Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 19:55
Zo, dat lijkt erg veel op: 'u vraagt, wij leveren.' Dat gaat in rakettempo zeg. _/-\o_

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je nog meer goede ideeën? Blijkbaar zijn er mensen die een app zo aan de vlaggenmast kunnen hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Ziet er leuk uit. Misschien is het leuk om van de achtergrondfoto nog enkele varianten te shoppen:

• Zonder wimpel
• Halfstok
• Alleen een paal

En dan natuurlijk de goede laten zien voor die dag. De icoontjes hebben een nogal hoog paint-gehalte, maar ik weet niet hoe die beter kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ekoopman
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13-09 16:08
Ja, het kan over het geheel wel wat chiquer, vooral de marges zitten nog niet helemaal goed. Iets voor update 1 :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaWierie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 02-07 20:26
Wauw ziet er netjes uit man!
misch idee om:

-de achtergronden te variëren met bekende plaatsen in nl (met vlag)
-de icoontjes van de vlaggen zien er wat amateur uit (paint? Haha) dat kan zeker mooier.
-missch ook een protocol hoe je een vlag op uitvouwen ophangen en afhalen opvouwen
- wat je moet doen als de vlag wordt opgehangen afgehaald?
- Wilhelmus!
- wat algemene info over de vlag en landwapen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Verwijderd schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 20:05:
Heb je nog meer goede ideeën? Blijkbaar zijn er mensen die een app zo aan de vlaggenmast kunnen hangen.
Een 'Er Op Uit' app. Zondags, ik weet niet of het nog bestaat, was Meta de Vries op de radio die vertelde waar op zondag iets te doen was.

Een app met een overzicht van alle rederijen die naar de Waddeneilanden varen, met vertrek- en aankomstijden, hoeveel schepen er die dag in de vaart zijn. Nu zijn dat volgens mij nog losse internetsites van de betreffende maatschappijen zoals Doeksen, Teso, e.d. Breng dat samen in 1 app.

En, bij de trein app van Niels zou ik graag zien welke vervoersmaatschappij op welke lijn rijdt. Zo heb je tussen Winterswijk en Arnhem Arriva en Breng rijden. En dan ook, als je daar bent, een foto van hun treinen en niet van de NS.

Ik heb het al eerder genoemd, NeVoBo. Er is wel een voetbal app (ik heb niks met voetbal) maar geen volleybal app. En er zijn toch honderdduizenden, vooral jongeren, die volleyballen.

[ Voor 24% gewijzigd door GerCor op 28-04-2013 12:34 ]

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stravincy
  • Registratie: April 2010
  • Niet online
Klinkt goed.
Na het opstarten van mijn L620, als ik dan redelijk snel regenmeter open, dan blijft hij soms hangen op data ophalen. Als ik dan op vernieuwen klik dan haalt ie de data wel binnen no-time op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Niels9001 schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 09:03:
Dat is erg vervelend. Welke versie gebruik je? (WP7.8 of WP8?).

Aantal zaken wat betreft een achtergrondtaak:
De achtergrondtaak wordt volgens mij elke 30 minuten uitgevoerd. Dit wordt echter bepaald door het OS, en zo gepland dat sommige taken tegelijk worden uitgevoerd (kan dus zijn dat de ene app pas na 40 minuten geupdate wordt samen met de andere app).

Tijdens de achtergrondtaak heb je als developer 25 seconden de tijd (en een geheugenlimiet van 6 MB op WP7, en 11 MB op WP8) om een stuk code uit te voeren.

Het kan dus zijn dat de Buienradar back-end langzaam is, of bijvoorbeeld je internetverbinding slecht. Dan kan het zijn dat hij er langer over doet, en wordt de taak dus gecancelled tot de volgende 30 minuten.

Ook kan het een combinatie zijn van een trage verbinding, en het geheugenlimiet: data ophalen kost geheugen, maar het generen van de tiles ook.

Ik heb de achtergrondtaak zo efficient mogelijk proberen te maken, maar ik ben een amateur op het gebied van coden dus waarschijnlijk kan het nog veel en veel beter. Op mijn WP8 lopen mijn tiles prima (ik controleer dit ook meerdere keren per dag), en ook van de Lumia's in mijn familie hoor ik geen klachten. Wellicht helpt een herinstallatie?
Draai WP7.8 en een herinstallatie heeft niet geholpen.Op dit moment loopt de tile bijna vier uur achter.

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 06-09 05:12
Stravincy schreef op zondag 28 april 2013 @ 12:46:
[...]
Na het opstarten van mijn L620, als ik dan redelijk snel regenmeter open, dan blijft hij soms hangen op data ophalen. Als ik dan op vernieuwen klik dan haalt ie de data wel binnen no-time op.
Klinkt alsof de netwerk verbinding nog niet helemaal in orde is. Net na het opstarten heb ik vaak bij 'bereik' bovenin een kruisje door de balkjes heen staan.
GerCor schreef op zondag 28 april 2013 @ 12:27:
[...]
En, bij de trein app van Niels zou ik graag zien welke vervoersmaatschappij op welke lijn rijdt. Zo heb je tussen Winterswijk en Arnhem Arriva en Breng rijden. En dan ook, als je daar bent, een foto van hun treinen en niet van de NS.
Dit staat aangegeven bij een traject. Klik bijvoorbeeld op een vertrekkende station of plan een reis. Dan zie per trein wie de vervoerder is.

Wat betreft de foto's zou ik dat ook graag willen. Wat me helemaal cool lijkt, is voor elk station waar je op klikt een foto van dat betreffende station. Probleem is echter dat ik niet die foto's bezit, en ook geen tijd heb om ze te gaan maken ;). En de app file wordt natuurlijk erg groot.
The Dolf schreef op zondag 28 april 2013 @ 13:50:
[...]Draai WP7.8 en een herinstallatie heeft niet geholpen.Op dit moment loopt de tile bijna vier uur achter.
Vervelend zeg. Heb je misschien slecht/onregelmatig bereik? Ben bang dat ik er anders niet heel veel aan kan doen :(.

====

Morgen nog wat nieuwe screenshots nemen, en het een en ander qua code opschonen. Indienen is dus uiterlijk dinsdag. Naar de lijst van nieuwe features (maar vooral kleine bugfixes + UI/UX verbeteringen) gekeken heb ik besloten dat het versie 3.0 wordt. Een .1 is toch wel te min voor deze update :).

Ik zal een release note posten bij het indienen!

Groeten,
Niels

[ Voor 13% gewijzigd door Niels9001 op 29-04-2013 00:12 ]

Trein & Regenmeter voor Windows Phone 7.x & 8!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Dit moet dan dé agenda zijn die we allemaal missen, volgens WPcentral. True Calender 8.

http://www.windowsphone.c...78-44d8-a57f-f8338de3968e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:48

The_Scarabial

MTB for life!

GerCor schreef op maandag 29 april 2013 @ 08:18:
Dit moet dan dé agenda zijn die we allemaal missen, volgens WPcentral. True Calender 8.

Helaas niet of nog niet available op mn omnia7 :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De naam geeft het eigenlijk al weg, maar...
[...]
Werkt met
Windows Phone 8
[...]
Kleine kans dat die ooit voor WP7 devices beschikbaar komt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niels9001 schreef op zondag 28 april 2013 @ 22:53:
[...]

Klinkt alsof de netwerk verbinding nog niet helemaal in orde is. Net na het opstarten heb ik vaak bij 'bereik' bovenin een kruisje door de balkjes heen staan.
Dat heb ik ook in mijn Ship Battle spel. WiFi e.d. moet dan eerst opstarten. Heel irritant, maar niks aan te doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defcon84
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 19-09 07:46

defcon84

Multipass?

Verwijderd schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 11:07:
Wat vinden jullie van Ship Battle? Hij is ook te downloaden voor Android.
Er komt binnen nu en een paar dagen een update waarbij je vrienden kan verwijderen (nu kun je alleen toevoegen); en nog een paar kleine fixes. Staat op Processing Certification.

Ik ben nog bezig met een grotere update waarbij het grafisch wat gepimpt wordt, er meer helpteksten staan (bijv. als je nog geen vrienden hebt), de UI-blocks die soms optreden verholpen zijn, opstarten versneld (ik doe nu een await update in de OnNavigatedTo, dat gaat er uit...), etc.
Tips zijn welkom! Als je een klacht hebt, graag mij mailen op bobbyware@Outlook.com / het hier posten en geen 1-ster reviews uiteraard :) Als je het tof vindt, mag je natuurlijk ratings geven!
Hey je zit ook hier! :D
ik had namelijk een bugje gevonden:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/P7S6HNb.jpg
en jij bent aan de beurt ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

defcon84 schreef op maandag 29 april 2013 @ 11:56:
[...]

Hey je zit ook hier! :D
ik had namelijk een bugje gevonden:
[afbeelding]
en jij bent aan de beurt ;-)
:D Ja, die zag ik laatst ook al, staat op de lijst :) Dank je voor het melden! Ik ben bezig met een update waarin nog wat meer dingetjes verbeterd worden.
O.a. die "Opgeven"-knop wordt door veel mensen gezien als sluiten-knop... Die gaat weggestopt worden dus :)

Enne, jij bent hoor :+

toffe signature trouwens, ik ben enorm fan van de verfilmingen :)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 29-04-2013 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bhorvers
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-06-2023

Hoe zit het met het bewerken en/of toevoegen van Exchange afspraken in deze app ?
En ik zag ergens een grote live tile met 5 afspraken er op staan, klopt dat ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 29 april 2013 @ 10:59:
[...]

Dat heb ik ook in mijn Ship Battle spel. WiFi e.d. moet dan eerst opstarten. Heel irritant, maar niks aan te doen...
Dan laat je wifi toch ook gewoon op de achtergrond aanstaan (met die nieuwe wifi-setting)?

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martinspire schreef op maandag 29 april 2013 @ 12:15:
[...]

Dan laat je wifi toch ook gewoon op de achtergrond aanstaan (met die nieuwe wifi-setting)?
Ah, ik wist niet dat die instelling er eindelijk in zat, done :)
Neemt niet weg dat bij mensen die het vinkje niet aan hebben, er timeouts/errors optreden bij opstarten na time-out WiFi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stravincy
  • Niet online

Ik zit dan op mijn wifi en de verbinding is perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-aul
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 05-07 16:45
Ik ben op zoek naar een goed alternatief voor de Agenda in WP7.8. Daar ben ik namelijk helemaal niet tevreden over vanwege de onoverzichtelijkheid. Heb een tijdje Chronos Calendar geprobeert, erg fijn en gratis, maar deze kan niet synchroniseren met Gmail. Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defcon84

defcon84

Multipass?

Verwijderd schreef op maandag 29 april 2013 @ 12:11:
[...]

:D Ja, die zag ik laatst ook al, staat op de lijst :) Dank je voor het melden! Ik ben bezig met een update waarin nog wat meer dingetjes verbeterd worden.
O.a. die "Opgeven"-knop wordt door veel mensen gezien als sluiten-knop... Die gaat weggestopt worden dus :)

Enne, jij bent hoor :+

toffe signature trouwens, ik ben enorm fan van de verfilmingen :)
Ja idd, die knop raakte ik in het begin ook wel eens per ongeluk aan :)
Mss is het ook leuk om de optie "invite per email", waardoor je makkelijk nieuwe users uit je contact lijst kunt uitnodigen die het spel nog niet hebben. 8)

Er gaat ook nog iets mis met de teller op de live tile, die wordt alleen geupdated als het spel opstart, en niet bij de push notifications

offtopic:
Idd heeerlijk films!

[ Voor 8% gewijzigd door defcon84 op 29-04-2013 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

defcon84 schreef op maandag 29 april 2013 @ 12:38:
[...]

Ja idd, die knop raakte ik in het begin ook wel eens per ongeluk aan :)
Mss is het ook leuk om de optie "invite per email", waardoor je makkelijk nieuwe users uit je contact lijst kunt uitnodigen die het spel nog niet hebben. 8)

Er gaat ook nog iets mis met de teller op de live tile, die wordt alleen geupdated als het spel opstart, en niet bij de push notifications

offtopic:
Idd heeerlijk films!
- invite per e-mail: Goede, nog mooier is dat je ook ziet wie het spel al hebben. Dat moet dan adhv e-mailadres, de vraag is echter wil registreert met hetzelfde e-mailadres als zijn LiveID...
- Idd, die live tile update zag ik ook. Staat op de lijst.

Als je nog meer tips hebt, let me know.
Ik zie nu trouwens de Rating-reminder voor de 2e keer voorbij komen. Ik vermoed dat dat ligt aan het feit dat ik 2x Ship Battle op mijn telefoon heb. Heb jij die melding al te vaak voorbij zien komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jannibal23
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20-09 11:41
GerCor schreef op zondag 28 april 2013 @ 12:42:
[...]
Edit3. Simple Calender vervangen door de agenda waar we, volgens WPcentral, allemaal op wachten: True Calender 8.
En? Hoe bevalt True Calender 8?

Edit: verkeerde draadje. Ik zie al reacties in Marketplace draadje.

[ Voor 11% gewijzigd door Jannibal23 op 29-04-2013 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defcon84

defcon84

Multipass?

Ik denk dat de meeste wel hetzelfde e-mail adres gebruiken daarvoor.. dus denk dat het wel goed zal werken :)

yup ik heb 'm vandaag al 2x gehad, heb de eerste keer gewoon OK geklikt en gerate, en de laatste keer het vinkje aangeduid en cancel geklikt.. als ik 'm nog eens krijg zal ik het je laten weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-09 16:41
GerCor schreef op zondag 28 april 2013 @ 12:42:
[...]

Hoe kan dat een regio/landinstelling zijn als de agenda in de 'index' (naar rechts swipen) wel de juiste dag weergeeft? Ik heb ook de app Simple Calender. Deze verwijderd, opnieuw geïnstalleerd. Geeft de juiste dag weer maar na een tijdje pakt die app toch weer de foutieve weergave van de agenda op het beginscherm.

Ga nu de agenda op het beginscherm verwijderen. Ook verwijder ik Simple Calender. Dan installeer ik Simple Calender opnieuw, plaats die op mijn beginscherm. Dus zonder de agenda app op het beginscherm, en ga kijken wat er dan gebeurt.

Iets tussen het indexoverzicht en het plaatsen op het beginscherm gaat fout. Ik heb ook al tijd/datum van automatisch afgehaald, maakt niks uit.

Let You Know .......

Edit, dat helpt ook niks. Simple Calender pakt weer de gegevens van maandag, terwijl rechts onderin de tile zondag staat.

Edit2: vandaag alles weer normaal.

Edit3. Simple Calender vervangen door de agenda waar we, volgens WPcentral, allemaal op wachten: True Calender 8.
Heb true calende ook gedownload, maar hij laat ook alle speciale dagen op tile zien (kerstmis,konningdag etc) en facebook verjaardagen. Wil ze wel in mijn agenda maar niet in het overzicht.

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

defcon84 schreef op maandag 29 april 2013 @ 14:04:
Ik denk dat de meeste wel hetzelfde e-mail adres gebruiken daarvoor.. dus denk dat het wel goed zal werken :)

yup ik heb 'm vandaag al 2x gehad, heb de eerste keer gewoon OK geklikt en gerate, en de laatste keer het vinkje aangeduid en cancel geklikt.. als ik 'm nog eens krijg zal ik het je laten weten :)
Ik gooi dit even in de groep, het is natuurlijk wel leuk als je kan zien wie het nog meer speelt van je contacten. Ook al vindt hij dan misschien niet iedereen, heel moeilijk kan het niet zijn.

De reminder hoort nu weg te zijn, nu je dat vinkje hebt aangezet. Zo niet, laat het even weten, dan is het een bug in Telerik Windows Phone Controls...

En bedankt voor de review, ik zie 1 review uit Belgie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Jannibal23 schreef op maandag 29 april 2013 @ 14:00:
[...]

En? Hoe bevalt True Calender 8?
Prima.

Niet alles is in het Nederlands, dat zou ik wel graag aangepast zien. Ook op de Tile: today, allday, 1 h.

[ Voor 24% gewijzigd door GerCor op 30-04-2013 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defcon84

defcon84

Multipass?

Verwijderd schreef op maandag 29 april 2013 @ 15:05:
[...]

Ik gooi dit even in de groep, het is natuurlijk wel leuk als je kan zien wie het nog meer speelt van je contacten. Ook al vindt hij dan misschien niet iedereen, heel moeilijk kan het niet zijn.

De reminder hoort nu weg te zijn, nu je dat vinkje hebt aangezet. Zo niet, laat het even weten, dan is het een bug in Telerik Windows Phone Controls...

En bedankt voor de review, ik zie 1 review uit Belgie :)
haha yup dat ben ik.. :)

Telerik heeft wel mooie producten, jammer dat ze zo duur zijn (zeker als je een free app hebt)

Ik heb nog iets raars, er staat op mijn profile:
Games won: 2
Games lost: 1

Terwijl ik nog maar 1 game heb gewonnen en 1 verloren. (staat ook zo in men Games lijst)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

defcon84 schreef op maandag 29 april 2013 @ 16:21:
[...]

haha yup dat ben ik.. :)

Telerik heeft wel mooie producten, jammer dat ze zo duur zijn (zeker als je een free app hebt)

Ik heb nog iets raars, er staat op mijn profile:
Games won: 2
Games lost: 1

Terwijl ik nog maar 1 game heb gewonnen en 1 verloren. (staat ook zo in men Games lijst)
Je gamelijst is maar 72 uur oud, alles ouder dan dat zie je niet meer. Als je wilt, kan ik wel even in de database voor je kijken.

Telerik is gratis als je je aanmeldt via Nokia ipv direct bij Microsoft :) Zie hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
Vervelend zeg. Heb je misschien slecht/onregelmatig bereik? Ben bang dat ik er anders niet heel veel aan kan doen :(.
Van de week ook even aan mijn moeder gevraagd om het eens in de gaten te houden. Zij heeft exact hetzelfde probleem.
Lumia 920 up to date.

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
The Dolf schreef op maandag 29 april 2013 @ 19:33:
[...]

Van de week ook even aan mijn moeder gevraagd om het eens in de gaten te houden. Zij heeft exact hetzelfde probleem.
Lumia 920 up to date.
Vervelend. Ik verwacht dat het dan toch iets met het geheugen gebruik te maken heeft aangezien het dus op 7.8 wel voorkomt en op 8.0 niet. Ik zal kijken of ik iets kan doen. (Wie weet is er een ervaren Tweaker+WP Developer die wat geheugenreductie tips kan geven?)).

Verder kwam ik op de Twitters dit filmpje van de ING tegen over de WP7, WP8 en W8 app die in juni uitkomt. Je ziet een aantal stukjes van de app (en dat ziet er echt super uit zover ik het kan beoordelen... kan niet wachten!)

YouTube: Primeur Windows App 25 april 2013

Groeten,
Niels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
Niels9001 schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 15:41:
[...]

Vervelend. Ik verwacht dat het dan toch iets met het geheugen gebruik te maken heeft aangezien het dus op 7.8 wel voorkomt en op 8.0 niet. Ik zal kijken of ik iets kan doen. (Wie weet is er een ervaren Tweaker+WP Developer die wat geheugenreductie tips kan geven?)).
Lumia 920 draait WP8

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
Snap ik, maar ik begreep dat de 7.8 toestellen achterlopende tiles hebben en de Lumia 920 (WP8) niet? Kan dus liggen dat 7.8 veel minder geheugen mag gebruiken tijdens een achtergrondtaak en dus de tiles niet 'op tijd afkrijgt'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Misschien wel handig, de Facebook Beta app:
http://www.windowsphone.c...f0-4783-9ed5-a87b33247ec6

Info hier: http://blogs.windows.com/...one-beta-app-program.aspx

Let op: niet helemaal af dus crashes kunnen voorkomen.

Nieuw:
-Design
-High res foto support
-Post sharing
-Facebook timeline
En volgens mij nog wel wat meer.

Wel nice dat ze dit nu doen, hoop dat meer apps eerder verschijnen in beta-status.

[ Voor 21% gewijzigd door Martinspire op 30-04-2013 18:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:49
Martinspire schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 18:04:
Wat leeeelijk. Ik wil een Metro style-app, niet een of andere iOS/Android style kloon app.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ramon schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 18:11:
[...]

Wat leeeelijk. Ik wil een Metro style-app, niet een of andere iOS/Android style kloon app.
Hij is anders wel degelijk anders hoor. Nergens een gradient te bekennen. Wel kan ik begrijpen dat ze niet 100% metro gaan om mensen niet teveel te laten verwarren. Ze hebben duidelijk gekozen voor gelijke uitstraling. Verder is metro niet meteen zwart. Andere kleuren mogen ook prima en de navigatie is nu vergelijkbaar met die van de mobiele variant.

Hoewel niet 100% metro werkt ie wel mooi en vloeiend. Als dit voor hun makkelijker is om bij te houden om zo de nieuwe features ook op WP sneller te kunnen uitrollen dan vind ik dat prima hoor. Liever een app die goed werkt en goed wordt bijgehouden dan 1 die beter aansluit op het platform maar slecht werkt en weinig updates krijgt.

Eerste indruk is in ieder geval positief. Je navigeert sneller dan bij de huidige Facebook app (vooral wisselen naar chat gaat nu sneller) en hij reageert prima. Wel heb ik nog dat ik soms back druk terwijl dat blijkbaar niet nodig is en ik de applicatie dus afsluit. Qua laadtijd is ie overigens niet echt veel sneller (wel iets)

[ Voor 37% gewijzigd door Martinspire op 30-04-2013 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-09 09:49
Martinspire schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 19:01:
[...]

Hij is anders wel degelijk anders hoor. Nergens een gradient te bekennen. Wel kan ik begrijpen dat ze niet 100% metro gaan om mensen niet teveel te laten verwarren. Ze hebben duidelijk gekozen voor gelijke uitstraling. Verder is metro niet meteen zwart. Andere kleuren mogen ook prima en de navigatie is nu vergelijkbaar met die van de mobiele variant.
Vind hem persoonlijk erg lelijk... Had toen mijn l920 was opgestuurd een weekje een iphone 4 gebruikt en werd daar helemaal lijp van de facebook app.. Ook de reden dat ik de huawei had gekocht om de tijd de doden.

De hoge resolutie is wel fijn maar hopelijk krijgen ze zoveel klachten dat ze afstappen van dit design en terug gaan naar de niet bèta versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hebben jullie hem er ook op staan en al daadwerkelijk gebruikt? Hij is namelijk wel anders dan op Android hoor.
WP8:
Afbeeldingslocatie: http://cdn.marketplaceimages.windowsphone.com/v8/images/c56f4ead-a2bf-4bfd-ab31-c923e06f721e?imageType=ws_screenshot_large&rotation=0%5B/img%20vs%20%5Bimg%5Dhttps://lh5.ggpht.com/O06WlRwAeQVJOoNlKi_vyD-EzF2LBjiQTge_Qh-XwuADTrBOoTyrXtE51DoQAFjL0v8

Android:
Afbeeldingslocatie: https://lh5.ggpht.com/O06WlRwAeQVJOoNlKi_vyD-EzF2LBjiQTge_Qh-XwuADTrBOoTyrXtE51DoQAFjL0v8

iOS:
Afbeeldingslocatie: http://a1274.phobos.apple.com/us/r1000/102/Purple/v4/e8/b5/0e/e8b50e63-1aab-bdb4-e964-38e0ba34a707/mzl.qqogzghz.320x480-75.jpg

[ Voor 13% gewijzigd door Martinspire op 30-04-2013 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-09 09:49
Ik heb hem eventjes gedraaid. Doelde voornamelijk op de lelijke menu balk die je links en rechts kan opvragen met een swipe.

Als ze dat eruit halen en meer metro design erin zetten zou ik hem dagelijks gebruiken :)

[ Voor 37% gewijzigd door vali op 30-04-2013 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CokeZero
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-11-2024
Mooie nieuwe app. Mag inderdaad wel wat meer metro, en de balk boven in dunner.

EN ER ZIT EINDELIJK EEN DEEL KNOP

[ Voor 18% gewijzigd door CokeZero op 30-04-2013 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Fijn dat je er zoveel meer mee kan dan met de oude, maar dat redesign was echt nergens voor nodig :)

Facebook zal wel zijn eigen feel willen creëren, ipv een die afhankelijk is van je mobile OS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:56

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Kan MS niet beter zelf die People hub wat verbeteren? Ik denk niet eens over een facebook app te nemen, die People variant is slick en simpel, mist hier en daar enkel wat functionaliteit. Maar voor het basis lees&reageer werk, werkt hij imho nog steeds het beste.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart_GR
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
Ik vind de nieuwe FB app wel erg fijn werken. Was alleen net gewend aan het naar links en rechts swypen voor menu's, dat werkt toch wel erg fijn als je het gewent bent zeg.. Verder is de Beta erg snel, nog geen rare crashes gehad, ik kan nu ook normale posts plaatsten in geheime groepen. Voorheen kwamen ze op mijn tijdlijn ipv in de groep, erg vervelende bug was dat. Mag alleen wel wat minder 'android style' idd :)

[ Voor 6% gewijzigd door Bart_GR op 01-05-2013 09:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stravincy
  • Niet online
SinergyX schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 23:00:
Kan MS niet beter zelf die People hub wat verbeteren? Ik denk niet eens over een facebook app te nemen, die People variant is slick en simpel, mist hier en daar enkel wat functionaliteit. Maar voor het basis lees&reageer werk, werkt hij imho nog steeds het beste.
Inderdaad. De People hub is super simpel en super snel.
Hopelijk word de People hub dan ook verbeterd wanneer de 8.1 update komt. :)

Ik gebruik trouwens gewoon de mobiele facebook site (als ik iets moet doen wat in de People hub niet kan) op mijn L620. Werkt veel lekkerder dan de app vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

De People hub is leuk maar zolang je de timeline niet kan filteren is hij wmb weinig nuttig. Alle updates van spelletjes en mensen die vierhonderd video's per dag posten krijg ik daar wel te zien, op de mobiele site en de app niet.

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• urk_forever
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:40
Martinspire schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 18:04:
http://www.windowsphone.c...f0-4783-9ed5-a87b33247ec6

Info hier: http://blogs.windows.com/...one-beta-app-program.aspx

Let op: niet helemaal af dus crashes kunnen voorkomen.

Nieuw:
-Design
-High res foto support
-Post sharing
-Facebook timeline
En volgens mij nog wel wat meer.

Wel nice dat ze dit nu doen, hoop dat meer apps eerder verschijnen in beta-status.
Jammer dat ie alleen voor WP8 is en niet voor 7.8 :(

Hail to the king baby!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMPJ
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 18-09 16:45
Petje af voor Microsoft en hun Facebook Beta app. Een hoop functies zijn sterk verbeterd ten opzichte van de 4.2.1.0 versie. Goed om te zien dat de banner die een hoop schermruimte innam weggehaald is en de strakke menubar hier voor in de plaats is gekomen. Toch heeft de app zoals @MartinSpire laat zien toch nog een eigen WP touch behouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Update van Viber. Contacten staan er nu in, alleen bellen doet het niet. Chat wel. Bij bellen gaat de telefoon niet over en krijg je een gemiste oproep.

Joho..... de app had waarschijnlijk even tijd nodig. Alles werkt bij Viber en het is niet eens de 3.0 versie.

Ook een update van Myhotmail Pro. Geen idee wat er gewijzigd is.

[ Voor 40% gewijzigd door GerCor op 01-05-2013 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vooral mooi dat je nu makkelijk bij je pagina kan komen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eeNer
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16-09 22:07
TMPJ schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 13:06:
Petje af voor Microsoft en hun Facebook Beta app. Een hoop functies zijn sterk verbeterd ten opzichte van de 4.2.1.0 versie. Goed om te zien dat de banner die een hoop schermruimte innam weggehaald is en de strakke menubar hier voor in de plaats is gekomen. Toch heeft de app zoals @MartinSpire laat zien toch nog een eigen WP touch behouden.
Ik vind em ook erg netjes geworden. De looks van de iOS en Android benaderd maar daar blijft het ook bij. Zo is het voor 'nieuwe' WP gebruikers ook makkelijker navigeren omdat veel op dezelfde plek zit. Er zitten veel windows phone dingetjes in. Zoals het swipen tussen comments/likes en tussen friendrequests/messages/notifications. Daarnaast zijn de animaties en lettertypes uit windows phone. En natuurlijk geen gradients.

Ik vind de app mooier dan op ios en android.

Van mij mag het aantal "apps" die de touch.facebook.com website gebruikt ook wel flink verminderd worden in de store. Dat zijn er gewoon teveel. Van mij mag Microsoft daar best wat van weggooien :+

[ Voor 9% gewijzigd door eeNer op 01-05-2013 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
Niels9001 schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 16:55:
[...]

Snap ik, maar ik begreep dat de 7.8 toestellen achterlopende tiles hebben en de Lumia 920 (WP8) niet? Kan dus liggen dat 7.8 veel minder geheugen mag gebruiken tijdens een achtergrondtaak en dus de tiles niet 'op tijd afkrijgt'.
Bij mijn moeder loopt ie ook wel eens twee uur achter dus het is niet alleen bij WP7.8.
Is het trouwens niet beter om elk half uur te syncen zoals de meeste apps? Het is nou niet dat je elke keer met grote hoeveelheid data zit.

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23:08
Die nieuwe facebook app is echt super chill :) Scrollen door de app werkt super smooth, nog geen enkele keer gehad dat scrollen traag ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Iemand interesse om een AED app te maken? Staat wel in de store maar laat werkelijk geen één locatie van AED zien. Ik hoorde gisteravond dat AED - in de toekomst- aan BurgerNet gekoppeld gaat worden.

Volgens Twitter is Ziggo ook aan het kijken voor een WP8 Win8 app. Gaat de goede kant op ... _/-\o_

[ Voor 47% gewijzigd door GerCor op 01-05-2013 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Ook even geprobeerd, maar nog steeds geen mogelijkheid om recurring appoints tot en met een datum te laten lopen :( Iemand misschien een calender app gevonden die zoiets wel ondersteund?

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23:08
GerCor schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 17:08:
Iemand interesse om een AED app te maken? Staat wel in de store maar laat werkelijk geen één locatie van AED zien. Ik hoorde gisteravond dat AED - in de toekomst- aan BurgerNet gekoppeld gaat worden.

Volgens Twitter is Ziggo ook aan het kijken voor een WP8 Win8 app. Gaat de goede kant op ... _/-\o_
Daar ben ik een jaar terug toevallig wel aan bezig geweest :) Ik had het idee om een app te maken waar je niet alleen AED-locaties kunt zien, maar ook andere zaken zoals ziekenhuizen, EHBO-posten, etc. Het probleem was eigenlijk vooral dat mensen die AED-data hebben geen API hebben, of de data niet vrij wilden geven. Wel een lijst gekregen met zo'n 1000 AED's, maar die was niet compleet en raakt snel verouderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Kleine update zonet, 2e vandaag, van True Calender 8. Iets meer - wat lijkt op - Nederlands. Komt nog een update aan. Maar het Nederlands blijft, vooralsnog, echt slecht. Zeker een mislukte vertaalcomputer.

Verder prima aanvulling op de agenda van WP8.

[ Voor 13% gewijzigd door GerCor op 01-05-2013 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Avalaxy schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 17:35:
[...]of de data niet vrij wilden geven. [...]
Altijd jammer dat, vooral omdat de toegankelijkheid van die data juist levens kan redden :( Neem nu AED4eu: leuk zo'n website en een iphone/android app, maar jammer genoeg is de data dus nog steeds via 25% ofzo (waarschijnlijk zelfs meer) van de mobieltjes in Nederland niet toegankelijk (denk aan symbian, wp, wm, etc.). Door gewoon de API vrij te geven (na strikte controle en contracten) kan je dan ook de data via die platformen ontsluiten. Die strikte controle is uiteraard nodig, omdat je niet wil dat mensen naar verkeerde plekken rennen in levensbedreigende situaties. Dus applicaties zullen moeten worden gekeurd voordat ze worden vrijgegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Ik zie in AED4eu een adres staan van MeTe welke al ruim een jaar Lidl is. Geen idee of Lidl de AED beschikbaar heeft maar voor mij al genoeg reden deze informatie te mijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tja de informatie komt onder andere van medisol (marktleider AEDs, winkel + onderhoudsbedrijf) vandaan. Je kan er dus de donder op zeggen dat de locaties nog wel kloppen. Daarnaast zijn er ook niet de minste namen aan verbonden: UMC Radboud, NL rode kruis, nationale bond EHBO en Stichting kies voor leven.
Ik denk in ieder geval dat je het een stuk slechter kan vinden met data.

[ Voor 4% gewijzigd door Caelorum op 01-05-2013 23:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
AH in mijn woonplaats is ook al een jaar geleden gesitueerd op een nieuwe locatie. Oude locatie staat gewoon nog vermeld. De info klopt dus niet. Supermarkt de Boer, zoals iedereen wel weet, bestaat niet meer. Is Jumbo geworden.

Het wordt dus niet aangepast, zeker niet, en dat is belangrijker dan een naam, de locaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
The Dolf schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 16:45:
[...]Bij mijn moeder loopt ie ook wel eens twee uur achter dus het is niet alleen bij WP7.8.
Is het trouwens niet beter om elk half uur te syncen zoals de meeste apps? Het is nou niet dat je elke keer met grote hoeveelheid data zit.
Je moeder heeft dus wel WP8.0 (Nokia Lumia 920)? Op 7.8 zou het kunnen komen door het kleine geheugenlimiet.

Ik zelf heb op WP8 geen enkel probleem met achterlopende tiles, controleer het erg vaak en loopt altijd mee. De achtergrondtaak van Regenmeter loopt ook elke 30 minuten (zoals eerder is uitgelegd in dit topic). Je kunt dit niet versnellen / vertragen als developer zijnde. Het OS bepaalt wanneer het wordt uitgevoerd
GerCor schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 17:08:
Dat zou inderdaad een prachtige app kunnen zijn.. Maar zoals altijd; als de data niet beschikbaar is houdt het op :(. Jammer dat dat soort dingen nog niet goed is uitgerold. Zouden een voorbeeld moeten nemen aan de NS.

Groeten hoeft niet op GoT ;)

[ Voor 1% gewijzigd door PaT op 02-05-2013 09:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Apart dat in dier Facebook app op mijn Nederlands toestel de tekst 'was getagd in' in het Nederlands staat, terwijl de rest van de app vanwege mijn Engels ingestelde Facebook account wel in het Engels is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Oké dan, de Nederlandse vertaling van de app True Calender 8 is inderdaad gedaan door BING. Ik krijg de teksten thuis, zodat ik het in leesbaar Nederlands kan vertalen.

Beter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

GerCor schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 10:09:
Oké dan, de Nederlandse vertaling van de app True Calender 8 is inderdaad gedaan door BING. Ik krijg de teksten thuis, zodat ik het in leesbaar Nederlands kan vertalen.

Beter!
Goed bezig! Dit is wel een mooi aspect aan WP, gebruikers die meehelpen het platform verder te krijgen.

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GerCor schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 23:47:
[...] Het wordt dus niet aangepast, zeker niet, en dat is belangrijker dan een naam, de locaties.
Daar heb je helemaal gelijk in, daarom ook dat ik reageerde, want puur alleen op de namen de data afdoen als slecht vond ik iets te ver gaan, maar als ook de locaties niet kloppen dan vind ik het behoorlijk slecht dat die zooi nog steeds online staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Je kunt, ik weet niet wie wel en wie niet, als bezitter van een AED zelf wijzigingen doorgeven op de site. De onjuiste informatie kan dus meerdere oorzaken hebben; of ze geven het niet door aan AEDeu, of AEDeu doet niets met de doorgegeven wijzigingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defcon84

defcon84

Multipass?

Verwijderd schreef op maandag 29 april 2013 @ 18:44:
[...]

Je gamelijst is maar 72 uur oud, alles ouder dan dat zie je niet meer. Als je wilt, kan ik wel even in de database voor je kijken.

Telerik is gratis als je je aanmeldt via Nokia ipv direct bij Microsoft :) Zie hier
Hmm ja maar volgens mij had ik toen nog geen ander spelletje uit gespeeld :p

Kijk dat is interessant! wist ik niet :) tnx man

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stravincy
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Y-Foxy
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 15-09 18:54
Thnx, ik zeg nooit nee tegen een gratis Xbox live titel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Ik ook niet. Ik heb helemaal niks met spelletjes maar ....gratis, waarom niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTDjassen
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 26-04 20:14
Ik moet zeggen dat ik die FB app echt enorm veel (broodnodige) verbeteringen vind geven. Kan eindelijk afstappen van de web-versie, en zelfs de toast-notifications lijken consequent door te komen. Prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
MTDjassen schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 18:47:
Ik moet zeggen dat ik die FB app echt enorm veel (broodnodige) verbeteringen vind geven. Kan eindelijk afstappen van de web-versie, en zelfs de toast-notifications lijken consequent door te komen. Prima!
Klopt, ben er ook (erg) blij mij.

Zomaar een ideetje: MS maakte de vorige Facebook app en zorgde voor een mooi Metro-designtje. Nu is er een betere versie, en lijkt hij heeeel sterk op iOS/Android. Zou Facebook de app dit keer niet gewoon zelf gemaakt hebben?

Waarom zou MS een betere versie maken, maar volledig afstappen van Metro UX (zoals pivots / panorama), een USP opgeven en een app maken die als 2 druppels water lijkt op die van de concurrenten? Lijkt me vrij onlogisch..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wietsee.
  • Laatst online: 23:17
Niels9001 schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 20:02:
[...]

Zomaar een ideetje: MS maakte de vorige Facebook app en zorgde voor een mooi Metro-designtje. Nu is er een betere versie, en lijkt hij heeeel sterk op iOS/Android. Zou Facebook de app dit keer niet gewoon zelf gemaakt hebben?

Waarom zou MS een betere versie maken, maar volledig afstappen van Metro UX (zoals pivots / panorama), een USP opgeven en een app maken die als 2 druppels water lijkt op die van de concurrenten? Lijkt me vrij onlogisch..
Inderdaad, ik vermoed dat de app. alleen is uitgebracht onder de publishername van Microsoft.

Web Enrichment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sonna
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:42
Eigenlijk hoop ik nog op een vervangende app van Nokia Situations (Symbian) voor WP8.
http://www.situationsapp.com/

Er zijn geen profielen in WP8 maar het zou wel fijn zijn als je bepaalde settings op basis van bepaalde condities automatisch kan laten aanpassen. Het zal denk ik alleen geen kleinigheid zijn om een goede vergelijkbare app te ontwikkelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
sonna schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 21:42:
Eigenlijk hoop ik nog op een vervangende app van Nokia Situations (Symbian) voor WP8.
http://www.situationsapp.com/

Er zijn geen profielen in WP8 maar het zou wel fijn zijn als je bepaalde settings op basis van bepaalde condities automatisch kan laten aanpassen. Het zal denk ik alleen geen kleinigheid zijn om een goede vergelijkbare app te ontwikkelen.
Lijkt mij inderdaad ideaal. Ik hoop echt dat Nokia of 8.1 veel van dit soort kleine verbeteringen gaat brengen (muziek speler openen als headset erin gaat zou echt top zijn).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Niels9001 schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 20:02:
[...]

Wat ik er van begrepen heb is dat deze keer de knappe koppen van Nokia zich flink bemoeit hebben met deze app. Sowieso als die Finnen zich er mee bemoeien gaat het vaak erg goed. Die lui weten best waar ze mee bezig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevalley
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 25-06 22:39
Iemand een idee voor een navigatie programma waarin ik GPX-routes kan laden? Voor zover ik weet kan dit niet in Nokia Drive. Het meest ideaal zou zijn als het met dezelfde offline kaarten als Nokia Drive zou gebruiken, maar ik zou an sich al blij zijn met een oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18-09 21:48
Ik gebruik zelf de Facebook JDB app. Deze is (indien je hem voor 1-5-2013 al had) gratis te upgraden naar Ad-free versie.

Deze facebook app is de enige die bij mij goed werkt met notificaties. Zodra ik mijn telefoon aan zet checkt hij meteen voor nieuwe berichten. Alle andere apps die ik heb geprobeerd geven bij mij geen notificaties. Ik gok dat dit er mee te maken heeft dat ik geen data abonnement heb en alleen wifi gebruik zodra het scherm aan is. De korte tijd dat data verkeer dan iedere keer mogelijk is is mogelijk te kort voor het weergeven van notificaties?? JDB doet dat blijkbaar anders.

Ook Twitter en de store tile geven bij mij never nooit notificaties voor updates... Volgens mij een tekortkoming van Apps in combinatie met WP8...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19-09 19:03

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Shodan schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 09:08:
Ik gebruik zelf de Facebook JDB app. Deze is (indien je hem voor 1-5-2013 al had) gratis te upgraden naar Ad-free versie.

Deze facebook app is de enige die bij mij goed werkt met notificaties. Zodra ik mijn telefoon aan zet checkt hij meteen voor nieuwe berichten. Alle andere apps die ik heb geprobeerd geven bij mij geen notificaties. Ik gok dat dit er mee te maken heeft dat ik geen data abonnement heb en alleen wifi gebruik zodra het scherm aan is. De korte tijd dat data verkeer dan iedere keer mogelijk is is mogelijk te kort voor het weergeven van notificaties?? JDB doet dat blijkbaar anders.

Ook Twitter en de store tile geven bij mij never nooit notificaties voor updates... Volgens mij een tekortkoming van Apps in combinatie met WP8...
Als je met notificaties een 'toast' bedoelt dan krijg ik ook geen notificaties (al krijg ik met glƏƏk! weer wel gewoon toasts of meldingen in de Unification app :) ) Ik krijg wél Livetile updats voor zowel de Store als Twitter (via mijn Me Tile)

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Shodan schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 09:08:
Volgens mij niet. Twitter heeft, voor zover ik weet, maar 1 update gehad. Ik kreeg gisteren of was het nou de dag daarvoor 2 updates van de store: Viber en True Calender 8.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan
Tomba schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 09:13:
[...]

Als je met notificaties een 'toast' bedoelt dan krijg ik ook geen notificaties (al krijg ik met glƏƏk! weer wel gewoon toasts of meldingen in de Unification app :) ) Ik krijg wél Livetile updats voor zowel de Store als Twitter (via mijn Me Tile)
Ik krijg geen toasts en ook geen live tile updates voor Store, officiele facebook, twitter app.

Me tile update na enorme vertraging (uren) voor facebook meldingen. Facebook JDB update 1 seconde nadat ik wifi connectie heb....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Je krijgt (ik in ieder geval) wel een '1' in de Twitter tile als iemand aan jouw @twitternaam een bericht stuurt. Ook in de 'Ik' tile. De enige app waar je wel een bericht van krijgt -bovenste 'balk'- maar zonder een '1' op de tile is NOS,. De rest, of het nu mail (3 mailboxen), sms, chat (Skype, WhatsApp en Viber), telefoon gemiste gesprekken of regenmeter is .... werkt allemaal perfect en direct.

Het is te hopen dat je in 8.1 per dienst een andere toon kunt ingeven want het is soms even zoeken als de regenmeter van Niels gaat 'gillen' en je er dan achter komt dat het slechts regenmeter was. :9

Daarom is de notificatie van NOS best wel irritant ..... mis je de 'balk' dan weet je never nooit niet wat het 'belangrijke' bericht is.

[ Voor 91% gewijzigd door GerCor op 03-05-2013 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan
GerCor schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 09:30:
Je krijgt (ik in ieder geval) wel een '1' in de Twitter tile als iemand aan jouw @twitternaam een bericht stuurt. Ook in de 'Ik' tile. De enige app waar je wel een bericht van krijgt -bovenste 'balk'- maar zonder een '1' op de tile is NOS,. De rest, of het nu mail (3 mailboxen), sms, chat (Skype, WhatsApp en Viber), telefoon gemiste gesprekken of regenmeter is .... werkt allemaal perfect en direct.

Het is te hopen dat je in 8.1 per dienst een andere toon kunt ingeven want het is soms even zoeken als de regenmeter van Niels gaat 'gillen' en je er dan achter komt dat het slechts regenmeter was. :9

Daarom is de notificatie van NOS best wel irritant ..... mis je de 'balk' dan weet je never nooit niet wat het 'belangrijke' bericht is.
Dat laatste beaam ik!!! Zou heel fijn zijn als je meer kunt instellen van geluiden voor herinneringen e.d.

Wat betreft live tile updates en twitter. Ik heb net een twitter account en ben helemaal niet actief, dat verklaart waarschijnlijk waarom hij niets laat zien. Ik dacht echter dat hij ook aan zou geven als er nieuws gepost was van anderen?

Al die andere dingen die jij noemt, mail/sms/chat/gemiste oproepen, you name it werkt bij mij inderdaad ook perfect.

Alleen de officiele facebook app EN de store app/tile doen het dus niet. Dat laatste is vervelend, want ik moet zelf dus uitzoeken of er nieuwe updates zijn. Ik zal eens proberen wifi aan te laten staan en kijken of hij dan na een uur wel iets aangeeft (moet er natuurlijk wel ergens een update voor zijn...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Shodan schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 09:55:
[...]
Wat betreft live tile updates en twitter. Ik heb net een twitter account en ben helemaal niet actief, dat verklaart waarschijnlijk waarom hij niets laat zien. Ik dacht echter dat hij ook aan zou geven als er nieuws gepost was van anderen?
Lijkt mij ook niet werkbaar. Je hebt mensen, ik noem een Jan Smit, die bijna 260.000 volgers heeft. Dan word je, Jan Smit zijnde, toch knettergek als die 260.000 volgers iets gaan posten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robkrekel
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18-09 09:36
Niemand zegt dan hij ze zelf ook alle 260000 volgt. Het gaat om wie je volgt, en als die mensen iets posten je een notificatie krijgt. Van mij hoeft het trouwens niet, dan heb ik de hele dag notificaties van twitter, Ik volg er nogal veel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

robkrekel schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 10:12:
Niemand zegt dan hij ze zelf ook alle 260000 volgt. Het gaat om wie je volgt, en als die mensen iets posten je een notificatie krijgt. Van mij hoeft het trouwens niet, dan heb ik de hele dag notificaties van twitter, Ik volg er nogal veel :D
idd, moet er niet aan denken en dan volg ik maar een 200 personen.
(maar daar zijn er sommige soms nogal erg druk op twitter :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan
Het lijkt me ook niet helemaal werkbaar nee, maar ik wist het niet, dus dacht hmmm, werkt niet...

Vind het trouwens maar een waardeloos medium eigenlijk. Gigantische hoeveelheid nutteloze info die verspreid wordt. Laat mij maar gewoon via nieuws sites e.d. het belangrijke nieuws er uit filteren, dan lees ik het maar wat later hoor...

Blijft wel dat ik vind dat mijn store tile ook moet updaten ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Shodan schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 10:20:
Vind het trouwens maar een waardeloos medium eigenlijk. Gigantische hoeveelheid nutteloze info die verspreid wordt. Laat mij maar gewoon via nieuws sites e.d. het belangrijke nieuws er uit filteren, dan lees ik het maar wat later hoor...
Elk medium is waardeloos als je het niet filtert ;)

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan
Maar ieder ongefilterd medium heeft zo zijn mate van waardeloosheid en die van twitter scoort bijzonder hoog IMHO ;)

Ik laat anderen het wel filteren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
robkrekel schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 10:12:
Daar krijg je ook een notificatie van maar dan in de Twitter app zelf. Staat er zo'n blauw puntje bovenin je scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Shodan schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 10:27:
Maar ieder ongefilterd medium heeft zo zijn mate van waardeloosheid en die van twitter scoort bijzonder hoog IMHO ;)
Als je waardeloze accounts volgt is twitter waardeloos ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Ik volg vooral personen die ik ook in de personen hub heb staan. Dat staat allemaal gekoppeld. Wijzigen zij dan hun foto (avatar) dan verandert dat ook in mijn personen hub. *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daarnet deze app tegengekomen: Emergency Kit
Ik denk dat iedereen eigenlijk zoiets zou moeten hebben op zijn telefoon voor in het geval je een ongeluk hebt of iemand in nood moet helpen. Heb het iig geïnstalleerd :)

Afbeeldingslocatie: http://cdn.marketplaceimages.windowsphone.com/v8/images/13fe31f1-abf5-47ba-9b90-b76f66efdd98?imageType=ws_screenshot_large&rotation=0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Postbank app in juni.

(oh, dat heet ING tegenwoordig :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Verwijderd schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 14:23:
Ik denk dat iedereen eigenlijk zoiets zou moeten hebben op zijn telefoon voor in het geval je een ongeluk hebt of iemand in nood moet helpen. Heb het iig geïnstalleerd :)

[afbeelding]
Ik heb EHBO van het Rode Kruis maar deze kan er ook wel bij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

[afbeelding]
Heel erg mooi gemaakt. Jammer van die lelijke kop van mij in zo'n mooie app :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InZane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14:12

[afbeelding]
Bloedgroep: geen idee.. allergieën: niet dat ik weet.. medicijnen: nope.

Verder lijkt ie me wel nuttig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Hmm, nu ik er langer naar kijk, EHBO bevat nogal wat meer informatie én is Nederlandstalig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Aan dat soort apps heb je alleen verdomde weinig als je toestel vanwege exchange policy's met een wachtwoord beveiligd is en jij ligt half in coma onder een vrachtwagen.... In alle andere situaties kan ik het denk ik prima zelf vertellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mja mij lijkt het ook wel vrij nutteloos.

Wat mij wel weer handig zou lijken is dat je dergelijke informatie van anderen bij je kunt dragen. Dus mensen uit je contactlijst waarvan je kunt opvragen welke bloedgroep ze hebben of welke allergieën. Dat als je met een groep op vakantie gaat, dat je dan bij een ongeluk meteen erbij hebt wat er aan de hand kan zijn of hoe ze het best geholpen kunnen worden (mogelijk nog inclusief donorcodicil).

Maar goed, dat is dan misschien beter te combineren met een reis-app (met todo, inentingen benodigd, visa, etc).

[ Voor 11% gewijzigd door Martinspire op 03-05-2013 15:24 ]

Pagina: 1 ... 40 ... 118 Laatste

Let op:
Discussies/updates over eigen gemaakte apps mogen in het Post hier je eigen Windows Phone App! topic.