pssst.... per ongeluk er tegen aan stoten / afstoten met stofzuigen?Raven schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 17:52:
[...]
HMC23 idd.
De ketel heeft als bouwjaar '96, deze is dan waarschijnlijk ~3-5j voor wij hier kwamen te wonen geplaatst.
Hmm okee, en ik mag zelf dat ding zelf vervangen? Hopelijk krijg ik een eventuele nieuwe dan werkend, de bedrading achter 't ding zal wel antiek zijn....
enne denk er aan: dat ding bevat een kwik-schakelaar, dus wel bij chemisch afval!
tip2: vaak met feestdagen (vaderdag, moederdag, pasen/hemelvaart whatever) zijn er vaak wel goede modulerende thermostaten met korting(bonnen) te vinden.
en typefout van mijn zijde: het hoeft GEEN klokthermostaat te zijn om te kunnen moduleren. Een eenvoudige Honeywell Round Modulation zou al de job kunnen doen : iets modernere look
klokthermostaat is soms makkelijker voor sommige huishoudens. Afhankelijkheid: het leefpatroon
en: op cvtuning.nl staat eea over de thermostaat op 15-16 graden houden in de nacht, of juist helemaal naar 10-12 graden (' antivorst' ) schroeven. Afkoeling van huis loopt trager naarmate tmepratuurvershcil afneemt... anders kan de CV alsnog hele nacht door-sudderen...
[ Voor 12% gewijzigd door NielsTn op 24-06-2011 20:16 ]
Tesla Model 3 LR DualMotor - AP & FSD | 4800Wp solar panels | 11.4GJ thermal solar panels