Zucht. Wat een stelletje truttobollo's toch hier in dit achterlijke landje.
Die Amerikanen moeten hier met hun straaljagers tussen landen. En die machines zijn wel heel wat meer geld waard dan een traumahelikopter (die ook nog zeer wendbaar is)...
Nellis Air Force Base, 14,2 MWp bloedmooie Sunpower trackers all over the place...
... gewoon tussen de airstrippies door, niet lullen, zonnepanelen vullen!
"This photo cleared by military censors"...

Zonnepanelen gaan er echter wel komen omdat dit een voorwaarde is waaronder de hypotheek is verstrekt.
Jammer dat het vermogen nergens genoemd wordt maar dat heeft Poldermans vast wel paraat.
Not ... yet. Ik weet niet alles maar kom het wel graag te weten, indien voorradig. Dus s.v.p.:
enlighten me, please!
Hoe veel arroganter kun je nog worden?
http://www.rijksoverheid....krijgt-nieuwe-energie.pdf
Wat een burgers hatende blaaskaak
hors categorie...
Of deze dan, over "Green Deal met de samenleving":
http://www.rijksoverheid....011-en-16-maart-2011.htmlOmdat de Green Deal zich richt op projecten die op zichzelf rendabel zijn, denk ik
in principe niet direct aan een vorm van investeringssteun vanuit de
Rijksoverheid. Het realiseren van de financiering van energieprojecten wordt
echter door bedrijven wel als knelpunt genoemd. Ik ben daarom bereid te kijken
naar budgettair realistische oplossingen voor dat knelpunt. Daarbij merk ik op dat
in het Regeerakkoord geen extra budget voor de Green Deal is gereserveerd.
Als ik zo tussen de sierlijk neergepende bewoordingen heen lees, wordt dat dus gewoon GEEN Deal met die samenleving.
Kuddes ambtenaren om te "adviseren" wil Verhagen wel een paar blikken voor opentrekken. Wat ze dan gaan "adviseren" is nog niet bekend. ("U kunt beter verhuizen naar Duitsland of Vlaanderen, mevrouwtje"???).
Dat wordt fijn "bottom-up". We gaan het zien.
Of deze dan, toe maar, Engelstalig nog wel, het kan niet op:
http://www.rijksoverheid....y-in-the-netherlands.htmlIn 2011 the Netherlands will gear its renewable energy policy to meeting the binding EU
target of 14 percent renewable energy use in 2020 in a more cost-effective way. The
improved support scheme, called “SDE+”, builds on 15 years of experience of stimulating
renewable energy. The SDE+ addresses several flaws of previous schemes, in particular by
promoting competition among technologies and projects.
** PROEST **
(positie NL bij rode pijl in ranglijst "aandeel duurzame energie in bruto binnenlandse verbruik" in EU27, onderaan is het slechtst..., Eur'ObservER rapport 2009)
Als ze zich op die "15 jaar ervaring" gaan beroepen kunnen ze die SDE "plus" meteen door de plee trekken. Juist door die 15
verloren jaren van eeuwig door EZ gedicteerd stalinistisch prutswerk, kruideniers gemaximeer, en continue sabotage van voor burgers toegankelijke opties, is Nederland inmiddels in het rioolputje van Europa beland.
Dankzij EZ/EL&I.
Je vraagt je echt af in wat voor waanzinnig zelf vergenoegde wereld die gasten leven...
[
Voor 51% gewijzigd door
zonnigtype op 26-03-2011 02:26
]
Sag nicht: "Ich habe die Wahrheit gefunden", sondern: "Ich habe eine Wahrheit gefunden" (Kahlil Gibran, 1883 - 1931)