Acties:
  • 0 Henk 'm!

• synx6
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 28-09 19:56
Ligt aan B.net niet je install! Meerdere mensen hebben het. Start maar eens op zonder internet connectie. Dan werkt het weer prima. ( ik heb het trouwens ook! )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10:43
et36s schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 20:05:
Heeft er iemand goede tips voor PvZ? Ik kom zelf uit in een Silver League (#15). Maar mijn verloren games tegen een Zerg speler weerhouden me ervan te promoveren naar Gold.

Als ik een Zerg player kan forceren een grond leger te bouwen lukt het me wel een Zerg player te verslaan.

Maar ik heb echt problemen met een Zerg player die early expand, Muta's gaan. Enige wat enigsinds succesvol lijkt is harass op de expansions. Maar meestal is het GG voor mijn tegenstander :(
phoenixen goed microen?

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aargh, dan zit ik voor niets te herinstalleren |:( |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonglew00
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-09 22:47
We hebben hier over silver... geen diamond... niet iedereen kan micro-en als foxer...

ga voor zwaar stalkers en dan bedenk hij wel 2x voordat ie mass mutas gaat. ohja... shield upgrades doet wonderen tegen "splash" van mutas. ennuh die shield van sentry erbij dan zijn mutas waardeloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RJBanthum
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-07 17:55
Verwijderd schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 20:13:
mijn install is naar de maan, ik start sc2 op en bij het login scherm blijft hij hangen.
volgens de repair tool is alles nog OK... dat word een reïnstall :/
Het schijnt dat je hem 3x moet herinstalleren voordat het werkt, tevens moet je op je bureaublad een SC2 achtergrond hebben met een lichtgroen thema. Normaal gesproken zou de maintenance dan over moeten zijn en kun je gewoon weer inloggen....

@PvZ learning: Ik ben lowdiamond zerg, en kan je vertellen dat PvZ draait om pushes. Als je aanvalt als protoss moet je inschatten of je het gevecht kan winnen bij z'n voordeur, of niet. Zo ja, ga het gevecht dan aan en reinforce zoveel je kan. Je zult dan een gg krijgen omdat de zerg geen units genoeg kan bijmaken. Zo nee, dan laat je heel even je gezicht zien, doe 1 schot en retreat. Zorg dat je niet surrounded wordt, maar op zich mag terugtrekken geen probleem zijn (helemaal early niet). Het gevolg is: als je niet kan winnen, heeft de zerg schijnbaar zoveel units gemaakt dat hij weinig drones heeft. Dit kan niet anders. Hij kan niet allebei maken. Zolang jullie macro ongeveer gelijk is zal dit opgaan. Wat je dus moet doen is meer macroën en meer units maken, Vervolgens ga je nog een keer kijken of je hem al kan verslaan... Als het goed is komt er een moment dat je hem kan verslaan. Leer uit je replays welk moment dat is. Zo versla je zerg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26
En we kunnen moeten verder in: [PC] StarCraft 2 - Deel 15.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.