Het blijft oorlog en Corpsecampen doen we niet aan,tevens breng ik altijd een /salute naar mijn tegenstander.
als deze niet terugvecht zal ik hem ook niet doden want dat laat mijn paladin code niet toe.
maar dat kan ik uiteraart niet garanderen als we met de jongens op stap zijn aangezien die als bloedhonden achter de vijand aan gaan..
maar over het algemeen doden we niet 2x dezelfde vijand,mits deze natuurlijk niet terugkomt en de aanval opent of met nummers terug komt..
het is ook tegen mijn principes om spelers die een lager lvl hebben te gaan ganken maar daar zit natuurlijk ook weer een maar aan : als zij een speler (ongeacht welk level deze heeft) aanvalt dan is het mijn plicht om mijn factie genoot te helpen!
oow en wat voor lvl je ook bent Elwyn forest (inclusief goldshire en eastvale logging camp) en stormwind staan onder onze bescherming en zelfs het betreden van deze heilige grond is ten strengste verboden in onze doctorine.
ik heb namelijk op een dronken nacht na een avondje goed doorzakken gezoren (aan Highlord Bolvar) dat Stormwind niet nog een keer hetzelfde lot mag overkomen als in het begin van Warcraft2 waar Ogrimm doomhammer de stad belegerde en overwon.. god hebben de ziel van king Llane..
zo zie je maar sommigen vinden het kinderachtig of griefing,ik zie het als mijn plicht om de onschuldige burgers en het laaste echte vertoon van macht vd mensen te beschermen met mijn leven en <The Stormwind Crusaders> we zijn nu nog met weinig maar onze nummers zullen spoedig groeien! dus meld je aan als de lokale recruiter naar je dorp komt..
btw thx Mek voor weer een geweldige redding hehe (jij moet echt transferen naar Auchindoun pvp)
p.s. ik mis de Dishonorable kills wel..vallen teveel burgerslachtoffers aan de Npc kant nu haha (vooral flightmasters en quest givers haha)
[
Voor 4% gewijzigd door
Vivaladen op 03-11-2010 15:22
]