Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zodra ik het IP adres heb plemp ik het hier neer, zal druk worden ze te zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjpurk
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-10-2024
reemprive schreef op maandag 01 november 2010 @ 16:43:
NL/BE Only neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 338166

Dit jaar gaat het hem helaas nog niet worden op de pc.
Eerst even een goede pc ervoor kopen.(iemand een aanrader?
Zit nu met een klaptop,en denk niet dat die hem aankan. Zown acer extensa die je bij een abbo krijg..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21:33
Ja dat is ook niet zo heel moeilijk, als er maar 18 man op kunnen. Blijf 18 ranked en 24 unranked te weinig vinden. En dat alleen door die consoles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-07 15:03
Lizardz schreef op maandag 01 november 2010 @ 16:52:
[...]

Ja dat is ook niet zo heel moeilijk, als er maar 18 man op kunnen. Blijf 18 ranked en 24 unranked te weinig vinden. En dat alleen door die consoles.
Is niet een kwestie van consoles. Het is ook de map design.

Bij MW2, in een potje Domination, waar 12 spelers aan kunnen mee doen heb ik nooit last van gebrek aan 'aandacht'. Zolang de maps goed ontworpen zijn zit je dus altijd midden in de actie.

Bij CoD4 was 32 spelers soms ook wat overdone. Al was het soms wel leuk om met 32 man flink te knallen, maar op sommige maps was het echt te. Bog b.v.

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 360729 schreef op maandag 01 november 2010 @ 16:27:
[...]

vergeet niet dat je leunen weer terug komt voor de pc, ik vind dat een hele belangrijke, vandaar dat ik em koop voor de pc.
Alsof je in de MP (kan dit überhaupt in MP) uitgebreid gaat staan leanen. Helemaal met de snelheid waarop potjes op de PC zich afspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 25-05 11:39
bram1984 schreef op maandag 01 november 2010 @ 17:04:
[...]

Alsof je in de MP (kan dit überhaupt in MP) uitgebreid gaat staan leanen. Helemaal met de snelheid waarop potjes op de PC zich afspelen.
Leanen is anders echt wel handig hoor. In CoD4 kon je nog eens voorzichtig om een hoekje kijken zonder meteen van 6 kanten afgeknald te worden. Dat zat er in MW2 niet meer in, wil je om een hoekje kijken dan ga er maar vanuit dat mensen meteen beginnen te schieten.
Juist omdat je sneller kan mikken op de PC is leanen handig. Op de console heb je gewoon meer tijd om te kijken (voordat je je weer terug moet haasten) als je langs een muurtje wil kijken, omdat mensen meer tijd nodig hebben om op jou te mikken. Op de PC is die tijd vrijwel 0 voor de betere spelers, dus als je daar om het hoekje komt lig je meteen onder schot. Daarom wil ik graag even om het hoekje kunnen kijken zonder meteen m'n hele lichaam vol in het zicht te zetten.

Dat het op de console niet kan is puur en alleen omdat er geen knoppen voor zijn. Ik zou ook niet weten hoe je dat zou moeten doen met een controller. Maar dat ze het er in MW2 niet in hebben laten zitten sloeg nergens op... Het zit gewoon in de engine, dus zou het echt geen moeite moeten kosten om dat na het porten weer terug te halen voor de PC.

Ik ben dan ook blij dat het terug is. Het doet helemaal niemand kwaad, het geeft alleen maar meer vrijheid, dus why not?

[ Voor 19% gewijzigd door NickThissen op 01-11-2010 17:29 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
beany schreef op maandag 01 november 2010 @ 16:57:
[...]

Is niet een kwestie van consoles. Het is ook de map design.

Bij MW2, in een potje Domination, waar 12 spelers aan kunnen mee doen heb ik nooit last van gebrek aan 'aandacht'. Zolang de maps goed ontworpen zijn zit je dus altijd midden in de actie.

Bij CoD4 was 32 spelers soms ook wat overdone. Al was het soms wel leuk om met 32 man flink te knallen, maar op sommige maps was het echt te. Bog b.v.
Ik kan me nog server herrineren van Cod4 waar er iets van 64 man online was. Dat was pas chaos, en is ook te, maar 32 spelers per servers vind ik toch echt een beter aantal dan 18.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
Lizardz schreef op maandag 01 november 2010 @ 17:28:
[...]

Ik kan me nog server herrineren van Cod4 waar er iets van 64 man online was. Dat was pas chaos, en is ook te, maar 32 spelers per servers vind ik toch echt een beter aantal dan 18.
Volgens mij was dat die server die ook een tijdje de map Shipment( http://www.cod4central.com/cod4-map-shipment.php ) in de mappenlijst had zitten. DAT WAS PAS CHAOS! :D

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Iedereen dacht dat 18 man in MW2 veel te weinig zou zijn, maar uiteindelijk hoor ik er bijna nooit iemand over klagen. Ik zelf speelde op CoD4 ook meestal in servers tussen de 15-25 man, maar in MW2 vind ik een potje groundwar al VEEL te druk. Een potje met 6v6 vind ik perfect. De maps zijn daar op gemaakt en zo werkt het. Met 18 man is het al een chaos, tubes die overal vliegen en 26 helikopters in de lucht non-stop. Stel je voor dat je daar met 32 man zit rond te rennen... Nee bedankt :/

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SupremeRick
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 08-06 13:02

SupremeRick

Muse Fan

NickThissen schreef op maandag 01 november 2010 @ 17:27:
[...]

Leanen is anders echt wel handig hoor. In CoD4 kon je nog eens voorzichtig om een hoekje kijken zonder meteen van 6 kanten afgeknald te worden. Dat zat er in MW2 niet meer in, wil je om een hoekje kijken dan ga er maar vanuit dat mensen meteen beginnen te schieten.
Juist omdat je sneller kan mikken op de PC is leanen handig. Op de console heb je gewoon meer tijd om te kijken (voordat je je weer terug moet haasten) als je langs een muurtje wil kijken, omdat mensen meer tijd nodig hebben om op jou te mikken. Op de PC is die tijd vrijwel 0 voor de betere spelers, dus als je daar om het hoekje komt lig je meteen onder schot. Daarom wil ik graag even om het hoekje kunnen kijken zonder meteen m'n hele lichaam vol in het zicht te zetten.

Dat het op de console niet kan is puur en alleen omdat er geen knoppen voor zijn. Ik zou ook niet weten hoe je dat zou moeten doen met een controller. Maar dat ze het er in MW2 niet in hebben laten zitten sloeg nergens op... Het zit gewoon in de engine, dus zou het echt geen moeite moeten kosten om dat na het porten weer terug te halen voor de PC.

Ik ben dan ook blij dat het terug is. Het doet helemaal niemand kwaad, het geeft alleen maar meer vrijheid, dus why not?
het zou in princiepe met de tilt kunnen van de ps3 controller (sixaxis) kweet niet of de xbox controller hier gebruik van maakt, is eigenlijk ook maar lastig.. bv met een sniper xD

PC: CPU: i9-10900KF @ 4.8GHZ | GFX: MSI Gaming X GTX1080Ti | RAM: GSKILL TridentZ 4x16GB @ 3600MHz | SSD: 2TB | HDD: 1TB | Mobo: Asus Strix Z470-e | Case: Corsair 500D SE | Cooler: Corsair H150i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 73846

Een irritatie die bij mij speelde in MW2 was het geluid van de choppers, zodra die opgeroepen werden hoorde je door de hele game niets meer. Een relekst avondje knallen (voor zover gunfire dan wel relaxed is :p) was er niet bij doordat je constant die chopper en plane sounds hoorde. Stiekem hoop ik dat dit uit te zetten is in BO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Joost1991 schreef op maandag 01 november 2010 @ 14:01:
Iemand enig idee waar een nachtelijke opening in R'dam te vinden is?
Weet alleen dat GameMania een nachtopening heeft. KLIK
Als ik hem dan ook in de OP mag zetten zal het zeker druk worden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaFFia
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 04-05 10:04
Ook ik heb een server en de kosten vallen best wel mee moet ik Zeggen .
Wel Klote dat je niets van te voren kan doen =(
Rotterdam heeft 2/3 shops zoals gamemania en Mediamarkt als voorbeeld , maar ook vlaardingen waar ik heen gaat om (hoop ik) meer de drukte te ontwijken =)

http://www.youtube.com/user/elfirx AKA MaFFia|NL|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 378733

NickThissen schreef op maandag 01 november 2010 @ 17:27:
[...]

Ik ben het helemaal met je eens, ik heb hier niks aan toe te voegen :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

Ik heb er ook een gepre-ordered maar misschien cancel ik die wel want ik ben niet zo blij met de moeite die ik moet doen om het voor elkaar te boksen dat ik het spel straks gewoon in het Engels kan spelen.. (In Duitsland)

Misschien koop ik het hele spel er wel gewoon niet om.

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
MicScott schreef op maandag 01 november 2010 @ 18:39:
[...]

Ik heb er ook een gepre-ordered maar misschien cancel ik die wel want ik ben niet zo blij met de moeite die ik moet doen om het voor elkaar te boksen dat ik het spel straks gewoon in het Engels kan spelen.. (In Duitsland)

Misschien koop ik het hele spel er wel gewoon niet om.
Kun je het spel niet gewoon in Nederland kopen?

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser387
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13-05 14:00
NickThissen schreef op maandag 01 november 2010 @ 18:47:
[...]

Kun je het spel niet gewoon in Nederland kopen?
Dat kan wel, maar dan kan je het niet spelen in Duitsland :P
both downloaded and retail versions of the game have to be run through Steam for authorization before playing, and in Germany, Steam will only verify local versions of the title.

[ Voor 29% gewijzigd door prutser387 op 01-11-2010 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fist
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22:42
Ik vind dit wel een hele leuke aanbieding:
http://www.hubstore.nl/informatie.asp?LN=PUCODBOPC
Maakt niet zo heel veel uit dat ze niet kunnen garanderen dat ik hem op de release heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 230001

Anoniem: 338166 schreef op maandag 01 november 2010 @ 16:51:
Dit jaar gaat het hem helaas nog niet worden op de pc.
Eerst even een goede pc ervoor kopen.(iemand een aanrader?
Zit nu met een klaptop,en denk niet dat die hem aankan. Zown acer extensa die je bij een abbo krijg..
Weet niet wat je budget is maar kijk eens in de Best Buy guides hier op tweaker, mijn nieuwe PC is mede naar die guide samengesteld en ik heb voor 1000 euro nu een PC die alles op max doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjpurk
Fist schreef op maandag 01 november 2010 @ 19:14:
Maakt niet zo heel veel uit dat ze niet kunnen garanderen dat ik hem op de release heb
dat is inderdaad een mooie actie. maar vergeet dan niet 2 maanden van tevoren je abonnement op PU op te zeggen anders loopt ie gewoon door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjpurk
Anoniem: 230001 schreef op maandag 01 november 2010 @ 19:19:
[...]

Weet niet wat je budget is maar kijk eens in de Best Buy guides hier op tweaker, mijn nieuwe PC is mede naar die guide samengesteld en ik heb voor 1000 euro nu een PC die alles op max doet.
ik heb een PC voor 700 euro en ik speel ook alles op max. ik vind de best buy guides best wel handig maar soms zitten er dingen tussen die ook goedkoper kunnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fist
rjpurk schreef op maandag 01 november 2010 @ 19:21:
[...]

dat is inderdaad een mooie actie. maar vergeet dan niet 2 maanden van tevoren je abonnement op PU op te zeggen anders loopt ie gewoon door.
Ik zag het ja, maar als je hem nou gewoon opzegt wanneer je hem aanvraagt? Zou het kunnen? Ergens vind ik het wel een te mooie aanbieding, normaal krijg je voor dat geld alleen black ops

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjpurk
Fist schreef op maandag 01 november 2010 @ 19:49:
[...]

Ik zag het ja, maar als je hem nou gewoon opzegt wanneer je hem aanvraagt? Zou het kunnen? Ergens vind ik het wel een te mooie aanbieding, normaal krijg je voor dat geld alleen black ops
ik heb even op de site van PU zelf gekeken. en daar staat het ook op. lijkt mij dus echt.
als je via de site van PU (www.pu.nl) op word abonnee drukt word je doorgelinkt naar HUBSTORE

[ Voor 10% gewijzigd door rjpurk op 01-11-2010 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je kan inderdaad voor 700 euro een PC bouwen die alle spelen die op dit moment op de markt zijn aan kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

rjpurk schreef op maandag 01 november 2010 @ 19:22:
[...]

ik heb een PC voor 700 euro en ik speel ook alles op max. ik vind de best buy guides best wel handig maar soms zitten er dingen tussen die ook goedkoper kunnen
600 euro PC hier ik draai ook alles op max.
-------------------------------------------------------------------------
Nog maar 7¼ dagen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DefLite
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06-07 17:48

DefLite

Why so serious?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Was al geplaatst maar toch bedankt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada.
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 07-07 23:44
Wie trekt net als ik de stoute schoenen aan en gaat hem al proberen zaterdag / (koop)zondag te halen? :+ Ik heb al een mutsig type achter de kassa bij de FRS op station gezien, daar ga ik het proberen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 311177

The biggest game of 2010.. :') Wat een joke.

Okee, waarschijnlijk wel als je kijkt naar de sales. Zal het waarschijnlijk weer erg goed gaan doen, CoD is een van de grootste namen tegenwoordig in de game industrie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Anoniem: 311177 schreef op maandag 01 november 2010 @ 20:53:
The biggest game of 2010.. :') Wat een joke.

Okee, waarschijnlijk wel als je kijkt naar de sales. Zal het waarschijnlijk weer erg goed gaan doen, CoD is een van de grootste namen tegenwoordig in de game industrie.
Dus eigenlijk klopt dat statement gewoon? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:00
Fist schreef op maandag 01 november 2010 @ 19:14:
Als je voor 25 oktober 2010 13:00 uur besteld hebt, en uiterlijk 5 november 2010 betaald, garanderen ze levering op de releasedag.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja dat klopt toch gewoon? De grootste entertainment launch in de geschiedenis. Geloof dat BO nu al meer is verkocht dan MW2.

Dan lijkt me "The biggest game of 2010" niet meer dan een gepaste titel. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sagaris schreef op maandag 01 november 2010 @ 20:54:
[...]

Dus eigenlijk klopt dat statement gewoon? :P
Als Treyarch het op die manier bedoeld wel ja.. :P Maar dat betwijfel ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Armada. schreef op maandag 01 november 2010 @ 20:50:
Wie trekt net als ik de stoute schoenen aan en gaat hem al proberen zaterdag / (koop)zondag te halen? :+ Ik heb al een mutsig type achter de kassa bij de FRS op station gezien, daar ga ik het proberen. :+
Lijkt me wel erg vroeg!
Vóór maandag geef ik je niet veel kans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Lukte me destijds met Killzone 2 wel, gewoon zeuren dat ie er een alvast uit het magazijn moet halen.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HIMMY
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21-02-2024
superbassie schreef op maandag 01 november 2010 @ 21:02:
[...]

Lijkt me wel erg vroeg!
Denk ook wel dat het te vroeg is maar maandag word hij denk ik pas bij de winkels afgegeven. Maar dan
nog zou er wel weer een FRS zijn die zich weer eens niet aan de release datum houd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorest0rm
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 07-07 11:30
Gisteren had iemand het er nog over dat de Intertoys hem op de 4e/5e zou krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HIMMY
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21-02-2024
Dorest0rm schreef op maandag 01 november 2010 @ 21:43:
Gisteren had iemand het er nog over dat de Intertoys hem op de 4e/5e zou krijgen.
Kan je vertellen dat ze hem pas maandag krijgen (ben werkzaam bij de intertoys)
Intertoys zelf heeft strenge regels van verkoop voor de release datum dus je krijgt hem niet eerder mee (zelfs als je werkzaam bent bij de intertoys niet ;))

Owhja en hoe kan die gene dat weten aangezien je geen eens een datum van te voren krijgt waneer het precies wordt geleverd ? :S

[ Voor 12% gewijzigd door HIMMY op 01-11-2010 22:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nu alleen nog maar afwachten hé.... Iemand een idee wat je tegen die tijd kan gaan doen want ik kan alleen maar aan black ops denken, en dan word de rest zo saai ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorest0rm
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 07-07 11:30
Anoniem: 378733 schreef op maandag 01 november 2010 @ 22:13:
Nu alleen nog maar afwachten hé.... Iemand een idee wat je tegen die tijd kan gaan doen want ik kan alleen maar aan black ops denken, en dan word de rest zo saai ;)
MW2'en :Z

Deze dagen ben ik gewoon met MW2sa en vrienden potjes MW2 aan het spelen, gelukkig kunnen we de meeste hackers bannen, dus daar hebben we niet zo super veel last van.

[ Voor 22% gewijzigd door Dorest0rm op 01-11-2010 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik doe net of ik dat eerste niet gehoord heb en ja :Z is goed idee :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada.
superbassie schreef op maandag 01 november 2010 @ 21:02:
[...]

Lijkt me wel erg vroeg!
Ach, heb ik wat te doen dit weekend. :P Alhoewel ik het niet verder ga proberen als twee winkels aangeven dat ze 'm sowieso nog binnen moeten krijgen. Dan maandag nog een kans. En anders gewoon dinsdag, ook geen moeite mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjpurk
Anoniem: 378733 schreef op maandag 01 november 2010 @ 20:02:
[...]

600 euro PC hier ik draai ook alles op max.
-------------------------------------------------------------------------
Nog maar 7¼ dagen :D
zou best kunnen ja. toen de tijd dat ik hem kocht was hij 700 laatst voor een vriend van mij een pc in elkaar gezet. meeste dingen al flink in prijs gedaald en dat in 3 maanden tijd. 4gb 1600mhz toen tegen de 100 euro nu al voor 60 euro :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-07 15:52
Nou ik ben nog niet overtuigd, net stukkie single player zitten doen op mijn gebande xbox en even een local match gemaakt maar het ziet er allemaal minder mooi uit dan MW2 vindt ik

Je wordt wel lekker het verhaal in getrokken maar ik speel voornamelijk voor de multiplayer.

De wapens voelen antiek aan, tis net Waw met een nieuwer jasje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
wimpie007 schreef op maandag 01 november 2010 @ 23:02:

Daar hebben we op zitten wachten, niet op MW2.5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 230001 schreef op maandag 01 november 2010 @ 19:19:
[...]

Mijn budget is ook rond de 1000,- (over 2 maanden dan
Als dat dan genoeg is voor een pc die alles perfect kan spelen en die wel aantal jaar meekan dan perfect.
Zal inderdaad even kijken naar die best buy guides.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

HIMMY schreef op maandag 01 november 2010 @ 22:07:
[...]

Kan je vertellen dat ze hem pas maandag krijgen (ben werkzaam bij de intertoys)
Intertoys zelf heeft strenge regels van verkoop voor de release datum dus je krijgt hem niet eerder mee (zelfs als je werkzaam bent bij de intertoys niet ;))

Owhja en hoe kan die gene dat weten aangezien je geen eens een datum van te voren krijgt waneer het precies wordt geleverd ? :S
Nou ik ben diegene die dat zei,En mijn vriendin werkt daar ook(in magazijn waddinxveen.
En zij zei tegen mij dat ze hem rond de 4de 5de binnenzouden krijgen en vandaar word alles verstuurd naar alle filialen.
En toen was mijn plan inderdaad dat zij er 1tje voor me mee zou nemen,omdat het met vele spelen wel altijd kon.temminste toen ik er nog werkzaam was.
maar dat zei ik aantal dagen geleden,en weet nu ook dat het zeer onwaarschijnlijk gaat worden dat ik er 1tje uit het magazijn kan meenemen. helaas. :P

Edit.Sorry voor de dubbelpost...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Ik moet toegeven dat het een erg leuke singleplayer is tot nu toe. Je wordt het verhaal ingezogen en komt op allerlei plekken terecht kwa missies.
De wapens vind ik alleen erg mat, weinig kickback en ze voelen erg simpel aan. Zelfs als je met een M60 full auto loopt te sprayen. Ook het geluid van sommige wapens is erg dof en je hoort niet echt het metaal-achtige geluid van het mechanisme (dit vond ik beter bij Medal of Honor). Elk machinegeweer voelt hetzelfde aan.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zou het weer zo zijn dat je 99/100 keer in een potje terecht komt dat allang bezig is en er 3 killstreaks in de lucht hangen wanneer je Find Game doet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yup, ik zou hem niet halen als ik jou was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-06 17:07

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

eendje schreef op maandag 01 november 2010 @ 13:37:
het is puur een kwestie van de uitgevers te vriend houden. Als ze gaan verkopen onder de adviesprijs gaan alle gameshops (en andere retailers die hem verkopen) heel hard klagen bij de uitgevers, die dan of hun prijzen moeten laten zakken of Steam moeten droppen. 3x raden wat voor hun de makkelijkste oplossing zou zijn.

Je moet gewoon het volgende aanhouden: Voor nieuwe releases, niet bij steam. Voor aanbiedingen en oudere dingen: wel Steam. Voor games die in de winkel nog rustig 30 euro kosten, kan je vaak voor 9.95 al oppikken op steam.
Ik vind het prima als ze hetzelfde vragen als in de winkel. Het werkt wel lekker makkelijk. Maar nu zijn ze ineens duurder dan elke winkel en 60 euro voor een PC game is gewoon eigenlijk 10 euro meer dan normaal. Nu wordt het toch wel gekocht dus maakt niet uit. Maar ik heb meer het idee dat Steam ineens denkt 1:1 koers zoals iemand al zei. Dat slaat natuurlijk eigenlijk nergens op. Dat maakt het namelijk duurder dan in welke winkel dan ook (ik heb hem nergens gezien nog voor 59,99. Bij de Dynabyte is hij 54,99 wat gezien de koers realistischer is en kom je daar met je klantenkaart dan heb je hem dus voor 49,50. Het zijn de gameshops die hem allemaal goedkoper verkopen dan Steam, wie moet dan klagen bij wie.

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fist
Jumpman schreef op maandag 01 november 2010 @ 20:55:
[...]

Als je voor 25 oktober 2010 13:00 uur besteld hebt, en uiterlijk 5 november 2010 betaald, garanderen ze levering op de releasedag.
Balen dat ik hem net pas besteld heb. Ach die paar dagen vul ik wel met starcraft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 381149

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 03-07 23:09
Heb een deel bekeken deze game is slecht. Is gefocust op gokken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 311177 schreef op maandag 01 november 2010 @ 23:56:
Zou het weer zo zijn dat je 99/100 keer in een potje terecht komt dat allang bezig is en er 3 killstreaks in de lucht hangen wanneer je Find Game doet?
Idd, er moet een optie komen "Join session in progress" of "Join lobby" :( . (Zowel PC als Consoles)

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

D4NG3R schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 07:47:
[...]

Idd, er moet een optie komen "Join session in progress" of "Join lobby" :( . (Zowel PC als Consoles)
Zou wel handig zijn inderdaad, als je dat met zijn allen aankaart bij Treyarch gaat het er wel komen denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 225842

D4NG3R schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 07:47:
[...]

Heeft de game lobbies dan? Dacht gewoon een serverbrowser, klikken en joinen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada.
goosche schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 07:45:
Deels gericht op gokken. Met fictieve punten. Of dat slecht is, is jouw nederige mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

:/ ja pas op, voor dat je het weet hang je de hele dag achter de fruitmachine bij de snackbar :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackGhostNL
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Anoniem: 225842 schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 08:10:
[...]

Heeft de game lobbies dan? Dacht gewoon een serverbrowser, klikken en joinen?
Volgens mij ook, dedicated servers :)

Asus Z77 Maximus V Gene / i5 3570K / EK Waterkoeling / ASUS 6970 DCII 2GB /Corsair Vengeance 8GB 1600Mhz / OCZ SSD 60Gb Vertex II / Samsung Spinpoint 500GB / Scythe 700W / CM 690 II Window.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-06 13:06

BaRF

bijna kerst

Toch blijf ik het knap vinden hoe sommige mensen dingen bepalen :)

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CousinBoneless
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 21:44
Wat ik heel vervelend vond aan de cod games op de console, en MW2 op de pc ook, zijn de lange wachttijden tussen de korte potjes... Standaard 1 minuut in de lobby, dan 10 seconden 'till game starts', dan als het level geladen is nog eens 5 seconden... Iemand die hier iets over weet of kan testen met gelekte versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser387
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13-05 14:00
Waarom is gokken slecht? Het voegt spanning toe. Daarnaast speel je met virtueel verdiende punten en kan je niet met echt geld extra punten kopen ofzo. Dus de verslavingsmogelijkheden zijn beperkt.
CousinBoneless schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 08:35:
Wat ik heel vervelend vond aan de cod games op de console, en MW2 op de pc ook, zijn de lange wachttijden tussen de korte potjes... Standaard 1 minuut in de lobby, dan 10 seconden 'till game starts', dan als het level geladen is nog eens 5 seconden... Iemand die hier iets over weet of kan testen met gelekte versie?
Er wordt gesproken over een soort 'ready-up'-games waarbij je gelijk na afloop van het eerste spel in een volgende fungame komt waarbij je free-mode kan spelen totdat er genoeg spelers zijn.

Overigens nog nergens gezien in een filmpje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je zal je computer maar helemaal op moeten starten, en in moeten loggen op Tweakers, en dan zo'n nutteloze nietszeggende reactie posten. Dan moet je je echt stierlijk vervelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 07-07 17:52
Zijn er ook winkels die maandag nacht open gaan ?

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzynl
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22:07
Punkbuster schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 09:06:
Zijn er ook winkels die maandag nacht open gaan ?
Game Mania heeft een nachtopening, als je even dit topic had doorgezocht had je dat zo kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 07-07 17:52
ben lui, sorry

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Een zoekopdracht via Google had je minder tijd gekost. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zo ook even servertje besteld voor onze community :) 11eu per maand is goed te doen vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 238040

Deze reactie verwacht je eerder van iemand die net kan lezen en schrijven en niet van een man van 27. Zou je misschien één en ander even verder willen toelichten? Omdat er een klein gokaspect in zit is deze hele game slecht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Angel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:31

Dark Angel

Corvette LS Power

bram1984 schreef op maandag 01 november 2010 @ 14:49:
[...]

Hij wordt toch pas unlocked om een uur of 12 's nachts? Kun je dan niet beter de 10e vrijnemen? ;)
Ach om 8;00 in de ochtend moet hij hopenlijk wel geinstalleerd staan. dan heb ik toch een volledag om te gamen.

|D3 Battletag: <SG>DarkAngelnl#2829| WOT DarkAngelnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online

aex351

I am the one

Ben aan het rondkijken waar ik dit spel het beste kan kopen. Wil het spel graag hebben op de release dag. Wanneer ik het spel op DVD koop, zou ik het dan op een later tijdstip ook via Steam kunnen downloaden? Mocht de DVD bijvoorbeeld kapot gaan. Volgens de Pricewatch is GCshop het goedkoopst met 40 euro.

< dit stukje webruimte is te huur >

Acties:
  • 0 Henk 'm!

aex351 schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 09:44:
Ben aan het rondkijken waar ik dit spel het beste kan kopen. Wil het spel graag hebben op de release dag. Wanneer ik het spel op DVD koop, zou ik het dan op een later tijdstip ook via Steam kunnen downloaden? Mocht de DVD bijvoorbeeld kapot gaan. Volgens de Pricewatch is GCshop het goedkoopst met 40 euro.
Ja dat kan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cool zeg, daar is wel wat interessants te zien.

Zijn er al meer ervaringen met de XBOX versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22:57
Anoniem: 225842 schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 08:25:
[...]

:/ ja pas op, voor dat je het weet hang je de hele dag achter de fruitmachine bij de snackbar :+
Pas maar op, straks gaat de overheid dit spel verbieden omdat het niet is toegestaan zomaar kansspelen te organiseren :P
wimpie007 schreef op maandag 01 november 2010 @ 23:02:

Lijkt me enigzins logisch vanwege de tijd waarin het zich afspeeld :P

[ Voor 27% gewijzigd door Vrijdag op 02-11-2010 10:00 ]

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M4DMan
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 29-04-2024

M4DMan

Into disorder!

aex351 schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 09:44:
Ik heb hem besteld via Mediaoffer.nl. Heb met AddDiscount 42 euro betaald in totaal en ze zijn altijd super met leveren! Ieder spel dat ik gepre-ordered heb in het verleden lag op (of zelfs een enkele keer VOOR) de dag van de release in de brievenbus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 151407

reemprive schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 09:55:
[...]

Cool zeg, daar is wel wat interessants te zien.

Zijn er al meer ervaringen met de XBOX versie?
heb hem gezien bij een vriend en vind het matig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maffiappie
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-09-2023
Anoniem: 151407 schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 10:01:
[...]

Wat een diepgaande reacties weer vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 151407 schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 10:01:
[...]

Ik lees anders niks anders dan lof over deze game:

Play it some more, I find it quite epic. Sound, gfx, story, level variation(!)
And the new Zombie map is huge!
Game has
spoiler:
15 levels
,so think its longer than MW2, but most people will probably finish it in
spoiler:
4-5 hours.
Treyarch's best game yet, no doubt!
-------------------------------------------------------------------------------------------
The SP campaign is f*cking AWESOME, IMO. It's p*ssng all over MW2 from the greatest of heights and I'm astounded you people are actually saying MW2's Michael Bay b*llshit was BETTER?!
spoiler:
5hrs
in and loving every second, can't wait to get my PC ver and play online.
-------------------------------------------------------------------------------------------
Ok, just finished it -
spoiler:
8hours on third
difficulty setting & aim off. The game is f*cking EPIC. Storywise it totally owns both MWs.
------------------------------------------------------------------------------------------
Just finished it, took me a little over
spoiler:
7hrs
- so that already makes it the largest COD to date Absolutely STUNNING game with a fantastic plot and marvellous pacing. I am HAPPY to buy this game and I can't wait to kick some arse in multiplayer ...... I just hope you can have Dragon's Breath (SPAS12+Incendiary Rounds) in MP

9/10 so far, just for SP alone. Magnificent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 151407

maffiappie schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 10:01:
[...]

Wat een diepgaande reacties weer vandaag.
tis grafisch op de xbox een opgepimte waw, maar dat is ook alleen maar mijn mening.
vind het niet zo super, verhaal is wel ijzer sterk met de filmpjes.
controls lijken in single player soort van lagg te hebben en is mateloos irritant..
dan moet je zelf afwachten en kijken of het wat is maar ik vind het voor de xbox niet de moeite waard.
ga ook alleen de multiplayer op de pc spelen.

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 151407 op 02-11-2010 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
vinom schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 10:13:
[...]

Ik lees anders niks anders dan lof over deze game:

Play it some more, I find it quite epic. Sound, gfx, story, level variation(!)
And the new Zombie map is huge!
Game has
spoiler:
15 levels
,so think its longer than MW2, but most people will probably finish it in
spoiler:
4-5 hours.
Treyarch's best game yet, no doubt!
The SP campaign is f*cking AWESOME, IMO. It's p*ssng all over MW2 from the greatest of heights and I'm astounded you people are actually saying MW2's Michael Bay b*llshit was BETTER?!
spoiler:
5hrs
in and loving every second, can't wait to get my PC ver and play online.
Ok, just finished it -
spoiler:
8hours on third
difficulty setting & aim off. The game is f*cking EPIC. Storywise it totally owns both MWs.
------------------------------------------------------------------------------------------
Just finished it, took me a little over
spoiler:
7hrs
- so that already makes it the largest COD to date Absolutely STUNNING game with a fantastic plot and marvellous pacing. I am HAPPY to buy this game and I can't wait to kick some arse in multiplayer ...... I just hope you can have Dragon's Breath (SPAS12+Incendiary Rounds) in MP

9/10 so far, just for SP alone. Magnificent.
Ik zal hier nog even een keer de betekenis van het woord "spoiler" toelichten:
Een spoiler is een tekst die informatie verklapt over bijvoorbeeld een boek of film, die voor de lezer of kijker verborgen had moeten blijven. Vaak is dit informatie die belangrijk is voor de plot en pas laat in het verhaal verteld wordt. Kennisname vooraf daarvan kan de spanning en verrassing bederven. Daarom wordt er in boeken en op websites wel een "leeswaarschuwing" gebruikt om aan te geven dat er spoilers volgen.
Dit heeft dus niets te maken met hoe lang een game is. Voor de mensen dus die hierboven de spoiler tags niet durven te lezen, wees niet bang, hier staat enkel in hoeveel uur de speler de SP heeft uitgespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik neem het zekere voor het onzekere gast...dat kan toch geen kwaad?
En dan ga jij een beetje zitten mauwen waarvoor de ''spoiler'' tag voor bedoeld is.

[ Voor 59% gewijzigd door vinom op 02-11-2010 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dan kun je net zo goed je hele tekst tussen tags zetten. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
Het gokken is een klein onderdeel. Je hoeft het niet eens te doen/gebruiken.

De Wager matches zijn helemaal los, dus die kan je compleet links laten liggen. En de contracts zijn niet nodig om allerlei wapens/perks te krijgen. Die kan je dus ook links laten liggen.

Ofterwel: je zeurt O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Laatst online: 02-07 11:18

hmr

ik ben een beetje in dubio of ik deze game nou vetter vind of MW2 .. De verhaal lijn irriteert me eigenlijk een beetje..

spoiler: Storing
kan ook zijn dat ik nog niet ver genoeg ben, maar tot nu toe dat verhoor vind ik vrij irritant, vond het duidelijker hoe ze het in MW2 brachten. Ook had ik het Epic gevoel bij het eerste level meer in MW2 dan bij dit level in BO.

Nu verder spelen! :D

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maffiappie
Misschien is dit iets heel geks wat ik nu zeg, maar ik denk dat weinig mensen dit spel uiteindelijk zullen beoordelen op zijn SP. Ook al heb ik nog nooit een slechte COD SP gespeeld, lijkt me sterk dat ze er zoveel geld in pompen om een slechte sp te maken. Kortom, ik vind klagen over een slechte sp blijk geven dat je verwend bent door teveel aan "goede"(relatief begrip) SP's. Luxeprobleem O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351
  • Nu online

aex351

I am the one

M4DMan schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 09:59:
Ik heb hem besteld via Mediaoffer.nl. Heb met AddDiscount 42 euro betaald in totaal en ze zijn altijd super met leveren! Ieder spel dat ik gepre-ordered heb in het verleden lag op (of zelfs een enkele keer VOOR) de dag van de release in de brievenbus :P
De PC versie kan ik op die website niet vinden. Ben zojuist ook de webwinkel van de Freerecordshop tegengekomen en die geven ook een bezorgdatum aan of anders is er de mogelijkheid om het op te halen in één van de filialen. Het verbaasd me wel dat veel online game winkels zo onduidelijk zijn over de levertijd. Nu maar hopen dat dit spel wel wat is en dat het geen slechte port is. Anders gaat Treyarch ook op mijn blacklist.

< dit stukje webruimte is te huur >

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M4DMan
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 29-04-2024

M4DMan

Into disorder!

aex351 schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 10:46:
[...]

De PC versie kan ik op die website niet vinden. Ben zojuist ook de webwinkel van de Freerecordshop tegengekomen en die geven ook een bezorgdatum aan of anders is er de mogelijkheid om het op te halen in één van de filialen. Het verbaasd me wel dat veel online game winkels zo onduidelijk zijn over de levertijd. Nu maar hopen dat dit spel wel wat is en dat het geen slechte port is. Anders gaat Treyarch ook op mijn blacklist.
https://www.mediaoffer.nl/pc/674

There you go :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
Heel erg interessant. De ellende is eigenlijk dat ik de game wel heel erg graag wil hebben :P

Ook grappig trouwens dat in de carepackes een overpowered wapen kan zitten die je niet in je normale uitrusting kan hebben.

En ik moet zeggen dat het unlocken van items door middel van XP in combinatie met de CP(de ingame currency) me ook wel aanspreekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-06 13:06

BaRF

bijna kerst

beany schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 10:58:
[...]
Ook grappig trouwens dat in de carepackes een overpowered wapen kan zitten die je niet in je normale uitrusting kan hebben.
Idd, leuk beetje dat goeie ouwe 'Worms' gevoel, zo'n minigun in je package :P

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22:57
BaRF schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 11:02:
[...]

Idd, leuk beetje dat goeie ouwe 'Worms' gevoel, zo'n minigun in je package :P
Holy Handgrenade? :9

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMX
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-07 22:57

RMX

Wat me wel tegenvalt is dat tijdens splitscreen, je geen game opties meer kunt veranderen. Radar on/off etc.
Ik kan het nergens vinden !!

Verder is de SP 100x beter als MW2
(Persoonlijke mening natuurlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie Darko
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15:51
RMX schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 11:40:
Wat me wel tegenvalt is dat tijdens splitscreen, je geen game opties meer kunt veranderen. Radar on/off etc.
Ik kan het nergens vinden !!

Verder is de SP 100x beter als MW2
(Persoonlijke mening natuurlijk)
speel je online dan? anders is er toch niks aan zonder bots?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maffiappie
Omg heb net een filmpje bekeken en daar gebruikte iemand de masterkey attachment! Gelukkig zit die nog steeds in het spel. Peashooter ftw!

/edit: http://www.gamespot.com/s...of_duty_black_ops20101101

Ligt het nou aan mij of spelen die mensen echt enorm bagger, net alsof ze niet weten dat er een minimap is, kan er haast niet naar kijken zo tenenkrommend is het soms. En dan al helemaal die faildans als twee mensen elkaar proberen te knifen, en ze dan doordat ze op console spelen met low sensitivity een half uur rond draaien voor ze weer kunnen knifen. /Rant off |:(

[ Voor 63% gewijzigd door maffiappie op 02-11-2010 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De Masterkey attachtement?
EDIT: Ah ja, de shottie attachtement :P

[ Voor 44% gewijzigd door vinom op 02-11-2010 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wtf is een masterkey attachment (heb alleen MW2 veel online gedaan, pardon)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Anoniem: 338166 schreef op maandag 01 november 2010 @ 23:10:
[...]

Mijn budget is ook rond de 1000,- (over 2 maanden dan
Als dat dan genoeg is voor een pc die alles perfect kan spelen en die wel aantal jaar meekan dan perfect.
Zal inderdaad even kijken naar die best buy guides.
Als je al een scherm hebt zal je voor 700 - 800 Euro makkelijk een PC kunnen bouwen die het spel vloeiend draait.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

prutser387 schreef op maandag 01 november 2010 @ 19:05:
[...]

Dat kan wel, maar dan kan je het niet spelen in Duitsland :P

[...]
Heb je daar een bron van? Ik wil graag weten hoe het is als ik al in NL hem heb geactiveerd en dan in Duitsland wil spelen.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.