Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 230 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 52.678 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HStyles
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-04 12:44
Verwijderd schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 16:27:
[...]

Ik heb hier ook last van, schijnt deadly boss addon te zijn.
ja leuke is ik heb 0 addons erop... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HStyles schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 16:47:
[...]

ja leuke is ik heb 0 addons erop... 8)7
draai je sli?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HStyles
  • Laatst online: 23-04 12:44
nope. mobility 3470 :> ( laptop )

had al verschillende drivers geprobeert maar lijkt niet uit te maken. andere spellen werken wel zonder vastlopen.
probleem is dat ik het ff met deze laptop moet doen. mijn 4870x2 was paar weken geleden kapot gegaan , ben nog steeds aan het wachten op nieuwe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-09 10:40
Seraphin schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 16:26:
[...]
Ik dacht toch al een keer meegemaakt te hebben dat een rogue @lvl 70 chess event had gesolo'ed. . . .
Ja, dat was met een stealth bug/exploit waar hij alle bosses mee omzeilde en naar Chess ging.

Inmiddels is er al een fix in place gekomen dat je chess niet kunt doen zonder (volgens mij) Attumen neergehaald te hebben. Volgens mij is hij inmiddels ook wat moeilijker gemaakt, dat je het niet in je uppie kunt doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10-09 14:45
Wat gaat dat topic hard zeg :P maargoed.
Ik ben inmiddels lvl 40 op m'n 'main' Human Pally en op m'n Human Warrior alt die ik vooral als bank/disenchant/ah/tailoring char gebruik inmiddels lvl 10 (jeuj).

Dual spec nog niet aangeschaft, daar heb ik nog geen gold voor :+ maarrr...

Wat mij opvalt, in de lvl's 15-25 zo'n beetje had ik in de dungeon queue in een paar minuten een group. Inmiddels duurt dat regelmatig een kwartier / 20 minuten. Ik ga dan overigens als DPS, ben retribution specced.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtsr
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 25-07 11:13
HStyles schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 16:55:
[...]

had al verschillende drivers geprobeert maar lijkt niet uit te maken. andere spellen werken wel zonder vastlopen.
probleem is dat ik het ff met deze laptop moet doen. mijn 4870x2 was paar weken geleden kapot gegaan , ben nog steeds aan het wachten op nieuwe.
Heb je WTF, interface en cache al een keer weggegooid? Dat wordt door blues op de fora gepost als oplossing voor veel problemen.

Ook voor mensen zonder addons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16:39
dacht bij me eigen ik ga weer eens kijken naar WoW met de nieuwe changes....holy ben nu helemaal de weg kwijt...die talens zijn weer helemaal anders(priest en paladin) ugh of ik nog zin heb om dat allemaal weer te leren wordt wat.

grafisch is het mooi geworden al brengt nu ultra me systeem wel goed aan het happeren...

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 17-09 12:05
Even een vraagje, in Cataclysm gaan de portals weg in de steden. Nou heb ik voor Northrend een Argent Crusader Tabard, een Wormhole Generator en een ring van de Kirin Tor om te teleporten. Zijn er ook outland-varianten op dit soort items om naar het continent te teleporten? Ik zit er in Cataclysm namelijk niet op te wachten om naar de Dark Portal te gaan als ik bijv. Anzu dagelijks doe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ko-
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-09 16:32

-ko-

Leidend Voorwerp

Na anderhalf jaar niet gespeeld te hebben rol ik er morgen weer in omdat mijn vriendin wil dat ik met haar WoW ga spelen. :+

Wel gezegd dat ik opnieuw ga beginnen en mn Rogue dus drop. Denk dat ik voor een Warrior ga en die Fury spec, als dat nog bestaat. :D

Wa Doede Nou

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-09 10:12
RichardvdD schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 02:09:
Even een vraagje, in Cataclysm gaan de portals weg in de steden. Nou heb ik voor Northrend een Argent Crusader Tabard, een Wormhole Generator en een ring van de Kirin Tor om te teleporten. Zijn er ook outland-varianten op dit soort items om naar het continent te teleporten? Ik zit er in Cataclysm namelijk niet op te wachten om naar de Dark Portal te gaan als ik bijv. Anzu dagelijks doe.
Voor zover ik weet heb je alleen die necklace uit Black Temple: http://www.wowhead.com/item=32757

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capa
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14:36
-ko- schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 04:33:
Na anderhalf jaar niet gespeeld te hebben rol ik er morgen weer in omdat mijn vriendin wil dat ik met haar WoW ga spelen. :+

Wel gezegd dat ik opnieuw ga beginnen en mn Rogue dus drop. Denk dat ik voor een Warrior ga en die Fury spec, als dat nog bestaat. :D
Ik wil ook zo'n vriendin O+

Fury bestaat nog ja :P
Ben nu bezig met een rogue (als extra) en laat mijn warrior lekker tanken.
Vind dat dps toch wat minder uitdagend dan tanken, denk dat mijn Shaman (nu main) maar richting de Resto gaat in Cata.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Effe een vraagje ....

Komt Catalysm soieso 7 december uit? of is er nog een kans dat het uitgesteld wordt? of dat het eerder komt?
Anders kan ik verlof vragen op het werk ... wil er wel bij zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Navi
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Noxious schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 17:23:
Wat gaat dat topic hard zeg :P maargoed.
Ik ben inmiddels lvl 40 op m'n 'main' Human Pally en op m'n Human Warrior alt die ik vooral als bank/disenchant/ah/tailoring char gebruik inmiddels lvl 10 (jeuj).

Dual spec nog niet aangeschaft, daar heb ik nog geen gold voor :+ maarrr...

Wat mij opvalt, in de lvl's 15-25 zo'n beetje had ik in de dungeon queue in een paar minuten een group. Inmiddels duurt dat regelmatig een kwartier / 20 minuten. Ik ga dan overigens als DPS, ben retribution specced.
Respec tank en je hebt instant groups forever, dps zijn er gewoon veel te veel van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 11:16:
Effe een vraagje ....

Komt Catalysm soieso 7 december uit? of is er nog een kans dat het uitgesteld wordt? of dat het eerder komt?
Anders kan ik verlof vragen op het werk ... wil er wel bij zijn!
7 december niet later, lijkt me een domme move om dat heel groot aan te kondigen en vervolgens posters laten drukken advertenties en dan zeggen hij komt toch lateer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HStyles schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 16:55:
[...]

even een update, ik heb bij mijn nvidia settings ingesteld om in wow geen sli te draaien en mijn game hangt niet meer, en met één gtx 460 kan ik toch alles op max draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capa
SanderAlterNET schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 11:24:
[...]

Respec tank en je hebt instant groups forever, dps zijn er gewoon veel te veel van.
Duel spec ftw, kost toch maar 100g tegenwoordig. En als je daar geen geld voor hebt, poor bum :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_RJ
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21-06 11:41

the_RJ

Banana Hammock!

Als ik het zo hier en daar hoor, is het best mogelijk dat ik toch maar verder ga met WoW in cataclysm. Met wrath heb ik het wel helemaal gehad. Tot ergens in mei/juni gespeeld maar na LK hc 10 man neer te hebben verloor ik de motivatie. Ik speelde heel wrath als disc priest (of shadow of holy, lag aan wat de raid nodig had, performance maakte niet uit), waardoor LK hc 10 een echte challenge was omdat je niet alleen maar aan het shielden was (en ik met een undergeared (pvp items, 232 uit de citadel heroics) holy paladin healde (zijn main was holy paladin maar op de andere faction, bij de rival raid guild en heeft met ons realm first gehaald :D)). LK hc 25 was om bij in slaap te vallen...

Van de LK hc 10 staat inmiddels een filmpje online, inclusief mijn pov:
Part 1
Part 2
(bij part 2 aan het einde, de bloopers, dat was ik niet met de rocket boots hoor :+ )

Anyway, overtuig mij nog even meer van Cataclysm :D

[ Voor 4% gewijzigd door the_RJ op 23-10-2010 13:41 ]

System Specs! - "When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story" Barney Stinton

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trouble
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17-09 13:18

Trouble

Everything is awesome

Capa schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 12:40:
[...]

Duel spec ftw, kost toch maar 100g tegenwoordig. En als je daar geen geld voor hebt, poor bum :P
Is dat al zo? Ik dacht dat dat pas met Cata werd ingevoerd :)

| 17 December 1991 | De Nerdette |

Acties:
  • 0 Henk 'm!
the_RJ schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 13:39:
Als ik het zo hier en daar hoor, is het best mogelijk dat ik toch maar verder ga met WoW in cataclysm. Met wrath heb ik het wel helemaal gehad. Tot ergens in mei/juni gespeeld maar na LK hc 10 man neer te hebben verloor ik de motivatie. Ik speelde heel wrath als disc priest (of shadow of holy, lag aan wat de raid nodig had, performance maakte niet uit), waardoor LK hc 10 een echte challenge was omdat je niet alleen maar aan het shielden was (en ik met een undergeared (pvp items, 232 uit de citadel heroics) holy paladin healde (zijn main was holy paladin maar op de andere faction, bij de rival raid guild en heeft met ons realm first gehaald :D)). LK hc 25 was om bij in slaap te vallen...

Van de LK hc 10 staat inmiddels een filmpje online, inclusief mijn pov:
Part 1
Part 2
(bij part 2 aan het einde, de bloopers, dat was ik niet met de rocket boots hoor :+ )

Anyway, overtuig mij nog even meer van Cataclysm :D
Dat was ik inderdaad ook al rond die tijd, en WOTLK heeft me helemaal al nooit getrokken vanaf het begin niet.

Ik haat ijs.
Ik haat undead
Ik haat de lichking

Ben echt fan van old gods dus ulduar was voor mij wel weer tof en de andere dingen zoals OS / Maly etc.
Maar ik ben echt het meest gechameerd van the burning legion en dan pas de deathwing / oldgods saga.
Liefst zou ik nu al naar de planeet van de dranaei gaan en daar ass kicken maja ik moet nog 3 exp erop wachten gok ik >.<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_RJ

the_RJ

Banana Hammock!

Nou ja, vast staat dat Kil'jaeden niet dood is, dus er zal nog wel een expansion komen die wel weer met de burning legion te maken heeft. Maar als we ooit naar de dranaei (of eredar dus nu) wereld kunnen, dan zal ik denk ik elke dag wel een paar keer in mijn hoofd horen "you face Jaraxxus"...

System Specs! - "When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story" Barney Stinton

Acties:
  • 0 Henk 'm!
the_RJ schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 14:33:
Nou ja, vast staat dat Kil'jaeden niet dood is, dus er zal nog wel een expansion komen die wel weer met de burning legion te maken heeft. Maar als we ooit naar de dranaei (of eredar dus nu) wereld kunnen, dan zal ik denk ik elke dag wel een paar keer in mijn hoofd horen "you face Jaraxxus"...
Inderdaad :D
haha moest gelijk aan dat liedje denken.

Maar dat is zeker zo ben wel benieuwd, maar goed cataclysm lijkt me ook tof omdat er weer een old god achter deathwing schuilt natuurlijk die ze op rare manieren aanwezig willen laten voelen, maar niet als fight / raid.

Benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Conscience NL
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17-09 12:17
Mektheb schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 14:36:
[...]

Inderdaad :D
haha moest gelijk aan dat liedje denken.

Maar dat is zeker zo ben wel benieuwd, maar goed cataclysm lijkt me ook tof omdat er weer een old god achter deathwing schuilt natuurlijk die ze op rare manieren aanwezig willen laten voelen, maar niet als fight / raid.

Benieuwd
Die Old Gods he... zijn die allemaal pure evil ofzo? Omdat Yogg-Saron ook iedereen in Ulduar evil maakt en controlled...

[ Voor 6% gewijzigd door Conscience NL op 23-10-2010 14:55 ]

PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_RJ

the_RJ

Banana Hammock!

Alle Old Gods zijn gevangen gezet door de Titanen (en eentje gedood, die is te zien in Darkshore). De Old Gods versterken hun greep langzaam op de wereld door het 'corrupteren' van de machtige wezens. Zo waren de titanen in Ulduar en Vezax in de greep van Yogg-Saron. C'Thun (zo schrijf je het toch? :D) is ook 'dood', dus er zijn er nog twee.

Ik zou ze niet direct als pure evil afschilderen, maar ze willen vooral macht en die macht ook gebruiken en ze gebruikte die voordat ze vast gezet werden vooral voor 'evil stuff'

[ Voor 20% gewijzigd door the_RJ op 23-10-2010 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Conscience NL
the_RJ schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 14:57:
Alle Old Gods zijn gevangen gezet door de Titanen (en eentje gedood, die is te zien in Darkshore). De Old Gods versterken hun greep langzaam op de wereld door het 'corrupteren' van de machtige wezens. Zo waren de titanen in Ulduar en Vezax in de greep van Yogg-Saron. C'Thun (zo schrijf je het toch? :D) is ook 'dood', dus er zijn er nog twee.
Waar is die dan te zien in Darkshore? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
WotLK vond ik juist een hele toffe expansion. Vooral ICC, die heeft tenminste een beetje een verhaallijn die te volgen is. Over Cataclysm lees ik allemaal shit waar ik nog van heb gehoord.. Elemental plane dit, skywall dat, dragonflight hier, dragonflight daar, elementals hier, miljoenen jaren geleden wat gods daar, dan zijn er weer titans die andere titans in elkaar hakken.. Voor mij is dat echt niet te volgen als iemand die zich niet heel veel in het verhaal verdiept buiten dat wat in de game naar voren komt. Eye or Eternity, Obsidian Sanctym, Ruby Sanctum, de Wyrmnest Temple.. De reden waarom die instances daar zitten.. geen flauw idee. Er zal vast wel een verhaal achter zitten maar tijdens het spelen van WoW heb ik daar echt niets van mee gekregen. Geldt ook wel een beetje voor Ulduar trouwens.

Geen genozel in WotLK, gewoon Arthas die badass wordt en een kopje kleiner gemaakt moeten worden in Northrend. Iets wat tijdens het questen in Northrend ook goed naar voren komt en je veel meer komt te weten dan de andere raid instances.

In TBC heb ik verder niet geraid maar het heeft mijn interesse ook niet echt weten te wekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_RJ

the_RJ

Banana Hammock!

Conscience NL schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 14:59:
Waar is die dan te zien in Darkshore? :o
Afbeeldingslocatie: http://images2.wikia.nocookie.net/__cb20050920101524/wowwiki/images/1/1a/Oldgod.jpg

Het is wel speculatie hoor, zie ook WoWWiki
The Old God in Darkshore was apparently killed by the Titans long before the dawn of mortals. The rest were either believed to be slain or imprisoned. It might be that killing of other known Old Gods, such as the Forgotten One and C'Thun, can be achieved because these Old Gods were in a severely weakened and regenerative state from their previous conflicts, and were just making their way back onto the world stage.
Overigens een leuke Old Gods theorie:

Afbeeldingslocatie: http://images4.wikia.nocookie.net/__cb20100516041947/wowwiki/images/thumb/3/3d/OldGodMap.png/830px-OldGodMap.png

Pentagram! Maar ik geloof daar niet in, volgens mij zouden er ook 5 old gods zijn en niet 6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Conscience NL
the_RJ schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 15:13:
[...]

[afbeelding]

Het is wel speculatie hoor, zie ook WoWWiki

[...]

Overigens een leuke Old Gods theorie:

[afbeelding]

Pentagram! Maar ik geloof daar niet in, volgens mij zouden er ook 5 old gods zijn en niet 6.
Dat soort lore is echt vet 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er schijnen er 6 te zijn :) en we kennen er nu 4..
2 dood en 2 waren al dood ?, en nog 2 over schijnbaar.

Darksorrow op mmo-champion is de man van de oldgod lore
En zo kunnen we nog wel eeuwen doorgaan heb nog wel een leuke website :)
http://www.praticamentein...alyst-speculation-on.html

Maar er komt zoiezo meer over, want de twilight cult serven the old god's en elementals etc ook als ik het goed heb :).
Deathwing is maar een tool als ik denk wat ik denk en lees en gok en etc etc

[ Voor 79% gewijzigd door Mektheb op 23-10-2010 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_RJ

the_RJ

Banana Hammock!

Mektheb schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 15:30:
Maar er komt zoiezo meer over, want de twilight cult serven the old god's en elementals etc ook als ik het goed heb :).
Deathwing is maar een tool als ik denk wat ik denk en lees en gok en etc etc.
Ja de elementals zijn servants van de Old Gods, of waren dat voordat de Titans de elemental lords (zie hieronder) verbannen hebben naar de Elemental Plane. Zo steekt het dacht ik in elkaar :p.

Al'Akir the Windlord (air elemental)
Neptulon the Tidehunter (water elemental)
Ragnaros the Firelord (fire elemental)
Therazane the Stonemother (earth elemental)

De Twilight Hammer clan zijn ook servants van de Old Gods, en laat nou Cho'gall net de leider zijn van die clan ;) en laat nou net hun 'thuisbasis' in Grim Batol gevestigd zijn, dus daar horen we zeker meer van.

Het staat 100% vast dat Deathwing + zijn flight gecorrupteerd is door een Old God.

En om nog even de link terug te leggen naar Darkshore, het is niet voor niets dat de mobs rond die old god daar van de twilight hammer zijn he ;).

[ Voor 7% gewijzigd door the_RJ op 23-10-2010 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
the_RJ schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 15:42:
[...]

Ja de elementals zijn servants van de Old Gods, of waren dat voordat de Titans de elemental lords (zie hieronder) verbannen hebben naar de Elemental Plane. Zo steekt het dacht ik in elkaar :p.

Al'Akir the Windlord (air elemental)
Neptulon the Tidehunter (water elemental)
Ragnaros the Firelord (fire elemental)
Therazane the Stonemother (earth elemental)

De Twilight Hammer clan zijn ook servants van de Old Gods, en laat nou Cho'gall net de leider zijn van die clan ;) en laat nou net hun 'thuisbasis' in Grim Batol gevestigd zijn, dus daar horen we zeker meer van.

Het staat 100% vast dat Deathwing + zijn flight gecorrupteerd is door een Old God.

En om nog even de link terug te leggen naar Darkshore, het is niet voor niets dat de mobs rond die old god daar van de twilight hammer zijn he ;).
indeed :D, ik kan alleen maar zeggen lichking eat your <3 out :P wussy
Haha

Lore is echt helemaal geweldig en ben ook echt benieuwd, zoals die visions die je hebt in yog's hoofd en wat hij tegen je wishpered enzo echt cool :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
the_RJ schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 14:33:
We gaan zeker te weten terug naar Outlands. Er is nu vrij weinig bekend over Eredar en daar zal die expansion dan ook meer informatie over loslaten. Dat heeft Chris Metzen gister op BlizzCon aangegeven. En er is een kans dat we Illidan Stormrage ook terug gaan zien in tegenstelling tot Arthas, want die blijft dood en komt niet meer terug. Kil'jaeden komt dan ook terug in die nieuwe Outlands expansion.

De eerstvolgende Old God waar mee te maken gaan krijgen is N'Zath. Hij is de Old God die we in de Emerald Dream/Nightmare gaan tegenkomen. Waarschijnlijk in de volgende expansion.

[ Voor 36% gewijzigd door Zeror op 23-10-2010 17:10 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capa
-Trouble- schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 14:24:
[...]

Is dat al zo? Ik dacht dat dat pas met Cata werd ingevoerd :)
Yep, heb me minder rijke alts ook even dual spec gegeven. Is wel handig als je even will pvp'en tussen het levelen door :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nessuno
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22-08 01:31

Nessuno

io sono nessuno

_Peter2_ schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 10:08:
Heeft een van jullie ervaring met Inscription?

Ik ben op zoek naar een addon of website die mij kan vertellen welke glyphs ik nog moet ontdekken en op welke manier deze ontdekt kunnen worden (Northrend Inscription research of book of glyph mastery).

Is een dergelijke addon of website beschikbaar?
AckisRecipeList
kan dit voor all jeprofessions iig wel voor de patch

Na rose e cient spin

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rakkerzero schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 17:07:
[...]

We gaan zeker te weten terug naar Outlands. Er is nu vrij weinig bekend over Eredar en daar zal die expansion dan ook meer informatie over loslaten. Dat heeft Chris Metzen gister op BlizzCon aangegeven. En er is een kans dat we Illidan Stormrage ook terug gaan zien in tegenstelling tot Arthas, want die blijft dood en komt niet meer terug. Kil'jaeden komt dan ook terug in die nieuwe Outlands expansion.

De eerstvolgende Old God waar mee te maken gaan krijgen is N'Zath. Hij is de Old God die we in de Emerald Dream/Nightmare gaan tegenkomen. Waarschijnlijk in de volgende expansion.
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_RJ

the_RJ

Banana Hammock!

Rakkerzero schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 17:07:
[...]

Ah, nieuwe informatie voor mij. Dus eigenlijk zijn er al twee expansions zowat zeker (hoewel ik niet denk dat ze over de Emerald Dream één expansion zullen doen). Ik heb nu al zin in de uitbreiding over Eredar (de planeet Argus dan), zal het dus veel om de draenei draaien I guess. Kil'jaeden is inderdaad logisch ja, vraag me af of we de echte grote baas, Sargeras dus, dan ook eindelijk zullen treffen in een raid, dat vooral omdat ik me dit herinnerde (even opgezocht):
In an interview to Chris Metzen and Micky Neilson they said that "he's out there somewhere", that "you can’t put him down" and "he’s not going to stay down for long". At last Metzen said: I'd be very disappointed in us if we didn’t leverage him fully.
Gief Sargeras :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeg, werd er tijdens Blizzcon nu gehint dat Thrall een draak blijkt te zijn (Earth aspect)? Of heb ik dat even verkeerd begrepen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 19:00:
Zeg, werd er tijdens Blizzcon nu gehint dat Thrall een draak blijkt te zijn (Earth aspect)? Of heb ik dat even verkeerd begrepen?
Nee :)

Als ik denk wat ik denk. is dat er dus 6 aspect's zijn ( fact ) en deathwing WAS er ook 1.
Nu zijn er dus maar 5 en om het aantal weer terug te brengen denk ik dat Thrall die positie in gaat nemen ;)
dus hij gaat er 1 worden.

aangezien malygos van de blue was, en dat nu kealgos ? het gaat overnemen

[ Voor 7% gewijzigd door Mektheb op 23-10-2010 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trouble

Trouble

Everything is awesome

Capa schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 17:41:
[...]

Yep, heb me minder rijke alts ook even dual spec gegeven. Is wel handig als je even will pvp'en tussen het levelen door :)
Nice, scheelt een hoop geld d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mektheb schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 19:02:
[...]

Nee :)

Als ik denk wat ik denk. is dat er dus 6 aspect's zijn ( fact ) en deathwing WAS er ook 1.
Nu zijn er dus maar 5 en om het aantal weer terug te brengen denk ik dat Thrall die positie in gaat nemen ;)
dus hij gaat er 1 worden.

Owja |:(
Thanks for the clarification :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 19:19:
[...]

Owja |:(
Thanks for the clarification :)
Dus zou me niks verbazen als we vs deathwing gaan knokken en dat thrall en ze maatjes bij 10% ons komen helpen haha :P ( wouldent be the first time )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Confirmed :D
Kealgos will be the new blue aspect. And just in time!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Conscience NL
Je moet dus 'ontdekken' hoe je het grootste deel van de Glyphs kan maken, maar hoe kan het dat al de Prime Glyphs al vanaf dag 1 van patch 4.0.1 op de AH stonden? (Ben zelf geen Inscriptioner :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20:27
Hardware vraagje. Ik zou de PC van mijn vriendin graag een beetje upgraden zodat ze, met wat hogere instellingen en een fatsoenlijke framerate, WoW kan spelen. Op dit moment gaat het wel, maar met een hoop pracht en praal uitgeschakeld. Dit zijn de huidige specs:

Mobo: pricewatch: Asus M2A-VM
CPU: pricewatch: AMD Athlon 64 X2 4800+
Geheugen: pricewatch: Kingston ValueRAM KVR667D2N5/2G
Videokaart: pricewatch: Sapphire HD 3650 512MB DDR2 PCI-E

Ik zit er aan te denken om de videokaart te vervangen voor pricewatch: Sapphire HD5770 1GB GDDR5 PCIE, maar gaat dat zin hebben? Of kan ik me beter focussen op één of meerdere andere onderdelen? Een processorupgrade bijvoorbeeld (pricewatch: AMD Athlon 64 X2 5600+ moge duidelijk zijn dat dit bij voorkeur niet te duur moet worden, als geld geen rol zou spelen had ik een hele nieuwe PC gekocht :)

[ Voor 5% gewijzigd door posttoast op 23-10-2010 19:49 ]

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
posttoast schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 19:46:
Hardware vraagje. Ik zou de PC van mijn vriendin graag een beetje upgraden zodat ze, met wat hogere instellingen en een fatsoenlijke framerate, WoW kan spelen. Op dit moment gaat het wel, maar met een hoop pracht en praal uitgeschakeld. Dit zijn de huidige specs:

Mobo: pricewatch: Asus M2A-VM
CPU: pricewatch: AMD Athlon 64 X2 4800+
Geheugen: pricewatch: Kingston ValueRAM KVR667D2N5/2G
Videokaart: pricewatch: Sapphire HD 3650 512MB DDR2 PCI-E

Ik zit er aan te denken om de videokaart te vervangen voor pricewatch: Sapphire HD5770 1GB GDDR5 PCIE, maar gaat dat zin hebben? Of kan ik me beter focussen op één of meerdere andere onderdelen? Een processorupgrade bijvoorbeeld (pricewatch: AMD Athlon 64 X2 5600+ moge duidelijk zijn dat dit bij voorkeur niet te duur moet worden, als geld geen rol zou spelen had ik een hele nieuwe PC gekocht :)
Denk de CPU upgraden niet "echt" zin heeft, ik zou de gpu inderdaad vervangen en dan kijken of het al beter gaat zo niet kan je altijd op V&A kijken voor een eventuele x4 of snellere x2 ( 2e hands )
en 2 gig extra is nooit verkeerd ( mits de os 64x bit is )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uashy
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 31-05 17:44
Conscience NL schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 19:35:
Je moet dus 'ontdekken' hoe je het grootste deel van de Glyphs kan maken, maar hoe kan het dat al de Prime Glyphs al vanaf dag 1 van patch 4.0.1 op de AH stonden? (Ben zelf geen Inscriptioner :P)
Alle bestaande glyphs zijn opnieuw ingedeeld. De glyphs die je als incriptioner al kon maken voor de patch, kon je dus ook na de patch al maken, ongeacht of het een prime, major of minor is. Of zelfs als je ze al gemaakt had en in de bank had, zijn ze automatisch omgezet en kon je ze dus direct op ah zetten.

[ Voor 10% gewijzigd door uashy op 23-10-2010 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
Oh, ik zit dus in Dire Maul te kutten, maar als je Insane zou willen halen hoef je je Bloodsail niet op honored te hebben, als je maar ooit honored bent geweest. 40 Runecloth inleveren gaat dan heel wat sneller à 550 rep dan Dire Maul run waarvan je niet weet of er een key dropt. Dat scheelt dan weer bijna 45,000 rep grinden, want (Rune)cloth heb ik genoeg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-09 20:26

FunkyTrip

Funky vidi vici!

:')

En dan pakken ze 'm nog effe hup bij zijn been ook :D

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 20:58

Grudgie

PSN: Grudgie7

FunkyTrip schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 23:39:
[video]

Lol! Wat een aap op dat podium zeg..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FunkyTrip schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 23:39:
[video]

en daarom zie ik liever iemand de Nightelf (female) dance doen hehe (ligt er wel aan wie heb doet uiteraart)
Maarja echt weer een Hordie hoor XD (Mek help!!!)

nog wel een leuk gevecht gehad met 3 andere guildies waarvan er 1 stiekem meeleest op dit forum "Takahashi" wij met zn viertjes AV ingegaan met als doel de Stoneheart Bunker te verdedigen tegen de hordies die hem wilden capturen..

bleek dat 1 guildie (mn broertje) perongeluk niet op accept had gedrukt en dus niet eens in AV was haha en andere guildie kon niet langs de aanvallende troepen komen omdat die een choke point hadden ingenomen.

ik (prot pally) en Taka (shammy) waren afgesneden van onze eigen troepen en stonden er alleen voor
Die guidlie die nog ergens bij DB uithing vroeg nog of wij niet beter naar hem konden gaan maar we hielden onze grond! gelukkig werden we niet overspoeld door hordies maar kwamen er steeds maar 1 of 2 (soms 3) tergelijk en we hebben tot het eind onze missie volbracht zonder te sneuvelen!

dus takahashi (weet je tweakers nick niet haha) --> Thumbs Up! _/-\o_ was echt fun!

[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2010 03:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14:26

flessuh

Set sail for fail!

mmm, ik heb een nogal vreemd probleem....
ik crashte zojuist bij de headles horseman, en nu zegt mijn wow "unable to connect"
Ik heb internet, alle andere dingen werken (behalve wow-europe.com).

En ik heb zojuist geprobeerd op de account van een maat van me in te loggen, en dat werkt wel....

iemand een idee voor een oplossing?

wil graag mn warlock naar de 40 helpen

edit: zie net een bericht op t loginscherm dat er problemen zijn met de server

[ Voor 15% gewijzigd door flessuh op 24-10-2010 10:32 ]

https://www.dutchsolarboat.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trin1ty
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-01-2024

Trin1ty

Uhm..

ik heb hetzelfde, liep vast bij horseman en kan er nu ook niet meer inkomen :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retb
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 15:07
mmm, ik heb een nogal vreemd probleem....
ik crashte zojuist bij de headles horseman, en nu zegt mijn wow "unable to connect"
Ik heb internet, alle andere dingen werken (behalve wow-europe.com).

En ik heb zojuist geprobeerd op de account van een maat van me in te loggen, en dat werkt wel....

iemand een idee voor een oplossing?

wil graag mn warlock naar de 40 helpen
Ik heb precies hetzelfde probleem. Ben dan wel niet gecrashed bij HH, maar kan nu ineens ook niet meer inloggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trin1ty
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-01-2024

Trin1ty

Uhm..

nu verschijnt ook de melding dat er login servers uitliggen dus even geduld denk ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake_eYes
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 26-08 10:18
Heb hetzelfde hier na een crash bij HH.

Blijkbaar hebben er veel last van:
http://forums.wow-europe....042267168&sid=1&pageNo=23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelZ
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08-05 06:22
Het begint op een algemene storing te lijken.
Ik had dit ook rond 9:00u vanmorgen. Deed ALT-F4 in een dungeon (niet netjes) en kon daarna niet meer inloggen. Dacht eerst dat het met een idle time out te maken had.
Maat naast me zat (en bleef) wel gewoon ingame.
Toen hij eenmaal uitlogde en mijn account probeerde hetzelfde probleem. Daarna ook op zijn account dezelfde melding.
Geprobeerd op een ander netwerk (ISP) en dat mocht ook niet baten.

Forum van Blizzard geeft ook te vaak een 505 aan. Overloaded denk ik. En de tel. support is ook vol. Dus ... ik trek mijn conclusie wel.
Blizzard zal dit (neem ik aan) wel snel oplossen.... toch?

- Creating more joy for people who interact with our digital world

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Warboris
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-04-2022
Feutis991 schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 10:10:
...
Forum van Blizzard geeft ook te vaak een 505 aan. Overloaded denk ik. En de tel. support is ook vol. Dus ... ik trek mijn conclusie wel.
Blizzard zal dit (neem ik aan) wel snel oplossen.... toch?
Blue post:
240. Re: Unable to connect 24/10 07:00 Gametime 24/10/2010 00:07:40 PDT
This is something that we are aware of and investigating.

I have no further information or ETA at the moment.

Please bear in mind that these forums are not serviced 24/7, hence why you are only getting a response now.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Conscience NL
Kom op zeg... ligt WoW er weer uit door dat event? -_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
En dan zeggen ze effe een paar weken voor de release dat ze insane eruit gaan halen terwijl er een blue post was waarin stond dat het zou blijven. Jammer, ik was net een paar dagen bezig en had alles wel voor Cata kunnen halen behalve Darkmoon Faire.. Eikels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er nog mensen hier die in de AH handel zitten en zich voorbereiden op Cata ?

Heb nu aardig wat spullen klaar liggen om hoop ik de eerste weken van Cata met grote winst te verkopen, maar ik zoek meer items, dingen waar ik zelf niet aan denk :)

Wat ik nu insla :

Wool
Runecloth
Frostweave
Leathers
Bars : thorium, adamantite, bronze
Herbs : gromsblood, dreamfoil, adders tongue, sungrass, golden sansam
JC leveling gems

Moet nog echt beginnen met enchanting mats op te potten.

Ik wil een 2de guild starten voor een 2de Guild bank, dus kom maar op met de ideeen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraanwater
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-09 12:04
Verwijderd schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 12:50:
Zijn er nog mensen hier die in de AH handel zitten en zich voorbereiden op Cata ?

Heb nu aardig wat spullen klaar liggen om hoop ik de eerste weken van Cata met grote winst te verkopen, maar ik zoek meer items, dingen waar ik zelf niet aan denk :)

Wat ik nu insla :

Wool
Runecloth
Frostweave
Leathers
Bars : thorium, adamantite, bronze
Herbs : gromsblood, dreamfoil, adders tongue, sungrass, golden sansam
JC leveling gems

Moet nog echt beginnen met enchanting mats op te potten.

Ik wil een 2de guild starten voor een 2de Guild bank, dus kom maar op met de ideeen :*)
Ik ben juist alles aan het verkopen voor Cata, maar het is dus slimmer om veel mats in te gaan slaan en deze in de start van Cata te verkopen? Zo ja wat heb je allemaal ingeslagen en hoe weet je wat je in moet slaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Synth schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 13:00:
[...]

Ik ben juist alles aan het verkopen voor Cata, maar het is dus slimmer om veel mats in te gaan slaan en deze in de start van Cata te verkopen? Zo ja wat heb je allemaal ingeslagen en hoe weet je wat je in moet slaan?
Alles wat nodig is om professions te trainen of rep mee te krijgen.
En dat is dus van 1 tot 80 stuff.

Worgens en goblins are gonna needz em ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zijn er eigenlijk meer mensen die het nogal jammer vinden dat er geen aankondigingen zijn gedaan over nieuwe servers (al dan niet direct bij release of eventueel wat later)?

Ik speel eigenlijk ook vanaf dag 1 (+ een stukje CB), met enkele breaks, alleen na WotLK was de grootste lol er vanaf, vandaar dat ik nu ruim een jaar niet gespeeld heb. Maar Cataclysm lijkt toch wel wat problemen aan te gaan pakken, dus ik ga Cataclysm sowieso weer uitproberen...

Het leek mij en een aantal oud-guildies daarom heerlijk om op een nieuwe server met een verse start te beginnen. Nieuwe server, nieuwe mensen, nieuwe economie, iedereen weer op 0 zeg maar...Maar het lijkt er toch echt op dat er geen nieuwe servers gaan komen :/. Terwijl het me toch niet zo'n rare keuze lijkt, gezien de hoeveelheid spelers en de verzadiging van 80's op bestaande servers...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mektheb schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 13:03:
[...]

Alles wat nodig is om professions te trainen of rep mee te krijgen.
En dat is dus van 1 tot 80 stuff.

Worgens en goblins are gonna needz em ;)
Wool cloth bijvoordbeeld, is ( vooral bij horde ) altijd maar beperkt te krijgen.

Straks die alts, die willen tailoring, first aid en verslinden bergen cloth.
Maat van me ook had pas 80 stacks frostweave van me over genomen voor tailoring en had al een berg gebruikt.

Als je niet weet welke items je nodig hebt, zoek een powerlevel guide op van de proffesion en sla die items die daar staan in, veel mensen volgen zo een guide en komen dus bij dezelfde items uit.

Ik heb me auctioneer snatch filter ingesteld, veel gebruikte items koopt hij op voor 70% normale prijs, minder gebruikt voor 50% en die gooi ik elke dag 1 a 2 keer aan bouw zo me voorraad op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
Dat is de positieve kant om het te bekijken. Máár: In Cataclysm gaat iedereen nieuwe alts beginnen, dus zal er VEEL meer cloth/ores/leather op de markt komen omdat alle alts tijdens het levelen de mobs looten en natuurlijk ook mining/skinning/herbalism meenemen als profession om tijdens het levelen te verzamelen. Iedereen gaat random dungeons doen waar je ZIEK veel cloth kan looten in een run etc.

Het enige wat ik bewaar zijn WotLK mats, zoals Frostweave, Borean Leather, Saronite Ores etc. Omdat dat nu in grote getale aanwezig is omdat het nog gefarmed wordt, in Cata verhuist iedereen terug naar Eastern Kingdoms/Kalimdor en dan worden die materialen veel schaarser.

[ Voor 6% gewijzigd door Divak op 24-10-2010 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

veel zal voor eigen gebruik zijn, iemand neemt mining + blacksmithing

Maar tenzij je er echt op focused zal je niet genoeg binnen krijgen om je proff te levelen en veel zullen ook wel op hun char richten en die naar 85 brengen en wat minder op de proffesions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanaroth
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 06-06 18:07
Je kan beter meuk verkopen voor cata. Aangezien mensen nu overal kunnen vliegen op 310% wordt het verzamelen van alle soorten materialen enorm makkelijk. Vooral als je er toch langskomt onderweg bij het bekijken of richting de 80-85 levelling gebieden.
Daarbij zijn er minder materialen nodig. "Superior-quality items that require more materials than other recipes in the same skill range provide multiple skill-ups. For example, if a recipe takes three times the reagents, it will give you three skill-ups." Aangezien je vroeg of laat deze quality items moet maken gaan benodigde materialen omlaag.

Denk ook aan de enorme hoeveelheid tijd er nog is, en al is geweest. Ik heb bijvoorbeeld een mining/herb alt, aangezien mn main met cata eng/alch word. Heb de hele bank volzitten met materialen om in een keer door te grinden. Zelfde met geld, er ligt straks 15-20k wisselgeld klaar voor levelling gear/gems/enchants (naast volledige set heirlooms van shoulder/chest/2wapens/2trinkets), lvl80 trinkets, riding+mounts en noem maar op. Lijkt veel, maar het is slechts een maandje werk.

Daarbij krijg je veel minder alts, omdat de race change vermoedelijk vanaf dag 1 beschikbaar is. Dit is te zien aan de achievement voor first to 85, welke enkel is voor een goblin/worgen die het startgebied heeft doorlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Conscience NL
Op zich klopt het wel wat Myrdeon zegt. Maar welk item(s) zou dan wel het beste zijn om nu in te kopen, en met Cata met winst te verkopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16-09 15:30

junglebeast

hier staat iets

Toch best lastig te voorspellen. Maar de Outland en Northrend items (ore, herbs, cloth) zullen wel gaan verkopen zoals iemand boven mij zei. Men gaat als een speer door Outland heen nu, en misschien ook wel straks door Northrend als daar een exp aanpassing gemaakt wordt.

Ook bijv de Primals en Eternals kunnen wel wat waard worden.

Oh en als je niet perse snel 85 wilt worden is het misschien ook wel handig om de eerste weken flink te gaan farmen in de nieuwe zones.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
Mijn Paladin blijf ik als main houden, heb JC en Engineering. Ik heb geen intentie om mijn DK te levelen, maar hiermee ga op lvl80 lekker minen in Cataclysm. Nu je meerdere dingen tegelijk kan tracken is het misschien ook een idee om Herbalism erbij te boosten als Cataclysm er eenmaal is. Met mining/herbalism verzamel je de mats voor 5 professions. Kan niet misgaan als je het mij vraagt.

Zelf ben ik er nog niet uit welke alt ik ga levelen.. Shaman of Druid. Ik houd zelf heel erg van melee, ik heb geprobeerd balance/elemental te spelen, maar daar viel ik echt bij in slaap, verschrikkelijk saai, vooral elemental shaman. Dan is het twijfelen tussen enhancement/feral, waarbij ik denk ik voor de feral druid ga. Dat wordt dan wel een soort reroll van mijn alt, omdat ik mijn shaman eigenlijk altijd als main-alt heb gehad. Zonde van de WotLK achievements, mijn druid heeft er namelijk geen, maar ach.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonic
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16-09 16:52
Ben dinsdag begonnen met iemand via refer a friend 300% exp bonus :D Ben sinds gister lvl 60 :p
Weet iemand een goede online store waar ik cd key van TBC en Litch king cheap kan kopen :) ?

/played 1 day 10 hours tot nu toe :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hee. Ik heb net de wowtrial en een trail account aangemaakt, maar wanneer ik probeer in te loggen naar een realm blijft ie hangen op "connecting". Dit duurt zo'n 10a15 seconden voor ie zegt "disconnected".

Ik heb windows 7 als OS en de wow trailer staat bij uitzonderingen van de firewall. Ook heb ik AVG antivirus. Iemand die dit probleem ook gehad heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonic
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16-09 16:52
Ik had dit probleem ook toen ik de trial versie download had, gewoon full version downloader gebruiker en spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Fuuuuuu, na het zien van de nieuwe cinematic wil ik weer WoW spelen. En dat een jaar nadat ik gestopt was met spelen. Just when I thought I was out... they pull me back in. :P

Laatst WoW opnieuw geïnstalleerd. Nu maar hopen dat ik mijn account niet activeer tijdens mijn tentamenweken >.<

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Conscience NL
Chester schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 17:05:
Fuuuuuu, na het zien van de nieuwe cinematic wil ik weer WoW spelen. En dat een jaar nadat ik gestopt was met spelen. Just when I thought I was out... they pull me back in. :P

Laatst WoW opnieuw geïnstalleerd. Nu maar hopen dat ik mijn account niet activeer tijdens mijn tentamenweken >.<
They will come back... They will always come back :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16-09 15:30

junglebeast

hier staat iets

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trouble

Trouble

Everything is awesome

Chester schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 17:05:

Heb je zelf in de hand hoor :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vandaag niet veel bijzonders gedaan, wel ulduar 25 een beetje..

knock knock knock
firefighter
love the smell of sardionite in the morning.
zijn nu bezig yog+0.

Moet nog zelf thorim / hodir / iron council en catlday en dan ben ik weer een ironbound rijker dus hopen we dat nog ooit in een run doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaBeetle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02-09 10:41
Apart,

het viel me vandaag op dat WoW patch 4.0.1 nog maar 1 thread gebruikt van mijn core i7 920. Zodar die ene thread naar 100% gaat dropt mn framerate naar <10 (normaal 50-60). Iemand de zelfde ervaring, of een idee wat hieraan te doen? Beetje zonde als maar 1 van de 8 threads gebruikt wordt...

Ik draai m op Win7 Enterprise 64bit

AffinityMask 15/85/255 heeft geen bal geholpen in elk geval.

[ Voor 5% gewijzigd door DaBeetle op 24-10-2010 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
-Trouble- schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 18:25:
[...]

Heb je zelf in de hand hoor :')
Een jaar lang niet gespeeld hebben + weer zin hebben om te spelen = weinig zelfcontrole :P

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trouble

Trouble

Everything is awesome

Chester schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 19:23:
[...]

Een jaar lang niet gespeeld hebben + weer zin hebben om te spelen = weinig zelfcontrole :P
Mooi moment om je zelfbeheersing te trainen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ko-
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-09 16:32

-ko-

Leidend Voorwerp

Wellicht een stomme vraag, maar na een tijdje spelen vraag ik me toch af welke addons handig zijn voor een levelende Warrior... :)

Vroeger had ik altijd Questhelper maar dat is tegenwoordig helemaal in de client geintegreerd. Ik wilde Cartographer downloaden maar ik zie dat die al een jaar niet meer geupdated is op Curse.

nooblet vraagje, maar ben er even uit geweest.

Wa Doede Nou

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Momenteel download ik de 4.0 patch via Blizzard. Dat gaat erg traag dus ik ben van plan de update via een newsserver of torrent binnen te halen maar hoe controleer ik of ik wel de officiele update heb? Ik kan nergens een md5 oid vinden en wil toch graag de officiele update aangezien ik elke maand geld neerleg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18:39
RichardvdD schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 12:36:
En dan zeggen ze effe een paar weken voor de release dat ze insane eruit gaan halen terwijl er een blue post was waarin stond dat het zou blijven. Jammer, ik was net een paar dagen bezig en had alles wel voor Cata kunnen halen behalve Darkmoon Faire.. Eikels.
Waar heb je die info vandaan? Blues hebben juist het tegenovergestelde gepost:

Just for clarity, Insane in the Membrane will not be removed in Cataclysm. We can only confirm this one for you, but since it's undoubtedly one of the most brain-melting achievements, we thought it nice to let you know that you don't have to rush to have this done before the expansion. ;) - Ancilorn.

http://forums.wow-europe....tId=115855676527&sid=1#21

Dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaBeetle schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 18:37:
Apart,

het viel me vandaag op dat WoW patch 4.0.1 nog maar 1 thread gebruikt van mijn core i7 920. Zodar die ene thread naar 100% gaat dropt mn framerate naar <10 (normaal 50-60). Iemand de zelfde ervaring, of een idee wat hieraan te doen? Beetje zonde als maar 1 van de 8 threads gebruikt wordt...

Ik draai m op Win7 Enterprise 64bit

AffinityMask 15/85/255 heeft geen bal geholpen in elk geval.
Het zou moeten zijn: SET processAffinityMask "255"

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2010 21:44 . Reden: 15->255. Het is geen QuadCore ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Hoe staat het met die GoT guild? Is dat nog wat? Ik koop waarschijnlijk Cataclysm wel en zoek een leuke guild om mijn priest mee te levelen :).

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18:23
World #6 bane of the fallen king 10 man strict in de pocket, eindelijk :) Verknalde het zelf nog bijna op het einde (11% wipe zou behoorlijk balen zijn) maar de baas ging alsnog neer. Woei! Heb het woensdag en vandaag als Holy gedaan, was ff wennen, maar kon het gelukkig nog een beetje.

We spend our years as a tale that is told

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garagaholic
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-08 08:39
MrVegeta schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 21:48:
Hoe staat het met die GoT guild? Is dat nog wat? Ik koop waarschijnlijk Cataclysm wel en zoek een leuke guild om mijn priest mee te levelen :).
Nog 8 leveltjes en de eersten (3) die vanaf 1 begonnen zijn tikken de 80 alweer aan :) Het is verder behoorlijk rustig, maar we hebben een redelijke hoeveelheid hoog-frequent aanwezige spelers (logischerwijs zijn dat degenen die al bijna 80 zijn ^^) en ook nog een leuke groep iets minder vaak aanwezigen (doch voldoende vaak) die tussen level 40 en 60 zitten atm). Ook hebben we 'gewoon' een tiental mensen die al op level 80 zitten. Dus binnenkort hebben we voldoende om de eerste echte guild raids te doem, waarbij we dan zelfs rekening kunnen houden met uit- en afvallers *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
Morrar schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 21:05:
[...]

Waar heb je die info vandaan? Blues hebben juist het tegenovergestelde gepost:

Just for clarity, Insane in the Membrane will not be removed in Cataclysm. We can only confirm this one for you, but since it's undoubtedly one of the most brain-melting achievements, we thought it nice to let you know that you don't have to rush to have this done before the expansion. ;) - Ancilorn.

http://forums.wow-europe....tId=115855676527&sid=1#21

Dus...
Die post komt uit 2009; deze post kom uit de Blizzcon van vandaag:
I'm working on insane in the membrane, with all the changes to Dire Maul north will I still be able to achieve this achievement?
The biggest problem are the changes to the bloodsail buccaneers, that kinda put a bullet in that feat of strength for now. It's fun to do painful things in WoW. If there's a huge outcry for it we'll try to put something equally brute in the game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

garagaholic schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 23:50:
[...]

Nog 8 leveltjes en de eersten (3) die vanaf 1 begonnen zijn tikken de 80 alweer aan :) Het is verder behoorlijk rustig, maar we hebben een redelijke hoeveelheid hoog-frequent aanwezige spelers (logischerwijs zijn dat degenen die al bijna 80 zijn ^^) en ook nog een leuke groep iets minder vaak aanwezigen (doch voldoende vaak) die tussen level 40 en 60 zitten atm). Ook hebben we 'gewoon' een tiental mensen die al op level 80 zitten. Dus binnenkort hebben we voldoende om de eerste echte guild raids te doem, waarbij we dan zelfs rekening kunnen houden met uit- en afvallers *O*
Klinkt goed :) ! Ik zal binnenkort wel een realm change aanvrangen, komt Emocardu er ook aan ;).

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RichardvdD schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 00:10:
[...]
Die post komt uit 2009; deze post kom uit de Blizzcon van vandaag:

[...]
Dus als je het Bloodsail gedeelte al gedaan hebt is het misschien nog wel mogelijk in Cata? Dan kloppen beide beweringen nog steeds eigenlijk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
Geen idee hoe dat met Ravenholdt / Shen'dralar zal gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thorval
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 19-04 11:37

Thorval

Thorval#2567

Kort weekend dagboekje:
Gisteren eindelijk die irritante Tooth Pick gekregen via Trick or Treat. Hierdoor de title gekregen. Alleen die HH mount wil bij mij maar niet vallen, heb al 3 keer een pet gekregen en de helm etc. Maar die mount heeft iedereen bij ons in het guild al volgens mij, behalve dit kleine UD priestje hahaha.. Nou ja we zien wel, nog een week iedere dag proberen. Hoop dat hij net als mijn Brewfest mount op de laatste dag alsnog valt. :)

Verder niet veel tijd gehad voor wow. Wel nog even een stuk van de battered hilt quests gedaan (ja wilde het toch doen) en sta nu voor de Sunwell voor het laatste gedeelte.

WoW: Kishar, Thorval, Råndan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Laatst online: 23-06 13:57
Ik kon het even niet zo snel vinden maar hoe heet deze guild en op welke server en race is deze? Wil weer beginnen ook en zoek een beetje een relaxte guild met Nederlanders. Misschien kan het in de OP komen?

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zijn altijd wel mensen online (die wat onzin uitkramen ;) ).

Gisteren eindelijk level 40 aangetikt. Snellere mount, een stapel plate aan kunnen doen en eindelijk m’n revenge terug. Dat ze die skill op lagere levels hebben afgenomen was wel heel jammer!
Sinds level 15 ben ik voornamelijk in dungeons te vinden. Heb er al 61 opzitten volgens armory (en maar 106 quests op lvl 40 :) ). Als tank heb je gelukkig 9 van de 10 keer instant groep. En tussendoor wat rondrennen om mining en leatherworking te levelen. Dat gaat helaas minder snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Laatst online: 23-06 13:57
Ah zie het in je sig :)
Ik heb een Mage, DK of L60 Paladin in de aanbieding, waar is een beetje de behoefte aan? Ik moet namelijk wel een char transfer doen :)

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 16-09 17:14

Maduth

Probeersel

psssst.....ik heb me ook weer aangemeld (het hart is zwak en vooral met Cata op de loer). :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Dit weekend was weer drama, flink wat dc's gehad raiden was gewoon 'onmogelijk' want opgegeven moment gingen er gewoon 4 offline.. 1 tank 2 healers en 1 dps... erg leuk op DW..

Hebben alle raids maar gecancelled afgelopen weekend, ook HH was een drama crashes/dc's en login servers die plat lagen. Kan haast niet wachten op Cata want ik weet niet wat te doen als HH voorbij is...

Wel tijd gehad voor m'n profs, alchemy/herbalism op m'n druid genomen (had nog niets moest wat :P) via omweg elixir master genomen (transmute master->cancel->elixir master) Eindelijk 450 kom ik in Dala en verschijnt er ineens een quest.. helaas de 'epic gem transmutes' zijn niet te koop bij de trainer.. dit is een bug.. en is al meer dan een week bekend.. kan quest niet doen.. en het is geloof ik 1 transmute elke 20 uur dus tot blizz het fixed +5 dagen en dan pas kan ik quest inleveren.

Ook zoiets moois, ik was uit verveling een DK begonnen op Vek'nilash en wilde mijn heirlooms daar hebben, ik maak een ticket.. krijg ik als reactie 'The only way to get your heirlooms to this server is to do a payed character transfer' ja... WTF.. er staat toch 'Bound to _ACCOUNT_' niet bound to realm? Sinds Activision er is heb ik het idee dat alles geld moet kosten, aangezien ik niets heb aan heirlooms op mijn huidige server (10 lvl 80's) wilde ik ze wel ergens anders hebben om nou 20+20 euro te betalen om die items daar te krijgen vindt ik van de zotte.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:10

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Nu ben ik bezig met de zoveel-quests per northrend zone, bestaat er ook iets van een addon die achteraf kan nakijken hoever ik zit en welke quests ik nog kan doen? Meeste addons moet je vanaf het begin laten draaien, wat ik natuurlijk niet heb gedaan :P

Maar ik mis nu in Borean Tundra 8 quests, maar elke plek waar ik quests zou kunnen ophalen al afgegaan. Laatste serie quests in dat oost stadje stuurt je uiteindelijk door naar Dragonblight, welke ik al gedaan heb.

(basin, icecrown en storm moet ik nog nadat ik Tundra heb gedaan).

Verder kwam ik erachter dat mijn shaman ziekelijk veel hit had, met 31,41% hit zat ik iets te ver over de cap :P Uiteindelijk enorm veel hit en spirit reforged naar mastery, ipv oude 18% op extra hit nu 34% :) Nu mijn shaman en hunter nagenoeg gelijk gegeared zijn (qua ilvl per slot) blijft mijn hunter toch bijna 1k DPS achter mijn shaman (5 minuten nonstop op dummie, aangezien mijn shaman niet zonder mana komt te zitten), 6k voor mijn hunter, 7k voor mijn shaman, zonder CD's etc.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uashy
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 31-05 17:44
SinergyX schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 09:49:
Nu ben ik bezig met de zoveel-quests per northrend zone, bestaat er ook iets van een addon die achteraf kan nakijken hoever ik zit en welke quests ik nog kan doen? Meeste addons moet je vanaf het begin laten draaien, wat ik natuurlijk niet heb gedaan :P
Everyquest heeft een import mogelijkheid voor oude quests.

http://wow.curse.com/down...s/details/everyquest.aspx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-09 11:45
Vrijdag AckisRecipeList geïnstalleerd. Echt handig voor mijn inscription.
Ik weet nu dat ik nog 22 Glyphs moet vinden, waarvan nog 5 (of 6) uit books of Glyph Mastery. Die zijn overigens sinds 4.0.1 enorm in prijs toegenomen op onze server. (70-100g buyout).

De rest moet nog komen uit Northrend Research. Met dagelijks een research moet ik dus voor Cata uit is klaar zijn.

Verder niet heel veel gedaan dit weekend. Ben verder gegaan met fishing op mijn druid. Die heeft nu de hoogste fishing skill van al mijn chars (293 meen ik). Heb met nu wel de hat binnen en een companion van Crocolisks in the city. Ik denk dat ik ook maar de The Kalu'ak dailies blijf doen tot exhalted voor de fishing pole. En ook de dailies blijven doen en hopen dat ik een andere fishing pole uit zo'n tasje mag pakken.

Nog een paar hc dungeons en ik heb voldoende JP voor mijn 4e stukje T10. Daarna kan ik mijn JP gaan gebruiken voor mijn offspec gear op te krikken (Zit nog in T8 voor mijn Feral Bear).

HC instances doe ik meestal met de Engraved Gargoyle Femur equiped zodat ik nog een beetje hit rating heb en wat mee kan DPS-en als healer. Anders worden ze een beetje saai. (Hoewel sommige tanks het best nog interessant houden met hun acties).

Wat ik overigens nu niet meer kan begrijpen waarom een tank nog bosses (die zonder veel extra clear werk makkelijk te halen zijn) overslaat. (Gister in HoS wilde de tank enkel Tribunal of Ages en Sjonnir doen. Dat hij Krystallus overslaat kan ik nog een bettje begrijpen, is nog wel wat clear werk, maar Maiden of Grief is met 2 minuten te doen en weer 16 JP in de pocket)

[ Voor 23% gewijzigd door _Peter2_ op 25-10-2010 10:08 . Reden: Extra info toegevoegd ]

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.