Zullen we dan eerst maar eens gaan zorgen dat de energie obesitas in NL tot staan wordt gebracht en die kolencentrales alleen om die reden al niet meer hoeven worden afgebouwd?AllesKan schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 00:30:
[...]
Gezien het milieu hangen daar inderdaad mensenlevens vanaf. En als dan verkeerde tvt's gepresenteerd worden die te negatief uitvallen t.o.v. de werkelijkheid dan wil ik dat graag rechtzetten. Hoe meer mensen PV nemen, hoe beter. Naar mijn mening.
Lijkt me heel wat effectiever. Want die brengen de rotzooi in de lucht (en d'r sterven bovendien veel en veel meer mensen in kolenmijnen dan er PV-installateurs door daglichtkoepels te pletter vallen tijdens het installeren van het blauwe silicium moois...).
Verder geen probleem hoor, met de "economisch verantwoorde tvt's", maar ik heb er nu al zoveel langs zien komen die ook nog eens schaamteloos van 7%/jaar stijging kWh prijs uitgaan zonder de feiten te controleren, dat ik dat verder maar laat zitten. Volgens mij zal het een moeilijk verhaal richting jan met de pet worden. En die zal je op je mooie blauwe ogen moeten vertrouwen "dat het wel snor zal zitten" met de tvt. In NL mijns inziens een illusie. Maar ga uw gang. Nederland zal jullie voor eeuwig dankbaar zijn (ik denk niet dat het in NL veel mensenlevens zal uitmaken, de schoorstenen blijven immers gewoon door roken, maar laten we vooral niet te cynisch worden).
Tot slot voor het slapen gaan nog even een diepe, diepe zucht...
http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic.php?f=51&t=82101
... never ending story ...
[ Voor 4% gewijzigd door zonnigtype op 28-08-2011 02:37 ]
Sag nicht: "Ich habe die Wahrheit gefunden", sondern: "Ich habe eine Wahrheit gefunden" (Kahlil Gibran, 1883 - 1931)