![]() ![]() | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
![]() ![]() | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
![]() | |
| |
![]() |
[ Voor 12% gewijzigd door Angeloonie op 23-10-2010 15:13 ]
Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile
Anoniem: 231122
Hier ook hoor. Kansloze match up wanneer beide spelers niet boven het gemiddelde diamond niveau komen. Daaronder nog erger. Je verliest gewoon als je geen tanks maakt. Als je voor een air dominance gaat verliest je keihard van alle marines en over de grond verlies je van de tanks...Elp schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 17:18:
Ben ik nou de enige die de TvT match-up echt heel saai vindt? Het is zogenaamd de "meest dynamische match-up" maar in de praktijk is het gewoon een tank/viking race. (daarnaast is het ook mn slechtste matchup, dat zal er ook mee te maken hebben)
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Anoniem: 315662
of het tank/viking race is ligt er ook maar aan wie je ziet spelen,bij top-spelers is dat toch wel anders hoor.Elp schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 17:18:
Ben ik nou de enige die de TvT match-up echt heel saai vindt? Het is zogenaamd de "meest dynamische match-up" maar in de praktijk is het gewoon een tank/viking race. (daarnaast is het ook mn slechtste matchup, dat zal er ook mee te maken hebben)
Anoniem: 335382
Duurste banelings ooit lol.Goldman schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 15:30:
dus we hadden het ervover , ravens als banelings gebruiken
Ik haat tanks om te gebruiken... maar tegen terran MOET je wel tanks... zeker als iemand minimaal 4 tanks heeft... dan moet je wel tanks vs tanks en dan met je kut vikingen de vision zien te krijgen. dus echt een tank/vik race.MrVegeta schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 18:00:
[...]
Hier ook hoor. Kansloze match up wanneer beide spelers niet boven het gemiddelde diamond niveau komen. Daaronder nog erger. Je verliest gewoon als je geen tanks maakt. Als je voor een air dominance gaat verliest je keihard van alle marines en over de grond verlies je van de tanks...
Inderdaad check QXC zijn medivac drop play!of het tank/viking race is ligt er ook maar aan wie je ziet spelen,bij top-spelers is dat toch wel anders hoor.
[ Voor 3% gewijzigd door et36s op 23-10-2010 21:35 ]
Anoniem: 291359
[ Voor 56% gewijzigd door Anoniem: 291359 op 23-10-2010 22:24 ]
Anoniem: 291856
Nog steeds ling bling early. Als het kan banelings morphen en naar binnen gooien, als er een roach wall staat techen naar mutas en/of expanden (expanden bij grote cross spawn maps). Als je ziet dat er een mid game roach push komt, gewoon wat extra lings maken en spines. Lings + spines + surround doet t wonderbaarlijk goed tegen roaches. speedlings kosten veel minder gas dan roaches, en dus kan je beginnen met een voorsprong van zo'n 3/4 mutas, zodat je vijand geforceerd is om hydra te gaan, waardoor jij weer meer map control krijgt..Anoniem: 231122 schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 17:48:
Ik deed eerst altijd baneling into muta bij ZvZ, maar met de roach range upgrade is het erg moeilijk geworden om nog baneling te gaan.. Je moet minstens 5-6 workers kunnen snipen om genoeg zerglings te produceren om een roach push tegen te kunnen houden (voordat de spire klaar is). Hoe spelen jullie ZvZ?
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 291856 op 23-10-2010 23:42 ]
Ik heb flink wat build orders voor protoss... Heb een word bestand gemaakt waar ik alle build orders die ik vind op schrijf. Is wel beetje onoverzichtelijk, maar als je interesse hebt kan ik het sturen.Anoniem: 291856 schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 23:41:
http://eu.battle.net/sc2/...8862/1/Terminator/matches << heeft protoss build orders nodigAch, pas 150 punten kwijt sinds mn switch naar protoss, ik heb wel voor hevigere vuren gestaan
Die staan er ook in bij mijet36s schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 00:37:
http://eu.battle.net/sc2/en/forum/topic/283439083
There you go Protoss build orders
Ach, het valt allemaal wel mee. Volgens sc2ranks heb ik iets minder dan 400 punten verloren sinds mijn switch naar randomAnoniem: 291856 schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 23:41:
[...]
http://eu.battle.net/sc2/...8862/1/Terminator/matches << heeft protoss build orders nodigAch, pas 150 punten kwijt sinds mn switch naar protoss, ik heb wel voor hevigere vuren gestaan
Switch naar random is dan ook iets heftiger. Random leer je veel minder snel, omdat je minder gefocussed bent op 1 race. Ik denk dat je van 1 uur continue 1 race spelen meer leert dan 3x 20 minuten. 400... alle probes nog aan toeMorphix schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 02:36:
[...]
Ach, het valt allemaal wel mee. Volgens sc2ranks heb ik iets minder dan 400 punten verloren sinds mijn switch naar randomAlleen heb ik geloof ik eindelijk de bodem bereikt. GL iig
|| Vierkant voor Wiskunde ||
[ Voor 65% gewijzigd door et36s op 24-10-2010 11:49 ]
Zie in de TS de links van I suck at Starcraft.J0ey schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 11:52:
Erg leuk spel, hoewel ik er eerlijk gezegd nog heel erg weinig van kan. Maar zo is iedereen begonnen hoop ik?![]()
Speel nu nog op de guest pass van een vriend, maar die is bijna op dus dan zal ik het spel moeten kopen, maar ik zou graag nog wat tijd hebben, dus als iemand nog een guest pass over heeft zou ik die dan mogen hebben?
En weet iemand nog een tutorial over Zerg en Protos Op youtube staan ze wel, maar dat zijn al weer vrij voor mij moeilijke tutorials, dus daar snap ik niet erg veel van.
Anoniem: 155599
Ben ik wel met je eens. Heb het een tiental games geprobeerd met zerg, maar juist omdat je eerst die duikeling maakt in de ladder en alleen maar verliest zonder echt veel te leren wordt dat extreem saai. Random maakt het wat leuker en uiteindelijk kan ik hopelijk met alle drie de rassen overweg.Anoniem: 291856 schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 10:22:
[...]
Switch naar random is dan ook iets heftiger. Random leer je veel minder snel, omdat je minder gefocussed bent op 1 race. Ik denk dat je van 1 uur continue 1 race spelen meer leert dan 3x 20 minuten. 400... alle probes nog aan toe
Jewelcraft en Blizzard Dota , ja die worden allemaal inhouse gemaakt door blizz zelf, en nee ik geloof dat die mods gratis worden weggegeven als bedankje naar de communitie vraag is alleen of het exclusief CE of alles word aangezien ze daar nog geen antwoord op konden geven.Anoniem: 155599 schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 12:52:
aiur chef, left 2 die en nog 2 mods. Zullen deze inhouse gemaakt zijn, waar ze een micro transactie systeem op willen loslaten?
[ Voor 22% gewijzigd door ShadowBumble op 24-10-2010 13:25 ]
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Ik zal hem sturen.et36s schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 11:49:
Nice meteen even downloaden
@aicaramba nog meer Protoss openings? Ik heb wel interesse in je word bestand als je die tenminste wilt delen
[ Voor 12% gewijzigd door aicaramba op 24-10-2010 16:55 ]
Anoniem: 379717
Goed:Anoniem: 379717 schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 18:07:
Ik speel nog niet zo lang SC2 maar ik had vandaag een leuk potje gespeeld met een vriend. Het niveau is niet heel erg hoog maar ik zou het waarderen als jullie wat tips kunnen geven!
http://www.sc2replayed.co...oss-scorched-haven#rd:dna
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Het leek erop dat jij beter was dan je teamgenoot dus dit zijn tips voor allebei...maar ik zou het waarderen als jullie wat tips kunnen geven!
[ Voor 4% gewijzigd door et36s op 24-10-2010 21:54 ]
[ Voor 23% gewijzigd door Weiman op 24-10-2010 22:41 ]
I don't know.
[ Voor 52% gewijzigd door YoshiBignose op 25-10-2010 10:07 ]
Facts don't care about your feelings
Alleen als je ze ook daadwerkelijk microed anders gaat dat niet op natuurlijk. Vikings maak je meestal als reactie op air terwijl VR gebruikt kunnen worden voor harass of om gebouwen te mollen dus je moet het wel optijd scouten( wat met terrans een eitje is natuurlijk )Species5618 schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 23:15:
Bovendien doen Vikings 14 DPS tegen Void Rays vanwege hun +damage tegen armored. Als je dat koppelt met de range van de dingen (9 voor Viking, 6 voor VR) en Vikings winnen weldegelijk cost-for-cost.
Tsja, erin gaan is dan ook niet de allerbeste beslissing... Als je tegenstanders zo hard turtlen en je staat voor hun deur is de oplossing vrij simpel: Lekker blijven zitten, map control nemen en expanden..goed in de gaten houden met scans e.d. wat ze allemaal doen en je leger compositie daarop aanpassen.[b][message=34908449,noline]-lang verhaal-
behalve 95% van alle zerg spelers bedoel je?Weiman schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 12:16:
Uiteraard had ik het beter moeten scouten, maar wie gaat er dan ook mass muta?
“I may forgive, but I never forget ... and I never forgive.”
Ik heb wel iets wat goed helpt tegen muta's. Kwestie van z'n Spire neerhalen met een paar banshees. Als je dat een beetje netjes timed komen er misschien nog wel 4/5 uit, maar die kan je met marines prima de baas. Vervolgens zelf doortechen naar Thor en afknallenWeiman schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 12:16:
[...]
Tsja, erin gaan is dan ook niet de allerbeste beslissing... Als je tegenstanders zo hard turtlen en je staat voor hun deur is de oplossing vrij simpel: Lekker blijven zitten, map control nemen en expanden..goed in de gaten houden met scans e.d. wat ze allemaal doen en je leger compositie daarop aanpassen.
Goed oppassen voor drops etc. en gewoon hard doortechen naar end-game units..battlecruisers, broodlords.. Als je de map hebt kun je alles uit de kast halen. Zelf droppen kan ook de nodige paniek bij de tegenstander veroorzaken, vaak gaan ze daardoor alleen maar harder turtlen..
Maar ja, dat werkt alleen tegen spelers die niet weten wat ze doen.. ik verloor mijn laatste placement match ook in een TvZ, ik had 3 bases, hij 2. Ik had een leuk MMM tier 1 leger en hij komt opeens in met een vrachtwagenlading mutás en wat banelings eronder..dan zijn je marauders opeens goed nutteloos..Uiteraard had ik het beter moeten scouten, maar wie gaat er dan ook mass muta?
aah, kun je dan niet net zo goed z'n drones afmaken?rodie83 schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 12:47:
[...]
Ik heb wel iets wat goed helpt tegen muta's. Kwestie van z'n Spire neerhalen met een paar banshees. Als je dat een beetje netjes timed komen er misschien nog wel 4/5 uit, maar die kan je met marines prima de baas. Vervolgens zelf doortechen naar Thor en afknallen.
Hangt er natuurlijk vanaf hoe wakker de zerg speler is qua detectie. Als ie voor muta's gaat wil je dat ie óf ze helemaal niet kan maken, óf dat ie het geld (lees gas) niet heeft om ze te maken. Dat kan je vaak bereiken met banshees, maar mocht dat niet werken dan is het een kwestie van een marinelegertje en asap naar thor. Anders is het al snel verloren zaakdaanteb schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 12:56:
[...]
aah, kun je dan niet net zo goed z'n drones afmaken?
Ook als je niet microed maakt range best een verschil. De Viking krijgt 1 of 2 gratis volleys voordat de VR terug kan schieten. En in grotere groepen zullen de Void Rays achteraan in de groep veel langer nodig hebben om door de pathfinding-AI naar de voorkant gestuurd te worden. Maar zodra de voorste Void Rays de voorste Vikings in range hebben dan kunnen de Vikings die erachter zitten ook al schieten zonder in een boogje om de Void Rays te moeten gaan hangen.Shadowhawk00 schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 09:20:
[...]
Alleen als je ze ook daadwerkelijk microed anders gaat dat niet op natuurlijk. Vikings maak je meestal als reactie op air terwijl VR gebruikt kunnen worden voor harass of om gebouwen te mollen dus je moet het wel optijd scouten( wat met terrans een eitje is natuurlijk )
Air units nemen geen ruimte in en stacken dus gewoon, dus ze hoeven niet om elkaar heen te vliegen ze vliegen gewoon door elkaar heen. Dat maakt een paar thors ook zo super krachtig tegen air omdat ze gewoon alles tegelijk raken.Species5618 schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 13:52:
[...]
Ook als je niet microed maakt range best een verschil. De Viking krijgt 1 of 2 gratis volleys voordat de VR terug kan schieten. En in grotere groepen zullen de Void Rays achteraan in de groep veel langer nodig hebben om door de pathfinding-AI naar de voorkant gestuurd te worden. Maar zodra de voorste Void Rays de voorste Vikings in range hebben dan kunnen de Vikings die erachter zitten ook al schieten zonder in een boogje om de Void Rays te moeten gaan hangen.
Ze kunnen stacken, maar dat doen ze niet automatisch (hangt een beetje van de unit af). Als je met een groep Vikings ergens op af vliegt, dan zullen ze niet allemaal precies op hetzelfde punt uitkomen, maar blijven ze gespreid. Zonder micro zullen de units in je groep niet 100% gestacked zijn waardoor de achterste units extra voordeel hebben van een grotere range.Shadowhawk00 schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 13:56:
[...]
Air units nemen geen ruimte in en stacken dus gewoon, dus ze hoeven niet om elkaar heen te vliegen ze vliegen gewoon door elkaar heen. Dat maakt een paar thors ook zo super krachtig tegen air omdat ze gewoon alles tegelijk raken.
Yah. Plus dat VR's al vliegend kunnen schieten (i.t.t. viking, die ff stil moet hangen) én dezelfde speed hebben als vikings. Ook al begin je met je vikings op max range, binnen een paar volley's is het natuurlijk gebeurd als ze je kant opkomen (je kan door direct schieten/vliegen 't nog even rekken). Eenmaal in range van je vikings is er alleen nog wat te micro-en qua target, je vliegt ze er sowieso nooit meer uit.YoshiBignose schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 14:53:
Range verschil is maar 3, vikings schieten belachelijk traag. Dus 1 gratis schot misschien, maar dan moet je goed micro-en wil je geen schoten verspillen door teveel op 1 VR te knallen. Terwijl VR's bijna niks verspillen door hun snelle attack speed met lage dmg.
Anoniem: 159816
Uh, magic box muta > thorsShadowhawk00 schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 13:56:
[...]
Air units nemen geen ruimte in en stacken dus gewoon, dus ze hoeven niet om elkaar heen te vliegen ze vliegen gewoon door elkaar heen. Dat maakt een paar thors ook zo super krachtig tegen air omdat ze gewoon alles tegelijk raken.
Waren je eigen eenheden voorzien van upgrades? En hoe was je micro? Stalkers + Blink en snipen maar... net als je Vikings, richt al je vuurkracht op een voidray tegelijk en snipe ze zo af. Zonder micro ga je het niet snel redden nee en zonder upgrades is het uiteraard een scheve vergelijking. Maar wat ook nog kan is een aantal Ghosts + EMP gebruiken. Dat is in mijn ogen de counter voor TvP.Heel toevallig in 2v2 net nog met onze Vikings + Stalkers tegen een grote groep VR's gespeeld. De VR's wonnen het toch, ze hadden ook 2 attack upgrades en 1 armor.
Uh. Nee.
[ Voor 233% gewijzigd door YoshiBignose op 25-10-2010 17:15 ]
[ Voor 168% gewijzigd door YoshiBignose op 25-10-2010 17:28 ]
Ja, de eerste bounce doet 3 damage (dat wordt 2 op een Thor zonder verdere armor upgrades). De 2e bounce doet 1 damage (dat wordt 0.5 op een Thor zonder upgrades als ik me goed herinner: 0.5 is de minimum hoeveelheid damage die gedaan kan worden en het spel houdt intern fracties van HP bij)zonglew00 schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 17:55:
mutas hebben toch splash (nou ketting-splash damage)?
Stelt niets voor. Je regent een paar HP in een gevecht, veel te weinig om een verschil te maken. Auto-regen is nuttig voor units die het gevecht overleven om weer op volle kracht te komen.ennuh... auto regen
Ghost is vrij micro-intensief tegen Mutas en de effectiviteit is erg beperkt door de energy om te kunnen snipen. Hoewel Ghosts met volle energy (= lang wachten na het trainen) iets effectiever zijn dan Thors, kun je niet zomaar een Ghost naast een turret in een mineral line parkeren en verder de boel met rust laten. Met een Thor kan dat wel.je kan beter ghost hebben tegen mutas.. maar ja wie gaat nou ghost XD
Dat zou je zeggen, maar thors met enige armor upgrades zijn kosten efficient tegen mutalisks. Zelfs met de micro. Mutas hebben natuurlijk wel de mogelijkheid om map control te krijgen, waardoor je meer kan expanden, waardoor je weer meer mutas tegen de thors aan kan gooien.
[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 291856 op 25-10-2010 19:00 ]
Anoniem: 146008
Ik merk zelf dat ik vaak stop met scv's maken, maar dat het voor mij niet zoveel uitmaakt, omdat ik merk dat ik gewoon niet al mijn minerals uit kan geven. Zelfs als ik stop met scvs maken, merk ik dat ik dik boven de 1000 minerals zit.Anoniem: 146008 schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 19:23:
Promotie naar silver gemaakt vandaag![]()
Maar echt 3 belabberde potjes gespeeld, om 1 of andere reden, stop ik soms met SCV's maken, en dat is als ik dat doe, zo rond de 25 SCV's... Word er echt gek van. Als ik 't niet vergeet gaat het lekker, maar als ik het wel vergeet, vergeet ik ook echt gewoon helemaal om te kijken naar mn eco.
Laatste potje, mn natural gepakt, potje gewonnen na 20 minuten. Totaal aantal SCV's, 34Waarvan 6 idle....
Als ik op dat punt kom denk ik aan dan weer aan het maken van unit producing buildings. Even een rax, gateway of hatchery erbij om mijn binnenkomende minerals zo snel mogelijk om te zetten in army value.Fist schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 20:04:
[...]
Ik merk zelf dat ik vaak stop met scv's maken, maar dat het voor mij niet zoveel uitmaakt, omdat ik merk dat ik gewoon niet al mijn minerals uit kan geven. Zelfs als ik stop met scvs maken, merk ik dat ik dik boven de 1000 minerals zit.
afterkick@terminator... puur thors of puur ghost, jah kies ik ook liever thors. alleen die thors deden niet veel tegen jouw ultras...Anoniem: 291856 schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 18:30:
[...]
Dat zou je zeggen, maar thors met enige armor upgrades zijn kosten efficient tegen mutalisks. Zelfs met de micro. Mutas hebben natuurlijk wel de mogelijkheid om map control te krijgen, waardoor je meer kan expanden, waardoor je weer meer mutas tegen de thors aan kan gooien.
Beetje vreemd, mutas doen 9-5-3 damage (als ik het goed zeg) tegen 3 scvs die naast elkaar staan, de eerste 9, de tweede 5 en de derde 3. Als de scvs een armor upgrade hebben, word het 8-6-2. Vreemde logica
@Yoshi hieronder, ja sorry. Ik ben moe.
Ga maar slapen danAnoniem: 291856 schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 18:30:
[...]
Beetje vreemd, mutas doen 9-5-3 damage (als ik het goed zeg) tegen 3 scvs die naast elkaar staan, de eerste 9, de tweede 5 en de derde 3. Als de scvs een armor upgrade hebben, word het 8-6-2. Vreemde logica
@Yoshi hieronder, ja sorry. Ik ben moe.
Geen slecht idee die wegwerp units. Ga eens kijken of ik dat goed kan toepassen:)zonglew00 schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 20:57:
[...]
afterkick@terminator... puur thors of puur ghost, jah kies ik ook liever thors. alleen die thors deden niet veel tegen jouw ultras...
ennuh... als je te veel geld hebt, productie gebouwen maken en meer minen... als je zoveel hebt, kan je units als wegwerp-producten gaan smijtendan moet je wel winne
Ik had pas voor het eerst een FE gedaan als protoss. De match gewonnen, maar na het bekijken van de replay zag ik toch mijn ontzetting dat ik ook zo'n 10 minuten op 39 probes bleef hangen op 2 basissenAnoniem: 146008 schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 19:23:
Promotie naar silver gemaakt vandaag![]()
Maar echt 3 belabberde potjes gespeeld, om 1 of andere reden, stop ik soms met SCV's maken, en dat is als ik dat doe, zo rond de 25 SCV's... Word er echt gek van. Als ik 't niet vergeet gaat het lekker, maar als ik het wel vergeet, vergeet ik ook echt gewoon helemaal om te kijken naar mn eco.
Laatste potje, mn natural gepakt, potje gewonnen na 20 minuten. Totaal aantal SCV's, 34Waarvan 6 idle....
Nee helaas kreeg ik een Cannon Rush voor m'n kiezen. Gewoon niet goed in de hoekjes van m'n base gekeken. Door die cannon rush liep ik gewoon enorm achter en had ik geen blink.et36s schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 16:20:
[...]
Waren je eigen eenheden voorzien van upgrades? En hoe was je micro? Stalkers + Blink en snipen maar... net als je Vikings, richt al je vuurkracht op een voidray tegelijk en snipe ze zo af. Zonder micro ga je het niet snel redden nee en zonder upgrades is het uiteraard een scheve vergelijking. Maar wat ook nog kan is een aantal Ghosts + EMP gebruiken. Dat is in mijn ogen de counter voor TvP.
Anoniem: 379717
sudo apt-get rekt
Lol dat heb ik ook al eens gehad alleen was m'n wall nog niet dicht XD Maar goed dat je em verslagen hebtAnoniem: 379717 schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 22:50:
Heb net echt een prachtig potje gehad:D ik speelde met Terran tegen Zerg. Die kerel komt na 2 minuten aanzetten met een drone rush en ik was net bezig met het afsluiten van mijn ramp 2e supply was in de maak. Hij komt er niet doorheen en het is GG! Heb ik ff op zijn profiel gekeken speelt ie 2v2 en 4v4 diamond. Prachtig:p
Poosje geleden had ik Starcraft aan laten staan... is mijn kat gaan gamen. Ik ben nu ook 2v2/3v3 en 4v4 diamond geplaatst ook heeft die alle FFA achievements gescoord.Anoniem: 379717 schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 22:50:
speelt ie 2v2 en 4v4 diamond. Prachtig:p
Anoniem: 155599
Dat had ik laatst ook. Alleen was toen mijn schildpad ontsnapt en ondersteboven op het keyboard gevallen. Ik ben nu ook 2v2/3v3 en 4v4 diamond geplaatst alleen bij FFA heeft hij lopen slacken.MrVegeta schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 00:17:
[...]
Poosje geleden had ik Starcraft aan laten staan... is mijn kat gaan gamen. Ik ben nu ook 2v2/3v3 en 4v4 diamond geplaatst ook heeft die alle FFA achievements gescoord.
Anoniem: 231122
Wow mensen in hun waarde laten is ook wel erg moeilijk.MrVegeta schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 00:17:
[...]
Poosje geleden had ik Starcraft aan laten staan... is mijn kat gaan gamen. Ik ben nu ook 2v2/3v3 en 4v4 diamond geplaatst ook heeft die alle FFA achievements gescoord.
Wow een post van 3 regels lezen is ook wel erg moeilijk. Grappig dat uitgerekend jij je beledigt voelt door mijn post terwijl Shrimp en Outcast blijkbaar wel doorhebben dat de post druipt van sarcasme en cynisme.ShadowBumble schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 01:06:
Wow mensen in hun waarde laten is ook wel erg moeilijk.
[ Voor 27% gewijzigd door MrVegeta op 26-10-2010 01:18 ]
Had nog niet refreshed vandaar, ik heb geen kat echt weird !MrVegeta schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 01:14:
[...]
Wow een post van 3 regels lezen is ook wel erg moeilijk. Grappig dat uitgerekend jij je beledigt voelt door mijn post terwijl Shrimp en Outcast blijkbaar wel doorhebben dat de post druipt van sarcasme en cynisme.
Hoe dom is jou kat dan wel niet als die _nog_ dommer is dan joujk ofc!
Tja zerg is gewoon een stuk lastiger vanwege de mechanics. Larva zijn net zo belangrijk als minerals en gas terwijl andere races daar gewoon geen last van hebben. Of dat beter of slechter is laat ik in het midden.MazeMouse schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 22:53:
Fucking hell, ik kan de zerg speelstijl echt niet bijhouden.
Vergeet continu mijn larva, creepspread is ook een groot mysterie en ik heb continu geen gas maar ondertussen duizenden minerals... laatste game uit pure wanhoop queens en spinecrawlers gaan spammen om door mijn minerals heen te komen
Goed, duidelijk niet aan mij besteed. Ik blijf wel bij protoss. Daar heb ik gewoon continu alles tekort (behalve supply, dat heb ik in overvloeden)
Jij speelde toch terran. Die zijn bijna hetzelfde als de protos wat kleine details zijn wat anders maar niets wereldschokkends.Ik heb vs AI al wat P gespeeld maar het switchen is echt lastig... build orders van P zijn keihard anders maar warpgates en chronocheat zijn wel cool.
[ Voor 13% gewijzigd door Shadowhawk00 op 26-10-2010 08:44 ]
Je hebt de campagne uitgespeelt en nu spookt het beeld van( een naakte) kerigan door je hoofd, bedoel je datRaseriaN schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 11:04:
Zit zelf ook te twijfelen om van Terran af te stappen, maarja, dat lijkt iedereen wel te doen op dit moment.
Heb wel constant een of andere gedachte in mn hoofd over The Swarm.. heel vreemd
Anoniem: 357023
Spoiler alert, hihihihiShadowhawk00 schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 11:22:
[...]
Je hebt de campagne uitgespeelt en nu spookt het beeld van( een naakte) kerigan door je hoofd, bedoel je dat
Dat mag wel in spoilers!Shadowhawk00 schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 11:22:
[...]
Je hebt de campagne uitgespeelt en nu spookt het beeld van( een naakte) kerigan door je hoofd, bedoel je dat
5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris
Nee, dat niet echt neeShadowhawk00 schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 11:22:spoiler:bedoel je datJe hebt de campagne uitgespeelt en nu spookt het beeld van( een naakte) kerigan door je hoofd
Dit is helaas wel de bread & butter van Terran vs Terran..vikings worden wel erg belangrijk omdat Tanks ver kunnen schieten dan ze zien , en als je met vikings dus tanks zichtbaar maakt kan jouw tank die een tank wel beschieten, maar die andere tank jou niet. Het resultaat: vikings everywheredjfrankel schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 11:23:. Hoe pakken jullie dit meestal aan?
[ Voor 17% gewijzigd door Weiman op 26-10-2010 11:51 ]
[ Voor 3% gewijzigd door daanteb op 26-10-2010 12:22 ]
Ravens met PDDs + vikings + banshees zou in theorie wel redelijk probleemloos van sieges + vikings winnen. Klein detail, marines hakken je compleet in de pan.djfrankel schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 11:23:
Gister zo'n 8 potjes 1v1 gespeeld, waaronder 4 TvT en ik moet zeggen dat ik TvT toch wel de minste matchup van alle vind. Het lijkt er op dat het tegenwoordig niet meer is dan in de eerste minuten marines+siegetank rushen en dan zorgen dat je er zo snel mogelijk vikings bij hebt. Zelf wou ik eerst voor een banshee harrass gaan. Dus toen hij mn ramp begon kapot te schieten met siege tanks alles naar achter verplaats, beetje tijd gerekt (had gelukkig zelf 1 siege tank gemaakt) en dmv stimpack zn siegtanks nèt kapot kunnen krijgen. Maar om zelf siegetank+viking te gaan was al te laat, omdat ik zelf te weinig vikings zou hebben op dat moment. Hoe pakken jullie dit meestal aan?
[ Voor 96% gewijzigd door VP. op 26-10-2010 13:11 ]
Verkeerd topic? Ik denk dat je het HWH thread zoektVP. schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 13:06:
Hilarish dit. Eerst grote praat hebben, en nu er wat kritiek is er gelijk maar mee kappenBeetje sneu voor Douw3rd ook. Al dat harde werk voor niets!
Kritiek hoort erbij jongens. Niet zo snel huilie doen
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq