Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser387
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13-05 14:00
MicScott schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 12:12:
[...]

Heb je daar een bron van? Ik wil graag weten hoe het is als ik al in NL hem heb geactiveerd en dan in Duitsland wil spelen.
bijvoorbeeld nieuws: Call of Duty: Black Ops in Duitsland alleen speelbaar met Duitse versie

of
http://www.escapistmagazi...s-EU-CoD-Black-Ops-for-PC

Google maar op 'cod black ops germany'.
Overigens geen idee of het dan wel werkt als je in NL activeert.... Ik lees overigens wel iets over de oostenrijkse versie. Maar deze zal dan waarschijnlijk niet engels zijn, vermoed ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjpurk
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-10-2024
MicScott schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 12:12:
[...]

Heb je daar een bron van? Ik wil graag weten hoe het is als ik al in NL hem heb geactiveerd en dan in Duitsland wil spelen.
http://www.steampowered.com/
ff zoeken het staat er wel op

Edit: check de reactie hierboven daar staat een link in

[ Voor 8% gewijzigd door rjpurk op 02-11-2010 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

prutser387 schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 12:37:
[...]

bijvoorbeeld nieuws: Call of Duty: Black Ops in Duitsland alleen speelbaar met Duitse versie

of
http://www.escapistmagazi...s-EU-CoD-Black-Ops-for-PC

Google maar op 'cod black ops germany'.
Overigens geen idee of het dan wel werkt als je in NL activeert.... Ik lees overigens wel iets over de oostenrijkse versie. Maar deze zal dan waarschijnlijk niet engels zijn, vermoed ik.
Ja en dat is de enige vraag die ik heb... De rest is al duidelijk :) Toch bedankt.
rjpurk schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 12:38:
[...]

http://www.steampowered.com/
ff zoeken het staat er wel op

Edit: check de reactie hierboven daar staat een link in
Ik heb daar al gezocht en de vraag of je er ná activatie nog kan spelen wordt niet beantwoord. Het steam forum staat vol met spelers die allemaal posts plaatsen die beginnen met "I assume..." of "Usually..." of "In MW2..." maar ik kan geen duidelijk eenduidig antwoord vinden van een persoon die bij Steam of Actiision of Treyarch werkt en de vraag kan beantwoorden of je na activatie in het buitenland wel gewoon in Duitsland kan spelen.

Als jij zo'n post wel hebt gezien zou ik het enorm waarderen als je die kan delen.

Bedankt :)

[ Voor 34% gewijzigd door MicScott op 02-11-2010 12:43 ]

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser387
Was dit al bekend?
For example, did you know Black Ops will have a very customizable multiplayer game editor? Using it, players will apparently be able to create all sorts of different game types with more freedom than ever before. Olin says the custom games editor will allow you to edit simple variables such as time limit or score limit, but also deeper aspects of a game including the weapons, perks, and gear available. He reveals that if you want a "pistols only" match, you can go ahead and make one. Custom games apparently no longer rely on the "honor system." It sounds a lot like the multiplayer editor in GoldenEye 007 to me.
Klinkt wel goed dat je je (unranked?) server zo kan inrichten dat je ook lekker kan kloten met een groep vrienden :)

http://www.escapistmagazi...-Customizable-Multiplayer

[ Voor 7% gewijzigd door prutser387 op 02-11-2010 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjpurk
prutser387 schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 12:40:
Was dit al bekend?

[...]

Klinkt wel goed dat je je (unranked?) server zo kan inrichten dat je ook lekker kan kloten met een groep vrienden :)

is bevestigd maar word waarschijnlijk een tijd na de release met een patch toegevoegd.
kan zijn dat ik het mis heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjpurk
en de pagina daarvoor :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 381149

rjpurk schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 12:42:
[...]

is bevestigd maar word waarschijnlijk een tijd na de release met een patch toegevoegd.
kan zijn dat ik het mis heb
Klinkt als een console feature, private-match achtig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 321222

Wat een prutser in dat filmpje :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 225842

Argg wil de videos kijken, maar zit op het werk. Internet via me linux server met X forwarding :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maffiappie
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-09-2023
Tjongejongejonge, WEER zo'n tenenkrommend slechte speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik denk dat wij ook zo spelen als we voor de eerste keer Gun Game doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-07 12:13

Mystikal

It never hurts to help!

vinom schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 13:08:
Ik denk dat wij ook zo spelen als we voor de eerste keer Gun Game doen :P
Spreek voor jezelf :P :X

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 338166

Denk het ook helaas.
zie het helaas wel al voor me. midden in de sessie word je erin gezet als je wilt spelen.
en dan zit jij met je pistooltje. en die andere met een assault ,launchers. Hoop dat dat wel goed geregeld is dan kwa joinen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat zal op de consoles niet gebeuren. Op de PC gaat het via dedicated servers, ik neem aan/hoop dat je gewoon moet wachten/spectaten dan. Maar het zijn wel vragen die men gewoon weigert te beantwoorden bij Treyarch, ookal zijn dit juist de dingen die ik wil weten. Dat de gameplay goed/leuk is geloof ik wel, maar hoe zit het met de specifieke PC-versie van dit spel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Relax, ik denk het alleen maar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01:23

Royz

Kleurenblind!!

Zou er een free for all hardcore mode inzitten of iemand weet? Laatste keer was met World at War :(

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op de consoles zit dat er volgens mij in ja. op de pc zou dat unranked ook mogelijk moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorest0rm
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 10-07 16:55
Anoniem: 381149 schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 13:14:
Dat zal op de consoles niet gebeuren. Op de PC gaat het via dedicated servers, ik neem aan/hoop dat je gewoon moet wachten/spectaten dan. Maar het zijn wel vragen die men gewoon weigert te beantwoorden bij Treyarch, ookal zijn dit juist de dingen die ik wil weten. Dat de gameplay goed/leuk is geloof ik wel, maar hoe zit het met de specifieke PC-versie van dit spel?
Inderdaad, zo weten de mensen die dedicated servers hebben gehost nog weinig details qua mods en adminbots etc voor hun server :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!
maffiappie schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 13:06:
[...]

Tjongejongejonge, WEER zo'n tenenkrommend slechte speler.
Hehehe hij is bij mij net begonnen, en hij zit al op een streak van 3, dus ben benieuwd wat er nog komen gaat.

edit: Okay, hij speelt soms niet heel slim, maar ik heb ze veel slechter gezien.

[ Voor 12% gewijzigd door bram1984 op 02-11-2010 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

bram1984 schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 13:23:
[...]

Hehehe hij is bij mij net begonnen, en hij zit al op een streak van 3, dus ben benieuwd wat er nog komen gaat.
En gametype rotations, en maximum players voor bepaalde gametypes, etc etc etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 381149 schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 13:23:
[...]

En gametype rotations, en maximum players voor bepaalde gametypes, etc etc etc.
Waar heb jij het over??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Over PC-specifieke onduidelijkheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorest0rm
Ik neem aan dat DrommelseBaron mij wou quoten en niet Bram :p

In de klas gaat het op dit moment weinig over de les en veel over Black Ops, helaas koopt iedereen hem hier wel voor de 360 :F

Ps: Laten we geen PC vs Console discussie uitlokken met die post :p

[ Voor 69% gewijzigd door Dorest0rm op 02-11-2010 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sorry, ik heb inderdaad verkeerd gequote, ben nog nieuw hier :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjpurk
konden ze niet iemand met wat meer skill dat spel laten spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ignace93
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-09-2021
Het moment dat ie naar beneden viel lag ik toch wel ff tegen de grond. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ignace93 schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 13:35:
Hij ook 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjpurk
ignace93 schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 13:35:
ik lag in een deuk toen hij die sniper kreeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maffiappie
rjpurk schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 13:37:
[...]

ik lag in een deuk toen hij die sniper kreeg.
Ik zat eerder te huilen, vraag me altijd af of er iets mis is met die pers mensen die mogen spelen in die filmpjes, zo moeilijk is richten en de trekker over halen toch niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjpurk
maffiappie schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 13:38:
[...]

Ik zat eerder te huilen, vraag me altijd af of er iets mis is met die pers mensen die mogen spelen in die filmpjes, zo moeilijk is richten en de trekker over halen toch niet.
van een meter afstand scopen? probeer dan gewoon te no scopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CoD: Black Ops - exclusive 'One in the Chamber' video
http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=273119

CoD: Black Ops - exclusive 'Theater mode' video
http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=272379

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser387
Anoniem: 381149 schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 13:14:
Dit komt door een deal tussen de uitgever(of Treyarch whatever) en Microsoft. Al het pre-release materiaal is van de Xbox360. Je zal dus ook niks zien en weinig horen over mogelijkheden van de PS3/Wii/PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die eerste gast weet geloof ik niet dat je ook kunt sprinten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

prutser387 schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 14:02:
[...]

Dit komt door een deal tussen de uitgever(of Treyarch whatever) en Microsoft. Al het pre-release materiaal is van de Xbox360. Je zal dus ook niks zien en weinig horen over mogelijkheden van de PS3/Wii/PC.
Ik neem wel aan.dat tussen de ps3 versie en de xdoos versie bijna tot geen verschil zal zijn.
Alleen voor die pc spelers is het irritant dat ze niet weten wat ze kunnen verwachten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 378733

prutser387 schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 14:02:
[...]

Je vergeet de DS versie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 238040

rjpurk schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 13:34:
[...]
konden ze niet iemand met wat meer skill dat spel laten spelen
maffiappie schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 13:38:
[...]
Altijd die standaard reacties dat men slecht speelt in die videos. Dat dit spel en de maps nieuw zijn doet er natuurlijk even niet toe. Veel van deze "pers mensen" hebben misschien niet of nauwelijks een shooter op de console gespeeld. Als je dat niet gewend bent kan het knap lastig zijn. Ik ben een PC speler en speelde onlangs MW2 even op de PS3 en dat ging toen ook niet al te best. Het hele gevoel met besturing van een controller is totaal anders dan op de PC. Ik zou zeggen, neem zelf even wat op van je allereerste speelsessie straks en post dat ff op YT. En niet stiekem alleen je beste momenten eruit knippen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rokz
  • Laatst online: 22:26
heb 'm bij intertoys besteld slim of niet? heb vandaag mail van binnen gekregen dat ik 1tje had gereseveerd en dat ik 'm kon bestellen dus besteld met accept giro. krijg ik 'm nu ook op de dag van release binnen of?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjpurk
Anoniem: 238040 schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 14:58:
[...]

[...]

Altijd die standaard reacties dat men slecht speelt in die videos. Dat dit spel en de maps nieuw zijn doet er natuurlijk even niet toe. Veel van deze "pers mensen" hebben misschien niet of nauwelijks een shooter op de console gespeeld. Als je dat niet gewend bent kan het knap lastig zijn. Ik ben een PC speler en speelde onlangs MW2 even op de PS3 en dat ging toen ook niet al te best. Het hele gevoel met besturing van een controller is totaal anders dan op de PC. Ik zou zeggen, neem zelf even wat op van je allereerste speelsessie straks en post dat ff op YT. En niet stiekem alleen je beste momenten eruit knippen. ;)
al een keer Filmpje op youtube gezet. ik meen dat ik 35-12 stond ofzo. aleen maar killstreaks en nog kreeg ik comments dat ik zuigde :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjpurk
Rokz schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 15:06:
heb 'm bij intertoys besteld slim of niet? heb vandaag mail van binnen gekregen dat ik 1tje had gereseveerd en dat ik 'm kon bestellen dus besteld met accept giro. krijg ik 'm nu ook op de dag van release binnen of?
niet bij intertoys bestellen |:(, intertoys is nogal amateuristisch als het gaat om pre releases
http://www.gcshop.nl/PC_Games/Call_of_Duty_Black_Ops.aspx
bestel daar. is goedkoper en je weet zeker dat je hem op de dag van release hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

rjpurk schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 15:06:
[...]

al een keer Filmpje op youtube gezet. ik meen dat ik 35-12 stond ofzo. aleen maar killstreaks en nog kreeg ik comments dat ik zuigde :?
12 keer doodgaan is ook niet al te goed^^ maar 35 kills wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rokz
rjpurk schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 15:12:
[...]

niet bij intertoys bestellen |:(, intertoys is nogal amateuristisch als het gaat om pre releases
bestel daar. is goedkoper en je weet zeker dat je hem op de dag van release hebt.
kut... heb 'm al besteld......
beetje dom maarja. er staat dat ik gegarandeerd 'm op de release binnen heb pff.
btw geld maakt me niet heel veel uit :P. of 't nou 10 euro verschil in zit. want kost namelijk 52 euro daar dus scheelt 12 euro.

zou ik 'm dan annuleren of gewoon afwachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjpurk
Anoniem: 338166 schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 15:13:
[...]

12 keer doodgaan is ook niet al te goed^^ maar 35 kills wel.
nouja het gaat toch om een k/d van 2,85 ofz
Rokz schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 15:14:
[...]

beetje dom maarja. er staat dat ik gegarandeerd 'm op de release binnen heb pff.
btw geld maakt me niet heel veel uit :P. of 't nou 10 euro verschil in zit. want kost namelijk 52 euro daar dus scheelt 12 euro.

als geld jouw niks uitmaakt en ze garanderen dat je hem op de dag van release in huis hebt. dan zou ik het zo laten

[ Voor 53% gewijzigd door rjpurk op 02-11-2010 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rokz schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 15:14:

Als geld je niet uitmaakt, had je hem niet hoeven pre-orderen. Gewoon op 9 november om 08:00 de winkel binnenstappen en de game ligt voor je in de schappen :P

[ Voor 56% gewijzigd door vinom op 02-11-2010 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rokz
vinom schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 15:18:
[...]

Als geld je niet uitmaakt, had je hem niet hoeven pre-orderen. Gewoon op 9 november om 08:00 de winkel binnenstappen en de game ligt voor je in de schappen :P
1 probleempje heb toetsweek volgende week. en als je niet optijd komt voor de toets ja mag je de toets niet meer maken ;P en aangezien me 1e toets om half 9 begint..
gaat dat een beetje moeilijk, en dan die middag nog op excursie. dus laat thuis :(. dus daarom wou ik 'm pre orderen omdat ik 'm dan toch nog even op Di avond kan spelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hmm, okey. Kan één van je ouders of je maat niet even een exemplaar meenemen :P
Of in je schoolpauze even snel langsgaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rokz
vinom schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 15:26:
Hmm, okey. Kan één van je ouders of je maat niet even een exemplaar meenemen :P
Of in je schoolpauze even snel langsgaan.
hmm me vader zou 't zowiezo niet doen. die gaat alleen mar zeuren over geld.
en me moeder is net geopereerd aan der benen. dus word 'm niet :( school pauze zou nog kunnen. moet namelijk nog nar 't station daar hebben ze FRS dus miss dat ze 'm daar hebben? of zou die snel zijn uitverkocht op station zwolle?

naja laat wel gewoon me pre order staan mij intertoys :P

[ Voor 5% gewijzigd door Rokz op 02-11-2010 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fjs
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-07 15:21

fjs

PSN: ftltc

Intertoys 52 euro met bleutooth headset voor de PS3. Dat is niet duur volgens mij.
Kreeg nog 9 euro presale korting.

To boldly go where no man has gone before...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rokz
fjs schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 15:36:
Intertoys 52 euro met bleutooth headset voor de PS3. Dat is niet duur volgens mij.
jup dat had ik ook alleen dan voor de computer :). maarja hopen dat ie dus wel op de realese komt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tijd voor een nieuw deeltje, Bassie :D

[ Voor 35% gewijzigd door vinom op 02-11-2010 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
  • Laatst online: 30-06 22:05
Ja maar wat voor een 'headset'..

http://folder.intertoys.n...agazine.html#/zoompage/5/

(rechts boven.) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
vinom schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 15:41:
Tijd voor een nieuw deeltje, Bassie :D
Wat is daar het nu eigenlijk van? Ik lees wel eens dingen over snelheid e.d. maar bij mij gaat ie nog net zo snel als toen er één pagina was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Overzichtelijker denk ik ook.
En voor de mensen met de iets langzamere computers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HesRuud
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 07-07 12:30
bram1984 schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 15:50:
[...]

Wat is daar het nu eigenlijk van? Ik lees wel eens dingen over snelheid e.d. maar bij mij gaat ie nog net zo snel als toen er één pagina was.
Mee eens, merk eigenlijk niets qua snelheid ect. Waarom zou je verschillende delen maken? Er is zelfs topics met 300+ pagina's (weet zo niet meer welke srry) en zelfs daar laad hij snel. (kan niet zeggen dat ik hier de snelste pc heb (ben stagiaire op een ingenieursbureau en je weet wel hoe dat gaat :P)

[ Voor 11% gewijzigd door HesRuud op 02-11-2010 15:53 ]

Kiek em goan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat moet je nou met een tritton headset... Ga gewoon naar intertoys voor een coole camo headset :+ :D :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 23-06 08:49

Laidback Luc

Ondertitel.srt

Anoniem: 338166 schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 15:58:
[...]

Wat moet je nou met een tritton headset... Ga gewoon naar intertoys voor een coole camo headset :+ :D :9
gruwelijk onding :>

Turtlebeachesss _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bram1984 schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 15:50:
[...]

Inderdaad snelheid. Hier op mijn stage heeft het baat als er minder pagina's zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rokz
ja heb nog steeds geen headset voor ps3 en aangezien die op ps3 kan dacht ik hmmm kan wel leuk zijn aangezien ik toch weinig op de ps3 zit en afentoe wel handig is om te praten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
soulfightah schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 15:52:
[...]

Mee eens, merk eigenlijk niets qua snelheid ect. Waarom zou je verschillende delen maken? Er is zelfs topics met 300+ pagina's (weet zo niet meer welke srry) en zelfs daar laad hij snel. (kan niet zeggen dat ik hier de snelste pc heb (ben stagiaire op een ingenieursbureau en je weet wel hoe dat gaat :P)
Ah, een vrouwelijke Tweaker in het BO topic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-07 19:43
bram1984 schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 16:18:
[...]

soulfightah (profiel) :N

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

Gamergirl is +1 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-06 13:06

BaRF

bijna kerst

argh dat gungame filmpje, met z'n my-first-sniperrifle :')

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-06 17:11
fjs schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 15:36:
Een paar tientjes extra investeren en dan heb je een Turtlebeach PX21. Beter dan dat wordt het niet voor de PS3 wat betreft headsets. Met de PX21 (of oudere P21) kan je de voetstappen van enemies horen en dat is toch wel erg handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjpurk
[...]

stagiaire is inderdaad vrouwelijk stagiair is mannelijk.
Hermaphrodite?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maffiappie
Anoniem: 238040 schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 14:58:
[...]

[...]

K, als ik t onthoud zal ik t zeker doen. Maar goed, toch zou ik het waarderen als de pers wat mensen in zou huren die ook meer fps's speelden, zodat ze ook echt diepgaande berichten over het spel kunnen schrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

rjpurk schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 16:38:
[...]

stagiaire is inderdaad vrouwelijk stagiair is mannelijk.

[...]

Hermaphrodite?
Hèhè lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 328041

rjpurk schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 15:12:
[...]

Ik heb Modern Warfare 2 vorig jaar bij gcshop.nl besteld, kreeg hem een dag later na de release binnen. Ik zou er dus niet zo zeker van zijn. Waarschijnlijk bestel ik hem zelf gewoon op bol.com waarbij ik altijd alles op de release binnen heb gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 03:30

aex351

I am the one

prutser387 schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 12:40:
Was dit al bekend?
[...]
Ja, ze hebben aangegeven dat je het één en ander kan veranderen. Maar wat je precies kan veranderen is niet bekend. De artikel in die is gebaseerd op pure speculatie. De titel "extremely customizable" is overdreven, aangezien er dus nog niets van bekend is. En de dingen genoemd in het artikel zijn dus veelal standaard server variabelen, zoals je deze in veel andere spellen ook kan aanpassen. Niets extreems aan.
Anoniem: 328041 schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 16:48:
Ik heb Modern Warfare 2 vorig jaar bij gcshop.nl besteld, kreeg hem een dag later na de release binnen. Ik zou er dus niet zo zeker van zijn. Waarschijnlijk bestel ik hem zelf gewoon op bol.com waarbij ik altijd alles op de release binnen heb gekregen.
Misschien dan toch bij de Freerecordshop kopen. Het is niet zo heel erg wanneer het spel een dag later binnenkomt, het is wel vervelend wanneer ze dat dan niet goed aangeven. Gamersland deed dat ook bij BFBC2.

[ Voor 27% gewijzigd door aex351 op 02-11-2010 16:55 ]

< dit stukje webruimte is te huur >

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
  • Laatst online: 30-06 22:05
Anoniem: 328041 schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 16:48:
[...]

Ik heb ook MW2 bij GCShop besteld, en kreeg hem op de release binnen dus, kwam het echt door hun of TNT?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vaak ligt het gewoon aan TNT en waar je ongeveer woont.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-06 13:06

BaRF

bijna kerst

Gáán we nu trouwens een [GoT] clan beginnen? Dan meld ik me bij deze alvast aan :P

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jweetogh
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 08-07 16:44
ik zag vandaag op youtube:
YouTube: GameSpot Presents: Now Playing - Call of Duty: Black Ops Multiplayer

een uur lang beelden van Black Opst multiplayer met David Vonderhaar die toelichting er bij geeft.
het kijken waard;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BaRF schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 17:40:
Gáán we nu trouwens een [GoT] clan beginnen? Dan meld ik me bij deze alvast aan :P
I stick to the Tigers :P
Veels te gezellig met hun :D

[ Voor 6% gewijzigd door vinom op 02-11-2010 17:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorest0rm
jweetogh schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 17:49:

een uur lang beelden van Black Opst multiplayer met David Vonderhaar die toelichting er bij geeft.
het kijken waard;)
Staat ook al een paar paginas terug :p

Ik ben op dit moment op 31 minuten, en heb nog meer zin in dit spel dan een half uur geleden _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjpurk
jweetogh schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 17:49:

het kijken waard;)
check deze pagina de pagina daarvoor en daarvoor en daarvoor :)
BaRF schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 17:40:
ik ook ;) en bedoel je dan PC, Xdoos of ps3?

[ Voor 20% gewijzigd door rjpurk op 02-11-2010 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Royz schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 13:18:
Zou er een free for all hardcore mode inzitten of iemand weet? Laatste keer was met World at War :(
In het filmpje van een uur zeggen ze dat elke game mode in: Core, Hardcore en barebones te spelen is.
Ik gok dus ja. :+

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.