![]() ![]() | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
[ Voor 101% gewijzigd door Anoniem: 315662 op 03-11-2010 17:38 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
![]() ![]() | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
[ Voor 101% gewijzigd door Anoniem: 315662 op 03-11-2010 17:38 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
[ Voor 98% gewijzigd door Zeror op 21-10-2010 22:11 ]
| 17 December 1991 | De Nerdette |
Anoniem: 32925
Ik kan het me zo voorstellen hoe saai dat is. Heb nu 50 exalted (op 1 char is dat) en ik zou het niet graag over willen doen. Aan de andere kant is het wel weer een uitdaging om de nieuwe factions die Cata meebrengt zo snel mogelijk exalted gaan te krijgen.-Trouble- schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 22:35:
Ik heb me vandaag, en dan vooral vanavond, een beetje vermaakt met grinden van reputation in Winterspring en het doen van startersquests in Elwynn Forrest voor Loremaster. Saai
En zo zie je maar weer ---> Goed Gedrag wordt Beloond in World of WarcraftRoshnak schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 16:11:
Die kreeg ik voor nop in mijn eerste VoA run toen ik was geswitched van Horde naar Ally
The Stormwind Crusaders - Pyrewood Village
irritantste aan het hele farmen is de 5 instances limiet per uur, terwijl je binnen 6/7 min vaak alweer buiten staatRichardvdD schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 00:34:
Net even Bloodsail Admiral gehaald en de Buccaneers naar revered gegrind. Nu wil ik dus de 4 Steamwheedle Cartel steden herstellen, naar exalted.. Maar damn, wat is DM waardeloos zeg. 5 runs, geen enkele keyWel 3 Librams.. maar ach. Nu even naar Ratchet vliegen om daar lvl10 piraten te grinden, dat zou met 2,5k per uur veel sneller moeten gaan dan DM
Anoniem: 342341
de maskers zijn niet meer nodig voor de title en achievement!Thorval schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 07:52:
Vanmorgen snel even een snelle HH gedaan voordat ik ging werken. Geen mount maar wel de Sinister Hatchling voor mijn pet collectionen natuurlijk achiev
Nu maar hopen dat ik die irritante maskers nog allemaal krijg en moet nog 2 x transformed worden door een wand en een toothpick hebben, dan is de title ook binnen
Al heel lang niet meer zelfsAnoniem: 342341 schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 08:06:
[...]
de maskers zijn niet meer nodig voor de title en achievement!
Ik ben de afgelopen 2 jaar ook elke morgen daarmee beziggeweest, ook ivm sinister ..... maar zit momenteel op 10/20 mask. Het meest frustrerende is nog wel dat de DK die ik maar een blauwe maandag heb gespeeld er al 12 had binnen 1 week vorig jaar.Thorval schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 07:52:
Nu maar hopen dat ik die irritante maskers nog allemaal krijg en moet nog 2 x transformed worden door een wand en een toothpick hebben, dan is de title ook binnen
WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)
Hoeveel korting wil je hebben?http://www.randyrun.nl/World-of-Warcraft-EU:::2220.htmlShof schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 22:21:
Weet iemand of er ook een prijsdaling voor WotLK aankomt binnenkort, of komt dat pas na de release van Cataclysm?
Dk's waren toch de nieuwe Huntards? haha gratz man!Dice schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 08:28:
Goddank
OT: Eindelijk de huntards in mijn guild lang genoeg gefocussed gekregen dat ze niet in de defile blijven staan.
Kingslayer in the pocket
Deze maakten er bijna een sport van om in de defiles pootje te badenVivaladen schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 08:38:
[...]
Dk's waren toch de nieuwe Huntards? haha gratz man!
Anoniem: 355493
Haha tja heb ook gouden herinneringen aan HuntersDice schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 08:45:
[...]
Deze maakten er bijna een sport van om in de defiles pootje te baden
Cho'gall !!!? wtf die gast is hartstikke dood toch?was het rechterhandje van Gul'dan en is bij die tomb of sargeras omgekomen door Rend&Maim Blackhand en hun troepen aan het eind van warcraft2!Anoniem: 355493 schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 08:52:
Gisteren naar een livestream zitten kijken van Cho'gall (de laatste baas) in Bastion of Twilight...
[ Voor 20% gewijzigd door Vivaladen op 22-10-2010 09:02 ]
Dat cooldowns verhaal wordt heel veel gebruikt in goldshire. Niet normaal. Is leuk om daar te staan en te kijken naar de ego'tjes die daar rond lopen. Wie is het meest cool en kan het verst op de Goldshire inn komen.Vivaladen schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 08:58:
[...]
ooow en op Anachronos zit de Royality onder de Huntards--> Gronnstalker
die bezit genoeg Retardness voor een peleton vol met huntardswat een gast
ff voorbeeldje (hij is heel elitair en vind zichzelf een soort van Demigod ofzo) :
verloren Duel 1 : Gronn zegt "ik gebruikte geen cooldowns,daarom verloor ik"
verloren Duel 2: Gronn zegt: "ik had in Duel 1 al mijn cooldowns al gebruikt"
verloren Duel 3: Gronn zegt: vanalles en nog wat,meestal een scheld barrage waarin ie uiteraart duidelijk uitdrukt hoe slecht jij bent en hoe goed hij wel niet is
[ Voor 16% gewijzigd door HawVer op 22-10-2010 09:11 ]
http://hawvie.deviantart.com/
Is nog steeds grappig ... 5 keer iemand een duel declinen en nog blijven ze achter je aankomen :crazyHawVer schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 09:04:
[...]
Dat cooldowns verhaal wordt heel veel gebruikt in goldshire. Niet normaal. Is leuk om daar te staan en te kijken naar de ego'tjes die daar rond lopen. Wie is het meest cool en kan het verst op de Goldshire inn komen.
Vind je niet dat ik er badass uit zie?
http://eu.wowarmory.com/c...l?r=Anachronos&cn=Warsnor
Marshall gear is heel goedkoop geworden. Voor een paar honor points heb je hel al. Enige wat ik nog wil hebben in de Stormwind banner.
Sorry ik heb geen idee van de lore achter de dungeonVivaladen schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 08:58:
[...]
Cho'gall !!!? wtf die gast is hartstikke dood toch?was het rechterhandje van Gul'dan en is bij die tomb of sargeras omgekomen door Rend&Maim Blackhand en hun troepen aan het eind van warcraft2!
Doomhammer had de Blackhand broers achter Gul'dan en Cho'gall aangestuurd omdat ze veraad hadden gepleegd en een deel van de troepen hadden meegenomen.
Gul'dan ging in de tomb de pijp uit en Cho'gall buiten de tombe terwijl ie de tombe verdedigde...
Wie heeft die gast tot leven gewekt?iemand een idee?
redfoxert schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 08:11:
[...]
Al heel lang niet meer zelfsToo much RNG.
Damn zie het nu ook pas, LOL Nou dan is de title heel snel in de pocket dusAnoniem: 342341 schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 08:06:
[...]
de maskers zijn niet meer nodig voor de title en achievement!
Anoniem: 316512
Echt?Anoniem: 355493 schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 08:52:
Gisteren naar een livestream zitten kijken van Cho'gall (de laatste baas) in Bastion of Twilight... Damn dat zag er intens uithet begon redelijk simpel maar dan begon er overal vuur te liggen + een soort van debuff die huge damage deed en dan nog grote adds en kleine slijm adds... en dat was denkik enkel phase 1
ze hebben hem niet onder 70% gekregen.
Ben aan het aplyen bij top 500 guilds om terug hardcore te kunnen raiden in cataclysm! Helaas is de vraag naar mages laag!
Heeftie zn acount verkocht ofzo? dat is zooooo niet Gronny haha,ik ging altijd de inn in,maakte daar zn pet dood en dan durfde ie nooit naar boven te komen hahahaHawVer schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 09:04:
[...]
Dat cooldowns verhaal wordt heel veel gebruikt in goldshire. Niet normaal. Is leuk om daar te staan en te kijken naar de ego'tjes die daar rond lopen. Wie is het meest cool en kan het verst op de Goldshire inn komen.
Gronstalker bedankte laatst trouwens netjes voor de fight. Complimentjes erbij enzo, zooo bij mond zakte open.
Marshall gear is heel goedkoop geworden. Voor een paar honor points heb je hel al. Enige wat ik nog wil hebben in de Stormwind banner.
ooow ok,nou ik ben al hooked aan warcraft vanaf deel 1 en pas op mn vakantie nog het boekAnoniem: 355493 schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 09:11:
[...]
Sorry ik heb geen idee van de lore achter de dungeon
Quote van wowwiki
"Cho'gall apparently survived his encounter with Med'an and will be a final boss of the Grim Batol raid instance named Bastion of Twilight.\[5] He plays roles in numerous questlines, notably in Dire Maul and Twilight Highlands. "
Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux
Yeap, de rosters ziten bij veel guilds volAnoniem: 316512 schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 09:23:
[...]
Echt?. Goeie Mages zijn in mijn ogen erg zeldzaam, Hunters ook trouwens.
Ja, maar dit stukje gaat over de eerste keer dat hij 'presumed dead' wasAnoniem: 355493 schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 09:11:
[...]
Quote van wowwiki
"Cho'gall apparently survived his encounter with Med'an and will be a final boss of the Grim Batol raid instance named Bastion of Twilight.\[5] He plays roles in numerous questlines, notably in Dire Maul and Twilight Highlands. "
Ja ik vind het jammer dat de gear niet meer gebuffd wordt. Het maakt het vrij waardeloze gear. Alleen voor de looks moet je het nog doen. Bij de vendor staat ook Legacy gear vendor, oftewel verouderd. Gisteren stond ik daar toevallig bij een andere warrior met precies dezelfde gear. Hoe toevallig. Vet leuk gesprek gehad. Hij was van plan om een grand marshall warrior/paladin guild te gaan maken. "We should build an army".Vivaladen schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 09:23:
[...]
Heeftie zn acount verkocht ofzo? dat is zooooo niet Gronny haha,ik ging altijd de inn in,maakte daar zn pet dood en dan durfde ie nooit naar boven te komen hahaha
jaaaaa heel erg badass je begint steeds meer en meer op een Stormwind Crusader te lijken
die looks worden vooral mooi op zo'n mooie guild mount (lion) "D
Snorrie!HawVer schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 09:04:
[...]
Gronstalker bedankte laatst trouwens netjes voor de fight. Complimentjes erbij enzo, zooo bij mond zakte open.
Ik word ook helemaal gestoord van wow, de hele tijd vastlopers, en beeld freez.ZeroCode schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 09:20:
Nou gisteren even ICC10 weer eens gedaan na lange tijd. Nadat ik gesummoned werd gelijk wow.exe vast... Was te verwachten, maar goed, vervolgens weer een minuut of 2 bezig om in te kunnen loggen om vervolgens te zien dat ik een ghost was en op een slow ass bird naar de instance kon vliegen. Als klap op de vuurpijl instance inlopen en zien dat de loading bar niet vult en dus weer ALT+F4....
Nou ik heb het wel weer even gehad, ik ga wel minen/farmen oid... En healen stelt ook echt niks meer voor op een druid...
Tijd om weer gold binnen te harken, hoef je iig niet tig keer ALT+F4 te doen...
Ik kan me herinneren dat je een beste hoeveelheid tijd geleden hierover ook al aan het ranten was. Het zit je wel dwars he?Vivaladen schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 08:58:
[...]
ooow en op Anachronos zit de Royality onder de Huntards--> Gronnstalker
die bezit genoeg Retardness voor een peleton vol met huntardswat een gast
ff voorbeeldje (hij is heel elitair en vind zichzelf een soort van Demigod ofzo) :
verloren Duel 1 : Gronn zegt "ik gebruikte geen cooldowns,daarom verloor ik"
verloren Duel 2: Gronn zegt: "ik had in Duel 1 al mijn cooldowns al gebruikt"
verloren Duel 3: Gronn zegt: vanalles en nog wat,meestal een scheld barrage waarin ie uiteraart duidelijk uitdrukt hoe slecht jij bent en hoe goed hij wel niet is.
Bij de freeze laat ik gewoon het zooitje een minuut of 2-3 staan, opeens draait het spel weer en kan ik wel de pumkin aanklikken. Nadeel dat er in de tussentijd weer andere partymembers een DC hebben, dus je wacht aardig tijdje dat je dat ding daadwerkelijk kan neermeppen.Thommmyy schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 10:09:
[...]
Ik word ook helemaal gestoord van wow, de hele tijd vastlopers, en beeld freez.
Voor mij is het vanaf de patch al niet meer normaal speelbaar.
Even een weekly doen, moest gwn 10x opnieuw inloggen omdat ik na 2sec weer ingelogd te zijn weer een freez kreeg.
Is hier vanuit de gebruiker nog wat aan te doen of licht dit probleem echt bij Blizzard?
Ik gebruik zelf de addons DBM, recount, omen, bartender en sexymap.
Meer gebruik ik op dit moment nog niet omdat ze nog niet gefikst zijn voor de nieuwe patch.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ik heb me laten vertellen dat het wel goed gaat als je Ctrl in houdt. Zelf nog niet getest.SinergyX schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 10:14:
[...]
Bij de freeze laat ik gewoon het zooitje een minuut of 2-3 staan, opeens draait het spel weer en kan ik wel de pumkin aanklikken. Nadeel dat er in de tussentijd weer andere partymembers een DC hebben, dus je wacht aardig tijdje dat je dat ding daadwerkelijk kan neermeppen.
Grom jij hier ?garagaholic schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 10:11:
[...]
Ik kan me herinneren dat je een beste hoeveelheid tijd geleden hierover ook al aan het ranten was. Het zit je wel dwars he?
Ik gebruik er Ackis Recipe List voor. Die plaatst een extra "scan" knop op je profession pane, en daarop drukken geeft een lijst van alle recepten die je nog niet hebt, inclusief waar je die moet gaan halen/farmen/questen. Ook met mooie aanduiding als je er de benodigde rep nog niet voor hebt._Peter2_ schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 10:08:
Heeft een van jullie ervaring met Inscription?
Ik ben op zoek naar een addon of website die mij kan vertellen welke glyphs ik nog moet ontdekken en op welke manier deze ontdekt kunnen worden (Northrend Inscription research of book of glyph mastery).
Is een dergelijke addon of website beschikbaar?
[ Voor 7% gewijzigd door Erycius op 22-10-2010 10:36 ]
Bloemen scheiden het gras in de tuin.
Of je komt een uur later terug, logt aan en staat in Lagaran ... met het goud en de loot in je tas (met reins)SinergyX schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 10:14:
[...]
Bij de freeze laat ik gewoon het zooitje een minuut of 2-3 staan, opeens draait het spel weer en kan ik wel de pumkin aanklikken. Nadeel dat er in de tussentijd weer andere partymembers een DC hebben, dus je wacht aardig tijdje dat je dat ding daadwerkelijk kan neermeppen.
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Top, dank je.Erycius schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 10:35:
[...]
Ik gebruik er Ackis Recipe List voor. Die plaatst een extra "scan" knop op je profession pane, en daarop drukken geeft een lijst van alle recepten die je nog niet hebt, inclusief waar je die moet gaan halen/farmen/questen. Ook met mooie aanduiding als je er de benodigde rep nog niet voor hebt.
Edit: voor Inscription staat er dus mooi bij of het van zo'n boek of van je Northrend Inscription Research komt.
Anoniem: 63072
[ Voor 23% gewijzigd door ragged op 22-10-2010 12:09 ]
1
Anoniem: 316512
Vet!ragged schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 11:17:
Haha, je schijnt je Water emelental (mage) te kunnen renamen : /run PetRename("Name here")
K heb het nog niet geprobeerd ( werk ) maar mensen op het forum zeggen dat het kan, maar eens kijken zo
1
[ Voor 76% gewijzigd door Anoniem: 355493 op 22-10-2010 11:44 ]
Werkt niet; Your Pet cannot be renamedragged schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 11:17:
Haha, je schijnt je Water emelental (mage) te kunnen renamen : /run PetRename("Name here")
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
[ Voor 66% gewijzigd door ragged op 22-10-2010 11:51 ]
1
Ik heb een addon geinstalleerd waardoor de Tooltips uit worden gezet (of uit kunnen worden gezet) zodra je een instance ingaat. Gisteren HH gedaan, eerste 2 tanks kregen een freeze/dc, bij tank nummer3 heb ik het event maar geprobeerd te starten - succes! Geen freeze, dc of wat dan ookSinergyX schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 10:14:
[...]
| 17 December 1991 | De Nerdette |
Ik snap wel hoe je het intyped, maar bij mijn (level 80 mage met alleen frost spec, en geen talents) werkt het niet als ik hem summon en dan zijn naam wil veranderen.ragged schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 11:50:
Werkt wel, Ohdahingum.!!!!
Edit:je typed de command ook letterlijk zo: /run PetRename("Odahingum ")
Edit2: DONT STEAL MAH NAME
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Kees schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 11:55:
[...]
Ik snap wel hoe je het intyped, maar bij mijn (level 80 mage met alleen frost spec, en geen talents) werkt het niet als ik hem summon en dan zijn naam wil veranderen.
1
Anoniem: 363533
Ik loop in 12 minuten bijna de hele instance door. Dan is er tenminste nog een kleine (3%) kans op een key, en de librams kunnen droppen als ik alle Gordok ook kill. Anders loop je inderdaad tegen de instance limiet aan.Mektheb schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 07:56:
[...]
irritantste aan het hele farmen is de 5 instances limiet per uur, terwijl je binnen 6/7 min vaak alweer buiten staat
3 gaurds killen no key = reset.
Whoo \o/ hoe heb je m genoemd ?Kees schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 12:01:
Hm, het werkte wel na een relog (waarbij mijn pet er nog steeds was)
1
Obama.. maar nu kan ik hem niet weer renamen
[ Voor 8% gewijzigd door Kees op 22-10-2010 12:14 ]
Kees schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 12:10:
[...]
Obama.. maar nu kan ik hem niet weer renamenDus hij blijft die naam houden, ook na een respec/resummon.
[ Voor 8% gewijzigd door ragged op 22-10-2010 12:12 ]
1
Yes, English can be weird. It can be understood through tough thorough thought, though.
ah, ja dat is zo maar ik ging toen alleen voor de rep als ik inderdaad librams en dingen zou moeten hebben zou ik er ook langer overdoen hahaRichardvdD schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 12:06:
[...]
Ik loop in 12 minuten bijna de hele instance door. Dan is er tenminste nog een kleine (3%) kans op een key, en de librams kunnen droppen als ik alle Gordok ook kill. Anders loop je inderdaad tegen de instance limiet aan.
Nee want he is een ..game error of w/e glitch ..blabla...k heb l een ticket gemaakt om te vragen.Dutchman! schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 12:21:
ik vermoed dat je net als bij hunters je pet 1 maal gratis kan hernoemen, en daarna door een Certificate of Ownership te gebruiken die je met inscription kan maken (vrij verhandelbaar) Zit wel een cooldown op, weet uit mijn hoofd niet of het een uur of een week was. (geloof een week)
1
Anoniem: 379368
Krijg die mails zovaak, zitten echt grappige tussen Krijg zelfs mails dat m'n aion account gecomprimised is, best knap aangezien ik nooit Aion gespeeld heb. Heb trouwens wel hetzelfde, zooi komt binnen op een mailadres dat ik niet voor m'n b.net gebruik. Vindt het wel humor, moet trouwens wel zeggen dat er af en toe eentje tussen zit die ook nog redelijk goed in elkaar zit, ze leren dus wel en proberen het steeds beter aan te passen...Anoniem: 363533 schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 12:03:
Hebben jullie de afgelopen dagen ook last gehad van zoveel spam in je e-mail/hotmail box? Ik kreeg dus iets van 10 berichtjes achter elkaar van 'Account Change Notice'.
De hele grap is, dat e-mail adres gebruik ik dus al jaren niet meer voor mijn WoW account.En er staat ook niks in mijn echte e-mail box.
Toch maar effe mijn wachtwoord veranderd.
Daar zit mijn mailbox ook regelmatig mee vol. Mooi is ook dat er altijd links in staan naar de US-site terwijl ik op EU speel.Anoniem: 363533 schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 12:03:
Hebben jullie de afgelopen dagen ook last gehad van zoveel spam in je e-mail/hotmail box? Ik kreeg dus iets van 10 berichtjes achter elkaar van 'Account Change Notice'.
De hele grap is, dat e-mail adres gebruik ik dus al jaren niet meer voor mijn WoW account.En er staat ook niks in mijn echte e-mail box.
Toch maar effe mijn wachtwoord veranderd.
Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.
Nope : <SinergyX schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 12:28:
Als je frost spec neemt wordt je pet toch permanent? Dacht dat alle perma pets renamable waren?
1
mijne heet Odahingum = Ripling water.Seraphin schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 12:31:
OMG hoe gaaf een named water elemental.... de mijne gaat zooooo "Hydross" heten
1
Riley Gaines: Swimming Against the Current, Fighting for Common Sense in a World That’s Lost its Mind
En ik heb hem nogsteeds niet en zit pas aan de 106 ! Grrr.Las Vegas schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 12:45:
Mountje 119 erbij, geen HH (please RNG gods, make it drop!) maar Raven Lord. Ach ja, ik ben allang blij, na 100 runs werd het wel 'ns tijd.
[ Voor 8% gewijzigd door Mektheb op 22-10-2010 12:53 ]
[ Voor 3% gewijzigd door Seraphin op 22-10-2010 12:55 ]
Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.
Riley Gaines: Swimming Against the Current, Fighting for Common Sense in a World That’s Lost its Mind
Ja ik dus ook hahaLas Vegas schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 12:56:
Moet die ICC Wyrmns ook nog, maar komt wel. En ik koop al anderhalf jaar lang eieren, maar een groene proto krijgen ho maar. Kara mount moet ik ook nog.. Voor de rest heb ik ze allemaal wel. Mja, wellicht ook nog paar Argent Tourny mounts, maar daar ben ik zo zat van om te doen
[ Voor 24% gewijzigd door SinergyX op 22-10-2010 13:10 ]
Vorige keer ging de healer dood in PoS door Mirror link, ben ik maar de party gaan healen. Mana is amper een probleem (watershield/mana totem) en je health niet bijzonder minder dan een normale healer (pre-4.0.1 that is).Roshnak schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 13:13:
Ik haal als ele iets van 7.5K non crit 10-11K crit met Healing Surge that is.
Je kan em ook gewoon soloén al lockNG00 schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 14:41:
Voor iedereen die nog steeds last heeft met inlogproblemen bij HH, hij is ook makkelijk met 2 man te doen voor als de rest een dc heeft!Heb hem gister met een warlock gedaan en zelf ben ik holy priest!
En de macro die een aantal post terug werd gepost werkt ookJe tooltips uitzetten en dan kan je gewoon op de pompoen klikken en na de fight je tooltip gewoon weer aanzetten, werkt perfect voor mij!
Princiepe van het tasje, rng binnen zoveel weken je dus de tijd heb geluk te hebben.SinergyX schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 14:43:
Die mount van HH, is die nu enkel daily via die pouch (brewfest principe), of nog steeds een random drop bij elke kill?
Wel handig dat je op 78 al HH mag doen, altijd handig na de trinkets van Brewfest, ook ringen klaar te hebben voor mijn lvl80
[ Voor 7% gewijzigd door Mektheb op 22-10-2010 14:56 ]
Hij slaat als een natte krant op een standbeeld, vrijwel iedereen kan hem tankenNG00 schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 14:41:
Voor iedereen die nog steeds last heeft met inlogproblemen bij HH, hij is ook makkelijk met 2 man te doen voor als de rest een dc heeft!Heb hem gister met een warlock gedaan en zelf ben ik holy priest!
En de macro die een aantal post terug werd gepost werkt ookJe tooltips uitzetten en dan kan je gewoon op de pompoen klikken en na de fight je tooltip gewoon weer aanzetten, werkt perfect voor mij!
Eergister ook voor het eerst ToC10 ingegaan met mijn priest (ja nu pas ik heb niet veel tijd voor te raiden, en deze pug stelde tenminste geen eissen), met de bedoeling om weekly jaraxxus te doen! Waren maar met 9 man, en verbazingwekkend genoeg hebben we een complete run gedaan zonder een enkele dode en ben ik weer een paar achievements rijker waaronder pepper and salt ofzoiets op de twins?? Wel netjes van mezelf vond ik aangezien ik er nog nooit geweest was
[ Voor 7% gewijzigd door porn* op 22-10-2010 15:02 ]
Bnet pindle#2913
ja maar ben daar inmiddels voor in behandelinggaragaholic schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 10:11:
[...]
Ik kan me herinneren dat je een beste hoeveelheid tijd geleden hierover ook al aan het ranten was. Het zit je wel dwars he?
haha en iedere keer Save jij my precious ass Mek! Thx
Ach porn als cataclysm komt en we hebben de ZG tiger nog niet dan kunnen we in ieder geval tevreden zijn met de effort die we eraan hebben besteedporn* schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 15:00:
[...]
Hij slaat als een natte krant op een standbeeld, vrijwel iedereen kan hem tanken
@mountruns: heb na jaren proberen nog steeds de ZG tiger niet, Attu is me ook nog steeds niet genadig gezind en Anzu is helaas m'n nieuwe dagelijkse tick geworden
[ Voor 39% gewijzigd door Vivaladen op 22-10-2010 15:31 ]
Mijn priest beelf toch niet in leven, hits van 6k plus een crit van 13k ofzo, met maar amper 19k health ging niet meer lukkenporn* schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 15:00:
[...]
Hij slaat als een natte krant op een standbeeld, vrijwel iedereen kan hem tanken
Vivaladen schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 15:29:toon volledige bericht
[...]
ja maar ben daar inmiddels voor in behandeling
[...]
haha en iedere keer Save jij my precious ass Mek! Thx
[...]
Ach porn als cataclysm komt en we hebben de ZG tiger nog niet dan kunnen we in ieder geval tevreden zijn met de effort die we eraan hebben besteeddas een beter gevoel dan dat je op de laatste dag begint met farmen en hem dan nog niet hebt D:
vanaaf weer ZG tiger ,Anzu en 1e baas van kara
Ik kan uit eigen ervaring zeggen dat behalve Netherspite Karazhan makkelijk te twomannen is (Feral druid - Spriest) en die Spriest dient meestal alleen maar om het wat rapper te doen gaanDennism schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 15:48:
Hoe makkelijk is Kara eigenlijk te soloén?
Kan me herinneren dat die trashpacks voor Attunemen aardig ruk waren, en dat alles pullt als je in combat geraakt met de boss, dus skippen is ook geen optie.
Is dit alleen iets voor plate of zal een warlock dit ook makkelijk moeten kunnen?
ZG en Anzu lukt me wel btw.
Bloemen scheiden het gras in de tuin.
Heb op m'n pala alles gesoloed tot chess event. Daar had ik in m'n uppie geen zin in. Netherspite had ik hulp nodig, kreeg ik in de vorm van een lock. Chess event hebben we ge 2-manned en prince heb ik ook solo kunnen doen.Erycius schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 15:59:
[...]
Ik kan uit eigen ervaring zeggen dat behalve Netherspite Karazhan makkelijk te twomannen is (Feral druid - Spriest) en die Spriest dient meestal alleen maar om het wat rapper te doen gaan
Netherspite hebben we niet geprobeerd trouwens, ik twijfel er ernstig aan of die met twee te doen is, met al die beams
Haha dat wel, en tbh nog steeds, elke keer als ik ZG weer binnenloop moet ik ff glimlachen, ik vind het nog steeds een hardstikke super toffe instance qua sfeer, om gewoon rond te lopenVivaladen schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 15:29:
Ach porn als cataclysm komt en we hebben de ZG tiger nog niet dan kunnen we in ieder geval tevreden zijn met de effort die we eraan hebben besteeddas een beter gevoel dan dat je op de laatste dag begint met farmen en hem dan nog niet hebt D:
vanaaf weer ZG tiger ,Anzu en 1e baas van kara
Daar was een druid guildie van me laatst mee bezig. Uiteindelijk had ie hulp nodig met Shade of Aran (te weinig dps, ging hij dood van de adds die in ph2 spawnen die deden toch teveel dmg) en Chess (is gewoon niet te soloen door die cheats). Van de bosses daarna weet ik het eerlijk gezegd niet.Dennism schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 15:48:
Kan me herinneren dat die trashpacks voor Attunemen aardig ruk waren, en dat alles pullt als je in combat geraakt met de boss, dus skippen is ook geen optie.
Is dit alleen iets voor plate of zal een warlock dit ook makkelijk moeten kunnen?
[ Voor 41% gewijzigd door porn* op 22-10-2010 16:24 ]
Bnet pindle#2913
Voor clothies zal het per boss verschillen denk ik. Attumen lijkt me als lock wel te doen. Demo speccen en gaan. Ter vergelijking: zo rond patch 2.3 beartankte ik attumen en zijn paardje al tegelijk.Dennism schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 15:48:
Jup gebeurt regelmatig, ook disconnects en als je dan opnieuw inlogt blijft je loading screen hangen op 100%HStyles schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 16:22:
Meer mensen met het probleem dat wow gewoon spontaan vast hang. Mijn taak beheer zegt dan : reageert niet ....
heb dit wel erg vaak laatste tijd . niet speelbaar
Bnet pindle#2913
Ik dacht toch al een keer meegemaakt te hebben dat een rogue @lvl 70 chess event had gesolo'ed. . . .porn* schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 16:21:
Daar was een druid guildie van me laatst mee bezig. Uiteindelijk had ie hulp nodig met Shade of Aran (te weinig dps, ging hij dood van de adds die in ph2 spawnen die deden toch teveel dmg) en Chess (is gewoon niet te soloen door die cheats). Van de bosses daarna weet ik het eerlijk gezegd niet.
Als destro is het me nog niet gelukt, als demo heb ik het nog niet geprobeert.Dennism schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 15:48:
Anoniem: 299886
Ik heb hier ook last van, schijnt deadly boss addon te zijn.HStyles schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 16:22:
Meer mensen met het probleem dat wow gewoon spontaan vast hang. Mijn taak beheer zegt dan : reageert niet ....
heb dit wel erg vaak laatste tijd . niet speelbaar
Oh! Vorige keer 3 keer geprobeerd maar ik kreeg het zelfs met die guildie niet voor elkaar. Heb hem al ge3manned, maar 2-man was (wel krap aan!) net te kort steeds.Seraphin schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 16:26:
[...]
Ik dacht toch al een keer meegemaakt te hebben dat een rogue @lvl 70 chess event had gesolo'ed. . . .
Bnet pindle#2913
Heb laatst met mijn vrouw heel Kara geduo'ed, dus het is te doen.porn* schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 16:44:
[...]
Oh! Vorige keer 3 keer geprobeerd maar ik kreeg het zelfs met die guildie niet voor elkaar. Heb hem al ge3manned, maar 2-man was (wel krap aan!) net te kort steeds.
Die cheats die ie doet = random 2-3 vuurtjes op het schaakbord spawnen, onder jouw poppetjes vooral. En dat doet VEEL dmg, factor 10 per tick ofzo wat de normale chess-dmg-skills daar doen. En aangezien je maar elke 12-14 sec van mannetje kan wisselen... ik zou niet weten hoe 't moet maar sluit niks uit
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq