Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Dat is wel erg laag, als ik genuked werd dan laat ik me gewoon oplazen of ik blaas mezelf op met een semtex als de nuke incaller zat the noobtuben.wimpie007 schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 13:26:
[...]
Weet je wat nog meer niet netjes is meneer de moraalridder: Disconnecten als iemand bijna zijn nuke heeft.....
Dus jij hebt geen recht van spreken![]()
NeoMe in "[Multi] Call of Duty: Modern Warfare 2 -..."
[...]
Het lijkt er niet op.Verwijderd schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 23:20:
Is hier dan helemaal niemand die Mw2 een heel goed spel vond
[ Voor 16% gewijzigd door DaniëlWW2 op 27-10-2010 23:26 ]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Erger me dood dat er noobtubers en campers zijn maar, als er dedicated servers waren dan was het probleem al lang opgelost. Echt een foute keuze geweest om geen dedicated servers te doen want dan had ik nu niet zo erg uitgekeken naar black ops en misschien langer mw2 gespeeld !
Wel goed, maar zeker niet heel goed. Daarvoor zijn er teveel dingen die op den duur gaan irriteren.Verwijderd schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 23:20:
WaW vond ik overigens niks. Had na de moderne wapens helemaal geen zin om weer terug naar dat uitgemolken WO2 tijdperk te gaan.
Verwijderd
WWII tijdperk > Moderne tijdperk.superbassie schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 23:48:
WaW vond ik overigens niks. Had na de moderne wapens helemaal geen zin om weer terug naar dat uitgemolken WO2 tijdperk te gaan.
In games-land, that is
Verwijderd
Ik kijk ook erg uit naar de PC-versie van Black ops. Ik hoop dat ik me op ranked servers genoeg vermaak, want als de potjes net als in MW2 zo snel over zijn is de lol er voor mij snel af. In TDM ben je daar met 75-kills al klaar, wat soms door een speler erg snel wordt bereikt als hij een paar goede killstreaks heeft. Ik zie toch het liefst TDM-potjes van 20+ minuten per map, waar je dan dus verschillende speelstijlen kan proberen.
Als dit op ranked servers allemaal niet te veranderen is, dan zal ik voornamelijk op unranked servers spelen, of wellicht Domination, waar de potjes iets langer zijn dan TDM. Dat is ook de enige reden dat ik nooit TDM meer speel in MW2; het is te snel af. Helaas weet niemand nog precies wat er nou WEL op een ranked server kan worden ingesteld.
Verder kijk ik erg uit naar dit spel, en hoop ik op een iets rustigere speelstijl zoals CoD4, i.t.t. MW2 waar rennen een must is in sommige gametypes.
WAW vond ik trouwens wel leuk, maar het geluid vond ik erg vreemd en ik kon voetstappen/wapengeluiden nooit plaatsen vanwege die speciale dynamische geluidsengine. Ik vond het maar niets.
Nog 12 dagen, ik kijk er naar uit! Blijf lekker posten trouwens, heb ik nog wat leuks te lezen op het werk morgen. Ook hulde aan degene die steeds de twitter berichten netjes organiseerde, heeft mij veel tijd bespaard.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2010 00:31 ]
http://www.youtube.com/watch?v=C3vXcxhoUwg
Uit een paar reacties begreep ik dat je bij "Gunship" de helikopter zelf kon besturen. Lijkt mij best wel gaaf om te doen!
Drommels... ben compleet met je eens... Rondjes duren te kort. teveel campers en snipers...Verwijderd schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 00:30:
Zo, ik volg dit topic al ruim een maand maar heb nu toch maar eens geregistreerd, zeker als ik iemand genaamd superbassie zie posten, drommels!
Ik kijk ook erg uit naar de PC-versie van Black ops. Ik hoop dat ik me op ranked servers genoeg vermaak, want als de potjes net als in MW2 zo snel over zijn is de lol er voor mij snel af. In TDM ben je daar met 75-kills al klaar, wat soms door een speler erg snel wordt bereikt als hij een paar goede killstreaks heeft. Ik zie toch het liefst TDM-potjes van 20+ minuten per map, waar je dan dus verschillende speelstijlen kan proberen.
Als dit op ranked servers allemaal niet te veranderen is, dan zal ik voornamelijk op unranked servers spelen, of wellicht Domination, waar de potjes iets langer zijn dan TDM. Dat is ook de enige reden dat ik nooit TDM meer speel in MW2; het is te snel af. Helaas weet niemand nog precies wat er nou WEL op een ranked server kan worden ingesteld.
Verder kijk ik erg uit naar dit spel, en hoop ik op een iets rustigere speelstijl zoals CoD4, i.t.t. MW2 waar rennen een must is in sommige gametypes.
WAW vond ik trouwens wel leuk, maar het geluid vond ik erg vreemd en ik kon voetstappen/wapengeluiden nooit plaatsen vanwege die speciale dynamische geluidsengine. Ik vond het maar niets.
Nog 12 dagen, ik kijk er naar uit! Blijf lekker posten trouwens, heb ik nog wat leuks te lezen op het werk morgen. Ook hulde aan degene die steeds de twitter berichten netjes organiseerde, heeft mij veel tijd bespaard.
WaW vondt ik wel ok... maar inderdaad het geluid was een ramp...
Toch goed dat ze WaW uitgepluized hebben, en beter hebben gemaakt. en dan kom BO
Build To PLay /\ Kicking Ass, and Taking Names // My New Specs 2024 // Orgin: PitBullNL2010 // Steam: PitBullNL2010 //
Verwijderd
Haat liefde verhouding. Ik denk dat dat voor velen geldt. Er wordt veel geklaagd maar we blijven het allemaal spelen. Dat geld ook voor mijzelf. Het topic is niet voor niks al aan zijn 27e deel toe.Verwijderd schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 23:20:
Het is een heerlijk spel, tot er iemand begint te cheaten. De quickscopers, tubers e.d. heb ik niet zo heel veel problemen mee. Maar inderdaad een haat-liefde verhouding.Verwijderd schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 09:10:
[...]
Haat liefde verhouding. Ik denk dat dat voor velen geldt. Er wordt veel geklaagd maar we blijven het allemaal spelen. Dat geld ook voor mijzelf. Het topic is niet voor niks al aan zijn 27e deel toe.
Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua
Hoewel ik de SP van MoH dan wel weer te kort vond, vond ik de SP van WaW en MW1&2 prima. Qua games heb ik gewoon de attentiespanne van een garnaal.
Het hoeft wat mij betreft ook niet super moeilijk te zijn, ik game voor mijn ontspanning. Wel zet ik bij shooters de hoogste moeilijkheidsgraad aan. (maar dit hangt ook af van de achievements) Misschien ben ik eigenlijk wel gewoon een hardcore casual speler
[ Voor 24% gewijzigd door Vrijdag op 28-10-2010 10:04 ]
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
MW2 heeft toch geen voice activation (voor de PC althans). Daar is het push to talk...ChrisAB schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 10:23:
Ik heb er nog niks over gelezen maar de grote vraag waar ik mee zit is of COD BO gebruikt maakt van Voice Activation? Dit was in MW2 wel zo. Heel irrirant en soms versta je de helft niet als de ander wat zegt door zijn headset. In Fifa is dit bijvoorbeeld wel goed geregeld en ook in andere games. Gewoon elkaar normaal kunnen verstaan want zit nu meestal op Skype met vrienden. In de nieuwe MOH dacht ik dat ze hier ook gebruik van hadden gemaakt maar helaas ook weer Voice Activation, zo jammer.. Weet hier iemand meer over?
Basement Bios ---- Exo-S
(na mijn weten dan)
[ Voor 6% gewijzigd door Soundstorm2010 op 28-10-2010 11:37 ]
Build To PLay /\ Kicking Ass, and Taking Names // My New Specs 2024 // Orgin: PitBullNL2010 // Steam: PitBullNL2010 //
Huh? Op de PC is het push to talk. Druk je Z in gaat je mic gewoon aan. Ook al zeg je niks je achtergrond sound komt er wel door heen. Dat is dus geen voice activation.Soundstorm2010 schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 11:33:
Maar maakt gebruik van Voice activation.. Daardoor kun je praten,... Maar ligt ook vaak aan de Internet van de betreffende persoon en de Headset + Mic natuurlijk
(na mijn weten dan)
There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!
Maar daarom zei ik al, na mijn weten. kan het nu niet voor je opzoeken
(maar we gaan wel lekker offtopic.. mw2 praten in BO

laat die mods maar alvast komen, kunnen we tenminste tijd killen

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=WnTIJNslhK0]
[ Voor 19% gewijzigd door vinom op 28-10-2010 13:43 ]
Jawel was al langs gekomen !vinom schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 13:42:
Deze is volgens mij nog niet voorbij gekomen, althans als ik alles goed heb doorgespit:
[video]
Hier maar 11 pagina'sSoundstorm2010 schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 13:51:
Vindt je het gek na 21 paginas vol informatie over een spel die nog niet eens uit is
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Ik zag net de discussie over of het mogelijk was om matches langer te maken en dergelijke...
Ik volg dit topic nu ook al een tijdje
ik heb hier link waar Josh Olin een aantal nieuwe dingen verteld over:
-Multiplayer Online Split-Screen Support
-Custom Games Editor
- nog aantal features
maar ik denk dat de bovenste 2 toch wel het meest interessant zijn
Hij heeft het wel hier over de PS3 versie maarja ik denk dat je het wel als iets algemeens kan zien behalve PC misschien.
http://blog.us.playstatio...-ops-multiplayer-for-ps3/
aangezien het gister pas gepost was dacht ik dat het niet zo oud kon zijn
Maarja who knows...
Maar nog steeds het zelfde aantal informatie
AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT
Ik zit ook op werk, op een laptop met 1024x768 max resolutie en 60mhz...
Dus wss vandaar dat ik 22 paginas heb, en jij 11
Heb ik al gepost ja.vinom schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 13:42:
Deze is volgens mij nog niet voorbij gekomen, althans als ik alles goed heb doorgespit:
[video]
Die van mij was overigens wel een stuk beter qua kwaliteit.

W2 shooters vind ik leuk door de non scope rifles, 1 shot killers
Zoiets mis ik nu ( sniper is niet leuk ).
Resolutie heeft daar weinig mee te maken lijkt me..Het aantal berichten per pagina kan je instellen bij MyReact --> Voorkeuren.Soundstorm2010 schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 14:11:
[...]
Ik zit ook op werk, op een laptop met 1024x768 max resolutie en 60mhz...
Dus wss vandaar dat ik 22 paginas heb, en jij 11
Verwijderd
Maarja,of nederlanders nou zoveel eerlijker zijn als amerikanen weet ik ook niet.
Maar kwa schreeuwende 12 jarige jochies zal het wel schelen..
Verwijderd
Ook 22 @ 22"Soundstorm2010 schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 14:25:
thuis heb ik wel 11 paginas (gister nog 10) dus, ik weet zeker dat het aan werk ligt

Snipers/Bolt actions zonder scopeBitchCrew schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 14:19:
ik denk dat deze beter/leuker zal zijn als de MW2, dat spel was ik snel beu.

Rifle only servers waren/zijn de bom!BitchCrew schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 14:19:
ik denk dat deze beter/leuker zal zijn als de MW2, dat spel was ik snel beu.
Inderdaad. Red Orchestra 2 Heroes of Stalingrad heeft dat. Echt nice!D4NG3R schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 14:40:
[...]
Snipers/Bolt actions zonder scopeDie mis ik ook erg
. Daarom zou het gaaf zijn als de sniper rifles ook "Backup Iron Sights" zouden kunnen krijgen.
.
http://www.gametrailers.c...ough-red-orchestra/703581
Zo zou ik het graag zien in CoD
[ Voor 18% gewijzigd door vinom op 28-10-2010 14:48 ]
21 pagina's ?? Dit is Deel 3 ...Soundstorm2010 schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 13:51:
Vindt je het gek na 21 paginas vol informatie over een spel die nog niet eens uit is
Ben ook benieuwd hoe het spel zal presteren op de PC. 21 pagina's dat lijkt me overigens niet lekker lezen. 6 pagina's hier.Soundstorm2010 schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 13:51:
< dit stukje webruimte is te huur >
http://www.callofduty.com/intel/407
Ben zelf nog aan 't twijfelen om deze game te pre-orderen of niet...
Daar lig ik persoonlijk niet echt wakker van, eerlijk gezegd. Ik denk dat de OP van MW2 daar al een goed beeld van geeft, een paar overstappers uitgezonderd.reemprive schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 15:15:
Kan er in de OP geen poll komen met het platform die een ieder gaat kiezen?
Als je nou de moeite nam om deze pagina door te spitten, had je kunnen zien dat dit al voorbij is gekomen.Kurvers schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 15:28:
Ik weet niet of deze link al is geplaatst..
http://www.callofduty.com/intel/407
Ben zelf nog aan 't twijfelen om deze game te pre-orderen of niet...
Ja, maar dan echt compleet zonder scope. Dus dat je alleen iron sights hebtvinom schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 14:45:
[...]
Inderdaad. Red Orchestra 2 Heroes of Stalingrad heeft dat. Echt nice!
http://www.gametrailers.c...ough-red-orchestra/703581
Zo zou ik het graag zien in CoD
Zoals bij de AWM bijv (Welke in BO komt)
Wikipedia: File:G22 ohne Schalldaempfer.jpg
Zoals je ziet zit voorop een deel van de backup ironsights.. Mocht een scherpschutter zijn optiek breken. Heeft hij nogsteeds een manier om (fatsoenlijk) te richten.
[ Voor 33% gewijzigd door D4NG3R op 28-10-2010 16:12 ]
Verwijderd
15 keer 50 levels.Verwijderd schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 16:35:
Oke ik was dus even een weekje weg, en nu is mijn vraag hoeveel prestiges heeft CoD;BO?
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=NX3Q6VDTkAU]
Steady Aim Pro and Marathon Pro sucks balls, common, Unlimited Sprint?!
Deze footage is natuurlijk van de beta, dus misschien dat het nog aangepast word.
[ Voor 51% gewijzigd door vinom op 28-10-2010 17:51 ]
Ik heb zo mijn twijfels over:
steady aim pro. (sneller herstellen van iemand knifen)
warlord pro. (twee granaten in combo met scavenger word dat random naden)

marathon pro. (unlimited sprint)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Verwijderd
What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!
Die zat ook al in WaW. Mensen die second change gebruikte werden vaak geteabagged.Verwijderd schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 18:28:
Second chance pro.. Any teammate can revive you.
Dat is gewoon fucked up.
Het zou ook kunnen dat ze fake zijn. (laten we dat maar bij die 3 hopen)

Verwijderd
Ja zoiets kan ik me ook herinneren, en zeiden ze ook niet dat marathon pro No Fall damage was?Morax schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 18:38:
Zou heel goed Fake kunnen zijn, volgens mij is er een filmpje waar iemand van Treyarch vertelt dat Maraton Pro juist NIET oneindige sprint geeft.
Ga nou maar inzien dat MW(2) niet overtroffen wordt door Treyarch.
[ Voor 47% gewijzigd door monnick op 28-10-2010 18:56 ]
Dat staat in ieder geval wel in de TS bij de perk beschrijving:Verwijderd schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 18:53:
Ja zoiets kan ik me ook herinneren, en zeiden ze ook niet dat marathon pro No Fall damage was?
Marathon
Increased sprint duration
PRO: No fall damage
>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel
Verwijderd
Nee. Alleen mensen met Second Chance perk konden anderen met Second Chance reviven. Daarom zag je het nooit gebeuren. Als dat filmpje echt is, kan dus heel het team iemand met Second Chance reviven. En dat zou behoorlijk kut zijn.DanielWW2 schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 18:48:
[...]
Die zat ook al in WaW. Mensen die second change gebruikte werden vaak geteabagged.![]()
Het zou ook kunnen dat ze fake zijn. (laten we dat maar bij die 3 hopen)
Hopelijk is het fake
Lightweight is al No falling damage. Zie filmpje.Frentik schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 18:58:
[...]
Dat staat in ieder geval wel in de TS bij de perk beschrijving:
[...]
Ik heb jou nog helemaal niets positiefs zien melden. Volgens mij hoop jij om een of andere reden dat de game faalt. Ik kan je vertellen: hij gaat beter worden dan MW2. Daar durf ik mijn hand voor in het vuur te steken.monnick schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 18:54:
Dat filmpje is echt niet fake hoor.....
Ga nou maar inzien dat MW(2) niet overtroffen wordt door Treyarch.

Misschien moet je die preview een paar pagina's terug even lezen, van iemand die ook dacht dat BO niets ging worden, totdat hij 'm speelde.
Nee alleen second change gebruikers kunnen andere second change gebruikers reviven.Verwijderd schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 19:01:
[...]
Nee. Alleen mensen met Second Chance perk konden anderen met Second Chance reviven. Daarom zag je het nooit gebeuren. Als dat filmpje echt is, kan dus heel het team iemand met Second Chance reviven. En dat zou behoorlijk kut zijn.
Hopelijk is het fake
Volgens mij is marathon pro inderdaad geen falling damage.
Ik dacht ook dat warlord gewoon bling is.
Dan zal lightweight pro gewoon sneller ADS worden na sprinten.
Dan zou die lijst dus fake zijn.
Verwijderd
Ja ik weet dat je dat in het filmpje ziet maar het is hoogst waarschijnlijk Fakebram1984 schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 19:06:
[...]
Lightweight is al No falling damage. Zie filmpje.
[...]
Ik heb jou nog helemaal niets positiefs zien melden. Volgens mij hoop jij om een of andere reden dat de game faalt. Ik kan je vertellen: hij gaat beter worden dan MW2. Daar durf ik mijn hand voor in het vuur te steken.![]()
Misschien moet je die preview een paar pagina's terug even lezen, van iemand die ook dacht dat BO niets ging worden, totdat hij 'm speelde.
Verwijderd
Je herhaalt nu gewoon letterlijk wat ik zeg.DanielWW2 schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 19:18:
[...]
Nee alleen second change gebruikers kunnen andere second change gebruikers reviven.
http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/34859699
Waarom is dit opeens zo'n groot nieuws?

Q: Can you revive people on second chance?
A: Actually, yes. If you have Second Chance, any teammate can revive you - Not just others who also have Second Chance.
[ Voor 42% gewijzigd door NickThissen op 28-10-2010 20:32 ]
Verwijderd
BedanktKurvers schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 20:19:
Voor de geinteresseerden:
http://www.gamekings.tv/v...w-call-of-duty-black-ops/
Verwijderd
Dan is het temminste ook leuker om team objectives te spelen.
Preciesbram1984 schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 19:06:
[...]
Ik kan je vertellen: hij gaat beter worden dan MW2.
Asus Z77 Maximus V Gene / i5 3570K / EK Waterkoeling / ASUS 6970 DCII 2GB /Corsair Vengeance 8GB 1600Mhz / OCZ SSD 60Gb Vertex II / Samsung Spinpoint 500GB / Scythe 700W / CM 690 II Window.
Verwijderd
YouTube: Call of Duty: Black Ops - PC Interview
Daar zegt hij duidelijk dat ranked servers een soort console-achtige settings gebruiken, standaard dus. Lijkt me vrij sterk dat je dan wel scorelimieten e.d. kan aanpassen. En dat vind ik dus vrij jammer, want ik vind de scorelimieten veel en veel te laag in MW2/BO(console footage).
Ik vraag me ook af hoe het zit met de 18 players max op ranked servers; is dat 18 players voor elke gametype, of alleen een soort Ground War? Want Dan zou je dus zomaar 6 players kwijt raken als je switched van gametype? Dit zijn fundamentele vragen waar ze nu heus wel antwoord kunnen geven, maar gewoon niet doen en dat baart me toch zorgen.
Unranked servers zijn vast leuk, maar zonder unlocks kan je daar ook niet zoveel doen. Bovendien vind ik het hele unlocken van achievements e.d. juist leuk. Konden ze maar de voordelen van Ranked (experience, unlocks, customization) combineren met de voordelen van unranked(game customization, mods, het uitzetten van bepaalde features) zoals IW dat deed met CoD4. Daar werkte dat echt prima en ik snap dan ook niet waarom ze alles precies volgens 1 standaard willen in Ranked servers.
Voeg me maar toe (zie sig)! Speel nu met wat GoTers BFBC2 en het is zeker leuker om met wat 'bekenden' te spelen.Verwijderd schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 23:33:
Hoop dat ik nu wel paar mensen vind op de ps3 die zin hebben om af en toe met een vast team te spelen online.
Dan is het temminste ook leuker om team objectives te spelen.
Speaking of: kan er een platform/spelers lijst opgenomen worden in de topicstart?
[ Voor 9% gewijzigd door Unomomentodado op 29-10-2010 07:34 ]
Volgens mij heb ik je nog in mijn friends list staan just_jan. Voeg me maar toe als het niet zo is, heb ook wel behoefte aan een team. Dus mensen, feel free to add meUnomomentodado schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 07:33:
[...]
Voeg me maar toe (zie sig)! Speel nu met wat GoTers BFBC2 en het is zeker leuker om met wat 'bekenden' te spelen.
Speaking of: kan er een platform/spelers lijst opgenomen worden in de topicstart?
Verwijderd
Dan steek in mijn hand erbij. Ben er ook van overtuigd dat BO beter gaat worden. Ik begrijp ook niet helemaal waarom monnick tot op heden niets positiefs te melden heeft. Misschien is hij frusti omdat ie niet meer de TS is van dit topic.bram1984 schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 19:06:
Ik kan je vertellen: hij gaat beter worden dan MW2. Daar durf ik mijn hand voor in het vuur te steken.![]()
Lekker subjectief is het wel natuurlijk. Kan je nadat het spel uit is objectief meten of het ene spel beter is dan het andere?Verwijderd schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 08:55:
[...]
Dan steek in mijn hand erbij. Ben er ook van overtuigd dat BO beter gaat worden. Ik begrijp ook niet helemaal waarom monnick tot op heden niets positiefs te melden heeft. Misschien is hij frusti omdat ie niet meer de TS is van dit topic.
Steken jullie lekker je hand in het vuur om vervolgens voor jezelf te bevestigen dat je zelf het spel beter vind dan MW2, dan doe ik dat ook maar dan zonder m'n hand in het vuur te steken.... goed?
Daar is ook niet veel voor nodig ... zelfs CoD1 is beter dan MW2, IMHObram1984 schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 19:06:
hij gaat beter worden dan MW2.
Nogal persoonlijk he, wat de een beter vindt, vindt een ander misschien waardeloos ...
Bij Modern Warfare 2 waren alle retailversies direct unlocked. Op Steam was ook een countdown zichtbaar, die telde af naar 11-9 0:00 Eastern Standard Time. Dat ging alleen op voor de via Steam aangekochte versies. Die versies werden unlocked op 1 moment wereldwijd, op dat moment waren mensen met een retail copy al aan het spelen.
Ik denk dat je er vanuit kunt gaan dat dit voor Black Ops weer opgaat.
Edit: zie ook dit: http://www.joystiq.com/20...ck-on-steam-until-friday/
[ Voor 9% gewijzigd door codex op 29-10-2010 09:41 ]
...you walk around a town or store and think "This would make a great multiplayer map!"
...you fire a gun in real life and think "so unrealistic"
...you think your boots give you Ninja Pro.
...you see a plane in the sky and you tell your friend next to you, "heads-up, enemy UAV spotted"
...you race your friend and lose, you tell him to take out lightweight and marathon.
...you start doing 360's when playing dodge ball.
...someone has a spasm and you yell "AIMBOTTER!"
...theres a powercut and you yell WE'VE BEEN EMP'D! ELECTRONICS ARE DOWN!
Ik twijfel tussen Ps3 en de pc versie, en of de multiplay echt goed word ivm Mw2, waar ik toch behoorlijk zat werd van het 'tuben' en cheaten. Maar de mogelijkheid tot split screen multiplay is erg fijn.
Is het een gegarandeerde topper die ik kan pre orderen? Of is het verstandig toch even af te wachten op mplayer reviews?
-= Very annoying forum person =-
Sluit goed aan bij mijn zelf geschreven blog van een paar maanden terug...vinom schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 10:31:
You know you're addicted to CoD when....
...you walk around a town or store and think "This would make a great multiplayer map!"
...you fire a gun in real life and think "so unrealistic"
...you think your boots give you Ninja Pro.
...you see a plane in the sky and you tell your friend next to you, "heads-up, enemy UAV spotted"
...you race your friend and lose, you tell him to take out lightweight and marathon.
...you start doing 360's when playing dodge ball.
...someone has a spasm and you yell "AIMBOTTER!"
...theres a powercut and you yell WE'VE BEEN EMP'D! ELECTRONICS ARE DOWN!
Ik hoor een klopping in mijn achterhoofd. Ik wil mijn ogen opendoen, maar ik moet alle spieren gebruiken om maar net door mijn wimpers heen te kunnen kijken. Na een totale inspanning lukt het me eindelijk mijn oogleden op te tillen. Ik probeer me te orienteren waar ik ben, maar heb geen enkel idee. Er lijkt een dikke rook te hangen, die mijn zicht totaal ontneemd. Dan vanuit het niets zie ik een flits in mijn rechter ooghoek. Het licht is zo fel dat de klopping in mijn hoofd alleen maar ernstiger wordt. Ik probeer me te bewegen, maar alles lijkt in slow-motion te gaan. Ik kan met moeite een stap verzetten, ookal probeer ik nog zo hard. Het lijkt of ik onder water ben met gedempte geluiden. Ik probeer van de flits weg te rennen, maar het lukt me maar niet. Voetje voor voetje en met alle kracht die ik heb probeer ik weg te komen van het licht. Langzaam aan neemt het licht af en mijn gehoor komt terug. De ruis in mijn oor blijft nog even hangen. Ik begin bij mijn positieven te komen en kijk om me heen.
De besneeuwde auto-karkassen geven geen blik van herkenning. Overal waar ik kijk liggen de karkassen tot drie hoog opgestapeld. Bedekt onder hopen stuifsneeuw zie ik de verte een verlaten loods staan. Hij lijkt al jaren verlaten te zijn, getuige de kapotte ruiten en de verwrongen roestige schuifdeur. De gierende wind snijdt door mijn jas en trekt striemen op mijn gezicht. Ik begeef me richting de loods, tussen de autowrakken door. Ik hoor in de verte harde knallen en versnel mijn looppas. Het geluid jaagt me op als een vos die door een stroper achterna gezeten wordt. Schuchter kijk ik een aantal keren achterom, maar zie niets anders dan mijn verse voetstappen in de poedersneeuw. De loods is nu slechts een paar meter van mij vandaan en zorgt ervoor dat ik in de luwte kom te lopen.
Binnen lijkt het behaagelijk warm, doordat de wind niet meer langs mijn gezicht snijdt. Binnen staan wat oude metalen kasten met ingedeukte deuren. Een kraan hangt aan de ijzeren balken, die het dak al tientallen jaren lijken te dragen. Het doet een beetje lijken op een kroonluchter in een kasteel die zijn glorie ook kwijt is geraakt in de tijd die geweest. Aan een zijde van de loods is een loopbrug van metaal die toegang verschaft tot wat vervallen kantoren. Dan vanuit het niets hoor ik harde voetstappen dreunen op metaal boven me. Vanuit een ooghoek zie ik een gedaante verschijnen met een rode doek om zijn nek. Ik twijfel geen moment, mijn hersenen lijken zich te vullen met adreline en sturen binnen no time alle spieren in mijn lichaam aan. Mijn heupen verdraaien zich tegen gesteld, zodat mijn rechterschouder naar voren wijst. Op hetzelfde moment grijpt mijn hand het ijskoude metaal steviger vast. Mijn wijsvinger vindt de trekker en met zeer snelle reperterende bewegingen laat ik het lood zonder problemen uit mijn Usp komen. De duistere gedaante weet echter ook razendsnel zijn G18 akimbo te trekken en kogels vliegen langs me heen. Mijn vier kogels raken hem stuk voor stuk, genoeg om hem met een buiteling voorover van de trap te laten vallen.
Ik heb slechts kort tijd om op adem te komen, meerdere voetstappen naderen nu de loods. Ik bedenk me geen moment en zet het op een rennen de trap op. Ik loop precies in de fuik van harde rubberen zolen op metalen platen. Eenmaal boven gekomen zie ik in een flits een tweede en derde gedaante verschijnen. Mijn linkerhand heeft dan allang het tactische mes vast. Op nek hoogte en met 2 korte steken verras ik mijn tegenstanders, zonder dat ze een schot hebben kunnen lossen. Mijn longen gaan hevig op en neer op zoek naar zoveel mogelijke pure zuurstof. Het hart bonst tot diep in mijn keel en de adreline lijkt uit mijn huid te willen spuiten. Mijn hele lichaam staat strak en gespannen. In een automatisme herlaad ik het magazijn van mijn usp en berg het op in het holster. Met mijn UMP45 stevig in mijn hand, kijk ik achter me om..."Wil je nog koffie?". Ik kijk verschrikt op en kijk recht in de ogen van de secretaresse. "Of je nog koffie wilt?", vraagt ze op een meer doordringende toon. "Euhhh, hmmm, euhhh nee, dank je. Ik heb nog water..". Voor me staat Excel 2003 open, met een uitgebreidt rapportage tool klaar voor gebruik. De schijnwereld is niet langer een schijnwereld, maar werkelijkheid geworden... nog 3 uurtjes en dan kan ik weer vluchten in de werkelijkheid van MP_Storm. IW, u zijt vervloekt!
Basement Bios ---- Exo-S
Checkvinom schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 10:31:
Wut? lol no...you fire a gun in real life and think "so unrealistic"
Check...you think your boots give you Ninja Pro.
Ik roep altijd AC-130 of chopper gunner bij heli's...you see a plane in the sky and you tell your friend next to you, "heads-up, enemy UAV spotted"
Altijd zelf lightweight en marathon aanstaan!...you race your friend and lose, you tell him to take out lightweight and marathon.
Hmmmz... Nou nee. QS ftw!...you start doing 360's when playing dodge ball.
Wallhacker!!!!...someone has a spasm and you yell "AIMBOTTER!"
Check...theres a powercut and you yell WE'VE BEEN EMP'D! ELECTRONICS ARE DOWN!
Check
Ho wacht, hoe addicted ben ik nou?
De school waar ik heen ga (ROC van Twente) lijkt iedere CoD speler in onze klas gaaf als mapvinom schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 10:31:
Nee....you fire a gun in real life and think "so unrealistic"
Nee....you think your boots give you Ninja Pro.
Nee....you see a plane in the sky and you tell your friend next to you, "heads-up, enemy UAV spotted"
Nee....you race your friend and lose, you tell him to take out lightweight and marathon.
Nee....you start doing 360's when playing dodge ball.
Nee....someone has a spasm and you yell "AIMBOTTER!"
Nee, alhoewel we op school een keer een uitvalsuur hadden. en MW2 LAN gingen spelen..* Iemand had een EMP, en 5 secs later (IRL) vlogen de stoppen erdoor...theres a powercut and you yell WE'VE BEEN EMP'D! ELECTRONICS ARE DOWN!
*Alter IW LAN game.
Dedicated servers op een console? Bestaat dat überhaupt?master_viper schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 10:38:
Zit erg naar deze game uit te kijken, alleen heb een aantal kleine vraagjes. Het gehele dedicated servers voor online multiplay komt nu terug? Op elk platform?
Ik twijfel tussen Ps3 en de pc versie, en of de multiplay echt goed word ivm Mw2, waar ik toch behoorlijk zat werd van het 'tuben' en cheaten. Maar de mogelijkheid tot split screen multiplay is erg fijn.
Is het een gegarandeerde topper die ik kan pre orderen? Of is het verstandig toch even af te wachten op mplayer reviews?
Ik heb zo'n idee dat dat alleen voor die laatste pistol geld.reemprive schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 11:05:
Ik weet niet of het al is voorbijgekomen, maar in dit filmpje valt mij bij de secondary pistols op dat er ook attachement is voor automatic, Dan is het dus eigenlijk een machinepistool, waarschijnlijk met een heel beperkte clip.
[ Voor 76% gewijzigd door vinom op 29-10-2010 11:18 ]
Wel een keer gehad na een LAN party zaten we met z'n allen nog even bij de shoarmaboer.
Kijk in één verschrikt op naar het raam op de 2de verdieping aan de overkant van de straat en had de neiging om weg te duiken.
Bleek gewoon een kartonnen cut-out te zijn van de kleding winkel op de begane grond.
Toch tijdens die LAN iets teveel shooters gespeeld

PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]
Verwijderd
Er kwam onlangs een laagvliegende helikopter over op het werk waarna ik riep "Enemy Apache incoming!"vinom schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 10:31:
zonde van de call of duty naam
alle games van treyarch zijn slecht.
sins call of duty 4 zijn er geen fatsoenlijk opvolgers gekomen.
echt jammer
Maar dat heb ik met alle games, als ik net L4D heb gespeeld sla ik mn vriendin ook wel eens met haar gitaar
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
Verwijderd
yucatan schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 11:33:
slecht game!
echt jammer

yucatan schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 11:33:
slecht game!
echt jammer

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
Je oordeeld op trailers...?yucatan schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 11:33:
slecht game!

CoD is ook niet meer bijzonder... Uitmelkerij.zonde van de call of duty naam
CoD2: Big Red One was toch echt wel zeer goed te noemen..? Verder mag je je reactie wel even gaan onderbouwen. En niet met " IK VIND " maar met feiten. Want WaW verkocht beter als CoD4.. (Even als voorbeeld)alle games van treyarch zijn slecht.
True.sins call of duty 4 zijn er geen fatsoenlijk opvolgers gekomen. echt jammer
[ Voor 12% gewijzigd door D4NG3R op 29-10-2010 11:53 ]
Dit topic is gesloten.