Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 230 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 52.679 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-04 08:43
SinergyX schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 09:49:
Nu ben ik bezig met de zoveel-quests per northrend zone, bestaat er ook iets van een addon die achteraf kan nakijken hoever ik zit en welke quests ik nog kan doen? Meeste addons moet je vanaf het begin laten draaien, wat ik natuurlijk niet heb gedaan :P

Maar ik mis nu in Borean Tundra 8 quests, maar elke plek waar ik quests zou kunnen ophalen al afgegaan. Laatste serie quests in dat oost stadje stuurt je uiteindelijk door naar Dragonblight, welke ik al gedaan heb.
Heb net de achievement gehaald toen ik mijn shaman aan het levellen was.
Er zitten echt een hoop quest pockets in BT.
Uit mijn hoofd:
warsong hold quests
die farm quests links van WH
strand links van WH
strand onder WH
rechts van WH in dat blood varen gebied
bij de paaseiland beelden rechts van WH
DETA kamp rechts van WH
Amber ledge noord van WH
Coldarra
Bor'gorok outpost
Quests ten zuiden van BO
Murloc quests links van BO
quests in die magnataur grotten rechts van BO
Alle quests van Taunka'le village
En dat stelletje vissers bij kaskala

Heb zelf kaskala niet gedaan en toch al achievement. Mischien zie je een questhub die je gemist hebt

[ Voor 18% gewijzigd door defiler1974 op 25-10-2010 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 18:10

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Wooo mooi lijstje, ga ik ze dan toch allemaal weer eens af. Ben uiteindelijk maar rondjes gaan vliegen (plus skinning/looten van mammoths) en kwam niets meer tegen. Meeste lokaties kan ik me herinneren, al weet ik niet of dat nu met m'n hunter was, zelfs nog welke quests ik er allemaal kon doen.

Zul'drak had toch wel een erg grappige quest, moest je beertjes en leopards verdoven, om te zien of het mannetjes of vrouwtjes waren :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Conscience NL
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17-09 12:17
nieuws: Blizzard gaat WoW: Cataclysm als digitale download aanbieden

Best wel owned @ mensen die het spel via 'contacten' eerder weten te krijgen :D

PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muskalade
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 30-06 11:19
Gisteren maar wat bosses gekilled als Feral tank in de hoop op mounts.

ZG Tiger: nee
ZG Raptor: nee
MGT Kip: nee
Anzu: nee :(

Allemaal gingen redelijk makkelijk down, de enige waarbij ik mezelf moest healen was in MGT. Feral tanking is echt OP :D. Ik absorb ontzettend veel en krijg genoeg terug om full HP te zijn. :)

Mijn tanking gear: http://eu.wowarmory.com/c...r=Darksorrow&cn=Muskalado (Boots zijn heel oud.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macchill
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17-06 07:04
do tell... O-)

Let op: NSFW!! | Altijd handig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanaroth
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 06-06 18:07
_Peter2_ schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 10:02:
Wat ik overigens nu niet meer kan begrijpen waarom een tank nog bosses (die zonder veel extra clear werk makkelijk te halen zijn) overslaat. (Gister in HoS wilde de tank enkel Tribunal of Ages en Sjonnir doen. Dat hij Krystallus overslaat kan ik nog een bettje begrijpen, is nog wel wat clear werk, maar Maiden of Grief is met 2 minuten te doen en weer 16 JP in de pocket)
Simpel, tanken is vaak erg kut doordat dps denken dat threat/agro nog steeds werkt als voor 4.0.1. Daarbij hebben tanks instant que dus die 1 of 2 bosses maken weinig verschil. Soort van actie tegen domme dps, ze moeten meestal 10-20min wachten voordat ze een dungeon in mogen dus hou je de speeltijd voor hen zo laag mogelijk.
Heb je 'normale' dps dan gaan tanks vaak wel voor alle bosses, of blijven ze in de groep voor een snelle que.

Maar je kan altijd zelf eens een tank maken, ik vraag me af of je het uberhaupt tot 80 haalt zonder dat je ragequit doet en geheel stopt met tanken (mits je als tank dungeons doet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TroX
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04:28
Myrdreon schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 11:16:
[...]

Simpel, tanken is vaak erg kut doordat dps denken dat threat/agro nog steeds werkt als voor 4.0.1. Daarbij hebben tanks instant que dus die 1 of 2 bosses maken weinig verschil. Soort van actie tegen domme dps, ze moeten meestal 10-20min wachten voordat ze een dungeon in mogen dus hou je de speeltijd voor hen zo laag mogelijk.
Heb je 'normale' dps dan gaan tanks vaak wel voor alle bosses, of blijven ze in de groep voor een snelle que.

Maar je kan altijd zelf eens een tank maken, ik vraag me af of je het uberhaupt tot 80 haalt zonder dat je ragequit doet en geheel stopt met tanken (mits je als tank dungeons doet).
Volgens mij heeft het weinig te maken met dps hoor, veel meer aan het doel van de tank.
pre-patch was het vaker sneller om de bosses niet te doen en door te gaan naar de volgende dungeon, omdat je werd beloond met 2 badges van de laatste boss.

Nu is het doel van mensen veel meer om jp's te farmen en zie ik veel meer tanks nog alle bosses doen.
Echter heb ik er ook weinig zin in om er 16 uur over te doen met 800 dps randoms, dan doe ik meestal ook leave en ga ik lekker ff pielen op een andere char totdat de dungeon cd weg is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macchill
Na bijna 4 maanden, kan er iemand zo vriendelijk zijn te vertellen wat er dan qua threat/aggro is veranderd?

Ik ben zelf ele-shammie, met (denk ik) een redelijke dps (voor 4.0.1 dan)..

Tnxs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
SinergyX schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 10:32:
Wooo mooi lijstje, ga ik ze dan toch allemaal weer eens af. Ben uiteindelijk maar rondjes gaan vliegen (plus skinning/looten van mammoths) en kwam niets meer tegen. Meeste lokaties kan ik me herinneren, al weet ik niet of dat nu met m'n hunter was, zelfs nog welke quests ik er allemaal kon doen.

Zul'drak had toch wel een erg grappige quest, moest je beertjes en leopards verdoven, om te zien of het mannetjes of vrouwtjes waren :P
Ja echt he? Vooral als je geen vrouwtje hebt, het mannetje dan zwaar pissed is en je aanvalt omdat je zn zaakje bekeken hebt. ;)

Leukste zone vind ik toch Icecrown. Epic quests met de lich king, tegen illidan vechten en een heel leger alliance neermaaien. Ik ga op lvl78 nog even langs met mijn shaman om ze nog een keer te doen. Die hele zone staat bol van de leuke quests, bombarderen, mobs neerschieten met luchtdoelgeschut, helemaal links bij die pits heb je ook nog een soort pvp gevecht tegen 4-5 bosses. En een bloodsportring gevecht. Van alle zones vind ik icecrown de mooiste en meest epic. LK vs Illidan FTW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TroX
Macchill schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 11:21:
Na bijna 4 maanden, kan er iemand zo vriendelijk zijn te vertellen wat er dan qua threat/aggro is veranderd?

Tnxs!
De mogelijkheden voor tanks om te AOE tanken zijn redelijk beperkt geworden. Tenminste voor druids in iedergeval wel. Cooldown op swipe betekent gewoon veel minder initiele aggro op meerdere mobs. Dus als DPS meteen los gaat met AOE kan je nu niet meer swipe spammen om aggro te houden.
Aangezien mensen gewend zijn om op het moment dat de tank bij de mobs is meteen hun AOE's aan te gooien levert dat nog wel is problemen op. Mijn stelregel is dan ook, wat je pulled dat moet je tanken :)

[ Voor 14% gewijzigd door TroX op 25-10-2010 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
Macchill schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 11:21:

Tnxs!
Aoe damage is veranderd voor de tanks. Deze is nu een stuk minder, voorheen kon een druid gewoon erin rennen en swipe spam doen (of als DK een death and decay neerleggen en uit je neus gaan peuteren).
Tanks moeten nu wat meer doen dan op 1 knop hameren en daadwerkelijk single threat skills roteren tussen de mobs. DPS moet een beetje oppassen en ook roteren of alleen aoe skills gebruiken. (of een primary target instellen en die dps'en en tanken).

Single threat is er weinig veranderd.

hmm: dubbelpost hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macchill
TroX schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 11:23:
[...]

De mogelijkheden voor tanks om te AOE tanken zijn redelijk beperkt geworden. Tenminste voor druids in iedergeval wel. Cooldown op swipe betekent gewoon veel minder initiele aggro op meerdere mobs. Dus als DPS meteen los gaat met AOE kan je nu niet meer swipe spammen om aggro te houden.
cools tnxxs!

Al ben ik al tijden van mening dat ik eerst 2 Lightingbolt afschiet, ongeveer gelijk, of net na de tank-attack (ligt aan niveau van de tank), die leveren namelijk niet heel veel aggro op, en daarna komt pas de FS en Lavaburst. Is voor sommige tanks (op de random kom je ze nog weleens tegen) al teveel aggro om de boss bezig te houden, en heb ik een spectator rol voor de rest van het gevecht.... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren had ik ook zo’n groep in uldaman. 3 dps die constant pullen en overal AoE gebruiken. Nu loop ik als tank vaak voor op de DPS en pull redelijk veel (zolang de healer het aankan), maar hier was niet tegenop te pullen.

Na een paar keer dit te hebben meegemaakt, heb ik een aantal pulls niks gedaan en alleen aggro van de healer gepakt als hij dat had. Na 2 doden hebben ze de healer gekickt. Alle drie de dps waren het er mee eens. Weg healer. 2 tellen later was hun tank dus ook verdwenen :w . Daarna meten instant groep in SM en verder getankt. Hier geen problemen meegemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TroX schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 11:19:
[...]

Nu is het doel van mensen veel meer om jp's te farmen en zie ik veel meer tanks nog alle bosses doen.
Echter heb ik er ook weinig zin in om er 16 uur over te doen met 800 dps randoms, dan doe ik meestal ook leave en ga ik lekker ff pielen op een andere char totdat de dungeon cd weg is :P
Wat ik altijd deed als tank was als er eenmaal een goede groep was die farmde aanbieden om als groep voor de volgende dungeon te queuen. Als je dat iedere keer doet, kom je uiteindelijk wel met een leuke 5 mans farm groep en mep je snel door alle dungeons heen. En dan is overslaan van sommige bosses super efficient.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TroX
Macchill schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 11:27:
[...]

cools tnxxs!

Al ben ik al tijden van mening dat ik eerst 2 Lightingbolt afschiet, ongeveer gelijk, of net na de tank-attack (ligt aan niveau van de tank), die leveren namelijk niet heel veel aggro op, en daarna komt pas de FS en Lavaburst. Is voor sommige tanks (op de random kom je ze nog weleens tegen) al teveel aggro om de boss bezig te houden, en heb ik een spectator rol voor de rest van het gevecht.... :+
Dit soort dingen kom ik ook vaak tegen, je loopt als tank naar een groepje mobs toe, waarbij ze een beetje verspreid staan, je doet een beetje threath op de eerste mob, waarna je de rest op wil gaan pikken. Dan is er 1 iemand die denkt YES NUKE NUKE SINGLE TARGET op de eerst gepullde mob terwijl de rest hun AOE spellbook opengooit, vergeet het dan maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
TroX schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 11:19:
[...]

Volgens mij heeft het weinig te maken met dps hoor, veel meer aan het doel van de tank.
pre-patch was het vaker sneller om de bosses niet te doen en door te gaan naar de volgende dungeon, omdat je werd beloond met 2 badges van de laatste boss.

Ach, vind het altijd wel een sport om zo goed mogelijk te tanken. Ondanks de ragequitters en noobs die je tegenkomt. Anders is het toch wel slaapverwekkend allemaal. Als blood DK tank kan ik bijna zonder healer tanken in hc's. Dus ik zie wel wie er mee komt in een hc :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TroX
Verwijderd schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 11:30:
[...]

Wat ik altijd deed als tank was als er eenmaal een goede groep was die farmde aanbieden om als groep voor de volgende dungeon te queuen. Als je dat iedere keer doet, kom je uiteindelijk wel met een leuke 5 mans farm groep en mep je snel door alle dungeons heen. En dan is overslaan van sommige bosses super efficient.
Ik ga eigenlijk alleen nog maar als de groep voor 4/5 uit friends / guildies bestaat, dan weet ik tenminste zeker dat het goed gaat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macchill
TroX schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 11:33:
[...]

Ik ga eigenlijk alleen nog maar als de groep voor 4/5 uit friends / guildies bestaat, dan weet ik tenminste zeker dat het goed gaat :P
wat een vertrouwen... 8)

Maar ik snap wat je bedoeld... soms kom je na 4 queueueus van 20 minuten eindelijk iemand tegen die wat meer verstand heeft van tanken/dpsen (of met een toetsenbord waar meer dan 2 knoppen werken..) :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-09 11:45
Myrdreon schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 11:16:
[...]

Ik heb een DK met tank spec en bear off spec, maar tanken is (met name door de DPS-ers zoals jij die schetst) niet echt mijn ding.

Voor guildies wil ik nog wel tanken, maar met name bij AE-tanken verlies ik nog wel het overzicht.
Ragequiten doe ik niet (ben ik te rustig voor) en als healer heb ik ook een redelijk snelle queue.

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Macchill schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 11:40:
[...]

wat een vertrouwen... 8)

Maar ik snap wat je bedoeld... soms kom je na 4 queueueus van 20 minuten eindelijk iemand tegen die wat meer verstand heeft van tanken/dpsen (of met een toetsenbord waar meer dan 2 knoppen werken..) :?
De huidige staat van dungeons laat het imo wel toe om met 4 slechte spelers een dungeon succesvol tot een einde te maken. Ik zie het probleem niet zo, heb echt al heel lang geen absurde wipegroups gehad. Enige wat ik soms tegenkom is mensen die na 1 wipe meteen leaven, maar ook dat valt reuze mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
Verwijderd schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 11:27:
Gisteren had ik ook zo’n groep in uldaman. 3 dps die constant pullen en overal AoE gebruiken. Nu loop ik als tank vaak voor op de DPS en pull redelijk veel (zolang de healer het aankan), maar hier was niet tegenop te pullen.

Na een paar keer dit te hebben meegemaakt, heb ik een aantal pulls niks gedaan en alleen aggro van de healer gepakt als hij dat had. Na 2 doden hebben ze de healer gekickt. Alle drie de dps waren het er mee eens. Weg healer. 2 tellen later was hun tank dus ook verdwenen :w . Daarna meten instant groep in SM en verder getankt. Hier geen problemen meegemaakt.
Hoe voorkom je dan dat je de dungeon deserter debuff krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TroX
Verwijderd schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 11:42:
[...]
De huidige staat van dungeons laat het imo wel toe om met 4 slechte spelers een dungeon succesvol tot een einde te maken. Ik zie het probleem niet zo, heb echt al heel lang geen absurde wipegroups gehad. Enige wat ik soms tegenkom is mensen die na 1 wipe meteen leaven, maar ook dat valt reuze mee.
Voltooien gaat inderdaad wel lukken, alleen ik heb geen zin om 45 minuten tot een uur te doen over een dungeon waar je met een beetje normale groep in 10/15 minuten doorheen wandelt. Questen in dungeons en leren hoe te spelen doen ze maar in de tijd van een tank die dat ook moet doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
Darkangle schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 11:49:
[...]

Groep is niet compleet. op vraag of je dungeon wilt voltooien zeg je "No".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruntFCA
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-09 20:41
misschien al bekend maar toch:

wou ik gisteren m'n char op duelspec zetten, loop naar de trainer toe en zie ik dat het "nog maar" 100 goudstukken kost gelijk maar ff op m'n andere chars ingelogd en deze ook ff duelspec gegeven.

Scheelt toch weer aanzienlijk in de kosten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macchill
TroX schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 11:51:
[...]
Voltooien gaat inderdaad wel lukken, alleen ik heb geen zin om 45 minuten tot een uur te doen over een dungeon waar je met een beetje normale groep in 10/15 minuten doorheen wandelt. Questen in dungeons en leren hoe te spelen doen ze maar in de tijd van een tank die dat ook moet doen :)
Ben ik soms ook van mening, zeker als het een Nexus is of AN, dan moet je er gewoon doorheen kunnen knallen, en na 1,5 uur niet nog bezig zijn, omdat er consequent dezelfde fouten worden gemaakt...

En het is net als lesauto's: ooit heb je het zelf ook niet gekunt, dus een beetje rekening ermee houden mag denk ik wel..

lastige kwestie..

Daarentegen hoef je met ouderen minder rekening te houden, want dan kan je nog zeggen dat je zelf misschien niet zo oud wordt... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Darkangle schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 11:49:
[...]

Ik ben gewoon vetrokken. Daarna heb ik een aantal dungeons geselecteerd i.p.v. een random. Ik had dus wel de debuff. Met de debuff kan je nog wel gebruik maken van de dungeon finder, alleen randoms kan je niet kiezen. Na 1 of 2 keer SM cath te hebben gedaan, kon ik weer randoms joinen.

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2010 12:02 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Heeft de GoT guild een site?

[ Voor 6% gewijzigd door Chester op 25-10-2010 12:09 ]

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macchill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-09 16:29

Wootlock

Evilution

Gisteren ook nog iets raars meegemaakt.

Was al vrij laat op de avond en ik was me hunter aan het lvlen (75) dus ik que voor een random dungeon.
10min later mocht ik DTK in.
Pulls in de gang gingen allemaal goed totdat we bij de kamer aankwamen vlak bij boss #1, de tank (een pally) loopt alle mobs naar mij te kiten (waardoor ik dus in melee stand moet) ik vraag vriendelijk waarom meneer dit doet en krijg als reactie: "Chill man its just a game"
Tank pulled de boss en hij doet weer het zelfde dus ik vraag wat zijn probleem is. meneer gaf geen reply dus ik had zoiets van Okay.... Ik ga op follow bij hem maar blijkbaar als je zoiets terug doet gaan ze huilen :')
De kamer na boss #1 clearen we en de tank + 1 DPS (guildie) gaan zitten. de healer en andere dps vraagt wat er aan de hand is.
Tank geeft als reactie: "I'am not gonna boost a hunter whois doing nothing" Okay... omdat hij alles naar mij toe kite en waardoor ik dus niet kan schieten.
Hele woordewisseling van hoe noob ik wel niet was ect ect. De healer en overige DPS mengde zich ook in het gesprek en vertelde hem dat hij niet zo moest zeuren en gewoon de mobs moest tanken ipv ze naar mij te kiten.
Toen brak de klomp van de tank en met een ragequit verliet hij + zijn guildie de party :')

Meer mensen (met name hunters) die dit wel eens zijn tegen gekomen :?

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

TroX schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 11:51:
Een 'normale' groep bestaat niet echt meer. De heroics zijn voor mensen die net aan in ilvl200 gear zitten, tot ergens 232 voor de ICC versies. Maar iedereen loopt al bijna standaard met 251 gear rond, kom je dan opeens iemand met 'mindere' gear tegen is het opeens een slacker en 'OMG IM NOT BOOSTING U!'.

Kwam gister in een party met een vrij goede feral tank, ziekelijk gegearde Fury en 2 verse 80's (questblue/200, rond de 2600-3000 GS zegmaar). Toch bliezen we door de dungeons heen, tank had geen probleem met die verse 80's en ik samen met de Fury compenseerde de DPS zonder problemen. De warlock gaf daarbij nog eens een extra DPS boost voor mij (curse of elements), dat alleen en ik was al blij.

Goeie parties komen niet vanuit gear of DPS, maar hoe er wordt samen gewerkt om de zooi neer te maaien. Healers die extra DPS geven als de tank amper healing hoeft, DPS die wat extra heal geven als de healer het even niet aan kan.
Wootlock schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 12:18:
Meer mensen (met name hunters) die dit wel eens zijn tegen gekomen :?
Marrowgar, zonder twijfel :D Vaak is de tactiek om iedereen melee te laten staan, om zo makkelijker de bones neer te maaien. Echter door bizar grote hitbox moet hunter behoorlijk einde weg staan, in mijn geval dus ook. Raidleader wist dit en gaf de ele shaman en warlock de taak op mij te letten (heroic, dus nonstop bones). En toch nonstop commentaar (OMG HUNTARD GO MELEE!).

Maargoed, je moet als hunter ook zelf de ruimte maken, ik sta altijd ver achter de rest. Komt de tank naar jou, ga jij weer ergens anders heen. Hunters hebben lange tijd slechte naam gehad, pas recent heeft DK deze troon overgenomen. Helaas geeft 4.0.1 weer een imba easy BM spec, dus gaat weer leuk worden.

Ik was bij HH nog beschuldigd van hacken, omdat ik bloodlust variant castte terwijl er helemaal geen shaman was :') Persoon in kwestie toch even aangegeven dat hij wat moet inlezen over de nieuwe pet abilities :P

[ Voor 7% gewijzigd door SinergyX op 25-10-2010 12:27 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18:23
@Wootlock: Tja, je weet het niet. Misschien was de tank gewoon mobs aan het verzamelen en moest hij achteruit kiten (als je veel mobs hebt blijven ze bewegen en krijg je er vaak eentje in je zijde of erger nog, achter je). Daar stond jij toevallig net (bijvoorbeeld in het tunneltje vlak voor de kamer voor de eerste baas) Je had kunnen disengagen naar achteren of je zelf op andere manier kunnen her-positioneren, maar je dacht het slechtste en ging er in zijn optiek misschien agressief in "dude why the fuck are you kiting the mobs to me!" of iets in die trand. Om maar even advocaat van de duivel te spelen.

Als ik naar je verhaal kijk dan komt het op mij al snel over als een "twee vechten twee schuld" verhaal. Zeker een beginnende tank is vaak druk bezig met zijn mobs en let wat minder op de positionering van de rest van de groep. Frontal cone gevaarlijke mobs is natuurlijk wel de zaak van de tank om die van de groep te draaien, daar heb je ook als beginnende tank geen excuus voor :)

We spend our years as a tale that is told

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20:58

vhal

ಠ_ಠ

Ik denk dat je "easy BM spec" toch wat lastiger is dan de huidige slaapverwekkende MM spec. Natuurlijk spamt de majority op ArcS tot hun focus op is maar helaas schiet je daar weinig mee op. Ik vind BM momenteel 1 van de leukste specs om mee te spelen, al helemaal in heroic dungeons (worm pet met Burrow Attack).

Het is wel zo dat we Cobrashot missen, wat BM inderdaad wat makkelijker maakt. Momenteel is het een geklungel met SerpSting.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Cobra wordt de vervanger van steady voor BM en gok SV (elemental dmg vanuit mastery), dus daar komt geen verandering buiten dat hij een flink stuk meer damage gaat doen. Bij MM heb je in iedergeval nog de aimed shot stack, plus nog een leuke combi van kill command en arcane shot. BM werkt op hetzelfde principe, enkel dat je je serp sting moet ophouden.

Lastig vind ik BM absoluut niet, solo is dom makkelijk (met kill command krijg je nooit agro meer) en als bonus een spirit pet die zichzelf kan healen. Elite's doe ik gewoon solo.

Beide zijn nu gewoon simpel geworden, waar BM gewoon de makkelijkste solo spec is, en in dungeons nog redelijke DPS kan geven puur vanuit je pet en je via kill command nooit over je agro zorgen hoeft te maken.

Had ik toch liever de PTR kill command talent gezien, 6sec cooldown reduction is leuke dan wat crit-increase.

[ Voor 23% gewijzigd door SinergyX op 25-10-2010 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

SinergyX, zelf gebruik ik Carbonite om te zien waar de quests(givers) zitten je krijgt ook een lijstje te zien als je op je de questgiver icoontjes klikt, "lvl-naam van quest" dit activeer je door op je 'quest tracking window' het gele balletje te activeren. je krijg te zien welke quests je gedaan hebt+welke je nog kan doen bij de npc's.

Ik gebruik Carbonite atm meer voor b.v. minen/herben/fishing aangezien je de nodes kan weergeven.
En de inventory optie is super.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruntFCA
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-09 20:41
is er trouwens een opvolger van recepie radar, deze word niet meer bijgewerkt las ik,
weet iemand een andere addon die aangeeft of er nog te leren recepies in een gebied zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garagaholic
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-08 08:39
Toch grappig dat het tanken met pullende DPS een terugkerend thema is over de jaren/topics heen :+.

Ik let persoonlijk op m'n beer er steeds minder op. Als er iemand graag wil pullen, moet ie dat lekker doen. Ik pak zelf wel een andere mob. DPS moet gewoon zelf maar doorhebben dat ik niet op 4-5 mobs tegelijkertijd evenveel aggro kan houden, dus die moeten dan maar target-switchen als ze geen mob achter zich aan willen hebben.

Wat ik echter wel een probleem vind, is dat 't zo (natuurlijk) minder snel gaat. M.i. komt dat doordat DPS te weinig wordt gestraft voor dit soort ongein. Veel classes kunnen met een klein beetje healing simpel één elite in dungeons tanken. Ik hoop dat dit in cata wel anders is, maar ik vrees alvast met grote vrezen.. Het is natuurlijk wel lastig voor blizz om dit redelijk te balancen, want wat voor een stat zou een tank moeten hebben die het voor hem/haar mogelijk maakt om meerdere mobs te tanken, waarvan het ontbreken ervan zorgt dat een DPS of DPS-pet ge-twoshot wordt?

Het zou anderzijds ook al veel helpen als de healer gewoon eens meedenkt met me en de DPS die zulke crap uithaalt niet healt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanaroth
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 06-06 18:07
Wootlock, als hunter snap ik niet goed hoe je in melee range kan komen. Gewoon zelf ook kiten (of geeneens aanvallen zodat hij agro kan krijgen) en je hebt dingen als disengage. Zo kan je makkelijk uit de buurt van de tank blijven.

De tank moet namelijk denken aan positie van de mobs (mobs achter je heb je bv lagere avoidance, dus meer schade), eventuele elementen als patrols/terrain/anders, skills waarbij cooldowns nodig/nuttig zijn, inkomende schade volgen om te kijken of cooldowns nodig zijn, misschien moest hij erachteraan vanwege overagro (van jou of een ander, alleen hij ziet de tekst van 'lost agro').
Dan moet ie nog rekening houden met genereren van threat zodat de mobs op hem blijven, de status van de healer (aangevallen of niet, hoeveel mana heeft ie, hoelang kan het gevecht duren tot oom en dus of er alsnog cooldowns gebruikt moeten worden).

Om daarbij dan ook nog eens even rustig achterom te kijken waar alle dps staan is niet te doen. Dus is het aan de dps om even 2 stapjes opzij te zetten. Je bent namelijk niet verplicht stil te blijven staan als je de tank ziet bewegen, en als je in melee zit ben je helemaal fout bezig als hunter. Met name vanwege disengage waardoor je in 1 seconde weer op 20y (?) afstand zit.
Die paladin had dus groot gelijk met zijn protest en vervolgens weggaan, je was bezig als een klassieke huntard die zn class/rol niet snapt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Van het weekend maar eens begonnen met de druid alt te lvlen als healer, wat is dat slaapverwekkend :o Hot ophouden en als het spanned wordt even swiftmend en je kunt weer vrolijk mee gaan dps'en. Had echt verwacht dat daar toch wat meer uitdaging in zat tbh, mischien dat het op hoger lvl veranderd. Merk wel dat bij de random dungeons echt grote verschillen zitten in kwaliteit spelers, nog meer dan op lvl 80 randoms. Veel redelijk arrogante dps'ers die gewoon voor de tank uit pullen omdat het niet snel genoeg gaat (en dan zit ik nog onder dk lvl dus die gaan straks er ook nog bijkomen).

Mooiste was een pally die als tank de groep inkwam op dm, had gewoon cloth aan en wist helemaal niet wat een tank behoorde te doen, wat uitleg gegeven en even voorgedaan als beertje en meneer kwam er toch weer wat wijzer uit, al was de gear voornamenlijk grey's/greens die hij onderweg tegenkwam :P . Viel me wel op dat er meteen mensen leavden, verbazingwekkend hoe weinig geduld sommigen hebben om anderen iets te leren, iedreen was toch een noob. Op lvl 80 hc's kan ik me dat voorstellen, mag je verwachtend at mensen weten wat ze doen maar als je aan het lvlen bent mag je toch wel wat geduld uitoefenen en hulpzaam zijn imho. Maar ja, vanavond maar eens verder, kijken of ik met mijn slackerspeed de lvl 80 ga halen voor cata...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TroX
Verwijderd schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 13:19:
Van het weekend maar eens begonnen met de druid alt te lvlen als healer, wat is dat slaapverwekkend :o Hot ophouden en als het spanned wordt even swiftmend en je kunt weer vrolijk mee gaan dps'en. Had echt verwacht dat daar toch wat meer uitdaging in zat tbh, mischien dat het op hoger lvl veranderd. Merk wel dat bij de random dungeons echt grote verschillen zitten in kwaliteit spelers, nog meer dan op lvl 80 randoms. Veel redelijk arrogante dps'ers die gewoon voor de tank uit pullen omdat het niet snel genoeg gaat (en dan zit ik nog onder dk lvl dus die gaan straks er ook nog bijkomen).

Mooiste was een pally die als tank de groep inkwam op dm, had gewoon cloth aan en wist helemaal niet wat een tank behoorde te doen, wat uitleg gegeven en even voorgedaan als beertje en meneer kwam er toch weer wat wijzer uit, al was de gear voornamenlijk grey's/greens die hij onderweg tegenkwam :P . Viel me wel op dat er meteen mensen leavden, verbazingwekkend hoe weinig geduld sommigen hebben om anderen iets te leren, iedreen was toch een noob. Op lvl 80 hc's kan ik me dat voorstellen, mag je verwachtend at mensen weten wat ze doen maar als je aan het lvlen bent mag je toch wel wat geduld uitoefenen en hulpzaam zijn imho. Maar ja, vanavond maar eens verder, kijken of ik met mijn slackerspeed de lvl 80 ga halen voor cata...
Opzich ben ik ook niet te beroerd om mensen te helpen, maar er bestaat volgens mij ook ziets als eigen initiatief om dingen uit te zoeken hoe het werkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Conscience NL
Dit is toch niet te geloven... 6 Sinister Squashlings op 1 char al :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-02-2024
Myrdreon schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 13:16:
Wootlock, als hunter snap ik niet goed hoe je in melee range kan komen. Gewoon zelf ook kiten (of geeneens aanvallen zodat hij agro kan krijgen) en je hebt dingen als disengage. Zo kan je makkelijk uit de buurt van de tank blijven.

De tank moet namelijk denken aan positie van de mobs (mobs achter je heb je bv lagere avoidance, dus meer schade), eventuele elementen als patrols/terrain/anders, skills waarbij cooldowns nodig/nuttig zijn, inkomende schade volgen om te kijken of cooldowns nodig zijn, misschien moest hij erachteraan vanwege overagro (van jou of een ander, alleen hij ziet de tekst van 'lost agro').
Dan moet ie nog rekening houden met genereren van threat zodat de mobs op hem blijven, de status van de healer (aangevallen of niet, hoeveel mana heeft ie, hoelang kan het gevecht duren tot oom en dus of er alsnog cooldowns gebruikt moeten worden).

Om daarbij dan ook nog eens even rustig achterom te kijken waar alle dps staan is niet te doen. Dus is het aan de dps om even 2 stapjes opzij te zetten. Je bent namelijk niet verplicht stil te blijven staan als je de tank ziet bewegen, en als je in melee zit ben je helemaal fout bezig als hunter. Met name vanwege disengage waardoor je in 1 seconde weer op 20y (?) afstand zit.
Die paladin had dus groot gelijk met zijn protest en vervolgens weggaan, je was bezig als een klassieke huntard die zn class/rol niet snapt.
Uhm, je reageert nu wel heel erg overtrokken tbh. De tank kite de mobs richting de groep waaronder Wootlock. Ik vraag me dan af waarom je dat uberhaupt wilt doen als tank. Tank ze lekker op de plek waar je ze oppikt en loop alleen als ze weg van je lopen. Je dps kan zich dan positioneren. Waarom zou je dan als dps niet mogen vragen waarom de tank de mobs naar je toe kite? Het protest is overtrokken als je het mij vraagt. De hunter vraagt waarom de mobs gekite worden (tot 2 keer toe), de tank heeft hier vervolgens problemen mee, doet het rustig nog een keer en vervolgens steekt diva gedrag te kop op, want mr wil geen hunter boosten die geen dps doet.

|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[b][message=34909542,noline]Mooiste was een pally die als tank de groep inkwam op dm, had gewoon cloth aan en wist helemaal niet wat een tank behoorde te doen, wat uitleg gegeven en even voorgedaan als beertje en meneer kwam er toch weer wat wijzer uit, al was de gear voornamenlijk grey's/greens die hij onderweg tegenkwam :P . Viel me wel op dat er meteen mensen leavden, verbazingwekkend hoe weinig geduld sommigen hebben om anderen iets te leren, iedreen was toch een noob. Op lvl 80 hc's kan ik me dat voorstellen, mag je verwachtend at mensen weten wat ze doen maar als je aan het lvlen bent mag je toch wel wat geduld uitoefenen en hulpzaam zijn imho. Maar ja, vanavond maar eens verder, kijken of ik met mijn slackerspeed de lvl 80 ga halen voor cata...
Aan de andere kant is het wel voor te stellen dat, als je met je x-de alt aan het levelen bent en deze voor Cata af wilt hebben, je dan niet zoveel zin hebt om anderhalf uur over een instance te doen als het ook in 30 minuten zou kunnen.
Jij hebt er blijkbaar de tijd voor en het is goed dat mensen zoals als jij mensen zoals die pally op weg helpen, maar niet iedereen heeft daar de tijd/zin voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

garagaholic schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 13:13:
Wat ik echter wel een probleem vind, is dat 't zo (natuurlijk) minder snel gaat. M.i. komt dat doordat DPS te weinig wordt gestraft voor dit soort ongein. Veel classes kunnen met een klein beetje healing simpel één elite in dungeons tanken. Ik hoop dat dit in cata wel anders is, maar ik vrees alvast met grote vrezen.. Het is natuurlijk wel lastig voor blizz om dit redelijk te balancen, want wat voor een stat zou een tank moeten hebben die het voor hem/haar mogelijk maakt om meerdere mobs te tanken, waarvan het ontbreken ervan zorgt dat een DPS of DPS-pet ge-twoshot wordt?
Dit is niet het systeem, maar je gear. Toen mensen voor het eerst in HC's kwamen was een 2-shot van DPS toch vrij makkelijk, bosses konden zelfs regelmatig tot 1shot komen.

Andere kant, dit legt een te grote druk op de tank/healer, ondanks het 'de fout' is van de DPS is het altijd de healer/tank die de schuld krijgt. Resultaat -> nog minder tanks, minder healers omdat enkel ze nog de 'slechte' tanks moeten healen, grote QQ en blizzard gooit er nog een dungeon-nerf overheen :P Zou een healer dus DPS niet meer healen, gaat het nog trager (of ze leaven), nog meer ergenis, einde party.

Zijn er eindelijk leuke gevechten (ocolus, UK, etc), nerfen ze uiteindelijk alles om het weer simpel te maken, ondanks het met goeie gear soms best een interessante uitdaging was.

Ik blijf ook bij het simpele principe, de kunst van een MMO is niet met x gear x boss te killen, maar met x man als 'team' iets halen. En zeker dit laatste is in WoW al een bizarre grote opgave.

[ Voor 6% gewijzigd door SinergyX op 25-10-2010 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16-09 15:30

junglebeast

hier staat iets

Conscience NL schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 13:28:
Dit is toch niet te geloven... 6 Sinister Squashlings op 1 char al :P
Helm - 0
Squashling - 0
Mount - 0
Broom - 99999999999

Echt niet normaal meer.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik weet niet of iemand dit al eens gevraagd/gecheckt heeft, maar ik heb nog een vraag over de volgende uitbreiding Cataclysm.
Stel dat ik niet beslis om Cataclysm te kopen, zal Azeroth er dan nog altijd uitzien zoals nu en dus niet mogelijk om met flying mounts te vliegen? Of zal Azeroth sowieso veranderen, met of zonder de aankoop van Cataclysm?

btw: hier nog geen mount, wel de helm (na een week elke dag te proberen had ik hem gisteren eindeiljk) en de Squashling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 17-09 14:15

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Hoezo owned? Ik krijg hem nog steeds 5 euro goedkoper als de downloads, ik krijg hem voor de release, en ik heb een mooi doosje om aan mijn verzameling toe te voegen?
Verwijderd schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 13:39:
ik weet niet of iemand dit al eens gevraagd/gecheckt heeft, maar ik heb nog een vraag over de volgende uitbreiding Cataclysm.
Stel dat ik niet beslis om Cataclysm te kopen, zal Azeroth er dan nog altijd uitzien zoals nu en dus niet mogelijk om met flying mounts te vliegen? Of zal Azeroth sowieso veranderen, met of zonder de aankoop van Cataclysm?

btw: hier nog geen mount, wel de helm (na een week elke dag te proberen had ik hem gisteren eindeiljk) en de Squashling.
De wereld zal ook voor jou veranderen, maar je zal niet kunnen vliegen, geen worgen/goblin kunnen maken, geen professions boven de 450 krijgen, geen archeology, geen lvl 85 kunnen worden. Maar de wereld veranderd wel, en je kan wel de lowlevel quests gaan doen.

[ Voor 43% gewijzigd door Kees op 25-10-2010 13:42 ]

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macchill
Na 2 dagen (en dus 2 tries) nu de mount en de pet in 1 run..
2e run dan, 1e run alleen een maskertje..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Om even op de discussie terug te komen: Ik heb lange tijd een lock gespeeld dus ik weet dat ik range moet houden als Hunter, dit deed ik ook netjes, maar meneer de tank kwam ook constant naar mij toegelopen (note: Hij hade mobs al goed gepositioneerd).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trouble
  • Laatst online: 17-09 13:18

Trouble

Everything is awesome

Verwijderd schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 13:39:

Azeroth zal sowieso veranderen, of je Cata nu wel of niet koopt. Of je dan wel of niet kunt vliegen in Azeroth durf ik je niet te zeggen.

| 17 December 1991 | De Nerdette |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macchill
Kees schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 13:40:
[...]

Hoezo owned? Ik krijg hem nog steeds 5 euro goedkoper als de downloads, ik krijg hem voor de release, en ik heb een mooi doosje om aan mijn verzameling toe te voegen?
do tell... (part 2) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zal het kopen hoor, maar ik vroeg het me gewoon af. En het lijkt me ook het meest logische. Want anders zouden ze twee servers moeten hebben. Eén voor Cataclysm en één voor tot en met WOTLK.

Ben al eens benieuwd naar Cataclysm. Van mij mag het al 7 december zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Kees schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 13:40:
De wereld zal ook voor jou veranderen, maar je zal niet kunnen vliegen, geen worgen/goblin kunnen maken, geen professions boven de 450 krijgen, geen archeology, geen lvl 85 kunnen worden. Maar de wereld veranderd wel, en je kan wel de lowlevel quests gaan doen.
Kan je dan wel een tauren paladin of belf warrior aanmaken? Daar kan ik amper wat over vinden.

Vliegen kan volgens mij voor iedereen, het is een 80 learnable skill. Als het 'Cata only' zou worden, hadden ze dit wel 81 gemaakt.

Andere kant, denk dat het als non-cata speler snel saai zal worden, houd het voor mij op snel op :(

[ Voor 7% gewijzigd door SinergyX op 25-10-2010 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garagaholic
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-08 08:39
SinergyX schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 13:33:
[...]

Dit is niet het systeem, maar je gear. Toen mensen voor het eerst in HC's kwamen was een 2-shot van DPS toch vrij makkelijk, bosses konden zelfs regelmatig tot 1shot komen.
Mwoah, de beer sjokt nog rond in normals (wotlk content nu) en echt hard overgearen zoals HC's met ilvl277 gear gebeurt niet. En dit was ook al zo vóór de 4.0.1 patch (andere chars, maar principe blijft :P).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 17-09 15:45
SinergyX schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 13:49:
[...]

Kan je dan wel een tauren paladin of belf warrior aanmaken? Daar kan ik amper wat over vinden.

Vliegen kan volgens mij voor iedereen, het is een 80 learnable skill. Als het 'Cata only' zou worden, hadden ze dit wel 81 gemaakt.

Andere kant, denk dat het als non-cata speler snel saai zal worden, houd het voor mij op snel op :(
edit: Lees net dit op wowwiki:
Race and class changes
All of these combinations, excluding the goblin and worgen options, will be available to all players regardless of expansion level in Patch 4.0.3 Goblins and worgen are limited to Cataclysm purchasers.

[ Voor 21% gewijzigd door Carthrax op 25-10-2010 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 13:33:
[...]
Aan de andere kant is het wel voor te stellen dat, als je met je x-de alt aan het levelen bent en deze voor Cata af wilt hebben, je dan niet zoveel zin hebt om anderhalf uur over een instance te doen als het ook in 30 minuten zou kunnen.
Jij hebt er blijkbaar de tijd voor en het is goed dat mensen zoals als jij mensen zoals die pally op weg helpen, maar niet iedereen heeft daar de tijd/zin voor.
Daar heb je een punt natuurlijk, als je bezig bent met alt nr 10 dan heb je de meeste content wel gezien en wil je snel 80 zijn. Anderzijds, men kan (vooral bij de low-lvl instances) verwachten dat er een onevenredig hoog aantal beginners bij zitten, beetje inherent aan het low-lvl denk ik, dus als mensen daar niet op zitten te wachten kunnen ze ook gewoon solo gaan questen en mobs stompen. Kun je je eigen tempo bepalen en hoef je met niemand rekening te houden. Ga je random dungeons in dan mag je imho ook rekening houden met de andere 4 spelers, blijft een sociaal spel en helpen hoort daar ook bij. Ofc zijn er ook grenzen aan hoe ver iemand kan gaan maar heb het hier niet over de extremen. Tuurlijk, de full alt randoms die ik ook tegen ben gekomen blazen overal doorheen en staan zo weer buiten en dat is ook best fijn. Maar dat zijn maar relatief weinig groups die zo gaan.

Mja, merk sowieso wel dat mensen vaak een erg kort lontje hebben ingame, best jammer... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-09 16:25

Nibbz

Postmaster General

Mik! schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 13:29:
[...]

Uhm, je reageert nu wel heel erg overtrokken tbh. De tank kite de mobs richting de groep waaronder Wootlock. Ik vraag me dan af waarom je dat uberhaupt wilt doen als tank. Tank ze lekker op de plek waar je ze oppikt en loop alleen als ze weg van je lopen. Je dps kan zich dan positioneren. Waarom zou je dan als dps niet mogen vragen waarom de tank de mobs naar je toe kite? Het protest is overtrokken als je het mij vraagt. De hunter vraagt waarom de mobs gekite worden (tot 2 keer toe), de tank heeft hier vervolgens problemen mee, doet het rustig nog een keer en vervolgens steekt diva gedrag te kop op, want mr wil geen hunter boosten die geen dps doet.
misschien heeft de tank al wel 2 heroics achter de rug, waar tot 2x over toe 3 zeurende dps'ers in zaten en dat de tank ff niet nogmeer crap wou :p..

nee maar, je kunt idd wel vragen waarom de tank de adds naar de dpsers kite.. ik denk zelf dat hij wou uitkijken voor een pat, of hij wou ff een mooie pull maken..

hoeveel moeite is het dan voor de ranged dps'ers 2 stappen naar achter te doen en dan lekker los te gaan? Over het algemeen ziet een tank ook veel meer wat er om hen heen gebeurd, terwijl dps'ers alleen maar aan het facerollen zijn.. en zo zien de dps'ers dus ook niet, of er een patrol aan komt ofzo

edit:

Gister trouwens in de 5man (normal) Magisters' Terrace gedaan, dropte toch gewoon een pet (na wat onderzoek.. Phoenix Hatchling). Lijkt op de phoenix mount.. zon licht gevende vogel :) prachtig

liep daarna nog geen minuut in dala " /w's : where did you get your pet?" (zo rare? :o)

[ Voor 10% gewijzigd door Nibbz op 25-10-2010 14:17 ]

13:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TJHeuvel
  • Registratie: Mei 2008
  • Niet online
SinergyX schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 13:49:
[...]

Dit wordt gewoon hetzelfde als TBC, als je TBC niet heb gekocht kan je ook geen Belf of Squid maken.

Freelance Unity3D developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cyclonic schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 16:46:
Ben dinsdag begonnen met iemand via refer a friend 300% exp bonus :D Ben sinds gister lvl 60 :p
Weet iemand een goede online store waar ik cd key van TBC en Litch king cheap kan kopen :) ?

/played 1 day 10 hours tot nu toe :D
Die bonus is insane ja :-)

Dit weekend ook begonnen ... 1 - 20 op 4u tijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiMMieJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-09 11:54

TiMMieJ

PSN: Orixez

Ik ben nu begonnen met een paladin tank en ben gisteren level 72 gedinged. Wel erg leuk de prot spec en de retri spec. Heb heel erg het idee dat de holy power net weer even wat meer toevoegt aan het geheel. En verder merk ik enorm dat er met 4.0.1 een enorme sink in de AOE threat is gekomen zeg. Maakt het nu best een uitdaging om aggro te houden. Hoe doen de paladin tanks het hier?

Momenteel doe ik Consecration - Avenging wrath aoe - en dan de hammer of vengeance ofzo geloof ik. Voor de rest switch ik voor vengeance/avenger shield en judgements tussen de targets.

Dit is mijn spec: http://eu.wowarmory.com/c...et.xml?r=Khadgar&cn=Dakor

[ Voor 6% gewijzigd door TiMMieJ op 25-10-2010 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
Verwijderd schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 13:19:

Degenen die leaven zijn dezelfde die de tank voor noob uitmaken als ze aggro krijgen in een hc instance. Zij nemen de tijd niet om anderen te leren en verwachten dat iedereen alles snapt en uitzoekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-09 16:51
Nibbz schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 14:11:
Gister trouwens in de 5man (normal) Magisters' Terrace gedaan, dropte toch gewoon een pet (na wat onderzoek.. Phoenix Hatchling). Lijkt op de phoenix mount.. zon licht gevende vogel :) prachtig

liep daarna nog geen minuut in dala " /w's : where did you get your pet?" (zo rare? :o)
Die is mooi zeg, die ga ik ook proberen te scoren. :)

http://hawvie.deviantart.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wezzal
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 20-12-2019
Mensen mijn geluid loopt verschirikkelijk achter. Als we in ICC trash gekilled hebben hoor seconden later nog iedereen attacken?

Hebben jullie dit ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

wezzal schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 14:59:
Mensen mijn geluid loopt verschirikkelijk achter. Als we in ICC trash gekilled hebben hoor seconden later nog iedereen attacken?

Hebben jullie dit ook?
Aye

Die fix die een topic terug geplaats is werkt niet helemaal naar behoren :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-09 20:11
Verwijderd schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 14:04:
[...]
Mja, merk sowieso wel dat mensen vaak een erg kort lontje hebben ingame, best jammer... :|
mijn warrior alt is 71. Met lvl 70 paar keer UK gedaan en elke keer een andere tank. Op een gegeven moment kreeg onze groep een DK tank. prima tanken, maar ging om de zoveel tijd afk voor een paar minuten. Dan heb je het bij mij wel gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchman!
De Phoenix Hatchling is een van de mooiste pets, maar echt heel rare is hij niet. Bij het White Hawkstrider farmen heb ik er een goede 3 gezien, in minder dan 20 runs denk ik. Wil hem op mijn priest ook nog scoren, maar dat is na de patch ineens lastiger... of ik moet nog ff wennen. Mindsear lijkt flink generfed. Gelukkig dropt de pet ook op normal, maar de hawkstrider zit er niet in voor de spriest :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 17-09 12:05
CyCloneNL schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 14:19:
[...]

Dit wordt gewoon hetzelfde als TBC, als je TBC niet heb gekocht kan je ook geen Belf of Squid maken.
Dat komt omdat het een compleet nieuw ras in, in Cata worden de combinaties gewoon uitgebreid, ik weet niet of je daar per se Cataclysm voor nodig hebt om bijvoorbeeld gewoon een human hunter te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tsjiller
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 17-09 16:18
Zo heb ook kennis mogen maken met de RNG van Blizzard,
zaterdag eerst HH op mn mount geen drop, daarna setthek halls ook geen drop.

Vervolgens mn alt gelogged (mage, tsjiller) queu voor HH open mn bag en jawel de mount, de pet en de head in de bag.
Naja pech dat ik m op me alt heb, daarna gequeu’ed voor rHC en kom terecht in the oculus (niemand leavede aant begin!) en jawel hoor mount dropt uit de bag welke je op t einde krijgt. Daarna maar meteen op een vissen gezet en UP HC gerund daar helaas wat minder geluk :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10-09 14:45
[...]

http://www.wowhead.com/item=35504#screenshots

Die is cool O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Zijn er mensen hier die de boeken hebben gelezen? Ik zat er aan te denken om de 2 archive boeken te halen, maar lees hier en daar dat ze erg simplistisch zijn geschreven...

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-09 11:14
[...]

misschien heeft de tank al wel 2 heroics achter de rug, waar tot 2x over toe 3 zeurende dps'ers in zaten en dat de tank ff niet nogmeer crap wou :p..

nee maar, je kunt idd wel vragen waarom de tank de adds naar de dpsers kite.. ik denk zelf dat hij wou uitkijken voor een pat, of hij wou ff een mooie pull maken..

hoeveel moeite is het dan voor de ranged dps'ers 2 stappen naar achter te doen en dan lekker los te gaan? Over het algemeen ziet een tank ook veel meer wat er om hen heen gebeurd, terwijl dps'ers alleen maar aan het facerollen zijn.. en zo zien de dps'ers dus ook niet, of er een patrol aan komt ofzo

edit:

Dat had ik afgelopen weekend, queue ff met een maatje (ik als tank) en krijg tot 6 (!!!!!!!!!!) keer achter elkaar toe instant queue maar 1 van de (meestal dps) accept niet. Kijk ik snap wel dat de verleiding groot is om afk te gaan als de queues langer dan 5 minuten zijn (bij ons meestal 7-12 min voor dps) maar zet dan background sound aan ofzo... tanks hebben dus ook zelden instant queues meestal is er wel 1 rondje accept-failers benodigd voor je in de instance zit :P

Volgens mij is die niet rare toch? Heb em op de meeste alts :) Misschien niet zo bekend tho :?

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad niet zo heel rare, mijn Searing Scorchling trekt meestal meer aandacht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-09 11:14
Verwijderd schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 16:01:
Inderdaad niet zo heel rare, mijn Searing Scorchling trekt meestal meer aandacht :)
Inderdaad! Ook die Sinister Squashling dropt nog enigsinds regelmatig maar die Ahune pet heb ik maar weinig gezien (of ik heb wel erge RNG pech).

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Conscience NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negaiido
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 20:38
Ehh Conscience NL Lees jij wel tweakers ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TJHeuvel
  • Registratie: Mei 2008
  • Niet online
offtopic:
Dat kan wat vriendelijker

Goed nieuws, maar al eerder vermeld. Eigenlijk ook wel te verwachten, waarom zou je ineens stoppen met zo'n succesvol spel.

Freelance Unity3D developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Conscience NL
Oeps :+

[ Voor 33% gewijzigd door Conscience NL op 25-10-2010 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BornFlippy
  • Laatst online: 20-09-2023
Na in Brewfest op m'n main de Violet Proto Drake (Yearly farmfest :P) te halen toch maar een beetje moeite voor de HH mount gedaan.
En ja hoor, zaterdag stond ie blijkbaar in de aanbieding.
Met 3 van m'n lvl 80's allemaal achter elkaar HH mount, eentje zelfs met pet, helm en mask er nog bovenop.
RNG all the way.

Daarna natuurlijk m'n eerste Battered Hilt drop ooit aan m'n neus zien voorbijgaan ... .

Ach ja, you win some, you lose some more ...

WoW: Rashtafah-Warrior / Kaisaa-Druid / Wizzord-Mage / Vivalamuerte-DK @ EU-Nagrand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

TiMMieJ schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 14:36:
Ik ben nu begonnen met een paladin tank en ben gisteren level 72 gedinged. Wel erg leuk de prot spec en de retri spec. Heb heel erg het idee dat de holy power net weer even wat meer toevoegt aan het geheel. En verder merk ik enorm dat er met 4.0.1 een enorme sink in de AOE threat is gekomen zeg. Maakt het nu best een uitdaging om aggro te houden. Hoe doen de paladin tanks het hier?

Momenteel doe ik Consecration - Avenging wrath aoe - en dan de hammer of vengeance ofzo geloof ik. Voor de rest switch ik voor vengeance/avenger shield en judgements tussen de targets.

Dit is mijn spec: http://eu.wowarmory.com/c...et.xml?r=Khadgar&cn=Dakor
Ik doe bijna hetzelfde maar start meestal met 'dat vliegende schild' (Mijn god wat ben ik slecht met namen) als het om AE gaat gooi ik dan Consecration neer en laat ze naar me toe komen, dan 'Holy Wrath?' -> dat hamertje, en zoiezo heb ik nu Crusader strike ook in de rotatie zitten, heb ik 3 holypower 'Avenging Shield' oid.. Paladin

Als ik er aan denk zal ik vanavond nog ff de goeie namen invullen.

Moet wel zeggen dat Pally tanking leuker is geworden, AE threat nerf vindt ik dan nergens op slaan want het ging best zo. Leuk dat er bij blizz na 3 jaar een lampje gaat branden dat het 'te makkelijk' is ze hadden ook gewoon dps threat kunnen boosten en de rest zo kunnen laten. De rotatie is niet moeilijk maar met AE geile DPS loop je ook nog achter de mobs aan/taunten wat best irritant is, single target is geen probleem maar toch had ik liever wat meer AE threat gezien, het is wel te doen maar ideaal is anders.

DK tanken vindt ik vergeleken met pre 4.01 echt RUK, geen 'Rune Strike' macro's mogelijk.. tenminste mijn oude macro's werkte niet meer waardoor ik de eerste keer geen enkele spell kon gebruiken. Nu moet je om de 1 of andere reden zelf Rune Strike gebruiken, zeker de IT nerf is echt een misser. Het wachten op runes werkt afentoe ook frustrerend. DK

Warrior is helemaal ruk, ik kan gewoon geen aggro houden, op Thoravon25 hoefde de druid tank alleen maar autoattack te gebruiken en ik was em al kwijt, merk van andere ook dat ze veel moeite hebben aggro te houden, waar m'n Pala/DK ~8-12k TPS doen krijg ik met moeite 5-6k op mijn warrior, en dat terwijl ze allemaal vergelijkbare gear hebben. Warrior

[ Voor 4% gewijzigd door prutser001 op 25-10-2010 17:10 ]

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 17-09 12:05
DK tanken vindt ik vergeleken met pre 4.01 echt RUK, geen 'Rune Strike' macro's mogelijk.. tenminste mijn oude macro's werkte niet meer waardoor ik de eerste keer geen enkele spell kon gebruiken. Nu moet je om de 1 of andere reden zelf Rune Strike gebruiken, zeker de IT nerf is echt een misser. Het wachten op runes werkt afentoe ook frustrerend.
Rune Strike is een gewone aanval geworden en niet een aanval die werkt op 'next melee', dus dan werkt zo'n combi-macro niet meer. Dat geldt ook voor alle andere 'next melee' spells in het spel, dat is er allemaal uitgehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
Verwijderd schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 16:01:
Als ik eens heroics doe pop ik altijd mijn Mini Tyrael, gegarandeerd whispers.

Mijn vrouw heeft ooit eens de code voor 2k gold ingame kunnen kopen, en vond dit een gaaf kado (ik ben een pet collector zolang het geen irl geld kost). Ik moet toegeven dat ik een addon gebruik om hem te summonen na zonen e.d. ;). Misschien een beetje flashy, maar hij loopt al meer dan een jaar met me mee, elke run. Onze mascotte :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik wil nog ooit die SC Marine hebben :( Zeker met 2 van die dingen is het leuk :D Enige die er enigzins in de buurt komt, is die lil' smokin' robot of hoe dat ding heet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inferno
  • Niet online

Inferno

Fast, Faster, Ferrari

BornFlippy schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 16:43:
Na in Brewfest op m'n main de Violet Proto Drake (Yearly farmfest :P) te halen toch maar een beetje moeite voor de HH mount gedaan.
En ja hoor, zaterdag stond ie blijkbaar in de aanbieding.
Met 3 van m'n lvl 80's allemaal achter elkaar HH mount, eentje zelfs met pet, helm en mask er nog bovenop.
RNG all the way.

Daarna natuurlijk m'n eerste Battered Hilt drop ooit aan m'n neus zien voorbijgaan ... .

Ach ja, you win some, you lose some more ...
HH mount >>>>>> Battered Hilt die je voor een paar k op de kop kan tikken en over een maand waardeloos is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Inferno schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 17:21:
[...]
HH mount >>>>>> Battered Hilt die je voor een paar k op de kop kan tikken en over een maand waardeloos is...
zag hem vandaag voor 3k tekoop staan, is me nog teveel voor die 10 achievement puntjes :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ko-
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-09 16:32

-ko-

Leidend Voorwerp

-ko- schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 20:37:
Wellicht een stomme vraag, maar na een tijdje spelen vraag ik me toch af welke addons handig zijn voor een levelende Warrior... :)

Vroeger had ik altijd Questhelper maar dat is tegenwoordig helemaal in de client geintegreerd. Ik wilde Cartographer downloaden maar ik zie dat die al een jaar niet meer geupdated is op Curse.

nooblet vraagje, maar ben er even uit geweest.
Iemand? :+

Wa Doede Nou

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchman!
Ik ben zelf op alle toons fan van zaken als debuff filter, power aura's classic, deadly boss mod enzo. Ook handig bij het levelen. Raidframes kan je voor de levelcap bewaren (bv grid, pitbull)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoNoAD
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15-12-2023
Probeer http://carboniteaddon.com/download.shtml vind ik persoonlijk beter dan questhelper.
Info voor warriors: http://elitistjerks.com/f81/ and google is your friend.

skullcrusher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 03-02 14:21
Stomme vraag, ik wil in december weer beginnen aan WoW.
Nu heb ik mijn oude account weggegeven, en dat is geen probleem want ik wil weer opnieuw beginnen.
Alleen staat heel wow ( tm wotlk ) gewoon nog op mijn pc. Moet ik ivm keys en licencies weer alle delen kopen of alleen de uitbreiding ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paterpor
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17-09 11:12
Lasteraar schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 22:18:
Stomme vraag, ik wil in december weer beginnen aan WoW.
Nu heb ik mijn oude account weggegeven, en dat is geen probleem want ik wil weer opnieuw beginnen.
Alleen staat heel wow ( tm wotlk ) gewoon nog op mijn pc. Moet ik ivm keys en licencies weer alle delen kopen of alleen de uitbreiding ?
Je moet nieuw account hebben, om nieuw account te hebben moet je nieuwe keys hebben en die vind je wanneer je het spel opnieuw koopt. Je kan ook vaak keys alleen kopen op sites zoals gamecards.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBplap
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

JBplap