ik gebruik gewoon click and buy easy as hell
Ga ik ook even doen, thanks.Verwijderd schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 14:59:
[...]
Welke website?
Ik heb via itunescode.nl gedaan, werkte prima! Erg goede service daar.
Waar kun je die iTunes cards online kopen?
Better to remain silent and be thought a fool than to speak out and remove all doubt
itunescode.nliwan073 schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 15:00:
Waar kun je die iTunes cards online kopen?
Verwijderd
In de App Store onder 'Purchased"Extreme smell schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 15:02:
hoe kan je dan zien hoe lang het nog gaat duren?
Is het iemand al gelukt om via het up-to-date programma de download te starten? Een vriendin van mij lukt het niet, haar serienummer wordt niet geaccepteerd terwijl ze wel binnen het programma valt
Verwijderd
Je kunt dan zo bij ze terecht, krijg je nieuwe.Caneezy schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 15:03:
Heb ik via itunescode.nl gedaan, krijg ik een foutmelding, is het geld wel van me rekening eraf gegaan! Wat een klote zooi dit
Bij mij was het allemaal prima gegaan, goede code gekregen!
Heb hetzelfde..kibber schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 15:03:
Is het iemand al gelukt om via het up-to-date programma de download te starten? Een vriendin van mij lukt het niet, haar serienummer wordt niet geaccepteerd terwijl ze wel binnen het programma valt

JaRednas schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 15:04:
Is er iemand anders die sinds 6 juni een nieuwe Mac heeft gekocht in de Apple Online Store maar waarvan het serienummer niet herkend wordt? Bij mij geeft hij aan dat het serienummer niet klopt :-/
[ Voor 32% gewijzigd door tiswat op 20-07-2011 15:05 ]
Is er iemand anders die sinds 6 juni een nieuwe Mac heeft gekocht in de Apple Online Store maar waarvan het serienummer niet herkend wordt? Bij mij geeft hij aan dat het serienummer niet klopt :-/
The Dude abides!
het werkte hier primakibber schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 15:03:
Ik ga ze even emailen, dank!Verwijderd schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 15:04:
[...]
Je kunt dan zo bij ze terecht, krijg je nieuwe.
En hier moet ik creditcard dingen invullen.. terwijl de prijs gratis is
Got the iTunes card.
Heb net Apple gebeld omdat ik creditcard gegevens moest invullen in de store, ook al heb ik recht op het up-to-date programma. Schijnt dat je of een creditcard gelinkt moet hebben, of een iTunes card gekocht moet hebben...
Heb net Apple gebeld omdat ik creditcard gegevens moest invullen in de store, ook al heb ik recht op het up-to-date programma. Schijnt dat je of een creditcard gelinkt moet hebben, of een iTunes card gekocht moet hebben...
Better to remain silent and be thought a fool than to speak out and remove all doubt
Nog meer mensen problemen met het serienummer bij het up-to-date program? Als ik mijn serienummer invoer kan die hem niet verifiëren. Heb mijn mac 7 juli besteld dus zou wel in aanmerking moeten komen.
edit: ben dus niet de enigste
edit: ben dus niet de enigste
[ Voor 7% gewijzigd door AS90 op 20-07-2011 15:08 ]
Iig al 3 man, we zijn niet alleen.AS90 schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 15:07:
Nog meer mensen problemen met het serienummer bij het up-to-date program? Als ik mijn serienummer invoer kan die hem niet verifiëren. Heb mijn mac 7 juli besteld dus zou wel in aanmerking moeten komen.
13 Juni gekocht maar hij vindt het serienummer ook niet goedRednas schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 15:04:

Op m'n MBP opent ie bij die up-to-date link een leeg scherm in de app store.
[ Voor 9% gewijzigd door fsfikke op 20-07-2011 15:08 ]
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
Overigens staat lion nu wel in de frontpage van de appstore.
en veel vragen die gesteld worden zijn al besproken
en veel vragen die gesteld worden zijn al besproken
Heb een e-mail gestuurd maar staat dat ik maximaal 24 uur moet wachten.Verwijderd schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 15:04:
[...]
Je kunt dan zo bij ze terecht, krijg je nieuwe.
Geld is wel van me rekening, geen code, als ik me code wil opvragen d.m.v. email staat er geen bestelling?
Verwijderd
Yep heb ik ook, moet je het proberen via die link en niet via de store (moet je wel je aankoopbewijs inscannen etc., maar ja, heb ook geen zin om creditcardgegevens door te sturen!)Maaark schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 15:06:
[...]
En hier moet ik creditcard dingen invullen.. terwijl de prijs gratis is
Tip: Ikzelf dacht klik nog even op timemachine sync voordat ik Lion install, dat had tot gevolg dat hij de installer van lion, 4gb dus, gaat syncen. Doe je zelf een plezier en sluit dat programma even uit 
(ook wel benieuwd of die er nog staat als lion er zometeen op staat)
(ook wel benieuwd of die er nog staat als lion er zometeen op staat)
Nothing to see here
GROM
Zelfs na aankoop van die iTunes kaard lukt het niet
Zelfs na aankoop van die iTunes kaard lukt het niet
mjah up-to-date zonder credit card is dus nogal een probleem.. heb m'n iMac inderdaad ook met overboeking besteld.. ben benieuwd wanneer er hier een goede oplossing voorbij komt.
Nu wil ik die nieuwe MacMini bestellen... op de site staat dat hij geleverd word met Lion...
Kan ik de Lion die daarbij zit dan ook op mijn andere macbooks installeren.... of is dit wel een single client license.
BTW... check de apple site voor de CD/DVD drive share functie....
Kan ik de Lion die daarbij zit dan ook op mijn andere macbooks installeren.... of is dit wel een single client license.
BTW... check de apple site voor de CD/DVD drive share functie....
FreeReef.nl
Verwijderd
Hier is het wel gelukt, 26 juni gekocht! Nu bezig met de gratis update. Je kan het eventueel op de handmatige manier doen, voor de mensen waarbij het serienummer niet wordt herkend.
Staat duidelijk op http://www.apple.com/macosx/uptodate/ wat je moet doen:Joenes schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 15:10:
mjah up-to-date zonder credit card is dus nogal een probleem.. heb m'n iMac inderdaad ook met overboeking besteld.. ben benieuwd wanneer er hier een goede oplossing voorbij komt.
En dan moet je dus een jpg-kopie van je aankoopbewijs insturen.If you cannot submit an order through the Apple Online Store, follow this link to participate in the program.
Inmiddels heeft Ars zijn Lion review online gezet 
http://arstechnica.com/ap...2011/07/mac-os-x-10-7.ars
Ik zie dat er meer hier tegen aan lopen.
Ik heb geen creditcard en kan daardoor niet de gratis update krijgen. Heeft hier al iemand een oplossing gevonden? Bij prijs staat 0,00 lijkt me moeilijk om dat te betalen.
Ik heb geen creditcard en kan daardoor niet de gratis update krijgen. Heeft hier al iemand een oplossing gevonden? Bij prijs staat 0,00 lijkt me moeilijk om dat te betalen.
Probleem is dat je als je die stappen doorloopt op een gegeven moment ook je serienummer op moet geven en die accepteert ie dan ook nietRobin schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 15:12:
[...]
Staat duidelijk op http://www.apple.com/macosx/uptodate/ wat je moet doen:
[...]
En dan moet je dus een jpg-kopie van je aankoopbewijs insturen.

Daarbij ga ik geen jpg'jes opsturen naar ze, ik heb het gewoon in de online Apple Store gekocht, gaan ze maar in hun systemen zoeken
[ Voor 14% gewijzigd door fsfikke op 20-07-2011 15:15 ]
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
En heel Ars Technica ligt op dit moment plat vanwege de belangstelling.kibber schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 15:13:
Inmiddels heeft Ars zijn Lion review online gezet
Life is what happens to you, while you're busy making other plans (John Lennon) - Ioniq 28kWh / 9,9kWP zonnepanelen (west) / Panasonic 9kW WP
Mijn serial accepteren ze wel. Of komt dat pas na je creditcard want daar zit ik nog vast.
Kan apple niet vriendelijk zijn. Als ik iets wil kopen via store heb ik hier nog wel van die kaartjes liggen.
Maar onder de 18 heeft toch niemand een creditcard
Kan apple niet vriendelijk zijn. Als ik iets wil kopen via store heb ik hier nog wel van die kaartjes liggen.
Maar onder de 18 heeft toch niemand een creditcard
inderdaad, ik ben bang dat als je je serienummer hebt opgegeven bij de creditcard-manier, hij niet nog een keer geverifieerd kan worden als je de handmatige methode doorloopt, en hem als onbekend teruggeeft.fsfikke schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 15:14:
[...]
Probleem is dat je als je die stappen doorloopt op een gegeven moment ook je serienummer op moet geven en die accepteert ie dan ook niet
Daarbij ga ik geen jpg'jes opsturen naar ze, ik heb het gewoon in de online Apple Store gekocht, gaan ze maar in hun systemen zoeken
Inderdaadfsfikke schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 15:14:
[...]
Probleem is dat je als je die stappen doorloopt op een gegeven moment ook je serienummer op moet geven en die accepteert ie dan ook niet

In eerste instantie er op, als dat niet bevalt Clean installCaneezy schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 15:15:
Hoe gaan de meesten het hier installeren? Format en dan Lion? of Lion bovenop Snow Leopard?
I have gone to find myself, if I get back before I return, Please keep me here! PSNID: djmagich
Kan iemand even het build nr van Lion plaatsen die ze uit de App Store hebben gekocht? Ben benieuwd of deze het zelfde is als de GM, lijkt me wel
Gewoon eroverheen, aangezien ik net vorige week van de Dev. GM ben teruggegaan naar SL.
Someone now is screaming as the flames fly high.. PSN: DanielElessar
Lees even terug anders, is al langs geweest.DaannO schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 15:19:
Kan iemand even het build nr van Lion plaatsen die ze uit de App Store hebben gekocht? Ben benieuwd of deze het zelfde is als de GM, lijkt me wel
Ik begrijp dat je bij het gratis update gebeuren geen gebruik kan maken van je huidige Click & Buy systeem?

Helaas is creditcard gegevens niet zo heel simpelVerwijderd schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 15:20:
Was vrij simpel. Serialnummer, en daarna creditcard gegevens, en downloaden maar.
Verwijderd
Kan ook in App Store invoeren...Caneezy schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 15:21:
Moet je de itunes gift card redeemen in Itunes en dan gewoon kopen in App Store?
Verwijderd
Nee weet ik niet. Die van mij was al ingesteld... Moest alleen even code invullen en klaar. 5min werk...
Weet je waar? ben een beetje noob (kan het niet vinden)
EDIT: Ik zie het al (blind)
[ Voor 6% gewijzigd door sacaji op 20-07-2011 15:23 ]
Verwijderd
Als je App Store opstart, zie je rechts "inwisselen". Daar kun je je code invoeren.Caneezy schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 15:22:
[...]
Weet je waar? ben een beetje noob (kan het niet vinden)
Bij snelkoppelingen > inwisselen rechter kant
[ Voor 10% gewijzigd door r_v_94 op 20-07-2011 15:23 ]
Ik zie het, thanks allemaal. Heb me code nogmaals nietVerwijderd schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 15:23:
[...]
Als je App Store opstart, zie je rechts "inwisselen". Daar kun je je code invoeren.
Dit heb ik dus zojuist gedaan.Robin schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 15:12:
[...]
Staat duidelijk op http://www.apple.com/macosx/uptodate/ wat je moet doen:
[...]
En dan moet je dus een jpg-kopie van je aankoopbewijs insturen.
Ben benieuwd hoe lang dat gaat duren
Oh, en druk NIET op pauze als je aan het downloaden bent. Ik sta nu weer in de wacht, hij lijkt het hele systeem opnieuw te downloaden...

Life is what happens to you, while you're busy making other plans (John Lennon) - Ioniq 28kWh / 9,9kWP zonnepanelen (west) / Panasonic 9kW WP
Krijgen we later te horen dat het de verkeerde was die ze in de store hebben gezet...Verwijderd schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 15:24:
[...]
Dat buildnummer is van DP4, beetje raar dat ze DP4 verspreiden via een retailkanaal.
Someone now is screaming as the flames fly high.. PSN: DanielElessar
http://www.apple.com/pr/l...om-the-Mac-App-Store.html
Officieel uitgebracht bericht
LION KOMT OP USB
LION KOMT OP USB
FreeReef.nl
Erg vaag weer omtrent de GM en de final. Ik lees nu weer dat mensen zowel de lagere versie krijgen via de App Store als de 11A511. https://twitter.com/zoefff/status/93673413381586944 Wie weet hoe het echt zit?
69 dollar... veel geld voor een usb stickie van 4GB (39 dolar meer)World Citizen schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 15:26:
http://www.apple.com/pr/l...om-the-Mac-App-Store.html
LION KOMT OP USB
vraag me af of de functionaliteit anders is dan de dmg uit de installer trekken en op usb zetten via de disk util
Heel vreemd... bij het 'normale' update programma (gratis) zegt die dat ik mijn creditcard gegevens moet invullen (dus serial is ok) maar als ik dus het aangepaste programma gebruik zegt die dat die mijn serial niet kan vinden..
mjah ik heb precies hetzelfdeMaaark schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 15:32:
Heel vreemd... bij het 'normale' update programma (gratis) zegt die dat ik mijn creditcard gegevens moet invullen (dus serial is ok) maar als ik dus het aangepaste programma gebruik zegt die dat die mijn serial niet kan vinden..
Wellicht verschilt het per model, dus dat de Air om wat voor reden dan ook een andere build krijgt voorgeschoteld? Zal morgenavond ook een installatie op m'n iMac doen.DaannO schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 15:29:
Erg vaag weer omtrent de GM en de final. Ik lees nu weer dat mensen zowel de lagere versie krijgen via de App Store als de 11A511. https://twitter.com/zoefff/status/93673413381586944 Wie weet hoe het echt zit?
Daarnaast was ik er ook heel snel bij net, maar het lijkt me sterk dat er binnen een kwartier stiekem een andere (oudere?) versie wordt voorgeschoteld.
Huh?!
Tijdens de installatie springt ie van 5 minuten resterend opeens terug naar 19 minuten.
Heel appart
Status balk het zelfde, weer een heel eind achteruit
Tijdens de installatie springt ie van 5 minuten resterend opeens terug naar 19 minuten.
Heel appart
I have gone to find myself, if I get back before I return, Please keep me here! PSNID: djmagich
Dat zou idd een mogelijke verklaring kunnen zijn!Zoefff schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 15:37:
[...]
Wellicht verschilt het per model, dus dat de Air om wat voor reden dan ook een andere build krijgt voorgeschoteld? Zal morgenavond ook een installatie op m'n iMac doen.
Daarnaast was ik er ook heel snel bij net, maar het lijkt me sterk dat er binnen een kwartier stiekem een andere (oudere?) versie wordt voorgeschoteld.
same here...DjMaGiCh schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 15:40:
Huh?!
Heel appart
tijdens installatie van 33 naar 15 naar 20 naar 9 naar 16 naar 12....
FreeReef.nl
Denk dat dat de full version is ipv de upgrade die je koopt voor 23,99!Prulleman schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 15:30:
[...]
69 dollar... veel geld voor een usb stickie van 4GB (39 dolar meer)
vraag me af of de functionaliteit anders is dan de dmg uit de installer trekken en op usb zetten via de disk util
Okee gelukkig ben ik dus niet de enigeWorld Citizen schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 15:41:
[...]
same here...
tijdens installatie van 33 naar 15 naar 20 naar 9 naar 16 naar 12....
Blijft nu wel heel lang op 18 minuten resterend staan....
Gaat weer verder
[ Voor 13% gewijzigd door HarryL op 20-07-2011 15:47 . Reden: te ongeduldig ;) ]
Verwijderd
Is het nu een upgrade versie of is het de full versie? Hoop de full zodat ik niet weer die 4gb moet downloaden op m'n andere mac.
Waarom kan ik mijn install niet customizen?
Customize button is greyed out!
Customize button is greyed out!

Ik ga vanuit de full versie?Verwijderd schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 15:45:
Is het nu een upgrade versie of is het de full versie? Hoop de full zodat ik niet weer die 4gb moet downloaden op m'n andere mac.
3 Macs hier in huis. Waarvan allemaal op een ander Apple ID. Wat kan ik nu het beste doen? 3x 23,99 uit tellen. Of zijn er ook nog andere opties?
Hey Look, I'm Woody! Howdy! Howdy! Howdy!
Verwijderd
log u in bij alle 3 via dezelfde account?Ratjetoe92 schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 15:46:
3 Macs hier in huis. Waarvan allemaal op een ander Apple ID. Wat kan ik nu het beste doen? 3x 23,99 uit tellen. Of zijn er ook nog andere opties?
Dan zit je waarschijnlijk met het probleem dat ik dit iedere keer moet doen bij een update.
Hey Look, I'm Woody! Howdy! Howdy! Howdy!
Misschien apple of een reseller ff bellenRatjetoe92 schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 15:51:
Dan zit je waarschijnlijk met het probleem dat ik dit iedere keer moet doen bij een update.
Verwijderd
waarom? updates blijven gebeuren via software update toch niet via de app store?Ratjetoe92 schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 15:51:
Updates lopen nog steeds via de gewoonlijke manier, niet via de store.Ratjetoe92 schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 15:51:
Het kopieren van de image naar mn USB boot key duurt langer dan de download
Deze beschrijving werkt goed: http://osxdaily.com/2011/...r-from-a-usb-flash-drive/.
Heb zelf SSD met OS en HDD met hardware, dus schone installatie geeft relatief weinig gedoe
Deze beschrijving werkt goed: http://osxdaily.com/2011/...r-from-a-usb-flash-drive/.
Heb zelf SSD met OS en HDD met hardware, dus schone installatie geeft relatief weinig gedoe
11A494 was een update op DP4. De retail (en GM) versie is 11A511.
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Verwijderd
Kan ik bij een clean install mijn bestanden (zoals foto's en muziek) via time machine terugzetten? Ik heb nu Snow Leopard en wil Lion als clean install doen.
Dat het nu precies omgedraaid is ? Dat kun je (mocht je willen) weer aanpassen in System Preferences.Toppe schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 15:59:
Heb nu Lion geinstalleerd, binnen 45 minuten gedownload, geïnstalleerd en werkend. Toch netjes gedaan.
Wat ik wel héél erg wennen vind is het scrollen, is toch even anders dan zoals het was.
Tenminste dat is in DP4 zo.
Heeft iemand hier de Lion Install.dmg al op DVD gedaan of USB? En werkt het gewoon voor een clean install?
Ja die werkt gewoon voor een clean install.
Verwijderd
Dus je hebt met die disc dan ook de mogelijkheid om je HD te wissen enz.? Verder geeft het geen fouten ofzo? Wil toch zeker zijn.
Je kan dan inderdaad je homedir weer terugzetten uit de TimeMachine backup. Volgens mij kan je dat zelfs al bij installatie aangeven, maar dat weet ik niet zekerVerwijderd schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 15:57:
Kan ik bij een clean install mijn bestanden (zoals foto's en muziek) via time machine terugzetten? Ik heb nu Snow Leopard en wil Lion als clean install doen.
Kan je nadat je het hebt gedownload via de App Store een clean install doen vanaf je recovery partitie? Zo niet dan moet ik straks als ik klaar ben met werk even een USB stickje halen voor ik thuis aan de installatie ga voor een clean install :-)
Verwijderd
Thanks! Ik ga het straks gelijk proberen!Zoefff schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 16:06:
[...]
Je kan dan inderdaad je homedir weer terugzetten uit de TimeMachine backup. Volgens mij kan je dat zelfs al bij installatie aangeven, maar dat weet ik niet zeker
Verwijderd
Ik kreeg ook die melding, maar ik kon wel gewoon downloaden.THE_BASE schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 16:06:
Downloaden duurt meer dan 2 uur. Beetje jammer, hierop konden we wel wachten. Nu zit ik op het werk en is de downloadsnelheid al niet super, maar 2 uur is wel lang voor 3,74GB.
Ik had al GM, dus moest eerst Snow Leopard installeren en daarna downloaden in de App Store, want anders kreeg ik een melding dat ik al een nieuwe versie van Lion had. Erg vaag.
Nu dus downloaden!
Heeft iemand een link naar uitleg over hoe je Lion op een bootable USB kunt zetten?
Wie heeft hier al een clean-install gedaan en het vergeleken met Snow Leopard? Sneller e.d.? Ben bezig met downloaden!
Ook branden op een DVD+R (4.7) zou ik wel handig vinden...iwan073 schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 16:13:
Heeft iemand een link naar uitleg over hoe je Lion op een bootable USB kunt zetten?
Ik heb 'm sinds gisteren, gelukkig dezelfde build
Alleen m'n Western Digital Mybook Live werkt (nog) niet met timemachine
http://community.wdc.com/...-Error/td-p/204182/page/3
http://community.wdc.com/...-Error/td-p/204182/page/3
[ Voor 28% gewijzigd door Appie Heijn op 20-07-2011 16:28 ]
44x Trina 330WP @ SMA 10.00; Hitachi Yutaki 5,5KW AIO 280L
Zo : http://www.macfreak.nl/iphone/article.php?item=22621smeerbartje schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 16:14:
[...]
Ook branden op een DVD+R (4.7) zou ik wel handig vinden...
http://www.macrumors.com/...e-an-os-x-lion-boot-disc/smeerbartje schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 16:14:
[...]
Maar geldt dit ook voor een USB?
http://www.macrumors.com/...e-an-os-x-lion-boot-disc/smeerbartje schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 16:14:
[...]
http://osxdaily.com/2011/...r-from-a-usb-flash-drive/iwan073 schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 16:15:
[...]
http://www.macrumors.com/...e-an-os-x-lion-boot-disc/
Maar geldt dit ook voor een USB?
Dank je Prulleman
Dit is logischer, misschien wennen maar goed.BlueKeenan schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 16:01:
[...]
Dat het nu precies omgedraaid is ? Dat kun je (mocht je willen) weer aanpassen in System Preferences.
Tenminste dat is in DP4 zo.
Kan je nu al vertellen dat mn vriendin hier om al geen Apple zou nemen:P
Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!
Dit topic is gesloten.
Let op:
Het slowchatten is tijdelijk toegestaan. Hopelijk kunnen we dan binnenkort beginnen met een nieuw deel, waarbij de kwaliteitseisen aan de posts wat hoger liggen ;)
In de tussentijd wil ik jullie wel verzoeken [b] om specifieke vragen en problemen in een nieuw topic te posten.[/b] Op deze manier behouden we het overzicht en krijgt jouw probleem aandacht zonder dat je het hier meerdere keren moet kicken/quoten.
Hinten, patsen of vragen om warez is niet toegestaan!
Het slowchatten is tijdelijk toegestaan. Hopelijk kunnen we dan binnenkort beginnen met een nieuw deel, waarbij de kwaliteitseisen aan de posts wat hoger liggen ;)
In de tussentijd wil ik jullie wel verzoeken [b] om specifieke vragen en problemen in een nieuw topic te posten.[/b] Op deze manier behouden we het overzicht en krijgt jouw probleem aandacht zonder dat je het hier meerdere keren moet kicken/quoten.
Hinten, patsen of vragen om warez is niet toegestaan!