Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0SSI
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-07 22:06
Niels, even een vraag over regenmeter. Is de radar wel goed gecalibreerd? Want volgens de radar van jou regent het nu in Leeuwarden, volgens de radar van Buienradar regent het een stuk noordelijker. Dit klopt ook, want het spoelt nu in dit gebied. Kun je dit ook nakijken?
Voor de rest echt een super app en Trein werkt ook heerlijk!

Gamertag for Xbox: R0SSI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wietsee.
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23:17
R0SSI schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 09:39:
Niels, even een vraag over regenmeter. Is de radar wel goed gecalibreerd? Want volgens de radar van jou regent het nu in Leeuwarden, volgens de radar van Buienradar regent het een stuk noordelijker. Dit klopt ook, want het spoelt nu in dit gebied. Kun je dit ook nakijken?
Volgens mij zijn de radarbeelden van de applicatie Regenmeter inderdaad onjuist uitgelijnd t.o.v. de kaart. Aangezien de applicatie alleen voorspellende beelden geeft is dit echter niet geheel na te gaan.

(Regenmeter gaf op tijdstip 10:05 al direct een beeld van 10:10). Hieronder een vergelijking met mijn radar t.o.v. de applicatie Regenmeter op hetzelfde vooruitkijkende tijdstip. De radar die ik gebruik is fijner afgesteld vandaar dat er meer neerslag wordt opgepikt. Je ziet duidelijk dat neerslag bij mijn radarbeeld een stuk westelijker zit.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/uMrHFK3.png

Web Enrichment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutje!
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
En dat je notificaties krijgt bij belangrijk nieuws.
OT: Dat zit er gewoon in toch? Bij de instellingen kan je daarvoor een vinkje aanzetten: "Notificaties bij groot nieuws".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 06:01
Rutje! schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 11:01:
[...]

OT: Dat zit er gewoon in toch? Bij de instellingen kan je daarvoor een vinkje aanzetten: "Notificaties bij groot nieuws".
Maar niet op de tegel. Dus, alleen bovenin je scherm. Mis je dat, dan weet je niet wat er aan groot nieuws gemeld werd. Maar goed, ondertussen gaat het allang niet meer over Whatsapp. En dat is toch het onderwerp van deze topic.

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutje!
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Het is van sommige producten van de buienradar api ook wel onduidelijk wat de projectie en coordinaten zijn.

Alleen "(1.3) Maak je eigen radar kaart" lijkt nog overeen te komen met het originele grid van het KNMI (Stereografisch 700*765px)

Als ik die met landsgrenzen eroverheen plot dan komt dat wel goed overeen met buienradar zelf.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/BvgDQlAl.png

@Niels, welke gebruik jij precies? Misschien is je eigen achtergrondkaart niet in de juiste projectie?

Details van het originele KNMI grid zijn hier te vinden:
http://www.knmi.nl/~beekhuis/index.php?show=rad_proj.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaWierie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 02-07 20:26
Voor de Lumia gebruikers:
play to is uit de bèta gehaald en staat nu op de marktplace. Briljante app!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GerCor schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 11:07:
[...]

Maar niet op de tegel. Dus, alleen bovenin je scherm. Mis je dat, dan weet je niet wat er aan groot nieuws gemeld werd. Maar goed, ondertussen gaat het allang niet meer over Whatsapp. En dat is toch het onderwerp van deze topic.
De tegel inderdaad niet nee, maar die van de Telegraaf heeft wel weer een livetile (al werkt die dan weer niet goed bij bij mij).

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
De Telegraaf installeer ik uit principe niet. Niveau nul.

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23:08
Tropicc schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 21:19:
Portal 2 Soundboard.
Onderscheid zich van andere soundboards met topkwaliteit audio en het design is echt prachtig vind ik.

Leuke app voor mensen die de game Portal 2 gespeeld hebben!
Super nice app :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senaxx
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 00:04
GerCor schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 00:22:
En al weer een update van de nieuwe YouTube. (2 mb). Versie 3.0.5015.1
Ik zie hier de geupdate verse nog niet. Heb je ook een changelog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GerCor schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 13:33:
De Telegraaf installeer ik uit principe niet. Niveau nul.
Dat mag je vinden, maar de app zelf zit wel netjes in elkaar. Vele malen beter dan de android-versie die ze hebben bijvoorbeeld. Misschien dat je hem niet wilt gebruiken, maar het is interessant om eens te installeren en te bekijken.

Zelf vind ik de nieuwsgaring van NOS ook wel beter, maar zowel de Win8 als de WP8 apps van de Telegraaf zijn erg nice. Plus dat het fijn is dat een dergelijke krant het platform belangrijk genoeg vond om er een paar mooie apps voor te maken natuurlijk ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Martinspire op 10-05-2013 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EDIT
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 07:45
Niels9001 schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 19:52:
[...]

Goed om te horen ;).

[...]

Lijkt er op dat het dan mis gaat met bepaalde opgeslagen instellingen, alhoewel dit afgevangen zou moeten worden. Hadden jullie secondaire tiles (= stations) vastgepind voor de update? Als dat niet het geval was zou dat het probleem kunnen zijn, aangezien het probleem bij sommigen wel voorkomt en bij anderen weer niet. (Bij mijzelf bijv. niet). Ook is dit lastig te testen natuurlijk, aangezien je in een emulator niet een ´update´ kunt uitvoeren.

Goede suggestie. Ik ga kijken of ik dat in de toekomst kan implementeren :)!
Afkortingen zou ook voor mij een hele grote +1 zijn :)
Ziet er overigens netjes uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badluckboy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 04-07 14:57
Ik heb net Binck Bank gebeld of en wanneer ze een applicatie zullen maken voor WP.

Ik hoop dat ik snel goed nieuws van ze ontvang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 06-09 05:12
Ik haal de radarbeelden van de Google Maps versie van Buienradar. Wat ik gedaan heb is een eigen kaart en die over de Google Maps versie gelegd.

Ik gebruik dus de projectie die Google Maps gebruikt.

www.buienradar.nl/googlemaps

Ik zal bij de volgende update er nog een keer naar kijken!

Trein & Regenmeter voor Windows Phone 7.x & 8!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Martinspire schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 13:49:
[...]

Dat mag je vinden, maar de app zelf zit wel netjes in elkaar. Vele malen beter dan de android-versie die ze hebben bijvoorbeeld. Misschien dat je hem niet wilt gebruiken, maar het is interessant om eens te installeren en te bekijken.
In het geval De Televaag overwint mijn principe altijd. Ik vind dat bedrijf zo door en door slecht dat ik er niets mee te maken wil hebben, al boden ze me 1.000 euro om de app uit te proberen.

@Senaxx http://www.wpcentral.com/...8-gets-teeny-rapid-update

[ Voor 7% gewijzigd door GerCor op 10-05-2013 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wenzel
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09 19:27
badluckboy schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 14:18:
Ik heb net Binck Bank gebeld of en wanneer ze een applicatie zullen maken voor WP.

Ik hoop dat ik snel goed nieuws van ze ontvang!
Ik heb ze al twee maanden geleden daarover gebeld, maar toen was nog niets bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr Pro
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 19-09 07:21
Heeft er iemand ervaringen met GBA/GBC emulators?
Ik heb VBA8 en TouchGBC-Lite geprobeerd, maar die werken niet lekker...

Klinkt misschien stom, maar ik wil Pokemon spelen op mijn telefoon als ik niets te doen heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
Dr Pro schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 18:21:

Klinkt misschien stom, maar ik wil Pokemon spelen op mijn telefoon als ik niets te doen heb :)
Lijkt me inderdaad super chill :). Als er iets goeds tussen zit, laat het ons weten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Corman
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 29-08 15:49
Dr Pro schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 18:21:

Ik heb Pokémon Emerald tot de vijfde gym gespeeld via VBA8 op een HTC 8S, werkt vlot zodra je het geluid uitzet. Neemt natuurlijk wel heel veel sfeer weg, maar liever geen deuntjes dan een framerate waar je koppijn van krijgt.
Waarom vind je het niet lekker werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whatson
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
De update voor imgUpldr is nu te downloaden in de store.

Hieronder nog een keertje wat er verbeterd is:

Afbeeldingslocatie: http://i.vanhagen.org/Dr2j-imgupldr1.png Afbeeldingslocatie: http://i.vanhagen.org/q47g-imgupldr2.png Afbeeldingslocatie: http://i.vanhagen.org/mz89-imgupldr3.png

Met imgUpldr kun je afbeeldingen vanuit je fotohub uploaden naar je eigen website. Om deze app te kunnen gebruiken moet je eerst imgupldr.php in een map plaatsen ergens op je website.

Je kunt imgupldr.php downloaden van:
https://imgupldr.codeplex.com/releases/

Wat is nieuw?
  • Appbar :D
  • GUI updates: Opacity van alle elementen iets donkerder (van 50% naar 65%)
  • Bugfix: als er iets mis gaat bij het uploaden kun je nu zonder opnieuw een foto te kiezen opnieuw proberen.
Wat mist er nog:
  • lijstje met history
  • beveiliging, zodat iemand anders niet kan uploaden als hij de locatie van je php file weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
Whatson schreef op zaterdag 11 mei 2013 @ 11:05:
De update voor imgUpldr is nu te downloaden in de store.
Cool! Ziet er erg goed uit!

Ik zou alleen de SystemTray (tijd, connectiviteit, battery etc.) dezelfde BackgroundColour geven als het vlak net daaronder met het logo erop. Zo loopt het in elkaar over en krijg je wat meer 'rust' in het beeld. Nu is het SystemTray - LogoVlag - achtergrondafbeelding - vlak met uitleg - klein stukje foto - appbar. En wellicht kun je het uitleg tekstje sowieso weghalen. Of bijv. alleen de eerste keer laten zien, daarna begrijpt de gebruiker het wel, aangezien het allemaal helder is wat de knoppen doen.

Gebruik je btw een .PNG als logo naast 'imgUpldr'? Op mijn 820 (480x800) ziet hij er een beetje raar uit.. Alsof de afbeelding een te hoge resolutie heeft en is verkleind. Als je het vector bestand hebt (Illustrator) kun je deze openen in Expression Design (ook van MS) en opslaan als een .XAML bestand. Dat in je XAML van je app zetten en je hebt altijd heerlijke scherpe afbeeldingen. Voor SVG's (van bijv. Noun Project) kun je deze URL (http://www.graphspe.com/svg-to-xaml-converter#/Converter) gebruiken om SVG om te zetten naar XAML. Dit scheelt altijd een boel werk om plaatjes voor de 3 verschillende resoluties te maken etc.

Maarja, dat zijn alleen mijn (mierenneukerige) 2 centen ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20-09 18:24

13art

Moderator Mobile
Modbreak:Discussies met een maker over zijn eigen app, of updates over een eigen gemaakte app, etc, mogen in een ander topic, namelijk hier: Post hier je eigen Windows Phone App!

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!
l3art schreef op zaterdag 11 mei 2013 @ 15:29:
[modbreak]Discussies met een maker over zijn eigen app, of updates over een eigen gemaakte app, etc, mogen in een ander topic, namelijk hier: Post hier je eigen Windows Phone App![/modbreak]
Al gaat dit volgens mij meer over de development zelf, maar er is nog geen WP Dev topic. Niet in dit forum en ook niet in Programming.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
http://www.wpcentral.com/windows-phone-concept-surface-n

Cool concept filmpje. De hardware is allemaal wat overdreven, maar het Notification Center is precies zoals ik het in gedachten had! Ziet er erg tof uit.

De bewegende live tiles en groepen voor apps ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr Pro
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 19-09 07:21
Corman schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 22:42:
[...]

Ik heb Pokémon Emerald tot de vijfde gym gespeeld via VBA8 op een HTC 8S, werkt vlot zodra je het geluid uitzet. Neemt natuurlijk wel heel veel sfeer weg, maar liever geen deuntjes dan een framerate waar je koppijn van krijgt.
Waarom vind je het niet lekker werken?
Zonder geluid had ik het nog niet geprobeerd.
Maar weer installeren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Niels9001 schreef op zaterdag 11 mei 2013 @ 18:10:

Cool concept filmpje. De hardware is allemaal wat overdreven, maar het Notification Center is precies zoals ik het in gedachten had! Ziet er erg tof uit.

En de reacties op dit filmpje zijn soms ook hilarisch :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21-11-2024
GerCor schreef op zaterdag 11 mei 2013 @ 20:21:
[...]

En de reacties op dit filmpje zijn soms ook hilarisch :+
I will sell my children :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CokeZero
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-11-2024
Ik heb een email gekregen van Weerplaza om hun nieuwe app te testen in Hilversum. Meerdere tweakers die zo'n mail gekregen hebben door die enquête op hun website ingevuld te hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul01
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 10:05
Ik heb sinds een paar dagen last van een enorme baterij drain. De laatste app die ik op mijn lumia 800 gezet heb is Zoek & Vind en een update van Connect Me. Hebben meer mensen hier last van? Het lijkt soms de hele dag goed te gaan en in eens aan het eind van de middag gaat de baterij van 50% naar leeg in een paar uur tijd.

Siemens M50, M55, S65, Nokia N72, N95, N8, Lumia 800, 720, 925, 640, 650, Huawei P9, P20, Oneplus 8 Pro, Oneplus 12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20-09 08:27
Ik heb gisteren nog een enorme battery drain gehad. 50% weg in 2 uur tijd. Zag daarna dat buienradar de live tile niet meer update. App opgestart, tile werd geupdate en daarna ging het weer normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-aul
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 05-07 16:45
Telfordia schreef op zondag 12 mei 2013 @ 19:41:
Ik heb sinds een paar dagen last van een enorme baterij drain. De laatste app die ik op mijn lumia 800 gezet heb is Zoek & Vind en een update van Connect Me. Hebben meer mensen hier last van? Het lijkt soms de hele dag goed te gaan en in eens aan het eind van de middag gaat de baterij van 50% naar leeg in een paar uur tijd.
Je kunt proberen bepaalde achtergrond taken uit te schakelen om erachter te komen of een app het probleem is van je battery drain.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whatson
  • Niet online
http://www.neowin.net/new...indows-phones-youtube-app

Blijkt dus dat Microsoft de nieuwe YouTube app zonder hulp & apis van Google in elkaar heeft geklust.

Doet dus hetzelfde als MetroTube.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor diegene die graag een app willen maken maar geen idee wat, een (boeken) collectie app! Ik weet dat Tweakers geen boeken hebben ( ;) ) maar ik heb er een stuk of 600, dus ik raak nog wel eens kwijt wat ik heb, aan wie ik het uitgeleend heb of waar ze staan.

Er is eigenlijk maar één app in de store, betaald, deze werkt redelijk maar heeft niet echt een goede/handige interface. Als er iemand is die zich eraan wilt wagen, mij zou je heel blij maken. Je zou hem zelfs kunnen uitbreiden of meerdere categorieën maken bijvoorbeeld voor Dvd's, CD's etc.!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gaat het om het indexeren of het uitlenen? Want voor dat laatste zijn ook nog wel wat apps dacht ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jup, van een medetweaker op dit forum (cPT.cAPSLOCK): WP Marketplace: IOU Revamped

[ Voor 30% gewijzigd door Caelorum op 13-05-2013 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martinspire schreef op maandag 13 mei 2013 @ 15:24:
Gaat het om het indexeren of het uitlenen? Want voor dat laatste zijn ook nog wel wat apps dacht ik?
Het indexeren is het hoofddoel, ik bedoelde meer aan te geven dat opties als uitgeleend aan, plank X, onderwerp X en Y, auteur, titel, uitgave etc. allemaal gecombineerd in een app zitten. Wat het dichtste in de buurt kwam is "My Books" maar de UI is niet erg handig, en ik mis hier en daar nog wat, wat ik hier voorbij heb zien komen zijn er mensen die dit veel beter kunnen 😊

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whatson
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 13 mei 2013 @ 16:47:
[...]

Het indexeren is het hoofddoel, ik bedoelde meer aan te geven dat opties als uitgeleend aan, plank X, onderwerp X en Y, auteur, titel, uitgave etc. allemaal gecombineerd in een app zitten. Wat het dichtste in de buurt kwam is "My Books" maar de UI is niet erg handig, en ik mis hier en daar nog wat, wat ik hier voorbij heb zien komen zijn er mensen die dit veel beter kunnen 😊
Een soort IMDB voor boeken dus?

Edit: Bestaat ook nog: http://isbndb.com/data-intro.html
(Met een API)

Edit2: There is an app for that: http://www.windowsphone.c...a8-4c26-8e39-6a9d2cffcfa6

[ Voor 14% gewijzigd door Whatson op 13-05-2013 17:35 . Reden: aanvulling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Whatson schreef op maandag 13 mei 2013 @ 17:27:
[...]

Een soort IMDB voor boeken dus?

Edit: Bestaat ook nog: http://isbndb.com/data-intro.html
(Met een API)

Edit2: There is an app for that: http://www.windowsphone.c...a8-4c26-8e39-6a9d2cffcfa6
Dat dus, helaas is die App niet beschikbaar voor m'n Nederlandse Lumia 920 volgens de marketplace...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Nu ben ik eens een keer rapper dan WPcentral: Update Skype (9mb).

- Algemene verbeteringen en stabiliteitsverbeteringen.

[ Voor 30% gewijzigd door GerCor op 13-05-2013 19:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Met deze info:
Full release notes for Skype 2.6 for Windows Phone 8 are:

New and changed features:
increased chat reliability
increased call notification reliability
improvements in call reliability to phone numbers

Fixed issues:
Fix for occasional missing message preview in the recent conversations list
Link:
http://www.windowsphone.c...b3-4d6a-bdbb-c0a3f4360a51

QR:
Afbeeldingslocatie: http://cdn.wpcentral.com/sites/wpcentral.com/files/styles/medium/public/field/image/2013/04/QR%20Logo%20Skype.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
In ieder geval nog steeds geen contacten samenvoegen. Bah.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GerCor schreef op maandag 13 mei 2013 @ 19:33:
In ieder geval nog steeds geen contacten samenvoegen. Bah.
Dat heb je ook niet met de desktop-client dus dat is niet zo heel raar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Wel in Outlook.com >>> personen.

In de personenhub van de telefoon staat bij een contact bijvoorbeeld: Outlook, Twitter, Skype.

Dus, Piet staat in mijn contacten en Piet met zijn Skypenaam PietjedeSkypert, zijn in Personen (Outlook) gekoppeld en in personenhub staat bij contact Piet ook zijn Skypenaam PietjedeSkypert.

Maar in de Skype app staan Piet en PietjedeSkypert los van elkaar en heb ik dus twee contacten.

[ Voor 52% gewijzigd door GerCor op 13-05-2013 23:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InZane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01:06
Er is in ieder geval geen Skype update voor WP 7.8.
Het lijkt wel alsof ik met mijn oude Lumia 800 steeds meer naast de pot begin te pissen als het om nieuwe apps en app updates gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

InZane schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 08:36:
[...]

Er is in ieder geval geen Skype update voor WP 7.8.
Het lijkt wel als is zo dat ik met mijn oude Lumia 800 steeds meer naast de pot begin te pissen als het om nieuwe apps en app updates gaat.
Fixed ;)

Het begint nu wel steeds vervelender te worden inderdaad... En in dat licht bezien geloof ik ook weinig van een Windows Phone 7.9 update die nog zou moeten komen? Wat stoppen ze dan in die update? Een lockscreen met de tekst "Het lutser, je hebt een toestel waar we niets meer voor doen, koop een nieuwe! ??

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PaT schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 08:40:
[...]

Fixed ;)

Het begint nu wel steeds vervelender te worden inderdaad... En in dat licht bezien geloof ik ook weinig van een Windows Phone 7.9 update die nog zou moeten komen? Wat stoppen ze dan in die update? Een lockscreen met de tekst "Het lutser, je hebt een toestel waar we niets meer voor doen, koop een nieuwe! ??
Ik denk dat de support vooral van Nokia moet komen en niet van MS. Het is gewoon zo dat het lastig is om alle updates ook naar WP7 te brengen. Het kost in ieder geval aardig wat meer werk en ik denk dat ze nu vooral WP8 willen laten concurreren met andere systemen. WP7 lijkt nu inderdaad het ondergeschoven kindje te worden wat vooral wat belangrijke updates zal moeten missen. Maar ik denk dat je dat wel vanaf de lancering van WP8 kon aanvoelen.

Overigens zal er nog wel een WP7.9 update komen, daar ben ik eigenlijk wel van overtuigd. Puur om ervoor te zorgen dat je minimaal 2 jaar aan updates hebt gekregen.

Ik denk overigens wel dat je van Skype, Facebook en een paar andere apps nog wel een WP7 versie zult krijgen, maar die zal niet alle nieuwe dingen meer bevatten. Simpelweg omdat die op nieuwe API's leunen of met WP8 zaken zijn gemaakt zoals C++ of andere WP8 libraries.

In de achtergrond bellen zal je bv al niet lukken, waardoor al een groot voordeel wegvalt.

Misschien dat er bij de komende Nokia presentatie nog wat wordt gepresenteerd of misschien dat MS in de toekomst nog wat over de komende updates loslaat, maar de ondersteuning zal helaas wat sneller stoppen dan je gewend bent. Dat is jammer en was duidelijk nog niet te voorzien voor de presentatie van WP8, maar ik denk dat je ook wel snapt dat je daardoor ook niet oneindig lang van updates zult worden voorzien.

Overigens zijn de goedkope WP8 toestellen ook niet zo duur meer, dus als je het een groot gemis vind, kun je altijd nog een instapper nemen. Qua specs lopen de WP7 toestellen ook al behoorlijk achter, dus dat is ook nog iets waar je last van hebt bij de ontwikkeling.

[ Voor 18% gewijzigd door Martinspire op 14-05-2013 09:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senaxx
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 00:04
Niels9001 schreef op zaterdag 11 mei 2013 @ 18:10:

Hmm zowel het notification center als die app categories is een goed idee :) want vanaf het homescreen naar rechts swipen zit toch nog geen menu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InZane
Martinspire schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 09:09:
Overigens zijn de goedkope WP8 toestellen ook niet zo duur meer, dus als je het een groot gemis vind, kun je altijd nog een instapper nemen. Qua specs lopen de WP7 toestellen ook al behoorlijk achter, dus dat is ook nog iets waar je last van hebt bij de ontwikkeling.
Toch 'voelt' mijn Lumia 800 een stuk soepeler aan dan bijvoorbeeld de HTC 8S van mijn vrouw. Ben dus bang dat een instapper voor mij niet echt is weggelegd. Ga me er alleen maar aan ergeren ben ik bang.
Ik vrees dus dat ik binnenkort maar weer eens diep in de buidel moet gaan tasten voor een 920 oid :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
Senaxx schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 09:30:
[...]
Hmm zowel het notification center als die app categories is een goed idee :) want vanaf het homescreen naar rechts swipen zit toch nog geen menu :)
Ze zouden er gewoon een 'pivot' van kunnen maken.. Dus als je op de AppList bent, en je swiped naar rechts kom je op je homescreen, swipe je naar links dan ga je naar het Notification Center etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stravincy
  • Registratie: April 2010
  • Niet online
http://www.wpcentral.com/...-gets-new-filter-pureview
Er is een nieuwe filter toegevoegd aan #2InstaWithLove.
Je hoeft de app niet te updaten om hem te kunnen gebruiken overigens.

http://www.wpcentral.com/...dows-phone-central-app-v4
Nieuwe update voor de WPcentral app.

Nieuw aan deze versie:

New Iconic live tile option
Full support for the Unification system
Voice commands and read-back (UK & US only)
Launching of app from external websites or apps
Social network sharing in the forums
Fixed time display bug in forum threads
Fixed issue with Windows Phone 7.8 live tiles
Improved live tile setup process
Several other minor bug fixes or UI corrections

[ Voor 64% gewijzigd door Stravincy op 14-05-2013 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tropicc
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 25-01-2024
InZane schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 09:38:
[...]

Toch 'voelt' mijn Lumia 800 een stuk soepeler aan dan bijvoorbeeld de HTC 8S van mijn vrouw. Ben dus bang dat een instapper voor mij niet echt is weggelegd. Ga me er alleen maar aan ergeren ben ik bang.
Ik vrees dus dat ik binnenkort maar weer eens diep in de buidel moet gaan tasten voor een 920 oid :/
Als je goed zoekt en een beetje geduld hebt kun je leuke prijzen vinden voor een 920. Ik zat met hetzelfde als jij, wilde absoluut geen instapper of budgetmodel omdat ik me toch aan de snelheid ga ergeren en ik gewoon een goed toestel wil waar ik even mee vooruit kan. Heb een nieuwe (nog gesealed in doos) op marktplaats gevonden voor 430 euro een tijdje terug. En ik heb een sim-only, scheelt echt wel als je niet heel veel belt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eeNer
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16-09 22:07
Verrassing! Of niet!

http://www.wpcentral.com/...utube-windows-phone-store

F*ck Google... Wordt je toch niet goed van.
Vervolgens zit Microsoft lekker GoogleTalk te ondersteunen in Outlook.com.

[ Voor 20% gewijzigd door eeNer op 15-05-2013 23:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefal
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 16-09 13:50
Je kan met de app videos downloaden, alleen dat al lijkt me genoeg om de app weg te laten halen of zo te laten aanpassen dat dat niet meer kan. Ik stond eerlijk gezegd al versteld dat downloaden sowieso in de "Officiele" Youtube zat, dat kan nooit de bedoeling zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Volgens mij is dat er ook gewoon puur in gedaan om aandacht van Google te krijgen. Dat ze geen reclames laten zien is volgens mij ook puur in de trant van "jullie ons niet helpen, jullie niets verdienen". En het downloaden van video's lijkt me juist een hele handige feature, maar laat de uploaders lekker beslissen of dat mogelijk is of niet en implementeer het gewoon.

Ze overtreden inderdaad de voorwaarden, maar ik denk dat ze dit gewoon doen om aandacht te krijgen en ervoor te zorgen dat Google eens van hun grote luie reet afkomen en gewoon een app in elkaar draaien. Het is toch te belachelijk voor woorden hoeveel moeite MS doet om aan de wensen van de klant te voldoen en er ook voor probeert te zorgen dat Google ook maar enige hand uitsteekt en daarbij gewoon keihard geweigerd wordt. Het is niet dat Microsoft in het verleden nou zo'n grote boeman is geweest van Google. Volgens mij heeft Google een groot deel van hun rijkdom juist te danken aan Microsoftproducten (bekende browsers op windows, browserbalken en desktop applicaties, etc).

Het wordt tijd dat de instelling van Google weer veranderd naar waar ze mee begonnen zijn. Een jaar of 5 geleden gingen ze voor vrijwel elk denkbaar platform ontwikkelen en nu "gaan ze waar de gebruikers zijn".

Het feit dat ze wel iOS gaan ondersteunen met de multiplayer dienst zegt mij wel genoeg: alleen redden ze het niet, maar echt platformonafhankelijk zijn ze ook al lang niet meer. Ik hoop dat MS ook gewoon Xbox Live naar iOS en Android gaat brengen, waardoor ze een grote concurrent krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eeNer
Maar goed stel dat Microsoft dat aanpast waar Google problemen mee heeft dan zou Google nog willen dat de app verdwijnt. Geloof mij maar. Daarnaast, Microsoft maakt toch gewoon gebruik van de publieke API? En de app Metrotube kan ook downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markie577
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 26-09-2024
Ik hoop dat hier heel veel aandacht aan zal worden besteed vanuit de internationale tech community, als Microsoft hun kaarten nu goed spelen kunnen ze ook nog eens google aanpakken op monopolie. Ik ben helemaal geen google hater maar in dit geval gaan ze wel ver.

Als Microsoft nu publiekelijk aantoont dat ze de reclames en dergelijke willen inbouwen en dit word geweigerd door google heb je misschien wel een case van misbruik.
Alhoewel ze kunnen nog steeds zeggen dat de web versie beschikbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
eeNer schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 23:23:
Maar goed stel dat Microsoft dat aanpast waar Google problemen mee heeft dan zou Google nog willen dat de app verdwijnt. Geloof mij maar. Daarnaast, Microsoft maakt toch gewoon gebruik van de publieke API? En de app Metrotube kan ook downloaden.
Maar dr waren toch geen gebruikers dus ze zullen dan toch ook geen geld verliezen? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Google heeft geen zin om het zelf te doen en gaat vervolgens anderen tegenwerken die het wél doen? Dat is echt geen kwestie van 'geen zin' hebben.

Typisch dat juist de enige gigant die een motto als "don't be evil" heeft het meest evil is van alle giganten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eeNer
ZE vinden het marktaandeel van WP te klein om zelf apps voor te maken. Maar ze vinden het wel groot genoeg om het tegen te gaan werken. Ik begin steeds meer een hekel te krijgen aan dat gedrag. En Microsoft maar leuk hun Gtalk gaan ondersteunen en CalDav enzo.

Microsoft zal wel moeten om gebruikers te krijgen. Daarnaast wist Microsoft dit natuurlijk allang! ZE wisten dat dit zou gebeuren waardoor ze nu kunnen onderhandelen met Google.

[ Voor 25% gewijzigd door eeNer op 16-05-2013 00:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Goede post op hacker news:
That's rich when just today Google sent a C&D to Microsoft to take down the Youtube Windows Phone 8 app and refuse to make one themselves.
"Google demands Microsoft removes YouTube Windows Phone app, cites lack of ads "
https://news.ycombinator.com/item?id=5714520
That was after they started serving a degraded experience to Windows Phone on Google Maps, and restored access after people complained and called their bluff that it didn't support needed features.
http://arstechnica.com/ga.../google-maps-windows-p...
Then they dropped support for ActiveSync from Gmail and Calendar so Microsoft had to scramble to add CalDAV support.
http://www.theverge.com/2...838/windows-phone-card...
And then comes a second round of Spring Cleaning, which deprecates CalDAV support and moves to the Google Calendar API!
http://www.sparsebundle.n...le-deprecating-caldav-...
Edit: Predictably, that post about Google asking for a takedown on the WP Youtube App is getting flagged.
http://i.imgur.com/4MBcGom.png
Just like the Windows 8.1 Blue being free post yesterday.
https://news.ycombinator.com/item?id=5707805
Google can do no wrong on HN, whereas everything Microsoft does is wrong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Natuurlijk ook heel slim om dit te doen op een dag met veel positief Google nieuws, maar ik gok dat ze dit wel wat zieltjes gaat kosten zo. Dat je onbekende partijen weert ok, maar eerst zeggen totaal niet te helpen en dan gaan zeuren als ze net iets anders hebben gedaan is natuurlijk retarded. Ik denk dat het bericht te laat komt voor de redactie om er nog iets voor te maken (na 10u zie je vrijwel niets meer), maar ik hoop dat ze er dan ook echt een normaal bericht van maken en niet afsluiten met een andere MS bash. Ze zullen het wel weer gooien op "kijk eens hoe stout MS doet".

MS begint steeds meer dingen van Google te ondersteunen en nog steken ze geen poot uit. Het zou me niet verbazen als ook die Google Talk integratie straks wordt geblokkeerd en ze ook wat andere zaken gaan tegenwerken.
Bij Apple doen ze dat minder want ze kunnen dat marktaandeel nog niet laten liggen.

Het zou me niet verbazen als Microsoft dadelijk 4x de huidige prijs gaat vragen voor de licenties die Google aan het gebruiken is op Android. WP hebben ze redelijk dichtgetimmerd waardoor Google daar eigenlijk niets meer aan kan verdienen qua patenten.

Het is in ieder geval opvallend te noemen dat MS nog steeds actief aan het ontwikkelen is voor Android. Office komt er volgend jaar aan. Skydrive, Skype en Outlook werken er prima mee en andere dingen zoals Bing doen het er ook prima op. Terwijl ze daar eigenlijk niet heel veel mee zullen verdienen aan Android denk ik. Het zou me niet verbazen als Bing straks nog meer naar voren wordt geduwd en je bij de keuze van het browserscherm moet gaan scrollen om Chrome te kunnen installeren.

[ Voor 17% gewijzigd door Martinspire op 16-05-2013 00:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eeNer
Ik boycot Google al sinds ik WP gebruik. Toch alweer 1,5 jaar. Ik gebruik al een hele tijd Bing in plaats van Google en dat werkt uitstekend. Ze mogen van mij alleen wel de Amerikaanse features naar Nederland brengen. Die sociale sidebar enzo en Local Scout in WP.

[ Voor 13% gewijzigd door eeNer op 16-05-2013 07:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19-09 19:03

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

eeNer schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 07:14:
Ik boycot Google al sinds ik WP gebruik. Toch alweer 1,5 jaar. Ik gebruik al een hele tijd Bing in plaats van Google en dat werkt uitstekend. Ze mogen van mij alleen wel de Amerikaanse features naar Nederland brengen. Die sociale sidebar enzo en Local Scout in WP.
Ik kom van Android af (ben via een Lumia 800 met WP7 nu aangekomen bij een Lumia 820 met WP8) en heb op de searchengine zelf Google volledig vaarwel gezegd (Gmail, GoogleTalk, Maps etc) puur vanwege het zielige gejen naar MS toe. Dit is de zoveelste keer, Google == evil...

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Duckduckgo is ook een goede :)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:53

BM

Moderator Spielerij
Martinspire schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 00:20:
Natuurlijk ook heel slim om dit te doen op een dag met veel positief Google nieuws, maar ik gok dat ze dit wel wat zieltjes gaat kosten zo. Dat je onbekende partijen weert ok, maar eerst zeggen totaal niet te helpen en dan gaan zeuren als ze net iets anders hebben gedaan is natuurlijk retarded. Ik denk dat het bericht te laat komt voor de redactie om er nog iets voor te maken (na 10u zie je vrijwel niets meer), maar ik hoop dat ze er dan ook echt een normaal bericht van maken en niet afsluiten met een andere MS bash. Ze zullen het wel weer gooien op "kijk eens hoe stout MS doet".

MS begint steeds meer dingen van Google te ondersteunen en nog steken ze geen poot uit. Het zou me niet verbazen als ook die Google Talk integratie straks wordt geblokkeerd en ze ook wat andere zaken gaan tegenwerken.
Bij Apple doen ze dat minder want ze kunnen dat marktaandeel nog niet laten liggen.

Het zou me niet verbazen als Microsoft dadelijk 4x de huidige prijs gaat vragen voor de licenties die Google aan het gebruiken is op Android. WP hebben ze redelijk dichtgetimmerd waardoor Google daar eigenlijk niets meer aan kan verdienen qua patenten.

Het is in ieder geval opvallend te noemen dat MS nog steeds actief aan het ontwikkelen is voor Android. Office komt er volgend jaar aan. Skydrive, Skype en Outlook werken er prima mee en andere dingen zoals Bing doen het er ook prima op. Terwijl ze daar eigenlijk niet heel veel mee zullen verdienen aan Android denk ik. Het zou me niet verbazen als Bing straks nog meer naar voren wordt geduwd en je bij de keuze van het browserscherm moet gaan scrollen om Chrome te kunnen installeren.
Ik denk dat Microsoft wil laten zien dat de onwillendheid van Google iig niet aan hen ligt. Als ze dat naar de wereld kunnen overbrengen denk ik dat MS hier nog wel eens als beste uit komt.

Blijft natuurlijk een gruwelijk smerig spelletje wat Google aan het spelen is. Metrotube doet volgens mij niks anders dan wat MS nu doet, en die mag wel gewoon blijven...?

Ik zit ook al een tijdje te kijken hoe ik het eenvoudigste weg kom van Google, maar gmail blijft een lastige...

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20-09 09:36
Al dat gezeik van apps werkt wel.
M'n vrouw wilt haar Galaxy S2 vervangen. De S4 en de HTC one vind ze lelijk, de 920 vind ze erg mooi.
Maar ik aarzel nog om haar over te laten stappen. Met het gedrocht wat Whatsapp heet en als de Youtube app idd verwijdert wordt, krijg ik weer alle gezeik over me heen. Omdat ze op mijn aanraden overgestapt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InZane
Russel88 schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 09:00:
Al dat gezeik van apps werkt wel.
M'n vrouw wilt haar Galaxy S2 vervangen. De S4 en de HTC one vind ze lelijk, de 920 vind ze erg mooi.
Maar ik aarzel nog om haar over te laten stappen. Met het gedrocht wat Whatsapp heet en als de Youtube app idd verwijdert wordt, krijg ik weer alle gezeik over me heen. Omdat ze op mijn aanraden overgestapt is.
WhatsApp is inderdaad klote. Al komt er 'ooit' wel een versie 3 aan die veel problemen zou moeten oplossen.

Voor YouTube heb je prachtige alternatieven, zoals de overbekende Metrotube :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Waarom is iedereen zo blij met de Youtube app? Wordt er daadwerkelijk zoveel via Youtube gebrowsed? Zelf kijk ik meestal filmpjes die gelinkt worden ergens, en ook met de app geïnstalleerd openen die gewoon in de media speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
Russel88 schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 09:00:
Met het gedrocht wat Whatsapp heet en als de Youtube app idd verwijdert wordt, krijg ik weer alle gezeik over me heen. Omdat ze op mijn aanraden overgestapt is.
Hahaha, dat klinkt heel herkenbaar. Ik hoop echt dat WhatsApp nu eindelijk komt met een snelle, goeduitziende applicatie. Heb het idee dat WhatsApp echt wat moet gaan doen feature wise om de rest voor te blijven. (Google Hangouts zag er erg super uit, en een web(=desktop) app. Dat WhatsApp dat niet ondersteund is echt vervelend, aangezien ik op mijn werk de hele dag achter mijn PC zit.
TheZeroorez schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 09:12:
Waarom is iedereen zo blij met de Youtube app? Wordt er daadwerkelijk zoveel via Youtube gebrowsed? Zelf kijk ik meestal filmpjes die gelinkt worden ergens, en ook met de app geïnstalleerd openen die gewoon in de media speler.
Maakt mij ook vrij weinig uit. Maar het is een goede applicatie, en dat is alleen maar toe te juichen! Meeste YouTube filmpjes staan ge-embed op websites en die worden inderdaad geopend in de standard media speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20-09 09:36
InZane schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 09:03:
[...]

WhatsApp is inderdaad klote. Al komt er 'ooit' wel een versie 3 aan die veel problemen zou moeten oplossen.

Voor YouTube heb je prachtige alternatieven, zoals de overbekende Metrotube :)
Laatste keer dat ik metrotube gebruikte, was het gewoon een wrapper om de webbrowser. Kon niet fatsoenlijk pauzeren of fastforwarden.
Zal het nog een keer downloaden, om te zien of het wat beter geworden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Whuh? Juist navigeren in de video gaat in Metrotube beter dan in eender welke andere video-app op WP.

Ben je niet in de war met de oude versie van de officiële YT-app? Dat was namelijk een wrapper om de browser.

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Ik vind het aan de ene kant helemaal niet erg dat MS de YouTube app moet verwijderen. Zolang WP8 groeit, gaat het aantal YouTube gebruikers dus omlaag. Beetje in je eigen voet schieten.

Hetzelfde als AH zegt: iedereen die boodschappen doet bij Jumbo komt er bij ons niet meer in. Nou, dan niet .... toch?

WA inmiddels verwijderd van mijn telefoon, gebruik nu Viber en Skype. Scheelt mij 2 keer de telefoon laden op 1 dag.

[ Voor 18% gewijzigd door GerCor op 16-05-2013 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yanze
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15-08 08:38
Idem hier, sinds de eerste bèta's van Windows 8 ben ik helemaal van Google afgestapt, ik heb niet het idee dat ik iets mis en de dingen van Microsoft worden steeds beter!

Google > Bing
Google Maps > Bing Maps
Gmail > Outlook.com

En ja, jammer dat sommige Bingdingen US only zijn maar we zullen toch wel ooit aan de beurt zijn?

http://www.linkedin.com/in/roeljanssens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanN
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
GerCor schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 10:55:
Ik vind het aan de ene kant helemaal niet erg dat MS de YouTube app moet verwijderen. Zolang WP8 groeit, gaat het aantal YouTube gebruikers dus omlaag. Beetje in je eigen voet schieten.
Punt is wel als je zieltjes wilt winnen, vooral in het prepaid segment (Lumia 520 e.d.) dan verwacht men wel een YouTube app. Juist dat mid-range segment is zo belangrijk omdat Android daar nu simpelweg de grootste userbase heeft omdat het zo goedkoop is. Ik ga er dus ook vanuit dat Google het niet zo leuk vind dat WP nu straks bereikbaar wordt voor heel veel meer mensen omdat de toestellen goedkoper worden. Maar dat zijn dus gelijk de mensen die niets anders doen dan whatsappen, instagrammen en youtubben. :P

Strava | :-( + ┌(^0^)┘= :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yanze schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 12:16:
[...] En ja, jammer dat sommige Bingdingen US only zijn maar we zullen toch wel ooit aan de beurt zijn?
Na ~4 jaar heb ik die hoop opgegeven. Die dingen komen nooit naar Nederland. Net als spraakherkenning. Vooral dat laatste is IMO echt idioot, want Nuance is een U.S.-Belgisch bedrijf en heeft nota bene meegewerkt aan siri. Hun NL spraaktechnologie is ook best goed.
Anyways.. Volgens mij is er nog nooit iets aan de Nederlandse Bing toegevoegd nadat het al voor de US beschikbaar was. Wel eens tegelijkertijd, maar nooit naderhand. Ik denk ook niet dat we ooit die features nog gaan zien van MS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eeNer
Ik verwacht van wel maar wanneer is de vraag.

Microsoft wil Bing straks als USP gaan gebruiken hebben ze ooit aangegeven. Er zou een hoop aan Bing gaan veranderen. Je zou straks een apparaat moeten WILLEN omdat er Bing op zit. Zo belangrijk willen ze Bing laten worden. Daarvoor zullen ze echt wel breder dan US gaan kijken neem ik aan.

Dit heb ik ooit gelezen op WMPowerUser dacht ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19-09 19:03

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

BM schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 08:59:
[...]

Ik denk dat Microsoft wil laten zien dat de onwillendheid van Google iig niet aan hen ligt. Als ze dat naar de wereld kunnen overbrengen denk ik dat MS hier nog wel eens als beste uit komt.

Blijft natuurlijk een gruwelijk smerig spelletje wat Google aan het spelen is. Metrotube doet volgens mij niks anders dan wat MS nu doet, en die mag wel gewoon blijven...?

Ik zit ook al een tijdje te kijken hoe ik het eenvoudigste weg kom van Google, maar gmail blijft een lastige...
Upgrade from gmail to outlook.com in 5 easy steps :)
Yanze schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 12:16:
[...]

Google > Bing
Google Maps > Bing Maps Nokia HERE Maps :D
Gmail > Outlook.com

[...]
Ik vind Outlook.com echt zoveel overzichtelijker, mooier en rustiger dan gmail, dus die wint MS sowieso. Google Maps heb ik niet gemist sinds ik Nokia Maps gebruik (en helemaal de HERE familie, met gedeelde favorieten, offline maps etc). Helaas vind ik Bing zelf als zoekmachine nog altijd m'eh.... Daar blijf ik toch vaak teruggrijpen naar Google omdat Bing op de een of andere manier mijn zoekopdrachten niet snapt (?)

[ Voor 17% gewijzigd door Tomba op 16-05-2013 13:43 ]

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrcosmo
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15-04-2021
Iemand apps om je telefoon persoonlijker te maken(gratis)

tegels met foto;s , lockscreen met foto's

Heb net lockbuster gedownload maar deze is niet gratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18-09 21:48
mrcosmo schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 10:20:
Iemand apps om je telefoon persoonlijker te maken(gratis)

tegels met foto;s , lockscreen met foto's

Heb net lockbuster gedownload maar deze is niet gratis.
Ik gebruik Lock screen changer, aanrader! Je kan de tijd instellen tussen foto's wissel, welke foto's en of het random moet of niet.

Gebruik het in combinatie met het programma Shoopix, daar kan je prachtige foto's browsen en downloaden, die je daarna weer kunt gebruiken als achtergrond.

Lock screen changer cropt je foto's (naar wens) dus ook horizontale plaatjes kan je gebruiken.

Suc6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrcosmo
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15-04-2021
MOOI, precies wat ik zocht. Jammer dat ie geen collages maakt :( wellicht daar een ander gratis alternatief?

ook jammer dat je geen folder kunt kiezen, zo moet je 100 foto´s aanklikken :(
ik vind dat zulke dingen standaard in Phone moeten zitten.

Dit is iets vanuit windows 95 LOL

Als je als laatste heb gereageerd, gebruik dan de 'wijzig' knop in plaats van een nieuwe post aan te maken

[ Voor 58% gewijzigd door PaT op 17-05-2013 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19-09 11:30

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Ik ben nu al zover dat Outlook als volwaardige Exchange vervanger kan dienen.
Zo had ik al mijn contactpersonen al naar "de cloud" verplaatst, sinds vorig weekend laat ik ook al mijn mail via outlook.com binnenkomen en gebruik ik enkel nog mijn Outlook.com-agenda.

* CAP-Team is zeer tevreden :)

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mrcosmo schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 11:23:
MOOI, precies wat ik zocht. Jammer dat ie geen collages maakt :( wellicht daar een ander gratis alternatief?

ook jammer dat je geen folder kunt kiezen, zo moet je 100 foto´s aanklikken :(
ik vind dat zulke dingen standaard in Phone moeten zitten.

Dit is iets vanuit windows 95 LOL
Anders misschien Memorylage proberen? Of Photostream?

Mijn moeder gebruikt die laatste om telkens een andere foto op haar lockscreen te krijgen die uit een map op haar skydrive wordt gehaald. Memorylage is bovendien iets waar je collages mee kunt maken, al is die volgens mij wel beperkt met de gratis versie.

[ Voor 22% gewijzigd door Martinspire op 17-05-2013 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
Voor Regenmeter 3.0 is Regenmeter op zoek naar Beta testers. Deze update bevat een (gedeeltelijk) nieuwe UI, betere weersinformatie en bugfixes. Wil je mee doen (8.0, 7.x mag allebei) graag even je e-mailadres van je Live account die je hebt ingesteld op je Windows Phone in een PM of mailen naar regenmeter@outlook.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InZane
Niels9001 schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 14:37:
Voor Regenmeter 3.0 is Regenmeter op zoek naar Beta testers. Deze update bevat een (gedeeltelijk) nieuwe UI, betere weersinformatie en bugfixes. Wil je mee doen (8.0, 7.x mag allebei) graag even je e-mailadres van je Live account die je hebt ingesteld op je Windows Phone in een PM of mailen naar regenmeter@outlook.com.
Heb je een PM met mijn gegevens gestuurd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team

CAP-Team

PM Verstuurd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• misjavs
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 08-10-2024
Ook PM verstuurd :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat hierboven staat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TetPr87
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18-09 01:15
Weet iemand of Nokia Here Drive ook naar HTC etc gaat komen?Of uberhaupt wat meer details hierover.
Ik heb een mooie abbonement + HTC 8s gezien en voor mij is het hebben van een navigatie best een prioriteit, vandaar mijn vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
TetPr87 schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 19:06:
Weet iemand of Nokia Here Drive ook naar HTC etc gaat komen?Of uberhaupt wat meer details hierover.
Ik heb een mooie abbonement + HTC 8s gezien en voor mij is het hebben van een navigatie best een prioriteit, vandaar mijn vraag.
Als ik het goed begrijp is HERE Maps, en HERE Drive+ (Beta) al beschikbaar op non-Nokia toestellen. Durf het niet 100% te garanderen aangezien ik zelf een Lumia heb.

Zelf zou ik iedereen aan raden om een Lumia te nemen. Nokia lijkt de enige OEM te zijn die super goede toestellen + support levert, en daarnaast natuurlijk de vele exclusieve applicaties aan biedt. Plus denk ik dat we in de toekomst veel variaties op het bestaande OS gaan zien van Nokia. Ze doen dit bijv. al in de volgende 'Amber' (GDR2) update - double-tap om het scherm te ontgrendelen, extra camera settings etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Laatst online: 23:53

BM

Moderator Spielerij
Volgens mij is het alleen in de USA beschikbaar voor niet Nokia toestellen. Zou op termijn wel overal beschikbaar moeten komen :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eeNer
Niels ik heb je ook een PM gestuurd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Wat is het nut er van dat iedereen hier gaat lopen posten dat ie een DM heeft gestuurd? Dat ziet niels toch vanzelf wel :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CokeZero
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-11-2024
Niels9001 schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 19:43:
[...]

Als ik het goed begrijp is HERE Maps, en HERE Drive+ (Beta) al beschikbaar op non-Nokia toestellen. Durf het niet 100% te garanderen aangezien ik zelf een Lumia heb.

Zelf zou ik iedereen aan raden om een Lumia te nemen. Nokia lijkt de enige OEM te zijn die super goede toestellen + support levert, en daarnaast natuurlijk de vele exclusieve applicaties aan biedt. Plus denk ik dat we in de toekomst veel variaties op het bestaande OS gaan zien van Nokia. Ze doen dit bijv. al in de volgende 'Amber' (GDR2) update - double-tap om het scherm te ontgrendelen, extra camera settings etc.
HERE Maps kun je downloaden als je ff je regio op Verenigd Koninkrijk zet, en dan werkt het ook ideaal. HERE Drive niet die controleert je SIM-kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImpaileR
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ImpaileR

The Obsidian Order

Avalaxy schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 14:00:
Wat is het nut er van dat iedereen hier gaat lopen posten dat ie een DM heeft gestuurd? Dat ziet niels toch vanzelf wel :?
Inderdaad!

Niels, ik heb je geen DM gestuurd! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team

CAP-Team

Avalaxy schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 14:00:
Dan weet de rest ook wie zich als beta tester heeft gemeld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
Film Closet - prachtige applicatie voor Windows Phone en Windows 8:

http://www.windowsphone.c...fe-4713-adeb-99cb6a965717

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag Here Transit weer eens geopend, en ik zag dat Nederland nu veel beter ondersteund is dan eerder. Een tijdje geleden werkte bij mij in de buurt alleen nog de sneltram Utrecht-Nieuwegein, nu lijkt het hele OV toegevoegd te zijn (iig de bussen van Connexxion bij mij in de buurt, en de treinen).
Met een snelle search van het forum vond ik hierover nog niks, dus ik dacht het even te melden.
Ik ben trouwens al een vreemd reisadvies tegengekomen waarbij ik een paar haltes heen en weer zou moeten over dezelfde buslijn, dus het werkt volgens mij nog niet vlekkeloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17-09 11:07

TheNephilim

Wtfuzzle

Maar hoe zit het met spam in Outlook.com dan? Via Gmail krijg ik nooit spam, terwijl ik mensen met een Hotmail/Outlook/etc. account toch regelmatig hoor klagen over spam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fruitbakje
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 04-09 08:04
TheNephilim schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 10:15:
Maar hoe zit het met spam in Outlook.com dan? Via Gmail krijg ik nooit spam, terwijl ik mensen met een Hotmail/Outlook/etc. account toch regelmatig hoor klagen over spam.
Hangt er ook vanaf hoe je er zelf mee omgaat natuurlijk. Als jij overal je gmail blijft invoeren bij nieuwe websites loopt het wel los bij je spam op je outlook ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eeNer
Verwijderd schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 10:09:
Vandaag Here Transit weer eens geopend, en ik zag dat Nederland nu veel beter ondersteund is dan eerder. Een tijdje geleden werkte bij mij in de buurt alleen nog de sneltram Utrecht-Nieuwegein, nu lijkt het hele OV toegevoegd te zijn (iig de bussen van Connexxion bij mij in de buurt, en de treinen).
Met een snelle search van het forum vond ik hierover nog niks, dus ik dacht het even te melden.
Ik ben trouwens al een vreemd reisadvies tegengekomen waarbij ik een paar haltes heen en weer zou moeten over dezelfde buslijn, dus het werkt volgens mij nog niet vlekkeloos.
Omdat jij dit zei heb ik Transit er ook maar weer eens opgezet. Het wordt inderdaad ineens breed ondersteund. Hij vindt de meeste reisopties gewoon goed. Vind dit zeer prettig werken nu het breed wordt ondersteund. Sommige vertrektijden van lokale bussen weet de app nog niet waardoor die reisoptie via die bus niet gepakt wordt. Dat valt nog te verbeteren.

Iig bedankt voor het melden. Mooie app nu het werkt.

In de app staat bij dekking:
RET, NS, NS Hispeed, Sytus, Arriva, Breng, Connexxion, Veolia, DB, Keolis, NMBS, Overig Internationaal, EBS, GVB, GVU, Hermes, HTM, HTMbuzz, Qbuzz, Waterbus en TESO

Aardig wat dus.

[ Voor 22% gewijzigd door eeNer op 21-05-2013 11:06 ]

Pagina: 1 ... 42 ... 118 Laatste

Let op:
Discussies/updates over eigen gemaakte apps mogen in het Post hier je eigen Windows Phone App! topic.