Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vla007
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 05-01 23:23
Het is officieel, de Blackberry Bold 9900 is aangekondigd op Blackberry World
Tweakers nieuwsbericht
Afbeeldingslocatie: http://images.crackberry.com/files/kevin/blackberry-bold-9900-hero.jpg
Features and Specifications
  • Size 115 x 66 x 10.5 mm, approximately 130g
  • Display 2.8" capacitive touch screen display - VGA (640x480), 287 dpi resolution
  • Keyboard Ultra-easy QWERTY keyboard, optical trackpad
  • CPU 1.2 GHz Processor
  • Memory 768 MB RAM; 8 GB on-board memory, plus microSD slot supporting up to 32 GB cards
  • Camera 5.0 MP camera, supports 720p HD video recording
  • Accelerometer/Magnetometer Orientation Sensor (Accelerometer), Digital Compass (Magnetometer), Proximity Sensor
  • GPS Built-in GPS / aGPS
  • Wifi
  • Dual-Band Wi-Fi - 802.11 b/g/n at 2.4 GHz and 802.11 a/n at 5 GHz:
  • 9900: Tri-BandHSPA+,Quad-BandGSM/EDGE
  • Bluetooth® 2.1+EDR support
  • Operating System BlackBerry 7 OS
  • Battery 1230 mAh removable, rechargeable battery
Eerste indruk

Verbeterde browser

Afbeeldingslocatie: http://images.crackberry.com/files/u10880/blackberry-bold-9900-front-2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://images.crackberry.com/files/u10880/blackberry-bold-9900-front-1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://images.crackberry.com/files/u10880/blackberry-bold-9900-back.jpg

Afbeeldingslocatie: http://images.crackberry.com/files/u10880/blackberry-bold-9900-bottom.jpg

Afbeeldingslocatie: http://images.crackberry.com/files/u10880/blackberry-bold-9900-top.jpg

Afbeeldingslocatie: http://images.crackberry.com/files/u10880/blackberry-bold-9900-right.jpg

Afbeeldingslocatie: http://images.crackberry.com/files/kevin/blackberry-bold-front.jpg

Afbeeldingslocatie: http://images.crackberry.com/files/kevin/blackberry-bold-9900-back.jpg

Bron

Aangezien dit mijn eerste openingspost is, is alle commentaar welkom

[ Voor 3% gewijzigd door Vla007 op 04-05-2011 09:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croccifixio83
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-01 11:53
Erg mooi toestel! Gaat waarschijnlijk de opvolger worden van mijn Bold 9700.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EValentino
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
inderdaad erg puik toestel! helaas ga ik net de 2e maand in van mijn nieuwe 2jarige abbo met BB 9780 :( is er al een releasedatum bekend? misschien mijn 9780 eens verkopen dan maar!

[ Voor 27% gewijzigd door EValentino op 03-05-2011 21:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vla007
Kijkend naar de tijd tussen aankondiging en release van de laatste toestellen van RIM denk ik eind juli begin augustus. Ik hoop dat ik mijn 9780 tegen die tijd kan verkopen, want ik wil deze nieuwste Berry!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Jep, het toestel was gister al aangekondigd: nieuws: RIM presenteert nieuwe BlackBerry Bold-smartphones

Je kunt dus nog een link naar het nieuwsbericht toevoegen in de OP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XoReP
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19:47
Ben ik blij dat ik mijn 9780 met een 1jarig abo'tje heb verleng as usual :P Als ik klaar ben is hopelijk meteen het OS bugfree :) Want las wel dat hetnog niet echt lekker was aangepast aan het touchscreen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieXP
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-08 21:10
@Vla007: Fijn dat jij de moeite hebt genomen om dit topic te openen en een TS op te zetten, kon niet wachten om hierover te Discussieren *Thumbs Up*!

Dit is voor mij echt de ideale FormFactor, al ben ik bang dat Pinch to Zoom wellicht niet optimaal werkt op een 2,8" scherm.

Jammer dat ik nog zo lang moet wachten, want kan niet wachten om mijn Bold 9700 te verruilen voor dit Flagship =), al had ik de achterkant graag meer Bold 9000 style gezien...

Minpuntjes voor mij zijn:
- Missen van de Left "Convenience Key"
- Het verdwijnen van de "Mute Knop" rechtsbovenin, ideaal om rustig weg te lopen van je werkplek zonder dat je telefoon blijft overgaan en handig als Play / Pause knop.
- Ben toch echt bang dat de Batterij het zwaar gaat krijgen, met zo'n 200mAH minder dan de Bold 9700 en meer (Processor)kracht om aan te sturen, al claimen ze dat een en ander zo is aangepast dat Batterylife er niet onder zou (mogen) leiden.

[ Voor 8% gewijzigd door JunkieXP op 04-05-2011 09:33 ]

Desktop: Wacom Intuos Pro | Logitech Z2300
Gadgets: iPhone 13 Mini
Earcandy: Sony WH1000XM3 & Beats Pro

Het Algemene Screen-Protector Topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vla007
@JunkieXP
Graag gedaan, ik miste ook een topic hierover!

Wat minpunten ben ik het met je eens, echter er zit waarschijnlijk wel een Mute Knop, tussen de 2 volume knoppen.
Wat betreft de batterij, even afwachten natuurlijk, maar ik ben er ook bang voor.

@sypie
toegevoegd

@XoReP
ik denk dat het wel goed zit met de os, het zal eerder aan de gebruiker liggen, Blackberry mensen hebben minder ervaring met touchscreen.

[ Voor 21% gewijzigd door Vla007 op 04-05-2011 09:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croccifixio83
  • Laatst online: 13-01 11:53
Vla007 schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 09:44:
@JunkieXP
Graag gedaan, ik miste ook een topic hierover!

Wat minpunten ben ik het met je eens, echter er zit waarschijnlijk wel een Mute Knop, tussen de 2 volume knoppen.
De Mute knop zit idd tussen de 2 volume knoppen aan de zijkant. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreester
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Dit wordt zeker weten mijn volgende toestel. Ik was nog aan het twijfelen tussen de Nokia E6 en deze, maar algehele snelheid van de Bold 9900 heeft mij overtuigd. Waar ik nog wel benieuwd naar ben is de accuduur, bij gerucht heb ik vernomen dat deze hetzelfde moeten zijn als de de 9700.

Ander onderbelicht puntje vind ik de camera, het schijnt een all-focus camera te zijn. Wat volgens mij betekent dat alles vanaf 50cm afstand scherp moet zijn, alles daarvoor wordt lastig. Nokia E6 heeft volgens mij dezelfde techniek aan boord (full-focus). Voordelen t.o.v. auto-focus zijn onder andere dat je geen bewegende onderdelen meer hebt en dat je het toestel dunner kunt maken. Ander voordeel is dat je sneller foto's kunt maken. Nadeel vind ik toch wel dat alles tot 50cm afstand moeilijk scherp te krijgen is.

Even mezelf gequote uit de hands-on van Tweakers.net over NFC:
NFC is zeker wel aanwezig als ik de hands-on video's op youtube bekijk. Interessante ontwikkelingen inderdaad, zo werd er in een van de video's aangegeven dat je toekomstige handsfree sets kunt pairen met de 9900 door simpelweg de NFC-tag (die met de handsfree geleverd wordt) achter de telefoon te houden.
Weet iemand hoe het zit met GPS? Zit dit er nou wel op of werkt het alleen A-GPS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieXP
Croccifixio83 schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 09:54:
[...]
De Mute knop zit idd tussen de 2 volume knoppen aan de zijkant. :P
Stiekem hoop ik erop dat deze als "Convenience Key" kan worden beschouwd, want Convenience (QuickLaunch) VS Mute wint Convenience denk ik toch (hoewel ik ook hier ruimte zie om QuickLaunch een "Vaste Plek" te geven waardoor ik deze vanaf het TouchScreen kan Launchen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 09-09 08:20
Ben benieuwd of die nieuwe knop voor toetsenbordblokkering beter werkt dan de oude.

Persoonlijk ga ik niet meer voor BB kiezen bij mijn volgende telefoon, en deze introductie verandert daar niks aan. Scherm is nog steeds te klein om fatsoenlijk op te kunnen browsen. Ook dit model werkt weer met BIS, wat geen meerwaarde meer heeft maar wel fors duurder is.

DIT IS MIJN WEBSITE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mahone
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18-08 06:47
Ben er niet blij mee dat het zo kort op elkaar zit. Ik mag nu verlengen maar ik zit nu zeer te twijfelen.
Bij een 1-jarig abonnement is de 9780 nu gratis. Plus dat ik niet nog 4(?) maanden hoef te wachten.
Daarnaast weet ik niet wat ik bij moet betalen voor een 9900. Ik heb namelijk geen zin om weer extra bij te moeten lappen voor een telefoon. Ja, een klein bedrag vind ik nog tot daar aan toe.

Daarnaast zijn mijn eisen aan een telefoon niet heel hoog:
-Telefoon moet vlot zijn (niet steeds hoeven wachten als ik bijv. mijn smsbox open of zelfs een smsje typ)
-Bellen, smsen, mailen en basis browsen (lees af en toe nieuwssites, niet veel meer)
-Facebook, ping/whatsapp
-Goede agenda
-Minstens 1,5 dag bij normaal gebruik

De rest van al die applicaties als Angry Birds, Marktplaats e.d. kunnen me gestolen worden. Ik begrijp echt niet dat mensen 700 euro voor een telefoon neerleggen voor een telefoon die alles kan wat andere telefoons kunnen alleen de meerwaarde zijn de applicaties. (die je bij 9 van de 10 applicaties max. 3 keer gebruikt)

Toch blijft het lastig. Nog een paar maanden wachten met het risico dat je er dan straks achter komt dat je bijna 200 euro bij moet betalen, of gewoon voor de 9780 gaan en genoegen nemen met de langzamere processor, geen touch, lagere resolutie display en geen OS7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieXP
Mahone schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 12:45:
Ben er niet blij mee dat het zo kort op elkaar zit. Ik mag nu verlengen maar ik zit nu zeer te twijfelen.
Bij een 1-jarig abonnement is de 9780 nu gratis. Plus dat ik niet nog 4(?) maanden hoef te wachten.
Daarnaast weet ik niet wat ik bij moet betalen voor een 9900. Ik heb namelijk geen zin om weer extra bij te moeten lappen voor een telefoon. Ja, een klein bedrag vind ik nog tot daar aan toe.

Daarnaast zijn mijn eisen aan een telefoon niet heel hoog:
-Telefoon moet vlot zijn (niet steeds hoeven wachten als ik bijv. mijn smsbox open of zelfs een smsje typ)
-Bellen, smsen, mailen en basis browsen (lees af en toe nieuwssites, niet veel meer)
-Facebook, ping/whatsapp
-Goede agenda
-Minstens 1,5 dag bij normaal gebruik

De rest van al die applicaties als Angry Birds, Marktplaats e.d. kunnen me gestolen worden. Ik begrijp echt niet dat mensen 700 euro voor een telefoon neerleggen voor een telefoon die alles kan wat andere telefoons kunnen alleen de meerwaarde zijn de applicaties. (die je bij 9 van de 10 applicaties max. 3 keer gebruikt)

Toch blijft het lastig. Nog een paar maanden wachten met het risico dat je er dan straks achter komt dat je bijna 200 euro bij moet betalen, of gewoon voor de 9780 gaan en genoegen nemen met de langzamere processor, geen touch, lagere resolutie display en geen OS7
Persoonlijk ben ik van mening dat zelfs mijn Bold 9700 het nog een jaar volhoud, zonder langzaam te worden en met het gebruik van "Sociale Apps" als Twitter, Facebook etc. ook WhatsApp zal de komende jaren vermoedelijk gewoon blijven werken op dit "Verouderde" model.

OS6 is wellicht wat zwaarder, maar denk dat de Bold 9780 het prima volhoudt voor het komende jaar.

Na dat jaar is de 9900 en heeft deze misschien wel een opvolger (ook zijn de Torch 2 en Storm 3 inmiddels uit vermoed ik) de kinderziektes omtrent deze nieuwe Form Factor zullen er dan in iedergeval uit zijn en dan kun je alsnog beslissen of je net dat beetje extra dat de 9900 biedt wil, of dat een 9780 eigenlijk perfect voor je is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daantje20
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21-08 14:41

Daantje20

Je moet leven om te leren.

Ergens hoop ik toch dat deze telefoon wel gaat aanslaan, er zijn naar mijn idee wel een hoop "pure messenger" telefoons te krijgen, maar dat is óf Nokia (S60?) óf een "feature phone" van Samsung of iets dergelijks en daar zit ik niet zo op te wachten.

Het toestel ziet er strak uit, maar de waarde van het touchscreen lijkt me ook twijfelachtig. Leuk is wel dat als ik reviews lees van de 9780 dat er vaak wel werd geroepen dat de interface zich leende om aangeraakt te worden. Dan lees je in de preview van dit toestel dat het weer niet geweldig is.

Hoe dan ook, ben heel benieuwd of dit gaat werken voor ze. Liever van wel want hoe meer keuze hoe beter het is als je het mij vraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieXP
Daantje20 schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 14:06:
Leuk is wel dat als ik reviews lees van de 9780 dat er vaak wel werd geroepen dat de interface zich leende om aangeraakt te worden. Dan lees je in de preview van dit toestel dat het weer niet geweldig is.
Precies de reden dat ik geen OS6 op mijn 9700 draai, vindt echt dat dit OS thuishoort op een TouchScreen device aangezien het met scrollen teveel vlakken (ik geloof 23) heeft op het HomeScreen wat dus echt niet optimaal is.

Ook draagt het TouchScreen (tezamen met de Verbeterde Browser Engine) bij aan een nog aangenamere Surf ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieXP
Hij is nu ook op de Nederlandse site van BlackBerry te vinden, hoewel ik het jammer vind dat zonder dat er een Release Date is vermeld, hij nu al schijnt te zijn "Uitgesteld". Kijk ik nog steeds uit naar dit toestel.

Vraag me echter wel af hoe ik de tijd vanaf Contractverlenging (Gisteren) tot Launch Eind Juni / Half Augustus of nog later, ga overbruggen.

http://nl.blackberry.com/devices/blackberrybold9900.jsp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mahone
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18-08 06:47
Waar heb je dat gelezen? Ik zie op de site van blackberry dat ze melden dat deze binnenkort verkrijgbaar moet zijn. Heb n.a.v. je bericht nog even nagedacht maar zeker tethering zorgt ervoor dat ik twijfel. Heb een Ipod touch en daar is het internet gewoon goed op en aangezien ik toch overal mijn mp3 speler mee neem zou tethering naar mijn ipod ideaal zijn. Bij eind juni wacht ik zeker nog even met verlengen. Eind augustus is dan wel weer erg lang wachten.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreester
  • Niet online
Ik geloof dat JunkieXP dat heeft opgepikt bij de Crackberry forums. Vooralsnog zijn dat allemaal geruchten. Ander gerucht is dat hij in Zuid-Afrika in juli al beschikbaar zou zijn.
Good news for South African consumers is that they will not have to wait for long either. MTN has indicated that the new BlackBerry Bold will be available from July 2011 in South Africa.
Ik hoop toch echt dat hij in juli al beschikbaar is. Summer release kan evengoed eind augustus betekenen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vla007
De laatste Blackberries waren allemaal binnen 2 maanden na aankondiging beschikbaar, eind augustus verwacht ik alleen als er iets mis gaat....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrianV
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10-09 20:34
Heren,

Deze BB heeft zojuist mij interesse getrokken maar wat ik mij afvraag hoe zit het met de Google navigatie?
Ik gebruik nu een Motorola Milestone en daar gaat het perfect of maar ik zou graag de zelfde futures willen gebruiken op mijn opvolger.

Kan iemand mij hier duidelijk verschaffen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vla007
Er is natuurlijk wel google maps beschikbaar, echter een turn by turn zoals op je milestone, is nog niet beschikbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrianV
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10-09 20:34
@Vla007

Dan word het geen BB,
nu ik de navigatie ben gewend van Google is dit toch belangrijk.
(google werkt wel tegen over TomT(D)om)

Bedankt voor je reactie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JipJapGoedje
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 03-09 16:14
Denk dat ik me nieuwe toestel heb gevonden. Ben de hele full touchscreen devices beetje zat en het is altijd klooien met typen. Kan er niet echt aan wennen.

Enige lelijke aan het toestel vind ik de grote rand onder het toetsenbord. Maar zal wel nodig zijn voor de vele operator logo's. Mag 4maanden voor eind contract verlengen en dat is volgende week. Maar ga even wachten tot dit toestel uit is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lunacy
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 27-10-2024
BrianV schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 13:08:
@Vla007

Dan word het geen BB,
nu ik de navigatie ben gewend van Google is dit toch belangrijk.
(google werkt wel tegen over TomT(D)om)

Bedankt voor je reactie
Er zijn wel een aantal betalende tun-by-turn navigatieprogramma's. Er is er zelfs ééntje gratis, community based. Dus als het niet persé google moet zijn ... Vond die navigatie op een android persoonlijk niet echt bruikbaar, na een uurtje navigeren kon je al vergeten dat je op diezelfde batterij de dag nog ging doorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ConZito
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-09 13:17
Door de introductie van deze telefoon zit ik toch wel erg twijfelen of ik niet m'n Torch vaarwel moet zeggen. De extra ruimte op het scherm is bij de Torch wel erg prettig, maar die .4" voegt ook niet verschrikkelijk veel toe. Meer snelheid, niet meer sliden (wat uiteindelijk toch niet helemaal m'n ding is) en een groter toetsenbord, keuzes ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:25

Laguna

Connaisseur

Erg mooie telefoon en zou wel eens zo'n fysiek qwerty toetsenbord willen proberen. Enige wat me eigenlijk tegenhoudt is, dat dan puur vanwege BlackBerry m'n maandelijkse abo-kosten (goedkope SIM only) omhoog zouden gaan door BIS :|

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ConZito
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-09 13:17
Dat is ook maar een paar euro, bij T-Mobile was het 2 euro. Nu zit ik bij de KPN, maar ik betaal het ook niet meer, dat doet de baas :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:25

Laguna

Connaisseur

ConZito schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 23:56:
Dat is ook maar een paar euro, bij T-Mobile was het 2 euro. Nu zit ik bij de KPN, maar ik betaal het ook niet meer, dat doet de baas :+
Tja aangezien m'n huidige abo maar 11 euro p/m is, is dat in verhouding toch veel (zit overigens bij Vodafone geen idee hoeveel er dan bij zou komen..).

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arms2Short
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 16:53
Is er iemand die bij een van de drie grote telco's werkt die intern al iets over deze toestellen opgevangen heeft? In de UK staat hij bij verschillende providers namelijk al op de website onder de noemer coming soon. En heeft iemand van jullie ervaring met het releasetempo van RIM op de nederlandse markt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SECURITEH
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 16-08 17:58

SECURITEH

Man of legend.

Een touch screen was eigenlijk het eerste en enige wat ik mis aan mijn Bold 9780, heel misschien dat ik deze haal maar dat zal ook afhankelijk zijn van de prijs aangezien ik de Bold nu sinds Januari heb en er origineel toch wat langer (2 jaar) mee wilde doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggiee
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 24-12-2023
Ik heb zelf echt op deze telefoon gewacht, zonder te weten dat hij ook echt zou komen. Ik heb sinds september 2008 de blackberry 9000 en deze werkt nog steeds prima! Ik heb ergens twee jaar geleden al geroepen dat ik mijn Bold 9000 nog meer zou waarderen als hij een touchscreen zou hebben en nu is die er. Dit is de eerste telefoon waar ik zo lang mee heb gedaan. Voorheen had ik om het half jaar een ander toestel. In 2008 de Bold gekocht en sinds twee jaar een sim-only met veel minuten en internet voor weinig geld. De Bold heeft alles wat ik van een smarthphone verwacht. Al mijn mailadressen gekoppeld, goede agenda en af en toe nu.nl of livescore.com werkt ook prima! Heb intussen ook een iphone 3gs aangeschaft voor een klein bedrag om eens te kijken wat nou de toegevoegde waarde van een iphone is. Mijn conclusie is dat sommige apps erg leuk zijn, maar dat ik er uiteindelijk (te) weinig mee doe. Ik vind het dan simpelweg te veel geld om 200 euro bij te betalen bij een 2-jarig abbonement van 35euro per maand. Ik moet zeggen dat ik de iphone 4 en andere huidige (android) smarthphones als de LG Optimus 2X mooie knappe toestellen vind, maar vooral ook erg 'fragile'. Een blackberry kan je gewoon op tafel gooien en zonder sok of iets dergelijks in je broekzak hebben.

Net als velen van jullie ben ik heel benieuwd naar de prijs van deze BB. Laten we hopen dat hij snel wordt gereleased.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FooLsKi
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21:59

FooLsKi

Prutz0r 4 Life

ikbenleon schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 10:20:
Is er iemand die bij een van de drie grote telco's werkt die intern al iets over deze toestellen opgevangen heeft? In de UK staat hij bij verschillende providers namelijk al op de website onder de noemer coming soon. En heeft iemand van jullie ervaring met het releasetempo van RIM op de nederlandse markt?
Uiteraard zijn die personen er wel, maar mogen die waarschijnlijk nog niets zeggen :)

Hoezo, ik zit je raar aan te kijken? Zo kijk ik altijd! Slijpen is niet nodig, ik prefereer de botte bijl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirLenncelot
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
Iemand dit al gezien? YouTube: Wikitude Augumented Reality Browser running on BlackBerry 7 on the BlackBerry Bold 9900

Augmented reality icm bbm. Das pas makkelijk dames (of heren) versieren ;)

Rijd zo veel of weinig, zo lang of zo kort als je wilt, maar rijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieXP
Pfoei, die Touch Ervaring op rond 40 seconde valt me even vies tegen =|. Die scroll die die eerst doet, en daarna die Blinde Klik die lang op zich laat wachten kan wellis de Doodsteek voor dit Apparaat worden =|.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreester
  • Niet online
JunkieXP schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 09:58:
[...]

Pfoei, die Touch Ervaring op rond 40 seconde valt me even vies tegen =|. Die scroll die die eerst doet, en daarna die Blinde Klik die lang op zich laat wachten kan wellis de Doodsteek voor dit Apparaat worden =|.
Dat ziet er inderdaad niet zo fraai uit. Ik put hoop uit het feit dat de software nog in beta fase is. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind deze BB niet de moeite waard ivg met zijn voorgangers. :/
Al wat meer bekend over de BB Monaco,want eigenlijk zit ik daar op te wachten als nieuwe BB. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dreester schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 12:09:
[...]

Dat ziet er inderdaad niet zo fraai uit. Ik put hoop uit het feit dat de software nog in beta fase is. :P
Het is in een beta fase maar ze fixen het zeker wel want een van de kenmerken van bb 9900 is liqued graphics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daantje20
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21-08 14:41

Daantje20

Je moet leven om te leren.

Er is nog niets bekend over de datum dat hij daadwerkelijk in de winkel ligt?

Twijfel nog of ik wacht op deze of een 9780 haal eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flappiewappie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-09 16:21

Flappiewappie

Hier nog meer

Daantje20 schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 11:20:

Alles wat je gaat kunnen met de 9900 kan je ook met de 9780, echter mist deze de touchscreen... Als je nu een BB wil is de 9780 nog steeds een prima keus.

Hier staat wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieXP
Daantje20 schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 11:20:

Op de Uitgelekte Roadmap van T-Mobile USA staat 17 Augustus, dat maakt mij persoonlijk erg verdrietig! I hope they are wrong!

Bron: http://crackberry.com/bla...monza-all-headed-t-mobile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirLenncelot
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
krijgt de 9780 ook een update naar bb os7?

Rijd zo veel of weinig, zo lang of zo kort als je wilt, maar rijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nick_
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 26-12-2021

nick_

I'm Batman!

SirLenncelot schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 16:29:
krijgt de 9780 ook een update naar bb os7?
Officieel is dat volgens mij nog niet bekend maar ik vermoed van wel. Blackberry brengt meestal voor zijn bestaande modellen ook het nieuwe OS uit. Zo kun je je "oude" Bold 9700 ook gewoon updaten naar OS6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreester
  • Niet online
Ik denk dat 9780 een 6.1 'Lite' update zal krijgen, niet helemaal OS7. Reden hiervoor is dat OS7 simpelweg meer processing power vereist vanwege de Liquid Graphics. Andere reden zou zijn dat OS7 gebouwd is met de nieuwe Snapdragon CPU in gedachten en niet met de chips die in de 'oudere' modellen gebruikt worden. Ik had wat foto's gezien waarin je zag dat de 9900 van de 768MB RAM er daadwerkelijk 512 kan gebruiken. De rest is voor de GPU. Architectuur van de 9900 is totaal anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Roadmap van T-mobile veraad dat de 9900 in augustus uitkomt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arosa
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13-09 08:52
Iemand enig idee wat het toestel in de losse verkoop gaat kosten en wanneer deze dan beschikbaar komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vla007
Ga maar uit van augustus, prijs bij release zal tussen de 500-600e liggen schat ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggiee
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 24-12-2023
Inmiddels staat hij bij Coming Soon op de t-mobile website. Er staat bij dat hij BEGIN SEPTEMBER pas wordt verwacht. Dit is extreem laat voor een toestel dat al in mei is gepresenteerd. Beetje vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De nieuwe BB heeft ook een tintje van de 9000 mee gekregen als ik zo kijk op de foto's. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens BGR wordt hij pas wereldwijd gelanceerd in September (Noord Amerikaans continent waarschijnlijk eerder) http://www.bgr.com/2011/0...t-launch-until-september/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Archiebald
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-09 02:09
Ik heb sinds een maand een Bold 9780. Toen ik een nieuwe telefoon zocht heb ik nog gezien dat toestel aangekondigd was en aangezien ik hiervoor 6 jaar alleen maar touchscreen telefoons gehad. Zat ik toch te twijfelen om te wachten op de 9900, uiteindelijk gekozen voor de 9780 omdat ik mijn vorige telefoon echt zat was.

En na een maandje, snap ik echt niet dat RIM nu een touchscreen op dit toestel zet? Ik heb namelijk geen enkel moment de neiging gehad om het scherm te gebruiken als touchscreen. En i.c.m. het trackball is het imo zelfs onnodig om het touchscreen te gebruiken ondanks mijn redelijk grote/dikke vingers. Tuurlijk snap ik dat ze vooruit willen gaan met ontwikkelingen, maar ik snap de zet naar een touchscreen niet echt. Is het omdat bijna elke smartphone tegenwoordig een touchscreen heeft en RIM de boot niet wil missen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xardas
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-09 13:17
Ik zie de meerwaarde er ook niet direct van in. Investeer dan in een scherm met een hoge resolutie of briljante kleurweergave. Gelukkig mag ik rond de periode van de lancering een nieuw toestel kiezen. Het wordt tot nu toe absoluut de 9900! Het enige wat mijn keus zou kunnen alteren is wanneer de batterijduur erg slecht is op de 9900. Even wachten op de reviews dus.

The story so far: In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skann
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-07 13:12
De leverancier Brightpoint (vrij grote in BlackBerry) verwacht hem op 16-8-2011. De prijs is echter niet mals om eerlijk te zijn...

Inkoop ligt ie zo'n 150 à 160 hoger dan de 9780 op dit moment...

Tel daar de BTW bij op en je zit op een goede 180 euro.

Wellicht dat ie nog wat zakt voor ie binnen is, maar verwacht het niet..

Dan is deze gewoon duurder dan de HTC Sensation en Samsung Galaxy S II inkoop. Is niet echt normaal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreester
  • Niet online
Xardas schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 23:17:
Ik zie de meerwaarde er ook niet direct van in. Investeer dan in een scherm met een hoge resolutie of briljante kleurweergave. Gelukkig mag ik rond de periode van de lancering een nieuw toestel kiezen. Het wordt tot nu toe absoluut de 9900! Het enige wat mijn keus zou kunnen alteren is wanneer de batterijduur erg slecht is op de 9900. Even wachten op de reviews dus.
Op crackberry melden de paar leden die het toestel hebben dat accuduur matig is, echt duidelijk zijn ze er niet over. Crucial_Xtreme (gewaardeerd lid) vertelde onlangs op twitter dat de accuduur vergelijkbaar is met de iPhone 4. Ik hoop van niet :X
Skann schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 00:33:
De leverancier Brightpoint (vrij grote in BlackBerry) verwacht hem op 16-8-2011. De prijs is echter niet mals om eerlijk te zijn...

Inkoop ligt ie zo'n 150 à 160 hoger dan de 9780 op dit moment...

Tel daar de BTW bij op en je zit op een goede 180 euro.

Wellicht dat ie nog wat zakt voor ie binnen is, maar verwacht het niet..

Dan is deze gewoon duurder dan de HTC Sensation en Samsung Galaxy S II inkoop. Is niet echt normaal...
Betekend dat een prijs van om en rond 500 euro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skann
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-07 13:12
@Dreester: Meer dan 500 euro. De pre-order prijs is 579,95 bij PDAshop. Houd daar maar rekening mee....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
telefoon is te krijgen bij t-mobile: http://gsm.t-mobile.nl/tm...bl.html?xart_id=atip24i12

Mijn vriendin wil per se die, helaas met t-mobile niet al te best bereik waar wij wonen..

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieXP
cypher21 schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 14:08:
telefoon is te krijgen bij t-mobile: http://gsm.t-mobile.nl/tm...bl.html?xart_id=atip24i12

Mijn vriendin wil per se die, helaas met t-mobile niet al te best bereik waar wij wonen..
Ben bang dat dit "Dit toestel heeft momenteel een levertijd van circa 2 weken." nog wel eens door overmacht uitgesteld kan worden.
U: Elke internationale Provider spreekt over eind augustus / begin of zelfs half september komt, dus vraag ik me af, hoe 1 provider, in een klein landje als Nederland, dit toestel een halve tot 1,5 maanden eerder kan leveren

Tom (verkoopadviseur): Nouja, we hebben met RIM dan afgesproken dat wij als eerste provider (van Nederland) dit toestel mogen aanbieden.

Tom (verkoopadviseur): Net als dat de HTC Sensation eerder bij vodafone uit was.
Hoop niet dat dit waar blijkt, want dan kunnen sommigen van ons misschien nog wel maanden wachten eer hij voor andere Providers vrijgegeven wordt, nu maar hopen dat het geen iPhone taferelen gaan worden, of nog erger Amerikaanse Provider taferelen.

[ Voor 43% gewijzigd door JunkieXP op 02-08-2011 16:00 . Reden: Quote van T-Mobile Toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens de link is de bb9900 over ongeveer 2 weken leverbaar.

Wat wel erg vreemd is, is dat er bij die link NERGENS gesproken wordt over een aanvullende BB bundel (voor pushmail enz). Als je de telefoon zo zou bestellen heb je er nog niks aan want er is nergens een bb bundel bij te bestellen (kun je nergens aanvinken), of zie ik iets over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreester
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 19:44:
Volgens de link is de bb9900 over ongeveer 2 weken leverbaar.

Wat wel erg vreemd is, is dat er bij die link NERGENS gesproken wordt over een aanvullende BB bundel (voor pushmail enz). Als je de telefoon zo zou bestellen heb je er nog niks aan want er is nergens een bb bundel bij te bestellen (kun je nergens aanvinken), of zie ik iets over het hoofd?
Hier kun je het wel met BIS bestellen. Zelf twijfel ik nog of ik hem in de winkel moet halen of online.

edit:
Ik ben eruit, ik ga hem gewoon in de winkel kopen. De voorwaarden van webwinkels ten aanzien van reparaties staan mij niet aan.

[ Voor 9% gewijzigd door dreester op 02-08-2011 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieXP
Algebeld.nl schijnt de leverdatum van 15-08-2011 naar 05-08-2011 te hebben aangepast. Nu wil ik hier zeker geen reclame maken en hoop ik tevens niet dat iedereen nu leverdata gaan neerplempen. Het enige dat ik hiermee wil vaststellen is dat het toestel naar alle waarschijnlijkheid boven verwachting vroeg in Nederland wordt uitgeleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wurmpje
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-09 13:23
Weet iemand al of deze ook nog in het wit komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le0032
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-02-2023
Vanmorgen verschillende shops gebeld. Volgens de ene shop komt het toestel pas eind augustus beschikbaar voor NL markt. Andere shops melden weer dat week 32 gepland is (volgende week). Zou mooi zijn als het volgende week is, net voor de vakantie eentje halen.

Ik denk dat het toestel wel in het wit komt, RIM kennende. Wit wordt vrijwel altijd een paar maanden daarna pas gerealesed (wellicht om zo weer het model onder de aandacht te brengen..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieXP
Helaas vanuit Vodafone zelf een minder heldere reactie gehad:
@JunkieXP Zodra dit toestel door ons wordt aangeboden zul je dit terugzien op www.vodafone.nl/ ^JB
http://twitter.com/#!/vodafoneNL/status/98663319866576896

Hier kunnen we dus helemaal niks mee =P. Misschien dat ik ehm toch maar los moet kopen, want de Combinatieverkopen van Resellers zijn ook nog tegen de €200,- bij een abo naar keuze (waar vooral het Datalimiet van 200 / 300MB de bottleneck zijn, maar voor €2,50 schijn je 100MB extra te krijgen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRCreations
  • Laatst online: 12-09 11:27
De Blackberry 9900 komt zeker in het wit en is zelfs bij leveranciers te bestellen. Ik hoop tevens ook dat het spoedig zal komen gezien het mijn eerste Blackberry wordt (ik kom van een iPhone 4)!

Tevens van de T-Mobile website: Dit toestel heeft momenteel een levertijd van circa 2 weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wurmpje
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-09 13:23
Ik hoor nu inderdaad ook dat de witte wat later gaat komen, zoals altijd; waarschijnlijk in Oktober.
Ik vraag me inderdaad ook af wat dat touchscreen nou zoveel extra's zou brengen.

Maar goed ik wacht ook eerst maar een paar reviews af voordat ik me vriendin er een aansmeer:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieXP
Wurmpje schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 10:34:
Ik hoor nu inderdaad ook dat de witte wat later gaat komen, zoals altijd; waarschijnlijk in Oktober.
Ik vraag me inderdaad ook af wat dat touchscreen nou zoveel extra's zou brengen.

Maar goed ik wacht ook eerst maar een paar reviews af voordat ik me vriendin er een aansmeer:)
Een aantal handelingen gaat sneller, Browsing wordt intuitiver, je kan "ff vlug" een App aanklikken uit je HomeScreen in plaats van ernaar toe navigeren met je TrackPad.

Ik vind het echt een ideale combinatie met dat Full QWERTY keyboard en vind het ook fijn dat ze de Trackpad hebben behouden voor Precieze Handelingen =).

Win + Win + Win = Epic!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze telefoon ziet er echt heel vet uit!
Ik sta op het punt om een nieuwe mobiel te kopen, maar ik weet niet of ik voor een full touchscreen mobiel moet gaan, of toch zoiets als dit.
Tegenwoordig heeft bijna iedereen wel zo'n 4 / 4.3 inch touchscreen, maar is het handig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreester
  • Niet online
Was vandaag een bij een BelCompany binnengelopen voor wat releaseinfo maar men kon helaas niets in het systeem vinden. De beste man vertelde dat op het moment dat telefoons in het systeem bekend worden gemaakt, het nog zeker een maand duurt voordat deze daadwerkelijk in de winkels verschijnen. Grappig genoeg had hij al wel cases en covers liggen voor de 9900 :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Verwijderd schreef op zondag 07 augustus 2011 @ 20:03:
Deze telefoon ziet er echt heel vet uit!
Ik sta op het punt om een nieuwe mobiel te kopen, maar ik weet niet of ik voor een full touchscreen mobiel moet gaan, of toch zoiets als dit.
Tegenwoordig heeft bijna iedereen wel zo'n 4 / 4.3 inch touchscreen, maar is het handig?
Dat is heel persoonlijk.
Ik heb nu al een paar jaar een iPhone en ik kan er niet aan wennen. Typen op een touchscreen bevalt mij helemaal niet, ik mis de toetsen. Ook even snel iemand bellen gaat met toetsen makkelijker. Voor werk heb ik nog een tijdje een Nokia E72 gehad en daar miste ik het touchscreen weer. De Blackberry 9900 lijkt me dus ideaal.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Canaria schreef op zondag 07 augustus 2011 @ 22:24:
[...]

Dat is heel persoonlijk.
Ik heb nu al een paar jaar een iPhone en ik kan er niet aan wennen. Typen op een touchscreen bevalt mij helemaal niet, ik mis de toetsen. Ook even snel iemand bellen gaat met toetsen makkelijker. Voor werk heb ik nog een tijdje een Nokia E72 gehad en daar miste ik het touchscreen weer. De Blackberry 9900 lijkt me dus ideaal.
Het nadeel is echter dat het maar een 2.8 inch touchscreen heeft.
Opzich is dat geen probleem, maar ik weet niet of je er dan wel snel op kunt internetten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Ik vind dat niet zo belangrijk, ik internet zelden op een telefoon.
Het is vooral handig voor bedienen van de cursor, dat werkt met een vierrichtingentoets gewoon niet zo fijn.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreester
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 07 augustus 2011 @ 23:20:
[...]

Opzich is dat geen probleem, maar ik weet niet of je er dan wel snel op kunt internetten...
Misschien is de nieuwe Torch 9810 wel iets voor jou? Dezelfde hardware en software maar dan in een Torch jasje (3.2" inch scherm). De webbrowser van de Bold 9900 presteert overigens vergelijkbaar als die van de iPhone 4, scrollen en pinch-to-zoom werken erg soepel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dreester schreef op zondag 07 augustus 2011 @ 23:29:
[...]

Misschien is de nieuwe Torch 9810 wel iets voor jou? Dezelfde hardware en software maar dan in een Torch jasje (3.2" inch scherm). De webbrowser van de Bold 9900 presteert overigens vergelijkbaar als die van de iPhone 4, scrollen en pinch-to-zoom werken erg soepel.
De Torch 9850 heeft een 3.7 inch touchscreen. Dat is niet verkeerd, maar ik vind die knoppen onder het scherm er niet zo mooi uit zien.
Het design van de Bold 9900 is echt stark, en erg mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FF1987
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Ik snap niet waarom het zolang duurt voordat er een heldere release datum is. Het apparaat moet immers binnen een aantal weken gaan verschijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• truffel50
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 02-12-2024
De volgende week komen ze in de winkels.!

Lidy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJackal83
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07-08 20:25
Contract verlengt met i200 dus 35 euro in de maand.
Toestel: GRATIS :D ( al lid vanaf BEN )

vandaag een SMS binnen gekregen met het volgende:

Beste klant,

Wij hebben uw bestelling ontvangen. De levertijd bedraagt op dit moment ongeveer 2 weken.
Vanaf maandag 22 augustus kunt u een bezorg afspraak maken.

Mvg,

T-Mobile.

( ik ben benieuwd )

PSN ID: TheJackal83

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDMA
  • Laatst online: 11-05-2021
Abonnement paar dagen geleden afgelopen, dit gaat ook mijn nieuwe toestel worden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B0MBACI
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

TheJackal83 schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 17:50:
Contract verlengt met i200 dus 35 euro in de maand.
Toestel: GRATIS :D ( al lid vanaf BEN )

vandaag een SMS binnen gekregen met het volgende:

Beste klant,

Wij hebben uw bestelling ontvangen. De levertijd bedraagt op dit moment ongeveer 2 weken.
Vanaf maandag 22 augustus kunt u een bezorg afspraak maken.

Mvg,

T-Mobile.

( ik ben benieuwd )
1 of 2 jaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJackal83
2 jaar, 1 jaar was wel chill geweest. Maar helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vidra
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15:56

Vidra

Vragen?

Verwijderd schreef op zondag 07 augustus 2011 @ 23:20:
[...]

Op een Curve 9300 met een 2,4" (320x240 (QVGA)) scherm kan je ook internetten; echter alles is gewoon klein. Maar alles kan.

Echter de resolutie van de BB 9900 is 640x480 (VGA); dus een verdubbeling van de resolutie op een groter scherm, zijnde 2,8".

In vergelijking de iPhone 4 heeft een 3,5" scherm met een resolutie van 960x640.
TheJackal83 schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 07:41:
[...]

2 jaar, 1 jaar was wel chill geweest. Maar helaas.
2 jaar is echt te lang imho - dan maar iets bij betalen

[ Voor 16% gewijzigd door Vidra op 10-08-2011 08:53 ]

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

• TheJackal83
Ik zie bij de unboxing van de: Blackberry 9900 2 verschillende leren pouches.

1 heeft geen clip, strak en sexy.
en de ander is groot en lomp en heeft een belt clip, en een magnetische sluitclip.

Ik vraag mij af welke wij gaan krijgen.

• TZC-T1-FX
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 01:04
Weet iemand al of ie misschien al ergens te koop is? Heb net Vodafone gebeld, maar ze konden mij geen duidelijk antwoord geven. Ik word vanavond waarschijnlijk terug gebeld door de sales afdeling.

Misschien hebben ze hem al in de magazijn, maar mogen ze hem nog niet verkopen. Anders hadden ze toch wel gewoon kunnen zeggen dat ie nog niet te koop is.

• JunkieXP
TZC-T1-FX schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 08:24:
Weet iemand al of ie misschien al ergens te koop is? Heb net Vodafone gebeld, maar ze konden mij geen duidelijk antwoord geven. Ik word vanavond waarschijnlijk terug gebeld door de sales afdeling.

Misschien hebben ze hem al in de magazijn, maar mogen ze hem nog niet verkopen. Anders hadden ze toch wel gewoon kunnen zeggen dat ie nog niet te koop is.
Gebruik er maar bij dat je ze ook al gemaild hebt en ook op Twitter hebt aangesproken en dat die je juist vertelde contact op te nemen met de Klantenservice.

Ik wist meteen al dat het een "verschuiving van het probleem" was.

Twitter Reactie:
JunkieXP: @VodafoneNL, waarom kunnen Nieuwe Abonnee's wel reeds kiezen voor de #BlackBerry #9900, terwijl deze bij "Verlenging" niet wordt aangeboden?

vodafoneNL Vodafone Webcare: @JunkieXP Het gaat hier om preorder via de website, het toestel komt vanaf half augustus bij ons in het assortiment. ^JB

JunkieXP: Maar zouden huidige Abonnee's niet meer recht moeten hebben om dit Toestel te mogen PreOrderen @vodafoneNL? W8 al sinds 4 mei op de #BB9900.

vodafoneNL Vodafone Webcare: @JunkieXP Bel eens met mijn collega's van verkoop op 0800-0560, wellicht kunnen zij iets voor je betekenen mbt jouw verlenging. ^JB
E-Mail Reactie:
Hartelijk dank voor uw e-mail waarin u informeert naar een aanbieding met de BlackBerry Bold 9900.

Helaas heb ik geen inzicht in de lopende aanbiedingen op dit moment. Ik kan u daarom geen aanbod doen. Momenteel komt het door een kleine storing voor, dat klanten niet kunnen verlengen via MyVodafone.

Ik adviseer u daarom te verlengen via de Online Winkel via www.vodafone.nl, een Vodafone Winkel of telefonisch via ons gratis nummer 0800 0560. De medewerkers van de verkoopafdelingen adviseren u graag bij het uitzoeken van een abonnement met toestel en doen u graag een mooi aanbod.

Heeft u nog vragen over dit antwoord? Ga naar Mijn Klantenservice in My Vodafone en voeg uw reactie toe aan uw gestelde vraag of beantwoord deze e-mail.

• TZC-T1-FX
Interessant, ik vertelde wel dat het om een nieuw abonnement ging. Hopelijk krijg ik vanavond goed nieuws!

Verwijderd

Ik heb maandag bij gsmweb mijn abbo verlengd met de 9900. Vandaag nog ff gebeld. Hij wordt deze week of eind volgende week vrijdag verwacht. Dus nog ff geduld.

• TZC-T1-FX
Ik heb hem maar bij belsimpel besteld, ze hadden daar een leuke Vodafone actie. Eerste jaar 32 euro inclusief BB internet, 2e jaar 43.50. Toestel gratis!

[ Voor 10% gewijzigd door TZC-T1-FX op 11-08-2011 12:59 ]

Verwijderd

goeie deal!

• JunkieXP
Laten we de "Gooooooeeeeie Deals" en Levertijden Hier bespreken om dit Topic schoon te houden om de Specs, Prestaties en tekortkomingen te bespreken =).

• RDMA
  • Laatst online: 11-05-2021
En besteld! Hoop ook dat we het mooie strakke hoesje erbij krijgen ipv die met die klip!

[ Voor 75% gewijzigd door RDMA op 11-08-2011 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben benieuwd wat de BB App World in petto heeft aankomende tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als het goed is zou deze vandaag in de winkels moeten liggen.

Iemand hem al in de winkel zien liggen of gekocht?
-------------------------------------------------------------------------------------------
Zojuist contact gehad met Vodafone, de leveringsdatum van half augustus word hem niet. Het is nu ook dus onbekend wanneer die wel geleverd kan worden.

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 15-08-2011 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ziet er leuk uit. Grootste voordeel vind ik niet het touchscreen maar de dikte, 4mm eraf is vrij fors en dat moest zeker gebeuren. Vergelijk 'em maar eens met de Nokia E72/E6, die voelen vele malen beter aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieXP
Verwijderd schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 13:32:
Ziet er leuk uit. Grootste voordeel vind ik niet het touchscreen maar de dikte, 4mm eraf is vrij fors en dat moest zeker gebeuren. Vergelijk 'em maar eens met de Nokia E72/E6, die voelen vele malen beter aan.
Een niet beschikbaar toestel vergelijken met een beschikbaar toestel en dan concluderen dat Nokia beter in de hand ligt.

Of bedoel je met "'em" de Bold 9000 of Bold 97**?

Moet wel zeggen dat ik persoonlijk wel van een wat "Bulkiër toestel" hou, ben benieuwd of deze 9900 fijner in de hand ligt dan mijn 9700.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreester
  • Niet online
Ik heb mij afgelopen weekend laten vertellen dat de Mediamarkt hem vrijdag laat verwacht. Helaas geen prijs bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FF1987
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Bij gsmwijzer/studentenmobiel verwachten ze de telefoon ook op vrijdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JunkieXP schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 14:28:
[...]

Een niet beschikbaar toestel vergelijken met een beschikbaar toestel en dan concluderen dat Nokia beter in de hand ligt.

Of bedoel je met "'em" de Bold 9000 of Bold 97**?

Moet wel zeggen dat ik persoonlijk wel van een wat "Bulkiër toestel" hou, ben benieuwd of deze 9900 fijner in de hand ligt dan mijn 9700.
Klopt, de 9700 en 9780 zijn dik en niet in verhouding met de grootte. De Bold 9780 is bekend bij mij en voelt m.i. te bulky t.o.v. de E72. Als de bouwkwaliteit ook nog eens meer de kant op gaat van de E72/E6 dan zou ik dat nog meer toejuichen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TZC-T1-FX
Belsimpel gisteren gebeld, ook hun verwachten hem volgende week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieXP
De eerste Reviews van gerenommeerde (BlackBerry) sites beginnen zich tentoon te stellen:

http://crackberry.com/blackberry-bold-9900-review
http://www.bgr.com/2011/08/11/blackberry-bold-9900-review/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zie net dat de foto kwaliteit van het toestel achteruit is gegaan vergeleken met de 9780.
Ongelofelijk slecht van RIM voor een flagship phone.
Pagina: 1 2 Laatste

Dit topic is gesloten.