Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ik heb de volgende boeken:Chester schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 15:38:
Zijn er mensen hier die de boeken hebben gelezen? Ik zat er aan te denken om de 2 archive boeken te halen, maar lees hier en daar dat ze erg simplistisch zijn geschreven...
- Warcraft: Day of the Dragon
- Warcraft: Lord of the Clans
- Warcraft: The Last Guardian
- Warcraft: War of the Ancients Trilogy:
- The Well of Eternity
- The Demon Soul
- The Sundering
- World of Warcraft: Night of the Dragon
- World of Warcraft: Tides of Darkness
- World of Warcraft: Rise of the Horde
- World of Warcraft: Sunwell Trilogy
- World of Warcraft: Cycle of Hatred
- World of Warcraft: The Shattering
- World of Warcraft: Stormrage
[ Voor 4% gewijzigd door Zeror op 26-10-2010 09:52 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Linkje kan altijdprutser001 schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 09:40:
[...]
Heb je misschien een armory linkje ofzo, ik wil weleens weten wat anders is, ik zie dat Armory bij mij een aantal glyphs niet weergeeft maar ze zijn er wel. Het probleem is dat ik niet de enige ben die er last van heeft, een vriend van mij die ook een Warrior/Paladin heeft ziet het probleem ook, we zijn zelfs weze oefenen op een aantal van die 5man groupquest elites in icecrown om te kijken of hij z'n TPS omhoog kon krijgen. Waar hij 1 van de betere Warrior/Paladin tanks was in ICC10/25 is het nu gewoon ruk. Ik heb zoiezo een hoop contacten en een hoop geven aan dat single target geen probleem is en de TPS daar gewoon goed is maar met ~5 mobs en AE is geen beginnen aan. Dat terwijl hij met z'n paladin geen probleem ondervindt.
Natuurlijk moet een tank wel de mogelijkheid krijgen om z'n threat op te bouwen maar na ~5-10 seconden dat er gelijk 1 wegloopt zodra dps begint is toch niet goed. Wat me zoiezo opvalt is dat de dps bij een paladin een stuk hoger ligt als het om AE threat gaat ~3200, terwijl een warrior in meeste gevallen 2000 doet op dezelfde trashpacks in dezelfde gear.
Ik weet dat mijn warrior/paladin geen super gear hebben want het was eigenlijk meer voor snelle random hc queues en ik gebruikte mijn emblems hoofdzakelijk voor mijn dps sets.
In ander nieuws, gisteravond weer 10 x HH gedaan en ik geloof 2 keer Reins, 5 squashlings, 6 hallowed helm en een lading masks. Juist het karakter waar ik de Reins/squashling op wil hebben krijgt ze maar niet deze hoeft alleen de Squashling nog voor de achievement. Ik spaar in ieder geval alles op en hoop dat er een vriendelijke gm is die het wil transferren naar eventuele andere toons aangezien ik nu 4 mounts in mijn bank heb liggen en in totaal geloof ik 8 squashlings. Zoiezo is de 'Pumpkin crash' nogsteeds niet verholpen, het valt me op dat het vooral op mijn paladin/priest en mage een crash oplevert terwijl ik op m'n andere toons geen enkel probleem ondervindt, en toch gebruik ik dezelfde addons op al mijn toons.
Ik had er in het begin ook erg veel last van om agro te houden.. vooral waar ik vroeger erin kon chargen en met 1 thunderclap alles op me had zitten is het nu anders (Thunderclap is nogal generfed).
Zijn een aantal zaken die goed kunnen helpen met aoe threat
Blood and Thunder:
Rend eerst een group en doe hierna direct een thunderclap. Op deze manier heb je genoeg dmg op alle units om je heen (initiate threat). Alle mobs hebben een dot op ze, dus heb je iig altijd een beetje agro lopen.
Na de Rend + thunderclap is shockwave de 3e ability die ik gebruik. Alle mobs zijn gestunt (extra threat) en daarnaast staan ze stil.
Als ze stil staan probeer ik elke mob 1x de devastaten. Daarnaast heb ik een glyph die een nearby target ook devastate (sunder armour). Door did 3x te doen, heb je best kans dat alle mobs 3 stacks sunder armour hebben..
Hierna zo veel mogelijk cleaven en thunderclappen (door te thunderclappen blijven alle rend's ook doorlopen)
Maar over het algemeen kan ik deze rotatie 1x doen en dan ligt alles al
en jah, taunt gebruik ik ook nogsteeds tussendoor als er een dps'er ff singletarget helemaal los gaat.
Blood and Thunder heeft iig veel agro problemen voor me opgelost.. twas alleen wel ff wennen om ipv thunderclap nu met rend te openen. Maar als je dat een beetje onder de knie hebt, komt dat wel goed
(en jah, single target (bosses e.d.) is nogsteeds erg easy voor een warrior.. revenge ftw
13:37
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt
Probeer het eens op HM, dan weet je pas wat een kleine foutmarge isSinergyX schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 09:49:
Gister 5 pogingen gedaan op LK, was wel grappig maar ik had eigelijk veel meer verwacht van het gevecht. Goed, bizar kleine foutmarge, ik was de aangewezen enrage-remover, dacht dat de beste try tot 31% was ofzo (dps en valkyr, dat ging niet zo samen).
World of Warcraft Beyond the Dark Portal is wat mij betreft ook een aanrader om te lezen. Wel is het boek meer op pre TBC gericht. Hoofdrolspelers kan je terugvinden op de brug in StormwindRakkerzero schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 09:50:
[...]
Ik heb de volgende boeken:De volgende 6 boeken staan nog op mijn verlanglijstje:
- Warcraft: Day of the Dragon
- Warcraft: Lord of the Clans
- Warcraft: The Last Guardian
- Warcraft: War of the Ancients Trilogy:
- The Well of Eternity
- The Demon Soul
- The Sundering
- World of Warcraft: Night of the Dragon
- World of Warcraft: Tides of Darkness
- World of Warcraft: Rise of the Horde
- World of Warcraft: Sunwell Trilogy
- World of Warcraft: Cycle of Hatred
- World of Warcraft: The Shattering
- World of Warcraft: Stormrage
Verwijderd
Avenger's shield.prutser001 schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 17:05:
[...]
Ik doe bijna hetzelfde maar start meestal met 'dat vliegende schild' (Mijn god wat ben ik slecht met namen) als het om AE gaat gooi ik dan Consecration neer en laat ze naar me toe komen, dan 'Holy Wrath?' -> dat hamertje, en zoiezo heb ik nu Crusader strike ook in de rotatie zitten, heb ik 3 holypower 'Avenging Shield' oid.. Paladin
Gezien de rotation voor AOE op dit moment @ 80: avenger's shield (pull) > hammer of the righteous > judgement > hammer of the righteous > holy wrath > hammer of the righteous > shield of the righteous, etc. Hoef je consecration nu eigenlijk nooit te gebruiken als Grand Crusader af en toe proc't. (misschien zelfs wel zonder, maar ik vind het een meesterlijke talent)
Gisteren trouwens eens gepvp'd op mijn protadin met 0 resilience. Ik moet zeggen dat ik me in een bg nog kranig kan houden. Word of glory verdubbelt je overlevingskansen min of meer. In duels is het wat anders! Duurt het bij jullie op de server ook zo lang met de battleground queues? (@ ragnaros)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2010 10:11 ]
Het komt er voor mij voornamelijk op neer eigenlijk dat als ik ergens een Warcraft boek tegenkom die ik nog niet heb, die gewoon meeneem, maar de boeken die ik eerder genoemd heb wil ik nog wel lezen.deadsy33 schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 10:08:
[...]
World of Warcraft Beyond the Dark Portal is wat mij betreft ook een aanrader om te lezen. Wel is het boek meer op pre TBC gericht. Hoofdrolspelers kan je terugvinden op de brug in StormwindOwja...en Deathwing zit er ook in.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Verwijderd
Vergeet revenge ook niet bij aoe tanken. Met de talent raak je ook nog een extra mob wat voor veel threat zorgt.Nibbz schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 09:57:
[...]
......
(en jah, single target (bosses e.d.) is nogsteeds erg easy voor een warrior.. revenge ftw)
Verwijderd
Net goed nieuws ontvangen! Ben accepted in een top guild op de realm Vashj! Nu kan ik niet meer wachten op Cataclysm!!!!
verrek inderdaadVerwijderd schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 10:16:
[...]
Vergeet revenge ook niet bij aoe tanken. Met de talent raak je ook nog een extra mob wat voor veel threat zorgt.
Tis op 10 man zoiezo geen rocket sienceSinergyX schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 09:49:
Gister 5 pogingen gedaan op LK, was wel grappig maar ik had eigelijk veel meer verwacht van het gevecht. Goed, bizar kleine foutmarge, ik was de aangewezen enrage-remover, dacht dat de beste try tot 31% was ofzo (dps en valkyr, dat ging niet zo samen).
Daarna maar weer alle characters door HH gestuurd, weinig interessante drops. Mijn warlock nog een destro spec gegeven, zelfs met wat aankloten met wat spells trek ik al ruim 1k DPS meer dan mijn demo spec (5 tegen 6k dps). Als destro, gebruik je uberhaubt nog Agony of Corruption? Als Demo moet je iig Corruption hebben voor molten core. Verder moet ik denk om gaan gemmen/reforgen, begreep vanuit een guide dat Demo meeste baat heeft bij haste, dus alle 10int/10spirit gems maar omzetten
Hoelang duurt het gevecht 5/10 minutjes ?
Dagboek : niks bijzonders gedaan behalve wat ulduar
Je kan er een hoop vinden op Bol.comVerwijderd schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 10:16:
Heeft iemand een betrouwbare site waar je die Warcraft boekjes kan kopen?
[ Voor 21% gewijzigd door Zeror op 26-10-2010 10:27 ]
Vind het gros van ICC een stuk simpeler geworden door de stamina verandering. ProffPutri was vaak een groene ooze explosive 1shot-wonder als je niet genoeg mensen om je heen heb, maar met iedereen nu ver over de 30k, soms wel 40k, gebeuren 1shots amper meer.Inferno schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 10:05:
[...]
Probeer het eens op HM, dan weet je pas wat een kleine foutmarge is
Ach ja, het was leuk om een keer te zien, mischien dat ze vanavond nog een poging wagen.
Wel opmerking, priest liep nonstop te zeuren over 'lage dps' (dacht laagste was 7.4 en hoogste op 9.8k) maar toen ik aanhaalde dat het cijfers niets zegt zonder totale dmg done, was ik volgens hem klassiek voorbeeld van een huntard.
Langste gevecht was krap 6 minuten, het continue weer teruglopen (fuck blizz met die ghostmounts), het krijgen van nieuwe mensen na een ragequit, de random DC's, per saldo heb ik in de wacht tijd 7 wedstrijden in Fifa 2011 kunnen spelen.Mektheb schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 10:26:
Tis op 10 man zoiezo geen rocket sience, en met de buff al helemaal niet.
Hoelang duurt het gevecht 5/10 minutjes ?
[ Voor 23% gewijzigd door SinergyX op 26-10-2010 10:31 ]
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ow dat klinkt als een standaard pug jaSinergyX schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 10:28:
[...]
Vind het gros van ICC een stuk simpeler geworden door de stamina verandering. ProffPutri was vaak een groene ooze explosive 1shot-wonder als je niet genoeg mensen om je heen heb, maar met iedereen nu ver over de 30k, soms wel 40k, gebeuren 1shots amper meer.
Ach ja, het was leuk om een keer te zien, mischien dat ze vanavond nog een poging wagen.
Wel opmerking, priest liep nonstop te zeuren over 'lage dps' (dacht laagste was 7.4 en hoogste op 9.8k) maar toen ik aanhaalde dat het cijfers niets zegt zonder totale dmg done, was ik volgens hem klassiek voorbeeld van een huntard.
[...]
Langste gevecht was krap 6 minuten, het continue weer teruglopen (fuck blizz met die ghostmounts), het krijgen van nieuwe mensen na een ragequit, de random DC's, per saldo heb ik in de wacht tijd 7 wedstrijden in Fifa 2011 kunnen spelen.
Misschien al ergens neergemikt, (ben aan ht bijlezen na een paar dagen afwezig)-ko- schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 20:37:
Wellicht een stomme vraag, maar na een tijdje spelen vraag ik me toch af welke addons handig zijn voor een levelende Warrior...
Vroeger had ik altijd Questhelper maar dat is tegenwoordig helemaal in de client geintegreerd. Ik wilde Cartographer downloaden maar ik zie dat die al een jaar niet meer geupdated is op Curse.
nooblet vraagje, maar ben er even uit geweest.
http://www.yabsearch.nl/search/zygor
Thunderclap en rend is een lastige om mee te openen. De beide abbilities kosten redelijk wat tijd. De rend is een soort van Dot waardoor je later pas profijt hebt. Als een overenthousiaste dps direct zijn aoe begint te knallen dan ben je de targets kwijt. Thunderclap, shockwave, demo shout vind ik persoonlijk een betere opening.Nibbz schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 09:57:
[...]
Blood and Thunder heeft iig veel agro problemen voor me opgelost.. twas alleen wel ff wennen om ipv thunderclap nu met rend te openen. Maar als je dat een beetje onder de knie hebt, komt dat wel goed
Glyph of cleaving heeft mij ook veel opgeleverd. Lekker goedkope glyph maar raakt steeds een target extra.
http://hawvie.deviantart.com/
Misschien maar eens kijken geloof niet dat ik rend gebruik nu, maar dan heb ik behalve wat 'test' runs nog geen noemenswaardige raid getanked, enige wat ik atm doe is HH en dan log ik meestal weer of ga naar me DK op Vek'nilash om nog ff een half leveltje mee te pikken.Nibbz schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 09:57:
[...]
Linkje kan altijdTauren Protection Warrior: Epicz (in OS spec + gear
)
Ik had er in het begin ook erg veel last van om agro te houden.. vooral waar ik vroeger erin kon chargen en met 1 thunderclap alles op me had zitten is het nu anders (Thunderclap is nogal generfed).
Zijn een aantal zaken die goed kunnen helpen met aoe threat
Blood and Thunder:
Rend eerst een group en doe hierna direct een thunderclap. Op deze manier heb je genoeg dmg op alle units om je heen (initiate threat). Alle mobs hebben een dot op ze, dus heb je iig altijd een beetje agro lopen.
Na de Rend + thunderclap is shockwave de 3e ability die ik gebruik. Alle mobs zijn gestunt (extra threat) en daarnaast staan ze stil.
Als ze stil staan probeer ik elke mob 1x de devastaten. Daarnaast heb ik een glyph die een nearby target ook devastate (sunder armour). Door did 3x te doen, heb je best kans dat alle mobs 3 stacks sunder armour hebben..
Hierna zo veel mogelijk cleaven en thunderclappen (door te thunderclappen blijven alle rend's ook doorlopen)
Maar over het algemeen kan ik deze rotatie 1x doen en dan ligt alles al
en jah, taunt gebruik ik ook nogsteeds tussendoor als er een dps'er ff singletarget helemaal los gaat.
(en jah, single target (bosses e.d.) is nogsteeds erg easy voor een warrior.. revenge ftw)
Ik geef toe dat Blizz tanken 'interessanter' gemaakt heeft maar dat ze AE threat zo vernaggeld hebben vondt ik niet echt nodig. Denk zoiezo dat als je 1 of 2 lvl 80's hebt het een stuk makkelijker is om 'over te stappen' en sneller te wennen dan als je er 10 hebt die je dan ook nog eens redelijk actief speelt.
Ik zie dat jouw offspec set dus ook nog crit gems heeft
Twijfel atm alleen een beetje met welke toon door te gaan naar Cata, ik zat zelf te denken om met mijn DK te gaan aangezien die een dps/tank set heeft die niet onaardig zijn. Priest is ook niet onaardig aangezien ik gemiddeld net zo goed heal in 'dps set' als menig healer in 'heal set'. Ik race waarschijnlijk mijn DK en Priest naar 85, heb zoiezo nog 8 andere over waarmee ik rustig aan kan gaan questen.
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
Dat is zeker waar. Maar ik pull altijd nog wel redelijk snel (1 mob nog up, met 40% hp.. en ik sta alweer bij de volgende pack) daardoor geef ik dps'ers niet de mogelijkheid om vanaf seconde 1 los te gaan. Dan zit ik er al wel een aantal seconden op, threat te genererenHawVer schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 10:54:
[...]
Thunderclap en rend is een lastige om mee te openen. De beide abbilities kosten redelijk wat tijd. De rend is een soort van Dot waardoor je later pas profijt hebt. Als een overenthousiaste dps direct zijn aoe begint te knallen dan ben je de targets kwijt. Thunderclap, shockwave, demo shout vind ik persoonlijk een betere opening.
Glyph of cleaving heeft mij ook veel opgeleverd. Lekker goedkope glyph maar raakt steeds een target extra.
Zo de snelheid erin houden is voor mij fijn, en voor de rest van de party (natuurlijk wel de healer in de gaten houden.. als die een beetje slacked.. mja moet ik oppassen
hehe jah, niet meer de moeite waard om voor een paar weken veel gold in nieuwe gems te stoppen..prutser001 schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 10:58:
[...]
Ik zie dat jouw offspec set dus ook nog crit gems heeftik moet bij mij ook nog alles omgooien naar str, maar ik heb het idee dat dat nu zonde is aangezien je in Cata toch redelijk snel gear verandert en ik atm ff een beetje weinig gold heb om dan ~19 x 20str gems a 150gold te kopen.. mwah..
[ Voor 29% gewijzigd door Nibbz op 26-10-2010 11:01 ]
Glyph of cleaving heb ik uitgesteld naar lvl 50, gebruik nu victory rush. Boel veel self healing op de trash maakt het randommen best makkelijk, en bij solo'en kan je ook lekker doorknallen
We spend our years as a tale that is told
vorige week trouwens arms spec geprobeerd (omdat fury nogal zoog met de dps).. maar als arms had ik ook blood en thunder gespec'ed.. ging icc25 in.. en damn! wat gaat rend dan hard zeg!Dutchman! schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 11:09:
Twee global cooldowns voor een rend op alle trashmobs, dat is toch een mooie manier om threat te bouwen op mobs die je (nog) niet getarget hebt. Als er eentje gaat wandelen blijft de threat met dank aan de rend in ieder geval lopen. Ben met een prot warrior projectje bezig zo nu en dan, lvl 43 nu, zonder shockwave toch wel je beste optie. Charge -> Rend -> Thunderclap als opening werkt best. Heb nog te weinig ervaring om goed in te schatten wat dan handig wordt, cleave een boel, shieldslam en revenge op cooldown. Hangt een beetje van de rage af. Dungeon bazen open ik wel met wat devestates.
Glyph of cleaving heb ik uitgesteld naar lvl 50, gebruik nu victory rush. Boel veel self healing op de trash maakt het randommen best makkelijk, en bij solo'en kan je ook lekker doorknallen. Op zich bevalt het warrior tanken me wel, lekker grote toolbox die alleen nog maar gaat groeien. (zoveelste alt, dit keer om nog eens de Alliance kant van Vanilla te zien voor Cata. Human warrior Alteru die ik lang geleden op Darkspear ben gestart)
Rend, Thunderclap, SweepingStrikes, Cleave en toen Bladestorm... teveel nummertjes om weergeven
muhahaah dat ga ik uitproberen op mn beartankJBplap schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 23:14:
[...]
Hoef je niks vantevoren voor te clearen,
zorg wel dat je healer/tank goed in de gear zit en oplet met AoE.
Door het gat is Krystallus te pullen, en alles komt dan naar je toegerend,
AoE spam FTW!
*kan mogelijk de groep wipen*
Overigens: gebruiken de druids hier nog de Glyph of Frenzied Regeneration, en zoja, in welke omstandigheden? Met de nieuwe werking van deze glyph issie erg leuk geworden voor raids, maar in 5mans heb ik eigenlijk toch liever de directe self healing ipv de increased heal effect.
Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.
Ik had juist totaal verschillende ervaringen dan jij, ja met DK is tanken nu ietsje lastiger dan voorheen, wat ik probeer is elk type rune te gebruiken en dan minimaal 1-2 RPdumps voor je aan je overige 3 begint, dan heb je namelijk max profijt van evt runes die proccen (moeten op cd zijn), en meteen gebruiken natuurlijk. Met wat mazzel hier en daar en een continue geprocte Rune Strike zou je bijna al je GCDs op moeten vullen.prutser001 schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 10:58:
Misschien maar eens kijken geloof niet dat ik rend gebruik nu, maar dan heb ik behalve wat 'test' runs nog geen noemenswaardige raid getanked, enige wat ik atm doe is HH en dan log ik meestal weer of ga naar me DK op Vek'nilash om nog ff een half leveltje mee te pikken.
Ik geef toe dat Blizz tanken 'interessanter' gemaakt heeft maar dat ze AE threat zo vernaggeld hebben vondt ik niet echt nodig. Denk zoiezo dat als je 1 of 2 lvl 80's hebt het een stuk makkelijker is om 'over te stappen' en sneller te wennen dan als je er 10 hebt die je dan ook nog eens redelijk actief speelt.
Ik zie dat jouw offspec set dus ook nog crit gems heeftik moet bij mij ook nog alles omgooien naar str, maar ik heb het idee dat dat nu zonde is aangezien je in Cata toch redelijk snel gear verandert en ik atm ff een beetje weinig gold heb om dan ~19 x 20str gems a 150gold te kopen.. mwah..
Twijfel atm alleen een beetje met welke toon door te gaan naar Cata, ik zat zelf te denken om met mijn DK te gaan aangezien die een dps/tank set heeft die niet onaardig zijn. Priest is ook niet onaardig aangezien ik gemiddeld net zo goed heal in 'dps set' als menig healer in 'heal set'. Ik race waarschijnlijk mijn DK en Priest naar 85, heb zoiezo nog 8 andere over waarmee ik rustig aan kan gaan questen.
Als Blizz nu eens van z'n luie reet komt en de RS aanpassing doorvoert zoals de bedoeling ook was, nu is ie nog steeds afhankelijk van dodge/parry en dat gaat eruit met de beta. Waarom dat nu nog niet is weet ik ook niet maar het kan nu behoorlijk irritant zijn ja een bar vol RP en dan geen procs, dat je maar 2 (sucky dmg) DC's kan doen en geen runes proct ipv een paar fatsoenlijke RS's -.-
Op m'n warrior is TC idd flink generfed, TC+SW en alles plakte voorheen als lijm, nu moet ik echt wel de rend truc samen met cleave en tabbend goed ShSlam/Revenge/Deva. Singletarget gaat de threat helemaal nergens over. Ik zat in een 10 man ICC zondag en had standaard 20k TPS op bosses als Rotface, Festergut, etc. waarbij ik eigenlijk vrijwel steeds tussen de 20 en 30k TPS fluctueerde (gem. 25k dus geen tricks geen MD). Dit haal ik zelfs op m'n veel beter gegearde DK misschien maar net als ik echt goed m'n best doe. Misschien had je lag ofzo? Of veel rage problemen op een of andere manier? Hou ShSlam/Revenge/SW/HS op cd, de rest vullen met Devastate
[ Voor 7% gewijzigd door porn* op 26-10-2010 11:29 ]
Bnet pindle#2913
Ben zelf nagenoeg gestopt met tanken, eigelijk alleen nog maar random normals, e-peen dps die geen moment de tank even agro wil laten opbouwen kwam ik iets te vaak tegen in heroics. Paladin is over naar Holy (erg leuk), warrior is Fury/Arms (goed, arms wil nog niet echt lukken), DK is unholy/frost geworden (gogo super ghoul!) en druid is resto/balance (tree form shoots green balls HOOO!!!!).
[ Voor 42% gewijzigd door SinergyX op 26-10-2010 11:37 ]
Singletarget kan het nog wel uitmaken (voornamelijk door devestate), maar aoe niet echt denk ik (AoE abilities schalen niet met weapondamage dacht ik bij prot)SinergyX schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 11:32:
Ligt de threat van warrior ook niet enorm aan het wapen en je AP? Ik ging van een quest blue naar 219 uit FoS, werd meteen een stuk fijner om agro vast te houden. Dan nog verlies ik bijna nonstop agro aan de 'grote jongens', meer dan taunt op cooldown houden was er niet van te maken.
Ben zelf nagenoeg gestopt met tanken, eigelijk alleen nog maar random normals, e-peen dps die geen moment de tank even agro wil laten opbouwen kwam ik iets te vaak tegen in heroics.
Single idd best belangrijk nog, mijn ilvl 251->264 upgrade was merkbaar laat ik het zo zeggen. Voor AoE tanking, veel minder, maar nog steeds een beetje door bijv. Cleave (onderschat de dmg die dat doet, zelfs in prot, niet tegenwoordig!). Pak evt. lekker een 264 dps 1HNibbz schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 11:39:
[...]
Singletarget kan het nog wel uitmaken (voornamelijk door devestate), maar aoe niet echt denk ik (AoE abilities schalen niet met weapondamage dacht ik bij prot)
[ Voor 3% gewijzigd door porn* op 26-10-2010 11:52 ]
Bnet pindle#2913
PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7
je kon nu toch ook ilvl 264 pvp wapens kopen voor honor?.. pak daar een one handed dps wapenporn* schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 11:52:
[...]
Single idd best belangrijk nog, mijn ilvl 251->264 upgrade was merkbaar laat ik het zo zeggen. Voor AoE tanking, veel minder, maar nog steeds een beetje door bijv. Cleave (onderschat de dmg die dat doet, zelfs in prot, niet tegenwoordig!). Pak evt. lekker een 264 dps 1H
*Evil laugh Muwahahahahaha
AckisRecipeList werkt voor mij in 4.0.1Conscience NL schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 11:59:
Volgens mij vroeg iemand dit al eens eerder, misschien dat ik over het antwoord gelezen heb: Is er al een update van Recipe Radar of een ander soort addon die ook Recipes trackt? Want Recipe Radar werkt niet meer in 4.0.1
Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux
Daar ben ik nu voor aan het sparen, minimaal verlies aan dodge/parry en wat str, maar DPS van zo'n 1h gaat gewoon mijn oude ilvl200 2-hander voorbijNibbz schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 12:01:
[...]
je kon nu toch ook ilvl 264 pvp wapens kopen voor honor?.. pak daar een one handed dps wapen
http://www.wowhead.com/item=44249 met 169
http://www.wowhead.com/item=51447 met 226
Maar is het dan slimmer om een 1,5 speed te nemen, of juist een 2,6? Gezien meeste attacks nu instant casts zijn, Devastate geeft immers een 150% weapon damage waar je dus met een 2,6 speed meer damage zou doen -> meer threat?
http://cata.wowhead.com/item=51525
Deze lijkt me ook leuk, is zo'n axe die op je rug zit ipv aan je zij
[ Voor 7% gewijzigd door SinergyX op 26-10-2010 12:52 ]
Ik heb een tijdje met Nighttime getankt. Ging prima. Veel geklaag natuurlijk. Nu heb ik falrics wrist chopperNibbz schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 12:01:
[...]
je kon nu toch ook ilvl 264 pvp wapens kopen voor honor?.. pak daar een one handed dps wapen
Oh, ik dacht dat alle tank-classes een (enorme) single target TPS boost hadden gekregen. Blijkbaar DK's dus niet? Weet wel dat het verschil (aoe <> single target) nu wel bizar is, waar ik met veel pijn en moeite nukende DPS voor kan blijven bij trash, is het zó simpel om single target threat te houden (piek op level 71 op bijna 6k TPS).porn* schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 11:27:
[...]
Op m'n warrior is TC idd flink generfed, TC+SW en alles plakte voorheen als lijm, nu moet ik echt wel de rend truc samen met cleave en tabbend goed ShSlam/Revenge/Deva. Singletarget gaat de threat helemaal nergens over. Ik zat in een 10 man ICC zondag en had standaard 20k TPS op bosses als Rotface, Festergut, etc. waarbij ik eigenlijk vrijwel steeds tussen de 20 en 30k TPS fluctueerde (gem. 25k dus geen tricks geen MD). Dit haal ik zelfs op m'n veel beter gegearde DK misschien maar net als ik echt goed m'n best doe. Misschien had je lag ofzo? Of veel rage problemen op een of andere manier? Hou ShSlam/Revenge/SW/HS op cd, de rest vullen met DevastateWeet eigenlijk nog niet zeker of het betere threat is om rend up te houden maar vermoed van wel.
Hmm... geeft die ook op de minimap vendors aan die recipes verkopen?
Ze hebben allemaal een boost van 100 -> 200% base threat gekregen, maar ook nerfs op bepaalde abilities (met name AoE als thunderclap maar ook singletarget zoals de ex-IcySlam van DKs). Het is dus niet gek dat nu netto singletarget nu flink gebuffed is en (ik het idee heb dat) AoE wat generfed isgaragaholic schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 13:04:
[...]
Oh, ik dacht dat alle tank-classes een (enorme) single target TPS boost hadden gekregen. Blijkbaar DK's dus niet? Weet wel dat het verschil (aoe <> single target) nu wel bizar is, waar ik met veel pijn en moeite nukende DPS voor kan blijven bij trash, is het zó simpel om single target threat te houden (piek op level 71 op bijna 6k TPS).
DK-warrior, single target, laat ik het zo stellen: op m'n DK doe ik 20-25k tps in vergelijkbare omstandigheden zonder m'n cds te gebruiken (Dancing rune weapon), op m'n warrior doe ik dat minimaal en zijn gear is zeker 10-15 ilvls lager.
Maarre ja, ik had een 13 en 14k dps (singletarget bossfights) destro lock en fury warrior bij me... ze zaten misschien op de helft van m'n threat na 1-2 minuten
Edit: is maar goed ook toen ik op m'n warlock merkte dat ik zo gemakkelijk 12-13k TPS sustained deed was ik al erg bang voor de toekomst... nu wat gerustgesteld.
[ Voor 6% gewijzigd door porn* op 26-10-2010 13:14 ]
Bnet pindle#2913
Nee, maar er zit wel een scan button in, zodat je precies ziet wat je mist en waar het te verkrijgen is of dropt.Conscience NL schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 13:10:
[...]
Hmm... geeft die ook op de minimap vendors aan die recipes verkopen?
heb zelf het tank wapen wat van putri dropt.. dit is een 1,6 en idd met een 2,6 zouden alle abilities al harder moeten gaan omdat je weapondamage veel hoger is. Van auto attack moet een warrior tank het toch niet hebben.SinergyX schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 12:47:
[...]
Daar ben ik nu voor aan het sparen, minimaal verlies aan dodge/parry en wat str, maar DPS van zo'n 1h gaat gewoon mijn oude ilvl200 2-hander voorbij
http://www.wowhead.com/item=44249 met 169
http://www.wowhead.com/item=51447 met 226
Maar is het dan slimmer om een 1,5 speed te nemen, of juist een 2,6? Gezien meeste attacks nu instant casts zijn, Devastate geeft immers een 150% weapon damage waar je dus met een 2,6 speed meer damage zou doen -> meer threat?
Hmm.. dan is een langzame pvp onehander toch helemaal niet zon slecht idee. Heb nog 1900 honor points liggen op me warrior.. vanavond maar eens ff proberen (pvp wapen is dan ook wel fijn, meer stam dan een pve wapen
Ok thanks! Zal het eens uitproberen.Voryna schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 13:15:
[...]
Nee, maar er zit wel een scan button in, zodat je precies ziet wat je mist en waar het te verkrijgen is of dropt.
Klopt maar dacht dat alleen Deva en Cleave afhankelijk waren van weapon dmg de rest niet dus het verschil is niet ZOOOO dramatisch en een 1.6 heeft als voordeel dat je smoother incoming rage hebt. Dan nog zou ik voor een 2.6 gaan hoor o.a. voor trash cleavesNibbz schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 13:15:
[...]
heb zelf het tank wapen wat van putri dropt.. dit is een 1,6 en idd met een 2,6 zouden alle abilities al harder moeten gaan omdat je weapondamage veel hoger is. Van auto attack moet een warrior tank het toch niet hebben.
Hmm.. dan is een langzame pvp onehander toch helemaal niet zon slecht idee. Heb nog 1900 honor points liggen op me warrior.. vanavond maar eens ff proberen (pvp wapen is dan ook wel fijn, meer stam dan een pve wapen, alleen de resilience zit er op voor spek en bonen)
Bnet pindle#2913
M3 - RWD / Ultra Red - https://ts.la/florian39171
haha precies, tank dps ftwporn* schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 13:38:
[...]
Klopt maar dacht dat alleen Deva en Cleave afhankelijk waren van weapon dmg de rest niet dus het verschil is niet ZOOOO dramatisch en een 1.6 heeft als voordeel dat je smoother incoming rage hebt. Dan nog zou ik voor een 2.6 gaan hoor o.a. voor trash cleaves
sta wel voor een lastige keuze
of 2K honor erbij verdienen, en ik haal nog ff een leuke 2 hander voor bij Fury, of ik haal nu een 1hander voor mijn Random HC Dungeon tank gear (waar ook wat andere stukjes pvp gear in zitten
Hebben mensen al geprobeerd om tot 400 res te gaan, en hierna dps gear aan te trekken? (400 res zou ervoor moeten zorgen dat je crit-immume bent). Dan zou je net zoveel dmg krijgen als een beginnende tank (mss ietsjes meer, omdat je iets dodge/parry mist) maar je healthpool zou 2x zo groot moeten zijn door alle pvp gear.
Daarnaast is die pvp gear geenchant en gesocket op dps.. dus uiteindelijk zou je nog wel een leuke dps boost hebben als tank denk ik.
Van wat ik vernomen heb. Zou 403 ongeveer twee weken voor release van Cataclysm moeten uit komen. Hier in veranderd dan ook meteen de wereld. Dus dat zal ergens midden november wezen.koekjeh schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 13:47:
weten ze al wanneer de pre cataclysm patch uitkomt?
[ Voor 17% gewijzigd door Metian op 26-10-2010 13:55 ]
Rupsen, Rapsen.
Dat. PvE doet het sowieso niks zegt Blizz en crits krijg je niet met een tank spec. Dus gewoon full dps gear aantrekken en die 2.6 onehander halen. 5++ k overall dps heroic runs ftwSinergyX schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 13:54:
Volgens mij werkt resilience niet meer met crit immume en het zit voortaan ook in je talenttree.
Bnet pindle#2913
oke dus het enige voordeel dat pvp gear heeft is dat er een stuk meer stamina op zit. Grote nadeel dat resilience dus ook niks meer waard is ten opzichte van crit immume.porn* schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 14:02:
[...]
Dat. PvE doet het sowieso niks zegt Blizz en crits krijg je niet met een tank spec. Dus gewoon full dps gear aantrekken en die 2.6 onehander halen. 5++ k overall dps heroic runs ftw
dps gear, tank trinkets en onehander (die dan wel pvp
JupNibbz schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 14:43:
[...]
oke dus het enige voordeel dat pvp gear heeft is dat er een stuk meer stamina op zit. Grote nadeel dat resilience dus ook niks meer waard is ten opzichte van crit immume.
dps gear, tank trinkets en onehander (die dan wel pvp) met shield.. Post vanavond me bevindingen wel
Ik tank tegenwoordig, vooral nu def cap niet meer uitmaakt, in dps gear juist omdat daar meer stam op zit dan gelijkwaardige tanking items. Geen avoidance maja dan krijg je tenminste nog wat rage
Tank trinkets? Nergens voor nodig! Moar dee pee es!
[ Voor 4% gewijzigd door porn* op 26-10-2010 14:53 ]
Bnet pindle#2913
[ Voor 52% gewijzigd door SinergyX op 26-10-2010 15:08 ]
Onzin, ik deed dit ook al toen ik ilvl200 gear had hoor! Wel een aantal def items zodat ik minimaal 480 aantikte ofzo maar 232 dps items moet al meer dan genoeg zijn nu! Gewoon proberen tenzij je healer een aap isSinergyX schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 15:05:
Daarnaast, hebben de healers ook wat te doenGoed, mijn gear is nog te laag om echt te vervangen voor DPS zut, dus ik hou het enkel bij shield en 1h.
Bnet pindle#2913
Verwijderd
Ik vind de ench spec wel fijn spelen (dual wield axes met flametongue, lava ding & lightning shield) maar vrees dat ik buiten mijn totems en crappy non talented heals niet veel bijdraag
Zijn zat setups waarbij een enh shaman goed werkt (Beastcleave 3v3 s7/8). Daarnaast ligt het ook aan je medespelers en of je zelf een beetje goed bent..Verwijderd schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 15:24:
Ik speel nu een paar dagen met een shaman (even tot 20 gelevelled) en vraag me af of die wel toekomstperspectieven biedt richting PVP & raids
Ik vind de ench spec wel fijn spelen (dual wield axes met flametongue, lava ding & lightning shield) maar vrees dat ik buiten mijn totems en crappy non talented heals niet veel bijdraag
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Bloodlust / Heroism is net zo aan in pvp :o!!!Verwijderd schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 15:24:
Ik speel nu een paar dagen met een shaman (even tot 20 gelevelled) en vraag me af of die wel toekomstperspectieven biedt richting PVP & raids
Natuurlijk kan het, ik kan ook een boomkin of zelfs hunter-pet in leven houden in een dungeon, of dit nu echt wenselijk is voor de healer.. is vraag 2. (natuurlijk onzin als je tot 4-5k HPS moet gaan om een tank in een heroic dungeon in leven te houden).porn* schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 15:21:
Onzin, ik deed dit ook al toen ik ilvl200 gear had hoor! Wel een aantal def items zodat ik minimaal 480 aantikte ofzo maar 232 dps items moet al meer dan genoeg zijn nu! Gewoon proberen tenzij je healer een aap is
Persoonlijk? Resto/Ele > Enh in PvP. Enige kracht die je extra hebt is maelstrom zodat je instant casts kan doen (riptide met resto). Ele heeft leuke trucjes (9stack lightning shield Earth Shock critical = bizar au).Verwijderd schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 15:24:
Vorige week in Underbelly nog een Resto Druid versus Enh gezien, Enh kreeg druid niet plat. Enh gaat Ele en eenmaal genoeg opgebouwt was het een 3shot-wonder. (Chain, Blast, Shock spike).
[ Voor 7% gewijzigd door SinergyX op 26-10-2010 15:41 ]
Nouja zelfs een 226 ilvl gear tank outgeared de heroics al zodanig dat er niet veel healing nodig is. Als je 4-5k HPS nodig hebt is er iets anders aan de hand. Snap wel wat je bedoelt hoor maar zelfs als ik vrienden of guildies in volle dps gear moet healen, dan nog pakken ze nauwelijks damage. Die lopen dan wel in 264 dps gear bijv. maar toch... liever nog zelfs het is zo saai andersSinergyX schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 15:40:
[...]
Natuurlijk kan het, ik kan ook een boomkin of zelfs hunter-pet in leven houden in een dungeon, of dit nu echt wenselijk is voor de healer.. is vraag 2. (natuurlijk onzin als je tot 4-5k HPS moet gaan om een tank in een heroic dungeon in leven te houden).
Edit: en in volle dps gear nog nooit ook maar een reactie gekregen van een healer/dps dat ik geen tanking gear aan heb, wel wat inspects als ik iedereen eruit dps na de eerste paar packs
[ Voor 10% gewijzigd door porn* op 26-10-2010 15:50 ]
Bnet pindle#2913
Verwijderd
Trouwens over tanking wapens, op maintankadin hebben ze het ook over het feit dat vanaf 4.0.1. tragere tank wapens weer interessant gaan worden. In principe gaat dat nu ook al in, dus er lopen legio mensen met wrathful wapens rond. Ik ga zelf de wrathful slicer aftikken vanavond.
Daar heb je op zich dan als protadin niet eens dps gear voor nodig!porn* schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 15:49:
[...]
Edit: en in volle dps gear nog nooit ook maar een reactie gekregen van een healer/dps dat ik geen tanking gear aan heb, wel wat inspects als ik iedereen eruit dps na de eerste paar packs
[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2010 16:19 ]

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
RichardvdD schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 15:49:
Als je weet wat je doet een goede speler bent ben je altijd gewild in een raid/raiding guild.

Uiteraard, met farm teams ga ik ook steeds iets verder. Enkel bij pugs is het elke ronde weer feest en maar weer gokken hoe het uitpakt. Warriors die nooit shield block gebruiken, paladins met een retri spec en tank gear, DK's met enkel DPS en dan maar op bloodpressence rond huppelen, maar allemaal doodleuk 5-6 mobs pullen (zeker casters doen erg au).porn* schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 15:49:
Nouja zelfs een 226 ilvl gear tank outgeared de heroics al zodanig dat er niet veel healing nodig is. Als je 4-5k HPS nodig hebt is er iets anders aan de hand. Snap wel wat je bedoelt hoor maar zelfs als ik vrienden of guildies in volle dps gear moet healen, dan nog pakken ze nauwelijks damage. Die lopen dan wel in 264 dps gear bijv. maar toch... liever nog zelfs het is zo saai anders
Maar ondanks gear, ondanks health, bij UK laatste boss.. braaf achter de paal gaan staan
Naja dat doe ik dus ook met m'n DK daar zit werkelijk geen tanking item op, liefst 2-3-4 groepen mobs pullen en gaan met die banaan. Ook leuk voor de dpssers erbij. Natuurlijk gebruik ik wel ff m'n cooldowns als ik 15 mobs pull, al is het vaak niet eens nodig. Op m'n priest laatst gedaan, volle dps gear ik denk misschien dat ik af en toe eens heal cast naast m'n smites, nou Blood DK's hoef ik echt niet te healen, pally tanks (als ze het snappen) ook nietSinergyX schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 16:19:
[...]
Uiteraard, met farm teams ga ik ook steeds iets verder. Enkel bij pugs is het elke ronde weer feest en maar weer gokken hoe het uitpakt. Warriors die nooit shield block gebruiken, paladins met een retri spec en tank gear, DK's met enkel DPS en dan maar op bloodpressence rond huppelen, maar allemaal doodleuk 5-6 mobs pullen (zeker casters doen erg au).
Maar ondanks gear, ondanks health, bij UK laatste boss.. braaf achter de paal gaan staan

[ Voor 6% gewijzigd door porn* op 26-10-2010 16:30 ]
Bnet pindle#2913
Gz! en welcome back!Chester schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 16:11:
Ik kon het niet laten, ik heb mijn account toch maar geactiveerdIk had geen goud meer, dus ik was blij om te zien dat een lading emblems omgezet zijn naar goud
Weer een paar honderd gold rijker
Ja dat is een leuke. Op zich niet geheel verkeerd om uit de buurt te blijven. Hij begint direct met een staggering roar. Als de healer net op dat moment healt dan kan hij zes seconde lang niet healen. Verder heeft het volgens mij totaal geen functie om daar achter de pilaar te staan. Het zijn zo van die gebruiken die je er niet meer uit krijgt.SinergyX schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 16:19:
[...]
Uiteraard, met farm teams ga ik ook steeds iets verder. Enkel bij pugs is het elke ronde weer feest en maar weer gokken hoe het uitpakt. Warriors die nooit shield block gebruiken, paladins met een retri spec en tank gear, DK's met enkel DPS en dan maar op bloodpressence rond huppelen, maar allemaal doodleuk 5-6 mobs pullen (zeker casters doen erg au).
Verwijderd
Nu twijfel ik nog over het optimaliseren van mijn Crit/Haste-gear: is het een dps-gain om Crit om te zetten naar Mastery?
En welke procs/cooldowns houden jullie bij?
Ik houd voorlopig het volgende bij, maar misschien mis ik er nog:
- Hand of Light
- Art of War
- Zealotry/Heroism/Avenging Wrath duration
- Holy Power (3-stack)
- Berserking & Trinket ICD en duration
[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2010 17:18 ]
Tnx
Nu nog eerst even Elitist Jerks doornemen zodat ik mijn Priest en Warlock kan respeccen. En weer een tijdje kloten om alle addons te installeren/instellen
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
Mastery is op dit moment de slechtste stat omdat het in combinatie met Zealotry bijvoorbeeld zo goed als nutteloos is. Het is het beste om stats om te zetten naar haste totdat je in een raid-omgeving met alle buffs vloeiend CS->Filler->CS toe kan passen zonder te hoeven wachten. In verband met ping is dit voor de ene persoon wat meer dan de ander, maar dan zit je sowieso al tegen de 800-900 haste om naartoe te werken.Verwijderd schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 17:16:
Ik ben mijn Ret pally aan het optimaliseren. Ik ben nu Hit/Exp capped, en van wat er teveel aan hit/exp was, heb ik zoveel mogelijk omgezet naar Haste.
Nu twijfel ik nog over het optimaliseren van mijn Crit/Haste-gear: is het een dps-gain om Crit om te zetten naar Mastery?
En welke procs/cooldowns houden jullie bij?
Ik houd voorlopig het volgende bij, maar misschien mis ik er nog:
- Hand of Light
- Art of War
- Zealotry/Heroism/Avenging Wrath duration
- Holy Power (3-stack)
- Berserking & Trinket ICD en duration
Verder hou ik zelf nog Judgement of the Pure bij, maar deze is eigenlijk zo goed als altijd up.
[ Voor 4% gewijzigd door Divak op 26-10-2010 18:18 ]
Weet iemand een online site waar je cheap litch king krijgt of een winkel?
http://www.g2play.net/sto...-EU-Digital-Download.htmlCyclonic schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 19:29:
Was vandaag opzoek gegaan naar the litch king, echter kost die nog altijd 35 euro overall lol, heb the burning crusade uitgehaald voor 7.50, maar ga echt geen 35 euro voor litch king uitgeven en in december weer 35 euro voor cata.
25 euro, ik heb hier inmiddels al 25 bestellingen gedaan van games.
Bij betaling via Paypal of Ideal heb je de key binnen 5 minuten in je mailbox!
P.S. Het is Lich king, niet litch
Uitsluitend engelse boeken btw...
Volgens mij op hetzelfde moment dat je Flying mount kan leren en gebruiken.Conscience NL schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 20:14:
Weet iemand op welk level kan je Azerothian Flying kan halen? Ik vond een post in de EU WoW Forums dat het niet meteen zou kunnen, maar die post dateert uit 2009... en dat was meer concept-achtig.
Edit: even in de Beta gekeken. Het is level 60.
[ Voor 6% gewijzigd door Zeror op 26-10-2010 20:29 ]
voor Flight Master's License moet je gewoon expert riding hebben, dus level 60Conscience NL schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 20:14:
Weet iemand op welk level kan je Azerothian Flying kan halen? Ik vond een post in de EU WoW Forums dat het niet meteen zou kunnen, maar die post dateert uit 2009... en dat was meer concept-achtig.
Ik log in met mijn character en idd, alles weg, gear, bags, gold en mijn bank geplunderd.

Meteen maar uitgelogd en mijn password veranderd, dat geluk had ik dat nog mijn pw nog mijn e-mailadres in battlenet veranderd zijn.
Daarna maar een ticket aangemaakt met wat er is gebeurd en wat ik kwijt ben. Nu maar afwachten.
Het rare is dat ik geen idee heb hoe ze erachter zijn gekomen.
Ik speel nu ongeveer 2 maand met dit account, en alhoewel ik mijn password in die twee maanden niet veranderd heb, heb ik verder niks raars gedaan of bespeurd.
Ik heb nooit op ("blizzard") spam gereageerd, mijn gmail account is niet gehacked (de logs geven niks raars weer en ik heb tevens een ander pw voor mijn mail dan voor wow). Ook heb ik mijn pc gescand op rare dingen maar ik heb niks gevonden. Tevens gebruik ik firefox met script en ad-blocker. Hoe ze dus achter mijn pw zijn gekomen is mij een raadsel. Kan deze d.m.v. brute-force achterhaald zijn?
Alle hulp door mede-tweakers wordt bijzonder op prijs gesteld....
Kan, vooral als het een makkelijk wachtwoord is dat standaard uit een woordenboek komt en alleen een enkel cijfer bevat. Of je hebt misschien toch een keylogger geinstalleerd. Probeer je schijf eens te scannen vanaf een bootable rescue cd ofzo.ollSNAKEllo schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 20:47:
Hoe ze dus achter mijn pw zijn gekomen is mij een raadsel. Kan deze d.m.v. brute-force achterhaald zijn?
En een authenticator is toch nog steeds de beste manier om het risico om gecompromised te worden, te minimaliseren.
System Specs! - "When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story" Barney Stinton
En dan niet winnen
Rolde iemand hoger danRichardvdD schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 21:55:
Need Roll - 98 for [Mimiron's Head] by Trezorier
En dan niet winnen![]()

Ik heb hem zelf ook nog niet neer maar je kan me altijd toevoegen op Bartske [AT] jeweetweldiemailvangooglepuntcomwezzal schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 20:59:
Zijn hier mensen van Alonsus die mij even kunnen helpen bij LK. Heb nu in 10000 pugs gezeten en telkens wisten ze de tacts niet of waren het leavers...
Alle hulp door mede-tweakers wordt bijzonder op prijs gesteld....
Wacht gewoon tot cata uitkomt, dan kost Wrath of the lich king waarschijnlijk nog maar 15 euro.Cyclonic schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 19:29:
Was vandaag opzoek gegaan naar the litch king, echter kost die nog altijd 35 euro overall lol, heb the burning crusade uitgehaald voor 7.50, maar ga echt geen 35 euro voor litch king uitgeven en in december weer 35 euro voor cata.
Uh wat, je eerste Lich King kill is gelijk Heroic?BonzO schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 23:32:
Daarnet realm first Lich King Heroic!
Shiny title & feats of strength
Een andere optie is dat je (recent) op een andere plek bent ingelogd (internet cafe, PC van een vriend).ollSNAKEllo schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 20:47:
Great, log ik rond 17.00uur vanmiddag in, zie ik al meteen in het character-kies-scherm dat mijn (enigste) character geen gear meer aan heeft, daarnaast was ik in Ratchet zonder dat ik daar gisteren (rond 24:00uur) gelogd heb.
Ik log in met mijn character en idd, alles weg, gear, bags, gold en mijn bank geplunderd.![]()
Meteen maar uitgelogd en mijn password veranderd, dat geluk had ik dat nog mijn pw nog mijn e-mailadres in battlenet veranderd zijn.
Daarna maar een ticket aangemaakt met wat er is gebeurd en wat ik kwijt ben. Nu maar afwachten.
Het rare is dat ik geen idee heb hoe ze erachter zijn gekomen.
Ik speel nu ongeveer 2 maand met dit account, en alhoewel ik mijn password in die twee maanden niet veranderd heb, heb ik verder niks raars gedaan of bespeurd.
Ik heb nooit op ("blizzard") spam gereageerd, mijn gmail account is niet gehacked (de logs geven niks raars weer en ik heb tevens een ander pw voor mijn mail dan voor wow). Ook heb ik mijn pc gescand op rare dingen maar ik heb niks gevonden. Tevens gebruik ik firefox met script en ad-blocker. Hoe ze dus achter mijn pw zijn gekomen is mij een raadsel. Kan deze d.m.v. brute-force achterhaald zijn?
Nee.RichardvdD schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 00:28:
[...]
Uh wat, je eerste Lich King kill is gelijk Heroic?
Victories over the Lich King (Icecrown 25 player) 9
Bij ons heeft gisteren net een 2de alliance guild de LK hc plat.
[ Voor 12% gewijzigd door junglebeast op 27-10-2010 00:41 ]
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Lijkt bugged te zijn op armoryRichardvdD schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 00:28:
[...]
Uh wat, je eerste Lich King kill is gelijk Heroic?
Verwijderd
LoL hoe kom je daar nou bij? mischien solo of in een duel ja maar PvP is een teamsport, als ik mijn avenger's shield op een Resto gooi en heb vervolgens stun heeft de rest tijd genoeg om hem een kopje kleiner te maken (zijn idd wel priority targets)Verwijderd schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 15:51:
resto is unkillable in pvp op dit moment.
Die gebruik ik nu ook in mn PvP tank specSinergyX schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 12:47:
Daarom heet het ook "PvP Gear" blizz heeft het zo ge-engineerd dat het je er alleen voordeel uit kan halen in PvP maar dat Crit immume verhaaltje heb ik hier al eerder voorbij zien komen en werkte toen ook al niet in PvE aangezien het reageerd op inkomende dmg door "Enemy Players"..Nibbz schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 14:43:
[...]
oke dus het enige voordeel dat pvp gear heeft is dat er een stuk meer stamina op zit. Grote nadeel dat resilience dus ook niks meer waard is ten opzichte van crit immume.
dps gear, tank trinkets en onehander (die dan wel pvp) met shield.. Post vanavond me bevindingen wel
het Crit gedeeltje is er idd vanaf nu maar ze hebben om de ongelovelijke balans stoornis wat recht te trekken in pvp de hoofdtaak van Resilience wat gebuffed je krijgt nu dus (nog) Dmg van wat je ontvangt van vijandelijke spelers!
GZ!!BonzO schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 23:32:
Daarnet realm first Lich King Heroic!
Shiny title & feats of strength
Zag de melding gister avond, rond 21:40 ofzo.
That was me !junglebeast schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 00:40:
[...]
Bij ons heeft gisteren net een 2de alliance guild de LK hc plat.
Technisch gezien was het eergister btw
@BonzO
GZ!
Is het een nieuwe realm ofzo dat er zo laat nog een realmfirst word gehaald?
Verwijderd
Laten we wel even onderscheid maken tussen de goede en slechte spelers. De goede verkiezen nog altijd het hazenpad in plaats van gewoon rustig te blijven zitten tot jouw team een deuk in hem komt slaan.Verwijderd schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 06:40:
[...]
LoL hoe kom je daar nou bij? mischien solo of in een duel ja maar PvP is een teamsport, als ik mijn avenger's shield op een Resto gooi en heb vervolgens stun heeft de rest tijd genoeg om hem een kopje kleiner te maken (zijn idd wel priority targets)
Bruteforce op de blizzard serversuashy schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 21:13:
[...]
Kan, vooral als het een makkelijk wachtwoord is dat standaard uit een woordenboek komt en alleen een enkel cijfer bevat. Of je hebt misschien toch een keylogger geinstalleerd. Probeer je schijf eens te scannen vanaf een bootable rescue cd ofzo.
En een authenticator is toch nog steeds de beste manier om het risico om gecompromised te worden, te minimaliseren.

Mogelijk een mede familielid die wel rare dingen heeft gedaan ;-) dat is meestal het probleem.
Als er een bruteforce op je account wordt gedaan, dan word deze gewoon tijdelijk afgesloten. En weer heropend nadat jij contact hebt opgenomen met Blizzard.
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Even gekeken in mijn account, standaard staat dit dus allemaal aan. Goed, geen wereldschokkende issues, maar ik dacht, laat ik het even melden voor de mensen die liever wat meer anoniem blijven4. Under Privacy, you will find three checkboxes:
a. The first box enables Real ID. Un-checking this box will completely disable Real
ID on this Battle.net account, preventing you from using any Real ID features and
from sending/receiving Real ID invites to/from other players. It will also remove
you from Real ID friends lists you may already be on.
b. The second box enables Friends of Friends. Un-checking this box will prevent your
name (as listed on this Battle.net account) from being displayed to your Real ID
friends' other Real ID friends.
c. The third box enables your name (as listed on this Battle.net account) to be
displayed when your Facebook friends on Battle.net use the Add Facebook Friends
search tool. Un-checking this box will prevent your name from appearing in Add
Facebook Friends search results.
Heb nu een us account maar dat is het toch niet helemaal met de tijdverschillen.
moet nogsteeds een keer mijn 'fake' name laten wijzigen op realID.. "change your name" had ik dan liever in dat rijtje gezienSinergyX schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 09:42:
Kreeg mailtje van Blizz over Real ID spul, wel kleinigheidje voor aandacht:
[...]
Even gekeken in mijn account, standaard staat dit dus allemaal aan. Goed, geen wereldschokkende issues, maar ik dacht, laat ik het even melden voor de mensen die liever wat meer anoniem blijven
Als ik jou was zou ik gewoon een eigen account kopen, en vanaf 0 beginnen. Anders blijf je met vragen rondlopen, en echt goed ken je je character dan ook niet.MaceNL schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 09:48:
Ik heb een vraag over de realms, ik ga waarschijnlijk een account overnemen van een duitser, die speelt dus ook op een duitse server, die wil ik overzetten naar een engelse realm. Wat zijn leuke realms ? Ik zoek er eigenlijk eentje met veel Nederlanders, kan ik nog is vragen stellen als ik iets niet snap
Heb nu een us account maar dat is het toch niet helemaal met de tijdverschillen.
kon dat maar, heb nog wel wat accounts her en der van mezelf en mensen die niet meer spelen waarbij ik hun chars wel op mijn account wil zetten.Nibbz schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 09:49:
[...]
moet nogsteeds een keer mijn 'fake' name laten wijzigen op realID.. "change your name" had ik dan liever in dat rijtje gezien
inplaats van 4x 12,95 te betalen.
Maar helaas matchen de namen niet dus mag ik niets overzetten >.<
begrijpelijk wel
Verwijderd
Na het levelen en gearen kan je nog een xrealm guild zoeken op een rustige server!
waarom full? er zijn speciaal servers voor beginnende spelers volgens mij.. daar heb je genoeg low lvls en guilds om mee te beginnen.Verwijderd schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 09:59:
Ik zou zowieso een char maken op een full server indien je opnieuw begint... dan ben je zeker dat er wat guilds zijn... en dat je mensen hebt om mee te levelen.
Na het levelen en gearen kan je nog een xrealm guild zoeken op een rustige server!
Dit topic is gesloten.