[iPad] Ervaringen & Discussie - Deel 7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste
Acties:
  • 89.431 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18:10

Haan

dotnetter

Anoniem: 374419 schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 11:36:
er staat een , ipv een . dus het is dan 1 miljard en geen 1000
Dat is júist de reden dat ik het noemde, in Amerika worden duizendtallen namelijk gescheiden door een komma en decimalen met een punt |:(

[ Voor 4% gewijzigd door Haan op 27-10-2010 11:40 ]

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 312445

Anoniem: 374419 schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 11:36:
er staat een , ipv een . dus het is dan 1 miljard en geen 1000
Het is toch een rechtstreeks overgenomen Engelse citaat: '1,000 billion'. Dan moet jij het maar proberen te vertalen naar het Nederlands ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 04-06 11:57
Hoeveel tweakers hebben hier eigenlijk een eigen app op de appstore staan?

edit:
verplaatst naar dit topic:
[iPad] App Store Ervaringen & Discussie

[ Voor 47% gewijzigd door Gamebuster op 27-10-2010 14:42 ]

Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor de Beta testers. Ik zag net dat de eerste beta op Woensdag kwam. Dus er is nog hoop voor vandaag.
Gamebuster schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 12:40:
Hoeveel tweakers hebben hier eigenlijk een eigen app op de appstore staan?
Ja ben ik ook wel benieuwd naar.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 374419

Collega van me wel zoek maar op Recording player

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 374419 op 27-10-2010 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siebelouis
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19-06-2022
Haan schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 11:21:
[...]

Dat zeg ik toch ook? Als op die site 1,000 billion yen staat, is dat 1000 miljard (dat dan toevallig 1 biljoen is). Omdat een yen niet zo gek veel waard is tov de euro, zijn omzetcijfers in yen al snel wat hoger ;)
1,000 billion yen is exactly the same as 1,000 "miljard" yen, so you are wrong sir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Siebelouis schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 14:19:
[...]

1,000 billion yen is exactly the same as 1,000 "miljard" yen, so you are wrong sir
In het Engels is de komma een duizendtallenscheider. "1,000 billion" is Engels (amerikaans, om precies te zijn). In het Nederlands komt dat dus overeen met 1000 miljard, oftewel (toevallig) een biljoen en in het amerikaans '1 trillion'.

[ Voor 3% gewijzigd door CyBeR op 27-10-2010 14:26 ]

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 374419

okeej eigenlijk totaal niet boeiend die miljarden en biljoenen zullen we het weer over de iPad hebben ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
  • Laatst online: 04-06 11:57
Anoniem: 374419 schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 14:02:
Collega van me wel zoek maar op Recording player
Hoevaak is zijn app gedownload?
Ooit betaalde versie geprobeerd?
Reclame gemaakt?

Ik wil ervaringen van anderen horen, met name voor betaalde apps.

[ Voor 4% gewijzigd door Gamebuster op 27-10-2010 14:59 ]

Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 12-07 14:21

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

M'n YouTube app hapert de laatste dagen.
Als ik een abbonement filmpje wil bekijken dan kan ie niet genoeg bufferen om het in 1 keer te kijken.
Heeft iemand dit ook ervaren?
De speedtest.net app haalt makkelijk 15MB.
M'n wap heb ik net gereset.

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Happy2000
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Ja hier ook vooraal de HD filmpjes bufferen enorm slecht, sommigen gaan dan wel weer goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hier nog een. Bufferen is gewoon niet te doen.
HD filmpje wat op me mac perfect kan bufferen komt op de iPad niet voorbij de 15sec.

(iPad 4.2 beta3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Dat zelfde had ik gisteren ook met uitzendinggemist. Vreemd, want aan mijn iPad is niks veranderd. 3.2

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morpheus
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 09-07 21:38
Geen idee aan wat voor filmpjes het ligt, maar inderdaad gaat het bufferen soms erg slecht.

3kwp pvoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Happy2000
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Inderdaad uitzending gemist ging hier ook bufferen, normaal had ik hier nooit problemen mee.
Hier is verder ook niks veranderd op de iPad.

Terreur tegen de iPad >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online
Iedereen zit hun browsers natuurlijk op useragent te faken, zodat ze uitzendinggemist en zo kunnen kijken zonder silverlight of reclame >:)

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sopsop
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-07 14:20

sopsop

[v] [;,,;] [v]

Ik heb een vraagje: ik vertrek a.s. zaterdag op een roadtrip langs de westkust van de Verenigde Staten. Ik wil regelmatig foto's uploaden naar mijn website. (vrijwel alle hotels/motels bieden wifi aan). Mijn broer wil graag een iPad, dus die kan ik relatief cheap daar voor hem kopen.

Nu zou ik de iPad dus willen gebruiken om de foto's eerst met de cameradock op de iPad te zetten en vervolgens al die afbeeldingen in één keer (zonder aanpassingen, zoals resizen) richting mijn FTP-server te pompen.

Ik heb al het één en ander nagezocht, maar ik kom er niet uit qua apps:
* Goodreader: lijkt alleen per stuk te werken. Ik wil een lijst selecteren en dan de hele bups uploaden.
* Ftp on the Go (pro): lijkt alleen een soort locale virtuele map aan te kunnen maken waar je bestanden van je FTP-server op kunt zetten, even editten en weer terug uploaden. Zo te zien kun je niet bij de bestanden op je iPad zelf.
* Gusto: lijkt hetzelfde probleem te hebben als FTP on the Go (pro)

Iemand een idee hoe ik bovenstaand doel kan bereiken: simpel gezegd: meerdere lokale iPad bestanden uploaden via FTP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvsteyn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11-07 19:37
kmf schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 22:45:
Dat zelfde had ik gisteren ook met uitzendinggemist. Vreemd, want aan mijn iPad is niks veranderd. 3.2
Probleem had ik ook met uitzendinggemist eergisteren...tijdens het kijken slaat ineens het programma 'vast' als het ware om te bufferen...
Vervelend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexR
  • Laatst online: 08-06 09:28
sopsop schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 23:54:
Ik heb een vraagje: ik vertrek a.s. zaterdag op een roadtrip langs de westkust van de Verenigde Staten. Ik wil regelmatig foto's uploaden naar mijn website. (vrijwel alle hotels/motels bieden wifi aan). Mijn broer wil graag een iPad, dus die kan ik relatief cheap daar voor hem kopen.

Nu zou ik de iPad dus willen gebruiken om de foto's eerst met de cameradock op de iPad te zetten en vervolgens al die afbeeldingen in één keer (zonder aanpassingen, zoals resizen) richting mijn FTP-server te pompen.

* Goodreader: lijkt alleen per stuk te werken. Ik wil een lijst selecteren en dan de hele bups uploaden.
* Ftp on the Go (pro): lijkt alleen een soort locale virtuele map aan te kunnen maken waar je bestanden van je FTP-server op kunt zetten, even editten en weer terug uploaden. Zo te zien kun je niet bij de bestanden op je iPad zelf.

Iemand een idee hoe ik bovenstaand doel kan bereiken: simpel gezegd: meerdere lokale iPad bestanden uploaden via FTP.
Even iets anders: Je moet je iPad eerst aan iTunes koppelen voor je de iPad kan gebruiken.
(ik heb ook mijn iPad uit de SanFran apple-store en was een beetje teleurgesteld toen ik m niet direct kon gebruiken...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joeltje
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Dat, en wat is er mis met Dropbox? Weliswaar geen FTP, maar zou moeten werken.
Of je neemt een Flickr Pro Account, en synct die met je iPad?

Uitzending gemist werkt bij mij in zijn geheel niet. Zoieso is hij op iPod resolutie, maar 9 van de 10 streams doen bij mij niets. (WiFi only). iemand een idee? overige stream diensten werken prima (youtube bijv.)

[ Voor 43% gewijzigd door joeltje op 29-10-2010 08:22 ]

Ik heb niets te melden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
morpheus schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 22:48:
Geen idee aan wat voor filmpjes het ligt, maar inderdaad gaat het bufferen soms erg slecht.
Ja ik heb er ook last van met HD filmpjes.. Heeeel irri, kan me niet herrineren of dat eerder ook zo was :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sopsop

sopsop

[v] [;,,;] [v]

Dat koppelen aan iTunes dat kan ook in de Apple Store (ze geven aan dat ze 'm daar voor je inregelen oid)?

Dropbox is niets mis mee, maar ik heb op mijn website een photoalbum gebouwd die de foto's uit een mapje op de webserver uitleest en vervolgens zelf resized, van geolocation voorziet, etc, etc. Dat gaat niet werken met dropbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online
[message=,noline]sopsop schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 08:56[/message]:
Dat koppelen aan iTunes dat kan ook in de Apple Store (ze geven aan dat ze 'm daar voor je inregelen oid)?

Dropbox is niets mis mee, maar ik heb op mijn website een photoalbum gebouwd die de foto's uit een mapje op de webserver uitleest en vervolgens zelf resized, van geolocation voorziet, etc, etc. Dat gaat niet werken met dropbox.
Je kan die webserver natuurlijk ook een dropboxfolder uit laten lezen.

En wat betreft jouw vraag... Je kan ook kiezen om je foto's te emailen of uploaden naar picassa, flickr,etc

[ Voor 9% gewijzigd door kmf op 29-10-2010 09:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burne
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

burne

Mine! Waah!

http://itunes.apple.com/u...e-upload/id302286413?mt=8

Maar dan is nog niet duidelijk of je 'volledige' foto's kunt uploaden.

I don't like facts. They have a liberal bias.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sopsop

sopsop

[v] [;,,;] [v]

Die is volgens mij met name bedoelt om direct bij het nemen van een foto te uploaden en zo te zien kun je 'm niet onaangepast versturen.

Volgens mij is de enige tool die het zou kunnen FTP Deluxe HD: http://itunes.apple.com/u...eluxe-hd/id380981704?mt=8

Maar daar lees ik weer verhalen over dat de app vastloopt en niet verder dan twee niveau's diep kan navigeren op de ftpserver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ex87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10-07 10:44
Er staat sinds kort een app online van een blad waar ik voor freelance (zoek op Control Magazine). :) misschien interessant voor de gamers/game makers onder ons. Oude magazines zijn gratis, en de nieuwste kost een paar cent!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Harmen schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 19:58:
M'n YouTube app hapert de laatste dagen.
Als ik een abbonement filmpje wil bekijken dan kan ie niet genoeg bufferen om het in 1 keer te kijken.
Heeft iemand dit ook ervaren?
De speedtest.net app haalt makkelijk 15MB.
M'n wap heb ik net gereset.
En als je de cache van Safari eens leeggooit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen
  • Laatst online: 12-07 14:21

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Ben ik gelukkig niet de enige.
Cache legen helpt niet. Misschien dat het aan YouTube ligt?

Is er nog een beta 4 geweest of komt de final volgende week?
Laten we hopen. :>

[ Voor 31% gewijzigd door Harmen op 29-10-2010 17:38 ]

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Harmen schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 17:37:

Heb nog geen vierde beta gezien. Final volgende week lijkt me sterk want in de laatste beta zat helemaal geen airplay. Echt goed getest is deze belangrijke feature nog niet dus verwacht dat er nog wel een beta zal verschijnen met airplay erin. (als ze airplay niet tot de volgende update uitstellen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Ik heb geen airport express of appletv hier, maar afaik zat airplay er wel degelijk in? (Voor audio dan-- video zou sowieso niet werken omdat de huidige appletv-firmware geen video ondersteunt.)

[ Voor 38% gewijzigd door CyBeR op 29-10-2010 18:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Harmen schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 17:37:

Hmm, bij mij wel, maar ik doe dit dan ook regelmatig. Kun je eens een voorbeeld posten van een filmpje dat traag laad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• samo
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 13-07 14:01

samo

yo/wassup

sopsop schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 08:56:

Ik heb net even geprobeerd; ik kan mijn geimporteerdefotos niet op dropbox zetten. Die heeft alleen toegang tot mijn Saved Photos map. Zelf gebruikte ik flickr + mail. En uiteindelijk alles van de kaart importeren.

Bekend van cmns.nl | ArneCoomans.nl | Het kindertehuis van mijn pa in Ghana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:41

CyBeRSPiN

sinds 2001

Ben zelf net terug van een roadtrip uit West USA, iPad ook meegenomen :) meeste hotels hebben inderdaad (vaak gratis) wifi. Ideaal om je mail te checken of zaken uit te zoeken over je reis.
Houd er rekening mee dat het internet naar mijn ervaring vaak traaaaaaag is, weet niet hoeveel foto's je wilt uploaden, maar dat zou wellicht tegen kunnen vallen als dat meer dan 50 MB is bijvoorbeeld..

Emailen van foto's vanaf de iPad gaat trouwens erg makkelijk, kan je blog wellicht emails omzetten in postings? Meen dat dat in sommige gevallen wel werkt dmv een speciaal emailadres.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou druk aan de west kust. Ik ben ook net twee weken terug van een maandje daar. Mijn ervaring is juist dat ze in veel hotels geen gratis wifi hebben en als ze het hebben is het maar HEEEEEEL soms fatsoenlijk snel.
Meestal was me 3G Sim sneller ;)

Viel ons op dat hoe duurder het hotel hoe duurder het wifi was. Het best Western keten (mocht je er zitten) heeft wel vaak gratis wifi trouwens.

Ik kan je echt een AT&T sim aanraden. Ik had voor $25,- 2gb gekocht en dat is meer dan voldoende voor een maandje. Sim kan je eventueel bij een AT&T store ophalen en is volgensmij zelfs gratis als je hem gelijk in de winkel laat activeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sopsop

sopsop

[v] [;,,;] [v]

Dat wordt dus toch af en toe een internet cafe opsnorren om de bulk te uploaden. Mail accepteert mijn app niet (is zelfbouw en ik heb nu geen tijd meer om het in te bouwen: ik vertrek as we speak :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11-07 14:57

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Zijn er hier mensen met ervaring met de kabels om de iPad op de TV aan te sluiten?
Voor zover ik begrijp uit de verhalen op internet kun je video's en slideshows op je tv tonen vanuit programma's die dit ondersteunen.
Wat me bij de foto's niet helemaal duidelijk is, kun je alleen standaard slideshow's laten zien, of kun je de foto's ook dynamischer laten zien, zoals op de iPad zelf, dus de foto's handmatig zoomen en verschuiven en dergelijke?

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Ik heb nu wel iets raars mbt mail. Deze week heb ik mijn Outlook client op de pc voor mijn eigen e-mailadres veranderd van POP naar Exchange. Maar sindsdien kan de iPad waar dat account nog wel op POP staat geen mail voor dat account meer ophalen. Iemand een idee hoe dat kan?
Op de iPad ook het account naar Exchange omzetten is nog even geen optie omdat ik voor m'n werk al een Exchange account in gebruik heb. Hopelijk komt iOS 4 snel beschikbaar, dan is dat probleem in ieder geval ook verholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Laatst online: 00:41

CyBeRSPiN

sinds 2001

Haan schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 15:17:
Ik heb nu wel iets raars mbt mail. Deze week heb ik mijn Outlook client op de pc voor mijn eigen e-mailadres veranderd van POP naar Exchange. Maar sindsdien kan de iPad waar dat account nog wel op POP staat geen mail voor dat account meer ophalen. Iemand een idee hoe dat kan?
Op de iPad ook het account naar Exchange omzetten is nog even geen optie omdat ik voor m'n werk al een Exchange account in gebruik heb. Hopelijk komt iOS 4 snel beschikbaar, dan is dat probleem in ieder geval ook verholpen.
Ook niet als als er nog een ongelezen mail in je box zit? Kan me voorstellen dat POP alleen de ongelezen berichten ophaalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Ik heb het account maar opnieuw aangemaakt, nu lijkt ie het weer te doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DefLite
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09-07 22:13

DefLite

Why so serious?

Hoe lees je eigenlijk spoiler tags op GoT met je iPad enige wat lijkt te werken is het hele stuk kopieren en plakken.
Is er geen betere manier?

[ Voor 10% gewijzigd door DefLite op 31-10-2010 18:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11-07 14:57

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

DefLite schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 18:37:
Hoe lees je eigenlijk spoiler tags op GoT met je iPad enige wat lijkt te werken is het hele stuk kopieren en plakken.
Is er geen betere manier?
Op de view knop van de post klikken, dan krijg je de code achter de post te zien waar de tekst wel leesbaar is.
Maar handig is het niet omdat je een nieuwe pagina opent, maar een betere optie heb ik ook nog niet gevonden :/

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Helaas is dat de makkelijkste manier

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joni
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Dat kan ook door "View" te openen, eventueel in een background tab. Dat is ook niet echt geweldig, maar vind ik in ieder geval beter dan kopiëren en plakken. :)

edit:
Oops, beetje laat.

[ Voor 7% gewijzigd door Joni op 31-10-2010 18:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Ja, die functionaliteit is ook wel nogal sterk ingericht op het hebben van een muis idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online
[message=,noline]Fietsbel schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 18:38[/message]:
Helaas is dat de makkelijkste manier
Nope. Makkelijkste manier is icab gebruiken, en dan de module black&white

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DefLite
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09-07 22:13

DefLite

Why so serious?

Hmm, jammer dat het nog niet makkelijker kan : / Tijd voor een feature request :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik weet niet wie er allemaal nog wakker is maar ik zie net dat iOS4.2 gold is.
(voor alle devices)

Snel ff slapen en dan morgen op het werk maar ff uitproberen.

Inclusief een nieuw Multitask bar ding voor geluid en Airplay.

(screens van 9to5mac)
Afbeeldingslocatie: http://www.9to5mac.com/wp-content/uploads/2010/11/ios.png

Afbeeldingslocatie: http://c1138122.cdn.cloudfiles.rackspacecloud.com/4.2%20AirPlay%20-%202.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Inderdaad. Kreeg een mailtje van Apple:
iOS 4.2 SDK GM seed and iOS 4.2 GM seed are now available from the iOS Dev Center. Build, test, and compile your apps with these new releases and submit them for review so they can be ready when iOS 4.2 is available to iPad, iPhone, and iPod touch users.

Learn how you can add exciting iOS 4.2 features to your apps including the capability to print directly from iPad, iPhone, and iPod touch. iPad apps can now take advantage of multitasking, Game Center, iAd, and more.
Heh, de GM is voorzien van 't nieuwe iTunes logo in het 'connect to iTunes' scherm.

[ Voor 7% gewijzigd door CyBeR op 02-11-2010 02:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheeky
  • Laatst online: 10-05 02:01
Werkt helaas niet meer met de oude iTunes - had ik nodig voor het renderen van videos.

Draait verder lekker soepel.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13-07 12:07

Daan_

Alles op zijn tijd !!

Iemand ervaring met het browsen van RAW (CR2) files op een SD kaart. Ik heb de camera connection kit aangeschaft en Ifiles (licentie). Het browsen van jpg files zie ik kleine tumbnails alleen bij CR2 files niet. Iemand een idee hoe ik de CR2 files als redelijk formaat tumbnail kan zien vanaf de SD kaart, zonder deze op de Ipad te zetten.

Software versie op de Ipad 3.2.2 en voorzien van een jailbreak

MTB24.nl plekje op het web voor filmpjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:31
Zometeen maar de GM erop zetten. Eindelijk multitasking op iPad!

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX
  • Laatst online: 16-05 13:05

VonFoX

Las noches de Diciembre

Collega in de US heeft hem voor me gekocht! Vrijdag heb ik hem! _/-\o_ Meteen Cyberacoustics cover besteld :)

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
iOS4.2 GM draait op m'n iPad. Super! :)

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-11-2024

Tha BasZ

- niks -

Grote verbeteringen @ iPad met 4.2?

Ben zelf wel benieuwd of AirPlay een beetje werkt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Kan AirPlay nog niet testen. Heb nog geen AirPort Express of AppleTV.
Wil op korte termijn wel een AirPort Express aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Voor de mensen die er ook moeite mee hadden om de ipsw te installeren, je moet niet ALT + restore doen (zoals op sites staat), maar SHIFT + restore in iTunes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Rivanov schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 08:56:
iOS4.2 GM draait op m'n iPad. Super! :)
Ben erg benieuwd naar de resultaten, wanneer komt 4.2 vrij voor het publiek?

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Haan schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 09:16:
Voor de mensen die er ook moeite mee hadden om de ipsw te installeren, je moet niet ALT + restore doen (zoals op sites staat), maar SHIFT + restore in iTunes.
Gewoon update doen! Niet restore!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-07 07:52
Wat is nou het voordeel van Airplay tegenover de Remote applicatie??

Op dit moment stream ik de muziek vanaf mijn iMac naar mijn Airport Express en bedien dit met mijn iPhone/iPad. Met Airplay kan ik rechtstreeks van mijn iPhone/iPad streamen, maar daar staat minder muziek op..

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Rivanov schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 09:18:
[...]

Gewoon update doen! Niet restore!
Daar ben je net wat te laat mee :X

Wat is het verschil?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Met restore ben je alles kwijt. Met update behoud je alles.

@ M@cer: Het voordeel is dat je de iMac niet aan hoeft te hebben om muziek af te spelen. Het is vooral makkelijk als je video's op je iPad hebt staan en je bent bij vrienden met een AppleTV. Je kunt dan middels AirPlay jouw video streamen naar hun AppleTV.

[ Voor 68% gewijzigd door Rivanov op 02-11-2010 09:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Ik zie het ja, dat stomme ding moet nu weer 2500 mp3's gaan converteren naar AAC :O

Ik had dus op de 'check for update' knop moeten klikken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneWolf
  • Laatst online: 12-07 12:11

LoneWolf

Just a Byte

En is in de GM nog steeds de rotation lock knop naar mute veranderd ?
Ik vond het wel handig, ook het ff de vol.down vast houden om te muten.

Life is to short to mess with it... Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bart155
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12-07 22:48
Ik heb helaas alleen nog maar geluid via AirPlay en m'n Apple TV, wellicht dat er voor de Apple TV ook een update aan komt... Draait immers ook iOS....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
@Haan: je had inderdaad optionkey + Update moeten doen.

@Lonewolf: De switch is nu definitief een mute switch geworden. Alleen nog maar een softwarematige rotationlock, zoals op de iPhone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bart155 schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 09:46:
Ik heb helaas alleen nog maar geluid via AirPlay en m'n Apple TV, wellicht dat er voor de Apple TV ook een update aan komt... Draait immers ook iOS....
Ooh dat is zonde. Heb je wel een nieuwe AppleTV? Voor de oude komt de update niet had ik begrepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Beetje jammer, na installatie van iTunes beta is Outlook 2010 kapot, meteen crash na opstarten.. na system restore nog steeds :(

[ Voor 5% gewijzigd door Haan op 02-11-2010 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burne
  • Niet online

burne

Mine! Waah!

Haan schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 10:23:
Beetje jammer, na installatie van iTunes beta is Outlook 2010 kapot, meteen crash na opstarten.. na system restore nog steeds :(
Je zegt het. Beta. Dus nog niet af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bart155
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12-07 22:48
Donstil schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 10:04:
[...]

Ooh dat is zonde. Heb je wel een nieuwe AppleTV? Voor de oude komt de update niet had ik begrepen.
Ik heb een nieuwe ja.... We wachtte af...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Haan schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 09:16:
Dat is alleen voor Windows.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrisjuh_15
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 23:33

Chrisjuh_15

Facta non verba

Ik wacht nog even met 4,2 tot ie jailbreakbaar is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 323791

Heeft iemand al de kans gekregen om een iPad tegenover een Galaxy af te zetten en te kijken of deze echt zo geweldig ala iPadkiller is in de praktijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrLeeeet
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 04-07 22:32
Sinds vorige week ook in het bezit van een iPad, de 32GB WiFi uitvoering. Alleen kwam ik er sinds vandaag achter dat ik stof onder het scherm heb zitten. Wat ik overigens redelijk irritant vind.

Nu heb ik al contact gehad met de Apple reseller waar ik de iPad gekocht heb, die raadde mij aan om morgenmiddag even langs te komen.
Kijk, over het algemeen is dit niet zo'n groot probleem maar voor een gadget van een week oud, en voor die prijs lijkt het mij wel vanzelfsprekend dat ik hier gewoon een nieuwe voor krijg.

Hierbij mijn vraag: hebben hier meer mensen last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

MrLeeeet schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 14:22:

Ik niet, en gegeven dat ik er weinig over hoor vermoed ik zomaar dat 't geen wijdverspreid probleem is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burne
  • Niet online

burne

Mine! Waah!

Anoniem: 323791 schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 13:51:
Heeft iemand al de kans gekregen om een iPad tegenover een Galaxy af te zetten en te kijken of deze echt zo geweldig ala iPadkiller is in de praktijk?
Ik moest in ieder geval heel hard lachen om de prijzen. Zo stond 'ie in ik geloof Duitsland voor slechts €1000 op de prijslijst.

De eerste verhalen op sites omschrijven 'm als een hele grote telefoon waar je niet mee kunt bellen. Nul tablet-functies, geen aanpassingen aan het OS, niets. Gewoon een 7" android smartphone, die alleen vanwege z'n afmetingen te onderscheiden valt van de Galaxy S.

Wat IMHO nog eens onderstreept dat veel concurrenten niet begrijpen wat Apple nou anders maakt dan de rest van de concurrentie.

-- Verstuurd vanaf mijn iPad, halverwege Leiden en Haarlem

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MrLeeeet schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 14:22:
over het algemeen is dit niet zo'n groot probleem maar voor een gadget van een week oud, en voor die prijs lijkt het mij wel vanzelfsprekend dat ik hier gewoon een nieuwe voor krijg.

Ja lijkt me idd wel een omruilertje.

"en voor die prijs" vind ik juist dan weer niet echt een pluspunt. Je ziet juist dat de iPad super goed in de markt staat en niet echt duur is.
Een 7' Galaxy Pad kan nooit concurentie zijn voor de iPad. Misschien een 10" versie maar de 7" lijkt me erg onhandig. (dan laten we de goedkope behuizing maar niet eens noemen)
Ga anders even langs The Voice dat wordt dood gesponsord door dat ding 8)7

[ Voor 3% gewijzigd door Donstil op 02-11-2010 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrLeeeet
@CyBeR ik lees er wel het één en ander over op andere fora, maar gelukkig is het geen batch probleem.

Nu maar hopen dat ik morgen met een stofvrije iPad richting huis rij..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

MrLeeeet schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 14:40:
@CyBeR ik lees er wel het één en ander over op andere fora, maar gelukkig is het geen batch probleem.

Nu maar hopen dat ik morgen met een stofvrije iPad richting huis rij..
Je leest er ongeveer evenveel over als bij elk willekeurig ander product met een scherm.
burne schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 14:29:
[...]

De eerste verhalen op sites omschrijven 'm als een hele grote telefoon waar je niet mee kunt bellen. Nul tablet-functies, geen aanpassingen aan het OS, niets. Gewoon een 7" android smartphone, die alleen vanwege z'n afmetingen te onderscheiden valt van de Galaxy S.

Wat IMHO nog eens onderstreept dat veel concurrenten niet begrijpen wat Apple nou anders maakt dan de rest van de concurrentie.
De meeste nerds/tweakers begrijpen dat ook niet. En het ergste is dat die het nóg niet snappen als je het ze uitlegt. 'Ja maar die heeft een SD-slot en micro-USB!' krijg je dan.

[ Voor 47% gewijzigd door CyBeR op 02-11-2010 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierz
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-07 17:28
Donstil schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 14:38:

Een 7' Galaxy Pad kan nooit concurentie zijn voor de iPad. Misschien een 10" versie maar de 7" lijkt me erg onhandig. (dan laten we de goedkope behuizing maar niet eens noemen)
Ik vind de iPad al enigszins aan de kleine kant, als het nog kleiner wordt moet je alles gaan pinch-zoomen in portrait mode. En dat dat niet hoeft is juist het grote voordeel ten opzichte van een telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online
Ik moet zeggen dat de binnenkant van de galaxy er nogal slordig uit ziet vergeleken met de ipad. Niet zo zeer dat veel mensen de binnenkant zien, maar het toont wel aan hoeveel zorg er aan de ipad is geschonken.

Maar goed... de spelregels van ipad vs the world is met de komst van 4.2 natuurlijk weer veranderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12-07 20:03
CyBeR schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 14:42:
[...]

De meeste nerds/tweakers begrijpen dat ook niet. En het ergste is dat die het nóg niet snappen als je het ze uitlegt. 'Ja maar die heeft een SD-slot en micro-USB!' krijg je dan.
Hoevaak ik dat wel niet hoor.. "Maar hij heeft geen USB aansluiting!" en "Wat is het voordeel van die iPad nou tegenover een laptop?".
Dan snap je het hele principe gewoon niet en sla je de plank mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrLeeeet
Donstil schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 14:38:
"en voor die prijs" vind ik juist dan weer niet echt een pluspunt. Je ziet juist dat de iPad super goed in de markt staat en niet echt duur is.
Daar geef ik je helemaal gelijk in. Het enige wat ik hiermee bedoelde is dat we het niet over iets hebben van een paar honderd euro.

Qua prijs/kwaliteit is weer een heel ander verhaal, en daar daar ik je gelijk in dat deze zeer gunstig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

thaan schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 15:02:
Hoevaak ik dat wel niet hoor.. "Maar hij heeft geen USB aansluiting!" en "Wat is het voordeel van die iPad nou tegenover een laptop?".
Dan snap je het hele principe gewoon niet en sla je de plank mis.
Of je snapt het principe wel maar bent het er niet mee eens. Voordat je aan zelfbevestigende cirkelredeneringen gaat doen, is het verstandig om je eigen redenering niet als superieur te zien. Heb een iPad gebruikt, en weer terug gebracht: ik accepteer namelijk niet de beperkingen dat het via iTunes moet (en andere dingen die me niet bevielen; zie het vorige topic) :) .

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

gambieter schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 15:06:
[...]

Of je snapt het principe wel maar bent het er niet mee eens. Voordat je aan zelfbevestigende cirkelredeneringen gaat doen, is het verstandig om je eigen redenering niet als superieur te zien. Heb een iPad gebruikt, en weer terug gebracht: ik accepteer namelijk niet de beperkingen dat het via iTunes moet (en andere dingen die me niet bevielen; zie het vorige topic) :) .
En volgens mij heb jij in plaats ervan een telefoon gekocht. Dus laten we stellen dat je gewoon de verkeerde keus gemaakt hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burne
  • Niet online

burne

Mine! Waah!

thaan schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 15:02:
"Maar hij heeft geen USB aansluiting!" en "Wat is het voordeel van die iPad nou tegenover een laptop?".
De Galaxy Tab heeft geen USB-poort, maar een eigen aansluiting en een verloopkabel met een USB-stekker. Voor zover bekend zonder mogelijkheden voor host-poorten. En net zoals de iPad kan 'ie niet snel laden op een 'gewone' USB-poort. Er zitten maar liefst vier knoppen op de voorkant, maar verder heeft 'ie een powerknop en een volume-'rocker', een 3.5 mm jack en de eigen eigen aansluiting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 01:25

Toppe

Oké ✅

Een 32gb sd kaartje zit al snel op 80euro, ben je dus straks 820 euro ofzo kwijt voor een apparaat waar je niets mee kan?

In mijn ogen heeft die Samsung versie een hoop gebreken om een hit te worden, klein scherm. Weinig app's die echt goed zullen werken, de meeste zijn niet voor de grotere resolutie gemaakt?

Standaard 3G, leuk... Wat als mensen het niet nodig hebben? Bespaar je zelf 250 euro en haal een iPad 16, scheelt een hoop geld en je hebt er nog meer plezier aan?

Misschien dat het alleen wat is voor de echte geels, gaat het de iPad voorbij? Nee en laten we daar over ook eerlijk blijven, dit zal nooit z'n hit worden als de iPad. Daarnaast zijn er lang niet zoveel accessoires voor de tab als voor de iPad.

Loop eens over straat en vraag aan menig persoon wat een iPad is en ze kunnen je andwoord geven, vraag aan de mensen wat een galaxy tab is en ze zullen je raar aankijken, alleen de naam al.

Dont get me wrong, ik kraak hem niet af, ik leg alleen de goede kanten van de iPad af en ik vind dat je een overwegende keuze moet maken, technich heb ik nog niet eens naar de tab gekeken maar ik denk niet dat de accu 10 uur mee gaat.

Al die merken zijn na kopieerders, waarom hebben se de tab geen half jaar geleden op de markt gebracht! Waarom dingen op de markt brengen na Apple weer een zet heeft gedaan?..

Ben benieuwd hoe ze gaan reageren op de nieuwe MacBook air, denk dat de markt wakker geschud word...

Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

CyBeR schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 15:07:
En volgens mij heb jij in plaats ervan een telefoon gekocht. Dus laten we stellen dat je gewoon de verkeerde keus gemaakt hebt.
Daar gaat het niet om, het ging om de denkfout dat als je het niet eens bent met de apple-aanpak, je het niet snapt; men kan het ook snappen maar het er niet mee eens zijn, en dat is zeker zo waarschijnlijk en een minder hoogmoedige visie ;) . Voor mezelf: ik ga straks zeker naar een Android tablet kijken, waarbij ik de voordelen van een tablet heb maar niet de Apple beperkingen/opgelegde keuzes als iTunes.

Ik vind trouwens de Galaxy Tab niets, veel te duur voor die specs :) .

Geplaatst vanaf mijn HTC Desire in Nieuwegein :p

[ Voor 11% gewijzigd door gambieter op 02-11-2010 17:53 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Nog meer mensen problemen met iOS4.2 GM en Remote op de iPad?
Ik kan geen nummer meer selecteren op m'n iPad. Hij geeft dan de melding: The library cannot be found on your network. Please select another library

Als ik op m'n iMac een nummer aanzet, verschijnt deze wel in Remote op de iPad (alszijnde actief nummer) en kan ik ook gewoon het volgende nummer selecteren van dat album. Maar een nummer afzonderlijk starten via Remote gaat niet.
Heb al een keer opnieuw verbinding gemaakt met de library van m'n iMac, maar geen succes.

Zou dit liggen aan iTunes 10.1 beta?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheeky
  • Laatst online: 10-05 02:01
http://www.engadget.com/2...amsung-galaxy-tab-review/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Haha.
"kom jongens wel bij pappa blijven"

Afbeeldingslocatie: http://www.blogcdn.com/www.engadget.com/media/2010/10/galaxytab21.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09-07 15:12
Welke Nederlandse tijdschriften zijn er als e-book te lezen ? Heb nu de volgende tijdschriften op me ipad

Playboy - laatste 12 nummers
Quest - laatste 24 nummers
Computer idee
Autoweek
Computer idee
Computer chip

Iemand die nog meer leuke tijdschriften weet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Ik ben niet erg te spreken over de wifi kwaliteit na de update. Het is merkbaar trager, bijv. in flipboard zie je alle vakjes stukje bij beetje worden geladen, terwijl dat altijd heel snel ging. Ook laden van websites gaat trager, en soms werkt de verbinding zelfs pas weer na uit- en aanzetten van wifi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• van_doorn
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-02 15:10
Versteegrob schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 18:32:
Welke Nederlandse tijdschriften zijn er als e-book te lezen ? Heb nu de volgende tijdschriften op me ipad

Computer idee
Autoweek
Computer idee
Computer chip

Donald Duck d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Versteegrob schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 18:32:

Computer idee
Autoweek
Computer idee
Computer chip

Zijn dat echt iPad tijdschriften ofscans? (behalve de Autoweek dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09-07 15:12
Hoe bedoel je ? Zijn PDF bestanden dus perfect te lezen. Heb er nu een stuk of 80 op me iPad, leuk voor in de trein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Versteegrob schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 19:36:
Hoe bedoel je ? Zijn PDF bestanden dus perfect te lezen. Heb er nu een stuk of 80 op me iPad, leuk voor in de trein.
Nou ik bedoelde dus juist geen FDF bestanden. Zie graag wat meer tijdschriften gemaakt voor de iPad (interactief enz) ipv gedigitaliseerde analoge meuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoiLive
  • Laatst online: 30-06 02:49
Donstil schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 19:51:
[...]

Nou ik bedoelde dus juist geen FDF bestanden. Zie graag wat meer tijdschriften gemaakt voor de iPad (interactief enz) ipv gedigitaliseerde analoge meuk.
Het hoeft van mij nog niet eens echt interactief te zijn. Ik zou al blij zij als ze de tekst op een mooie manier opmaken en de manier van lezen aanpassen. De manier waarop artikelen te lezen zijn in bijvoorbeeld Nature_HG (toen een gratis editie over "the human genome") is heerlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online
Hmm.. Net ios4.2 gm er op gezet. Is het toetsenbord nou smaller geworden? Of lijkt het maar zo met de sterkere drop shadow?

Balen dat ipadgames dus geen statesave hebben.. Die moeten dus nog geüpdatet worden. Gelukkig dat icab en andere universal apps wel multitask ondersteunen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sopsop

sopsop

[v] [;,,;] [v]

sopsop schreef op zaterdag 30 oktober 2010 @ 06:10:
Dat wordt dus toch af en toe een internet cafe opsnorren om de bulk te uploaden. Mail accepteert mijn app niet (is zelfbouw en ik heb nu geen tijd meer om het in te bouwen: ik vertrek as we speak :) )
Inmiddels een ipad aangeschaft. Wat een domper. Importeer je eerst de foto's naar je iPad met de cameraconnector, blijkt alles te zijn geresized na de import. Al mijn foto's verneukt. Daarnaast is de wifi ontvangst dramatisch. Ben blij dat mijn broer 'm wilde hebben en niet ik. Heb nu maar een netbookje erbij aangeschaft en ik heb ineens geen problemen met wifi. Alles gewoon retestrak en stabiel.

En om mijn eerdere probleem aan te stippen: ftp-upload vanaf de iPad is geen succes. Verschillende ftp-progjes geprobeerd. Allemaal ruk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online
sopsop schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 20:41:
[...]

Inmiddels een ipad aangeschaft. Wat een domper. Importeer je eerst de foto's naar je iPad met de cameraconnector, blijkt alles te zijn geresized na de import. Al mijn foto's verneukt.
Ehm.. je weet dat je je ipad op je pc kan aansluiten en dat je dan al je geimporteerde foto's onaangetast in een eigen folder zit? Wat in de foto-app zit is enkel om te kijken?

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.