Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23:08
PaT schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 15:13:
Aan dat soort apps heb je alleen verdomde weinig als je toestel vanwege exchange policy's met een wachtwoord beveiligd is en jij ligt half in coma onder een vrachtwagen.... In alle andere situaties kan ik het denk ik prima zelf vertellen...
Daarom kun je dus een lockscreen instellen met al je informatie er op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 19:55
PaT schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 15:13:
Aan dat soort apps heb je alleen verdomde weinig als je toestel vanwege exchange policy's met een wachtwoord beveiligd is en jij ligt half in coma onder een vrachtwagen.... In alle andere situaties kan ik het denk ik prima zelf vertellen...
Maar ..... is ontzettend mooi gemaakt, en dat is ook wat waard. _/-\o_

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 06-09 05:12
GerCor schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 15:39:
[...]Maar ..... is ontzettend mooi gemaakt, en dat is ook wat waard. _/-\o_
Ziet er inderdaad prachtig uit.. Net als de andere applicaties van de maker!

Trein & Regenmeter voor Windows Phone 7.x & 8!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
Trein 3.0 voor Windows Phone is ondertussen ingediend. Naast een berg van bugfixes zijn de volgende features toegevoegd:

• Nieuwe live tiles: tonen nu de stationscode zodat onderscheid maken tussen twee stations makkelijker wordt.
• Notificaties: zet in Instellingen notificaties aan om een toast bericht te krijgen bij een verstoring.
• Trajecten zijn nu toe te voegen als favoriet of vast te pinnen aan het startscherm.
• Prijs informatie is nu ook op te vragen op de traject pagina.
• Stationsvoorzieningen zijn nu ook op de trajectpagina in te zien.
• Opmerkingen van vertrekkende treinen en gewijzigde vertreksporen worden nu ook getoond op de stationspagina.
• Plan makkelijker een reis van- en naar een favoriet station door een long-press op een favoriet station.

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/2097414/Treinv3.png

Daarnaast is ook Zon 2.3 uitgestuurd, deze bevat een aantal kleine verbeteringen (zonsondergang-tijd valt niet meer van het scherm af, achterkant van de tile wordt nu als .PNG aangemaakt).

[ Voor 5% gewijzigd door Niels9001 op 03-05-2013 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Tjonge jonge, Niels .... ziet er ook weer top uit hoor. Ik zie het wel in de store verschijnen.... _/-\o_

EDIT

OFFTOPIC//

En Niels, krijg net een berichtje binnen van Boris van Fundament All Media. Hij wil toch erg graag een keer contact met je..... maar ik wil je BESLIST niet opjagen.

ONTOPIC//

[ Voor 49% gewijzigd door GerCor op 03-05-2013 18:13 ]

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tropicc
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 25-01-2024
Laatst de app GoComics geïnstalleerd. Erg leuke app met heel veel comics en dagelijks nieuwe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Morgen weer vlaggen, misschien de app Mag ik Vlaggen in de store?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CokeZero
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-11-2024
Ziet er geweldig uit die app, jammer dat ik niet met de trein reis maar goed. Zou wel leuk zijn als er een centrale OV app gemaakt kan worden met bussen en treinen soort 9292.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:39
CokeZero schreef op zaterdag 04 mei 2013 @ 01:02:
Ziet er geweldig uit die app, jammer dat ik niet met de trein reis maar goed. Zou wel leuk zijn als er een centrale OV app gemaakt kan worden met bussen en treinen soort 9292.
er bestaat gewoon een prima werkende 9292ov app.
Ik heb de trein app lang geleden aangeschaft toen de 9292 er nog niet was maar trein geeft een langere reistijd aan voor dezelfde verbinding dus helaas gebruik ik nu bijna altijd de 9292. Blijkbaar een ander algoritme. Trein gebruikt denk ik de goedkoopste route en 9292 de snelste route.

Edit: Mijn excuses ik bedoel in plaats van trein, spoorboekje.
Edit2: Nogmaals mijn excuses, ik kom erachter zodra je selecteert dat je een ov kaart hebt het reisadvies hetzelfde is en de snelste manier weergeeft. Zowel bij Trein als bij spoorboekje. Leuke positieve ontdekking :)

[ Voor 18% gewijzigd door walletje-w op 04-05-2013 01:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ekoopman
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13-09 16:08
GerCor schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 20:34:
Morgen weer vlaggen, misschien de app Mag ik Vlaggen in de store?
Hij is er hoor! Hier in de store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Hoppa, en geïnstalleerd. :)F

Misschien in een volgende versie wat technieken erin zoals dat in Emergency Kit is toegepast. Erg mooi gedaan door die gasten.

En een notificatie 'de vlagdag die je wist dat zou komen' op een live tile?

[ Voor 23% gewijzigd door GerCor op 04-05-2013 23:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marrik
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20-07 13:35

marrik

Live long and prosper

Leuk gemaakt! Misschien kun je elke datum aanklikbaar maken met extra info?
En toppie dat je de rechten goed hebt gezet! _/-\o_

Marrik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whatson
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
//offtopic

Erg mooie manier om je app te promoten! <3 Is dat een zelf gemaakte PSD of kan ik dat misschien ergens downloaden?

Verder, voor app logo's kun je hele mooie vinden bij The Noun Project maar dat had Niels al door :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
Whatson schreef op zondag 05 mei 2013 @ 00:18:
[...]

//offtopic

Erg mooie manier om je app te promoten! <3 Is dat een zelf gemaakte PSD of kan ik dat misschien ergens downloaden?

Verder, voor app logo's kun je hele mooie vinden bij The Noun Project
Zelfgemaakt. Je kunt PSD's vinden van verschillende (Windows Phone) toestellen op bijv. DeviantArt.
Klopt, The Noun Project is fantastisch: duizenden, open iconen in (schaalbaar) .SVG formaat dat gemakkelijk te converten is naar XAML.

Kwam deze laatst tegen via WMPowerUser.com: http://www.geekchamp.com/icon-explorer/introduction . Ziet er ook top uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekfabriek
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22:48

Koekfabriek

King Billy on the wall

Die trein app ziet er fantastisch uit, straks eens even downloaden!
Nog even een vraagje, hebben jullie ook vaak dat je downloads niet willen beginnen in de store. Krijg zeer regelmatig een melding dat de service niet beschikbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds dat ik Facebook JDB heb geinstalleerd zijn de kleuren en vormgeving van touch.facebook.com en in de app zelf zowat naar de zak... Een zwart vlak met Sort erin dat boven alles zweeft, knoppen die voorheen wit waren en nu enkel de omtrek die op een grijze achtergrond ipv de blauwe etc.

Enig idee hoe je dat herstelt? De app uninstallen, IE cache legen en telefoon (Lumia 800) heropstarten heeft geen effect :\

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whatson
  • Niet online
imgUpldr for Windows Phone staat in de Store.

Afbeeldingslocatie: http://i.vanhagen.org/grnm-imgupldr_promo.png

Wat kan ik ermee?
In plaats van foto's en screenshots te uploaden naar een generieke image boer zoals imgur kun je je afbeeldingen met deze app naar je eigen site uploaden. Het enige wat je daarvoor hoeft te doen is imgupldr.php1 te uploaden naar een willekeurige dir op je website en deze url in te voeren in de app. Het voordeel is dat je altijd controle houd over je afbeeldingen en dat je ze indien gewenst weer kunt verwijderen.2

Wat doet deze app allemaal?
Na het eenmalig invoeren van de url gaat het bijna allemaal vanzelf.
  1. Je kiest een afbeelding uit je foto's
  2. Je drukt op upload
  3. De url naar de afbeelding wordt automatisch op je clipboard geplaatst
  4. Je plakt de url op een plaats naar keuze. (in een andere app, zoals bijvoorbeeld Skype)
Heb je ook een qr-code?
Jazeker:
Afbeeldingslocatie: http://qrfree.kaywa.com/?l=1&s=8&d=http%3A%2F%2Fwww.windowsphone.com%2Fs%3Fappid%3De666af15-f62c-48b1-af33-ff2f42da7203

1. Je kunt dit bestand hernoemen indien gewenst.
2. Niet mogelijk vanuit de app

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Whatson: Ziet er mooi uit! Ik sync nu al mijn foto's met SkyDrive, dat gaat volledig automatisch. Afgezien van het privacy-vraagstuk, zie ik de voordelen niet echt. In jouw app zou ik elke foto handmatig moeten uploaden.
Leuk idee, maar ik denk dat het alleen aanslaat bij de techneuten die privacy heel erg belangrijk vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whatson
  • Niet online
Vooral handig als je een foto/screenshot snel wilt delen, op bijvoorbeeld de tweakers website. Je klikt een afbeelding uit je afbeeldingen, drukt op upload, en de app geeft je een link :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
Whatson schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 10:51:
Vooral handig als je een foto/screenshot snel wilt delen, op bijvoorbeeld de tweakers website. Je klikt een afbeelding uit je afbeeldingen, drukt op upload, en de app geeft je een link :)
Inderdaad wel handig voor in specifieke gevallen :)! Ik ga 'm vanmiddag eventjes downloaden! Vraagje, wat ik zo zie uit de screenshots; waarom gebruik je 3 losse knoppen aan de onderkant en niet bijv. een ApplicationBar met daarin de bekende ronde knoppen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whatson
  • Niet online
Niels9001 schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 10:58:
[...]

Inderdaad wel handig voor in specifieke gevallen :)! Ik ga 'm vanmiddag eventjes downloaden! Vraagje, wat ik zo zie uit de screenshots; waarom gebruik je 3 losse knoppen aan de onderkant en niet bijv. een ApplicationBar met daarin de bekende ronde knoppen?
Dat zou kunnen en ziet er wat mooier uit, maar dan heb je 3 kleine knopjes in het midden van t scherm, met veel 'white-space' aan de randen. Naar mijn idee zijn die grotere knoppen beter te bedienen met één hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Ik heb er een hekel aan als iedere ontwikkelaar zijn eigen ideeën heeft over zaken waar Microsoft gewoon goed na heeft gedacht. Ik ben het dus eens met de opmerking dat een appbar beter is. Liever dat alles consistent is dan dat iedere ontwikkelaar denkt het beter te weten en zijn eigen ding te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Avalaxy schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 11:28:
Ik heb er een hekel aan als iedere ontwikkelaar zijn eigen ideeën heeft over zaken waar Microsoft gewoon goed na heeft gedacht. Ik ben het dus eens met de opmerking dat een appbar beter is. Liever dat alles consistent is dan dat iedere ontwikkelaar denkt het beter te weten en zijn eigen ding te doen.
Eens, ik zou ook voor de AppBar gaan. Dat werkt als een trein, die knopjes zijn echt niet de klein hoor. En je krijgt er dan automatisch een mooi menu bij als je meer dan 4/5 iconen wilt, voor bijv. een pagina Instellingen/Over/Rate this app/E-mail support/...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
Whatson schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 11:08:
[...]

Dat zou kunnen en ziet er wat mooier uit, maar dan heb je 3 kleine knopjes in het midden van t scherm, met veel 'white-space' aan de randen. Naar mijn idee zijn die grotere knoppen beter te bedienen met één hand.
Ik denk dat Microsoft een heleboel user studies heeft gedaan voordat de met de AppBar kwamen.

Mij lijkt een AppBar inderdaad beter, aangezien dit consistent is met de guidelines en bovendien de gebruiker beter snapt wat de knoppen kunnen doen.

Btw, handige guide waar ik een boel van heb geleerd (vooral dingen zoals Panorama vs. Pivot): http://dl.dropboxusercont...dows%20Phone%20Design.pdf

Oud UX ontwerper van het Windows Phone team, is laatst ook voorbij gekomen op WMPowerUser en WPCentral.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zou in de appbar de settings (tandwiel plaatje) en choos image opties (foto plaatje) zetten maar de uploadknop wel gewoon boven de appbar. En pas tonen als je daadwerkelijk een plaatje hebt geselecteerd.

Misschien dat het ook nog handig is om een overzicht te tonen van geuploade afbeeldingen om daar sneller linkjes van te kunnen kopieren. Sowieso is het geen slecht idee om nog een knop te bieden.

Daarnaast lijkt iets als beveiliging voor het uploaden ook wel handig. Je wilt niet dat mensen zomaar via jouw url gaan uploaden. Een code toevoegen in de php en deze invoeren bij de settings lijkt me dan wel handig. En het is misschien handig om ook te melden dat je chmod van 777 moet doen op de directory voordat het goed gaat. Waarbij het me ook opviel dat nadat dat faalde ik geen nieuwe mogelijkheid kreeg om te uploaden maar de foto opnieuw moest selecteren.

Laatste commentaar is dat de opacity van de diverse interface elementen wel wat omlaag mag. Nu is vooral bij een lichte achtergrond de tekst niet goed leesbaar. Ook had een witte rand bovenaan staan en reageerde mijn balk met batterij en tijd niet meer.

Leuk begin van een handige applicatie. Wel nog even de foutjes gladstrijken.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnetic_Man
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Bij mij is de store de laatste tijd echt super onbetrouwbaar.
Het bladeren gaat helemaal prima, maar op het moment dat ik op "Install" klik krijg ik een hele tijd "Downloading" in beeld terwijl hij probeert te laden, en vervolgens een melding "The Microsoft account service is unavailable at the moment. Try again later."
Als ik het later probeer werkt het dan ineens wel, maar dat gaat nu al een week lang op deze manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
Martinspire schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 14:05:
Ik zou in de appbar de settings (tandwiel plaatje) en choos image opties (foto plaatje) zetten maar de uploadknop wel gewoon boven de appbar. En pas tonen als je daadwerkelijk een plaatje hebt geselecteerd.

Misschien dat het ook nog handig is om een overzicht te tonen van geuploade afbeeldingen om daar sneller linkjes van te kunnen kopieren. Sowieso is het geen slecht idee om nog een knop te bieden.
Ik zou beginnen met 1 knop "Choose image" met instellingen in de onderkant (als je de appbar omhoog swiped). Heb je de foto geselecteerd komt pas de Upload button. Volg de native Windows Phone applicaties, dan ga je in ieder geval nooit fout (wellicht iets minder orgineel :p)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whatson
  • Niet online
Oke de appbar geniet dus duidelijk de voorkeur :P
Martinspire schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 14:05:
Had ik al over na gedacht, komt in een van de volgende versies aan bod.
Daarnaast lijkt iets als beveiliging voor het uploaden ook wel handig. Je wilt niet dat mensen zomaar via jouw url gaan uploaden. Een code toevoegen in de php en deze invoeren bij de settings lijkt me dan wel handig. En het is misschien handig om ook te melden dat je chmod van 777 moet doen op de directory voordat het goed gaat. Waarbij het me ook opviel dat nadat dat faalde ik geen nieuwe mogelijkheid kreeg om te uploaden maar de foto opnieuw moest selecteren.
Over beveiliging heb ik ook nagedacht, maar weet nog niet hoe ik dat moet realiseren, zodat een man in the middle attack niet mogelijk/moeilijker is. Je wilt namelijk dan namelijk ook niet dat iemand je (encrypted) password/key onderschept en vervolgens daarmee plaatjes kan uploaden. Wat je ondertussen wel kunt doen is gewoon het bestand hernoemen, naar iets als imgupldr-ab12.php, zodat wanneer je een link deelt niet meteen de locatie van het bestand zichtbaar is. Wat betreft de chmod: imguploader.php 644 en de map 755 is bij mij voldoende en was al standaard zo, dus ging ervanuit dat men, als dat een probleem mee was dit zelf op kon lossen, je krijgt immers de output van de pagina als het fout gaat. Dat die knop blokkeert komt omdat je natuurlijk niet dezelfde afbeelding twee keer wilt uploaden :+ , maar als het dan fout gaat moet je inderdaad opnieuw een foto selecteren. (Had anders gekund).
Laatste commentaar is dat de opacity van de diverse interface elementen wel wat omlaag mag. Nu is vooral bij een lichte achtergrond de tekst niet goed leesbaar. Ook had een witte rand bovenaan staan en reageerde mijn balk met batterij en tijd niet meer.
Naar mijn idee niet, maar als je een screenshot zou kunnen sturen (windows+power inhouden, daarna bijvoorbeeld uploaden via app ^^) mag in DM of naar sve...@outlook.com
Niels9001 schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 15:51:
Ik zou beginnen met 1 knop "Choose image" met instellingen in de onderkant (als je de appbar omhoog swiped). Heb je de foto geselecteerd komt pas de Upload button. Volg de native Windows Phone applicaties, dan ga je in ieder geval nooit fout (wellicht iets minder orgineel :p)).
Ik zal er eens naar kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Flauw hoor, voor iOS en Android is Viber 3.0 nu te downloaden, wij moeten nog max. 3 maanden wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eeNer
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16-09 22:07
Youtube heeft ff ene mooie update gehad.

http://t.co/B9AGA1zlMJ

dit overtreft metrotube hoor!

[ Voor 53% gewijzigd door eeNer op 07-05-2013 18:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
eeNer schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 18:26:

Hoppa, geïnstalleerd. _/-\o_

Het liefst heb ik alles van MS. Dus, Metrotube er weer af.

En je bent rap met dit nieuws, ik volg WPCentral altijd voor de nieuwste apps en updates.

[ Voor 11% gewijzigd door GerCor op 07-05-2013 18:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whatson
  • Niet online

Wow, geweldig ook dat ze die extra wide tile weg hebben gehaald. Top. Was toch overbodig. Nieuwe tile ziet er ook veel mooier uit

[/sarcasm]

ook na de update werd ik nog doorverwezen naar de m.youtube.com site. http://www.wpcentral.com/...ows-phone-8-major-overhau er is dus wel iets verbeterd :o

[ Voor 18% gewijzigd door Whatson op 07-05-2013 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ekoopman
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13-09 16:08

Raar, als ik hem op m'n lumia 920 installeer krijg ik alleen maar een shortcut naar de mobiele website, die totaal niet lijkt op de screenshots op de app pagina :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whatson
  • Niet online
ekoopman schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 18:52:
[...]

Raar, als ik hem op m'n lumia 920 installeer krijg ik alleen maar een shortcut naar de mobiele website, die totaal niet lijkt op de screenshots op de app pagina :?
Bij mij ook. Als je m verwijderd krijg je een foutmelding bij t opnieuw installeren. ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rambocus
  • Laatst online: 19-09 14:12
blijf maar bij metrotube

Houten ZZW 2755 NNW 3050 Growatt 3600 dakhelling 45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whatson
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://cdn.wpcentral.com/sites/wpcentral.com/files/styles/large/public/field/image/2013/05/YouTube%20Windows%20Phone%208%20Screens.png ziet er toch wel gelikt uit :)

[ Voor 4% gewijzigd door Whatson op 07-05-2013 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eeNer
http://www.wpcentral.com/...ce=wpc&utm_medium=twitter

als ik opnieuw naar die link ga dan is het ook weer de oude. Vreemd!
ik heb wel de nieuwe versie draaien op mijn telefoon.

[ Voor 13% gewijzigd door eeNer op 07-05-2013 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
Geduld is een schone zaak ;) .. Het kan zoals altijd met updates een paar uur duren voordat ze te downloaden zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whatson
  • Niet online
Niels9001 schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 19:01:
Geduld is een schone zaak ;) .. Het kan zoals altijd met updates een paar uur duren voordat ze te downloaden zijn!
update was al te downloaden, maar kreeg gewoon weer die link app :S

[ Voor 42% gewijzigd door Whatson op 07-05-2013 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iVibes
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-04 18:14

iVibes

We Were Meant to Fly

Eindelijk een echte YouTube App ipv slechts een 'linkje', zijn ze nu aan het uitrollen...

meer info: klikkerdeklik

Of direct maar downloaden/updaten:

http://no.nl/lumia-youtube

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinFM
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-09 09:13
Whatson schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 19:01:
[...]

update was al te downloaden, maar kreeg gewoon weer die link app :S
Ik heb zojuist in de Store even gezocht op Youtube en kon de app gewoon Bijwerken. Waarschijnlijk gaat die link naar de Amerikaanse versie en kan die je Nederlandse niet updaten?

Erg mooie app is het geworden. Dus geen mobiele Youtube-site meer, maar echt een volwaardige WP-app. Ziet er strak uit en werkt (zeg ik na 5 minuten) erg soepel en prettig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hacula
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 15-09 20:47
ivibes schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 19:19:
Eindelijk een echte YouTube App ipv slechts een 'linkje', zijn ze nu aan het uitrollen...

meer info: klikkerdeklik

Of direct maar downloaden/updaten:

http://no.nl/lumia-youtube
Ik kan hem nog niet downloaden, wordt geredirect naar de 'link' versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whatson
  • Niet online
Had eerst 1.0.0.0 nu was er een update naar 2.0.0.0 beschikbaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Hacula schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 19:49:
[...]

Ik kan hem nog niet downloaden, wordt geredirect naar de 'link' versie.
Dat had ik eerst ook, daarna niet meer. Zo nog even proberen, het is erg druk momenteel...

Afbeeldingslocatie: http://ivibes.home.xs4all.nl/lumia920/youtubeqr.png

[ Voor 11% gewijzigd door iVibes op 07-05-2013 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peerke63
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08-08 13:41
ivibes schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 19:58:
[...]

Dat had ik eerst ook, daarna niet meer. Zo nog even proberen, het is erg druk momenteel...

[afbeelding]
waarom wordt dat eigenlijk niet via de app-store als update aangeboden?
Of is er bij mijn toestel dan iets niet goed

Overigens Na laatste grote FW-update Chronos Calendar nog weer eens geinstalleerd en lijkt het nu goed te doen... :)
Zorgde eerst nog voor vatslopers net als bij Wifi aan onder lockscreen

[ Voor 54% gewijzigd door peerke63 op 07-05-2013 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
Trein 3.0 voor Windows Phone is nu te downloaden in de Store. De nieuwe features nog een keer:

• Nieuwe live tiles: tonen nu de stationscode zodat onderscheid maken tussen twee stations makkelijker wordt.
• Notificaties: zet in Instellingen notificaties aan om een toast bericht te krijgen bij een verstoring.
• Trajecten zijn nu toe te voegen als favoriet of vast te pinnen aan het startscherm.
• Opmerkingen van vertrekkende treinen en gewijzigde vertreksporen worden nu ook getoond op de stationspagina.
• Plan makkelijker een reis van- en naar een favoriet station door een long-press op een favoriet station.

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/2097414/Treinv3.png
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/2097414/download.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Grote verbetering die youtube app. Fijn om te zien dat Google eindelijk een fatsoenlijke app gemaakt heeft. Maar ik vind het nog niet overal helemaal metro (zoals het gebruikersmenu). Kan dus nog beter en ik zal waarschijnlijk wel bij mytube of metrotube blijven.

Gezien het een update is van de bestaande youtube-app, is het natuurlijk wel fijn dat die wat minder kritiek zal krijgen, maar ik heb toch liever een google maps, google docs of google+ app. Tuurlijk hoef je die niet te gebruiken, maar dat zijn wel dingen die android-overstappers graag willen zien.

[ Voor 12% gewijzigd door Martinspire op 07-05-2013 21:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eeNer
Nieuwste versie van youtube doet het nu ook weer gewoon! ;)

http://www.windowsphone.c...9a-df11-a490-00237de2db9e

[ Voor 43% gewijzigd door eeNer op 07-05-2013 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Whatson schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 16:41:
[...]

[...]

[...]

[...]

Oke de appbar geniet dus duidelijk de voorkeur :P

[...]

Had ik al over na gedacht, komt in een van de volgende versies aan bod.

[...]

Over beveiliging heb ik ook nagedacht, maar weet nog niet hoe ik dat moet realiseren, zodat een man in the middle attack niet mogelijk/moeilijker is. Je wilt namelijk dan namelijk ook niet dat iemand je (encrypted) password/key onderschept en vervolgens daarmee plaatjes kan uploaden. Wat je ondertussen wel kunt doen is gewoon het bestand hernoemen, naar iets als imgupldr-ab12.php, zodat wanneer je een link deelt niet meteen de locatie van het bestand zichtbaar is. Wat betreft de chmod: imguploader.php 644 en de map 755 is bij mij voldoende en was al standaard zo, dus ging ervanuit dat men, als dat een probleem mee was dit zelf op kon lossen, je krijgt immers de output van de pagina als het fout gaat. Dat die knop blokkeert komt omdat je natuurlijk niet dezelfde afbeelding twee keer wilt uploaden :+ , maar als het dan fout gaat moet je inderdaad opnieuw een foto selecteren. (Had anders gekund).

[...]

Naar mijn idee niet, maar als je een screenshot zou kunnen sturen (windows+power inhouden, daarna bijvoorbeeld uploaden via app ^^) mag in DM of naar sve...@outlook.com

[...]

Ik zal er eens naar kijken :)
Man in the middle is natuurlijk wel lastig, maar nu heb je helemaal geen beveiliging. Dus een simpele code toevoegen die je in de php in moet voeren en daarna ook in de app (mogelijk met verificatie na invoeren) zorgt er in ieder geval voor dat je de basis hebt afgedekt. Als ik nu iets upload en iemand weet dat ik de app gebruik, dan kan die in feite ook al uploaden. Natuurlijk zal ie dan het bestand moeten vinden (hernoemen kan inderdaad ook) maar ik heb toch liever ook nog effe een code zodat ik die mogelijk nog kan wijzigen om mensen tijdelijk toestemming te geven.

Met een code heb je ook nog effe een simpele beveiliging, mocht je er nog een simpele webinterface aan willen toevoegen (imo ook geen slecht idee)
Niels9001 schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 20:47:
Trein 3.0 voor Windows Phone is nu te downloaden in de Store. De nieuwe features nog een keer:

[afbeelding]
[afbeelding]
Mooi, straks even uitproberen :)

[ Voor 5% gewijzigd door Martinspire op 07-05-2013 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-09 09:49
Martinspire schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 21:11:
Grote verbetering die youtube app. Fijn om te zien dat Google eindelijk een fatsoenlijke app gemaakt heeft. Maar ik vind het nog niet overal helemaal metro (zoals het gebruikersmenu). Kan dus nog beter en ik zal waarschijnlijk wel bij mytube of metrotube blijven.

Gezien het een update is van de bestaande youtube-app, is het natuurlijk wel fijn dat die wat minder kritiek zal krijgen, maar ik heb toch liever een google maps, google docs of google+ app. Tuurlijk hoef je die niet te gebruiken, maar dat zijn wel dingen die android-overstappers graag willen zien.
Google heeft deze app niet geschreven, ze hebben eindelijk fatsoenlijke ondersteuning op api's gebied aan windows Phone gegeven. In mijn ogen is het schandelig dat het zo lang geduurd heeft en dat ze met zo'n groot platform als youtube dit nog mochten uitvoeren. Als Microsoft dit met hun producten anno 2013 had gedaan gingen de ambtenaartjes in Brussel al moord en brand schreeuwen 8)7 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whatson
  • Niet online
nee, nu moest ik weer upgraden naar v1.0 :(
Martinspire schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 21:17:
[...]

Man in the middle is natuurlijk wel lastig, maar nu heb je helemaal geen beveiliging. Dus een simpele code toevoegen die je in de php in moet voeren en daarna ook in de app (mogelijk met verificatie na invoeren) zorgt er in ieder geval voor dat je de basis hebt afgedekt. Als ik nu iets upload en iemand weet dat ik de app gebruik, dan kan die in feite ook al uploaden. Natuurlijk zal ie dan het bestand moeten vinden (hernoemen kan inderdaad ook) maar ik heb toch liever ook nog effe een code zodat ik die mogelijk nog kan wijzigen om mensen tijdelijk toestemming te geven.

Met een code heb je ook nog effe een simpele beveiliging, mocht je er nog een simpele webinterface aan willen toevoegen (imo ook geen slecht idee)
Ik ga waarschijnlijk Authenticator (oorspronkelijk gemaakt door Google) https://github.com/PHPGangsta/GoogleAuthenticator/ implementeren. Daarbij moet je 1x een secret key aanmaken en die invoeren in de app. Met die key kan de app dan eenmalige wachtwoorden aanmaken die 30 seconden geldig zijn (eventueel langer). Lijkt me de veiligste manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Martinspire schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 21:11:

Helemaal mee eens. Natuurlijk vallen er nog wat zaakjes te finetunen maar ze zijn zeker op de goede weg.
Ik denk ook dat dit toch wel echt een fikse concurrent van Metrotube gaat worden en dat ze er daar niet zo blij mee zijn. De UI is gewoon erg goed en deze App is gratis in tegenstelling tot Metrotube.

Ik denk dat hier alvast een goede stap is gezet richting eventueel toekomstige 'overstappers'. FourSquare, Facebook, YouTube, Tumblr, allemaal flink geupdate. Nu Instagram nog en dan valt er toch weinig meer te klagen over het aanbod van Apps op WP8...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eeNer
Whatson schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 21:34:
[...]

nee, nu moest ik weer upgraden naar v1.0 :(
Vreemd, bij mij doet ie het nu zowel op de website als in de store op mijn foon. Als je is probeert te installeren via de website door middel van push? En anders ff oude versie verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whatson
  • Niet online
eeNer schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 21:55:
[...]

Vreemd, bij mij doet ie het nu zowel op de website als in de store op mijn foon. Als je is probeert te installeren via de website door middel van push? En anders ff oude versie verwijderen.
haalt jammer genoeg niks uit. (Lumia 920)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tupolev141
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-07-2023

tupolev141

Vlaams rund

Whatson schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 22:02:
[...]

Ik heb jammer genoeg hetzelfde. Niels' Trein app en Youtube zijn voor mij nog de oude versie in de store. Nog even geduld oefenen dus blijkbaar. Gek, want Foursquare is ook geüpdated vandaag en die heb ik wel al kunnen downloaden.

* Insert streetcred enhancing system specs and other toys here *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rambocus
  • Laatst online: 19-09 14:12
toch de goede versie van Youtube nu op mijn ativ s. versie 3.0.4888.1, ziet er inderdaad gelikt uit.

Ga eerst e.e.a. uitvogelen want metrotube beviel mij ook.

Houten ZZW 2755 NNW 3050 Growatt 3600 dakhelling 45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 23:50
Jep, youtube 3.0 kwam net binnen op mn 920 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tropicc
Metrotube toont sinds gisteren mijn subscriptions niet meer en mijn uploads niet meer. Hij laadt wel, maar het scherm blijft zwart. Heb Metrotube al gemaild en ze zijn aan het kijken.
Nu installeer ik net de youtube app, en die zegt ook dat er geen subscriptions zijn gevonden. Lijkt me toch aan mijn youtube account te liggen ofzo?

[edit]
Ik weet het al.. ik heb mijn youtube een andere naam gegeven, nu staan alle subscriptions onder die naam, maar als ik gewoon met mijn gmail (en dus youtube) inlog in de metrotube of youtube app, pakt hij het youtube account met mijn email ipv met die nieuwe naam waar alle subscriptions onder staan. Heb het nu teruggezet, maar blijkbaar heeft youtube even tijd nodig om het goed te zetten, kijk morgen wel even of het weer werkt.

[ Voor 41% gewijzigd door Tropicc op 07-05-2013 23:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
Whatson schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 22:02:
[...]

Heb heel eventjes geduld. Ik had het ook een uur geleden totdat ik hem ging deinstalleren en heel eventjes hierna wachtte. Toen verscheen opeens de update toen ik hem opzocht in de store.

[ Voor 3% gewijzigd door vali op 07-05-2013 23:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@vali:
My bad, dacht dat Google er wel achter zat, maar MS kan het inderdaad maar beter gaan doen. Niet dat ik de Google diensten nodig heb (de alternatieven van MS e.d. zijn prima) maar het gaat dan ook om de overstappers, die willen wel gewoon bij hun google drive kunnen en weet ik wat nog meer. Dan is het irritant als je allerlei zaken over moet gaan zetten. Beter kun je die stappen wat langzamer laten doen, waardoor de overstap zelf wat minder tijd kost om ze dan langzaam richting het MS platform te laten gaan. Direct pushen lijkt me niet echt verstandig. Mensen zijn best wel gewoontedieren
ivibes schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 21:34:
[...]

Helemaal mee eens. Natuurlijk vallen er nog wat zaakjes te finetunen maar ze zijn zeker op de goede weg.
Ik denk ook dat dit toch wel echt een fikse concurrent van Metrotube gaat worden en dat ze er daar niet zo blij mee zijn. De UI is gewoon erg goed en deze App is gratis in tegenstelling tot Metrotube.

Ik denk dat hier alvast een goede stap is gezet richting eventueel toekomstige 'overstappers'. FourSquare, Facebook, YouTube, Tumblr, allemaal flink geupdate. Nu Instagram nog en dan valt er toch weinig meer te klagen over het aanbod van Apps op WP8...
Prima apps idd. Maar op dit moment denk ik dat het grootste geklaag ook niet meer Instagram is (dat wordt eigenlijk alleen op iOS volgens mij veel gebruikt en zelfs daar valt het imo wel mee). Maar het zijn juist de gelocaliseerde apps of apps uit Nederland. Dingen van de nutsbedrijven, de providers (nog geen KPN of T-Mobile app is bv wel retarded), de tvboeren (UPC Horizon e.d.) of de app van de lokale supermarkt. Dat soort zaken moeten binnenkort ook wel gaan komen, anders is dat natuurlijk wel jammer.

Ik zie (nu ik aan het solliciteren ben) ook maar weinig vacatures met Windows Phone erin. Op zich zou ik daar namelijk best apps voor willen designen, maar die vraag is er gewoon niet. Wel krijg ik elke week wel een handvol iOS of Android-developer vacatures (waar ze dan ook meteen verwachten dat ik kan programmeren maar dat kan ik dus niet, ben meer van de design kant).

Ik hoop dat de bekendheid hier in Nederland nog wel wat gaat stijgen. Ik had gehoopt dat Windows 8 het platform ook wel een boost zou geven qua bekendheid, maar dat valt vies tegen. Ook in diverse winkels zijn ze nog erg huiverig om WP8 aan te bevelen, ondanks dat ik toch her en der al wel wat meer toestellen zie lopen.

Maar goed, dit gaat wel weer ver offtopic. Ben in ieder geval wel blij met de updates van de laatste tijd. Ben benieuwd of Nokia binnenkort nog met een leuke exclusive of nieuwe app gaat komen en wat voor apps MS allemaal nog in het vooruitzicht heeft.
En ik hoop verder dat ze de communicatie over dergelijke apps ook eens gaan verbeteren. Het is raar dat je dergelijke zaken via 3rd party websites als wpcentral moet vernemen of via de twitter van een MS medewerker

Acties:
  • 0 Henk 'm!
vali schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 23:20:
[...]

Heb heel eventjes geduld. Ik had het ook een uur geleden totdat ik hem ging deinstalleren en heel eventjes hierna wachtte. Toen verscheen opeens de update toen ik hem opzocht in de store.
Mja volgens mij had de store gewoon effe wat kuren. Ik had bij het updaten van Trein ook even een foutmelding ( c101a029 ) maar na een tijdje lukte de update wel gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Toch een mooi updatedagje geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Trein 3 start niet op op mijn Lumia 800 :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tropicc
Waarom kan ik met de Youtube app geen grote video's downloaden? Hij zegt dat het bestand te groot is maar ik download wel gewoon over wifi. Jammer want ik download vaak wat langere filmpjes voor in de bus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18-09 21:48
Misschien kan je Metrotube proberen?

Volgens mij doe je dat al aan je eerdere reacties te lezen.....

[ Voor 50% gewijzigd door Shodan op 08-05-2013 08:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
hjs schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 06:53:
Trein 3 start niet op op mijn Lumia 800 :?
Echt waar? Wat gebeurd er precies? Herinstallatie geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan
ivibes schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 21:34:
[...]

Metrotube is toch ook gratis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InZane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01:06
Shodan schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 08:44:
[...]

Metrotube is toch ook gratis?
Als ik in de store kijk zie ik dat Metrotube 99 cent kost.

De nieuwe Youtube app zie ik helaas nog steeds niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wietsee.
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23:17
InZane schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 08:45:
[...]

Als ik in de store kijk zie ik dat Metrotube 99 cent kost.

De nieuwe Youtube app zie ik helaas nog steeds niet :(
Je moet gewoon op proberen klikken, die €0,99 is alleen om de developer van de applicatie te steunen. Er zit namelijk geen verschil tussen de gratis en betaalde versie.

Web Enrichment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

Niels9001 schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 08:39:
[...]

Echt waar? Wat gebeurd er precies? Herinstallatie geprobeerd?
Zie het gele scherm en dan schiet hij terug naar wp.
Nu na herinstallatie start hij wel door. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tropicc
Shodan schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 08:34:
Misschien kan je Metrotube proberen?

Volgens mij doe je dat al aan je eerdere reacties te lezen.....
Ja doe ik al en ben er heel tevreden over. Maar de Youtube app ziet er ook gelikt uit en toont wat meer recommended, bij metrotube is dat vaak lange tijd dezelfde video's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul01
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 10:05
Youtube app is zeker alleen wp8? Misschien handig om er even bij te vermelden. Ik krijg hem niet gedownload op mijn Lumia 800.

Siemens M50, M55, S65, Nokia N72, N95, N8, Lumia 800, 720, 925, 640, 650, Huawei P9, P20, Oneplus 8 Pro, Oneplus 12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

Telfordia schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 09:46:
Youtube app is zeker alleen wp8? Misschien handig om er even bij te vermelden. Ik krijg hem niet gedownload op mijn Lumia 800.
Nog wel, die Joe.B. van MS heeft gister aangegeven op twitter dat hij er ook aankomt voor WP7.*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul01
  • Laatst online: 12-09 10:05
Nice :)

Siemens M50, M55, S65, Nokia N72, N95, N8, Lumia 800, 720, 925, 640, 650, Huawei P9, P20, Oneplus 8 Pro, Oneplus 12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trasos
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Is er eigenlijk een manier om alle apps op updates te controleren?
Ik zag geen beschikbare updates, maar toen ik de YouTube-app opzocht zag ik wel de bijwerken-knop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senaxx
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 00:04
Het lijkt wel of Microsoft met een flinke inhaal slag bezig is. Youtube, Foursquare, Hulu, betere Facebook app. Het loopt allemaal nog steeds niet vlekkeloos (krijg na 3x herinstalleren van FB beta app nog steeds geen notificaties, maar dan maar niet... lekker rustig O-) ) maar langzamerhand lijken toch de grootste apps wel uit te komen voor Windows Phone.

En er komt nog veel moois:
Viber 3.0 (ergen in de komende 3 maand)
Whatsapp 3.0

Het enige wat ik eigenlijk nog mis een een goeie Google Adsense app. Er is er 1 beschikbaar in de store, maar die vindt ik nou niet echt fijn werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan
Trasos schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 11:21:
Ik zag geen beschikbare updates, maar toen ik de YouTube-app opzocht zag ik wel de bijwerken-knop.
Helaas, volgens mij niet. Ik heb nog nooit een update gezien in de store tile :( Moet altijd handmatig naar de app gaan, dan pas zie ik of er een update is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
Trasos schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 11:21:
Dat moeten ze echt inbouwen in 8.1, net als in de Windows 8 Store, werkt echt handig!
hjs schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 08:58:
[...]
Zie het gele scherm en dan schiet hij terug naar wp.
Nu na herinstallatie start hij wel door. :)
Hmm vervelend, lijkt het erop dat hij dus crashed, wat niet zo moeten kunnen. Op mijn 820 update ie gewoon vlekkeloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Maar YouTube mag van mij, net zoals de rest van de 'belangrijke' apps best in het Nederlands. Twitter en Skype kunnen nog een likje verf gebruiken. Ik vind het bij Skype vooral vervelend dat je contacten niet kunt samenvoegen tot 1.

Viber wordt inderdaad straks versie 3.0 maar wat ze daar gaan verbeteren weet ik nog niet, draait verder vlekkeloos, en over WhatsApp hoeven we het eigenlijk niet te hebben. Daarvoor staan er al ruim 4.500 reacties in de Store.

Overigens, de nieuwe Trein 3.0 en ook YouTube draaien vanaf de probleemloze download gisteravond beide als een tierelier. O, en daarna volgde ook nog eventjes een update van VeVo.

NB: voor de gebruikers van True Calender 8. Update is door de maker ingediend, dus zal ook spoedig verschijnen.

[ Voor 12% gewijzigd door GerCor op 08-05-2013 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stravincy
  • Niet online
De nieuwe YouTube werkt erg lekker.

De nieuwe Trein ook trouwens. Ik heb Treintijden nu vervangen door Trein.
Netjes gedaan Niels. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _l_Arjan_l_
  • Niet online
Niels9001 schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 12:11:
[...]

Hmm vervelend, lijkt het erop dat hij dus crashed, wat niet zo moeten kunnen. Op mijn 820 update ie gewoon vlekkeloos.
Ik had hetzelfde op een Lumia 620. Na installeren startte hij niet op (via livetyle en lijst met apps). Na een herinstallatie werkt het wel goed.
Nog een featurerequest: kun je de NS afkortingen toevoegen bij het plannen van een reis? Dus ehv voor eindhoven, ut voor utrecht centraal etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baats
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19-09 20:13
Hoe chatten jullie trouwens vlot via Facebook?

De 'interne' chat functie (via gewone SMS berichten naar FB overschakelen) gebruik ik niet (daar kan ik trouwens ook geen groepschats lezen), dus ga ik telkens maar via de facebook app mijn gesprekken lezen.

Ik krijg daar wel geen notificaties van.. Iemand een suggestie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stravincy
  • Niet online
Baats schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 19:01:
Hoe chatten jullie trouwens vlot via Facebook?

De 'interne' chat functie (via gewone SMS berichten naar FB overschakelen) gebruik ik niet (daar kan ik trouwens ook geen groepschats lezen), dus ga ik telkens maar via de facebook app mijn gesprekken lezen.

Ik krijg daar wel geen notificaties van.. Iemand een suggestie?
Gewoon de geïntegreerde chat van WP werkt goed en snel. Waarom gebruik je die niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wietsee.
  • Laatst online: 23:17
Stravincy schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 19:08:
[...]

Gewoon de geïntegreerde chat van WP werkt goed en snel. Waarom gebruik je die niet?
Lezen blijft een kunst...

Web Enrichment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SjorsC
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19-09 12:01

[...]

ik heb hier helaas ook last van op mijn 920 :'(

verder vind ik je apps wel te gek!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
Stravincy schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 16:27:
De nieuwe Trein ook trouwens. Ik heb Treintijden nu vervangen door Trein.
Goed om te horen ;).
_l_Arjan_l_ schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 17:46:
[...]
Ik had hetzelfde op een Lumia 620. Na installeren startte hij niet op (via livetyle en lijst met apps). Na een herinstallatie werkt het wel goed.
Nog een featurerequest: kun je de NS afkortingen toevoegen bij het plannen van een reis? Dus ehv voor eindhoven, ut voor utrecht centraal etc.
Lijkt er op dat het dan mis gaat met bepaalde opgeslagen instellingen, alhoewel dit afgevangen zou moeten worden. Hadden jullie secondaire tiles (= stations) vastgepind voor de update? Als dat niet het geval was zou dat het probleem kunnen zijn, aangezien het probleem bij sommigen wel voorkomt en bij anderen weer niet. (Bij mijzelf bijv. niet). Ook is dit lastig te testen natuurlijk, aangezien je in een emulator niet een ´update´ kunt uitvoeren.

Goede suggestie. Ik ga kijken of ik dat in de toekomst kan implementeren :)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terpstars
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 18:11
Wietsee. schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 19:14:
[...]

Lezen blijft een kunst...
Lezen is inderdaad een kunst. Als jij nou eens goed leest zie je dat hij niet de hoofdreden geeft waarom hij de geintegreerde facebookchat niet gebruikt wijsneus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CokeZero
Facebook -> Facebook Beta
Nu.nl -> NOS.nl werkt gewoon veel beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whatson
  • Niet online
SjorsC schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 19:34:
[...]

ik heb hier helaas ook last van op mijn 920 :'(

verder vind ik je apps wel te gek!
zelfde hier, force- close na update, direct na het starten van de app.
Even verwijderen en opnieuw installeren en hij deed het weer.

Lumia 920 - zonder livetiles.

Verder:
Afbeeldingslocatie: http://i.vanhagen.org/B18p-WVGA2_small.png
Een update voor imgUpldr naar de store gepushed vandaag, dus binnen 5 dagen heb je m.

Wat is nieuw?
- Appbar :D
- GUI updates: Opacity van alle elementen iets donkerder (van 50% naar 65%)
- Bugfix: als er iets mis gaat bij het uploaden kun je nu zonder opnieuw een foto te kiezen opnieuw proberen.

Wat mist er nog:
- lijstje met history
- beveiliging, zodat iemand anders niet kan uploaden als hij de locatie van je php file weet.

[ Voor 46% gewijzigd door Whatson op 08-05-2013 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Ziet er goed uit! :) Heel stuk beter, netjes gedaan ook met die transparency. Maar even downloaden zodra hij in de store staat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baats
  • Laatst online: 19-09 20:13
Terpstars schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 19:52:
[...]

Lezen is inderdaad een kunst. Als jij nou eens goed leest zie je dat hij niet de hoofdreden geeft waarom hij de geintegreerde facebookchat niet gebruikt wijsneus.
Wel, eerst en vooral moet ik al constant online staan voordat ik er iets kan mee aanvangen. Als ik mijzelf op offline zet, gebeurt er natuurlijk niets. Als ik mij op onzichtbaar zie kan ik mijn contactpersonen niet zien (niet zoals de offline-modus op desktop facebook dus) en komen mijn berichten ook niet binnen. Ik vraag me dan af wat het verschil precies is.

Verder kan ik mijn groepsberichten ook niet zo lezen (en het merendeel van mijn gesprekken zijn groepsgesprekken, dus die functie heb ik echt nodig.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-aul
  • Laatst online: 05-07 16:45
[...]

Dat moeten ze echt inbouwen in 8.1, net als in de Windows 8 Store, werkt echt handig!

[...]

Bij mij crasht de app ook. Even herinstalleren dan maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
En al weer een update van de nieuwe YouTube. (2 mb). Versie 3.0.5015.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
[...]

[...]

Zover ik gelezen heb gaan ze dat ook in de blue update erin bouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die van de NOS werkt inderdaad erg goed. Ook de mogelijkheid om snel een uitzending te bekijken of de 24 uurs zenders op te zetten zijn erg handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _l_Arjan_l_
  • Niet online
Niels9001 schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 19:52:

Lijkt er op dat het dan mis gaat met bepaalde opgeslagen instellingen, alhoewel dit afgevangen zou moeten worden. Hadden jullie secondaire tiles (= stations) vastgepind voor de update? Als dat niet het geval was zou dat het probleem kunnen zijn, aangezien het probleem bij sommigen wel voorkomt en bij anderen weer niet. (Bij mijzelf bijv. niet). Ook is dit lastig te testen natuurlijk, aangezien je in een emulator niet een ´update´ kunt uitvoeren.

Goede suggestie. Ik ga kijken of ik dat in de toekomst kan implementeren :)!
Ik had wel in de app een paar stations als favoriet toegevoegd, maar ik had enkel een tile vastgepind met een link naar het programma.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CokeZero
Vind het alleen jammer dat de Live Tile niet werkt, en een double-wide tile. Met nieuw nieuws, met een mooie afbeelding van dat artikel en dan wat het is. Zoals de NU.nl live tile op Windows 8.

En dat je notificaties krijgt bij belangrijk nieuws.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Voor wie niet welke waarvoor een app te maken, misschien is dit iets?

http://www.oplaadpunten.nl/apps

Ik zag het toevallig net voorbij komen bij RTL-Z.

[ Voor 20% gewijzigd door GerCor op 09-05-2013 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tropicc
Portal 2 Soundboard.
Onderscheid zich van andere soundboards met topkwaliteit audio en het design is echt prachtig vind ik.

Leuke app voor mensen die de game Portal 2 gespeeld hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defcon84
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 19-09 07:46

defcon84

Multipass?

Nog een gratis Xbox titel :)
http://www.windowsphone.c...d4-49cc-993b-f222bd54f9da
Monster Burner
Afbeeldingslocatie: http://cdn.marketplaceimages.windowsphone.com/v8/images/145d3434-ac24-4886-acfe-1954ff08f3d5?imageType=ws_icon_large
Pagina: 1 ... 41 ... 118 Laatste

Let op:
Discussies/updates over eigen gemaakte apps mogen in het Post hier je eigen Windows Phone App! topic.