Net 4 vestigingen van Belcompany gebeld 2 in amsterdam die zeggen Donderdag of Vrijdag en in Haarlem 2 vestigingen gebeld die zeggen Vandaag of Morgen maar waars. in de namiddag
Laatste update van BelSimpel:
http://twitter.com/#!/Belsimpel/status/105939222376095744@JunkieXP als het goed is komen die woensdag binnen. Dit is echter wel onder voorbehoud. Dus pin ons er niet op vast.
Desktop: Wacom Intuos Pro | Logitech Z2300
Gadgets: iPhone 13 Mini
Earcandy: Sony WH1000XM3 & Beats Pro
Het Algemene Screen-Protector Topic
GSMWijzer heeft ook mijn 9900 klaargezet voor de PostNL/TNT.FF1987 schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 11:05:
GSMwijzer heeft zojuist mijn pakketje verstuurd, morgen kan ik dus ook genieten van de Bold 9900.
Zeer snelle service van GSMWijzer, ook goed geholpen aan de telefoon
Ben erg benieuwd naar de 9900.
Update van gsmwijzer.nl.Uw orderstatus is gewijzigd naar Nummerbehoud in behandeling.
Uw aanvraag is geaccepteerd door Vodafone en op dit moment in behandeling voor nummerbehoud.
Dit betekent dat Vodafone een verzoek doet bij uw huidige provider om het nummer over te nemen. Zodra wij bericht van uw oude provider ontvangen dat de aanvraag is goedgekeurd zullen wij uw order uitleveren. Deze aanvraag kan 5-10 werkdagen in beslag nemen.

Ai, dat is erg jammer.
Hoewel nummerbehoud ook vrij snel kan gaan, dat verschilt echter van provider tot provider.
Wellicht een nadeel van online bestellen, in de winkel had je het toestel al meegekregen
Vodafone geeft tegenwoordig met nummerbehoud ook niet meer het toestel gelijk mee.. moet je ook een aantal dagen wachtenM289 schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 15:29:
[...]
Ai, dat is erg jammer.
Hoewel nummerbehoud ook vrij snel kan gaan, dat verschilt echter van provider tot provider.
Wellicht een nadeel van online bestellen, in de winkel had je het toestel al meegekregen
Verwijderd
Belsimpel heeft levertijd op hun site naar 24 uur gezet. Dus op voorraad. Hoop dat ik straks de track and trace mail ontvang en dus het toestel morgen..
Wat een Oplettendheid, ik had vanmiddag toevallig nog even gecheckt maar ten tijde van die Tweet stond ie nog op 5-7. Should this be Promising?Verwijderd schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 17:06:
Belsimpel heeft levertijd op hun site naar 24 uur gezet. Dus op voorraad. Hoop dat ik straks de track and trace mail ontvang en dus het toestel morgen..
Zou het dan eindelijk gebeuren? Dan word morgen echt een top dag!
Belcompany heeft ook op hun site de levertijd aangepast van 5-7 dagen naar 1-2 dagen hopelijk ligt ie morgen in de winkel dan haal ik hem...
ik zag net wel een klein jongentje met ze mama de bold 9900 van vodafone halen in vodafone store in Haarlem..
ik zag net wel een klein jongentje met ze mama de bold 9900 van vodafone halen in vodafone store in Haarlem..
BelSimpel verklaart op Twitter het volgende:
Momenteel nog geen duidelijkheid of huidige bestellingen reeds klaar gemaakt worden ter verzending en of ze al dan niet over een voorraad beschikken.
http://twitter.com/#!/Belsimpel/status/106024190297120769@JunkieXP Als u nu een order voor de BB9900 plaatst, heeft u hem naar alle waarschijnlijkheid donderdag in huis.
Momenteel nog geen duidelijkheid of huidige bestellingen reeds klaar gemaakt worden ter verzending en of ze al dan niet over een voorraad beschikken.
Saturn Rotterdam krijgt ze deze week binnen. Dit betekent naar alle waarschijnlijkheid dat de
andere vestigingen ze ook krijgt!
Edit: Wsk krijgt Saturn eerst de witte en daarna de zwarte versie! Weenie hoe zeker we van dat kunnen zijn!?
andere vestigingen ze ook krijgt!
Edit: Wsk krijgt Saturn eerst de witte en daarna de zwarte versie! Weenie hoe zeker we van dat kunnen zijn!?
[ Voor 30% gewijzigd door RRCreations op 23-08-2011 18:15 ]
Hebben jullie nog een tip waar ik de "Charging Pod Bundle" (ACC-39456-201) en de "JM-1 Battery Charging Bundle" (ACC-38580-201) kan kopen?
Het toestel binnenkort in handen hebben is geweldig, maar deze accesoires vind ik zeker de moeite waard
(Of moet dit in een apart topic?)
Het toestel binnenkort in handen hebben is geweldig, maar deze accesoires vind ik zeker de moeite waard
Accessoires voor de BlackBerry Bold Touch 9900M289 schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 18:25:
Hebben jullie nog een tip waar ik de "Charging Pod Bundle" (ACC-39456-201) en de "JM-1 Battery Charging Bundle" (ACC-38580-201) kan kopen?
Sneaky bastard
Anyhow; Mijn zending is voorgemeld en zodoende verwacht ik morgen de 9900.
Ik voel een overvloed aan unboxings en korte reviews aankomen
[ Voor 25% gewijzigd door M289 op 23-08-2011 19:05 ]
Laten we het hopen dan zullen ze heel veel mensen blij maken inclusief mij! hahaM289 schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 19:03:
[...]
Sneaky bastard
Anyhow; Mijn zending is voorgemeld en zodoende verwacht ik morgen de 9900.
Ik voel een overvloed aan unboxings en korte reviews aankomen
Vaga zaak bij BelSimpel
Daarna niks meer gehoord, ik ben bang dat ik mn levering nog steeds op Donderdag op z'n vroegst kan verwachten.Belsimpel: @JunkieXP als het goed is komen die woensdag binnen. Dit is echter wel onder voorbehoud. Dus pin ons er niet op vast.
JunkieXP: Onverwacht Voorraad binnen gekregen @Belsimpel? Aangezien de Status van 5-7 werkdagen naar 24u (uit voorraad leverbaar) sprong? #BB #9900
Belsimpel: @JunkieXP Als u nu een order voor de BB9900 plaatst, heeft u hem naar alle waarschijnlijkheid donderdag in huis.
JunkieXP: Maar hoe zit dat dan als ik reeds vorige week besteld heb @Belsimpel. Kan ik hem dan morgen al verwachtten, of is 24u niet echt 24u? #9900
Belsimpel: @JunkieXP dan heeft u hem ook, met de info die ik nu heb, donderdag in huis. Over het algemeen geldt de 24u voor orders voor 15:00 besteld.
JunkieXP: Maar "Vorige week" is best wel voor 15:00 toch @Belsimpel? Is er momenteel Fysiek Voorraad / Worden er vandaag #9900 uitgestuurd? Out! #IM
Belsimpel: @JunkieXP echter was bij het plaatsen van uw bestelling de levertijd 5-7 werkdagen. Die is in dit geval leidend.
JunkieXP: Dat is dan toch best vreemd @Belsimpel, aangezien hij dan vandaag geleverd had moet worden en dit niet t geval is. Verzenden jullie vandaag?
Ik zag je conversatie met BelSimpel al voorbij komen op Twitter.JunkieXP schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 19:32:
Vaga zaak bij BelSimpel
[...]
Daarna niks meer gehoord, ik ben bang dat ik mn levering nog steeds op Donderdag op z'n vroegst kan verwachten.
Begrijpelijk dat je ongeduldig bent, maar vergeet niet dat zij echt niet je order achter houden om je dwars te zitten.
Ook zij zijn afhankelijk van leveringen van derden, en een aantal webshops hebben nog helemaal geen data of voorraad ontvangen. (Smartphoneshop heeft het over 31-08 en Typhone krijg ze ook pas volgende week ergens.

Daarnaast is het nooit handig om dit soort dingen via een publiek medium uit te vechten.
Dan schieten ze gegarandeerd in de verdediging en je schiet er niets mee op.
Hoe dan ook, hopelijk komt jouw BB asap jouw kant op.
Tot die tijd, sterkte
Ik heb enkele uren geleden al gebeld met belsimpel. Morgen komen de blackberrys binnen! Dus verwacht ze overmorgen!
De mijne is vandaag verzonden hoor.M289 schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 20:05:
[...]
Ik zag je conversatie met BelSimpel al voorbij komen op Twitter.
Begrijpelijk dat je ongeduldig bent, maar vergeet niet dat zij echt niet je order achter houden om je dwars te zitten.
Ook zij zijn afhankelijk van leveringen van derden, en een aantal webshops hebben nog helemaal geen data of voorraad ontvangen. (Smartphoneshop heeft het over 31-08 en Typhone krijg ze ook pas volgende week ergens.)
Daarnaast is het nooit handig om dit soort dingen via een publiek medium uit te vechten.
Tot die tijd, sterkte
Smartphoneshop levert op vrijdag 26/8 volgens hun site. Dit is sinds deze middag aangepast.
Hetgeen wat mij irriteert is dat er "gisteren (dinsdag, red.)" levering binnen 24u werd gemeld en ze het vervolgens hebben over levering op "donderdag"M289 schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 20:05:
[...]
Ik zag je conversatie met BelSimpel al voorbij komen op Twitter.
Ook zij zijn afhankelijk van leveringen van derden, en een aantal webshops hebben nog helemaal geen data of voorraad ontvangen. (Smartphoneshop heeft het over 31-08 en Typhone krijg ze ook pas volgende week ergens.)
Tot die tijd, sterkte
[ Voor 5% gewijzigd door JunkieXP op 24-08-2011 09:17 ]
Zojuist mijn telefoon gekregen. Het gaat trouwens om de simlock vrije 9900 die ik heb, dus zonder enige branding. Jammer genoeg ben ik op mijn werk anders was ik even verder gaan kijken dan alleen uitpakken en aanzetten. 
Ow nog een vraagje voor degene die de Bold 9900 ook hebben, zat er bij jullie standaard een SD kaart bij? Ik kan er namelijk geen vinden.
Ow nog een vraagje voor degene die de Bold 9900 ook hebben, zat er bij jullie standaard een SD kaart bij? Ik kan er namelijk geen vinden.
[ Voor 26% gewijzigd door FF1987 op 24-08-2011 11:20 ]
Ik vermoed persoonlijk niet dat die erbij zit, aangezien je standaard al iets van 8GB aan Interne Opslag krijgtFF1987 schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 10:56:
Zojuist mijn telefoon gekregen. Het gaat trouwens om de simlock vrije 9900 die ik heb, dus zonder enige branding. Jammer genoeg ben ik op mijn werk anders was ik even verder gaan kijken dan alleen uitpakken en aanzetten.
Gisteren gebeld met Vodafone, alles was inorde levering zou vandaag voor 1uur komen en ik zou een bevestiging krijgen. Die bevestiging heb ik dus niet gehad, dus ik vandaag nog maar eens terug gebeld.
Ze gingen even uitzoeken wat het probleem was: "Ja er is een fout opgetreden in ons systeem, onze excuses voor het ongemak". Nu moet ik nog tot vrijdag wachten
Ze gingen even uitzoeken wat het probleem was: "Ja er is een fout opgetreden in ons systeem, onze excuses voor het ongemak". Nu moet ik nog tot vrijdag wachten
Wat me net opviel aan mijn 9900 van vodafone met verlenging van abbo verkregen:
het toestel is niet gesimlocked EN niet er staat niets op van vodafone!
leuk extraatje!
het toestel is niet gesimlocked EN niet er staat niets op van vodafone!
leuk extraatje!
Had inderdaad een verzendbevestiging via mail gekregen, hij is zojuist door de TNT afgeleverd.JunkieXP schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 09:13:
[...]
Hetgeen wat mij irriteert is dat er "gisteren (dinsdag, red.)" levering binnen 24u werd gemeld en ze het vervolgens hebben over levering op "donderdag".
Welke leverancier?Raimon89 schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 14:46:
[...]
Had inderdaad een verzendbevestiging via mail gekregen, hij is zojuist door de TNT afgeleverd.
Die van mij stuitert nog door het busje van de PostNL.
Helaas voor mij komen ze hier pas rond 6 of 7 uur langs.
Ook via PostNL, als dat is wat je bedoeld..M289 schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 14:54:
[...]
Welke leverancier?
Die van mij stuitert nog door het busje van de PostNL.
Helaas voor mij komen ze hier pas rond 6 of 7 uur langs.
Mooi unbranded toestel trouwens, erg dun en licht voor een Blackberry!
Excuus, ik bedoel welke webshopRaimon89 schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 15:00:
[...]
Ook via PostNL, als dat is wat je bedoeld..
Mooi unbranded toestel trouwens, erg dun en licht voor een Blackberry!
Bijna iedereen verstuurd via TNT Post / PostNL of hoe ze morgen ook mogen heten.
Typhone.M289 schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 15:04:
[...]
Excuus, ik bedoel welke webshop
Bijna iedereen verstuurd via TNT Post / PostNL of hoe ze morgen ook mogen heten.
Ik had bijna een Boze mail naar BelSimpel gestuurd aangezien je reageerde in een Quote over BelSimpel en je Toestel reeds al had (terwijl hun zeggen nog niet te kunnen leveren).
Blij dat ik net op tijd je reactie aangaande Typhone nog las =P.
Ik wil wel onderhand een verzendbevestiging ontvangen =(, dacht een Early Adaptor te zijn, maar dat lijkt vies tegen te gaan vallen zo =(.
Ah, kijk!
Dan kan JunkieXP weer rustig adem halen
Jullie hebben hem beide bij een andere sjop gehaald.
Dat dacht ik ook al uit de reacties op te maken.
Ik vermelde dat Typhone pas volgende week voorraad kreeg, maar dat is omdat de huidige voorraad al uitverkocht was. Excuus

(lol, terwijl ik tik heeft JunkieXP al gereageerd haha.)
[ Voor 6% gewijzigd door M289 op 24-08-2011 15:10 ]
Vandaag nog eentje gescoort bij belcompany, mijn maatje zal blij zijn, komt hem zo ophalen...klote dat die "online" winkels zo traag zijn zeg...
Belcompany in Rotterdam heeft al 6 stuks binnen gekregen!
Belcompany haarlem en leiden hebben 10+ stuks binnengekregen ik heb mijne vandaag ook gescoord met een kpn abbo
eindelijk!!
En bij Mediamarkt beyerlandselaan in Rotterdam zijn er 30 stuks binnen gekomen.
Ik las toevallig vandaag over de verschillende Afkomsten van de BlackBerry Bold 9900, wellicht dat dit verband houdt met Winkels die als 1ste zijn gaan leveren en waar de levering later, of zelfs nog niet eens op gang is gekomen.
Dit maakte mij dan ook nieuwsgierig naar de herkomst van jullie 9900's =).
Ik heb mijn bestelling bij Belsimpel geannuleerd, mijn moeder heeft me namelijk de Bold 9900 gegeven ter viering dat we de Smaak Politie keurmerk sticker gekregen hebben =D
Beter, Gefeliciteerd ;)! Nu is de enige Lotgenoot die ik nog over heb JanFlipse, toevallig al iets gehoord van verzending Jan?TZC-T1-FX schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 09:20:
Ik heb mijn bestelling bij Belsimpel geannuleerd, mijn moeder heeft me namelijk de Bold 9900 gegeven ter viering dat we de Smaak Politie keurmerk sticker gekregen hebben =D
Mijn BlackBerry 9900 komt uit "Hungary 2"JunkieXP schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 09:08:
Ik las toevallig vandaag over de verschillende Afkomsten van de BlackBerry Bold 9900, wellicht dat dit verband houdt met Winkels die als 1ste zijn gaan leveren en waar de levering later, of zelfs nog niet eens op gang is gekomen.
Verwijderd
Heb ze gister nogmaals gebeld. Het toestel was gister middag bij belsimpel binnen maar was nog niet zeker dat het gister verzonden ging wordenJunkieXP schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 09:40:
[...]
Beter, Gefeliciteerd ;)! Nu is de enige Lotgenoot die ik nog over heb JanFlipse, toevallig al iets gehoord van verzending Jan?

Nog geen track and trace code gehad, dus zal vandaag wel verzonden worden hoop ik.
Ik zou het toestel in ieder geval vrijdag in huis hebben.
Anders ook maar annuleren denk ik.
Jij nog contact gehad?
Ik wilde vandaag aan het eind van de dag weer gaan bellen, maar met jou kennis stel ik dit uit tot morgen want als hij morgen niet verzonden wordt, dan komen ze hun afspraak dat ik hem "deze week" zou hebben niet na
.
Thanks for the Heads Up =).
Trouwens, door het vodafone storing van gisteren, kon je ook geen nieuwe abonnementen afsluiten. In een winkel in Arnhem werden abrupt alle vodafone abonnementen aanvragen afgewezen. Zo ook die van mij, ik koos toen een T-Mobile abbo en dat ging meteen goed.
Wouw, dat mensen zo makkelijk zijn in hun Abonnementskeuze, ik ben toen met veel Pijn en Moeite overgestapt bij T-Mobile door de Matige Snelheden alsmede de niet bepaald Snelle Push Servers maar miste gelijk al de grootse kortingen die T-Mobile verstrekte.TZC-T1-FX schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 11:09:
Trouwens, door het vodafone storing van gisteren, kon je ook geen nieuwe abonnementen afsluiten. In een winkel in Arnhem werden abrupt alle vodafone abonnementen aanvragen afgewezen. Zo ook die van mij, ik koos toen een T-Mobile abbo en dat ging meteen goed.
Vandaag van Vodafone de bevestiging gekregen dat het overstappen en behouden van mijn nummer, van T-Mobile naar Vodafone is goedgekeurd. De overstap vindt plaats op 23 september 2011 (!).
Aangezien m'n i150 iphone abonnement bij T-Mobile niet de mogelijkheid heeft gebruik te maken van BlackBerry diensten ben ik genoodzaakt mijn bundel te wijzigen. Ik heb gekozen voor een Relax 150 bundel in combinatie met de BlackBerry diensten tot ik op 23 september overstap naar Vodafone!
Donders! wat een gedoe. Ik hoop dan eindelijk dit weekend de BlackBerry 9900 binnen te krijgen!
Aangezien m'n i150 iphone abonnement bij T-Mobile niet de mogelijkheid heeft gebruik te maken van BlackBerry diensten ben ik genoodzaakt mijn bundel te wijzigen. Ik heb gekozen voor een Relax 150 bundel in combinatie met de BlackBerry diensten tot ik op 23 september overstap naar Vodafone!
Donders! wat een gedoe. Ik hoop dan eindelijk dit weekend de BlackBerry 9900 binnen te krijgen!

[ Voor 4% gewijzigd door emreupdates op 25-08-2011 12:01 ]
Ik heb zelf een verlenging van i150 naar ismart150+bb genomen, en moest dus nu na het ontvangen van mijn BB9900 ook nog een BB bundel nemen voor de laatste maand i150 abo. Eerste keer dat ik naar de T-mobile helpdesk belde kreeg ik te horen dat ik alleen een BB bundel kon krijgen als ik een duurder abbonnement nam voor de overgebleven abonnementsperiode. Daar heb ik voor bedankt en na de 2e keer bellen kon ik voor de overgebleven tijd in mijn abo een ismart150+bb bundel krijgen. Ligt er dus een beetje aan wie je te spreken krijgt bij T-mobile...omnious schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 11:59:
Vandaag van Vodafone de bevestiging gekregen dat het overstappen en behouden van mijn nummer, van T-Mobile naar Vodafone is goedgekeurd. De overstap vindt plaats op 23 september 2011 (!).
Ik heb vergelijkbare ervaringen met het aanvragen van een BIS bundel bij T-Mobile.itons schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 12:13:
[...]
Ik heb zelf een verlenging van i150 naar ismart150+bb genomen, en moest dus nu na het ontvangen van mijn BB9900 ook nog een BB bundel nemen voor de laatste maand i150 abo. Eerste keer dat ik naar de T-mobile helpdesk belde kreeg ik te horen dat ik alleen een BB bundel kon krijgen als ik een duurder abbonnement nam voor de overgebleven abonnementsperiode. Daar heb ik voor bedankt en na de 2e keer bellen kon ik voor de overgebleven tijd in mijn abo een ismart150+bb bundel krijgen. Ligt er dus een beetje aan wie je te spreken krijgt bij T-mobile...
Gebeld om informatie in te winnen, prijs van BlackBerry bundel is €7,50
Een dag of 2 later bel ik om de bundel aan te sluiten, en krijg dan te horen dat ik een BlackBerry bundel van €11,95 nodig heb, plus een aparte bundel om ook te kunnen internetten. Anders zou ik alleen pushmail + BBM functionaliteit hebben.

Nu heb ik een Relax abo met Internet bundel (€6,95) dus dat zou niet nodig zijn.
Uit eindelijk na een stuk of 6x in de wacht te hebben gestaan alsnog de bundel van €7,50 laten afsluiten.
Wat een moeite.
Jammer dat het niet mogelijk was om het zelf via de website van T-Mobile te regelen...
Hoe dan ook, het werkt nu allemaal en de BlackBerry 9900 is echt geweldig.
Hopelijk komt er snel een werkende Rabobank app.
Was er niet ook een Provider, die bij het toevoegen van een Bundel aan je abonnement het Contract vanaf dat moment met een jaar verlengde?
Niet voor zover ik weet.JunkieXP schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 13:16:
Was er niet ook een Provider, die bij het toevoegen van een Bundel aan je abonnement het Contract vanaf dat moment met een jaar verlengde?
Wel is het zo dat het toevoegen van een BlackBerry bundel tot het einde van je contract periode is.
Je kunt deze dus niet na een paar maanden weer laten verwijderen/opheffen.
Ik weet uit ervaring dat dit zo was (is?) bij Vodafone en is bij T-Mobile.
Ik heb net even voor de zekerheid gebeld, het wijzigen van mijn T-Mobile abonnement en toevoegen van de BlackBerry bundel brengt overstappen naar Vodafone op 23 september 2011 niet in gevaar. Ook heb ik gelijk even gevraagd of het nodig is om een bundel voor internet te activeren met het Relax 150 abonnement, dit blijkt niet te hoeven omdat ik een oude BlackBerry bundel (Instant E-mail '05) gekregen heb waar internet bij in zit.JunkieXP schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 13:16:
Ummh ik had een mailtje naar Belsimpel.nl gestuurd betreft annuleren, maar ik heb nog geen enkele mailtje terug gekregen ter bevestiging... Ook staat op de site dat de orderstatus nog in behandeling is
Verwijderd
TZC-T1-FX schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 18:58:
Ummh ik had een mailtje naar Belsimpel.nl gestuurd betreft annuleren, maar ik heb nog geen enkele mailtje terug gekregen ter bevestiging... Ook staat op de site dat de orderstatus nog in behandeling is
Ik heb mijn bestelling bij belsimpel ook geannuleerd. (telefonisch en een bevestiging laten sturen.)JunkieXP schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 11:05:
Ik wilde vandaag aan het eind van de dag weer gaan bellen, maar met jou kennis stel ik dit uit tot morgen want als hij morgen niet verzonden wordt, dan komen ze hun afspraak dat ik hem "deze week" zou hebben niet na.
Ze hadden het toestel nog steeds niet in huis. Ze hopen morgen.
Nu ff snel een winkel zoeken waar ik hem morgen op kan halen. Iemand tips?
zo vannochtend binnen gekregen om half 8 ...
terwijl VODAFONE doorgaf tussen 8 en 1..
dus dat komt mooi uit..
vodafone gelijk een probleem sim kaart niet geactiveerd en derest..
over gebeld en alles is gefixed..
mooi telefoon en snel dat ie is
terwijl VODAFONE doorgaf tussen 8 en 1..
dus dat komt mooi uit..
vodafone gelijk een probleem sim kaart niet geactiveerd en derest..
over gebeld en alles is gefixed..
mooi telefoon en snel dat ie is
Ik zit nu ook zwaar te twijfelen mijn Order bij BelSimpel te annuleren en naar Vodafone te gaan. Echter is een BIS Blox dan €2,50 p.m. duurder maar daarentegen heb je waarschijnlijk wel de BlackBerry Swap garantie die je bij Buitenlandse Import niet schijnt te hebben.
[ Voor 3% gewijzigd door JunkieXP op 26-08-2011 12:38 ]
Wat betreft de "BlackBerry Swap garantie", dat is echt je reinste onzin.JunkieXP schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 12:38:
Ik zit nu ook zwaar te twijfelen mijn Order bij BelSimpel te annuleren en naar Vodafone te gaan. Echter is een BIS Blox dan €2,50 p.m. duurder maar daarentegen heb je waarschijnlijk wel de BlackBerry Swap garantie die je bij Buitenlandse Import niet schijnt te hebben.
Garantie zal voor ons als eindgebruiker altijd via de verkoper lopen, en de ene webshop is daar sneller in dan de andere.
Wel erg jammer dat zij nog steeds geen voorraad hebben.
Echter lijkt mij dat je niet voor 1 of 2 jaar nog eens 2,50 per maand extra wil betalen alleen om het toestel iets eerder te hebben

En dan nu eindelijk binnen gekregen, wel nog een maandje gebruik maken van T-Mobile.
Opsomming van het verloop:
09-08 Bestelling geplaatst
09-08 Contract opgestuurd
23-08 Nummerbehoud in behandeling
25-08 Nummerbehoud goedgekeurd
26-08 Pakket ontvangen!

Opsomming van het verloop:
09-08 Bestelling geplaatst
09-08 Contract opgestuurd
23-08 Nummerbehoud in behandeling
25-08 Nummerbehoud goedgekeurd
26-08 Pakket ontvangen!
Ik kon nog tijden wachten, maar toen eenmaal bekend was dat hij beschikbaar was binnen een week heb ik gereserveerd en nu is het gewoon zo ongelofelijk balen dat hij al 1,5 weken later dan geplant is =P. Arghhhh!M289 schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 16:08:
[...]
Wat betreft de "BlackBerry Swap garantie", dat is echt je reinste onzin.
Garantie zal voor ons als eindgebruiker altijd via de verkoper lopen, en de ene webshop is daar sneller in dan de andere.
Wel erg jammer dat zij nog steeds geen voorraad hebben.
Echter lijkt mij dat je niet voor 1 of 2 jaar nog eens 2,50 per maand extra wil betalen alleen om het toestel iets eerder te hebben
Wij hebben ze echter vandaag binnen gekregen en verwachten alle openstaande bestellingen vandaag te versturen.
Onze excuses voor het ongemak.
Mocht u verder nog vragen hebben, aarzel niet om te bellen met 050-2103404.
Met vriendelijke groeten,
[ Voor 24% gewijzigd door JunkieXP op 26-08-2011 16:46 ]
Ik begin zo langzamerhand echt te walgen van BelSimpel, heel vriendelijk e.d. aan de Telefoon, maar dit enkel om jou zo snel mogelijk tevreden te stellen en gemaakte afspraken vervolgens keer, op keer niet nakomen.
Als ze nou gewoon zeiden waar ik aan toe was vond ik dat prima, maar data afspreken en niet leveren! Arghh!
Vandaag geen telefoon ontvangen, noch heb ik vandaag of gisteren een verzendbevestiging mogen ontvangen, ach... Dinsdag weer een dag?
Als ze nou gewoon zeiden waar ik aan toe was vond ik dat prima, maar data afspreken en niet leveren! Arghh!
Vandaag geen telefoon ontvangen, noch heb ik vandaag of gisteren een verzendbevestiging mogen ontvangen, ach... Dinsdag weer een dag?
Ik heb op 15 augustus besteld bij MyCom via de site. Afgelopen donderdag kreeg ik bericht dat hij klaar lag en 's avonds heb ik hem opgehaald. Had geen zin in gedoe om een paar tientjes goedkoper uit te zijn en ik wilde in verband met de Visa aankoopverzekering met mijn creditcard kunnen betalen.
MyCom zit hier ook nog vlakbij
MyCom zit hier ook nog vlakbij
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Vanochtend de Voicemail van BelSimpel maar is ingesproken. Raak het wachten nu zo langzamerhand erg beu.
Hij heeft mij (wederom) beloofd dat mijn BB9900 vanavond "voor" 21:30 de deur uit gaat en morgen met een kleine tegemoetkoming mijn richting in komen.
Ik wacht (niet langer rustig, maar) gespannen af.
Hij heeft mij (wederom) beloofd dat mijn BB9900 vanavond "voor" 21:30 de deur uit gaat en morgen met een kleine tegemoetkoming mijn richting in komen.
Ik wacht (niet langer rustig, maar) gespannen af.
[ Voor 71% gewijzigd door JunkieXP op 29-08-2011 17:37 ]
Verwijderd
Vrijdag heb ik hem besteld bij smartphoneshop.nl (cool blue), zaterdag kon ik hem afhalen. Goede service, scherpe prijs en maken in tegenstelling tot belsimpel.nl wel hun leverings beloftes waar.
Belsimpel op dinsdag alles op 24 uurs levering zetten en vrijdag het toestel nog niet binnen hebben.
Heb wel snel mijn geld terug gekregen, dat is dan weer wel goed.
Heb je het toestel inmiddels binnen JunkieXP?
Het toestel bevalt prima, batterij leek de eerste paar keer laden heel snel leeg maar hij begint het nu toch langer vol te houden. Verder top toestel.
Belsimpel op dinsdag alles op 24 uurs levering zetten en vrijdag het toestel nog niet binnen hebben.
Heb wel snel mijn geld terug gekregen, dat is dan weer wel goed.
Heb je het toestel inmiddels binnen JunkieXP?
Het toestel bevalt prima, batterij leek de eerste paar keer laden heel snel leeg maar hij begint het nu toch langer vol te houden. Verder top toestel.
@JanFlipse: Gisteren de 1ste Afleverpoging gemist, dus er ligt vanmiddag een pakketje klaar met de TNTPost met daarin "hopelijk" een Bold 9900. Als de Batterij het nou net zo lang uithield als de levertijd
.
Het heeft even geduurd, maar uiteindelijk istie binnen =). Incl. een Servicepakketje van BelSimpel bestaande uit: BT Headset van Samsung, 4GB Class 4 MicroSD Kaartje van SanDisk, BlackBerry / BelSimpel (Fiets)Bel, BelSimpel Zadelhoes en een BelSimpel Pen =).
Iemand enig idee hoelang het duurt voordat Vodafone een nummerbehoud-goedkeuring krijgt van Telfort?
3/4 dagen als het in een keer goed gaat.Dennisdn schreef op maandag 12 september 2011 @ 09:50:
Iemand enig idee hoelang het duurt voordat Vodafone een nummerbehoud-goedkeuring krijgt van Telfort?
Hier staat wat
Situatieschets.
Hatsieflatsie zit bij T-mobile.
De oude BB van Hatsieflatsie is stukgegaan.
Hatsieflatsie abbo loopt echter nog ver door in 2012.
Zal ik een 2e-hands BB 9900 kopen?
Wanneer ik een contractsvernieuwing aanga, kan ik het contract zo wijzigen dat ik geen nieuwe toetsel hoef te krijgen bij mijn nieuwe abbonement, en dus mijn 2e hands BB kan blijven gebruiken
.
Hatsieflatsie zit bij T-mobile.
De oude BB van Hatsieflatsie is stukgegaan.
Hatsieflatsie abbo loopt echter nog ver door in 2012.
Zal ik een 2e-hands BB 9900 kopen?
Wanneer ik een contractsvernieuwing aanga, kan ik het contract zo wijzigen dat ik geen nieuwe toetsel hoef te krijgen bij mijn nieuwe abbonement, en dus mijn 2e hands BB kan blijven gebruiken