Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14:24
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/g9x3gjSyyAZxLKOnAc472v74/full.png

"BlizzCon is a celebration of the Warcraft, StarCraft, and Diablo franchises and the communities that surround them. This two-day event will contain Q&A panels featuring Blizzard Entertainment developers, social events for players and developers to meet one another, hands-on gameplay featuring your favorite Blizzard Entertainment games, casual and competitive tournaments, and more."

Homepage BlizzCon 2010

Deathy - The Death MurlocBlizzCon is te zien via een live-videostream. Dit kan op twee manieren: via Blizzards internetstream of via Directv. Beide stream zijn echter enkel te bekijken na een betaling van €29,95 van de internet livestream of €39,95 voor de Directv stream.
Directv is duurder omdat deze HD streams aanbied in tegenstelling van tot de Live internetstream van Blizzard zelf.

Je wordt beloond als je de live stream besteld, want je krijgt de BlizzCon exclusive items, waaronder Deathy, the Death Murloc en ingame items voor Starcraft II.

Je kan de livestreams hier bestellen:

Voor diegene die de livestream al besteld hebben en willen weten wanneer, hoe en wat plaatsvindt staat hieronder het schema van BlizzCon.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/gecUDONMCHqHPKZLHe6ueDX5/full.png
Ter informatie:
Anaheim is GMT -8, wij zitten op GMT +1. Dus 9 uur verschil.
11.00 uur op het schema is bij ons dus 20.00 uur.

Mocht je het schema dan nog steeds niet snappen, klik dan hier.

Vragen of opmerkingen kunnen naar mij per DM.

[ Voor 21% gewijzigd door Zeror op 22-10-2010 14:50 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36835

weinig diablo3 op de schedule :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:01

Wiebbe

<none />

Ik vind de prijs van de live stream wel weer heel hoog :(

Je krijgt er wel een leuke pet voor, maar die kan je nu ook niet meer doorverkopen voor mucho $$ :P

De link naar de schedule werkt niet trouwens.

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Veeeeel te veel World of Warcraft. Waarom iemand hier geld aan zou spenderen is me een raadsel :|

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 315662

Boeboe schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 13:15:
Veeeeel te veel World of Warcraft. Waarom iemand hier geld aan zou spenderen is me een raadsel :|
mensen die van WoW houden?

weet iemand ook welke tijdzone dit is, heb een virtuele ticket maar geen idee hoe laat dit is nederlandse tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26
Daar verbaas ik me ook heel erg over want Bashiok (de community manager van Diablo 3) had nog gehint naar het feit dat BlizzCon10 heel erg Diablo centered zou zijn. Qua nieuwe aankondigingen kan Diablo nog steeds de grootste zijn maar dat kunnen we alleen maar afwachten :)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

psychoclown schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 13:55:
[...]

Daar verbaas ik me ook heel erg over want Bashiok (de community manager van Diablo 3) had nog gehint naar het feit dat BlizzCon10 heel erg Diablo centered zou zijn. Qua nieuwe aankondigingen kan Diablo nog steeds de grootste zijn maar dat kunnen we alleen maar afwachten :)
diablo zal inderdaad de grootste zijn omdat daar nog weinig over bekend is. cataclysm weten we het meeste van en van SC2 kan je hoogstens een schatting van de release van de uitbreidingen verwachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Anoniem: 315662 schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 13:18:
weet iemand ook welke tijdzone dit is, heb een virtuele ticket maar geen idee hoe laat dit is nederlandse tijd.
Anaheim is -8, wij zitten op +1. Dus 9 uur verschil. :)

11.00 uur op het schema is bij ons dus 20.00 uur

[ Voor 8% gewijzigd door Zeror op 06-10-2010 15:47 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11-06 10:02
Jammer het niet in de buurt is zou daar altijd wel is heen willen gaan, de stream is me te duur ik download wel zoals vorig jaar de gehele blizzcon na afloop :).

Mooie ts weer rakker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michelvosje
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 04-06 21:07
Ik hoop dat er een keer iets bekend gemaakt wordt van de "Next Gen MMO"? Of is dit valse hoop? Ben echt benieuwd wat voor game dat gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Ik denk dat die kans heel klein is, alle panels zijn voor zover ik zie al bekend gemaakt en volgens mij is het nog lang niet in een fase om een tipje van de sluier te doen. Misschien dat ze iets tijdens de begin ceremonie gaan doen maar ik denk het eerlijk gezegd niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michelvosje
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 04-06 21:07
Al is het maar een tech demo of art work. Dan weet ik tenminste wat meer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Rakkerzero schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 15:46:
[...]

Anaheim is -8, wij zitten op +1. Dus 9 uur verschil. :)

11.00 uur op het schema is bij ons dus 20.00 uur
gelukkig heb ik vakantie dan:), kan ik gewoon even een nachtje doorgaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
michelvosje schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 16:21:
Ik hoop dat er een keer iets bekend gemaakt wordt van de "Next Gen MMO"? Of is dit valse hoop? Ben echt benieuwd wat voor game dat gaat worden.
Er is natuurlijk kans dat dit verteld wordt tijdens de openingsceremonie. :)
Maar ik verwacht er eerlijk gezegd dit jaar ook nog vrij weinig van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kakashi
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 29-04 13:30

kakashi

respect my authoritah

Rakkerzero schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 11:45:

<KNIP>
BlizzCon is voor het eerst ook te zien via een live-videostream.
<KNIP>
dit is btw de 2de keer dat ze live streams hebben niet de eerste keer, vorig jaar was de 1ste keer.
en volgens mij zijn de live streams van blizzard zelf ook in HD

ik heb net ook de live streams betaalt hoop wel dat het een beetje uitkomt met tijd voor mij :P met die verdomde tijdzones

[ Voor 7% gewijzigd door kakashi op 07-10-2010 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
kakashi schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 17:03:
[...]

dit is btw de 2de keer dat ze live streams hebben niet de eerste keer, vorig jaar was de 1ste keer.
en volgens mij zijn de live streams van blizzard zelf ook in HD

ik heb net ook de live streams betaalt hoop wel dat het een beetje uitkomt met tijd voor mij :P met die verdomde tijdzones
Scherp, weet alleen niet meer of ze in HD waren of niet. Geloof het wel inderdaad.

Is dat niet iets om vooraf uit te zoeken? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kakashi

kakashi

respect my authoritah

psychoclown schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 17:07:
[...]

Scherp, weet alleen niet meer of ze in HD waren of niet. Geloof het wel inderdaad.

Is dat niet iets om vooraf uit te zoeken? :P
dit staat op de blizzcon website
"Expanded live coverage over four Internet channels offering 50+ hours of HD BlizzCon programming"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Blizzard kennende doen ze dat niet half bakken en zijn ze der inderdaad in HD wel bij.

Kan niet wachten tot de hele package te downloaden is, ga het dan lekker op me gemakkie kijken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 155599

Is er ook een sc2 prizes tournament?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erycius
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09-03 00:32

Erycius

I came on Eileen.

jammer dat ik dit jaar niet kan gaan

* Erycius aait zijn Jim Raynor Noob nog eens :)

OT: misschien vervangen ze enkele WoW panels na aankondiging van de nieuwe game door panels over dat game?

Bloemen scheiden het gras in de tuin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kakashi

kakashi

respect my authoritah

Mektheb schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 17:24:
Blizzard kennende doen ze dat niet half bakken en zijn ze der inderdaad in HD wel bij.

Kan niet wachten tot de hele package te downloaden is, ga het dan lekker op me gemakkie kijken :D
is het te downloaden van blizzard af? of van een andere source?

[ Voor 70% gewijzigd door kakashi op 07-10-2010 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kakashi

kakashi

respect my authoritah

soz voor de duble post, maar ff topic om hoog gooien.

dit is meschien wel een handige link
http://marlamin.nl/blizzcon/schedule.php
daar staat de voledige schedule maar dan in je eigen tijdzone, scheelt je weer omrekenen :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
kakashi schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 15:00:
dit is meschien wel een handige link
http://marlamin.nl/blizzcon/schedule.php
daar staat de voledige schedule maar dan in je eigen tijdzone, scheelt je weer omrekenen :z
Link staat erbij gepropt in de startpost. :)

Morgen (vrijdag) gaat het beginnen. :D
Nu wil ik graag het een en ander opnemen van Blizzcon. Welke software is daar het meest geschikt voor? Fraps heb ik vorig geprobeerd en dat viel me erg tegen door de vele gigabytes die het creëerde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Rakkerzero schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 22:13:
[...]

Link staat erbij gepropt in de startpost. :)

Morgen (vrijdag) gaat het beginnen. :D
Nu wil ik graag het een en ander opnemen van Blizzcon. Welke software is daar het meest geschikt voor? Fraps heb ik vorig geprobeerd en dat viel me erg tegen door de vele gigabytes die het creëerde.
MOet zeggen ze allemaal erg veel gigabytes maken :P.
Na het converteren komen er pas "normale mb's " tevoorschijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bechown
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 09-05-2023
Komen er ook vids beschikbaar met de evenementen die je hebt gemist met dit abonnement. Twijfel nog een beetje met aanschaf.. De start tijden zijn perfect.. alleen wil de closing ceremony niet missen en dat is toch op een minder tijdstip..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 204282

bechown schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 09:41:
Komen er ook vids beschikbaar met de evenementen die je hebt gemist met dit abonnement. Twijfel nog een beetje met aanschaf.. De start tijden zijn perfect.. alleen wil de closing ceremony niet missen en dat is toch op een minder tijdstip..
Van de website van RayV:

Enhanced video on demand and DVR functionality available for 2 weeks following the live event.

Kan me van vorig jaar herinneren dat het inderdaad nog enkele weken mogelijk was om streams nog 's te bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Trouwens wel leuk om te weten dat de tournaments free of charge zijn om te kijken, en volgens mij alleen main stage events XXX kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lukin
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Mektheb schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 13:58:
Trouwens wel leuk om te weten dat de tournaments free of charge zijn om te kijken, en volgens mij alleen main stage events XXX kosten.
Ik las dit al eerder van iemand anders maar officieel heb ik niets kunnen vinden hierover. Als dit waar is hoe kijk je dan de tournaments, via welke link etc? :)

De inhoud van de goodie bag dit jaar:

YouTube: Blizzcon 2010 Goody Bag!

[ Voor 14% gewijzigd door Lukin op 22-10-2010 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Lukin schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 14:37:
[...]

Ik las dit al eerder van iemand anders maar officieel heb ik niets kunnen vinden hierover. Als dit waar is hoe kijk je dan de tournaments, via welke link etc? :)

De inhoud van de goodie bag dit jaar:

YouTube: Blizzcon 2010 Goody Bag!
Heb een bluepost ergens daar over gezien een tijd terug en ongetwijfeld op MMO-champion staat het strask ook als het zover is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lukin
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Mektheb schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 14:39:
[...]

Heb een bluepost ergens daar over gezien een tijd terug en ongetwijfeld op MMO-champion staat het strask ook als het zover is.
Doh. Gevonden.
ey, have you heard? BlizzCon 2010 begins tomorrow! You’ll be able to watch the opening ceremony and the action on the World of Warcraft and RTS tournament stages streaming for free at http://blizzcon.rayv.com. The opening ceremony is scheduled to begin on Friday at 11 a.m. Pacific, and tournaments run throughout both days of the show -- check out the BlizzCon schedule for details.

If you’re interested in watching these in high def and accessing over 50 hours of BlizzCon coverage, including developer panels, the costume contest, the closing concert with Tenacious D, and more, you can still purchase a BlizzCon Virtual Ticket, which also includes this year’s World of Warcraft pet and StarCraft II in-game items. We’ll also be updating BlizzCon.com, our Twitter feeds, and our Facebook pages with news, photos, and more from the show, so we’ve got you covered pretty much anywhere you go. See you at BlizzCon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

jammer dat de HD on functie bij mij niet echt werkt, het lagt dan echt heel erg, bij normaal ook wel een beetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09:19
Inderdaad de HD optie doet bij mij nog niets, hopelijk verhelpen ze dat zsm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Veel last buffering hier. Mensen daar last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Net wel maar het lijkt erop dat het weer normaal werkt :)

Even een crosspost uit het Diablo 3 topic aangezien niet iedereen daar leest:

Mogelijke onofficiële livestreams:
BlizzCon10 stream #1 - Justin.tv
BlizzCon10 stream #2 - Ustream.tv Offline
BlizzCon10 stream #3 - Ustream.tv
BlizzCon10 stream #4 - Justin.tv
BlizzCon10 android stream #5 - Justin.tv

BlizzCon10 foto-albums
Hashalbum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Rakkerzero schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 19:54:
Veel last buffering hier. Mensen daar last van?
even zorgen dat je adaptive bit rate op auto hebt staan, dan gaat het vanzelf over.
en soms even de pagina opnieuw laden doe ik ook.

edit 1:nog een tip, als je echt heel veel buffering hebt, gebruik de flash lite player (oid.) er is niet echt een kwaliteitsverschil en alles werkt gewoon.

edit 2:waarschijnlijk waren er gewoon veel van die 100000 mensen die ergens net na het begin van de show begonnen te kijken want ik kan weer met de rayv player kijken (toch fijner:P)

[ Voor 46% gewijzigd door Anoniem: 315662 op 22-10-2010 20:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Ik kijk nu bewust met iets van 3 minuten vertraging ipv live. Hierdoor heeft de player tijd om te bufferen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:01

Wiebbe

<none />

Ik denk ik koop nog even snel de upgrade.. druk op de knop, voer paypal data in. Geld is al van de creditcard afgeschreven maar hij zegt wel dat mijn account expired is 8)7

En ik mag nog steeds de andere panels niet bekijken.. Had beter gewoon illegale streams kunnen blijven doen...

zucht..

En de livechat komt ook niemand tevoorschijn..

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainstorm
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-11-2024
Duurde bij mij ruim een uur voordat de betaling verwerkt was, wss hebben ze een vrij grote achterstand opgelopen met het verwerken er van.

Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Wiebbe schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 21:06:
Ik denk ik koop nog even snel de upgrade.. druk op de knop, voer paypal data in. Geld is al van de creditcard afgeschreven maar hij zegt wel dat mijn account expired is 8)7

En ik mag nog steeds de andere panels niet bekijken.. Had beter gewoon illegale streams kunnen blijven doen...

zucht..

En de livechat komt ook niemand tevoorschijn..
Even opnieuw inloggen, had al betaald maar had geen toegang tot HD, re log werkte bij mij :)

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Ik moet zeggen dat die Lite viewer vele malen beter werkt dan die RayV bij mij. Kwaliteit is ook gewoon goed.

Pagina: 1