ja leuke is ik heb 0 addons erop...Verwijderd schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 16:27:
[...]
Ik heb hier ook last van, schijnt deadly boss addon te zijn.

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
ja leuke is ik heb 0 addons erop...Verwijderd schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 16:27:
[...]
Ik heb hier ook last van, schijnt deadly boss addon te zijn.
nope. mobility 3470
Ja, dat was met een stealth bug/exploit waar hij alle bosses mee omzeilde en naar Chess ging.Seraphin schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 16:26:
[...]
Ik dacht toch al een keer meegemaakt te hebben dat een rogue @lvl 70 chess event had gesolo'ed. . . .
Heb je WTF, interface en cache al een keer weggegooid? Dat wordt door blues op de fora gepost als oplossing voor veel problemen.HStyles schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 16:55:
[...]
nope. mobility 3470( laptop )
had al verschillende drivers geprobeert maar lijkt niet uit te maken. andere spellen werken wel zonder vastlopen.
probleem is dat ik het ff met deze laptop moet doen. mijn 4870x2 was paar weken geleden kapot gegaan , ben nog steeds aan het wachten op nieuwe.
Iseci
Wa Doede Nou
Voor zover ik weet heb je alleen die necklace uit Black Temple: http://www.wowhead.com/item=32757RichardvdD schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 02:09:
Even een vraagje, in Cataclysm gaan de portals weg in de steden. Nou heb ik voor Northrend een Argent Crusader Tabard, een Wormhole Generator en een ring van de Kirin Tor om te teleporten. Zijn er ook outland-varianten op dit soort items om naar het continent te teleporten? Ik zit er in Cataclysm namelijk niet op te wachten om naar de Dark Portal te gaan als ik bijv. Anzu dagelijks doe.
Ik wil ook zo'n vriendin-ko- schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 04:33:
Na anderhalf jaar niet gespeeld te hebben rol ik er morgen weer in omdat mijn vriendin wil dat ik met haar WoW ga spelen.
Wel gezegd dat ik opnieuw ga beginnen en mn Rogue dus drop. Denk dat ik voor een Warrior ga en die Fury spec, als dat nog bestaat.
Verwijderd
Respec tank en je hebt instant groups forever, dps zijn er gewoon veel te veel van.Noxious schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 17:23:
Wat gaat dat topic hard zegmaargoed.
Ik ben inmiddels lvl 40 op m'n 'main' Human Pally en op m'n Human Warrior alt die ik vooral als bank/disenchant/ah/tailoring char gebruik inmiddels lvl 10 (jeuj).
Dual spec nog niet aangeschaft, daar heb ik nog geen gold voormaarrr...
Wat mij opvalt, in de lvl's 15-25 zo'n beetje had ik in de dungeon queue in een paar minuten een group. Inmiddels duurt dat regelmatig een kwartier / 20 minuten. Ik ga dan overigens als DPS, ben retribution specced.
7 december niet later, lijkt me een domme move om dat heel groot aan te kondigen en vervolgens posters laten drukken advertenties en dan zeggen hij komt toch lateerVerwijderd schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 11:16:
Effe een vraagje ....
Komt Catalysm soieso 7 december uit? of is er nog een kans dat het uitgesteld wordt? of dat het eerder komt?
Anders kan ik verlof vragen op het werk ... wil er wel bij zijn!
Verwijderd
even een update, ik heb bij mijn nvidia settings ingesteld om in wow geen sli te draaien en mijn game hangt niet meer, en met één gtx 460 kan ik toch alles op max draaien.HStyles schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 16:55:
[...]
nope. mobility 3470( laptop )
had al verschillende drivers geprobeert maar lijkt niet uit te maken. andere spellen werken wel zonder vastlopen.
probleem is dat ik het ff met deze laptop moet doen. mijn 4870x2 was paar weken geleden kapot gegaan , ben nog steeds aan het wachten op nieuwe.
Duel spec ftw, kost toch maar 100g tegenwoordig. En als je daar geen geld voor hebt, poor bumSanderAlterNET schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 11:24:
[...]
Respec tank en je hebt instant groups forever, dps zijn er gewoon veel te veel van.
[ Voor 4% gewijzigd door the_RJ op 23-10-2010 13:41 ]
System Specs! - "When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story" Barney Stinton
Is dat al zo? Ik dacht dat dat pas met Cata werd ingevoerdCapa schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 12:40:
[...]
Duel spec ftw, kost toch maar 100g tegenwoordig. En als je daar geen geld voor hebt, poor bum
| 17 December 1991 | De Nerdette |
Dat was ik inderdaad ook al rond die tijd, en WOTLK heeft me helemaal al nooit getrokken vanaf het begin niet.the_RJ schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 13:39:
Als ik het zo hier en daar hoor, is het best mogelijk dat ik toch maar verder ga met WoW in cataclysm. Met wrath heb ik het wel helemaal gehad. Tot ergens in mei/juni gespeeld maar na LK hc 10 man neer te hebben verloor ik de motivatie. Ik speelde heel wrath als disc priest (of shadow of holy, lag aan wat de raid nodig had, performance maakte niet uit), waardoor LK hc 10 een echte challenge was omdat je niet alleen maar aan het shielden was (en ik met een undergeared (pvp items, 232 uit de citadel heroics) holy paladin healde (zijn main was holy paladin maar op de andere faction, bij de rival raid guild en heeft met ons realm first gehaald)). LK hc 25 was om bij in slaap te vallen...
Van de LK hc 10 staat inmiddels een filmpje online, inclusief mijn pov:
Part 1
Part 2
(bij part 2 aan het einde, de bloopers, dat was ik niet met de rocket boots hoor)
Anyway, overtuig mij nog even meer van Cataclysm
System Specs! - "When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story" Barney Stinton
Inderdaadthe_RJ schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 14:33:
Nou ja, vast staat dat Kil'jaeden niet dood is, dus er zal nog wel een expansion komen die wel weer met de burning legion te maken heeft. Maar als we ooit naar de dranaei (of eredar dus nu) wereld kunnen, dan zal ik denk ik elke dag wel een paar keer in mijn hoofd horen "you face Jaraxxus"...
Die Old Gods he... zijn die allemaal pure evil ofzo? Omdat Yogg-Saron ook iedereen in Ulduar evil maakt en controlled...Mektheb schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 14:36:
[...]
Inderdaad![]()
haha moest gelijk aan dat liedje denken.
Maar dat is zeker zo ben wel benieuwd, maar goed cataclysm lijkt me ook tof omdat er weer een old god achter deathwing schuilt natuurlijk die ze op rare manieren aanwezig willen laten voelen, maar niet als fight / raid.
Benieuwd
[ Voor 6% gewijzigd door Conscience NL op 23-10-2010 14:55 ]
PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7
[ Voor 20% gewijzigd door the_RJ op 23-10-2010 14:58 ]
Waar is die dan te zien in Darkshore?the_RJ schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 14:57:
Alle Old Gods zijn gevangen gezet door de Titanen (en eentje gedood, die is te zien in Darkshore). De Old Gods versterken hun greep langzaam op de wereld door het 'corrupteren' van de machtige wezens. Zo waren de titanen in Ulduar en Vezax in de greep van Yogg-Saron. C'Thun (zo schrijf je het toch?) is ook 'dood', dus er zijn er nog twee.
Overigens een leuke Old Gods theorie:The Old God in Darkshore was apparently killed by the Titans long before the dawn of mortals. The rest were either believed to be slain or imprisoned. It might be that killing of other known Old Gods, such as the Forgotten One and C'Thun, can be achieved because these Old Gods were in a severely weakened and regenerative state from their previous conflicts, and were just making their way back onto the world stage.
Dat soort lore is echt vetthe_RJ schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 15:13:
[...]
[afbeelding]
Het is wel speculatie hoor, zie ook WoWWiki
[...]
Overigens een leuke Old Gods theorie:
[afbeelding]
Pentagram! Maar ik geloof daar niet in, volgens mij zouden er ook 5 old gods zijn en niet 6.
[ Voor 79% gewijzigd door Mektheb op 23-10-2010 15:34 ]
Ja de elementals zijn servants van de Old Gods, of waren dat voordat de Titans de elemental lords (zie hieronder) verbannen hebben naar de Elemental Plane. Zo steekt het dacht ik in elkaarMektheb schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 15:30:
Maar er komt zoiezo meer over, want de twilight cult serven the old god's en elementals etc ook als ik het goed heb.
Deathwing is maar een tool als ik denk wat ik denk en lees en gok en etc etc.
[ Voor 7% gewijzigd door the_RJ op 23-10-2010 15:43 ]
indeedthe_RJ schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 15:42:
[...]
Ja de elementals zijn servants van de Old Gods, of waren dat voordat de Titans de elemental lords (zie hieronder) verbannen hebben naar de Elemental Plane. Zo steekt het dacht ik in elkaar.
Al'Akir the Windlord (air elemental)
Neptulon the Tidehunter (water elemental)
Ragnaros the Firelord (fire elemental)
Therazane the Stonemother (earth elemental)
De Twilight Hammer clan zijn ook servants van de Old Gods, en laat nou Cho'gall net de leider zijn van die clanen laat nou net hun 'thuisbasis' in Grim Batol gevestigd zijn, dus daar horen we zeker meer van.
Het staat 100% vast dat Deathwing + zijn flight gecorrupteerd is door een Old God.
En om nog even de link terug te leggen naar Darkshore, het is niet voor niets dat de mobs rond die old god daar van de twilight hammer zijn he.
We gaan zeker te weten terug naar Outlands. Er is nu vrij weinig bekend over Eredar en daar zal die expansion dan ook meer informatie over loslaten. Dat heeft Chris Metzen gister op BlizzCon aangegeven. En er is een kans dat we Illidan Stormrage ook terug gaan zien in tegenstelling tot Arthas, want die blijft dood en komt niet meer terug. Kil'jaeden komt dan ook terug in die nieuwe Outlands expansion.the_RJ schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 14:33:
Nou ja, vast staat dat Kil'jaeden niet dood is, dus er zal nog wel een expansion komen die wel weer met de burning legion te maken heeft. Maar als we ooit naar de dranaei (of eredar dus nu) wereld kunnen, dan zal ik denk ik elke dag wel een paar keer in mijn hoofd horen "you face Jaraxxus"...
[ Voor 36% gewijzigd door Zeror op 23-10-2010 17:10 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Yep, heb me minder rijke alts ook even dual spec gegeven. Is wel handig als je even will pvp'en tussen het levelen door-Trouble- schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 14:24:
[...]
Is dat al zo? Ik dacht dat dat pas met Cata werd ingevoerd
AckisRecipeList_Peter2_ schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 10:08:
Heeft een van jullie ervaring met Inscription?
Ik ben op zoek naar een addon of website die mij kan vertellen welke glyphs ik nog moet ontdekken en op welke manier deze ontdekt kunnen worden (Northrend Inscription research of book of glyph mastery).
Is een dergelijke addon of website beschikbaar?
Na rose e cient spin
Rakkerzero schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 17:07:
[...]
We gaan zeker te weten terug naar Outlands. Er is nu vrij weinig bekend over Eredar en daar zal die expansion dan ook meer informatie over loslaten. Dat heeft Chris Metzen gister op BlizzCon aangegeven. En er is een kans dat we Illidan Stormrage ook terug gaan zien in tegenstelling tot Arthas, want die blijft dood en komt niet meer terug. Kil'jaeden komt dan ook terug in die nieuwe Outlands expansion.
De eerstvolgende Old God waar mee te maken gaan krijgen is N'Zath. Hij is de Old God die we in de Emerald Dream/Nightmare gaan tegenkomen. Waarschijnlijk in de volgende expansion.
Ah, nieuwe informatie voor mij. Dus eigenlijk zijn er al twee expansions zowat zeker (hoewel ik niet denk dat ze over de Emerald Dream één expansion zullen doen). Ik heb nu al zin in de uitbreiding over Eredar (de planeet Argus dan), zal het dus veel om de draenei draaien I guess. Kil'jaeden is inderdaad logisch ja, vraag me af of we de echte grote baas, Sargeras dus, dan ook eindelijk zullen treffen in een raid, dat vooral omdat ik me dit herinnerde (even opgezocht):Rakkerzero schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 17:07:
[...]
We gaan zeker te weten terug naar Outlands. Er is nu vrij weinig bekend over Eredar en daar zal die expansion dan ook meer informatie over loslaten. Dat heeft Chris Metzen gister op BlizzCon aangegeven. En er is een kans dat we Illidan Stormrage ook terug gaan zien in tegenstelling tot Arthas, want die blijft dood en komt niet meer terug. Kil'jaeden komt dan ook terug in die nieuwe Outlands expansion.
De eerstvolgende Old God waar mee te maken gaan krijgen is N'Zath. Hij is de Old God die we in de Emerald Dream/Nightmare gaan tegenkomen. Waarschijnlijk in de volgende expansion.
Gief SargerasIn an interview to Chris Metzen and Micky Neilson they said that "he's out there somewhere", that "you can’t put him down" and "he’s not going to stay down for long". At last Metzen said: I'd be very disappointed in us if we didn’t leverage him fully.
Verwijderd
NeeVerwijderd schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 19:00:
Zeg, werd er tijdens Blizzcon nu gehint dat Thrall een draak blijkt te zijn (Earth aspect)? Of heb ik dat even verkeerd begrepen?
[ Voor 7% gewijzigd door Mektheb op 23-10-2010 19:12 ]
Nice, scheelt een hoop geldCapa schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 17:41:
[...]
Yep, heb me minder rijke alts ook even dual spec gegeven. Is wel handig als je even will pvp'en tussen het levelen door
Verwijderd
OwjaMektheb schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 19:02:
[...]
Nee
Als ik denk wat ik denk. is dat er dus 6 aspect's zijn ( fact ) en deathwing WAS er ook 1.
Nu zijn er dus maar 5 en om het aantal weer terug te brengen denk ik dat Thrall die positie in gaat nemen
dus hij gaat er 1 worden.
aangezien malygos van de blue was, en dat nu kealgos ? het gaat overnemen
Dus zou me niks verbazen als we vs deathwing gaan knokken en dat thrall en ze maatjes bij 10% ons komen helpen haha
Verwijderd
Confirmedaangezien malygos van de blue was, en dat nu kealgos ? het gaat overnemen
Kealgos will be the new blue aspect. And just in time!
[ Voor 5% gewijzigd door posttoast op 23-10-2010 19:49 ]
Denk de CPU upgraden niet "echt" zin heeft, ik zou de gpu inderdaad vervangen en dan kijken of het al beter gaat zo niet kan je altijd op V&A kijken voor een eventuele x4 of snellere x2 ( 2e hands )posttoast schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 19:46:
Hardware vraagje. Ik zou de PC van mijn vriendin graag een beetje upgraden zodat ze, met wat hogere instellingen en een fatsoenlijke framerate, WoW kan spelen. Op dit moment gaat het wel, maar met een hoop pracht en praal uitgeschakeld. Dit zijn de huidige specs:
Mobo: pricewatch: Asus M2A-VM
CPU: pricewatch: AMD Athlon 64 X2 4800+
Geheugen: pricewatch: Kingston ValueRAM KVR667D2N5/2G
Videokaart: pricewatch: Sapphire HD 3650 512MB DDR2 PCI-E
Ik zit er aan te denken om de videokaart te vervangen voor pricewatch: Sapphire HD5770 1GB GDDR5 PCIE, maar gaat dat zin hebben? Of kan ik me beter focussen op één of meerdere andere onderdelen? Een processorupgrade bijvoorbeeld (pricewatch: AMD Athlon 64 X2 5600+ moge duidelijk zijn dat dit bij voorkeur niet te duur moet worden, als geld geen rol zou spelen had ik een hele nieuwe PC gekocht
Alle bestaande glyphs zijn opnieuw ingedeeld. De glyphs die je als incriptioner al kon maken voor de patch, kon je dus ook na de patch al maken, ongeacht of het een prime, major of minor is. Of zelfs als je ze al gemaakt had en in de bank had, zijn ze automatisch omgezet en kon je ze dus direct op ah zetten.Conscience NL schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 19:35:
Je moet dus 'ontdekken' hoe je het grootste deel van de Glyphs kan maken, maar hoe kan het dat al de Prime Glyphs al vanaf dag 1 van patch 4.0.1 op de AH stonden? (Ben zelf geen Inscriptioner)
[ Voor 10% gewijzigd door uashy op 23-10-2010 20:00 ]
Dit dus.
Lol! Wat een aap op dat podium zeg..FunkyTrip schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 23:39:
[video]
En dan pakken ze 'm nog effe hup bij zijn been ook
Verwijderd
en daarom zie ik liever iemand de Nightelf (female) dance doen hehe (ligt er wel aan wie heb doet uiteraart)FunkyTrip schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 23:39:
[video]
En dan pakken ze 'm nog effe hup bij zijn been ook
[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2010 03:31 ]
[ Voor 15% gewijzigd door flessuh op 24-10-2010 10:32 ]
Ik heb precies hetzelfde probleem. Ben dan wel niet gecrashed bij HH, maar kan nu ineens ook niet meer inloggen.mmm, ik heb een nogal vreemd probleem....
ik crashte zojuist bij de headles horseman, en nu zegt mijn wow "unable to connect"
Ik heb internet, alle andere dingen werken (behalve wow-europe.com).
En ik heb zojuist geprobeerd op de account van een maat van me in te loggen, en dat werkt wel....
iemand een idee voor een oplossing?
wil graag mn warlock naar de 40 helpen
- Creating more joy for people who interact with our digital world
Blue post:Feutis991 schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 10:10:
...
Forum van Blizzard geeft ook te vaak een 505 aan. Overloaded denk ik. En de tel. support is ook vol. Dus ... ik trek mijn conclusie wel.
Blizzard zal dit (neem ik aan) wel snel oplossen.... toch?
240. Re: Unable to connect 24/10 07:00 Gametime 24/10/2010 00:07:40 PDT
This is something that we are aware of and investigating.
I have no further information or ETA at the moment.
Please bear in mind that these forums are not serviced 24/7, hence why you are only getting a response now.
Verwijderd
Ik ben juist alles aan het verkopen voor Cata, maar het is dus slimmer om veel mats in te gaan slaan en deze in de start van Cata te verkopen? Zo ja wat heb je allemaal ingeslagen en hoe weet je wat je in moet slaan?Verwijderd schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 12:50:
Zijn er nog mensen hier die in de AH handel zitten en zich voorbereiden op Cata ?
Heb nu aardig wat spullen klaar liggen om hoop ik de eerste weken van Cata met grote winst te verkopen, maar ik zoek meer items, dingen waar ik zelf niet aan denk![]()
Wat ik nu insla :
Wool
Runecloth
Frostweave
Leathers
Bars : thorium, adamantite, bronze
Herbs : gromsblood, dreamfoil, adders tongue, sungrass, golden sansam
JC leveling gems
Moet nog echt beginnen met enchanting mats op te potten.
Ik wil een 2de guild starten voor een 2de Guild bank, dus kom maar op met de ideeen
Alles wat nodig is om professions te trainen of rep mee te krijgen.Synth schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 13:00:
[...]
Ik ben juist alles aan het verkopen voor Cata, maar het is dus slimmer om veel mats in te gaan slaan en deze in de start van Cata te verkopen? Zo ja wat heb je allemaal ingeslagen en hoe weet je wat je in moet slaan?
Verwijderd
Verwijderd
Wool cloth bijvoordbeeld, is ( vooral bij horde ) altijd maar beperkt te krijgen.Mektheb schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 13:03:
[...]
Alles wat nodig is om professions te trainen of rep mee te krijgen.
En dat is dus van 1 tot 80 stuff.
Worgens en goblins are gonna needz em
[ Voor 6% gewijzigd door Divak op 24-10-2010 13:17 ]
Verwijderd
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Verwijderd
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
They will come back... They will always come backChester schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 17:05:
Fuuuuuu, na het zien van de nieuwe cinematic wil ik weer WoW spelen. En dat een jaar nadat ik gestopt was met spelen. Just when I thought I was out... they pull me back in.
Laatst WoW opnieuw geïnstalleerd. Nu maar hopen dat ik mijn account niet activeer tijdens mijn tentamenweken >.<
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Heb je zelf in de hand hoorChester schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 17:05:
Laatst WoW opnieuw geïnstalleerd. Nu maar hopen dat ik mijn account niet activeer tijdens mijn tentamenweken >.<
[ Voor 5% gewijzigd door DaBeetle op 24-10-2010 18:38 ]
Een jaar lang niet gespeeld hebben + weer zin hebben om te spelen = weinig zelfcontrole
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
Mooi moment om je zelfbeheersing te trainenChester schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 19:23:
[...]
Een jaar lang niet gespeeld hebben + weer zin hebben om te spelen = weinig zelfcontrole
Wa Doede Nou
Verwijderd
Waar heb je die info vandaan? Blues hebben juist het tegenovergestelde gepost:RichardvdD schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 12:36:
En dan zeggen ze effe een paar weken voor de release dat ze insane eruit gaan halen terwijl er een blue post was waarin stond dat het zou blijven. Jammer, ik was net een paar dagen bezig en had alles wel voor Cata kunnen halen behalve Darkmoon Faire.. Eikels.
Verwijderd
Het zou moeten zijn: SET processAffinityMask "255"DaBeetle schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 18:37:
Apart,
het viel me vandaag op dat WoW patch 4.0.1 nog maar 1 thread gebruikt van mijn core i7 920. Zodar die ene thread naar 100% gaat dropt mn framerate naar <10 (normaal 50-60). Iemand de zelfde ervaring, of een idee wat hieraan te doen? Beetje zonde als maar 1 van de 8 threads gebruikt wordt...
Ik draai m op Win7 Enterprise 64bit
AffinityMask 15/85/255 heeft geen bal geholpen in elk geval.
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2010 21:44 . Reden: 15->255. Het is geen QuadCore ]
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
We spend our years as a tale that is told
Nog 8 leveltjes en de eersten (3) die vanaf 1 begonnen zijn tikken de 80 alweer aanMrVegeta schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 21:48:
Hoe staat het met die GoT guild? Is dat nog wat? Ik koop waarschijnlijk Cataclysm wel en zoek een leuke guild om mijn priest mee te levelen.
Die post komt uit 2009; deze post kom uit de Blizzcon van vandaag:Morrar schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 21:05:
[...]
Waar heb je die info vandaan? Blues hebben juist het tegenovergestelde gepost:
Just for clarity, Insane in the Membrane will not be removed in Cataclysm. We can only confirm this one for you, but since it's undoubtedly one of the most brain-melting achievements, we thought it nice to let you know that you don't have to rush to have this done before the expansion.- Ancilorn.
http://forums.wow-europe....tId=115855676527&sid=1#21
Dus...
I'm working on insane in the membrane, with all the changes to Dire Maul north will I still be able to achieve this achievement?
The biggest problem are the changes to the bloodsail buccaneers, that kinda put a bullet in that feat of strength for now. It's fun to do painful things in WoW. If there's a huge outcry for it we'll try to put something equally brute in the game.
Klinkt goedgaragaholic schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 23:50:
[...]
Nog 8 leveltjes en de eersten (3) die vanaf 1 begonnen zijn tikken de 80 alweer aanHet is verder behoorlijk rustig, maar we hebben een redelijke hoeveelheid hoog-frequent aanwezige spelers (logischerwijs zijn dat degenen die al bijna 80 zijn ^^) en ook nog een leuke groep iets minder vaak aanwezigen (doch voldoende vaak) die tussen level 40 en 60 zitten atm). Ook hebben we 'gewoon' een tiental mensen die al op level 80 zitten. Dus binnenkort hebben we voldoende om de eerste echte guild raids te doem, waarbij we dan zelfs rekening kunnen houden met uit- en afvallers
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Verwijderd
Dus als je het Bloodsail gedeelte al gedaan hebt is het misschien nog wel mogelijk in Cata? Dan kloppen beide beweringen nog steeds eigenlijkRichardvdD schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 00:10:
[...]
Die post komt uit 2009; deze post kom uit de Blizzcon van vandaag:
[...]
Ik kon het even niet zo snel vinden maar hoe heet deze guild en op welke server en race is deze? Wil weer beginnen ook en zoek een beetje een relaxte guild met Nederlanders. Misschien kan het in de OP komen?MrVegeta schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 21:48:
Hoe staat het met die GoT guild? Is dat nog wat? Ik koop waarschijnlijk Cataclysm wel en zoek een leuke guild om mijn priest mee te levelen.
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt
Verwijderd
Er zijn altijd wel mensen online (die wat onzin uitkramenMrVegeta schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 21:48:
Ah zie het in je sig
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Everyquest heeft een import mogelijkheid voor oude quests.SinergyX schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 09:49:
Nu ben ik bezig met de zoveel-quests per northrend zone, bestaat er ook iets van een addon die achteraf kan nakijken hoever ik zit en welke quests ik nog kan doen? Meeste addons moet je vanaf het begin laten draaien, wat ik natuurlijk niet heb gedaan
[ Voor 23% gewijzigd door _Peter2_ op 25-10-2010 10:08 . Reden: Extra info toegevoegd ]
Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq