• DaniëlWW2
  • Registratie: november 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

superbassie schreef op maandag 01 november 2010 @ 00:00:
Weet niet of deze al gepost is, maar er zit een heel klein stukje AK47 gameplay tussen.

[video]
Deze is nieuw. De persoon die speelde moet zich diep schamen. :(
Een AK47 met een lelijke camo, een red dot en een silencer.
Dat is gewoon CoD lastering. :P

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• aex351
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 11:50

aex351

I am the one

Dorest0rm schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 22:34:
En van granaten heb ik eigenlijk nooit last gehad, ik denk wel dat Treyarch iets beter reageert op de community dan IW dat deed :p
IW heeft naar mijn mening gewoon een gigantische blunder gemaakt. Treyarch heeft niets anders gedaan dan enkele veranderingen deels weer terug gedraaid. Zoals dedicated servers. Voor de rest moeten ze zich voor mij nog gaan bewijzen. Dankzij IW (met MW2) en daarna ook EA/DICE (met BFBC2) zal ik in de toekomst wel 2 keer nadenken voordat ik een spel van ze koop. Ik kijk nu ook op een hele andere manier tegen game ontwikkelaars aan en met mij waarschijnlijk ook een heleboel anderen.

En verder: tot nu toe heeft Treyarch alleen nog materiaal laten zien voor de xbox 360. Ik ben nog geen reviews tegengekomen voor de PC. Dus ik ben benieuwd. Het zou weleens heel erg tegen kunnen vallen. En dan begint het massale gezeur op forums weer van voor af aan.

< dit stukje webruimte is te huur >

• Just_jan
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 10-12-2019
Maar ligt het aan mij,of is de BO sneller geworden dan MW2..
Lijkt net alsof het net iets chaotischer is.

Ps4 account = JusttJD

De een vind het juist langzamer dan MW2, de ander weer sneller.
Ik zie zelf weinig verschil. Daarvoor moet ik het toch echt eerst zelf spelen.

• Just_jan
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 10-12-2019
superbassie schreef op maandag 01 november 2010 @ 00:56:
De een vind het juist langzamer dan MW2, de ander weer sneller.
Ik zie zelf weinig verschil. Daarvoor moet ik het toch echt eerst zelf spelen.
ligt ook aan welk filmpje. die laatste 2 filmpjes lijken het chaotischer.
Maar heb ook filmpjes gezien dat diegene een halve minuut kon rondlopen totdat die iemand tegenkwam. :P
Agh nog een ruime week wachten. kunnen we het zelf ontdekken.

Ps4 account = JusttJD

• 151407
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 01-08-2013
en black ops is nu echt leaked.. voor de x360 althans.
instaban perk staat al aan bij microsoft >:)

• TheAngel
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 06-10-2014

TheAngel

Ondertitel

Jorian29 schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 20:10:
Zo, nu Black Ops geleaked is voor de Xbox, zullen er zeer binnenkort wel filmpjes verschijnen op YT. Bron mag ik wss niet laten zien wegens de AV hier.
XennOX schreef op maandag 01 november 2010 @ 06:52:
Je was al iets te laat, maar kan zijn dat het vroeg is hé zullen we maar zeggen ;)

On-Topic: Ik kan niet wachten om met Black Ops aan de gang te gaan.
Zit te twijfelen tussen de x360 en pc versie. (Zonder flames uit te lokken natuurlijk ;) )

[Voor 12% gewijzigd door TheAngel op 01-11-2010 07:04]

De Tweakers Wildstar Beta lijst vind je hier

• Rubenhoed
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 06-10-2011
Nog maar 1 week, en 18 uur.
Duurt lang :P

Intel(R) Core(TM) i5 750 @ 2.67 GHz---Nvidia GeForce GT240--- 4GB Ram---1TB

• Jeroenneman
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 11:00

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

maffiappie schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 22:09:
[...]

This is why we cant have nice things. Het spijt me maar als je zeurt over dingen die je nog niet eens zelf hebt ervaren. EN één van de meest ergerlijke weapon sets niet eens weet te benoemen heb je dit nog lang niet genoeg ervaren om deze rant te verantwoorden.

OT - Black Ops wordt awesome. Shotgun fag will be my middle name.
Als jij dat nice things vind, dan vind ik dat best hoor. En ik denk dat ik die dingen toch wel genoeg ervaren heb, 3 maanden zijn heus genoeg om een spel leuk of niet leuk te vinden. En als je elk potje wel iemand tegenkomt met akimbo auto pistols of je in gameplay filmpjes WEER om de 5 seconden knife kills ziet, dan weet je eigenlijk al wat dit weer gaat worden. En tja, jij kunt dat leuk vinden, ik gewoon niet.

En mag een mens niet eens meer de naam van een wapen vergeten? Ben al langer geleden gestopt met MW2 om voorgaande redenen, BFBC2 en MOH spraken me toch meer aan.

Shotgun fag will be my middle name.
Zoiets had ik al verwacht...akimbo ook nog neem ik aan |:(

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

• TheAngel

TheAngel

Ondertitel

Rubenhoed schreef op maandag 01 november 2010 @ 07:28:
Nog maar 1 week, en 18 uur.
Duurt lang :P
Ik zit nu de x360 versie te downloaden, zometeen branden XBL gold halen en kijken of ik kan spelen :+
Wss word ik wel getroffen door de banhammer, maar deze xbox is toch oud en gaar en was van plan om een nieuwe te halen. Dus hopelijk kan ik hem zo al spelen :D
Zal vanmiddag wel eventjes laten weten hoe hij is, met een mini review ofzo :)

Voor dat mensen gaan klagen dat het niet mag/verstandig is wil ik zeggen dat ik hem gewoon ga kopen. Dont be hatin' Ook dat het spel dan "illegaal" speel is niet bedoeld om hier te trollen van me, en/of stoer te doen.

• D4NG3R
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 02:46
Nog maar 8 dagen :9 .

• AiChan
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 15-09-2014
Ja, en dan nog wachten op de post... duurt ook nog zeker 2 dagen... Het is dat 'ie bij mij in de buurt te duur is.

• Roadrunner
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 22-10 19:28
TheAngel schreef op maandag 01 november 2010 @ 07:51:
[...]
Ik zit nu de x360 versie te downloaden, zometeen branden XBL gold halen en kijken of ik kan spelen :+

Voor dat mensen gaan klagen dat het niet mag/verstandig is wil ik zeggen dat ik hem gewoon ga kopen. Dont be hatin' Ook dat het spel dan "illegaal" speel is niet bedoeld om hier te trollen van me, en/of stoer te doen.
Waarom post je dit dan?
8 lange dagen, tenzij je TheAngel heet en het geduld niet meer op kan brengen netjes te wachten tot de 9e. :N

• TheAngel

TheAngel

Ondertitel

TheAngel schreef op maandag 01 november 2010 @ 07:51:
[...]
Zal vanmiddag wel eventjes laten weten hoe hij is, met een mini review ofzo :)
Hierom misschien?

• Mystikal
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 22-10 17:21

Mystikal

It never hurts to help

XennOX schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 18:49:
[...]

pre loaden is maar de vraag, mijn ervaring is dat alleen valve games pre load hadden.
maar in geval van geen pre load kun je ook mijn truukje gebruiken:

XennOX in "[Multi] Call of Duty: Black Ops - Deel 3"

ik krijg de installer al voor mijn kiezen nu maar de game staat nog niet op de server van steam :)
Kan dit ook als je hem NIET gekocht hebt bij Steam?

Basement Bios ---- Exo-S

• D4NG3R
Het blijft stoer doen / illegaal. Ookal koop je hem, je bent nog geen eigenaar zolang het product binnen is.

Zometeen eventjes langs de lokale computerboer om hem te pre-orderen. Was er niet van gekomen dit weekend.

Edit @ Hieronder, als je geen zin had in een discussie of het goed of fout was. Waarom post je het dan in de 1e plaats? Dat vraagt gewoon om geflamed te worden :F .

[Voor 18% gewijzigd door D4NG3R op 01-11-2010 08:59]

• TheAngel

TheAngel

Ondertitel

Komop ik heb aangegeven dat ik geen zin heb om reacties uit te lokken, en dat doe ik ook door niet meer na deze post te reageren op de moraalridders/trolletjes.

Jeroenneman schreef op maandag 01 november 2010 @ 07:50:
[...]

Als jij dat nice things vind, dan vind ik dat best hoor. En ik denk dat ik die dingen toch wel genoeg ervaren heb, 3 maanden zijn heus genoeg om een spel leuk of niet leuk te vinden. En als je elk potje wel iemand tegenkomt met akimbo auto pistols of je in gameplay filmpjes WEER om de 5 seconden knife kills ziet, dan weet je eigenlijk al wat dit weer gaat worden. En tja, jij kunt dat leuk vinden, ik gewoon niet.

En mag een mens niet eens meer de naam van een wapen vergeten? Ben al langer geleden gestopt met MW2 om voorgaande redenen, BFBC2 en MOH spraken me toch meer aan.

Shotgun fag will be my middle name.
Zoiets had ik al verwacht...akimbo ook nog neem ik aan |:(
Ga jij dan alsjeblieft die troep van Dice spelen. Je begint hier te zeuren over dingen die op papier uitstekend zijn generfed in BO (al moet dat uiteraard nog in de praktijk blijken, maar tot die tijd kun je er niet over oordelen). Blijkbaar heb je nog amper research gedaan.

Shotguns zijn alleen primaries, machine pistols zitter er niet in, na die "dive" kun je 1 seconde niet schieten, en commando zit er niet meer in. ;w

[Voor 4% gewijzigd door bram1984 op 01-11-2010 08:53]

TheAngel schreef op maandag 01 november 2010 @ 08:47:
Komop ik heb aangegeven dat ik geen zin heb om reacties uit te lokken, en dat doe ik ook door niet meer na deze post te reageren op de moraalridders/trolletjes.
Tja, die blijf je hebben. Ik zou 'm in jou geval ook lekker gedownload hebben. :+

Als ie goed werkt, laat dan even weten hoe ie speelt! 8)

edit: Sorry voor de dubbelpost, het is nog vroeg.

[Voor 5% gewijzigd door bram1984 op 01-11-2010 08:54]

• Roadrunner
TheAngel schreef op maandag 01 november 2010 @ 08:47:
Beetje naïef dan om dit alsnog te posten. Je weet dat er dergelijke reacties kunnen komen zoals die van mij.

• Goner
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 09:44

Goner

What can I do you for ?

Heeft iemand betrouwbare info voor de requirements (PC dus) ?? Laatste dat ik las was een 8600GT met 256 mb, dat lijkt me wat aan de lage kant :?
(heb zaterdag toch maar een pre-order gedaan, bij E-plaza, met T-shirt)

• Roadrunner
Goner schreef op maandag 01 november 2010 @ 09:30:
Heeft iemand betrouwbare info voor de requirements (PC dus) ?? Laatste dat ik las was een 8600GT met 256 mb, dat lijkt me wat aan de lage kant :?
nieuws: Activision maakt minimale systeemeisen CoD: Black Ops bekend

• D4NG3R
Goner schreef op maandag 01 november 2010 @ 09:30:
(heb zaterdag toch maar een pre-order gedaan, bij E-plaza, met T-shirt)
Dan speel je dus op alles low met waarschijnlijk 1280x1024 :+ ... Anyway, de req's van MW2 waren ook niet super hoog. Dus waarom zou deze opeens zoveel hoger moeten zijn ;) .

• WinAl
  • Laatst online: 02-05-2017
Resonance schreef op maandag 01 november 2010 @ 00:25:
^
Toch, dat ding op 1:24 staat me echt niet aan hè. Een automatische raketwerper met een magazijn van 4 en totaal 8 ammo :/

edit: kom er een beetje laat achter dat ie uit een care package komt. Hmmmm. Net als onderstaande blijkbaar.

[video]
de 2 wapens zijn de laatste in de reeks, lmg en launchers, tenminste dit zag ik op zn site.
cod7blackopps of iets in die richting. Je moet alle voorgaande wapens "gekocht" hebben voordat je zn wapen hebt vrijgespeeld en vervolgens moet het nog uit een care package komen ook.

• 151407
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 01-08-2013
Mystikal schreef op maandag 01 november 2010 @ 08:45:
[...]

Kan dit ook als je hem NIET gekocht hebt bij Steam?
dan heb je toch de dvd? dan kan je gewoon installeren.
of code in steam stoppen en downloaden.
steam accepteert de BO codes, staat ook op de support site al.

• beany
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 09:37
Okay, het verhaal is dus dat we een moordcomplot gaan opsporen... maar zullen falen. JFK dies!

• maffiappie
  • Registratie: april 2006
  • Laatst online: 27-07 12:23
We zijn nu wel heel dicht bij release mensen! Nog maar 9 dagen! :D :o :*)

Oh en die launch trailer is wel zeer vet, ook al kan ik hem hier op t werk alleen zonder geluid bekijken. Kan niet wachten om de dragons breath shotgun attachment te gebruiken O-)

• D4NG3R
maffiappie schreef op maandag 01 november 2010 @ 09:53:
We zijn nu wel heel dicht bij release mensen! Nog maar 9 dagen! :D :o :*)

Oh en die launch trailer is wel zeer vet, ook al kan ik hem hier op t werk alleen zonder geluid bekijken. Kan niet wachten om de dragons breath shotgun attachment te gebruiken O-)
9? Het is vandaag de 1e weet je :+... 8 dagen dus inclusief vandaag.

• maffiappie
D4NG3R schreef op maandag 01 november 2010 @ 09:56:
[...]

9? Het is vandaag de 1e weet je :+... 8 dagen dus inclusief vandaag.
Omg nog beter! Soms is het wel fijn om slecht in wiskunde te zijn. (poezie?) O+ _/-\o_

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help

XennOX schreef op maandag 01 november 2010 @ 09:50:
[...]

dan heb je toch de dvd? dan kan je gewoon installeren.
of code in steam stoppen en downloaden.
steam accepteert de BO codes, staat ook op de support site al.
Ja natuurlijk, maar kan ik hem nu al pre-loaden en op het moment dat ik de dvd (en dus de code heb) activeren?

Of moet je eerst de code hebben om hem te pre-loaden.

Ik hoop dat de vraag nu duidelijker is.

Basement Bios ---- Exo-S

• Sorbo
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 13:41

Sorbo

Uw hulp in huis!

Ligt het nu aan mij of is de Steam countdown timer aangepast? Ik meende me te herinneren dat ie op 9 nov 19.00 stond, maar hij lijkt nu op 9 nov 01.00 te staan?

Kan trouwens zijn dat dit geen nieuws is, ik heb deze thread niet heel erg nauwlettend gevolgd... Ik heb echter wel echt belachelijk veel zin in de game... Ik sta 9 november vroeg op om naar de stad te fietsen, moet nog van een paar waardebonnen af, voor mij dus geen preorder. Maar, met 5 mogelijke verkooppunten in Doetinchem lijkt het me sterk dat ik zonder exemplaar thuis kom... :D
Ik zou het lekker 8 november al is proberen bij de winkels ;)

• Goner

Goner

What can I do you for ?

D4NG3R schreef op maandag 01 november 2010 @ 09:45:
Dan speel je dus op alles low met waarschijnlijk 1280x1024
Yep, speel ook BFBC2 op medium/low. CoD:WaW draait ook goed, op medium/high ...
Kan ik nog even doorsparen voor een hele nieuwe PC :+ ipv alleen kaart te upgraden.

• MaFFia
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 08:54
Sorbo schreef op maandag 01 november 2010 @ 10:07:
Ligt het nu aan mij of is de Steam countdown timer aangepast? Ik meende me te herinneren dat ie op 9 nov 19.00 stond, maar hij lijkt nu op 9 nov 01.00 te staan?

Kan trouwens zijn dat dit geen nieuws is, ik heb deze thread niet heel erg nauwlettend gevolgd... Ik heb echter wel echt belachelijk veel zin in de game... Ik sta 9 november vroeg op om naar de stad te fietsen, moet nog van een paar waardebonnen af, voor mij dus geen preorder. Maar, met 5 mogelijke verkooppunten in Doetinchem lijkt het me sterk dat ik zonder exemplaar thuis kom... :D
Tijd is inderdaad anders dan een week geleden , maar ik kwam gisteren nog op een andere tijdstip, dan moeten ze hem weer hebben aangepast O-)

http://www.youtube.com/user/elfirx AKA MaFFia|NL|

• beany
Steam geeft hier 1 week, 1 dag en 6 uur. Zou dus zo 4 a 5 uur in de middag zijn volgende week...

• JaWSnl
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 14-10 23:06
Vandaag toch maar Black Ops ge-pre-orderd. Ik twijfelde al een tijdje omdat MW2 gewoon TE verslavend was, maar het verlangen wint het toch van het verstand ;)

There are only 10 types of people in the world: those who understand binary and those who don't.

• NoepZor
  • Registratie: maart 2003
  • Laatst online: 22-10 23:11
Jammer dat cdwow hem niet voordelig heeft, goedkoopste die ik kan vinden is 39,50 euro bij gcshop. Echter denk ik er wel aan om deze game aan te schaffen, lijkt me een vette game :) Plus het feit dat er dedicated servers in zitten, zodat ik zelf me stekkie en de map die ik wil spelen kan kiezen.

De wijzen komen uit het Oosten!

• Resonance
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 01-10-2015
WinAl schreef op maandag 01 november 2010 @ 09:49:
[...]

de 2 wapens zijn de laatste in de reeks, lmg en launchers, tenminste dit zag ik op zn site.
cod7blackopps of iets in die richting. Je moet alle voorgaande wapens "gekocht" hebben voordat je zn wapen hebt vrijgespeeld en vervolgens moet het nog uit een care package komen ook.
Dat is volgens mij niet waar, bij de LMG's is het de Stoner63 die je pas kunt kopen als je alle voorgaande hebt lees ik. Lijkt me ook logischer als 'ie altijd uit care packages kan komen.

Wat ik me dan daarna weer afvraag is of scavenger werkt met die twee "superwapens". Dat zou hmmm.. mogelijkheden bieden.

(Xbox live tag: Sjagga)

• jordi.c
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 02-10 15:27
Zou ik CoDBO smooth kunnen spelen op een U2711 op 2560x1440 met een ATI 6850 als ik de settings op hoog zet? Zit nu nog met een ATI HD5450 en was aan het wachten op de nieuwe reeks kaarten maar ik twijfel nog of ik beter op een ATI 69xx moet wachten voor mijn hoge reso :)

• ykruis
  • Laatst online: 07-07-2016
jordi.c schreef op maandag 01 november 2010 @ 10:39:
Zou ik CoDBO smooth kunnen spelen op een U2711 op 2560x1440 met een ATI 6850 als ik de settings op hoog zet? Zit nu nog met een ATI HD5450 en was aan het wachten op de nieuwe reeks kaarten maar ik twijfel nog of ik beter op een ATI 69xx moet wachten voor mijn hoge reso :)
lol? kijk even bij de minimale systeemeisen :) Daar zit je ruim boven, of was dat ook graag wat je wou horen ;)

• jordi.c
lol? een HD5450 zit volgens mij niet ruim boven de minimale system specs ;/

Aangezien ik nog geen nieuwe VGA kaart gekocht heb lijkt mij deze vraag zeer normaal..

En ik wil niet op minimum gaan spelen maar op high settings met een hoge reso dus dan moet je heel andere minimum specs aanhouden wil je het een beetje smooth houden (lees +30fps)

p.s. je bent wel snel op je pikkie getrapt :)

[Voor 6% gewijzigd door jordi.c op 01-11-2010 11:04]

• Xenomorphh
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 28-07 11:38

Xenomorphh

Soep met Ballen

XennOX schreef op maandag 01 november 2010 @ 06:52:
Ik heb hem al :P

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help

jordi.c schreef op maandag 01 november 2010 @ 11:03:
lol? een HD5450 zit volgens mij niet ruim boven de minimale system specs ;/

Aangezien ik nog geen nieuwe VGA kaart gekocht heb lijkt mij deze vraag zeer normaal..

En ik wil niet op minimum gaan spelen maar op high settings met een hoge reso dus dan moet je heel andere minimum specs aanhouden wil je het een beetje smooth houden (lees +30fps)

p.s. je bent wel snel op je pikkie getrapt :)
Het draait op ongeveer dezelfde engine als WAW, dus als je dat kan draaien, zou ik me voor BO ook geen zorgen maken.
Daarnaast:
-heb je niet de rest van je specs neergezet
-is het spel nog niet ge-released,
dus hoe kunnen wij dan ook maar ooit inschatten of het draait op je systeem.

Basement Bios ---- Exo-S

• Burlok
  • Registratie: juni 2003
  • Laatst online: 20-02-2012
jordi.c schreef op maandag 01 november 2010 @ 11:03:
http://www.hexus.net/content/item.php?item=27053&page=12

Hier hebben ze de 6850 getest met MW2 op 2500x1600, iets hogere resolutie dan wat jij hebt maar het geeft een idee. Gemiddelde fps van ~58, dat zal dan waarschijnlijk een fractie hoger liggen bij 2500x1440, zelf beslissen of dat voldoende is :)

[Voor 7% gewijzigd door Burlok op 01-11-2010 11:16]

• jordi.c
@Burlok, Bedankt ga ik toch maar voor de 6870 deze haalt mooi +50fps op deze resolutie en heeft een nette prijs van E200 :P

[Voor 45% gewijzigd door jordi.c op 01-11-2010 11:22]

• prutser387
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 26-09 09:47
Mystikal schreef op maandag 01 november 2010 @ 11:11:
[...]

Het draait op ongeveer dezelfde engine als WAW, dus als je dat kan draaien, zou ik me voor BO ook geen zorgen maken.
De minimale specs van black ops zijn wel een stukje zwaarder dan WaW of MW2. Ze zijn wel begonnen met dezelfde engine, maar hebben niet klakkeloos die engine gepakt en er weer een spel op gemaakt.

WaW en MW2 draaide beide nog op mijn AMD3500+ met een videokaart 7800GT. Modern warfare 2 moest ik dan wel op 800x600 draaien en alles redelijk laag.

http://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php
De AMD3500+ scoort in een benchmark : 567
Terwijl de minimale AMD Phenom X3 8750 een score van 2082 heeft

Die Phenom X3 wordt nu genoemd als minimale CPU voor Black ops... Is toch wel een verschil

Heb dus maar een upgrade van mijn pc gedaan.

[Voor 52% gewijzigd door prutser387 op 01-11-2010 11:47]

Of het is een slechte port of ze hebben de game geoptimaliseerd voor Core2Duo en X3 CPU's.

[Voor 3% gewijzigd door vinom op 01-11-2010 11:49]

• OzBoz
  • Registratie: maart 2000
  • Laatst online: 29-09 20:37

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Ik ben echt niet kinderachtig als het gaat om een paar euro voor spel uitgeven maar ik vind het wel erg maf dat deze bij Steam voor € 59,99 staat. Voor mijn gevoel toch niet echt een aanbieding en dan moet je het nog downloaden ook. Begrijp die prijsstelling niet helemaal. Ik vind op zich Steam namelijk wel prima werken maar als het nog duurder is dan bij de Dynabyte om de hoek.. logica ontgaat me.

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

• D4NG3R
OzBoz schreef op maandag 01 november 2010 @ 11:57:
Ik ben echt niet kinderachtig als het gaat om een paar euro voor spel uitgeven maar ik vind het wel erg maf dat deze bij Steam voor € 59,99 staat. Voor mijn gevoel toch niet echt een aanbieding en dan moet je het nog downloaden ook. Begrijp die prijsstelling niet helemaal. Ik vind op zich Steam namelijk wel prima werken maar als het nog duurder is dan bij de Dynabyte om de hoek.. logica ontgaat me.
Idd wel vreemd.. Ik ben gewend dat een Console spel ~59,99 is bij een gewone winkel bij launch. En een PC spel 49,99. Nu is het gewoon knetterhard 59,99 bij steam :X..

• beany
OzBoz schreef op maandag 01 november 2010 @ 11:57:
De uitgever bepaald de prijs op Steam. En de uitgever wil de lokale shops niet tegen zich in het harnas jagen. Ze hebben anno 2010 de lokale shops nog te veel nodig. Gaan ze onder de prijs van de lokale shops zitten gaan ze dus problemen krijgen.

Tevens is Steam qua capaciteiten nog niet krachtig genoeg om ALLE MW2/BO verkopen aan te bieden. Dus de lokale verkopen hebben ze ook nodig om Steam enigsinds te ontzien.

Ik vind het dus niet zo raar.

• Goner

Goner

What can I do you for ?

prutser387 schreef op maandag 01 november 2010 @ 11:43:
Terwijl de minimale AMD Phenom X3 8750 een score van 2082 heeft
Die Phenom X3 wordt nu genoemd als minimale CPU voor Black ops...
Oeps, het is dus meer een kwestie van CPU dan GPU ... mijn processor zit maar op de helft van die Phenom X3.

• HesRuud
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 22-10 13:03
Nou vraag ik mij toch af of mijn E8400 (stock @ 3ghz) BO kan draaien op 1920x1080 (met alles op het hoogste), de gtx 460 1gig zou het toch aan moeten kunnen, maar hoe zit het met die CPU?

[Voor 5% gewijzigd door HesRuud op 01-11-2010 12:17]

Kiek em goan!

• OzBoz
  • Registratie: maart 2000
  • Laatst online: 29-09 20:37

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Je hebt ook wel een punt, maar ik vind het vreemd omdat een digitale download ook in materiaal, drukwerkkosten en op transport bespaard. Dat maakt het wat krom, verder vind ik Steam prima werken en het is makkelijk bij een nieuwe PC installatie, gewoon dom die hele map kopieeren en klaar. Om inderdaad 59,99 te vragen voor een PC game zit je wel erg hoog imo, werkt wat ontmoedigend. Had er dan nog een pre-order aanbieding aangehangen maar die zie ik ook niet :)

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

• rgras
  • Registratie: juli 2006
  • Niet online
De nieuwe zombiemap is zeer vermakelijk. :)

• beany
OzBoz schreef op maandag 01 november 2010 @ 12:17:
[...]

Je hebt ook wel een punt, maar ik vind het vreemd omdat een digitale download ook in materiaal, drukwerkkosten en op transport bespaard. Dat maakt het wat krom, verder vind ik Steam prima werken en het is makkelijk bij een nieuwe PC installatie, gewoon dom die hele map kopieeren en klaar. Om inderdaad 59,99 te vragen voor een PC game zit je wel erg hoog imo, werkt wat ontmoedigend. Had er dan nog een pre-order aanbieding aangehangen maar die zie ik ook niet :)
Vergeet niet dat een shop 1x een DVD'tje verkoopt en dat bij Steam in principe de data onbeperkt opnieuw gedownload kan worden. Dus in dat kader is het ook weer niet zo vreemd ;)

• jmeerman
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 10-08 18:56
beany schreef op maandag 01 november 2010 @ 12:38:
[...]

Vergeet niet dat een shop 1x een DVD'tje verkoopt en dat bij Steam in principe de data onbeperkt opnieuw gedownload kan worden. Dus in dat kader is het ook weer niet zo vreemd ;)
Heh.......als grap bedoelt hoop ik :P

Steam is, sinds ze overgestapt zijn op de dollar = euro koers, van goedkoop naar duur geworden. Enkel als ze van die leuke actie's hebben koop ik daar iets van. Black Ops zal ik dan ook gewoon wel activeren op steam, omdat het verder wel prima werkt.

• D4NG3R
beany schreef op maandag 01 november 2010 @ 12:38:
[...]

Het enige waar je voor betaald bij een DVD'tje in een winkel is de CD key.. Het persen van de DVD en het hoesje + boekje is nog geen 2 euro waard...

Het is ook gewoon legaal om de data van bijv The Pirate Bay af te halen, zolang je maar wel je eigen LEGALE CD-Key gebruikt.

• Roadrunner
Sorry, even stiekem offtopic, maar laat even je stem horen in een poll van BaRF omtrent cheaters...

[PC] Cheaters in Medal of Honor (met filmbeelden)

• maffiappie
wildcat1 schreef op maandag 01 november 2010 @ 12:57:
Sorry, even stiekem offtopic, maar laat even je stem horen in een poll van BaRF omtrent cheaters...

[PC] Cheaters in Medal of Honor (met filmbeelden)
Alsof een weldenkend mens een cheater een held zou gaan noemen.

• Roadrunner
maffiappie schreef op maandag 01 november 2010 @ 12:59:
[...]
Alsof een weldenkend mens een cheater een held zou gaan noemen.
Inderdaad, maar in dat topic zijn een aantal minder weldenkende mensen aanwezig. Maar goed, ik houd erover op, wil niet teveel offtopic gaan.

• Xenomorphh

Xenomorphh

Soep met Ballen

Erg leuk als je het spel hebt alleen geen omgebouwde Xbox :p miss dat ik een maat van me er blij mee kan maken :*)

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

Zo, vandaag maar even een servertje besteld. Dan kan ik met mijn Tijger- en GOT kornuiten lekker knallen zonder hackers, glitchers en boosters :)

• maffiappie
reemprive schreef op maandag 01 november 2010 @ 13:27:
Zo, vandaag maar even een servertje besteld. Dan kan ik met mijn Tijger- en GOT kornuiten lekker knallen zonder hackers, glitchers en boosters :)
Heb er zelf ook al een tijdje eentje klaar staan, ik moet zeggen dat de service van gameservers niet te betwisten is, elke ticket die ik heb aangemaakt was in max 10 minuten opgelost.

Ik vraag mij trouwens wel af precies welke customization je als admin kunt toepassen, zoals of je ook meerdere gametypes kunt rotaten en zulke. Maar wat ik mij het meeste afvraag is vanaf welke datum wij de servers kunnen aanpassen, ik hoop voor de release.

[Voor 3% gewijzigd door maffiappie op 01-11-2010 13:31]

Hulde Pink!

• Roadrunner
Goed bezig man, top! d:)b

• beany
Is Tube.Tiger. ook welkom? :P

En heb je een ranked of unranked?

[Voor 5% gewijzigd door beany op 01-11-2010 13:37]

• Bezulba
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 22-10 16:56

Bezulba

Formerly known as Eendje

OzBoz schreef op maandag 01 november 2010 @ 12:17:
[...]

het is puur een kwestie van de uitgevers te vriend houden. Als ze gaan verkopen onder de adviesprijs gaan alle gameshops (en andere retailers die hem verkopen) heel hard klagen bij de uitgevers, die dan of hun prijzen moeten laten zakken of Steam moeten droppen. 3x raden wat voor hun de makkelijkste oplossing zou zijn.

Je moet gewoon het volgende aanhouden: Voor nieuwe releases, niet bij steam. Voor aanbiedingen en oudere dingen: wel Steam. Voor games die in de winkel nog rustig 30 euro kosten, kan je vaak voor 9.95 al oppikken op steam.

blup

• Dorest0rm
  • Registratie: september 2008
  • Laatst online: 22-10 16:48
Ik heb vandaag BO bij de gamemania besteld, ik kreeg van een vriendin een kortingsbon voor me verjaardag dus hoef ik maar €50 te betalen :$

De nachtopening in Almere zoals beschreven: "Gasten met wapens, goodies, en ze willen de hele winkelinrichting gaan veranderen" :p
Nieuwe campaign gameplay. Er zitten niet echt spoilers in, maar als je de campaign voor jezelf wilt uitvinden, moet je niet kijken.

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=nEiBWw9XNXE]

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help

NoepZor schreef op maandag 01 november 2010 @ 10:34:
Jammer dat cdwow hem niet voordelig heeft, goedkoopste die ik kan vinden is 39,50 euro bij gcshop. Echter denk ik er wel aan om deze game aan te schaffen, lijkt me een vette game :) Plus het feit dat er dedicated servers in zitten, zodat ik zelf me stekkie en de map die ik wil spelen kan kiezen.
http://www.gamedumper.nl/...uct/view/id/7728?ref=8003

Goedkoper! Want je hebt geen verzendkosten..

Basement Bios ---- Exo-S

Dorest0rm schreef op maandag 01 november 2010 @ 13:37:
Ik heb vandaag BO bij de gamemania besteld, ik kreeg van een vriendin een kortingsbon voor me verjaardag dus hoef ik maar €50 te betalen :$

De nachtopening in Almere zoals beschreven: "Gasten met wapens, goodies, en ze willen de hele winkelinrichting gaan veranderen" :p
Daar ga ik ook naar toe.

Ik heb een ranked server besteld, 18 sloten!

• Joost1991
  • Registratie: december 2007
  • Laatst online: 01:07
Iemand enig idee waar een nachtelijke opening in R'dam te vinden is?

Macbook Pro 15" Late 2011 -  iPhone X Space Gray 256GB -  iPad Pro 11" Space Gray 256GB -  Apple TV 4K 32GB

nvm..xD

[Voor 91% gewijzigd door vinom op 01-11-2010 14:02]

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Dorest0rm schreef op maandag 01 november 2010 @ 13:37:
Ik heb vandaag BO bij de gamemania besteld, ik kreeg van een vriendin een kortingsbon voor me verjaardag dus hoef ik maar €50 te betalen
"Maar" ? Dat kost-ie bij E-plaza ook, met T-shirt ... (voor Pc dan ...)

• BaRF
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 20-10 13:57

BaRF

bijna kerst

hell yeah :)

"The space between what's wrong and right, that's where you'll find me, hiding, waiting for you." Dave Matthews
shizzle

• HesRuud
Goner schreef op maandag 01 november 2010 @ 14:02:
[...]
"Maar" ? Dat kost-ie bij E-plaza ook, met T-shirt ... (voor Pc dan ...)
Inderdaad, je kon hem een maandje terug voor €35,- bestellen, nu zie het veelal voor ~€50,- staan. Op tijd erbij zijn loont :)

Kiek em goan!

• BlackGhostNL
  • Niet online
sweet :) !

[Voor 42% gewijzigd door BlackGhostNL op 01-11-2010 14:18]

Asus Z77 Maximus V Gene / i5 3570K / EK Waterkoeling / ASUS 6970 DCII 2GB /Corsair Vengeance 8GB 1600Mhz / OCZ SSD 60Gb Vertex II / Samsung Spinpoint 500GB / Scythe 700W / CM 690 II Window.

Volgens mij gaat die server wel vol zitten van Pink!:D

• HesRuud
exi22 schreef op maandag 01 november 2010 @ 14:36:
Ik ben benieuwd wie gaat er allemaal vrij nemen 9 november of juist 10 november?
Als je van te voren vrij wil nemen zou ik voor de 10e gaan :P, de kans dat je hem de 9e vroeg binnen krijgt is <1% :P (ja ik weet, zwaar uit de dikke linker duim gezogen) en dan heb je een dagje voor niks vrijgenomen natuurlijk :+

Kiek em goan!

• D4NG3R
Zojuist deze besteld: pricewatch: Samsung Syncmaster P2770H

Volgende week lekker CoD op spelen :D .

Moet alleen nog beslissen of ik hem vanmiddag voor de xbox-360. of PC pre-order...

Xbox-360
- Met mn huidige clan van MW2 verder spelen
- Vrienden spelen ook op de 360
- Ben CoD (CoD4 en MW2) onderanderen gewend op de console te spelen

PC
- Hogere kwaliteit
- Dedicated servers
- Mods

:/ Keuzes.. Keuzes.. Keuzes..
Dark Angel schreef op maandag 01 november 2010 @ 14:45:
[...]

Ik heb de 9de vrij genomen. Hoop dat de steam download dan een beetje goed gaat.
Hij wordt toch pas unlocked om een uur of 12 's nachts? Kun je dan niet beter de 10e vrijnemen? ;)

• PdeBie
  • Registratie: juni 2004
  • Laatst online: 11:24
D4NG3R schreef op maandag 01 november 2010 @ 14:41:
Moet alleen nog beslissen of ik hem vanmiddag voor de xbox-360. of PC pre-order...
Dit probleem heb ik ook, alleen dan de keus PS3 of PC :)
Ik denk toch dat het de PC wordt, aangezien ik met een controller nog steeds niet zo zuiver kan schieten als met een muis. Kwestie van oefenen wel, want hoe vaker ik op de PS3 speel, hoe beter het gaat. En 'vroeger' op mijn Xbox speelde ik Halo constant met die grote logge controller. Dat ging ook perfect :)

• D4NG3R
IPS schermen zijn mij iets te duur.. 300+ euro voor 23"? Noty..
pdebie schreef op maandag 01 november 2010 @ 14:51:
[...]

Ik denk toch dat het de PC wordt, aangezien ik met een controller nog steeds niet zo zuiver kan schieten als met een muis. Kwestie van oefenen wel, want hoe vaker ik op de PS3 speel, hoe beter het gaat. En 'vroeger' op mijn Xbox speelde ik Halo constant met die grote logge controller. Dat ging ook perfect :)
Controllers zijn niet het overwegingspunt voor mij. Controllers vind ik net zo prettig als een tobo+muis.

[Voor 82% gewijzigd door D4NG3R op 01-11-2010 14:53]

Nice van je server pink. Wat betaal je daar nou voor? Ik wil ook wel een paar euro bijleggen anders :)

Mijn iRacing profiel

pdebie schreef op maandag 01 november 2010 @ 14:51:
[...]

:+

• Exterminator
  • Registratie: augustus 2003
  • Laatst online: 13:48
bram1984 schreef op maandag 01 november 2010 @ 14:49:
[...]

Hij wordt toch pas unlocked om een uur of 12 's nachts? Kun je dan niet beter de 10e vrijnemen? ;)
Of ik kan niet goed tellen of jij...
Op Steam staat: This game will unlock in approximately 1 week, and 10 hours

Dus dan kom ik op maandag- op dinsdagnacht uit rond 01:30uur.

• psychoclown
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 15-10 10:58
De game mag dan wel snel uitkomen, het is nog altijd de bedoeling ontopic te blijven en het nuttig te houden. Tevens is het hier geen slowchat, houdt daar dus ook rekening mee.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

• Jerry
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 27-02 18:43

Jerry

Who?

Argh, geen splitscreen local met bots :(. Waarschijnlijk moet je op xbox live zitten om met bots te kunnen spelen. Alleen zombie-mode is splitscreen te spelen zonder xbox live.
Zo jammer :'(.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Kurvers schreef op maandag 01 november 2010 @ 15:27:
[...]

Of ik kan niet goed tellen of jij...
Op Steam staat: This game will unlock in approximately 1 week, and 10 hours

Dus dan kom ik op maandag- op dinsdagnacht uit rond 01:30uur.
Ik kan wel tellen, alleen dan heb ik me vergist.

• hmr
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 22-10 11:04
Lees mijn post nog maar eens..

[Voor 78% gewijzigd door psychoclown op 01-11-2010 17:43]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Xenomorphh

Xenomorphh

Soep met Ballen

..knip..
Hij wordt toch pas unlocked om een uur of 12 's nachts? Kun je dan niet beter de 10e vrijnemen?
Niet zo'n ster in klok kijken of wel :+

Als het 0:00 is is het de 10e.
Dus het spel gaat online op de nacht van maandag 8 november op 9 november om 0:00 ;)

[Voor 65% gewijzigd door psychoclown op 01-11-2010 17:44]

• dnbrainwash
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 22-10 22:43
hmr schreef op maandag 01 november 2010 @ 15:47:
Over ongeveer 20 minuutjes begin ik aan de Single Player mode! i'll keep ya posted!
Ik zie erg uit naar de single player, ik hoop dat hij het kaliber mw2 sp heeft. :)
Toch nog niet zeker of ik hem ga kopen na die op afstand bestuurbare autotjes te hebben gezien. 8)7
dnbrainwash schreef op maandag 01 november 2010 @ 16:01:
[...]

Ik zie erg uit naar de single player, ik hoop dat hij het kaliber mw2 sp heeft. :)
Toch nog niet zeker of ik hem ga kopen na die op afstand bestuurbare autotjes te hebben gezien. 8)7
Ik hoop dat deze veel beter wordt. Ik vond zowel die van MW als die van WaW beter dan die van MW2. Die van MW en WaW deed me nog wel eens een missie los spelen, terwijl ik dat bij MW2 totaal niet heb.

• Touchdown
  • Laatst online: 22-06-2013

Touchdown

De Ju-On.

Vond de SP van WaW wel tof, met die briefings tussen de missies door met beelden enzo..

SP van MW2 is gewoon stront.

[Voor 3% gewijzigd door Touchdown op 01-11-2010 16:17]

PSN: Knakker36 - XBL: Knakker36

• rjpurk
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 09-08 11:18
Touchdown schreef op maandag 01 november 2010 @ 16:17:
Vond de SP van WaW wel tof, met die briefings tussen de missies door met beelden enzo..

SP van MW2 is gewoon stront.
Juist andersom, MW2 weet je niet wat er gebeurt. met WaW wist je al dat je de oorlog zou winnen.
WaW was weer gewoon zo''n standaard WW2 spel.

[Voor 6% gewijzigd door rjpurk op 01-11-2010 16:22]

• SharkDog2
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 09-12-2015

Xbox-360

PC
- Hogere kwaliteit
- Dedicated servers
- Mods

vergeet niet dat je leunen weer terug komt voor de pc, ik vind dat een hele belangrijke, vandaar dat ik em koop voor de pc.

• rjpurk
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 09-08 11:18
SharkDog2 schreef op maandag 01 november 2010 @ 16:27:
[...]

vergeet niet dat je leunen weer terug komt voor de pc, ik vind dat een hele belangrijke, vandaar dat ik em koop voor de pc.
Leunen eigenlijk nooit gemist, omdat ik altijd console speelde en nooit gebruikt met cod4 toen ik nog pc speelde.
vergeet je me niet het IP even door-te-linken?
Steam:rjpurk

• Rubenhoed
  • Laatst online: 06-10-2011
Awesome :)

Xbox-360

PC
- Hogere kwaliteit
- Dedicated servers
- Mods

Doe voor de PC :p

[Voor 54% gewijzigd door Rubenhoed op 01-11-2010 16:44]

Intel(R) Core(TM) i5 750 @ 2.67 GHz---Nvidia GeForce GT240--- 4GB Ram---1TB

Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee