De BlackBerry Bold 9900 lijkt ieder moment in Nederland te kunnen landen, Providers schreeuwen op hun sites over levertijden binnen nu en 2 weken (inmiddels 1 / 1,5 als hun 1ste schreeuw klopte
). Maar bij nader contact houden ze de boot af en durven ze niet echt toezeggingen te doen.
T-Mobile Claimde bij Nader Contact zelfs dat zij in het begin Exclusief mochten uitleveren zoals Vodafone destijds bij de HTC Sensation bevooroordeelt scheen te zijnL
Ik ben denk ik van plan om bij "BelSimpel.nl" te bestellen i.c.m. een 2 jarig Vodafone B+S+W Smart 100 Abonnement (1ste jaar €36,- p.m. 2de jaar €47,50 p.m.) dit is incl. €5,- voor de BIS Blox en een Gratis BlackBerry Bold 9900.
Op CrackBerry is iemand ook bezig een Lijst met NL Providers en de Totale Contractduur Kosten op te stellen: http://forums.crackberry....ers-release-dates-636484/
T-Mobile Claimde bij Nader Contact zelfs dat zij in het begin Exclusief mochten uitleveren zoals Vodafone destijds bij de HTC Sensation bevooroordeelt scheen te zijnL
Wie heeft de beste Deals en Levert als snelste uit?U: Elke internationale Provider spreekt over eind augustus / begin of zelfs half september komt, dus vraag ik me af, hoe 1 provider, in een klein landje als Nederland, dit toestel een halve tot 1,5 maanden eerder kan leveren
Tom (verkoopadviseur): Nouja, we hebben met RIM dan afgesproken dat wij als eerste provider (van Nederland) dit toestel mogen aanbieden.
Tom (verkoopadviseur): Net als dat de HTC Sensation eerder bij vodafone uit was.
Ik ben denk ik van plan om bij "BelSimpel.nl" te bestellen i.c.m. een 2 jarig Vodafone B+S+W Smart 100 Abonnement (1ste jaar €36,- p.m. 2de jaar €47,50 p.m.) dit is incl. €5,- voor de BIS Blox en een Gratis BlackBerry Bold 9900.
Op CrackBerry is iemand ook bezig een Lijst met NL Providers en de Totale Contractduur Kosten op te stellen: http://forums.crackberry....ers-release-dates-636484/
Desktop: Wacom Intuos Pro | Logitech Z2300
Gadgets: iPhone 13 Mini
Earcandy: Sony WH1000XM3 & Beats Pro
Het Algemene Screen-Protector Topic