeroorez schreef op maandag 17 juni 2013 @ 15:51:
En het feit dat je per se in de store van je eigen regio moet zitten is ook nogal irritant. en-us komt namelijk als eerste naar boven wanneer ik 'windows phone apps' google, dat er dan op de tweede plaats nl-nl staat kijkt toch niemand naar :p
Inderdaad, irritant, erg ik me ook al mateloos aan vanaf het begin.
Snap niet dat de Store gewoon naar de NL-store gaat als die app daar beschikbaar is.
Had dan voor ons die irritatie bespaart door de link naar nl-store te plaatsen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iCeQbe.
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-08 21:35
Ik had de indruk dat veel batterijapps 1-2% extra per uur verbruikten. met de 'battery' app (die met grafiekjes) heb ik dat probleem niet.
deze dus:
Battery

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team

CAP-Team

Die heb ik afgelopen weekend ook geïnstalleerd om eens te kunnen zien hoe (snel) de batterij leegloopt. Valt me wel op dat ik de ene dag zo'n beetje de hele dag boven de 50% blijf en de andere dag gaat ie wel erg hard omlaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
robg1984 schreef op maandag 17 juni 2013 @ 17:05:
[...]

Had dan voor ons die irritatie bespaart door de link naar nl-store te plaatsen ;)
Ik kwam er pas achter dat ik in de verkeerde store zat toen ik al gesubmit had ;) Maar gelukkig zijn de app-ID's verder hetzelfde. Je kunt in de URL dus simpelweg en-us vervangen door nl-nl en het werkt direct.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

TheZeroorez schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 10:01:
[...]

Ik kwam er pas achter dat ik in de verkeerde store zat toen ik al gesubmit had ;) Maar gelukkig zijn de app-ID's verder hetzelfde. Je kunt in de URL dus simpelweg en-us vervangen door nl-nl en het werkt direct.
Nog beter, plaats het indien dat niet teveel moeite is in het universele formaat. Wat voor regio je er namelijk ook in zet; we zitten hier natuurlijk met een gemengd publiek. Onze zuiderburen hebben veelal hun Store op nl-BE ingesteld staan, wij op Nl-nl, of soms EN-us. En dan nog de mensen die rondom de aardbol wonen hebben vaak de regio van huneigen land ingesteld staan... ;)
.
Rowdy.nl schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 15:22:
[...]
Een tipje (geld ook voor CR35) Gebruik niet een link naar een specifieke regio. Gebruik gewoon netjes http://windowsphone.com/s?appid=XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
Bij CR35 gaat ie naar nl-nl en bij jou naar nl-be. Voor die van jou moet ik weer een keer extra klikken om naar de Nederlandse store te gaan, bij de van CR35 moet jij een keer klikken om naar de Belgische stote te gaan. Niet handig. Als je het formaat hierboven aanhoudt ga je direct naar je eigen store (mits ingelogd/regio goed staat)
[...]

Rowdy.nl - X++ by day. C# by night. I drink coffee in the morning and beer in the evening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:02
Ik heb sinds vandaag de Samsung ATIV S in bezit als vervanger voor mijn Galaxy S2 en tot nu toe bevalt hij prima, het enige wat ik niet heel fijn vind is het toetsenbord. Ik had voorheen altijd Swiftkey. Is er een soortgelijke variant voor Phone 8?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijmeng
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20-09 16:42

tijmeng

Panasonic 7J

nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robkrekel
Blink, leuke burst app, al ben ik er zelf nog niet helemaal uit hoe ie werkt zoals ik wil :D http://www.windowsphone.c...21-4a74-9cad-3d4729509446

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cool: de Waze beta is eindelijk gestart. Hoewel de app er nog niet helemaal Metro-achtig uitziet (wel zijn de gradients weg), is het een mooi begin.

Je kunt in de app uiteraard navigeren (inclusief points of interest opzoeken), benzineprijzen opzoeken (vanuit verschillende zoek-engines) en diverse meldingen maken over een file, politie en ongeluk. Verder kun je een camera aangeven (snelheidscamera, nep-camera of 1 bij een stoplicht) en je kunt chatten met mensen in je regio.

Het is dus een beetje een mix tussen een simpele navigatie-app en een social platform waarbij het aan de gebruikers ligt hoe goed de camera's en files kloppen.

Ik hoef helaas niet weg vandaag, maar hier alvast de screenshots: http://imgur.com/a/xCYds

[ Voor 61% gewijzigd door Martinspire op 19-06-2013 11:51 . Reden: hmm, plaatjes willen niet naast elkaar :( ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Laatst online: 20-09 17:54

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Martinspire schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 10:05:
Cool: de Waze beta is eindelijk gestart. Hoewel de app er nog niet helemaal Metro-achtig uitziet (wel zijn de gradients weg), is het een mooi begin.

Je kunt in de app uiteraard navigeren (inclusief points of interest opzoeken), benzineprijzen opzoeken (vanuit verschillende zoek-engines) en diverse meldingen maken over een file, politie en ongeluk. Verder kun je een camera aangeven (snelheidscamera, nep-camera of 1 bij een stoplicht) en je kunt chatten met mensen in je regio.

Het is dus een beetje een mix tussen een simpele navigatie-app en een social platform waarbij het aan de gebruikers ligt hoe goed de camera's en files kloppen.

Ik hoef helaas niet weg vandaag, maar hier alvast de screenshots: http://imgur.com/a/xCYds
Waze is toch nu van Google ? Kijken hoe lang het duurt voordat Google de stekker eruit trekt puur en alleen omdat het WP is. Als zij het niet doen, doe ik het wel, aangezien ik toch niks meer met Google te maken wil hebben en hun diensten ook niet wil gebruiken.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MRELynx schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 12:19:
[...]

Waze is toch nu van Google ? Kijken hoe lang het duurt voordat Google de stekker eruit trekt puur en alleen omdat het WP is. Als zij het niet doen, doe ik het wel, aangezien ik toch niks meer met Google te maken wil hebben en hun diensten ook niet wil gebruiken.
Als het goed is bleef Waze voorlopig onafhankelijk en is Google alleen de eigenaar, maar niet de regisseur.

Gezien ze al wel bezig zijn met Windows Phone lijkt me niet dat ze daar ineens mee gaan stoppen. Enige wat misschien kan gebeuren is dat ze minder features gaan toevoegen aan de WP versie, maar ik zie dat voorlopig niet gebeuren.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaWierie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 02-07 20:26
Kennen jullie een App om mijn lumia 920 en Windows 7 nauwer te laten samenwerken?
Het synchroniseren doe ik al via de app, Maar ik zou graag meer taken van mijn telefoon willen besturen met mijn computer(en andersom) bijvoorbeeld films/muziek op mijn telefoon afspelen op mijn laptop, mijn telefoon touchscreen gebruiken om windows te besturen(volume, helderheid play, pauze enz), Een document van mijn telefoon realtime bewerken via mijn laptop. het liefst zelfs een soort scherm op mijn laptop waar mijn telefoon op gedisplayed is en dat is bijvoorbeeld whatsapp berichten via mijn laptop kan typen.

Ik kan me heugen dat ik zoiets had op mijn (geroote) android, dat was erg handig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcetweaker
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
AlphaWierie schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 18:09:mijn telefoon touchscreen gebruiken om windows te besturen(
misschien is dit iets

http://www.windowsphone.c...02-4176-a5a3-4e677519ac9a

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sonny7
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 15-09 10:26
Met de telefoon de computer besturen is zeer goed mogelijk. Splashtop2 is daarvoor echt een top app!
link:

http://www.windowsphone.c...9e-4d20-af5e-126045a238b8

[ Voor 34% gewijzigd door Sonny7 op 19-06-2013 19:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRiZzY
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22-03-2022
Je hebt nu ook teamviewer voor wp8.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SjorsC
Sonny7 schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 19:58:
Met de telefoon de computer besturen is zeer goed mogelijk. Splashtop2 is daarvoor echt een top app!
link:

http://www.windowsphone.c...9e-4d20-af5e-126045a238b8
werkt inderdaad erg goed,
al zei hij gisteren steeds tegen mij dat ik niet op het zelfde netwerk zat.
hij zag de laptop wel met opstarten, maar connectie maken deed hij niet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

CyBeRiZzY schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 21:31:
Je hebt nu ook teamviewer voor wp8.
Ik dacht hetzelfde toen ik die berichten hierboven las. Ideale tool, wel even wennen die besturing, maar werkt prima. Was een kwestie van m'n gegevens invullen en al m'n workstations staan d'r in.. :)
(linkje naar de app)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mkrijt
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16-09 13:04
Heeft er iemand nog iets vernomen van de ING app?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

Psst Niels, komt u maar met de info :+
Pagina: 1 ... 44 ... 118 Laatste

Let op:
Discussies/updates over eigen gemaakte apps mogen in het Post hier je eigen Windows Phone App! topic.