Uit der aard. Maar ik neem natuurlijk ook de Biohummerd® mee onder de voeten, daar kan geen ervaring tegenop*.Kets_One schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 09:38:
zonaanbidders:
Het is wellicht een beetje vroeg, maar met de aanstaande lente begint het bij mij alweer te kriebelen en droom ik wederom over de mooie zaken die ik op de laatste Intersolar heb gezien. Ik zit er serieus over te denken om dit jaar weer te gaan en vraag me af of er anderen zijn die ook interesse hebben en het leuk vinden om samen over de beursvloer te slenteren.![]()
FYI: Intersolar 2011 vindt plaats van 8 tot 10 juni 2011
Het lijkt me beslist leuk om samen eens een dag daar te slenteren, je weet m'n meeladres. Ik zal zoals gebruikelijk op de camping aan de Isar in Thalkirchen neerstrijken. We zouden ook s avonds ergens iets kunnen eten in het centrum, maar natuurlijk eerst een dikke pul Rheinheitsgebot Bier op de Viktualienmarkt om het helemaal "af" te maken!
* Update op mijn site: november 2010 BRD is net bekend geworden. "Tegenvallend" 360 MWp bijbouw gemeld in die maand. Bayern zat eind van die maand al over de 2 GWp nieuwbouw aan alleen al PV voor 2011. Dat zijn 10 miljoen nagelneue paneeltjes van 200 Wp het stuk in 11 maanden tijd (meer als gemiddelde per module lager is geweest). Dus daar zou je bij wijze van spreken inmiddels over moeten struikelen in das schöne bayerische Landschaft...**
Ben zeer benieuwd naar december....
** En nu maar hopen dat de zakjapanner de eenheden politie te slim af is geweest...
Sag nicht: "Ich habe die Wahrheit gefunden", sondern: "Ich habe eine Wahrheit gefunden" (Kahlil Gibran, 1883 - 1931)