.
[ Voor 115% gewijzigd door Verwijderd op 19-08-2011 12:34 ]
[ Voor 17% gewijzigd door Le0032 op 23-08-2011 23:14 ]
Verwijderd
Desktop: Wacom Intuos Pro | Logitech Z2300
Gadgets: iPhone 13 Mini
Earcandy: Sony WH1000XM3 & Beats Pro
Het Algemene Screen-Protector Topic
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Rijd zo veel of weinig, zo lang of zo kort als je wilt, maar rijd.
Meer hardloopschoenen van Topo Athletic, Inov-8, Altra, Mizuno en Skechers dan Imelda Marcos.
[ Voor 4% gewijzigd door Koentjá op 16-09-2011 16:45 ]
Verwijderd
Inmiddels zijn er al twee officiele opvolgers namelijkVerwijderd schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 14:31:
Volgens mij is inmiddels 6.0.0.650 de nieuwste blackberry os6, maar ik heb nog steeds 6.0.0.285 van kpn en krijg geen updates binnen. Kan ik de 650 wel gewoon installeren op mijn blackberry? ik zie geen nederlands versie beschikbaar of is deze er wel? 570 heeft wel een multilanguage beschikbaar.
Meer hardloopschoenen van Topo Athletic, Inov-8, Altra, Mizuno en Skechers dan Imelda Marcos.
Verwijderd
[ Voor 11% gewijzigd door Bastiaan op 17-12-2011 12:20 ]
Niet helemaal waar hij om vroeg, hierboven..Verwijderd schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 12:01:
ik heb een bb 9780 op een beveiligd bedrijfsnetwerk.Nu heb ik in het begin whatsapp kunnnen installeren, (wat niet mocht) nu is hij er na een update vanaf gegooid, en ik wi hem graag terug.Iemand een link naar het kale programma ( niet via de BB app world, die is afgeschermd...)
ik wil alleen wat besparen op sms kosten....
wie weet raad?
Verwijderd
Verwijderd
Dat kan via de *provider*.blackberry.com website. Bij HI is dat bijvoorbeeld kpn.blackberry.comVerwijderd schreef op zondag 08 januari 2012 @ 12:11:
Ik heb een vraag. Ik heb vier mailaccounts ingesteld op mijn Blackberry 9780. Ik wil er graag één verwijderen, ik kan alleen nergens vinden hoe dit moet. Kan iemand mij vertellen hoe je dit kan doen?
Alvast bedankt,
Cees
Verwijderd
Thnx! Lukt me alleen niet om daar in te loggen. Moet daar van me provider (MTV Mobile) wel inloggen. Aanmelden lukt ook niet, krijg dan foutmelding dat ik via Blackberry moet doen.Verwijderd schreef op zondag 08 januari 2012 @ 12:14:
[...]
Dat kan via de *provider*.blackberry.com website. Bij HI is dat bijvoorbeeld kpn.blackberry.com
Verwijderd
Ik heb hetzelfde probleem, kan ook niet meer inloggen op die site. Ik kan ook geen nieuw account aanmaken, ondanks dat ik van de week mijn abbo heb laten verlengen en nu een nieuwe 9780 heb.Verwijderd schreef op zondag 08 januari 2012 @ 12:50:
[...]
Thnx! Lukt me alleen niet om daar in te loggen. Moet daar van me provider (MTV Mobile) wel inloggen. Aanmelden lukt ook niet, krijg dan foutmelding dat ik via Blackberry moet doen.
Die site is mij ook nog nooit gelukt om op in te loggen. Waarschijnlijk ook niet mogelijk.Verwijderd schreef op maandag 09 januari 2012 @ 10:34:
[...]
Ik heb hetzelfde probleem, kan ook niet meer inloggen op die site. Ik kan ook geen nieuw account aanmaken, ondanks dat ik van de week mijn abbo heb laten verlengen en nu een nieuwe 9780 heb.
Bij inloggen krijg ik de melding dat mijn account niet meer bestaat of niet meer geldig is.
Alle functies op mijn nieuwe 9780 werken overigens perfect.
Verwijderd
Ok, ik dacht die site nog nodig te hebben om mail-accounts te kunnen toevoegen. Maar dat kan dus rechtstreeks op de 9780. Tis ff wennen nog, ik kom van een Blackberry 8110 pearl.XoReP schreef op maandag 09 januari 2012 @ 12:25:
[...]
Die site is mij ook nog nooit gelukt om op in te loggen. Waarschijnlijk ook niet mogelijk.
Gewoon bij je First install setup screen zeg maar bij email accounts kijken en daar kun je ze gewoon verwijderen
Bij mij tijd geleden ook gebeurd, heb het verwijderd en weer overnieuw geïnstalleerd. Toen was het opgelost.Habs schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 01:07:
Heb zojuist geupdate naar 6.0.0.570, krijg alleen met geen mogelijkheid Whatsapp weer werkend, hij blijft hangen op bijwerken, ..restart en battery pull verhelpen het probleem niet, zijn er meer mensen met dit probleem?
Verwijderd
Verwijderd
Je moet de AppLoader gebruiken van RIM.Verwijderd schreef op maandag 20 februari 2012 @ 14:40:
Ik heb de 9780 van KPN en de blackberry desktop software van KPN gedownload. Vandaag sluit ik de blackberry aan en de vraagt om de BB te updaten naar 6.0 bundle 905. Ah mooi![]()
Update is allemaal prima verlopen na een minuutje of 20.
Alle instellingen zijn terug gezet, behalve de nederlandse taal? Staat niet meer in de opties alleen Engels, Duits, Spaans, Frans en Italiaans. Overal al gezocht op internet en forums, maar kan niets hiervan vinden.
KPN zegt een backup terugzetten, maar dat is geen oplossing vind ik. Ze geven verder geen ondersteuning.
Heeft iemand hier misschien een idee?
Verwijderd
vind het toch een kwalijke zaak, dat ze een extra app installeren zonder iets te zeggen en kan er ook totaal niets over vinden?Beste,
Dank voor je bericht.
Klopt, de app is onderdeel van de buienradar app en heeft te maken met een aantal technische zaken (onderhoud) maar had niet mee hoeven komen. We werken op dit moment aan een update van de Buienradar App waarbij tegelijkertijd deze app wordt verwijderd. Het brengt verder geen schade toe aan je Blackberry. De update is aangeboden bij Blackberry en na goedkeuring zou hij vandaag/morgen beschikbaar moeten zijn.
Excuses voor het ongemak.
[ Voor 77% gewijzigd door Archiebald op 20-04-2012 17:53 ]
Desktop: Wacom Intuos Pro | Logitech Z2300
Gadgets: iPhone 13 Mini
Earcandy: Sony WH1000XM3 & Beats Pro
Het Algemene Screen-Protector Topic
Verwijderd
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq