Acties:
  • 0 Henk 'm!
eeNer schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 10:52:
[...]

Omdat jij dit zei heb ik Transit er ook maar weer eens opgezet. Het wordt inderdaad ineens breed ondersteund. Hij vindt de meeste reisopties gewoon goed. Vind dit zeer prettig werken nu het breed wordt ondersteund. Sommige vertrektijden van lokale bussen weet de app nog niet waardoor die reisoptie via die bus niet gepakt wordt. Dat valt nog te verbeteren.

Iig bedankt voor het melden. Mooie app nu het werkt.

In de app staat bij dekking:
RET, NS, NS Hispeed, Sytus, Arriva, Breng, Connexxion, Veolia, DB, Keolis, NMBS, Overig Internationaal, EBS, GVB, GVU, Hermes, HTM, HTMbuzz, Qbuzz, Waterbus en TESO

Aardig wat dus.
Goed nieuws inderdaad! Wist niet dat ze ook Arriva hadden toegevoegd, dat maakt het geheel al een stuk bruikbaarder hier. Misschien handig als de frontpage daar wat aandacht aan schenkt?

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20-09 09:36
TetPr87 schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 19:06:
voor mij is het hebben van een navigatie best een prioriteit, vandaar mijn vraag.
Let op dat de navigatie nog een beta app is. Je kan een locatie opvoeren, maar carlane assistent zit er niet op. Alternatieve routes en POI's heb je volgens mij ook niet.
Valt me wel tegen hoor, had de Nokia ook gekocht vanwege gratis offline navigatie, maar tot nu toe hebben ze nog geen volwaardige app afgeleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 06-09 05:12
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/2097414/wp_ss_20130521_0001.png

Klopt, lijkt erop dat er meer vervoerders zijn toegevoegd! Mooi, dan wordt de app pas echt handig!

Trein & Regenmeter voor Windows Phone 7.x & 8!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robg1984
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 17-09 11:18
Niels9001 schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 14:36:
[afbeelding]

Klopt, lijkt erop dat er meer vervoerders zijn toegevoegd! Mooi, dan wordt de app pas echt handig!
Eindhoven, Gestel :)
Kom ik ook vandaan.

Ik ga die app ook eens proberen, kijken of de bussen goed aangegeven worden.
Edit: Bij mij geeft hij alleen De lijn MIVB en NMBS aan... (Eindhoven)
Edit2: Lijkt alleen in het beginscherm te zijn, als ik zoek op routes dan vind hij wel andere lijnen (Hermes in dit geval)

[ Voor 17% gewijzigd door robg1984 op 22-05-2013 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robkrekel
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18-09 09:36

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InZane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01:06
Voor de Duitse Tweakers?
Find LPG (Autogas/GPL) and CNG (natural gas) gas stations in Germany.
Gelukkig rijd ik geen LPG (meer) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robkrekel
Nee hoor, in Nederland doet ie het ook prima :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kippengaas
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 16-09 19:22
CokeZero schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 15:03:
[...]

HERE Maps kun je downloaden als je ff je regio op Verenigd Koninkrijk zet, en dan werkt het ook ideaal. HERE Drive niet die controleert je SIM-kaart.
Door middel van jou trucje heb ik Here Maps op mijn Ativ S gezet. Daarna weer de locatie veranderd naar Nederland. Er schijnt nu een update te zijn voor Here Maps. Iemand enig idee of ik hiervoor weer de locatie terug moet zetten naar UK of krijg ik van zelf een melding zou moeten krijgen dat er een update zou moeten zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CokeZero
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-11-2024
kippengaas schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 15:26:
[...]

Door middel van jou trucje heb ik Here Maps op mijn Ativ S gezet. Daarna weer de locatie veranderd naar Nederland. Er schijnt nu een update te zijn voor Here Maps. Iemand enig idee of ik hiervoor weer de locatie terug moet zetten naar UK of krijg ik van zelf een melding zou moeten krijgen dat er een update zou moeten zijn?
Denk dat je die update wel kan installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trasos
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
CokeZero schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 15:39:
[...]

Denk dat je die update wel kan installeren.
De vraag was volgens mij of hij de update automatisch kan verwachten of dat hij weer eerst moet switchen naar UK. (Ik ben ook benieuwd naar het antwoord, want ik zit in hetzelfde schuitje.)

De HERE Transit-app werkt overigens ook niet met de UK-truc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CokeZero
Trasos schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 16:44:
[...]

De vraag was volgens mij of hij de update automatisch kan verwachten of dat hij weer eerst moet switchen naar UK. (Ik ben ook benieuwd naar het antwoord, want ik zit in hetzelfde schuitje.)

De HERE Transit-app werkt overigens ook niet met de UK-truc.
Oeps, te snel gelezen. Ik heb HERE maps er nu niet meer op staan, maar hij geeft het automatisch aan als er een update is. Dat gebeurde bij mij toen er een keer een update was voor HERE Maps ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand issues met de Windows Phone Store? M'n (WP7.8-)telefoon zegt op random momenten dat de license van random apps op mn telefoon niet geldig is. Bij het openen van elke app die van de Store afkomstig is krijg ik dezelfde melding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23:59
Jammer, al die Here Apps lijken niet te werken op 7.8 telefoons.

Hopelijk updaten ze Nokia OV ook :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InZane
Basekid schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 12:26:

Ik denk dat je als 7.8 user helemaal nergens meer op hoeft te rekenen. Ik heb echt al wekenlang geen enkele update meer gezien en dat terwijl ik toch behoorlijk wat apps op mijn Lumia 800 heb staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Basekid schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 12:26:

Nokia OV toont bij mij nu ook de bushaltes in de buurt en treinroutes. Daarvoor was geen update nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
InZane schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 13:02:
[...]

Ik denk dat je als 7.8 user helemaal nergens meer op hoeft te rekenen. Ik heb echt al wekenlang geen enkele update meer gezien en dat terwijl ik toch behoorlijk wat apps op mijn Lumia 800 heb staan.
Trein en Regenmeter zullen 7.8 voor zover het kan 7.8 ondersteunen :). Maar ik voel je pijn, het is frusterend dat 7.8 niet meer wordt ondersteund. Iedereen zag dat aankomen, maar MS bleeft dat maar herkennen. Nu doen ze het zelf ook met applicaties, dusja..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 13:11:
[...]

Nokia OV toont bij mij nu ook de bushaltes in de buurt en treinroutes. Daarvoor was geen update nodig.
Klopt ook voor mijn omgeving, zonder update, terwijl de info eerst niet beschikbaar was. Door de vermelding van Here werd ik erop geattendeerd. Nokia OV is nu een stuk volwassener geworden, fijne bruikbare app.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niels9001 schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 13:37:
[...]

Trein en Regenmeter zullen 7.8 voor zover het kan 7.8 ondersteunen :). Maar ik voel je pijn, het is frusterend dat 7.8 niet meer wordt ondersteund. Iedereen zag dat aankomen, maar MS bleeft dat maar herkennen. Nu doen ze het zelf ook met applicaties, dusja..
De nieuwe Facebook app en nieuwe Youtube app zouden volgens Joe Belfiore ook naar WP7.x moeten komen.

Toevallig kreeg ik zojuist een update melding voor Nokia's populaire apps en MetroTube.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tropicc
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 25-01-2024
Verwijderd schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 13:11:
[...]

Here Transit werkt perfect nu. Ziet ook alle kleinere bushaltes en geeft snelste routes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sonna
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:42
De update van YouTube dus niet installeren want ik wil die downloadfunctie wel blijven behouden. Kan je de updates ook ergens verbergen? Want ik heb niet de behoefte om hem per ongeluk een keer te installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijmeng
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20-09 16:42

tijmeng

Panasonic 7J

Ik heb bij Here transit niet de trams van de HTM..... bussen wel. Lijkt me aardig essentieel in Den haag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robkrekel
Net splashtop2 geinstalleerd, maar krijg hem niet aan de gang. Pc is wel te zien op mijn telefoon, maar niet aantikbaar. Als ik hem lang aan tik krijg ik wel de edit-optie. Is dit herkenbaar voor iemand? Of kan het aan de instellingen van het netwerk (werk) liggen?

[ Voor 13% gewijzigd door robkrekel op 24-05-2013 06:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20-09 17:54

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

robkrekel schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 06:15:
Net splashtop2 geinstalleerd, maar krijg hem niet aan de gang. Pc is wel te zien op mijn telefoon, maar niet aantikbaar. Als ik hem lang aan tik krijg ik wel de edit-optie. Is dit herkenbaar voor iemand? Of kan het aan de instellingen van het netwerk (werk) liggen?
Nog niet geinstalleerd, maar het lijkt me wel wat. Kun je ook applicaties streamen of is het echt gewoon een RDP client ?

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart40
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 24-11-2021
streamen kan ook met splashtop2; tenminste volgens de recensie op AAWP: http://allaboutwindowspho...ur_PC_desktop_from_yo.php
Heb 'm net gedownload op de phone, ga 'm vanavond thuis installeren dus kan nog geen eigen ervaring delen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Bart40 schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 07:41:
streamen kan ook met splashtop2; tenminste volgens de recensie op AAWP: http://allaboutwindowspho...ur_PC_desktop_from_yo.php
Heb 'm net gedownload op de phone, ga 'm vanavond thuis installeren dus kan nog geen eigen ervaring delen.
Ik bedoel applicatie streaming. Dus dat je op je telefoon naar bv een intranet pagina wordt geleid waarop een aantal programma's worden gepublished. Op het moment dat je zo'n programma opstart, dan wordt de applicatie op de server gestart, maar de interface gebruik je gewoon op je telefoon. Je hoeft dus niet via RDP eerst de desktop over te nemen van je pc en dan pas het programma te starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kennen jullie deze app al?

http://www.windowsphone.c...40-4930-a135-0c6614dc117f

Ik vond de app na een tijdje rondkijken op de store en nu gebruik ik hem zelf ook en ben er erg tevreden over. Je kan gewoon duidelijk je taken en afspraken zien die je die dag hebt en je ziet het weer rechtsbovenin je scherm. Wat ook handig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InZane
Verwijderd schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 10:25:

Ik vond de app na een tijdje rondkijken op de store en nu gebruik ik hem zelf ook en ben er erg tevreden over. Je kan gewoon duidelijk je taken en afspraken zien die je die dag hebt en je ziet het weer rechtsbovenin je scherm. Wat ook handig is.
Uw versie van de Windows Phone-software wordt niet ondersteund door deze toepassing.
Zoals gewoonlijk de laatste tijd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke versie heb je dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:53

BM

Moderator Spielerij
Een WP7.x versie gok ik zo maar. Niet zo gek dat dat niet werkt aangezien je daar niks op het lockscreen mag plaatsen.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kippengaas
  • Laatst online: 16-09 19:22
Welke openbaar vervoer app vinden jullie beter werken en waarom: 9292 of Here Transit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02:41

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik krijg bijna bij elke app die ik wil installeren de melding dat de service niet beschikbaar is, is het nu via wifi of via 3G. Ligt het er allemaal continue uit, of blijft dat ding continue hangen op die locatie-onzin?

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Here Transit heeft een veel betere interface dan 9292. Verder heb ik Here nog niet veel gebruikt, maar sinds er zoveel OV bedrijven in zitten schijnt hij erg goed te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19-09 11:30

CAP-Team

XBL: CAPTeam

InZane schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 13:02:
[...]

Ik krijg anders op mijn HTC Titan met WP7.8 bijna dagelijks updates..

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B64
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 20-09 12:35

B64

Wat TheNephilim bedoelt is dat Gmail gewoon een goed en effectief spamfilter heeft. Hotmail/Live/Outlook dus niet, of in ieder geval veel minder effectief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fruitbakje
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 04-09 08:04
B64 schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 13:48:
Wat TheNephilim bedoelt is dat Gmail gewoon een goed en effectief spamfilter heeft. Hotmail/Live/Outlook dus niet, of in ieder geval veel minder effectief.
Dat kan ik in mijn ervaring niet bevestigen. Ik denk dat maar weinig mensen dat kunnen, aangezien weinig mensen bij beide diensten een adres hebben wat ze op precies dezelfde manier gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tropicc
Weet iemand wat de update van Metrotube doet? Aangezien de Youtube app het downloaden van video's eruit moest halen. Ik maak hier nogal veel gebruik van in Metrotube, dus als ze dat met deze update eruit hebben gehaald download ik die update voorlopig niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImpaileR
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ImpaileR

The Obsidian Order

Geen hele zuivere test.Ik heb sinds enige tijd heel veel last in mijn gmail inbox.
Uit die zelfde mail haalt Outlook wel alle spam.

Maar goed, geen idee hoeveel spam Outlook uit de originele Gmail mail zou filteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

robkrekel schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 06:15:
Probeer je het over 3G? Dan heb je het "Anywhere Access Pack" nodig.

Over (hetzelfde) wifi netwerk werkt het hier prima met een Lumia920.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markie577
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 26-09-2024
Nja voor mijzelf ben ik het er niet mee eens. Vooral de mogelijkheid om alle nieuwsbriefen op 1 plek te krijgen en meteen een unsubscribe button, waarmee je dus deze nieuwsbriefen kan stoppen, vind ik een fijne manier van spam control.

Verder merk ik niks van totale random in mijn inbox.

Weet iemand of er al testen zijn gedaan van gmail vs outlook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik heb beide en ze doen elkaar weinig onder, naast mijn Xs4all die ook een erg nette filter heb.

Leukste is nog wel dat Gmail email-herinneringen vanuit mijn calender als spam zag :P

Maar ik heb geen 1 op 1 vergelijkingen, dus is vrij moeilijk te testen welke nu waar de mist in gaat.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossebol
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11-09 19:57
Zonet de update van Nokia Maps met LiveSight binnengekregen. Ziet er goed uit en werkt erg fijn. Nokia gaat duidelijk de concurrentie met Google aan nu.

"One day, someone showed me a glass of water that was half full. And he said: 'Is it half full or half empty?' So I drank the water. No more problem." - Alexander Jodorowsky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CokeZero
Ehm,

Google help Microsoft voor de YouTube app.

http://www.theverge.com/2...youtube-windows-phone-app

Wat zullen we nou krijgen dan na 2 jaar, Microsoft heeft het goed gespeeld die app in de Store laten.

:o

[ Voor 7% gewijzigd door CokeZero op 24-05-2013 22:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yarc
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 25-03-2021
Tropicc schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 15:07:
Weet iemand wat de update van Metrotube doet? Aangezien de Youtube app het downloaden van video's eruit moest halen. Ik maak hier nogal veel gebruik van in Metrotube, dus als ze dat met deze update eruit hebben gehaald download ik die update voorlopig niet.
Heb de update geïnstalleerd en ik kan nog altijd filmpjes preloaden.

Ze hebben vooral mogelijk gemaakt dat als je een link van youtube in een andere app selecteerd, je het filmpje kan laten afspelen in Metrotube.

http://www.wpcentral.com/...mmunication-latest-update

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

CokeZero schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 22:22:
Ehm,

Wat zullen we nou krijgen dan na 2 jaar, Microsoft heeft het goed gespeeld die app in de Store laten.

Win/win voor beide, Google pakt de ads (en je data :P), MS kan weer zonder rechtzaak veder :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CokeZero schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 22:22:
Ehm,

Volgens mij is er toch niets veranderd, nu het artikel geupdate is:
Update: This story has been updated to add additional information about Microsoft's API use. Effectively this means it's back to square one for YouTube on Windows Phone, and it's likely that most of the new full functionality will be removed in the updated application. We've reached out to Microsoft for comment, but the company is not sharing any additional information about its plans.
Al lijkt dit bericht het nog wel tegen te spreken: http://thenextweb.com/mic...-due-in-the-coming-weeks/

[ Voor 10% gewijzigd door Martinspire op 24-05-2013 23:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 06:01
YouTube is uit de store gehaald. Maakt mij niets uit, had het toch al verwijderd een paar dagen geleden. Ik heb niks met Google troep.

http://www.wpcentral.com/...crosoft-google-come-terms

[ Voor 83% gewijzigd door GerCor op 25-05-2013 00:21 ]

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kruila
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20-09 17:58

Goede tip, bedankt _/-\o_

Neem het leven niet te serieus; je overleeft het toch niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tropicc
Weet iemand waarom ik de Metrotube app niet kan updaten?
Hij download en als hij op de helft is loopt het balkje weer terug en zegt hij Attention required. Andere apps kan ik wel gewoon updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reaper.JA2
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20-09 13:13

Aanrader om te gebruiken; maakt het lockscreen een stuk bruikbaarder! :)

"Improvement. It is the goal of life search" - Carl "Reaper" Shepards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Tropicc schreef op zaterdag 25 mei 2013 @ 13:15:
Weet iemand waarom ik de Metrotube app niet kan updaten?
Hij download en als hij op de helft is loopt het balkje weer terug en zegt hij Attention required. Andere apps kan ik wel gewoon updaten.
Als je dan op 'attention required' klikt krijg je dan niet meer info te zien? Dat is wel het geval als de download te groot is voor 3G, wellicht nu ook?

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tropicc
BM schreef op zaterdag 25 mei 2013 @ 14:37:
[...]

Als je dan op 'attention required' klikt krijg je dan niet meer info te zien? Dat is wel het geval als de download te groot is voor 3G, wellicht nu ook?
Daar staat foutmelding c101a7d1. Even gegoogled en ik las dat je de download moet annuleren en opnieuw moet proberen. Maar dan gebeurd hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb je je telefoon ook al uit en aangezet tussendoor?
Heb ooit een vergelijkbaar iets gehad tijdens het developen van een app voor WP7.0 (ja die hele oude, overigens ook meerdere keren). Bleek dat de app niet goed geïnstalleerd kon worden. Oplossing die toen werkte was de app verwijderen en dan opnieuw installeren. Wel jammer omdat je alle appdata (instellingen, caches, etc.) dan kwijt bent. Maar je kan het iig proberen.

[ Voor 3% gewijzigd door Caelorum op 25-05-2013 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tropicc
Caelorum schreef op zaterdag 25 mei 2013 @ 16:42:
Heb je je telefoon ook al uit en aangezet tussendoor?
Heb ooit een vergelijkbaar iets gehad tijdens het developen van een app voor WP7.0 (ja die hele oude, overigens ook meerdere keren). Bleek dat de app niet goed geïnstalleerd kon worden. Oplossing die toen werkte was de app verwijderen en dan opnieuw installeren. Wel jammer omdat je alle appdata (instellingen, caches, etc.) dan kwijt bent. Maar je kan het iig proberen.
Hij installeert hem wel meteen opnieuw zoals jij het zegt. Mooi dat het werkt, maar wel apart dat hij dan niet die update installeerde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tja, wie weet waardoor het komt. Kan het migreren van de IsolatedStorage zijn. Kan het veranderen/verwijderen&aanmaken van registy keys zijn. Kan ook zo zijn dat bestanden nog in gebruik zijn op de achtergrond door een vastgelopen proces o.i.d.. waardoor ze niet kunnen worden geüpdate.
In ieder geval is het denk ik geheel buiten de controle van de app maker.

[ Voor 11% gewijzigd door Caelorum op 25-05-2013 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Reaper.JA2 schreef op zaterdag 25 mei 2013 @ 13:50:
[...]

Aanrader om te gebruiken; maakt het lockscreen een stuk bruikbaarder! :)
Eens, heb hem net gekocht. Paar dingen vielen me op:

Als ik mn prive agenda alleen selecteer, dan komt de naam van de agenda ook op het lockscreen te staan. Dus:

Naar ouders (mrelynx.nl) 14:30 - 15:30

Dus mrelynx.nl is de naam van de agenda. Hebben jullie dat ook ? Ik heb nu mn zakelijke agenda ook maar toegevoegd en dan is het weg. Heb de ontwikkelaar hier al over geinformeerd. Ook de bing lockscreen update te laat. Ik heb op mn Surface al de hele dag een andere background (de meest recentste) staan dan op mn telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kruila
  • Laatst online: 20-09 17:58
MRELynx schreef op zaterdag 25 mei 2013 @ 21:10:
[...]

Eens, heb hem net gekocht. Paar dingen vielen me op:

Als ik mn prive agenda alleen selecteer, dan komt de naam van de agenda ook op het lockscreen te staan. Dus:

Naar ouders (mrelynx.nl) 14:30 - 15:30

Dus mrelynx.nl is de naam van de agenda. Hebben jullie dat ook ? Ik heb nu mn zakelijke agenda ook maar toegevoegd en dan is het weg. Heb de ontwikkelaar hier al over geinformeerd. Ook de bing lockscreen update te laat. Ik heb op mn Surface al de hele dag een andere background (de meest recentste) staan dan op mn telefoon.
ik heb dat niet, herstel: ik HAD dat niet, raar maar waar

[ Voor 3% gewijzigd door kruila op 26-05-2013 09:08 ]

Neem het leven niet te serieus; je overleeft het toch niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
Bing loopt op WP8 bij mij ook altijd 1 dag achter. Heeft met een bug door verschillende tijdzones te maken, terwijl op WP7.x wel goed loopt.

Doordat WP8 altijd op een vast punt in tijd checked of er een nieuwe afbeelding is kan het ook zijn dat je afbeeldingen mist. Bij mij checked ie ergens midden in de nacht. Als ik mijn telefoon dan op Vliegtuigstand heb staan komt het voor dat ik het 2 dagen met dezelfde wallpaper moet doen. Das natuurlijk jammer.

Hopelijk verhelpen ze dit snel, want ik vind het een erg gave functie en de beelden zijn (meestal) schitterend!

[ Voor 60% gewijzigd door Niels9001 op 26-05-2013 01:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartlauwers
  • Laatst online: 27-08 14:45
Op m'n Lumia 800 (WP7.8) zit ik met een probleem. Telefoon heb ik nu 1,5 jaar, en sinds een paar manden heb ik last van apps die uit zichzelf ineens resetten. Dit is bijvoorbeeld bij AccuWeather, verbruiksmonitor, cut the rope(game), nokia rijden(gedeeltelijk). Ik heb vorige week een hard reset gedaan en de telefoon weer "ingericht" met alles wat ik er op wil hebben en dat leek het probleem te verhelpen, maar gisteren had "cut the rope" zich weer gereset.

Nu vraag ik me af: Zijn er mensen die dit verschijnsel herkennen? Zou het liggen aan de apps of juist aan het OS, dat iets weggooit? Hopelijk heeft iemand tips of een verklaring.

M3SR+'19-Wit-Aero-TH-HW2.5-nonFSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMute
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 04-09-2024
Voor mensen die graag een Vine app willen:
Vine voor Windows Phone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaccoW
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11-08 23:23

JaccoW

Kijkt en Luistert

Verbruiksmonitor reset zich bij mij ook automatisch na verloop van tijd. De rest heb, of gebruik ik niet

Z-machine OriginID: JaccoW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
bartlauwers schreef op zondag 26 mei 2013 @ 12:28:
Op m'n Lumia 800 (WP7.8) zit ik met een probleem. Telefoon heb ik nu 1,5 jaar, en sinds een paar manden heb ik last van apps die uit zichzelf ineens resetten. Dit is bijvoorbeeld bij AccuWeather, verbruiksmonitor, cut the rope(game), nokia rijden(gedeeltelijk). Ik heb vorige week een hard reset gedaan en de telefoon weer "ingericht" met alles wat ik er op wil hebben en dat leek het probleem te verhelpen, maar gisteren had "cut the rope" zich weer gereset.

Nu vraag ik me af: Zijn er mensen die dit verschijnsel herkennen? Zou het liggen aan de apps of juist aan het OS, dat iets weggooit? Hopelijk heeft iemand tips of een verklaring.
Klinkt raar. Alsof de IsolatedStorage van de apps verwijderd wordt (wat eigenlijk alleen maar voorkomt als een app opnieuw geinstalleerd wordt). Heb je wellicht updates ontvangen voor deze apps en zijn ze daardoor bij het updaten gereset? (Wellicht heeft de developer dat met opzet gedaan om geen crashes te krijgen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Driek
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09:21
bartlauwers schreef op zondag 26 mei 2013 @ 12:28:

Wat bedoel je met resetten? Dat de instellingen van de App verloren zijn gegaan?
Heb ik ook, bij diverse apps moet ik om de zoveel tijd, ondanks dat de app echt wel binnen de 2 weken een keer geopend wordt, de instellingen opnieuw doen.
Dit is bij een weerapp waar ik mijn plaats weer in moet voeren, en bij bijv een agenda app waar ik steeds weer in moet loggen bij outlook.

Tijd van werken, tijd van rusten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• misjavs
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 08-10-2024
Ik heb dat ook bij Weather View soms. Maar ik denk dat Niels gelijk heeft: of de app is geupdate en daardoor gereset of er zit een bug in de app zelf. Als een app namelijk een bepaalde setting wil ophalen die niet bestaat, dan crashed de app. Er wordt dus eerst afgetest of de setting bestaat, en zoniet, dan wordt deze aangemaakt. Misschien gaat daarin wat mis :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Een keer gehad bij Baconit. Hij crashte (zoals wel vaker ...) en bij het opnieuw opstarten stond er "Welcome to Baconit" en kon ik alles opnieuw instellen.

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartlauwers
  • Laatst online: 27-08 14:45
Driek schreef op maandag 27 mei 2013 @ 08:56:
[...]

Wat bedoel je met resetten? Dat de instellingen van de App verloren zijn gegaan?
Heb ik ook, bij diverse apps moet ik om de zoveel tijd, ondanks dat de app echt wel binnen de 2 weken een keer geopend wordt, de instellingen opnieuw doen.
Dit is bij een weerapp waar ik mijn plaats weer in moet voeren, en bij bijv een agenda app waar ik steeds weer in moet loggen bij outlook.
Met reset bedoel ik dat eerder gemaakte instellingen of bijvoorbeeld game-progress kwijt zijn. Bij de AccuWeather app moet ik opnieuw de voorwaarden accepteren, locatie en settings(graden Fahrenheit --> Celsius) aanpassen. Bij verbruiksmonitor lijkt dit random te zijn. Dit is overduidelijk niet na een update. Dat van die twee weken: moet een app 1x per twee weken geopend worden om z'n instellingen te blijven onthouden? Het is de eerste keer dat ik dat hoor, en naar mijn bescheiden mening: dat zou wel bezopen zijn.

M3SR+'19-Wit-Aero-TH-HW2.5-nonFSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nee, dat van die 2 weken is niet waar. Het werkt ook gewoon daarna, maar misschien zit er een bug in die app die de instellingen weer overschrijft. Ik had het zelf ook een paar keer bij het maken van mn app dat hij niets mocht overschrijven maar het uiteindelijk toch deed. Zou me niet verbazen als iets dergelijks aan de hand is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
bartlauwers schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 11:29:
[...]

Met reset bedoel ik dat eerder gemaakte instellingen of bijvoorbeeld game-progress kwijt zijn. Bij de AccuWeather app moet ik opnieuw de voorwaarden accepteren, locatie en settings(graden Fahrenheit --> Celsius) aanpassen. Bij verbruiksmonitor lijkt dit random te zijn. Dit is overduidelijk niet na een update. Dat van die twee weken: moet een app 1x per twee weken geopend worden om z'n instellingen te blijven onthouden? Het is de eerste keer dat ik dat hoor, en naar mijn bescheiden mening: dat zou wel bezopen zijn.
Klok, klepel voor wat betreft die 2 weken :)

Als een applicatie een achtergrondproces gebruikt (voor notificaties, of wat dan ook), in dát geval moet de app minimaal elke 14 dagen een keer gestart worden, anders stopt het bijbehorden achtergrondproces. Als een app zijn instellingen wist als het een keer 14 dagen niet gestart is is dat gewoon een dikke vette bug in de app :)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Ik probeer apps te installeren/updaten, maar krijg de volgende melding:
De service voor Microsoft-accounts is nu niet beschikbaar. Probeer het later opnieuw.
Op reddit/twitter is er niks te vinden, en van Google word ik ook niet veel wijzer. Zou iemand kunnen kijken of jullie hier ook last van hebben? Ik heb namelijk net een andere SIM in m'n telefoon gestopt dus wellicht dat mijn account daar vreemd door doet?

edit:
De datum en tijd. Right. Jammer dat die niet behouden blijven bij het wisselen van je batterij en dat ook de automatische instellingen niet snel genoeg zijn.

[ Voor 17% gewijzigd door TheZeroorez op 28-05-2013 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TheZeroorez schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 13:14:
Ik probeer apps te installeren/updaten, maar krijg de volgende melding:

[...]

Op reddit/twitter is er niks te vinden, en van Google word ik ook niet veel wijzer. Zou iemand kunnen kijken of jullie hier ook last van hebben? Ik heb namelijk net een andere SIM in m'n telefoon gestopt dus wellicht dat mijn account daar vreemd door doet?

edit:
De datum en tijd. Right. Jammer dat die niet behouden blijven bij het wisselen van je batterij en dat ook de automatische instellingen niet snel genoeg zijn.
Zou best kunnen. Toevallig van nummer gewisseld ook? Anders misschien even inloggen bij windowsphone.com om te kijken of daar iets gewijzigd moet worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robkrekel
Het lijkt er op dat de facebook beta versie niet meer werkt zoals het was. Ik kan oudere posts niet meer laden nadat ik de app opnieuw heb opgestart. Hebben meer mensen dit? Ik heb nu bijvoorbeeld maar 2 posts op mijn tijdlijn staan, erg vervelend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iCeQbe.
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-08 21:35
robkrekel schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 15:00:
Het lijkt er op dat de facebook beta versie niet meer werkt zoals het was. Ik kan oudere posts niet meer laden nadat ik de app opnieuw heb opgestart. Hebben meer mensen dit? Ik heb nu bijvoorbeeld maar 2 posts op mijn tijdlijn staan, erg vervelend.
Geen problemen ondervonden hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SjorsC
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19-09 12:01
robkrekel schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 15:00:
heb inderdaad hetzelfde probleem tegenwoordig, jammer want verder werkte hij wel fijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrcosmo
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15-04-2021
Nieuwe features Windows 8.1 zien er goed uit . Wat betekend dit voor phone 8?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Er is een nieuwe versie van Shazam en die ondersteund nu ook Nokia Music en Xbox Music.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De nieuwe Instagram client "Itsdagram" is nu hernoemd naar "Instance".

De hernoeming is op verzoek van Microsoft dus misschien een aanwijzing dat die een officiele Instagram willen uitbrengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Laatst online: 23:08
Eerder omdat het gewoon inbreuk is op het merknaam van instagram.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevalley
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 25-06 22:39
Verwijderd schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 14:36:
De nieuwe Instagram client "Itsdagram" is nu hernoemd naar "Instance".

De hernoeming is op verzoek van Microsoft dus misschien een aanwijzing dat die een officiele Instagram willen uitbrengen.
Las trouwens dat deze app een livetile heeft, maar bij mij zit er verdomd weinig beweging in. Meer mensen met dat probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team

CAP-Team

Vanmiddag mijn Lumia 920 binnengekregen :)
zijn er nog essentiële WP8 apps die niet voor WP7 te krijgen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

CAP-Team schreef op zaterdag 01 juni 2013 @ 19:38:
http://apps.microsoft.com...99-4046-b494-9ce469ae3009

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CAP-Team schreef op zaterdag 01 juni 2013 @ 19:38:
Het zijn vooral games die je niet op WP7 gaat krijgen (of eerst WP8 only waren).
Denk dat je hier het meeste kunt vinden: http://www.wpcentral.com/tag/windows-phone-8-apps

Ik denk dat het meeste wel te vinden is in de Nokia Collection, maar de support van WP7 apps gaat imo nog best netjes door. Ik verwacht echter wel dat die eind dit jaar langzaamaan kleiner zal worden als het aandeel WP8 groter wordt dan WP7.

[ Voor 7% gewijzigd door Martinspire op 01-06-2013 19:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tropicc
Haast alles draait lekkerder op WP8, dat is al één voordeel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
Facebook Beta? (Veel) betere WhatsApp, de HERE apps en natuurlijk de snellere Regenmeter en Trein :)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bhorvers
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-06-2023
Iemand reeds de laatste update van ProShot geïnstalleerd ? Misschien dat ik iets verkeerd doe, maar als ik nu buiten (heerlijk zonnig) een foto maak, is deze gigantisch overbelicht !

Terwijl met ProShot binnen en met de Nokia Camera app buiten GEEN problemen heb !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.DD
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 05-05-2024
Er mag ook wel een Spotify update komen. Iemand daar iets over gelezen/gehoord? Vies groen logo tussen mijn mooie groene tiles, dat ten eerste. Maar belangrijker: geluidskwaliteit is echt niet 320kbps of iets in die buurt, geen los 'play' menu zoals in Android en je kan niet eens doorspoelen! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
Mr.DD schreef op zondag 02 juni 2013 @ 16:41:
Er mag ook wel een Spotify update komen. Iemand daar iets over gelezen/gehoord? Vies groen logo tussen mijn mooie groene tiles, dat ten eerste. Maar belangrijker: geluidskwaliteit is echt niet 320kbps of iets in die buurt, geen los 'play' menu zoals in Android en je kan niet eens doorspoelen! :(
Klopt. Laat ze ook vooral de performance aanpakken. Veels te vaak veels te langzaam. Vervelend als je gewoon snel een volgend nummer wil op de fiets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanN
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Niels9001 schreef op zondag 02 juni 2013 @ 18:00:
[...]

Klopt. Laat ze ook vooral de performance aanpakken. Veels te vaak veels te langzaam. Vervelend als je gewoon snel een volgend nummer wil op de fiets.
Spotify Radio zou ook leuk zijn... :)

Strava | :-( + ┌(^0^)┘= :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutje!
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
bhorvers schreef op zondag 02 juni 2013 @ 11:55:
Iemand reeds de laatste update van ProShot geïnstalleerd ? Misschien dat ik iets verkeerd doe, maar als ik nu buiten (heerlijk zonnig) een foto maak, is deze gigantisch overbelicht !

Terwijl met ProShot binnen en met de Nokia Camera app buiten GEEN problemen heb !
Daar heb ik geen last van (met de Lumia 620). Na versie 2.7 had ik opeens constant crashes direct bij het opstarten. Met versie 2.7.1 is dit soms nog het geval, maar dan maximaal 1x, dus direct weer opstarten na een crash werkt altijd.

Bij SET in het menu kun je "highlight clip" aanzetten, dan zie je live wat er overbelicht is.

Kan je in de handmatige modus wel normale fotos maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bhorvers
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-06-2023
Rutje! schreef op maandag 03 juni 2013 @ 14:23:
[...]

Daar heb ik geen last van (met de Lumia 620). Na versie 2.7 had ik opeens constant crashes direct bij het opstarten. Met versie 2.7.1 is dit soms nog het geval, maar dan maximaal 1x, dus direct weer opstarten na een crash werkt altijd.

Bij SET in het menu kun je "highlight clip" aanzetten, dan zie je live wat er overbelicht is.

Kan je in de handmatige modus wel normale fotos maken?
Ik heb de ProShot app in zijn geheel verwijderd en opnieuw geinstalleerd ... nu geen problemen meer. Ik heb verder geen instellingen meer gewijzigd ... vermoedelijk 'iets' mis gegaan bij de update ... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sonny7
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 15-09 10:26
Ben op zoek naar een app waarmee ik filmpjes kan maken en deze beeld voor beeld af kan spelen! Dus eigenlijk in superslowmotion. Weet iemand of er al een dergelijke app beschikbaar is voor WP8?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 06:01
Nog steeds geen Ziggo app. NOS en BNR updaten ook niet. Skype werkt onbegrijpelijk, ABN-AMRO app: zijn ook geen plannen om dat te updaten. WA schijnt volgens de geruchten met een update te komen, maar van WA zelf geen woord. Geen enkele Nederlandse radiozender die met een WP8 app komt.

En bij WPCentral allemaal interessante apps die alleen geschikt zijn voor de US.

Maar het marktaandeel van Win8/WP8 groeit, dus ik hou hoop dat 'men' rekening houdt met de toekomst, want dat is toch echt Win8 en WP8.

PS ik moet mezelf steeds in toom houden om nu nog geen Surface te kopen. En dat lukt aardig want ik vind het nog steeds te duur. Alleen hoe moet je concurreren tegen een Galaxy tablet die je al gratis krijgt als je een drie in één abonnement afsluit bij Ziggo?

Moet toch zeggen dat de apps True Calendar 8 en MyHotmail Pro de belangrijkste apps zijn die ik (voor mijn werk) gebruik.

[ Voor 28% gewijzigd door GerCor op 04-06-2013 02:35 ]

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19-09 19:03

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

GerCor schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 00:04:
Nog steeds geen Ziggo app. NOS en BNR updaten ook niet. Skype werkt onbegrijpelijk, ABN-AMRO app: zijn ook geen plannen om dat te updaten. WA schijnt volgens de geruchten met een update te komen, maar van WA zelf geen woord. Geen enkele Nederlandse radiozender die met een WP8 app komt.

En bij WPCentral allemaal interessante apps die alleen geschikt zijn voor de US.

Maar het marktaandeel van Win8/WP8 groeit, dus ik hou hoop dat 'men' rekening houdt met de toekomst, want dat is toch echt Win8 en WP8.

PS ik moet mezelf steeds in toom houden om nu nog geen Surface te kopen. En dat lukt aardig want ik vind het nog steeds te duur. Alleen hoe moet je concurreren tegen een Galaxy tablet die je al gratis krijgt als je een drie in één abonnement afsluit bij Ziggo?

Moet toch zeggen dat de apps True Calendar 8 en MyHotmail Pro de belangrijkste apps zijn die ik (voor mijn werk) gebruik.
Was er een Ziggo app aangekondigd dan? (en wat zou die dan moeten doen?)

Vwb NOS volg ik m denk ik niet, heb recentelijk nog een update gehad en ik zou niet weten wat ik er nog bij zou willen, werkt mooi en snel :) Ook Skype vind ik geweldig werken, wat valt daar niet aan te begrijpen?
ABN Amro app is wat mij betreft eigenlijk ook wel af. Vind hem zowel mooier als (veel) sneller dan de Rabo app (die ik ook heb ivm rekening bij beide banken). Wat moet daar nog aan geüpdate worden? (Sowieso zal er binnenkort wel een IBAN update komen verwacht ik overigens)

WhatsApp ben ik met je eens... Ik ben die app gewoonweg beu, als er niet zoveel gebruikers waren was ik allang volledig op Skype overgestapt! Gelukkig komt er eind mei de update naar 3.0... ow wacht :(

Radiozenders lost zichzelf op met GDR2 want dan wordt de FM radio geactiveerd (al heb ik zelf een voorkeur voor Audiocloud en Beem Plus want ik luister eigenlijk nooit naar NL radio)

En vwb Surface; gewoon doen :) Mijn beste aankoop in tijden, de laptop gaat alleen nog aan als ik echt lang moet typen. (itt toen ik een iPad had die meer een speelding was is mijn Surface RT de ideale aantekening companion) Een Galaxy Tab is echt een waardeloos prul in vergelijk (maar das mijn mening :P)

Ben trouwens inmiddels helemaal fan van Caledos Runner :D Gebruik al tijden een Android prulding om te kunnen runkeepen maar Caledos Runner vind ik beter (en mooier!) dan de Runkeeper app op Android :P

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnetic_Man
  • Niet online
Tomba schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 10:14:
Vwb NOS volg ik m denk ik niet, heb recentelijk nog een update gehad en ik zou niet weten wat ik er nog bij zou willen, werkt mooi en snel :)
Ik zou wel graag een update willen zien naar de WP8 API, met de daarbij behorende ondersteuning voor 720p resoluties :) Nu heb ik zwarte balken op mijn 8X.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team

CAP-Team

Tomba schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 10:14:
[...]
Was er een Ziggo app aangekondigd dan? (en wat zou die dan moeten doen?)
Voor zover ik weet niet aangekondigd.
En wat zou die moeten doen? TV kijken via WIFI mogelijk maken. Handig als de kids tv kijken en papa journaal wil kijken. Nu moet ik daar nog of de ipad of de iphone van m'n vrouw voor pakken.
Verder zijn de kinderen niet de baas hoor in huis O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19-09 19:03

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Magnetic_Man schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 10:43:
[...]

Ik zou wel graag een update willen zien naar de WP8 API, met de daarbij behorende ondersteuning voor 720p resoluties :) Nu heb ik zwarte balken op mijn 8X.
Ah op die fiets :) Ik gebruik de NOS App eigenlijk alleen om het nieuws te lezen en heb bovendien geen 720p op mijn 820 :) Kan me voorstellen dat dat idd wel irritant is, zwarte balken, Voelt zo 1995 aan ;)
CAP-Team schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 11:07:
[...]

Voor zover ik weet niet aangekondigd.
En wat zou die moeten doen? TV kijken via WIFI mogelijk maken. Handig als de kids tv kijken en papa journaal wil kijken. Nu moet ik daar nog of de ipad of de iphone van m'n vrouw voor pakken.
Verder zijn de kinderen niet de baas hoor in huis O-)
Ah ok, ik ben niet echt een TVkijker, vandaar de vraag :) Is er geen Windows 8 app? (Hint: Surface hahaha)

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcetweaker
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
GerCor schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 00:04:
Geen enkele Nederlandse radiozender die met een WP8 app komt.
Ik gebruik gewoon tunein. Werkt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_MAN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 14:56
mcetweaker schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 17:07:
[...]

Ik gebruik gewoon tunein. Werkt prima.
Inderdaad, sinds ik Tunein heb mis ik geen radio apps meer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kippetje01
  • Laatst online: 18-08 14:21
The_MAN schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 22:42:
[...]

Inderdaad, sinds ik Tunein heb mis ik geen radio apps meer!
Ik vind tunein niet zo goed eigenlijk. Ik luister vaak op die manier naar 3fm, maar connecten duurt altijd belachelijk lang, en na een pauze (lunch oid) crasht de app meestal of moet ik eerst sluiten om weer verder te kunnen luisteren.
Ook kan je meestal niet terug naar de "now playing" pagina als je die eenmaal verlaat (ook niet via de play controls als je op de volume toetsen drukt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robkrekel
Ik gebruik Nederlands radio. Voldoet prima voor mij http://www.windowsphone.c...40-4045-a26a-f3f81fc1f025

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Laatst online: 23:08
kippetje01 schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 14:32:
[...]

Ik vind tunein niet zo goed eigenlijk. Ik luister vaak op die manier naar 3fm, maar connecten duurt altijd belachelijk lang, en na een pauze (lunch oid) crasht de app meestal of moet ik eerst sluiten om weer verder te kunnen luisteren.
Ook kan je meestal niet terug naar de "now playing" pagina als je die eenmaal verlaat (ook niet via de play controls als je op de volume toetsen drukt)
Same here. Bagger traag, zeer instabiel. Leuk idee, maar de uitwerking is echt crap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kippetje01
  • Laatst online: 18-08 14:21
hmm die is snel beter! _/-\o_
Pagina: 1 ... 43 ... 118 Laatste

Let op:
Discussies/updates over eigen gemaakte apps mogen in het Post hier je eigen Windows Phone App! topic.