Aangezien je een 2-jarig abbonnement hebt zou ik me daar niet al te veel zorgen om maken

Mochten ze de bundels aanpassen, dan geldt dit alleen voor de mensen die vanaf dan een abbonnement nemen. Mocht het toch zo zijn (waar ik niet vanuit ga) dat dit ook voor lopende bundels geldt, dan mag je je abbonnement opzeggen

Dat recht heb je.
Ik zit met een ander 'probleem'. Ik maak altijd gebruik van de Facebook site (m.facebook.com). De app heb ik niet nodig, kost extra stroom enzo... Sinds kort zie ik niet meer in mijn browser als iemand mijn status 'leuk' vindt. Als iemand gereageerd heeft o.i.d. zie ik dit wel.
Als ik via de computer naar FB ga en ik klik op meldingen, zie ik alle meldingen inclusief 'vind ik leuk'. Als ik op mijn mobiel naar meldingen ga staat 'vind ik leuk' er ook niet tussen. Herkennen mensen dit?
Weet één van jullie hoe je A-GPS kunt aanzetten? Bij Nokia stond het heel specifiek vermeld. Ik kan het op mijn BB nog niet vinden. Staat bij de instellingen van de telefoon zelf of hoort dit in het navigatieprogramma te staan?
Misschien weet iemand dit: klopt het dat Hotmail eenzijdig synchroniseert?
Daar bedoel ik het volgende mee: als ik een e-mail krijg en ik krijg deze direct op mijn telefoon en ik verwijder deze vervolgens mij van mijn telefoon, dan verwijderd hij deze ook meteen automatisch van Hotmail (naar 'verwijderd' postvak). Dit is perfect.
Echter, als ik een e-mail binnenkrijg, en 2 sec later op mijn telefoon, en ik verwijder hem via Hotmail (via de computer), dan blijven ze nog wel staan op mijn telefoon. Hebben jullie dit ook?
Is er een goede vervanger voor Shazam Id in de markt? (het liefst gratis). Fijne App! Daarnaast ben ik nog geen gratis NOS-Teletekst App tegengekomen. Weet iemand of deze er is?