Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yucatan schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 11:33:
slecht game!

alle games van treyarch zijn slecht.
Geweldig onderbouwde reactie, top! d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

slecht game!

zonde van de call of duty naam

sins call of duty 4 zijn er geen fatsoenlijk opvolgers gekomen.
echt jammer
so true.

Als cod fan wordt je niet vrolijk wat zij maken. Weet nog hoe enthousiast ik was toe ik cod waw op pc ging spelen...aaarghh. Zelfs cod2 is nog steeds beter qua gameplay, wapens, effecten, geluiden etc.

Zou volgend jaar activision terugkeer maken naar ww2 shooter? Cod2 en Cod4 blijven awesome, veel cheaters tho.

// offtopic
Btw hebben jullie weleens fragmovies gezien die sommige clans/pro's gemaakt hebben?

cod4, hele bekende in cod competitieve community die altijd op LANS aanwezig is met zijn team:
http://www.wipido.com/video/AVbi3LTGMybt

cod2, laat de hele Nederlandse cod2 community zien die het altijd tegen elkaar op nemen op LANS en leagues.
http://www.wipido.com/video/TRPWKMemaPh2

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2010 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
slecht game!

sins call of duty 4 zijn er geen fatsoenlijk opvolgers gekomen.
echt jammer
Afbeeldingslocatie: http://www.nfohump.com/forum/images/smiles/roflmao.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:05

Goner

What can I do you for ?

Dus Call of Duty 3 en World at War waren slecht ?? Want gemaakt door Treyarch ... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Goner schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 12:11:
[...]
Dus Call of Duty 3 en World at War waren slecht ?? Want gemaakt door Treyarch ... :?
CoD3 was "officieel" slecht ja, hij is ook zeer slecht verkocht. WaW was gewoon goed, en is beter verkocht dan CoD4 (Wel minder gespeeld though).

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13:11
Verwijderd schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 11:52:
// offtopic
Btw hebben jullie weleens fragmovies gezien die sommige clans/pro's gemaakt hebben?
YouTube staat er vol mee, wel goede speler trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 00:03
You know you're addicted to CoD when....

.. je bij de schietvereniging ook probeert te quickscopen :P

.. je perks steady aim en sleight of hand daar ook erg mist ... :P

.. je geen akimbo daar had...

.. je het level-up geluidje van MW2 als SMS toon hebt ingesteld _/-\o_

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vond de big red one van Treyarch echt goed
maar ben wel benieuwd naar BO, maar wat ik tot nu toe gezien heb word dit wel de beste game van Treyarch

over de tnt...mijn fable3/star wars tfu2 krijg ik morgen pas binnen want tnt was de vracht van 12game kwijt >.>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19:35
Sc0rPi0N schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 12:25:

Nou ik heb weleens zoveel gespeeld (7 uur achter elkaar) dat ik daarna buiten liep en bouwvakkers op een dak zag lopen en mijn eerste reactie was SCHIETEN! en dat ik door een raam een rood lampje zag branden en dacht dat ik sitrep actief had... gelukkig heb ik binnen 0,001 seconden wel door dat ik geen cod meer aan het spelen ben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exi22
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 15:52
Unbreukable schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 12:29:
[...]

Nou ik heb weleens zoveel gespeeld (7 uur achter elkaar) dat ik daarna buiten liep en bouwvakkers op een dak zag lopen en mijn eerste reactie was SCHIETEN! en dat ik door een raam een rood lampje zag branden en dacht dat ik sitrep actief had... gelukkig heb ik binnen 0,001 seconden wel door dat ik geen cod meer aan het spelen ben...
Ik dacht dat ik erg was hahah gelukkig ben ik niet de enige !

Ik ging vroeger met me mes naar school zodat ik er sneller was..........
Maar dat was de counter strike tijd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
* Je IRL met een shotgun schiet, en hiermee op 50m een doelwit kan raken. En dan zeurt dat de range veel te hoog is :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Laatst online: 19:24
Ik vond WaW, zeker in MP en de Nazi zombie mode anders bijzonder tof.

Ontopic: De SAM turret lijkt me een handige killstreak. Kan je mooi anderen irriteren als ze net een vliegtuig/heli hebben })

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

* Level-up Ringtone Installed * :)

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
Sc0rPi0N schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 12:25:

Die ringtone had ik jou toch gemaild? Of was jij dat niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah zo te lezen halen we het nog net voor die tijd :p Denk niet dat ze in één dag na het verstrijken van dat ultimatum een stakingsactie georganiseerd krijgen, daarna mogen ze 't zelf weten - dan is de buit al binnen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vind het level up geluidje van WaW nog altijd de beste :)
YouTube: Call of Duty World at War promotion soundtrack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is er ook een xfire group van GoT ?

Gebruik het heel vaak, is een aanrader voor diegene die het niet kennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
Als je het TNT distributiecentrum wil breachen met je "team" om de "care package" te krijgen :P

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15:30
Verwijderd schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 13:13:
is er ook een xfire group van GoT ?

Gebruik het heel vaak, is een aanrader voor diegene die het niet kennen.
Misschien om in de startpost naast game-username ook de xfire username te vermelden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sharkwouter
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
Hopelijk word dit de slechtste cod game ooit en gaan trayarch en infinity ward failliet. Mensen moet een leren wat je niet in een game wilt hebben en wat wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vrijdag schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 13:16:

[...]

Als je het TNT distributiecentrum wil breachen met je "team" om de "care package" te krijgen :P
Haha, good one!
Afbeeldingslocatie: http://www.nfohump.com/forum/images/smiles/beerchug.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
sharkwouter schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 13:22:
Hopelijk word dit de slechtste cod game ooit en gaan trayarch en infinity ward failliet. Mensen moet een leren wat je niet in een game wilt hebben en wat wel.
Ben je denk ik toch vrij alleen in die hoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En dan gaan ze failiet.. Wat zou dat uitmaken voor jouw / de cod franchice? Je bent niet verplicht het spel te kopen/spelen..

Kinders als jij moeten echt even nadenken voordat ze wat zeggen, even vrijuit gesproken :z.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

vinom schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 10:31:

...you walk around a town or store and think "This would make a great multiplayer map!"
...you fire a gun in real life and think "so unrealistic"
...you think your boots give you Ninja Pro.
...you see a plane in the sky and you tell your friend next to you, "heads-up, enemy UAV spotted"
...you race your friend and lose, you tell him to take out lightweight and marathon.
...you start doing 360's when playing dodge ball.
...someone has a spasm and you yell "AIMBOTTER!"
...theres a powercut and you yell WE'VE BEEN EMP'D! ELECTRONICS ARE DOWN!

:P
Dan ken ik iemand die verslaafd is. Alleen nummer 7 heb ik nog niet gezien bij hem. :+

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17:50
Zucht.. je kan de game ook gewoon niet kopen. Even een beetje nadenken. En aan 1 slechte game gaat dit bedrijf verre van failliet..

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:58

BaRF

bijna kerst

Ik zoek steeds naar dat filter om die irritante negativo's hier te blokkeren zoals annoniemuis enzo... moe word ik er van :r

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vinom schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 10:31:

Uhh telt dit ook dat als je langs een verlaten fabriek rijd en denkt, dit zou wel leuk zijn voor paintball of airsoft ;)
...you walk around a town or store and think "This would make a great multiplayer map!"
Nee
...you fire a gun in real life and think "so unrealistic"
...you think your boots give you Ninja Pro.
Nee
...you see a plane in the sky and you tell your friend next to you, "heads-up, enemy UAV spotted"
Nee
...you race your friend and lose, you tell him to take out lightweight and marathon.
Nee
...you start doing 360's when playing dodge ball.
Nee
...someone has a spasm and you yell "AIMBOTTER!"
Hell no
...theres a powercut and you yell WE'VE BEEN EMP'D! ELECTRONICS ARE DOWN!
No

:P
Ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is dat toch met sommigen die hopen dat dit een slechte game wordt? Omdat het van Treyarch is? Is het stoer ofzo om Treyarch af te zeiken? En wat hebben Treyarch en IW met elkaar te maken? Het zijn twee aparte studio's die eigendom zijn van Activision, die weer de rechten heeft op de COD merknaam en daar zitten genoeg centjes. Er gaat helemaal niemand failliet en dit wordt gewoon een toffe game. Het ondergeschoven kindje Treyarch gaat de dikke kont van z'n grote broer IW keihard schoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Troll

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2010 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 13:46:
[...]

Zover ik zie heeft CoD 7 BO alles wat ik wil hebben en alles wat ik niet wil hebben.
Ik begrijp natuurlijk wel dat een noob zoals jouw graag met commando marathon en lightweight wil rond rennen omdat ze niet kunnen aimen, maar daarom hoef je Treyarch nog niet af te zeiken.
Wat zit erin dan, wat je niet wilt hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste is zulk commentaar negeren, nu doen jullie precies waar "sharkwouter" op uit is...

Zulke mensen moet je net als je hond behandelen als je hem een koekie geeft blijft die zeuren beste is gewoon negeren dan houdt die vanzelf op ;).

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2010 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat hier stond is niet meer van belang

Als iets je niet bevalt, moet je het niet spelen.. Als je het dan alsnog wel gaat spelen, moet je ook niet klagen.

Natuurlijk is niet elk spel perfect
Natuurlijk zullen er weer "noobs" zijn

Je kan niet alles hebben.. Het spel moet gewoon goed worden uitgebalanceerd voor zowel beginnende, als gevorderde spelers. En aangezien het spel verkoopt als een tierelier wil je die spelers ook vasthouden. En dat kan alleen als ze allemaal met hun eigen speelstijl bezig kunnen blijven (Hence "noobs").

Dat er dan direct mensen zijn die dit niet leuk vinden.. Sorry maar ik word gewoon ziek van die lui :r .. Als je word afgeslacht door een "noob" moet je je toch afvragen wie er beter is, en wie er dus de echte "Noob" is.

[ Voor 65% gewijzigd door D4NG3R op 29-10-2010 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
Volgens mij weten ze precies wat ze niet in een game willen hebben: zeikerts zoals jij. Blijkbaar zijn ze daar ook nog in geslaagd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heren, als jullie jezelf willen voordoen als zijnde volwassen, zorg er dan in ieder geval voor dat je spelling je niet verraadt. 'Naiever als hem'? Ik was juist op dit forum gekomen voor volwassen discussies, maar zo te zien kan ik net zo goed het officiele Call of Duty forum bezoeken.

Desalniettemin: 11 dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is handig nieuwe spellingscontrole genaamd DrommelseBaron :).
Blijkbaar betekend het als je een spelfout maakt dat je niet volwassen bent.
Misschien is niet iedereen zo goed in de nederlandse taal als jou?

Veel plezier op de CoD forums daar heb je vast werk zat met je spellingscontrole.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2010 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik doel slechts op het feit dat ik aan de spelling kan zien dat we hier niet allemaal volwassen zijn. Dit is geen ramp, maar probeer dan niet als puber dwars tegen de haren van een flamer in te strijken, dit maakt het topic er niet bepaald leuker op. Ik doel hier natuurlijk op die acrobaat die een beetje TreyArch afzeikt.

Is er verder nog interessants on-topic nieuws? Ik zie dat de PC-community de aandacht probeert te krijgen van Josh Olin om wat vragen wat betreft Ranked Servers beantwoord te krijgen, maar dit is vooralsnog geen succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
Verwijderd schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 14:15:
Heren, als jullie jezelf willen voordoen als zijnde volwassen, zorg er dan in ieder geval voor dat je spelling je niet verraadt. 'Naiever als hem'? Ik was juist op dit forum gekomen voor volwassen discussies, maar zo te zien kan ik net zo goed het officiele Call of Duty forum bezoeken.

Dat is geen spelfout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Voor correcte spelling en grammatica ben je in dit topic aan het verkeerde adres. Die is hier namelijk tenenkrommend slecht, en daar moet je doorheen kijken, hoe moeilijk dat soms ook is. :+

edit: En inderdaad: het voorbeeld wat je noemt heeft met grammatica te maken, en niet met de spelling (tenzij je de twee puntjes op de i bedoelt). 8)7

[ Voor 10% gewijzigd door bram1984 op 29-10-2010 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog een interview met één of andere kerel die uit het leger komt en met Black Ops bezig is

YouTube: Bastiaan in gesprek met de militaire adviseur van Call of Duty: Black Ops - Interview [HD]

[ Voor 62% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2010 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mn spelling is altijd al belabberd geweest, en hier op stage heb ik geen spellingscontrole :') .

Edit: En tussen "Voordoen" en "Zijn" zit een gigantisch verschil ;) .
Verwijderd schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 14:43:
[...]

Oke nu ik me eigen reactie terug lees is het inderdaad best dom ;)
Pas het maar snel aan, anders gaan anderen alleen maar (meer) flamen :9.

[ Voor 24% gewijzigd door D4NG3R op 29-10-2010 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand trouwens enig idee waar de nieuwe gametrailer TV episode voor Black Ops over gaat die overmorgen komt?

[ Voor 88% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2010 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ReFresh F5 schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 08:19:
[...]

Volgens mij heb ik je nog in mijn friends list staan just_jan. Voeg me maar toe als het niet zo is, heb ook wel behoefte aan een team. Dus mensen, feel free to add me :P
Klopt jij staat er bij mij nog in :) .
Zorgen dat we nog een paar mensen hebben.
En dan kunnen temminste als een team spelen.
Kunnen we ps3 c.o.d domineren haha 8) :+
Edit:Toch niet,Vreemd je staat er oppeens niet meer in.. Heb je opnieuw tegevoegd

@RogieH.. Ook toegevoegd..

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2010 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unknown Alien
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16:50
Dit zal me eerste FPS worden op me nieuwe peeceetjuh <--- oeps een grammatica foutje 8)7 hehehe

Volgens mij gaat het spelen van een FPS wel een stuk beter dan met een joypad. HHmm hoop dta ik hem wel vloeiend zal kunnen spelen. 11 dgn 2 go

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Unknown Alien schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 15:18:
Dit zal me eerste FPS worden op me nieuwe peeceetjuh <--- oeps een grammatica foutje 8)7 hehehe

Volgens mij gaat het spelen van een FPS wel een stuk beter dan met een joypad. HHmm hoop dta ik hem wel vloeiend zal kunnen spelen. 11 dgn 2 go
Dat is niet de enige. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Niet online
Je vergeet een punt achter de smiley of zet hem gewoon voor de punt :*) .

[ Voor 8% gewijzigd door Aslanboy1905 op 29-10-2010 15:24 ]

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morenoo91
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 15:16

Morenoo91

Flexible Mexican

Wie heeft hem allemaal pre-ordered bij mediaoffer eigenlijk? Ik heb namelijk geen ervaring met mediaoffer qua pre-orders en wil hem wel op release datum binnne hebben (regio amsterdam)

PSN: MGFlexican.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem ook daar besteld, Morenoo91. Ik heb wel ervaring met de webshop, maar ik betwijfel of ik hem op de release dag krijg. Zou wel leuk zijn, trouwens :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Morenoo91 schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 15:24:
Wie heeft hem allemaal pre-ordered bij mediaoffer eigenlijk? Ik heb namelijk geen ervaring met mediaoffer qua pre-orders en wil hem wel op release datum binnne hebben (regio amsterdam)
Zolang het artikel bij MO niet op "uitverkocht" staat, kunnen ze alle pre-orders aan. Ze zullen de game op maandag versturen, dus als TNT het niet verkloot, zul je de game 9 november in je brievenbus hebben liggen.
Striptease schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 15:23:
[...]

Je vergeet een punt achter de smiley of zet hem gewoon voor de punt :*) .
Een smiley is ook geen tekst, maar een afbeelding. Dus waarom zou ik daar leestekens op toepassen? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn vriendin werkt in een magazijn van intertoys(salarisadministratie..
Ze krijgen hem daar op 3/4 november binnen en dan moeten ze hem verzenden naar alle filialen.
Dus ik heb enige hoop dat mijn vriendin hem een paar dagen eerder kan meenemen voor me.
Zou wel tof zijn 8) :D ....Maar zal wel niet gebeuren... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 15:31:
Ze krijgen hem daar op 3/4 november binnen en dan moeten ze hem verzenden naar alle filialen.
Dus ik heb enige hoop dat mijn vriendin hem een paar dagen eerder kan meenemen voor me.
Het gaat zo slecht met Intertoys, dat een gewone kantoorruimte voor de salarisadministratie niet meer binnen het budget past?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevens20
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-09 21:29
Nee, dit wordt hem niet voor mij. Weer dat ninja enzo... dat vind ik net iets te vervelend en leverd te veel irritaties op om om het spel te gebruiken. Ik hoor wel hoe het bevalt.

https://www.flickr.com/people/137281057@N05/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffex
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-08 00:24
Verwijderd schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 15:31:
was het bij mw2 niet zo dat mensen die voor release aan het gamen waren, werden gebanned?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bram1984 schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 15:37:
[...]

Het gaat zo slecht met Intertoys, dat een gewone kantoorruimte voor de salarisadministratie niet meer binnen het budget past?
Dat niet,Maar je heb ook mensen nodig die die gegevens doorgeven aan het kantoor.En daar is mijn vriendin er 1 van,die geeft die salarisgegevens door wie er gewerkt heft wanneer en dan regelen ze dat daar op het kantoor.
Heb er in het verleden zelf ook gewerkt. en toen kon je bijna altijd wel een game paar dagen vroeger meenemen.

@ Stef-o jamaar de single player toch niet... kan ik alvast oefenen.
Maar ik weet niet hoe het nu is paar jaar geleden kon je gewoon zoals ik al zei paar dagen van te voren meenemen. Maar weet niet of ze nu strenger zijn geworden.
als je echt gebanned word wacht ik wel een paar dagen.Vind het niet waard om 3 dagen te spelen en daarna gebanned word...

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2010 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
stef-o schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 15:40:
[...]

was het bij mw2 niet zo dat mensen die voor release aan het gamen waren, werden gebanned?
Nee, alleen mensen die ruimschoots een week ofzo van tevoren al speelden.

Mensen die een paar uur tot een dag ofzo al eerder speelden kregen hun stats gereset om 12u. Verder niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bram1984 schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 15:28:
[...]

Zolang het artikel bij MO niet op "uitverkocht" staat, kunnen ze alle pre-orders aan. Ze zullen de game op maandag versturen, dus als TNT het niet verkloot, zul je de game 9 november in je brievenbus hebben liggen.
[...]
En ik heb het gevoel dat ze het juist gaan verkloten :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkstar
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 27-01-2023

Darkstar

BSOFH

* Darkstar heeft 'm al gepre-ordered bij Game Mania en die doen een nachtopening van 8 op 9 november 8)

 MacBook Pro | iPhone 6 64GB Space Gray | iPad (2017) | Apple Watch series 0 - Some people just need a high five... in the face... with a chair

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:42
Verwijderd schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 15:41:
@ Stef-o jamaar de single player toch niet... kan ik alvast oefenen.
Maar ik weet niet hoe het nu is paar jaar geleden kon je gewoon zoals ik al zei paar dagen van te voren meenemen. Maar weet niet of ze nu strenger zijn geworden.
als je echt gebanned word wacht ik wel een paar dagen.Vind het niet waard om 3 dagen te spelen en daarna gebanned word...
Singleplayer ook niet, het spel wordt aangemeld bij Steam. Een aanmelding voor 9 november zal dus niet lukken. Plus het risico dat je een ban krijgt. Ik zou het risico niet nemen en gewoon lekker wachten tot 9 november :)

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morenoo91

Morenoo91

Flexible Mexican

Darkstar schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 15:50:
* Darkstar heeft 'm al gepre-ordered bij Game Mania en die doen een nachtopening van 8 op 9 november 8)
Zou ik ook doen alleen 60 euro voor een PC game?
Hijs voor 50 euro te krijgen bij de FRS alleen heb je hem dan niet om middernacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

beany schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 15:54:
[...]

Singleplayer ook niet, het spel wordt aangemeld bij Steam. Een aanmelding voor 9 november zal dus niet lukken. Plus het risico dat je een ban krijgt. Ik zou het risico niet nemen en gewoon lekker wachten tot 9 november :)
Ik speel op ps3 he...Dus geen steam... MAar als jullie zeggen dat je beter niet eerder kan spelen vanwege bans dan geloof ik jullie wel hoor :D ...Wacht wel een paar daagjes dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
stevens20 schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 15:38:
Nee, dit wordt hem niet voor mij. Weer dat ninja enzo... dat vind ik net iets te vervelend en leverd te veel irritaties op om om het spel te gebruiken. Ik hoor wel hoe het bevalt.
Ik heb nog nooit iemand over Ninja horen klagen, eerlijk gezegd. Wat is daar zo erg aan? Als iemand gebukt loopt, hoor je 'm ook niet hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HesRuud
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 28-08 17:52
vinom schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 15:48:
[...]

En ik heb het gevoel dat ze het juist gaan verkloten :/
Dan heb ik echt DE uitkomst voor je!
GA WERKEN ;), kan je toch niet spelen tot iig 5/6 uur 's avonds en dan moeten ze hem toch wel bezorgd hebben.... toch....?

Kiek em goan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Morenoo91 schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 15:24:
Ik heb hem er ook besteld(7 oktober) en ik woon midden in Drenthe, dus ik hoop ook maar dat ik heb op release datum binnen heb :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!
soulfightah schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 15:56:
[...]

GA WERKEN ;), kan je toch niet spelen tot iig 5/6 uur 's avonds en dan moeten ze hem toch wel bezorgd hebben.... toch....?
Nee, want verkloten betekent in het geval van TNT uitstellen tot de eerstvolgende werkdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
stevens20 schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 15:38:
:')
Inderdaad de eerste die ik hoor klagen over Ninja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
soulfightah schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 15:56:
[...]

Guess what, ik werk! :) (Bij de Heineken :) )
Je zal zien dat de TNT juist gaat staken op 8 en 9 november en dan kunnen wij het mooi vergeten.
http://www.nu.nl/economie...iging-tnt-dichterbij.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada.
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 12:04
Oei, de mensen die gepreorderd hebben zullen nu wel balen met die dreigende staking van TNT..
Heb er zin in! Zit nog te twijfelen over normale / hardened editie halen. Moet nog maar even zien, ik denk dat beschikbaarheid de knoop gaat doorhakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exterminator
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 10-09 19:37
Morenoo91 schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 15:55:
[...]

Zou ik ook doen alleen 60 euro voor een PC game?
Hijs voor 50 euro te krijgen bij de FRS alleen heb je hem dan niet om middernacht.
Als je goed zoekt krijg je 'm ook voor 30 (via andere wegen)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morenoo91

Morenoo91

Flexible Mexican

Kurvers schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 16:29:
[...]

Als je goed zoekt krijg je 'm ook voor 30 (via andere wegen)...
Als dit waar is haal ik hem gewoon bij de midnight release :( och och

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11:22
superbassie schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 16:06:
[...]

Ik denk dat hij commando bedoelt....

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
Armada. schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 16:27:
Oei, de mensen die gepreorderd hebben zullen nu wel balen met die dreigende staking van TNT..
Heb er zin in! Zit nog te twijfelen over normale / hardened editie halen. Moet nog maar even zien, ik denk dat beschikbaarheid de knoop gaat doorhakken.
De staking is toch MEDIO November? Daar valt 8 en 9 november toch nog voor? Verwacht daarom weinig problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kw_nl schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 16:45:
[...]

Nee, want dat zit niet in BO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevens20
superbassie schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 16:06:
[...]

Ik gok dat ik niet de enige ben!

Het probleem daarmee is: Bij alle andere perks wordt iets versterkt:
Stopping power = meer damage
Deep pene = kan door meer materialen schieten
bandolier = meer ammo
enz..
Dan heb je bij ninja dat iest verzwakt wordt (het geluid dus). Dat is iets totaal anders dan een aspect versterken. Hierdoor krijg je oneerlijke concurentie. Bij andere toevoegingen die iets verzwakken (in het voordeel van de gebruiker) moet je inleveren op een ander aspect (denk aan een silencer op je gun).

Ik vind dat wanneer je ninja hebt dat je dan dus ook moet inleveren op een ander aspect.

Alleen dit al is voor mij een rede om het spel NIET te kopen! Wanneer er een mogelijkheid is om zonder perks te spelen ga ik er natuurlijk wel weer over nadenken maar dan moet dit eerst populair worden onder de spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevens20
kw_nl schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 16:45:
[...]

Nee:
Ninja
Silent movement
PRO: Enables the player to move through enemy Motion Sensors and Camera Spikes undetected

Zie startpost.
(sorry voor de dubbelpost)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
Wat denk je van het missen van een andere perk op slot 3? Wat een onzinnige redenatie zeg, wat denk je dan van Sleight of hands = Minder reload tijd, minder tijd nodig om in te zoomen?

Overigens, ik ga ook naar Game Mania! 60 euro, maar wel leuk om de game na de release meteen te krijgen. Bovendien weet ik dat in elk geval sommige Game Mania vestigingen er ook daadwerkelijk wat van maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Lizardz schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 16:47:
[...]

De staking is toch MEDIO November? Daar valt 8 en 9 november toch nog voor? Verwacht daarom weinig problemen.
Er staat bij dat ze eerst een 24 uurstaking doen. Laten we hopen dat die op 10 november of later is. -O-
Ander ga ik wel naar het launch event in Amsterdam.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Niet online
bram1984 schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 15:28:
[...]

[...]

Een smiley is ook geen tekst, maar een afbeelding. Dus waarom zou ik daar leestekens op toepassen? O-)
Het staat niet netjes

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15:56

Mavamaarten

Omdat het kan!

lol. We zitten al aan deel 3, van een game die nog niet eens bestaat :+

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat kun je ook normaal brengen :)

[ Voor 93% gewijzigd door psychoclown op 29-10-2010 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morenoo91

Morenoo91

Flexible Mexican

Lizardz schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 16:47:
[...]

Als TNT niet voor 8 november aan de eisen van de bonden tegemoetkomt, zijn vanaf medio november acties te verwachten.

Dus als ze gelijk 9 november staken word t echt een vervelende situatie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
* Vrijdag voorziet hordes boze gamers voor het hoofdkantoor van TNT :P

Lijkt me geinig als er dan ineens iemand roept "Enemy AC-130 above!" en dat iedereen dan wegstuift :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mavamaarten schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 17:11:
lol. We zitten al aan deel 3, van een game die nog niet eens bestaat :+
Niet eens bestaat? Hij bestaat al hoor, moet alleen nog uitgebracht worden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Vrijdag schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 17:27:
* Vrijdag voorziet hordes boze gamers voor het hoofdkantoor van TNT :P

Lijkt me geinig als er dan ineens iemand roept "Enemy AC-130 above!" en dat iedereen dan wegstuift :P
Als ze inderdaad gaan staken dan kunnen ze het ook krijgen. >:)

Rent snel in een gebouw omdat een AC130 niet door daken heen kan schieten. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DanielWW2 schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 17:56:
[...]

Als ze inderdaad gaan staken dan kunnen ze het ook krijgen. >:)

Rent snel in een gebouw omdat een AC130 niet door daken heen kan schieten. :+
Moet je wel ninja gebruiken he :P anders horen ze je aankomen in het gebouw..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 17:59:
[...]

Nee man gewoon lightweight, dan ren je de hele wereld over in 5 seconden >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit voegt niet zoveel toe aan het topic.

[ Voor 91% gewijzigd door psychoclown op 29-10-2010 19:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Niks te hulde....

Over 2 jaar komt er een hele dikke nieuwe Half Life voor de consoles, een nieuwe Source engine en daarbij een nieuwe Counter Strike. Gewoon een no-nonsense shooter zonder alle CoD bullshit. Dat wil ik pas graag hebben :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
stevens20 schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 16:59:
[...]

Nee:
Ninja
Silent movement
PRO: Enables the player to move through enemy Motion Sensors and Camera Spikes undetected

Zie startpost.
(sorry voor de dubbelpost)
Het is precies andersom.
monnick schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 19:16:
Niks te hulde....

Over 2 jaar komt er een hele dikke nieuwe Half Life voor de consoles, een nieuwe Source engine en daarbij een nieuwe Counter Strike. Gewoon een no-nonsense shooter zonder alle CoD bullshit. Dat wil ik pas graag hebben :D
Niemand let je om tot die tijd lekker CS 1.6 te spelen. Heel veel anderen vinden een meer aangekleede shooter leuk, ik vind CS outdated(en niet alleen grafisch ook qua gameplay).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNA_Saint
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10-09 17:53

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

wtf? Iemand in mijn steamlijst speelt al Black Ops...

hoe kan dat nou weer?

Huub Huub Barbatruc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Verwijderd schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 17:59:
[...]

Ik commando gewoon iemand in het gebouw. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

monnick schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 19:16:
Niks te hulde....

Counter Strike is leuk voor een uurtje per week, maar daarna word het gewoon saai omdat er niks te behalen valt.
CoD is juist zo leuk omdat je telkens voor je zelf doelen kan stellen, zoals bijvoorbeeld 250 headshots met een bepaald wapen.
Counter Strike games hebben hun tijd gehad ;)
DNA_Saint schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 19:55:
wtf? Iemand in mijn steamlijst speelt al Black Ops...

hoe kan dat nou weer?
Waarschijnlijk een non steam spel aan zijn spellen lijst toegevoegd en de naam en misschien ook wel pictrogram naar Call of Duty Black Ops veranderd.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2010 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry voor Dubbele post |:(

[ Voor 94% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2010 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNA_Saint
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10-09 17:53

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

Verwijderd schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 19:58:
[...]

Waarschijnlijk een non steam spel aan zijn spellen lijst toegevoegd en de naam en misschien ook wel pictrogram naar Call of Duty Black Ops veranderd.
LOL ok :p

Huub Huub Barbatruc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19:51

aex351

I am the one

Verwijderd schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 19:58:
Counter Strike is leuk voor een uurtje per week, maar daarna word het gewoon saai omdat er niks te behalen valt.
CoD is juist zo leuk omdat je telkens voor je zelf doelen kan stellen, zoals bijvoorbeeld 250 headshots met een bepaald wapen.
Counter Strike games hebben hun tijd gehad ;)
Het verschil tussen CS en COD etc. is dat je geen onzinnige doelstellingen moet behalen om een wapen te kunnen gebruiken. Wat ook gebruikt wordt als een verslavende component om spelers te behouden. In CS draait het om vaardigheden van de spelers om zo een ronde te winnen. Ook krijg je veel vrijheid op het gebied van dedicated servers, custom scripts en mod's. COD etc. is dan ook gericht op korte termijn en om zo snel en zo veel mogelijk inkomsten te genereren, voordat een nieuwe spel op de markt komt. BFBC2 en MOH is daar ook een voorbeeld van. Alleen tegenwoordig vinden ze het kennelijk oke om half afgemaakte spellen op de markt te brengen die vervolgens ook nog een hele goede beoordeling krijgen. Het woord beta is vandaag de dag het nieuwe woord voor een demo van een half afgemaakte spel enkele weken voor de release. CODBO verschilt daarin ook niet veel. Dedicated servers worden ook beperkt. Slechts 1 bedrijf mag ze aanbieden en spelers mogen ze huren en er verder niets mee doen. Aantal slots beperkt zich tot 18 op ranked server en 24 op unranked servers. Kortom, ook dit spel zal het niet heel lang uithouden zo verwacht ik nu.

< dit stukje webruimte is te huur >

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aex351 schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 21:25:
[...]

Het verschil tussen CS en COD etc. is dat je geen onzinnige doelstellingen moet behalen om een wapen te kunnen gebruiken. Wat ook gebruikt wordt als een verslavende component om spelers te behouden. In CS draait het om vaardigheden van de spelers om zo een ronde te winnen. Ook krijg je veel vrijheid op het gebied van dedicated servers, custom scripts en mod's. COD etc. is dan ook gericht op korte termijn en om zo snel en zo veel mogelijk inkomsten te genereren, voordat een nieuwe spel op de markt komt. BFBC2 en MOH is daar ook een voorbeeld van. Alleen tegenwoordig vinden ze het kennelijk oke om half afgemaakte spellen op de markt te brengen die vervolgens ook nog een hele goede beoordeling krijgen. Het woord beta is vandaag de dag het nieuwe woord voor een demo van een half afgemaakte spel enkele weken voor de release. CODBO verschilt daarin ook niet veel. Dedicated servers worden ook beperkt. Slechts 1 bedrijf mag ze aanbieden en spelers mogen ze huren en er verder niets mee doen. Aantal slots beperkt zich tot 18 op ranked server en 24 op unranked servers. Kortom, ook dit spel zal het niet heel lang uithouden zo verwacht ik nu.
CoD heeft ook mods voorbeeld hiervan is: Star Wars mod voor CoD 4.
En wat betreft de dedicated servers betreft is het wel jammer ja dat er maar 1 bedrijf is die ze mag verstrekken, maar dat houd hackers en cheaters ook weer wat beter weg.
En 18 max player in ranked is wel goed want stel je eens voor in 25v25 en je hebt een chopper gunner dan is het potje zo afgelopen 8)7 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
aex351 schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 21:25:
[...]

Ik zie niet waarom niet. Bij COD4 waren er net zo veel servers die Mods draaiden als CS. Ik heb bovendien zelf veel meer uren in COD4 gestoken dan in Counterstrike. Ook omdat er geen "eer" te behalen valt bij CS behalve aan het eind van de ronde een "(counter)terrorist win" Die opzet is ongelofelijk lineair, hoewel IN DIE TIJD precies waar de community om vroeg. Nu, een decennium later, wil het grootste deel van de community meer uitdaging. Daarom vind ik dit nogal een non-argument.

Wat betreft de deal met Gameservers.com, ik heb zowel bij CS als bij COD4 servers meegemaakt dat de kwaliteit van de server en/of de bandbreedte te wensen overliet. Met een beperkt aantal spelers al jammer, laat staan met 32.

[ Voor 6% gewijzigd door codex op 29-10-2010 22:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je het niets eens met met een moderatie kun je mij DM'en, reageren in het topic helpt niet.

[ Voor 84% gewijzigd door psychoclown op 30-10-2010 01:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze movie staat er volgens mij nog niet op.
O ja en let niet op het hele slechte spel van de player
http://www.computerandvideogames.com/video.php?id=4104

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

..knip..

Ik denk persoonlijk dat dit de op 1 na beste game van 2010 gaat worden.
denk dat Gran Turismo 5 game of the year word.....

[ Voor 72% gewijzigd door psychoclown op 30-10-2010 01:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 30 oktober 2010 @ 00:07:
Deze movie staat er volgens mij nog niet op.
O ja en let niet op het hele slechte spel van de player
http://www.computerandvideogames.com/video.php?id=4104
Die is nog niet voorbij gekomen nee.
En die gast speelt idd wel erg belabberd. Zal vast wel zo'n gamejournalist zijn geweest. Die weten veel over een spel te vertellen, maar zuigen zelf vaak het hardst. :+
Verwijderd schreef op zaterdag 30 oktober 2010 @ 00:34:

denk dat Gran Turismo 5 game of the year word.....
De vraag is alleen van welk jaar...

[ Voor 17% gewijzigd door superbassie op 30-10-2010 00:38 ]

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.