• JunkieXP
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-08 21:10
De BlackBerry Bold 9900 lijkt ieder moment in Nederland te kunnen landen, Providers schreeuwen op hun sites over levertijden binnen nu en 2 weken (inmiddels 1 / 1,5 als hun 1ste schreeuw klopte ;)). Maar bij nader contact houden ze de boot af en durven ze niet echt toezeggingen te doen.

T-Mobile Claimde bij Nader Contact zelfs dat zij in het begin Exclusief mochten uitleveren zoals Vodafone destijds bij de HTC Sensation bevooroordeelt scheen te zijnL
U: Elke internationale Provider spreekt over eind augustus / begin of zelfs half september komt, dus vraag ik me af, hoe 1 provider, in een klein landje als Nederland, dit toestel een halve tot 1,5 maanden eerder kan leveren

Tom (verkoopadviseur): Nouja, we hebben met RIM dan afgesproken dat wij als eerste provider (van Nederland) dit toestel mogen aanbieden.

Tom (verkoopadviseur): Net als dat de HTC Sensation eerder bij vodafone uit was.
Wie heeft de beste Deals en Levert als snelste uit?

Ik ben denk ik van plan om bij "BelSimpel.nl" te bestellen i.c.m. een 2 jarig Vodafone B+S+W Smart 100 Abonnement (1ste jaar €36,- p.m. 2de jaar €47,50 p.m.) dit is incl. €5,- voor de BIS Blox en een Gratis BlackBerry Bold 9900.

Op CrackBerry is iemand ook bezig een Lijst met NL Providers en de Totale Contractduur Kosten op te stellen: http://forums.crackberry....ers-release-dates-636484/

Desktop: Wacom Intuos Pro | Logitech Z2300
Gadgets: iPhone 13 Mini
Earcandy: Sony WH1000XM3 & Beats Pro

Het Algemene Screen-Protector Topic

• RDMA
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-05-2021
En besteld via Typhone, eerste 9 maanden 21 euro en daarna 42 icm Hi KPN en Blackberry Internet, toestel ook gratis.

Ben benieuwd wanneer ik hem mag verwachten. :)

• emreupdates
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 06-06 16:50
Met de aankomst van de in Q1 2012 geplande QNX Blackberry toestellen, ben ik voor een 1- jarig Vodafone B+S+W Smart 100 in combinatie met de Blackberry 9900 gegaan. Ik had een i150 abonnement bij T-Mobile en zal deze dus niet verlengen en overstappen naar Vodafone, ter vergelijking:

Vodafone - B+S+W Smart 100, 1 jaar

Belminuten / SMS: 100 / Onbeperkt
Dataverkeer limiet: 1GB, daarna 0,30 per 10MB
Download/upload snelheid: 14400 Kbps / 2000 Kbps

Eenmalig: 255,85 (vodafone.nl)
Eenmalig: 167 (gsmwijzer.nl)

Kosten per maand:
4 x (31 + 5) = 36 euro per maand
8 x (42.5 + 5) = 47,50 euro per maand
Aansluitkosten: 30 euro

Totaalprijs: 809,85 euro (vodafone.nl)
Totaalprijs: 720,65 euro (gsmwijzer.nl)

T-Mobile - i150, 1 jaar (tot 15 augustus!)

Belminuten / SMS: 150 / 150
Dataverkeer limiet: 1GB, daarna 64 Kbps / 64 Kbps
Download/upload snelheid: 7200 Kbps/ 768 Kbps

Eenmalig: 299,95 (t-mobile.nl)
Eenmalig: 211 (gsmweb.nl)
Kosten per maand: 29,50 + 5 = 34,50 euro per maand.
Aansluitkosten: 30 euro

Totaalprijs: 743,95 euro (t-mobile.nl)
Totaalprijs: 655 euro (gsmweb.nl)

Let op!

• Vodafone en T-Mobile -shops leveren beide branded toestellen, wat betekend dat het toestel is voorzien van het kenmerk van de provider!
  • gsmweb.nl is vooralsnog de goedkoopste in combinatie met een T-Mobile abonnement, maar reviews over deze shop zijn absoluut niet positief! Ik durfde het dan ook niet aan om hier iets te bestellen.

• TZC-T1-FX
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 01:58
Als je een BB9900 Bold bij bijvoorbeeld belsimpel.nl besteld, inclusief een vodafone branding, krijg je dan ook een unbranded telefoon?

• JunkieXP
omnious schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 17:20:
Met de aankomst van de in Q1 2012 geplande QNX Blackberry toestellen, ben ik voor een 1- jarig Vodafone B+S+W Smart 100 in combinatie met de Blackberry 9900 gegaan.
Als je al hoordde hoelang de geruchten gingen over een Bold met Touchscreen zie ik de 1ste QNX Toestellen niet voor het eind van de Zomer van 2012 uitkomen, hope for you I was wrong.
TZC-T1-FX schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 17:47:
Als je een BB9900 Bold bij bijvoorbeeld belsimpel.nl besteld, inclusief een vodafone branding, krijg je dan ook een unbranded telefoon?
Ik kan enkel mijn ervaringen uit het verleden meedelen, en dat was een W900 bij Studentmobiel, Simlock vrij en unbranded, een BlackBerry Curve 8900 bij GSMWeb Simlock vrij en Unbranded en een Bold 9700 Simlock Vrij en Unbranded.

[ Voor 32% gewijzigd door JunkieXP op 11-08-2011 20:27 ]

• TZC-T1-FX
Oke top! Dat vergroot natuurlijk mijn kansen op een unbranded toestel. Ik laat het jullie zo snel mogelijk weten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieXP
Reactie van BelSimpel omtrent verwachtte levering:
Hartelijk dank voor uw e-mail aan Belsimpel.nl.

Wij verwachten de eerste toestellen maandag hier en sturen deze dan direct door. Waarschijnlijk zal het toestel dus dinsdag bij u binnen zijn en op het moment dat wij het toestel versturen, ontvangt u van ons ook een track&trace mail. Op dit moment hebben we genoeg toestellen besteld voor de orders die uitstaan, dus we werken (nog) niet met een wachtlijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• damaster
  • Registratie: Oktober 2008
  • Niet online
ik ben afgelopen donderdag bij t-mobile geweest... zei wisten ook niet wanneer hij geleverd werd :S

moest zelfs los voor het toestel betalen met een i-500....
ik denk dat ik maar over ga stappen!

@junkiexp : ik ben heel benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand inmiddels all meer over de levertijd bij t-mobile ?
heb hem zelf 3 augustus all besteld (T-mobile),

ik vraag me af wanneer de eerste over de toonbank zullen gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieXP
Verschillende Bronnen bevestigen dat de Officiële datum vrijdag 19 augustus was, echter zeggen ze in datzelfde Statement dat het naar alle Waarschijnlijkheid volgende week wordt.

Ik bespeur hier weer een (lange) rit aan Uitstel Announcements!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoals meerdere hier heb Ik ook de bestelling ook bij belsimpel uitstaan, begin vorige week alles qua contract en betaling in orde. Zou de telefoon voor of net na het weekend krijgen. Lees ik hier over allerlei vertragingen.
Zelf niks meer gehoord van belsimpel.
Vandaag gebeld, en er bleken problemen met de levering te zijn, maar de 5-7 werkdagen kon ik aanhouden en het toestel zal daarom alsnog voor komend weekend geleverd worden volgens de medewerker..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieXP
Verwijderd schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 14:54:
Zoals meerdere hier heb Ik ook de bestelling ook bij belsimpel uitstaan, begin vorige week alles qua contract en betaling in orde. Zou de telefoon voor of net na het weekend krijgen. Lees ik hier over allerlei vertragingen.
Zelf niks meer gehoord van belsimpel.
Vandaag gebeld, en er bleken problemen met de levering te zijn, maar de 5-7 werkdagen kon ik aanhouden en het toestel zal daarom alsnog voor komend weekend geleverd worden volgens de medewerker..
Heb jij wel bevestiging gehad van het Succesvol ontvangen van je Contract, of moet je dit steeds Los controleren op hun site?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emreupdates
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 06-06 16:50
Vandaag een e-mail van gsmwijzer.nl gekregen met vergelijkbare berichtgeving.
Helaas is de eerste levering van de BlackBerry Bold Touch 9900 voor heel Nederland uitgesteld. Hierdoor heeft de uitlevering van uw order enige vertraging opgelopen. Wij verwachten volgende week (week 34) voldoende BlackBerry Bold Touch 9900 binnen te krijgen om uw order uit te leveren. Zodra wij de toestellen ontvangen zullen wij deze direct aan u doorleveren.
Moet het zo te zien wat langer uithouden met m'n Nokia 2310. }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JunkieXP schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 15:01:
[...]

Heb jij wel bevestiging gehad van het Succesvol ontvangen van je Contract, of moet je dit steeds Los controleren op hun site?
Begin vorige week wel een mail ontvangen dat het contract in goede orde ontvangen is.
Dus dat is wel goed. Heb jij deze mail niet gehad dan?
Orderstatus blijft op in behandeling staan.
Verdere communicatie over het toestel moest ik zelf voor bellen/mailen.

Hopen dat het bericht van gsmwijzer niet klopt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb net zelf nog even gekeken ook T-mobile heb heeft de leverdatum verandert,
er staat nou nog een week , ik denk zelf dat ze rond dinsdag volgende week pas bij de meeste mensen worden bezorgd. maar in het begin van deze post stond wel dat t-mobile het toestel als eerst mocht gaan verkopen, weet niet of dat nou ook all van de baan is maarja het gaat weer lekker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieXP
Zojuist gebeld door BelSimpel en nadat RIM hun eerder had toegezegd deze week uit te leveren, is dit nu verplaatst naar midden volgende week. Ik mag dus blij zijn als het Toestel volgende week Zaterdag (27 augustus) binnen is =(.

1st wordt je aangenaam verrast omdat alles wijst op een vroege levering, waarna je keihard wordt gevloerd als blijkt dat je toch nog zo'n 2 weken mag wachten. Bummer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skann
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-07 13:12
Copaco geeft nog geen levertijd aan. BrightPoint wel, volgens mij inderdaad eind augustus. Voor alle bestellers via goedkope sites als belsimpel/studentmobiel wil ik wel even meegeven: Je hebt Europese garantie op GSMs, maar BlackBerry houdt grijze/goedkope import uit Duitsland/England tegen door geen garantie te verlenen. Simpel gezegd, als een toestel van BrightPoint afkomt wordt hij gewoon Nederlandse reparatiedienst doorgestuurd naar BlackBerry en wordt het als het goed is gefixed. Als je een importtoestel opstuurt, controleren ze het IMEI en PRD van de BlackBerry en sturen ze hem lekker terug met de melding "sorry, op dit toestel leveren we geen service." BlackBerry is hier heel hard in.

En aangezien Studentmobiel/Belsimpel en meer van dit soort sites eigenlijk vrijwel alleen maar uit het buitenland toestellen kopen, want dit is veel goedkoper inderdaad, is dit iets om te onthouden.
Voel je niks verplicht, maar neem het in overweging. Misschien toch de extra tientjes bij een Phonehouse of Belcompany waard.

PS. Dit is alleen bij BlackBerry, de andere merken doen niet aan dit beleid.

[ Voor 5% gewijzigd door Skann op 16-08-2011 23:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vidra
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10-09 22:23

Vidra

Vragen?

Skann schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 23:09:
Copaco geeft nog geen levertijd aan. BrightPoint wel, volgens mij inderdaad eind augustus. Voor alle bestellers via goedkope sites als belsimpel/studentmobiel wil ik wel even meegeven: Je hebt Europese garantie op GSMs, maar BlackBerry houdt grijze/goedkope import uit Duitsland/England tegen door geen garantie te verlenen. Simpel gezegd, als een toestel van BrightPoint afkomt wordt hij gewoon Nederlandse reparatiedienst doorgestuurd naar BlackBerry en wordt het als het goed is gefixed. Als je een importtoestel opstuurt, controleren ze het IMEI en PRD van de BlackBerry en sturen ze hem lekker terug met de melding "sorry, op dit toestel leveren we geen service." BlackBerry is hier heel hard in.

En aangezien Studentmobiel/Belsimpel en meer van dit soort sites eigenlijk vrijwel alleen maar uit het buitenland toestellen kopen, want dit is veel goedkoper inderdaad, is dit iets om te onthouden.
Voel je niks verplicht, maar neem het in overweging. Misschien toch de extra tientjes bij een Phonehouse of Belcompany waard.

Gelukkig dat belsimpel/studentmobiel dat voor je op mag lossen :) Alleen je bent je gsm wel langer kwijt.

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieXP
Voor alle bestellers via goedkope sites als belsimpel/studentmobiel wil ik wel even meegeven: Je hebt Europese garantie op GSMs, maar BlackBerry houdt grijze/goedkope import uit Duitsland/England tegen door geen garantie te verlenen. Simpel gezegd, als een toestel van BrightPoint afkomt wordt hij gewoon Nederlandse reparatiedienst doorgestuurd naar BlackBerry en wordt het als het goed is gefixed. Als je een importtoestel opstuurt, controleren ze het IMEI en PRD van de BlackBerry en sturen ze hem lekker terug met de melding "sorry, op dit toestel leveren we geen service." BlackBerry is hier heel hard in.

Dat verklaart een hoop! Destijds hoorde ik veel mensen met Klachten over de TrackBall waarbij het toestel direct omgewisseld werd door BlackBerry (betrof de Curve 8900), GSMWeb gaf in deze aan het toestel enkel door te kunnen sturen naar hun Reparatie afdeling (Dynafix geloof ik). Nu (2 jaar later) vallen alle steentjes op hun plaats. Thanks voor deze Info =).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cr0kie
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 31-08 21:21
Heb gisteren de telefoon met een nieuw abonnement bij vodafone besteld.
Ik kreeg vandaag een mailtje binnen met de volgende melding:
Het door u gekozen toestel is door onvoorziene omstandigheden niet leverbaar. Het is nog onbekend wanneer het toestel weer geleverd kan worden. Zodra de verwachte leverdatum bekend is, informeren wij u hierover. Onze excuses voor het ongemak.
Ben eens benieuwd wanneer vodafone hem uitlevert. Iemand die een datum weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDMA
Volgens mij is er nog geen definitieve datum. Typhone vertelde mij dat ze hem maandag verwachten binnen te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieXP
Raimon89 schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 16:47:
Volgens mij is er nog geen definitieve datum. Typhone vertelde mij dat ze hem maandag verwachten binnen te krijgen.
Ik heb gisteren doorgevraagd bij BelSimpel.nl en zei wisten mij te vertellen dat het Toestel al meerdere malen is uitgesteld, vervolgens vroeg ik, hoe hij zo zeker wist dat het ditmaal (halverwege volgende week, red.) wel klopte, waarop hij antwoordde met: "RIM heeft de datum al meerdere malen uitgesteld, en de uitsteldata volgen elkaar steeds dichter op, dus dit keer gaan wij er vanuit dat RIM de waarheid spreekt." ik vond het maar een vage verklaring gebaseerd op *ehm*, niks... Maar laten we BelSimpel.nl maar geloven en hopen dat het toestel uiterlijk volgend weekend in onze handpalmen ligt.

offtopic:
Het lijkt er namelijk op dat m'n Bold 9700 doorheeft dat ik hem / haar ga verlaten aangezien deze sinds mijn bestelling ineens Sim Kaart Fouten gaat geven =O, moet wel zeggen dat ik met dit toestel "Totaal niet" zuinig heb gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psycorps
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-01-2024
"offtopic:
Het lijkt er namelijk op dat m'n Bold 9700 doorheeft dat ik hem / haar ga verlaten aangezien deze sinds mijn bestelling ineens Sim Kaart Fouten gaat geven =O, moet wel zeggen dat ik met dit toestel "Totaal niet" zuinig heb gedaan."

Heb ik ook eens gehad met mijn 9700, bleek gewoon een kwestie te zijn van een "verse" simkaart halen bij de shop en toen was het opgelost!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDMA
JunkieXP schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 16:59:
[...]

Ik heb gisteren doorgevraagd bij BelSimpel.nl en zei wisten mij te vertellen dat het Toestel al meerdere malen is uitgesteld, vervolgens vroeg ik, hoe hij zo zeker wist dat het ditmaal (halverwege volgende week, red.) wel klopte, waarop hij antwoordde met: "RIM heeft de datum al meerdere malen uitgesteld, en de uitsteldata volgen elkaar steeds dichter op, dus dit keer gaan wij er vanuit dat RIM de waarheid spreekt." ik vond het maar een vage verklaring gebaseerd op *ehm*, niks... Maar laten we BelSimpel.nl maar geloven en hopen dat het toestel uiterlijk volgend weekend in onze handpalmen ligt.

offtopic:
Het lijkt er namelijk op dat m'n Bold 9700 doorheeft dat ik hem / haar ga verlaten aangezien deze sinds mijn bestelling ineens Sim Kaart Fouten gaat geven =O, moet wel zeggen dat ik met dit toestel "Totaal niet" zuinig heb gedaan.
Zojuist opnieuw contact gehad met Typhone, ze verwachten hem nu a.s. dinsdag binnen te krijgen. Dus midden volgende week kan kloppen, laten we het hopen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RIM brengt BlackBerry Bold 9900 deze week in Nederland uit.
http://tweakers.net/nieuw...eek-in-nederland-uit.html
volgens nu.nl dan :)

• Saven
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 20:06

Saven

Administrator

Hm overal waar ik hem kan 'pre-orderen' kan dat alleen met t-mobile of vodafone.. iemand enig idee wanneer die bij hi komt? :p moet mn abonnement verlengen begin september. net een paar dagen voordat de nieuwe prijzen van Hi en KPN ingaan

• Vidra

Vidra

Vragen?

Saven schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 13:54:
Hm overal waar ik hem kan 'pre-orderen' kan dat alleen met t-mobile of vodafone.. iemand enig idee wanneer die bij hi komt? :p moet mn abonnement verlengen begin september. net een paar dagen voordat de nieuwe prijzen van Hi en KPN ingaan
Je kan hem ook los pre-orderen ;)

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

Verwijderd

Lijkt erop dat T-mobile morgen mijn nieuwe BB 9900 gaat leveren, kreeg net bevestiging van AMP dat ze morgen langs komen. Twijfel nu wel of ik de 9900 heb aangeklikt :G

Verwijderd

even een update: Ik heb zojuist een bezorg afspraak gemaakt met t-mobile voor morgen ochtend,
dus ik ga der van uit dat tmobile toch als eerst mag gaan leveren :)

• Vidra

Vidra

Vragen?

Verwijderd schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 14:33:
even een update: Ik heb zojuist een bezorg afspraak gemaakt met t-mobile voor morgen ochtend,
dus ik ga der van uit dat tmobile toch als eerst mag gaan leveren :)
Krijg je wel een non-branded BB?

• JunkieXP
TheJackal83 schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 14:39:
Beste C.E. Peney,

Hierbij bevestigen wij de bezorgafspraak voor uw T-Mobile bestelling.

Leverdag/ dagdeel: 19-08-11 tussen 12:30 en 18:00 uur
Bedrijfsnaam/ afdeling:
Adres:
Postcode/ plaats:
Voor een snelle en succesvolle afhandeling is de volgende informatie van belang:

Legitimatie
De chauffeur zal uw legitimatiebewijs controleren. Het is mogelijk om een ander persoon uw bestelling in ontvangst te laten nemen. Deze persoon dient dan uw legitimatiebewijs te tonen.

Rembourskosten
Indien er voor uw bestelling rembourskosten van toepassing zijn (eenmalige kosten te voldoen aan T-Mobile), dan kunt u dit bedrag aan onze chauffeur voldoen, bij voorkeur per pinbetaling. De rembourskosten voor uw bestelling bedragen € .

Tijdvak levering
De avond voor aflevering laten wij u rond 21:00 uur per e-mail en sms weten in welk tijdvak van twee uur wij zullen langskomen. Deze informatie verschijnt ook op www.mijnorderstatus.nl.

Dus morgen krijg ik mijn Blackberry Bold 9900.
T-Mobile lijkt inderdaad de daad bij het woord te gaan voegen.

Verwijderd

Ik zou het niet weten maar ik heb zoon gevoel van wel maar ik geef morgen wel even een update ze zouden in de ochtend komen dus:)
Vidra schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 14:42:
[...]

Krijg je wel een non-branded BB?

• Psycorps
eens binnengelopen bij de vodafone store hierzo en die bevestigen dat er morgen een levering zou zijn van toestellen....afwachten maar..... (fingerscrossed...)

• RRCreations
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 07-09 18:13
JunkieXP schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 14:53:
[...]

T-Mobile lijkt inderdaad de daad bij het woord te gaan voegen.
Ik denk dat T-Mobile al voorraad heeft gekregen, gezien ze al morgen gaan bezorgen. Lijkt mij gênant dat ze wel een afspraak maken maar geen voorraad hebben.

Verwijderd

Je hebt Europese garantie op GSMs, maar BlackBerry houdt grijze/goedkope import uit Duitsland/England tegen door geen garantie te verlenen. Simpel gezegd, als een toestel van BrightPoint afkomt wordt hij gewoon Nederlandse reparatiedienst doorgestuurd naar BlackBerry en wordt het als het goed is gefixed. Als je een importtoestel opstuurt, controleren ze het IMEI en PRD van de BlackBerry en sturen ze hem lekker terug met de melding "sorry, op dit toestel leveren we geen service." BlackBerry is hier heel hard in.

De bronnen van Tweaker Skann zijn mij onbekend, maar gezien mijn telecom ervaring wil ik hier graag op reageren. Blackberry heeft geen reparatie centrum in Nederland. Zij hebben slechts 4 gecertificeerde reparatiecentra wereldwijd en een kapot toestel moet (en kan alleen) door een van die 4 gerepareerd worden. Een kapotte Blackberry wordt daar ook alleen geaccepteerd mits deze van de leverancier komt die hem daar ook gekocht heeft. De Blackberry moet dan ook alle voorgaande distributeurs en importeurs langs voordat deze bij een dergelijk service centra terecht komt, dit kan langer dan normaal duren, maar garantie krijgt de klant altijd, ongeacht de praktijken van de verkoper.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2011 20:07 ]

• Skann
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-07 13:12
Verwijderd schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 20:06:
[...]

De bronnen van Tweaker Skann zijn mij onbekend, maar gezien mijn telecom ervaring wil ik hier graag op reageren. Blackberry heeft geen reparatie centrum in Nederland. Zij hebben slechts 4 gecertificeerde reparatiecentra wereldwijd en een kapot toestel moet (en kan alleen) door een van die 4 gerepareerd worden. Een kapotte Blackberry wordt daar ook alleen geaccepteerd mits deze van de leverancier komt die hem daar ook gekocht heeft. De Blackberry moet dan ook alle voorgaande distributeurs en importeurs langs voordat deze bij een dergelijk service centra terecht komt, dit kan langer dan normaal duren, maar garantie krijgt de klant altijd, ongeacht de praktijken van de verkoper.
Als je een BB uit Duitsland haalt, zul je hem via Nederland nooit naar Engeland krijgen. Daarom zul je het via Duitsland moeten regelen. Uiteindelijk zal het vast lukken, maar met die importdingen duurt het nou eenmaal behoorlijk lang.
Naar Dynafix sturen als klant (wat volgens mij best vaak gebeurd, correct me if I'm wrong) gaat dan niet werken. Die sturen hem dan retour afzender.

• briano
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 30-04-2024
Ik begreep vandaag ook van Vodafone (winkel) dat er morgen een levering kan zijn. Ik koop het toestel zonder abonnement maar zit bij Tmobile die pas volgende week de toestellen in de winkel hebben liggen.

iemand enig idee of de toestellen simlocked zijn/specifiek vodafone OS hebben?

Verwijderd

Beste

Hierbij bevestigen wij het tijdvak van de bezorgafspraak voor uw T-Mobile bestelling.

Tijdvak: tussen 08:30 en 10:20 uur
Leverdag: 19-08-11
Bedrijfsnaam/ afdeling:
Adres:
Postcode/ plaats:
Voor een snelle en succesvolle afhandeling is de volgende informatie van belang:

Geldig legitimatiebewijs
De chauffeur zal het legitimatiebewijs en de bankpas die u heeft gebruikt bij de bestelling controleren op geldigheid. Het is niet mogelijk om een ander persoon uw bestelling in ontvangst te laten nemen omdat u het contract dat bij uw bestelling hoort persoonlijk moet ondertekenen.

Rembourskosten
Indien er voor uw bestelling rembourskosten van toepassing zijn (eenmalige kosten te voldoen aan T-Mobile), dan kunt u dit bedrag aan onze chauffeur voldoen, bij voorkeur per pinbetaling. De rembourskosten voor uw bestelling bedragen € .

Controle rekeningnummer
De koerier zal het opgegeven rekeningnummer controleren aan de hand van een € 0,01 pintransactie (bij rembours per pin is dit niet nodig).

Meer informatie over het bestelproces van T-Mobile kunt u vinden op www.t-mobile.nl/bestelling.

Met vriendelijke groet,
AMP Logistics.

Ze komen nogal vroeg :), dus ik kan hem meteen uittesten heledag en over paar dagen een reviewtje maken denk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieXP
@tweak57: Als de bel gaat, eerst hier posten dattie er is en DAN pas de deur open doen he ;).

Ik ben benieuwd, als ze leveren op voorhand: "Damn you T-Mo =P!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• providedbyintel
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 29-09-2024
Ik heb mijn 9900 besteld bij www.studentmobiel.nl (die overigens ook geschikt is voor niet-studenten, maar dat terzijde) en zij beweren hem volgende week naar mij op te kunnen sturen. Ben benieuwd! Met een tweejarig HI-abbo 35 + BIS en dat voor 22 euro in de eerste 9 maanden, daarna 42 euro. Toestel is gratis en unbranded.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieXP
Het is bijna 10:20 @Tweak57 ;), waar ik vooral erg benieuwd naar ben is welke Pouch erbij geleverd wordt, could you tell us after it has arrived (A).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psycorps
Ik ben er ook erg benieuwd naar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En hij is binnen sorry voor de late post maar ik was me blackberry bundel vergeten dus dat ook weer even snel geregeld :), mja het toestel is echt super mooi heel dun ligt ontzettend fijn in de hand :P en het toetsebord is nog beter dan de vorige bold het is gelukkig ook een unbranded model ben ik wel blij mee zit wel een simlock op voor de rest echt een top ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M289
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08-05 00:04
Verwijderd schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 11:46:
En hij is binnen sorry voor de late post maar ik was me blackberry bundel vergeten dus dat ook weer even snel geregeld :), mja het toestel is echt super mooi heel dun ligt ontzettend fijn in de hand :P en het toetsebord is nog beter dan de vorige bold het is gelukkig ook een unbranded model ben ik wel blij mee zit wel een simlock op voor de rest echt een top ding
Pics or it didn't happen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JunkieXP schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 10:19:
Het is bijna 10:20 @Tweak57 ;), waar ik vooral erg benieuwd naar ben is welke Pouch erbij geleverd wordt, could you tell us after it has arrived (A).
Het is BTW zo een normale pouch bij dus niet met dat klipje voor je riem :)
deze heb ik wel het liefst maar ik denk dat ik zoon blackberry skin ga bestellen die blijken heel fijn te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M289 schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 11:49:
[...]

Pics or it didn't happen >:)
Haha ja maar natuurlijk :)

Afbeeldingslocatie: http://www.flickr.com/photos/66578595@N06/6058230567/

Schoonheidje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M289
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08-05 00:04
Verwijderd schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 11:58:
[...]

Haha ja maar natuurlijk :)

[afbeelding]

Schoonheidje.
Nice :9

Heb je wellicht ook een foto van het hoesje, ik ben wel benieuwd welk model er nu bij zit.
Ik heb ondertussen al meerdere "officiele" hoesjes gezien.

Gefeliciteerd trouwens ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psycorps
******JALOERS!!!!!!********

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M289 schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 12:02:
[...]

Nice :9

Heb je wellicht ook een foto van het hoesje, ik ben wel benieuwd welk model er nu bij zit.
Ik heb ondertussen al meerdere "officiele" hoesjes gezien.

Gefeliciteerd trouwens ;)
Hier is het hoesje foto gemaakt met bb :)

http://www.flickr.com/photos/66578595@N06/6058814454/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• briano
mooi! van harte ;) Ik ga zo even langs de winkel.....is de simlock te verwijderen als ik m zonder contract haal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TZC-T1-FX
AAAAH! * ME WANT IT!*

Wanneer zal belsimpel hem versturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FF1987
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Heb je ook geen opstartlogo van T-Mobile? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieXP
Nice =), eindelijk 2 zeides aan het Hoesje zodat de Magneetjes niet meer aan m'n BB vastzuigen als hij op het hoesje rust.

Ik ben zooooo Jaloers =P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FF1987 schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 12:27:
Heb je ook geen opstartlogo van T-Mobile? :)
Nee gelukkig niet alleen het laadbalkje die trouwens rond 1 min all klaar is met laden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

briano schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 12:24:
mooi! van harte ;) Ik ga zo even langs de winkel.....is de simlock te verwijderen als ik m zonder contract haal?
Ik had het even geprobeerd om het unlock scherm te openen bij simkaart instellingen maar de toetsen combo werkten niet dus ik weet nog even niet normaal typ je dan met shift MEPD en dan MEP2 of MEP4 maar die laatste pakt ie allebei niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psycorps
Net in de vodafone winkel geweest, mooi niets geleverd daarzo :(
Nu zeggen ze weer maandag, zo blijven ze aan de gang...switchen naar t-mobile dan maar? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• briano
Psycorps schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 12:51:
Nu zeggen ze weer maandag, zo blijven ze aan de gang...switchen naar t-mobile dan maar? :)
Welke vodafone winkel ben je geweest? Ik ga zo in Utrecht. Sprak de tel verkoop en de dame vertelde mij dat ze vanochtend in Tilburg in een winkel was en daar zou die al zijn. Een andere collega sprak dat later tegen, die zei dat het onmogelijk was gezien ze nog niet geleverd zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieXP
Psycorps schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 12:51:
Ik ben destijds na mijn Curve 8900 overgestapt van T-Mobile NAAR Vodafone, blijf van mening dat (destijds) de BIS van T-Mobile verouderd en vertraagd was met Afleveren. Push was niet echt Instant!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psycorps
Nah ik wil ook helemaal niet weg bij vodafone maar vind het frustrerend dat ze iets roepen en het dan niet waarmaken (en ja, das precies de reden waarom ik de meeste tijd van mijn leven gefrustreerd rondloop :) )
kortom "de cursus omgaan met teleurstellingen is wederom afgelast..."

Ik ben in Roosendaal en Goes geweest, maar beiden hadden niets en de leveringen van de dag waren al wel geweest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vidra

Vidra

Vragen?

Psycorps schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 13:00:
Nah ik wil ook helemaal niet weg bij vodafone maar vind het frustrerend dat ze iets roepen en het dan niet waarmaken (en ja, das precies de reden waarom ik de meeste tijd van mijn leven gefrustreerd rondloop :) )
kortom "de cursus omgaan met teleurstellingen is wederom afgelast..."

Ik ben in Roosendaal en Goes geweest, maar beiden hadden niets en de leveringen van de dag waren al wel geweest
Vodafone schijnt overigens wel een branded model te hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• briano
branded op de buitenkant of een opstartscherm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psycorps
dat zal wel beiden zijn voor zover als ik Vodafone ken...maar hoop op alleen tijdens het opstarten (dat kan je nog verwijderen :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieXP
Psycorps schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 13:47:
dat zal wel beiden zijn voor zover als ik Vodafone ken...maar hoop op alleen tijdens het opstarten (dat kan je nog verwijderen :) )
Zover ik kan zien kan je bij de 9900 gewoon de Bottom Cover vervangen, en dit is (volgens mij) de plek waar vaak de Branding staat, dus dat is ook "eenvoudig" op te lossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saven
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 20:06

Saven

Administrator

providedbyintel schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 09:57:
Ik heb mijn 9900 besteld bij www.studentmobiel.nl (die overigens ook geschikt is voor niet-studenten, maar dat terzijde) en zij beweren hem volgende week naar mij op te kunnen sturen. Ben benieuwd! Met een tweejarig HI-abbo 35 + BIS en dat voor 22 euro in de eerste 9 maanden, daarna 42 euro. Toestel is gratis en unbranded.
Ik zit ook even te kijken, inlogcode aangevraagd terwijl ik pas over 2 weken mag verlengen :') maar goed. Wat ik daar dus zie is dat je minimaal 2 jaar moet (ik wilde eigenlijk 1 jaar omdat er straks een hoop nieuwe phones komen), en dat de blackberry internetbundel maar 500gb dataverkeer heeft :F Zijn er ergens anders ook 1gb bundels te vinden met hogere snelheid voor blackberry ofz? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• briano
Heb m! T-mobile Utrecht heeft er nog 8 liggen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FF1987
  • Niet online
Heeft er iemand naast de telecomboeren ook al in andere winkels gekeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vodafone mooi reclame maken half aug. levering... Niet dus. Wss word het pas volgende week vrijdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieXP
Verwijderd schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 14:48:
Vodafone mooi reclame maken half aug. levering... Niet dus. Wss word het pas volgende week vrijdag.
Ach, BelSimpel had het ook over afgelopen maandag uitleveren, helaas zijn bedrijven als deze ook afhankelijk van Leverdata die hun weer worden uitgeleverd. Het is dan ook oneerlijk om de schuld neer te leggen bij de Machteloos staande Vodafone's en BelSimpel's in de wereld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJackal83
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07-08 20:25
Hij is binnen, alleen kan er nog niet mee spelen.
Moet aan me schoolwerk, en mijn verhuizing staat me ook aan te kijken :s

PSN ID: TheJackal83

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieXP
TheJackal83 schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 15:56:
Hij is binnen, alleen kan er nog niet mee spelen.
Moet aan me schoolwerk, en mijn verhuizing staat me ook aan te kijken :s
Stuur maar door, dan krijg je zijnerzijds mijne wel die volgende week verwacht wordt =P.

offtopic:
Had destijds dat zelfde School gerelateerde Euvel met m'n Bold 9700 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23:43

robertwebbe

Robert Webbe

Bij BelCompany zijn ze ook leverbaar: http://www.belcompany.nl/...?txtbv=blackberrybold9900

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iig niet hier in Den Bosch heb zojuist contact gehad met de winkel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vidra

Vidra

Vragen?

Verwijderd schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 16:25:
[...]

Iig niet hier in Den Bosch heb zojuist contact gehad met de winkel
Amsterdam ook niet leverbaar duurt nog minimaal 5 werkdagen?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vidra schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 16:53:
[...]

Amsterdam ook niet leverbaar duurt nog minimaal 5 werkdagen?!
Dat worden 5 lange dagen dan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TZC-T1-FX
Belsimpel net gebeld. Ze weten niet precies wanneer hun de 9900 binnen krijgen. Dat kan morgen zijn, of maandag, of dinsdag. In ieder geval zou hij dat ik hem wel ongeveer woensdag of donderdag in huis moet hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 02:01
Vanmiddag even de T-Mobile shop in Arnhem binnengelopen en die hopen ergens in de loop van volgende week ze binnen te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossjee
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 03-01 00:08
op de belcompany site staat ook niet op voorraad levertijd 5 tot 10 werkdagen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23:43

robertwebbe

Robert Webbe

Eerder vanmiddag nog niet. Blijkbaar is de eerste voorraad op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• halilg85
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 17-03 07:43
Vanmiddag geweest bij Vodafone Dordrecht en die hadden ze nog niet binnen. Toen naar Tmobile dordrecht geweest en die hadden ze op voorraad maar mocht ze niet los kopen. Toen naar Tmobile zwijndrecht gereden en die gaf ze wel los mee.

Het is een pracht toestel. Ik ben tegen het volgende gelopen: heb een 32gb micro's kaart en die wil hij niet lezen. Ik zou hem eerst moeten formatteren. Altans dat geeft de Bold aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leergierig
  • Laatst online: 13-08 15:30
ik ben best jaloers, want ik heb hem nog niet kunnen bemachtigen.
Vroeg me af of je een vodafone bb abonnement hebt en of je zonder problemen de (tmobile) blackberry kon gebruiken. of moest je hem unlocken? hoor tegenstrijdige verhalen en weet niet of de blackberry's van t-mobile simlockvrij zijn en ook volledig kunnen fucntioneren met een vodafone bb abonnement.
alvast bedankt voor de info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartyLooterKing
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-09 12:45
Vanmiddag even bij Vodafone en Saturn in Heerhugowaard geweest, hadden al geleverd moeten zijn. Komen waarschijnlijk a.s. maandag. De Vodafone-medewerker wist mij te vertellen dat ze bij VF in Hoorn wel al geleverd waren en dus te koop! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossjee
ik ben vanmiddag in 2 t-mobile zaken in haarlem geweest daar waren ze nog niet geleverd dus ook niet te koop nu heb ik t ook niet zo op t-mobile wacht wel op thephonehouse die krijgt ze as. week geleverdwil hem iig snel hebbenn!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vidra

Vidra

Vragen?

De T-mobile winkel op de Kalverstraat in Amsterdam, heeft de toestellen op voorraad. Alleen branded/simlock van T-mobile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vidra

Vidra

Vragen?

leergierig schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 22:25:
ik ben best jaloers, want ik heb hem nog niet kunnen bemachtigen.
Vroeg me af of je een vodafone bb abonnement hebt en of je zonder problemen de (tmobile) blackberry kon gebruiken. of moest je hem unlocken? hoor tegenstrijdige verhalen en weet niet of de blackberry's van t-mobile simlockvrij zijn en ook volledig kunnen fucntioneren met een vodafone bb abonnement.
alvast bedankt voor de info.
Het hangt af van de T-mobile winkel; sommige hebben T-mobile branded (en simlocked) en andere hebben simlock vrij toestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossjee
Mensen nog info over andere winkels waar ze zeker geleverd worden deze week?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vodafone heeft zaterdagmiddag naar alle filialen een mail rond gestuurd dat ze maandag/dinsdag in de winkels liggen. Eindelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDMA
providedbyintel schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 09:57:
Dat abonnement heb ik ook besteld, de Sim kaart is al geleverd, nu het toestel nog..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FF1987
  • Niet online
Heb je toevallig al een reactie gehad? Ik heb bij gsmwijzer (zelfde ondernemer) de telefoon besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TZC-T1-FX
Heel Arnhem afgeweest, alleen T-Mobile in de stads-centrum hebben hem. Daar is ie alleen rete duur!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieXP
Als het waar is kan dit best nog is interessant zijn: http://twitter.com/#!/pho...atuses/105647754889531392

Een of andere onbekende Reseller Claimt "Direct te kunnen Leveren"!

Vodafone Apeldoorn "schijnt" ook uit te leveren. Langzaam maar zeker komen we er wel =).

[ Voor 22% gewijzigd door JunkieXP op 22-08-2011 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDMA
FF1987 schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 15:11:
Heb je toevallig al een reactie gehad? Ik heb bij gsmwijzer (zelfde ondernemer) de telefoon besteld.
Ik heb hem besteld bij Typhone. Simkaart is vorige week geleverd en het toestel zou morgen binnenkomen (althans dat werd mij vorige week verteld).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TZC-T1-FX
JunkieXP schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 16:31:
Als het waar is kan dit best nog is interessant zijn: http://twitter.com/#!/pho...atuses/105647754889531392

Een of andere onbekende Reseller Claimt "Direct te kunnen Leveren"!

Vodafone Apeldoorn "schijnt" ook uit te leveren. Langzaam maar zeker komen we er wel =).
Die zelfde onbekende reseller beweerd dat de iPhone 5 binnenkort leverbaar is, terwijl ie nog niet eens is aangekondigd!

http://twitter.com/#!/phonetelecom/status/103612631088250881

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psycorps
Tis idd een geweldig toestel!
Alleen ff uitkijken met het migreren, aangezien je naar os7 gaat moet je de apps niet meenemen in de backups (gooit de boel in de war en heb e.a. met bbsak moeten fixen) maar verder, heerlijk ding, fijn scherm en een formidabel toetsenbord !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieXP
Psycorps schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 19:47:
Tis idd een geweldig toestel!
Alleen ff uitkijken met het migreren, aangezien je naar os7 gaat moet je de apps niet meenemen in de backups (gooit de boel in de war en heb e.a. met bbsak moeten fixen) maar verder, heerlijk ding, fijn scherm en een formidabel toetsenbord !
Hoe is het toestel uiteindelijk in jou handen beland dan, via Vodafone Shop vandaag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psycorps
vodafone shop had er 10 binnen gehad vandaag, dus no biggie, morgen komen ze ook binnen bij belcompany en ga ik er nog eentje halen voor een belgisch maatje van me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossjee
Psycorps schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 22:02:
vodafone shop had er 10 binnen gehad vandaag, dus no biggie, morgen komen ze ook binnen bij belcompany en ga ik er nog eentje halen voor een belgisch maatje van me
Krijgt elke belcompany ze binnen of specifieke winkels zo ja welke?

tnxxx alvast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psycorps
voor zover ik heb begrepen kregen ze allemaal vandaag een levering (dat is me tenminste verteld door de medewerkers)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieXP
Psycorps schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 09:41:
voor zover ik heb begrepen kregen ze allemaal vandaag een levering (dat is me tenminste verteld door de medewerkers)
BelCompany is wel van Vodafone, dus het is nog steeds Gissen wanneer alle Onafhankelijke Winkels gaan uitleveren, op Twitter maakte CentralPoint melding uit voorraad te kunnen leveren en StudentMobiel spreekt over deze week.

Arghh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FF1987
  • Niet online
GSMwijzer heeft zojuist mijn pakketje verstuurd, morgen kan ik dus ook genieten van de Bold 9900. :D
Pagina: 1 2 Laatste