Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
En op full heb je der nog meer, en altijd zeker van guilds en dat er nog oude dingen gedaan worden etc, ik zou ook full kiezenfenylalaline schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 10:06:
[...]
waarom full? er zijn speciaal servers voor beginnende spelers volgens mij.. daar heb je genoeg low lvls en guilds om mee te beginnen.
full server = met een beetje pech, een half uur in de que staan, voordat je uberhaubt in kunt loggen! (zoals dit vroeger op neptulon was voordat wij daar weg gingen (free server migrations Neptulon Horde -> andere sever | Andere Alliance Server -> Neptulon, verputste ook nog eens onze horde:ally ratio)fenylalaline schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 10:06:
[...]
waarom full? er zijn speciaal servers voor beginnende spelers volgens mij.. daar heb je genoeg low lvls en guilds om mee te beginnen.
13:37
Denk dat dat straks nog weinig uit maakt wanneer Patch 4.0.3 komt. Dan beginnen zoveel mensen met het levelen van alt's, waardoor het overal druk is.fenylalaline schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 10:06:
[...]
Maar zoals DarkUnreal zegt, Full = vaak queue's, daarom hou ik het persoonlijk op Medium servers.
[ Voor 10% gewijzigd door Metian op 27-10-2010 10:13 ]
Rupsen, Rapsen.
Ik zou graag willen beginnen met spelen (heb nog geen account).
Maar het lijkt me niet het meest praktisch om nu 65 euro (15 + 15 +35) neer te leggen voordat ik uberhaupt in December cataclysm kan gaan kopen.
Ik heb ook al de tip gehad om nu vanilla te kopen en pas op 60 de uitbereidingen erbij te kopen, maar misschien is het helemaal handig om te wachten op die chest zodat me dat wel wat geld zou kunnen schelen....
The Buddha Boy - Nemo - Liquidgenius.
http://hawvie.deviantart.com/
Mijn tip voor nieuwe spelers, zou wezen: Battlechest aanschaffen ( is naar mijn weten in verhouding goedkoper ) en gewoon gaan spelen tot level 68, wanneer je zover bent en nog steeds WoW leuk vind. WoTLK aanschaffen en Cataclysm pas aanschaffen op lv.78, maar wil je vanaf begin al Goblin of Worgen, dan moet je alles in één keer kopen.predacore schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 10:14:
Is het al bekend of er bij de release van Cat. een nieuwe battlechest uitkomt?
Ik zou graag willen beginnen met spelen (heb nog geen account).
Maar het lijkt me niet het meest praktisch om nu 65 euro (15 + 15 +35) neer te leggen voordat ik uberhaupt in December cataclysm kan gaan kopen.
Ik heb ook al de tip gehad om nu vanilla te kopen en pas op 60 de uitbereidingen erbij te kopen, maar misschien is het helemaal handig om te wachten op die chest zodat me dat wel wat geld zou kunnen schelen....
Rupsen, Rapsen.
Verwijderd
Liever 5 min queue dan rondlopen op een lege sever met een leeg AH en niks van communityMetian schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 10:12:
[...]
Denk dat dat straks nog weinig uit maakt wanneer Patch 4.0.3 komt. Dan beginnen zoveel mensen met het levelen van alt's, waardoor het overal druk is.
Maar zoals DarkUnreal zegt, Full = vaak queue's, daarom hou ik het persoonlijk op Medium servers.
Blij dat ik daar weg ben! Kwam van Warsong met de free migration naar Neptulon, zoals ongeveer op dat moment 30-50% van de Horde populatie na die migratie. Toen er vervolgens NOG eens 1-2 migraties waren had ik helemaal het gevoel dat ik weer op Warsong zat, met lag, lange queues (15 min+) en regelmatig server crashes. Alleen de Russen waren er nietNibbz schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 10:11:
[...]
full server = met een beetje pech, een half uur in de que staan, voordat je uberhaubt in kunt loggen! (zoals dit vroeger op neptulon was voordat wij daar weg gingen (free server migrations Neptulon Horde -> andere sever | Andere Alliance Server -> Neptulon, verputste ook nog eens onze horde:ally ratio)
Bnet pindle#2913
als het 5 minuten zou zijn is het niet zo erg.. alleen is het lang niet altijd maar 5 minuten.. eerder 30 (heb zelfs que's van een uur gezien)Verwijderd schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 10:19:
[...]
Liever 5 min queue dan rondlopen op een lege sever met een leeg AH en niks van community
13:37
Verwijderd
Een server die ergens tussen low en medium inhangt is perfect. Alles op de AH te krijgen, maar niet in dus danige hoeveelheden dat je er zelf niets meer aan kan verdienenVerwijderd schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 10:19:
[...]
Liever 5 min queue dan rondlopen op een lege sever met een leeg AH en niks van community
Lijkt me inderdaad de beste tip. Laat ik die maar aanschaffen inderdaad.Metian schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 10:19:
[...]
Mijn tip voor nieuwe spelers, zou wezen: Battlechest aanschaffen ( is naar mijn weten in verhouding goedkoper ) en gewoon gaan spelen tot level 68, wanneer je zover bent en nog steeds WoW leuk vind. WoTLK aanschaffen en Cataclysm pas aanschaffen op lv.78, maar wil je vanaf begin al Goblin of Worgen, dan moet je alles in één keer kopen.
edit: "thanks voor de snelle reply"
[ Voor 3% gewijzigd door predacore op 27-10-2010 10:27 ]
The Buddha Boy - Nemo - Liquidgenius.
Volgens mij willen "ze" het langzaam opbouwen deze keer.shoombak schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 10:26:
wanneer beginnen de pre Cata events? of zullen die er zijn net als voor TBC/Wotlk? Of wordt het gewoon dinsdag is alles nog normaal, woensdag pre Cata patch, en daarna is de wereld anders?
Je ziet nu al aardbevingen, en sommige npc's praten al dat er elementals helemaal gek worden in Azeroth (nog niet gechecked. . . ik zit standaard in northrend / outland
Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.
Correct. En er is ook een blue post die aangeeft dat Deathwing er aan komtSeraphin schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 10:29:
[...]
Volgens mij willen "ze" het langzaam opbouwen deze keer.
Je ziet nu al aardbevingen, en sommige npc's praten al dat er elementals helemaal gek worden in Azeroth (nog niet gechecked. . . ik zit standaard in northrend / outland)
One of Azeroth’s oldest adversaries will soon tear through the Elemental Plane to reforge the world in flame, but this foe won’t be conducting his reign of terror from the confines of a castle or lair. Deathwing is a destructive force the likes of which adventurers have yet to see in World of Warcraft, and his appetite for devastation can only be satisfied by the shattering of the world. Following his explosive escape from Deepholm, Deathwing will cast a deadly shadow over the people of Azeroth as he wreaks indiscriminate havoc across the land.
Once free to terrorize the world, Deathwing will randomly choose territories in Azeroth to attack each day until his ruinous reign is brought to an end. A blackened sky will be the only warning before every living creature caught in his approach is consumed by his terrible fire. The unfortunate victims of his malice will receive a rare Feat of Strength... as well as a repair bill and corpse run.
When Deathwing returns, you'd best keep your eyes on the skies.
Rupsen, Rapsen.
Deze link kwam op twitter langs: http://forums.worldofwarc...7387876560&sid=1&pageNo=1Seraphin schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 10:29:
[...]
Je ziet nu al aardbevingen, en sommige npc's praten al dat er elementals helemaal gek worden in Azeroth (nog niet gechecked. . . ik zit standaard in northrend / outland)
Edit: NVM dubbel post / quote
[ Voor 52% gewijzigd door WoKo op 27-10-2010 10:34 ]
Ga gerust eens in Stormwind Keep kijken, het Horde equivalent wschl bij ThrallSeraphin schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 10:29:
[...]
Bloemen scheiden het gras in de tuin.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
FeliBonzO schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 23:32:
Daarnet realm first Lich King Heroic!
Shiny title & feats of strength
Altijd mooi dat een ally guild hem pakt en zeker als het DPC is.
Wat is de status nou van DPC ? zijn veel mensen weggetransferd als ik me niet vergis, ook Beecees is minder actief ?
"Don't let your dreams be memes"
Verwijderd
Gz Avery/BonzO, en ook gz aan Deeprun Pest Control!BonzO schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 23:32:
Daarnet realm first Lich King Heroic!
Shiny title & feats of strength
(Dit zal ik met Fallen Soldiers niet halen, we hebben pas 5 pogingen gehad op LK25 normal...)
Ok, mijn Crit laat ik dan zitten en ik ga voorlopig niet spelen met Mastery.RichardvdD schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 18:17:
[...]
Mastery is op dit moment de slechtste stat omdat het in combinatie met Zealotry bijvoorbeeld zo goed als nutteloos is. Het is het beste om stats om te zetten naar haste totdat je in een raid-omgeving met alle buffs vloeiend CS->Filler->CS toe kan passen zonder te hoeven wachten. In verband met ping is dit voor de ene persoon wat meer dan de ander, maar dan zit je sowieso al tegen de 800-900 haste om naartoe te werken.
Verder hou ik zelf nog Judgement of the Pure bij, maar deze is eigenlijk zo goed als altijd up.
Met mijn haste zit ik rond de 750 na reforgen, misschien dat ik nog wat enchants aanpas om met mijn latency (ca. 100ms) een CS-Filler rotatie te krijgen. (Bv. op cloak heb ik nog agility, daar kan ook greater speed op).
Ik heb nog een blog gevonden over Stats en Rotations. Mits Wrath of Air totem (5% spellhaste) aanwezig is, zou 750 haste optimaal zijn bij 100ms. In mijn raidgroep heb ik 2 shammies, dus daar mag ik standaard vanuit gaan.
Bedankt voor de suggestie van JotP. Volgens mij heb ik daarvan een uptime van 100%, maar het is goed om dat eens te controleren.
[ Voor 77% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2010 11:17 ]
Verwijderd
Lol, dan gaan er weer mensen lopen qq'en over repairbills en hoe blizzard dat niet kan maken (herinnert zich nog de algemene qq tijdens brainfest als wotlk launch event)...
On a sidenote, eindelijk polar bear geloot...Het nog steeds niet hebben van de hh mount en de brewefest mounts is nu volledig gecompenseerd.
Over die free server migrations toruwens, bedenk me nu dat ik die eigenlijk al een hele tijd niet meer heb gezien bij het inlogscherm, staan die nu ergens anders of is blizzard gewoon overgestapt op "Als het erg klote wordt dan doen ze wel een paid transfer" idee ofzo?
lijkt er wel op ...Mektheb schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 11:20:
God dus ik moet nog geen hunten waar deathwing vliegt ook om maar een feat te krijgen >.<
in ieder geval guildchannels open houden en zo
Rupsen, Rapsen.
Nice NiceVerwijderd schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 11:24:
/me Earned the feat of strength [Why? Because It's Red].
welke dag was dat trouwens?Metian schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 11:27:
Ben overigens wel eens benieuwd wat we dit jaar krijgen op verjaardag van WoW.
Dan log ik desnoods ffies gauw in en uit..
nvm, 23 november.. ik was er wel op de 4e verjaardag...
oh en 27 november voor de 5e verjaardag....
[ Voor 16% gewijzigd door Macchill op 27-10-2010 11:40 ]
Darkangle schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 17:11:
[...]
Als ik eens heroics doe pop ik altijd mijn Mini Tyrael, gegarandeerd whispers.
Mijn vrouw heeft ooit eens de code voor 2k gold ingame kunnen kopen, en vond dit een gaaf kado (ik ben een pet collector zolang het geen irl geld kost). Ik moet toegeven dat ik een addon gebruik om hem te summonen na zonen e.d.. Misschien een beetje flashy, maar hij loopt al meer dan een jaar met me mee, elke run. Onze mascotte

Hehe gz die moet ik eigenlijk ook nog gaan halen. Is AQ40 tegenwoordig (of die trash eigenlijk) soloable als Blood DK, iemand die dat weet/geprobeerd heeft?Verwijderd schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 11:24:
/me Earned the feat of strength [Why? Because It's Red].
Bnet pindle#2913
4e - 23/11/08Macchill schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 11:31:
[...]
welke dag was dat trouwens?
Dan log ik desnoods ffies gauw in en uit..
nvm, 23 november.. ik was er wel op de 4e verjaardag...
oh en 27 november voor de 5e verjaardag....
5e - 22/11/09
5e was overigens één week lang, de 4e was alleen 1 dag.
[ Voor 7% gewijzigd door Metian op 27-10-2010 11:46 ]
Rupsen, Rapsen.
Een random HC group wilde een achive op de laatste baas, (Ooze's mergen met baas en dan pas killen.. geen idee welke instance, HoL ofzo) maar de 2 mensen die deze achive wilde waren al het materiaal dat ze konden needen aan het needen.
Ik heb hun meerdere malen verteld dat ik dat niet op prijs kon stellen en omdat het gewoon niet fair is, maar geen gehoor.
bij de achivement baas dus gewoon lekker door DPS'n en deze in m'n eentje downen.. ondertussen spammen ze: Lock stop DPS, OMG LOCK YOU NOOB.. <insert lieve woorden> ..
Dus de baas down, geen achive en hun boos.. lijkt mij een stukje karma?
Het waren nederlanders trouwens, miss herkent iemand dit verhaal ?
"The true sign of intelligence is not knowledge but imagination."
Hehe mooi is dat inderdaad. Zou precies hetzelfde doen..Jooz schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 11:50:
Gister wel een stukje karma-bites meegemaakt.
Een random HC group wilde een achive op de laatste baas, (Ooze's mergen met baas en dan pas killen.. geen idee welke instance, HoL ofzo) maar de 2 mensen die deze achive wilde waren al het materiaal dat ze konden needen aan het needen.
Ik heb hun meerdere malen verteld dat ik dat niet op prijs kon stellen en omdat het gewoon niet fair is, maar geen gehoor.
bij de achivement baas dus gewoon lekker door DPS'n en deze in m'n eentje downen.. ondertussen spammen ze: Lock stop DPS, OMG LOCK YOU NOOB.. <insert lieve woorden> ..
Dus de baas down, geen achive en hun boos.. lijkt mij een stukje karma?![]()
Het waren nederlanders trouwens, miss herkent iemand dit verhaal ?![]()
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
HoS is dat. Maar het is inderdaad stukje karma, en goed ook ^^.Jooz schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 11:50:
Gister wel een stukje karma-bites meegemaakt.
Dus de baas down, geen achive en hun boos.. lijkt mij een stukje karma?![]()
Het waren nederlanders trouwens, miss herkent iemand dit verhaal ?![]()
Rupsen, Rapsen.
Op mijn US account heb ik Warrior (16) Druid (55) en een DK (76) dus heb wel wat ervaring maar wil gewoon lekker met nederlanders op een leuke EU spelen met een leuke behulpzame guild.
Verwijderd
in mijn guild (dragon riders) op de aszune server zitten heel veel nederlandstaligen, op heel de server eigenlijk.MaceNL schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 11:55:
Stel de reacties op prijs maar heb nog geen concrete namen gezien mbt realm namen.
Op mijn US account heb ik Warrior (16) Druid (55) en een DK (76) dus heb wel wat ervaring maar wil gewoon lekker met nederlanders op een leuke EU spelen met een leuke behulpzame guild.
je kan als casual of raider in de guild.
Iedereen is welkom
www.dragonriders.nl
Hangt er een beetje vanaf natuurlijk, wat zoek jij in een guild?MaceNL schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 11:55:
Stel de reacties op prijs maar heb nog geen concrete namen gezien mbt realm namen.
Servers zijn er zat, Ik speel zelf op Bronze Dragonflight, daar zit een guild 'De Vliegende Hollanders'.
Zelf geen ervaring met dat guild, zoiezo een 'NL' only guild zou kunnen maar ik vindt het juist wel leuk om er een paar van die maffe britten bij te hebben en die britten/zweden kunnen leuk schelden
En ik denk dat jij met een 'Behulpzaam guild' een 'boost guild'? bedoeld? Grootste nadeel van de meeste leveling guilds is de constante 'i need a boost' shit.
Begin gewoon ergens en dan leer je vanzelf mensen kennen, ik heb ondertussen een mega friendlist opgebouwd en dan nog die 'Live id' zooi.
Mijn voorkeur zou uitgaan naar een 'New Players' server of 1 met een medium population, Vek'nilash heeft een redelijk vriendelijke community als het om Alliance gaat, weinig tot geen pug drama's gehad tot nu, kreeg laatst uit het niets een guild invite en er zat nog geen enkele lvl 80 in die guild wat wel leuk was.
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
True maar dan moet je zelf lopen en doen, bij een boos ./follow and stick the vinger in your noseDice schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 12:54:
Boosten is zowiezo overrated, met questen level je op dit moment veel sneller
Verwijderd
100 was voor mij alweer even geleden, zit nu op 130Mektheb schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 11:27:
[...]
Nice Nicedat was mijn 100e mount toen hehe
dat is misschien wel zo; al is zelf questen veel leuker en nogmaals veel snellerMektheb schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 12:56:
[...]
True maar dan moet je zelf lopen en doen, bij een boos ./follow and stick the vinger in your nose
Bepaalde lvl-ranges hebben iets meer baat bij een boost door een dungeon, maar enkel omdat de quests rond dat lvl flink wat loopwerk en NRG drops zijn.Dice schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 12:54:
Boosten is zowiezo overrated, met questen level je op dit moment veel sneller
Gister mijn Undead mage verwijderd, Belf geworden
Trouwens vraagje aan destro/Demo lock, welke dots moet je in principe altijd up houden?
Bij Demo Corruption dacht ik voor de Molten proc, Immolate kan je refreshen door die hand of weetikhet. Met destro tik met met wat aankloten al 1k meer DPS aan, maar moet ik daar nu ook Agony/Corruption blijven gebruiken, of puur focus op de dmg spells?
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ik heb in mijn destro rotatie BoD, Corr en conflag/immo altijd op (en de soulfire buff). In ICC resulteert dat rond de 20k DPS sustained als ik oplet en nuchter ben, 17k als ik het af raffel. CoE word ook gedaan (niet mijn job) op elke baas.SinergyX schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 13:18:
[...]
Bepaalde lvl-ranges hebben iets meer baat bij een boost door een dungeon, maar enkel omdat de quests rond dat lvl flink wat loopwerk en NRG drops zijn.
Gister mijn Undead mage verwijderd, Belf gewordenEens kijken met hoeveel played ik via de 'normale' manier (geen boost/RAF - wel met heirloom) richting een bepaald lvl kan komen.
Trouwens vraagje aan destro/Demo lock, welke dots moet je in principe altijd up houden?
Bij Demo Corruption dacht ik voor de Molten proc, Immolate kan je refreshen door die hand of weetikhet. Met destro tik met met wat aankloten al 1k meer DPS aan, maar moet ik daar nu ook Agony/Corruption blijven gebruiken, of puur focus op de dmg spells?
NiceVerwijderd schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 12:59:
[...]
100 was voor mij alweer even geleden, zit nu op 130
@ dice.
Nee questen sucks ik grind liever
Char Snorfiets
Quest completed: 213
Dungeons: 54
niet slecht toch? weet nog niet hoe het op hoger level zal gaan maar voorlopig blijf ik voornamelijk via dungeons runnen
Zolang de groep niet uit elkaar valt ren ik van dungeon naar dungeon (random queue) en daarna ga ik nog wat questen.
Werkt prima zo, inmiddels 69 dungeons gehad en 269 quests completed.
Edit: die compare tool is leuk
http://eu.wowarmory.com/c...cts&n=Japydooge,Snorfiets
[ Voor 9% gewijzigd door Noxious op 27-10-2010 13:42 ]
Hoeft inderdaad niet alleen nederlanders te zijn red me prima in the engels maar sommige dingen zijn verdomd lastig uit te leggenprutser001 schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 12:16:
[...]
Hangt er een beetje vanaf natuurlijk, wat zoek jij in een guild?
Servers zijn er zat, Ik speel zelf op Bronze Dragonflight, daar zit een guild 'De Vliegende Hollanders'.
Zelf geen ervaring met dat guild, zoiezo een 'NL' only guild zou kunnen maar ik vindt het juist wel leuk om er een paar van die maffe britten bij te hebben en die britten/zweden kunnen leuk schelden
En ik denk dat jij met een 'Behulpzaam guild' een 'boost guild'? bedoeld? Grootste nadeel van de meeste leveling guilds is de constante 'i need a boost' shit.
Behulpzaam bedoel ik dat ze je soms helpen bij een 3 of 5 party quest dingen, ik heb niet iemand nodig die me verder overal door heen loopt, behalve als het iemand van je eigen level is dat maakt het weer leuk.
Ik wacht als DPS gemiddeld 30 mins, als healer gemiddeld 10 - 15 mins sinds 4.0.1. Het lijkt wel of het daarvoor veel korter was (bijna instant) maar dat kan ook door mn lvl komen.Yokidrink schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 13:49:
Inderdaad, handigik zie dat je vroeger begonnen bent met dungeons dus we doen het behoorlijk op dezelfde manier. ik queue echter alleen als healer en waiting time zit tussen de <1min en 8 minuten normaal gesproken
Toch nog corruption ook als destro? Waarom als ik vragen?Darkangle schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 13:27:
[...]
Ik heb in mijn destro rotatie BoD, Corr en conflag/immo altijd op (en de soulfire buff). In ICC resulteert dat rond de 20k DPS sustained als ik oplet en nuchter ben, 17k als ik het af raffel. CoE word ook gedaan (niet mijn job) op elke baas.
Bnet pindle#2913
Doom, helemaal vergeten. Die duurt dacht ik ook een minuut ofzo? Zulke DPS haal ik nog lang niet, singletarget op dummies trek ik 6k max, dat zou richting de 9k denk ik gaan in raids (buffs, haste etc). Alleen corruption is zo irritant om up te houden, en volgens mij doet het op totaal niet zo bizar veel damage dat het echt een must is.Darkangle schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 13:27:
Ik heb in mijn destro rotatie BoD, Corr en conflag/immo altijd op (en de soulfire buff). In ICC resulteert dat rond de 20k DPS sustained als ik oplet en nuchter ben, 17k als ik het af raffel. CoE word ook gedaan (niet mijn job) op elke baas.
[ Voor 10% gewijzigd door SinergyX op 27-10-2010 14:00 ]
Verder is bij demo corruption niet meer nodig voor de molten core proc. Molten core proc gaat tegenwoordig af met immolate en die ververs je dan weer met hand of Gul'dan. Demo is trouwens geweldig om instances mee te farmen, zoals zg, mgt, sethekk, dus doe er je voordeel mee zou ik zeggen
Verwijderd
Ik hanteer dezelfde methode. Maar als tank zit ik eigenlijk alleen maar in dungeons. Questen zit er dan amper in. De warrior uit mijn sig heeft alleen in durator en noordelijk barrans quests voltooid. FP’s heb ik dus ook amper.Noxious schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 13:58:
[...]
Ik wacht als DPS gemiddeld 30 mins, als healer gemiddeld 10 - 15 mins sinds 4.0.1. Het lijkt wel of het daarvoor veel korter was (bijna instant) maar dat kan ook door mn lvl komen.
Tussendoor join ik de LFG soms opzettelijk niet, zodat ik mining en skinning kan levelen. Anders zit ik 99% van de tijd in dungeons.
Hehe da's aardige dps ja. Laat ik het zo stellen: heb corruption tot op heden expres genegeerd omdat ik het een paar keer las maar eerst de rest van de rotatie wilde oefenen. Tot nu toe nog steeds prima dps (8.5-9k op een dummy, laatste raid 12-13k dps op singletarget bosses). Maargoed misschien was het NOG beter geweest met corruption upSinergyX schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 13:59:
[...]
Doom, helemaal vergeten. Die duurt dacht ik ook een minuut ofzo? Zulke DPS haal ik nog lang niet, singletarget op dummies trek ik 6k max, dat zou richting de 9k denk ik gaan in raids (buffs, haste etc). Alleen corruption is zo irritant om up te houden, en volgens mij doet het op totaal niet zo bizar veel damage dat het echt een must is.
Paar tips die mij erg geholpen hebben:
- altijd openen met Soul Fire voor de Imp SF buff
- fights met adds zijn daarom win: als je buff afgelopen is meteen een nieuwe SF op de add voor een nieuwe buff (desnoods met je eh Empowered ofzo? talent zodat ie instant is).
- die imp SF pref pas verversen met bijv. procs als ie net afgelopen is (als je ze zo lang vast kan houden)
- Bane of Havoc kan imba zijn op fights met regelmatig nieuwe adds (leuk voor oa Saurfang en LDW)
- vergeet niet af en toe te Soulburnen om shards terug te krijgen
Bnet pindle#2913
Denk ik een van de oudste realms. En het valt denk ik nog wel mee met het laat zijn van de realm first, erg veel guilds hebben pas deze week / vorige week LK HC neer, wij staan zelf op 656 van de wereld. Heb ook een tijdje geraid op Auchindoun, maar voor die realm is het dus wel traagkowapanga schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 09:00:
...
@BonzO
GZ!
Is het een nieuwe realm ofzo dat er zo laat nog een realmfirst word gehaald?
Beecees is meer naar sc2 gegaan, hij staat nog wel als GM, komt waarschijnlijk ook gewoon terug in Cataclysm. Raid/Guild leading wordt nu vooral gedaan door Polaris en Ruriko.Wootlock schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 11:02:
[...]
Feli
Altijd mooi dat een ally guild hem pakt en zeker als het DPC is.
Wat is de status nou van DPC ? zijn veel mensen weggetransferd als ik me niet vergis, ook Beecees is minder actief ?
Iemand van exodus? En ja, zat op horde, mijn patroon:temp00 schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 11:17:
[...]
Grats. Dan zijn jullie onze guild op horde kant toch nog voor geweest
Zat jij met Avery trouwens niet op eerst op Horde?
Vanilla wow: Alliance
TBC/Eerste helft wotlk: Horde
Tweede helft wotlk: Alliance (ook nog tijdje op andere server)
En ook nog de kill movie:
part1
part2
Verre van flawless btw.
Voor mij is het rond de 5% van mijn DPS.
Forthe enzo werken voor mij niet zo (beetje blind, teveel clutter + bars zie ik zowieso al slecht).SinergyX schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 13:59:
[...]
Doom, helemaal vergeten. Die duurt dacht ik ook een minuut ofzo? Zulke DPS haal ik nog lang niet, singletarget op dummies trek ik 6k max, dat zou richting de 9k denk ik gaan in raids (buffs, haste etc). Alleen corruption is zo irritant om up te houden, en volgens mij doet het op totaal niet zo bizar veel damage dat het echt een must is.
Ik heb na veel zoeken een chinese addon gevonden die precies doet wat ik wil:
http://www.wowui.me/ui/combat/1725.html (de 4.0)
ik staar toch zowieso naar de buttons, en deze mod in combo met omniCC laat alle knoppen er uit zien als een disco. De duratie van je dot op je button, geen idee waarom dat zo moeilijk te vinden was.... Lijkt me niet zo vreemd, maar toch bijna onvindbaar (en nee, ik ga niet poweraura's omkatten, niet weer).
Ook zeer noobvriendelijk: als iets niet een optellende of aftellende teller bevat doe je iets fout
Gooi er een customized spellflash (vind ik irritant) bij en je kan whack-a-mole destro for dummies spelen.
[ Voor 7% gewijzigd door Darkangle op 27-10-2010 14:29 ]
Ziet eruit alsof je met TellMeWhen toch exact hetzelfde kan doen?Darkangle schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 14:28:
[...]
Forthe enzo werken voor mij niet zo (beetje blind, teveel clutter + bars zie ik zowieso al slecht).
Ik heb na veel zoeken een chinese addon gevonden die precies doet wat ik wil:
[afbeelding]
http://www.wowui.me/ui/combat/1725.html (de 4.0)
ik staar toch zowieso naar de buttons, en deze mod in combo met omniCC laat alle knoppen er uit zien als een disco. De duratie van je dot op je button, geen idee waarom dat zo moeilijk te vinden was.... Lijkt me niet zo vreemd, maar toch bijna onvindbaar (en nee, ik ga niet poweraura's omkatten, niet weer).
Ook zeer noobvriendelijk: als iets niet een optellende of aftellende teller bevat doe je iets fout(geldt uiteraard alleen voor de spells in je rotatie).
Gooi er een customized spellflash (vind ik irritant) bij en je kan whack-a-mole destro for dummies spelen.
Bnet pindle#2913
Als ik die goed begrijp gaat dat om het laten zien van een button als er iets af is.porn* schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 14:38:
[...]
Ziet eruit alsof je met TellMeWhen toch exact hetzelfde kan doen?
De mod die ik postte laat een duration timer op je huidige icons zien, en kan meerdere targets aan qua tracken (tab, en de timer verspringt naar die van de getargette mob).
Dat doet TellMeWhen juist. Je kunt balkjes of blokjes maken waarom je icoontjes zet (spellnames of IDs). Dan geef je aan of het een cooldown is, reactive ability, buff/debuff (dots dus) en wat je target is (player voor buffs op je, target voor debuffs op ... jaja targetDarkangle schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 14:50:
[...]
Als ik die goed begrijp gaat dat om het laten zien van een button als er iets af is.
De mod die ik postte laat een duration timer op je huidige icons zien, en kan meerdere targets aan qua tracken (tab, en de timer verspringt naar die van de getargette mob).
Hij kan ook nog wat andere dingen laten zien maar daar maak ik niet zoveel gebruik van.
Sterker nog; je kunt volgens mij tegenwoordig reactive cooldowns laten zien waarna hij bij afloop grijs wordt en op het icoon een balkje gaat lopen hoelang het nog duurt. Ben zelf echter een minimalist en ken de cds van spells meestal wel uit m'n hoofd dus zet ik dat vaak niet aan
Link: http://wow.curse.com/down...s/details/tellmewhen.aspx
[ Voor 19% gewijzigd door porn* op 27-10-2010 14:55 ]
Bnet pindle#2913
Kan ik me voorstellen, moet zeggen dat het gebruik van Zygor als helper mijn digitale leven als slooppoes een stuk makkelijker maaktMektheb schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 13:30:
[...]
Nice, ik zit op 108 nu geloof ik haha.
@ dice.
Nee questen sucks ik grind liever.
Dat is dus op apparte icons, niet op je bestaande cast buttons?porn* schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 14:53:
[...]
Dat doet TellMeWhen juist. Je kunt balkjes of blokjes maken waarom je icoontjes zet (spellnames of IDs). Dan geef je aan of het een cooldown is, reactive ability, buff/debuff (dots dus) en wat je target is (player voor buffs op je, target voor debuffs op ... jaja target).
Hij kan ook nog wat andere dingen laten zien maar daar maak ik niet zoveel gebruik van.
Sterker nog; je kunt volgens mij tegenwoordig reactive cooldowns laten zien waarna hij bij afloop grijs wordt en op het icoon een balkje gaat lopen hoelang het nog duurt. Ben zelf echter een minimalist en ken de cds van spells meestal wel uit m'n hoofd dus zet ik dat vaak niet aan
Link: http://wow.curse.com/down...s/details/tellmewhen.aspx
Ik gebruik Cooldowns om de cooldowns op mn cast buttons te tonen.Darkangle schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 15:12:
[...]
Dat is dus op apparte icons, niet op je bestaande cast buttons?

[ Voor 13% gewijzigd door Chester op 27-10-2010 15:14 ]
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
Dat wel, het hele idee is dat het een soort "alerter" mod is a la Poweraura maar dan stukken lichter. Je kunt de icons ook niet klikken, ze geven puur aan wat jij wil (dot duratie, cd time, of een ability beschikbaar is, of een buff up is of juist niet, etc).Darkangle schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 15:12:
[...]
Dat is dus op apparte icons, niet op je bestaande cast buttons?
Bnet pindle#2913
Als spriest gebruik ik daar MFclip voorChester schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 15:14:
[...]
Ik gebruik Cooldowns om de cooldowns op mn cast buttons te tonen.
[afbeelding]
Deze laat de lopende dots zien met een aflopende balk, de cooldown op bijvoorbeeld Mind Blast ook, en gelijk de momenten waarop ticks inkicken en al ...
Ik zal hem eens bekijken thuis (geen mods op mijn werk pc jammer genoegChester schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 15:14:
[...]
Ik gebruik Cooldowns om de cooldowns op mn cast buttons te tonen.
[afbeelding]
Ok, het hele idee is dat ik ze juist op mijn active buttons nodig heb vanwege een beperkt zichtveld/focus.porn* schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 15:20:
[...]
Dat wel, het hele idee is dat het een soort "alerter" mod is a la Poweraura maar dan stukken lichter. Je kunt de icons ook niet klikken, ze geven puur aan wat jij wil (dot duratie, cd time, of een ability beschikbaar is, of een buff up is of juist niet, etc).
Die kan ik niet zien, vandaar het verzoek om ze op de cast buttons te hebben. Ik ben benieuwd of cooldowns meer ala omniCC is of misschien beter configureerbaar is dan mijn huidige.Dice schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 15:21:
[...]
Als spriest gebruik ik daar MFclip voor
Deze laat de lopende dots zien met een aflopende balk, de cooldown op bijvoorbeeld Mind Blast ook, en gelijk de momenten waarop ticks inkicken en al ...
Lijkt verdacht veel op onze first kill van maandag , alleen lijkt het soaken bij jullie iets beter te gaan.BonzO schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 14:20:
[...]
part1
part2
Verre van flawless btw.
Wij hadden ook zo een beetje iedereen dood vlak voor het eind
YouTube: Pure take on The Lich King Heroic 25 Man, Part 1 of 2
YouTube: Pure take on The Lich King Heroic 25 Man, Part 2 of 2
en dan zie je stars het gewoon even in 7mins doen ofzo he

[ Voor 8% gewijzigd door kowapanga op 27-10-2010 15:40 ]
Verwijderd
LoLVerwijderd schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 09:02:
[...]
Laten we wel even onderscheid maken tussen de goede en slechte spelers. De goede verkiezen nog altijd het hazenpad in plaats van gewoon rustig te blijven zitten tot jouw team een deuk in hem komt slaan.
Haha sja je hebt altijd baas boven baaskowapanga schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 15:39:
[...]
Lijkt verdacht veel op onze first kill van maandag , alleen lijkt het soaken bij jullie iets beter te gaan.
Moet zeggen ik vaker bij content heb gehad van WoW dat lijkt erg moeilijk en uit eindelijk doe je 12/12 bv in 1 avond in 3uurtjes.
Terwijl er guilds zijn die 2 hm's de hele avond over doen.
Zie je...dacht 't alBonzO schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 14:20:
[...]
Iemand van exodus? En ja, zat op horde, mijn patroon:
Vanilla wow: Alliance
TBC/Eerste helft wotlk: Horde
Tweede helft wotlk: Alliance (ook nog tijdje op andere server)
part1
part2
Verre van flawless btw.
Levelen via de dungeon finder gaat idd best lekker. Soms is het wel lastig dat je rep mist e.d. Ik heb van de week op een drood alt (feral bear / resto en heirlooms), pas op lvl63 de achievement 100qsts complete gehaald.Yokidrink schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 13:35:
ik moet zeggen dat levellen via dungeons echt niet zo slecht is hoor (met heirloom dan wel). Ik ben holy priest specced en lvl 48.
Char Snorfiets
Quest completed: 213
Dungeons: 54
niet slecht toch? weet nog niet hoe het op hoger level zal gaan maar voorlopig blijf ik voornamelijk via dungeons runnen
[ Voor 32% gewijzigd door temp00 op 27-10-2010 15:53 ]
♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch ♠
Ah leuk een Tura guild. Kijken of ik Marrit nog zie.kowapanga schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 15:39:
[...]
Lijkt verdacht veel op onze first kill van maandag , alleen lijkt het soaken bij jullie iets beter te gaan.
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Ik zat toen in TD (algalon was dat) samen met degene die zei: "no this isn't the dom"temp00 schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 15:47:
[...]
Zie je...dacht 't al. Ja exo (social alleen hoor). Wel leuk om die kill filmpjes te zien. Op het eind ook nog één of andere gast "server crash inc" oid, waarop iemand anders antwoord "no this isn't the dom" volgens mij refererend aan hun realm first anoob kill toen idd de server crashte
Marrit was erbij , 1ste soaker zelfsjunglebeast schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 16:03:
[...]
Ah leuk een Tura guild. Kijken of ik Marrit nog zie.
Big gratz!kowapanga schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 09:00:
[...]
That was me !
Technisch gezien was het eergister btw
@BonzO
GZ!
Is het een nieuwe realm ofzo dat er zo laat nog een realmfirst word gehaald?
Zat zelf toevallig vanmorgen op wowprogress.com om te kijken naar het aantal guilds dat LK 25 HC nu neer hebben (iets van 670 oid op dit moment). Tot de 190 oid gerankte server in de EU is LK 25 HC al door 1 of meerdere guilds neer gehaald.
Nou zit ik zelf op Bronze Dragonflight (rank 201 oid) dus hoop ik dat wij hem deze week of anders volgende week kunnen killen voor een server first. Epoch (de nr1 guild) heeft schijnbaar wat problemen om 25 man bij elkaar te krijgen dus we maken een redelijke kans denk ik.
Fingers crossed!
World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !
Je moet hem dus gaan vrezen gedurende vrijwel de hele expansion
Verwijderd
http://www.wowpedia.org/Portal:Main
Maar goed, gebruik wowpedia nu vanaf begin. Nu alleen nog kwestie van tijd voor iedereen over gaat.
Rupsen, Rapsen.
Dat moest ik inderdaad nog doen.Verwijderd schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 19:52:
Even een opmerking voor de volgende topicstart, WoWWiki is niet meer WoWWiki. De makers hebber er de stekker uitgetrokken nadat Wikia er een verplichte herstructurering van de pagina's doorheen perste. De nieuwe site heet WoWPedia en is daarnaast ook nog eens helemaal advert vrij! Alle informatie die op WoWWiki stond is meegenomen en zal dan vanaf nu ook alleen maar op WoWPedia worden geupdate.
http://www.wowpedia.org/Portal:Main
Maar de Ts is er nu op aangepast althans bijna
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Ik log net in op mijn verse mage die ik gemaakt heb ten tijde van de patch 4.0.1. drama.
ik krijg bij elk nieuw char die ik maak automatisch van Breanni "chilly the penguin"
en nu heb ik er op mijn mage dus 2 gekregen
hoe is dat mogelijk? is er per ongeluk iets geduped? of gewoon foutje van blizzard?
Ooooh wacht. Ik gebruikte de Authenticator van m'n vriend ipv die van mezelf

| 17 December 1991 | De Nerdette |
Tesla M3LR '21
http://armory.wow-europe....?r=Alonsus&n=Lilliputtert
Stuur PM bij interesse...
Het is heel erg tweakable in de trant van, je kan je ding message veranderen met allemaal extra informatie zoals levelsnelheid en tijdsverschil met je laatste level ...

Ben er wel achter gekomen dat de beste dps van de avond een pala tank was met retri offspec
damn kun je wachtwoord veranderen zonder eerst in te moeten loggen met de authenticator ?-Trouble- schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 23:01:
Wil ik inloggen, nadat ik even met de Pally van m'n vriend HH getankt had (hij is er niet maar wil erg graag de mount). 'This information is invalid'. Whut. Ik opnieuw proberen. Zelfde. Nog een keer, heeeel goed gecheckt of alles klopte. Nope. Kut kut kut. Snel wachtwoord veranderen, geen resultaat.
Ooooh wacht. Ik gebruikte de Authenticator van m'n vriend ipv die van mezelf![]()
![]()
Dat is ook niet veilig...
Bij ons was het een ramp met britse Virgin klanten die gewoon niet konden spelen.. en dus hadden we geen rogues, en zijn we maar niet LK HC en Halion gaan doen en waren we om 22:00 ofzo al weer klaar met raiden. Morgen LK HC en Halion maar neerleggen dan.Las Vegas schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 23:14:
ICC 25 heroic 12/12 en Halion 25 heroic alweer gecleared voor deze week. Lekker vrije avonden dus
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Ik mis het wel om te raiden met mensen die weten wat ze doen. Dat vind ik een groot nadeel van "casual guilds"Kees schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 09:02:
[...]
Bij ons was het een ramp met britse Virgin klanten die gewoon niet konden spelen.. en dus hadden we geen rogues, en zijn we maar niet LK HC en Halion gaan doen en waren we om 22:00 ofzo al weer klaar met raiden. Morgen LK HC en Halion maar neerleggen dan.
Ik mis sowieso het raiden, bij ons ligt alles nu dus stil, af en toe een funrun of weekly (4e week op rij OS grrrr) maar eigenlijk geen echte runs meer op ICC.patrickos85 schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 09:03:
[...]
Ik mis het wel om te raiden met mensen die weten wat ze doen. Dat vind ik een groot nadeel van "casual guilds"
Sommigen proberen het nu nog wel op zondag, maar dat is dan de enige die er staat en dus alleen 1e paar bosses. Iedereen wacht op cata bij ons (en dat duurt nog zo lang voor mijn gevoel)
is ook zo...het duurt sowieso lang! Misschien dat ik het weer wat serieuzer oppak met me paladin met cataclysm. Hoe het nu gaat vind ik tenenkrommend!Thorval schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 09:11:
[...]
Ik mis sowieso het raiden, bij ons ligt alles nu dus stil, af en toe een funrun of weekly (4e week op rij OS grrrr) maar eigenlijk geen echte runs meer op ICC.
Sommigen proberen het nu nog wel op zondag, maar dat is dan de enige die er staat en dus alleen 1e paar bosses. Iedereen wacht op cata bij ons (en dat duurt nog zo lang voor mijn gevoel)
Waarom niet? Je kan er nog steeds niet in.TIGER79 schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 08:28:
[...]
damn kun je wachtwoord veranderen zonder eerst in te moeten loggen met de authenticator ?
Dat is ook niet veilig...
Sinds de authenticator zijn de wachtwoorden bijna overbodig
Volgens mij, zelfs als je in B.net wil inloggen moet je je code ingeven, ik kan helemaal nergens inloggen of iets aanpassen zonder authenticator.Noxious schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 09:28:
Waarom niet? Je kan er nog steeds niet in.
Sinds de authenticator zijn de wachtwoorden bijna overbodig
Gister rondje ICC gedaan, nouja.. 5/12

Was inmidddels iets over 12'en, was er eentje uit de pug jarig dus dat hebben we nog gevierd en maar gestopt.
[ Voor 35% gewijzigd door SinergyX op 28-10-2010 09:35 ]
Bij ons ookKees schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 09:02:
[...]
Bij ons was het een ramp met britse Virgin klanten die gewoon niet konden spelen.. en dus hadden we geen rogues, en zijn we maar niet LK HC en Halion gaan doen en waren we om 22:00 ofzo al weer klaar met raiden. Morgen LK HC en Halion maar neerleggen dan.

Laat nou net onze MT en OT nr2 bij Virgin zitten.
Was weer een feestje
Verwijderd
wij hadden hetzelfde probleem, met 4 man van de core groep. zijn dus met z'n 23'en tot LK gekomen en toen maar gecalled na 5 wipes (van die 23 zaten er nog 2 bij die constant DC's hadden).Kees schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 09:02:
[...]
Vanavond onze eerste poging op Tribute to dedicated insanity (10) M'n gear set is er bijna klaar voor (nog even wat enchants en gems)
http://eu.wowarmory.com/c...xml?r=Silvermoon&cn=Flats
Tis de allerlaatste achievement die nog lastig is voordat cata uitkomt, hierna blijven er nog wat troep raid achievements over.
Ben nu ook druk bezig m'n pvp achievements wat uit te breiden. en daarbij vd week bij soort van toeval de volgende gehaald:
We Had It All Along *cough*
Win Arathi Basin by 10 points (1600 to 1590).
23/10/2010
het enige wat nodig was was wat sturing van onze groep toen we zagen dat we op 1540 - 1500 zaten (4 man van onze guild was bezig in die bg)
[ Voor 16% gewijzigd door DrFlash op 28-10-2010 09:52 ]
serieus?wezzal schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 23:17:
Gezocht: Raiding guild op Alonsus
een tip... zoek zelf op welke guilds op je realm zitten, ga naar hun website en vul een application in.
-------
Wij gaan LK HC helaas niet meer neerkrijgen. Raiden is opgeschort tot cataclysm. Aan de ene kant wel lekker. Was die faalhazen wel zat maar baal wel dat ik hem niet neer heb gekregen. Je merkt gewoon dat een 4 a 5tal spelers het echt verneukt hebben. Waar iedereen wel eens een shadowtrap kan raken (aan het begin van de tries) maar na een 300 attempts mag je toch wel verwachten dat ze het snappen.... Sommige hebben het voor elkaar gekregen om wel 20x in een shadowtrap te lopen (ipv 1 a 2x als normale maatstaaf). Maarja, weinig alternatieven/recruits die dit kunnen compenseren.
Je merkt gewoon dat elke fout die je maakt je dood betekend. Voorheen was je bijna dood en konden de slechte spelers nog gecompenseerd worden door een alerte healer of tank. *huh mag ik niet in het blauwe vuur staan dan?". Bij LK HC is 1 fout = dood. shadowtrap, defile, valkyr, shockwave
[ Voor 54% gewijzigd door thewizard2006 op 28-10-2010 09:52 ]
We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation
De hele GS addon moet gewoon verbannen worden ...SinergyX schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 09:31:
[...]
Volgens mij, zelfs als je in B.net wil inloggen moet je je code ingeven, ik kan helemaal nergens inloggen of iets aanpassen zonder authenticator.
Gister rondje ICC gedaan, nouja.. 5/12Tank ging in een nerdrage over 1 healer, volgens zijn gearscore addon zou hij maar 3.3k GS hebben, hij had geen zin in boosting/failures. Hem 3x uitgelegt dat je gewoon inspect moet doen en ophouden met dat gejank over zo'n addon, maar meneer weigerde.
Was inmidddels iets over 12'en, was er eentje uit de pug jarig dus dat hebben we nog gevierd en maar gestopt.
Ze vragen 6k gs en Kingslayer voor een weekly op naxx of zo

Voordat je dat doet, zorg dan wel dat je spullen op orde zijn; aantal spullen zijn nog niet gegemmed en zowezzal schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 23:17:
Gezocht: Raiding guild op Alonsus
Ik zie niet vaak onkunde, maar meer het 'jij hebt mindere gear dus ik ben 10x beter' mentaliteit.Verwijderd schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 09:48:
Ik mis raiden totaal niet, alleen af en toe een 10man kan ik nog wel waarderen. Kan er gewoon niet meer tegen dat er altijd wel iets van 2-3 man zijn die de raid verpesten met hun onkunde.
Er komt direct gezeik over de DPS van 1 van de spelers, meneer voelt zich te 'goed' voor de raid en na 1 wipe door welke reden dan ook is het meteen ragequit.
Geef mij maar de matige gegearde mensen, mensen die nog proberen en die nog willen. Die gewoon 2-3 pogingen doen zelfs over lootship omdat we geen Melee's hadden dus nu mensen moesten springen die nooit eerder op de andere boot waren geweest.
Dit topic is gesloten.