Een 32gb sd kaartje zit al snel op 80euro, ben je dus straks 820 euro ofzo kwijt voor een apparaat waar je niets mee kan?
In mijn ogen heeft die Samsung versie een hoop gebreken om een hit te worden, klein scherm. Weinig app's die echt goed zullen werken, de meeste zijn niet voor de grotere resolutie gemaakt?
Standaard 3G, leuk... Wat als mensen het niet nodig hebben? Bespaar je zelf 250 euro en haal een iPad 16, scheelt een hoop geld en je hebt er nog meer plezier aan?
Misschien dat het alleen wat is voor de echte geels, gaat het de iPad voorbij? Nee en laten we daar over ook eerlijk blijven, dit zal nooit z'n hit worden als de iPad. Daarnaast zijn er lang niet zoveel accessoires voor de tab als voor de iPad.
Loop eens over straat en vraag aan menig persoon wat een iPad is en ze kunnen je andwoord geven, vraag aan de mensen wat een galaxy tab is en ze zullen je raar aankijken, alleen de naam al.
Dont get me wrong, ik kraak hem niet af, ik leg alleen de goede kanten van de iPad af en ik vind dat je een overwegende keuze moet maken, technich heb ik nog niet eens naar de tab gekeken maar ik denk niet dat de accu 10 uur mee gaat.
Al die merken zijn na kopieerders, waarom hebben se de tab geen half jaar geleden op de markt gebracht! Waarom dingen op de markt brengen na Apple weer een zet heeft gedaan?..
Ben benieuwd hoe ze gaan reageren op de nieuwe MacBook air, denk dat de markt wakker geschud word...
Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!