• Just_jan
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 10-12-2019
superbassie schreef op zaterdag 30 oktober 2010 @ 00:37:
[...]

Die is nog niet voorbij gekomen nee.
En die gast speelt idd wel erg belabberd. Zal vast wel zo'n gamejournalist zijn geweest. Die weten veel over een spel te vertellen, maar zuigen zelf vaak het hardst. :+

[...]

De vraag is alleen van welk jaar...
Wil wel een heel avondje tegen zulke mensen spelen..
Dan gaat je k/d wel heel hard omhoog 8)

Dat is waar,Ene kant hoop ik nog dit jaar.
Maar aan de andere kant heb ik hem liever pas over een half jaar of zo.
Hoef ik niet te kiezen welke ik ga spelen. :9

[Voor 8% gewijzigd door Just_jan op 30-10-2010 01:08]

Ps4 account = JusttJD

• psychoclown
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 23-11 12:35
Kunnen we het aub nuttig en ontopic houden? Discussiëren juich ik alleen maar toe maar niet op deze manier.. Overigens als mensen het niet eens zijn met mijn moderaties moeten ze mij DM'en en niet in het topic reageren want dat is alleen nog maar meer offtopic.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

• aex351
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 21:53

aex351

I am the one

reemprive schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 22:09:
Wat betreft de deal met Gameservers.com, ik heb zowel bij CS als bij COD4 servers meegemaakt dat de kwaliteit van de server en/of de bandbreedte te wensen overliet. Met een beperkt aantal spelers al jammer, laat staan met 32.
Ik heb speel nagenoeg altijd op 32 slot servers en dat werkt gewoon goed. De reden waarom ze het bij CODBO beperken tot 18 en 24 heeft met de consoles versie te maken. Daar is dit spel waarschijnlijk ook voor ontworpen.

< dit stukje webruimte is te huur >

• Roadrunner
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 12-11 12:05
Just_jan schreef op zaterdag 30 oktober 2010 @ 00:07:
Deze movie staat er volgens mij nog niet op.
superbassie schreef op zaterdag 30 oktober 2010 @ 00:37:
En die gast speelt idd wel erg belabberd. Zal vast wel zo'n gamejournalist zijn geweest. Die weten veel over een spel te vertellen, maar zuigen zelf vaak het hardst. :+
Ben benieuwd hoe jullie dit spel voor het eerst spelen, in deze map die totaal nieuw is. >:) Daarnaast kan het zijn dat deze journalist, of wie het ook is, voor het eerst op de console speelt en dan is het vrij lastig. Ik ben een PC speler en speelde laatst even MW2 op de PS3, zelfs voor het eerst een shooter op de console. Ging echt helemaal nergens over.
aex351 schreef op zaterdag 30 oktober 2010 @ 02:24:
[...]

Ik heb speel nagenoeg altijd op 32 slot servers en dat werkt gewoon goed. De reden waarom ze het bij CODBO beperken tot 18 en 24 heeft met de consoles versie te maken. Daar is dit spel waarschijnlijk ook voor ontworpen.
Dat zal absoluut meespelen, hoewel op de console 18 sowieso de max zal zijn. Bij COD4 werd 32 man vaak een chaos, ik speelde wel eens op servers die bij 20 man nog lekker draaiden maar zodra de server vol raakte steeds meer laggy werden. En dat terwijl de ping normaal bleef en de framerate van mijn PC ook.

Ik geef toe, toen MW2 kwam vond ik het max aantal spelers wel een tegenvaller. Nu merk ik dat het een stuk beter speelbaar is. Ik denk ook niet dat je meer dan 24 spelers moet willen met die killstreaks, even sproeien met een LMG en je kan een chopper los laten gaan.

• Smarron
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 22:23

Smarron

The bend

reemprive schreef op zaterdag 30 oktober 2010 @ 09:28:
[...]

Dat zal absoluut meespelen, hoewel op de console 18 sowieso de max zal zijn. Bij COD4 werd 32 man vaak een chaos, ik speelde wel eens op servers die bij 20 man nog lekker draaiden maar zodra de server vol raakte steeds meer laggy werden. En dat terwijl de ping normaal bleef en de framerate van mijn PC ook.

Ik geef toe, toen MW2 kwam vond ik het max aantal spelers wel een tegenvaller. Nu merk ik dat het een stuk beter speelbaar is. Ik denk ook niet dat je meer dan 24 spelers moet willen met die killstreaks, even sproeien met een LMG en je kan een chopper los laten gaan.
Dat was voor mij de reden om alleen maar Ground Wars te spelen in MW2. Ik vond 12 spelers echt veel te weinig. Met 16 18 is het ook krapjes, maar meer opties waren er niet.

In CoD4 vond ik 20-24 spelers wel erg prettig. 32 was inderdaad te veel. Totaal geen overzicht en je hoeft je magazijn maar leeg te schieten en je had al iemand te pakken. :D

edit:
typo

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A71=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

GW is 18 max, Als je unranked wil spelen kan je straks weer met 24 man.

• aex351

aex351

I am the one

reemprive schreef op zaterdag 30 oktober 2010 @ 09:28:

32 slot servers vind ik juist leuk, omdat er meer te schieten valt. Het klopt niet met wat je zegt over dat het makkelijker wordt om mensen te doden door maar in het wild te schieten. In dat geval zou iedereen dat dus kunnen doen en blijft er volgens deze uitspraak niemand meer over binnen een paar seconden. Je hebt juist de kans om sneller dood te gaan en dat maakt het uitdagender. En natuurlijk meer plezier.

Dat een server lag vertoond heeft waarschijnlijk gewoon te maken met een overbelaste server, slecht geprogrameerde server of een slechte verbinding. Het zou geweldig zijn wanneer er weer een FPS komt dat wel gericht is op de PC. En dan achteraf porten naar de consoles. Ook COD4 is een port. Het snelmenu bijvoorbeeld (die cirkel) is gericht op een controller en niet een muis plus toetsenbord.

• Rubenhoed
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 06-10-2011
aex351 schreef op zaterdag 30 oktober 2010 @ 11:40:
[...]

32 slot servers vind ik juist leuk, omdat er meer te schieten valt. Het klopt niet met wat je zegt over dat het makkelijker wordt om mensen te doden door maar in het wild te schieten. In dat geval zou iedereen dat dus kunnen doen en blijft er volgens deze uitspraak niemand meer over binnen een paar seconden. Je hebt juist de kans om sneller dood te gaan en dat maakt het uitdagender. En natuurlijk meer plezier.

Dat een server lag vertoond heeft waarschijnlijk gewoon te maken met een overbelaste server, slecht geprogrameerde server of een slechte verbinding. Het zou geweldig zijn wanneer er weer een FPS komt dat wel gericht is op de PC. En dan achteraf porten naar de consoles. Ook COD4 is een port. Het snelmenu bijvoorbeeld (die cirkel) is gericht op een controller en niet een muis plus toetsenbord.
Inderdaad er komen steeds meer geporte spelen naar de PC.
Eerst kom het spel uit op de console en 4-6 maanden later komt ie naar de PC.
Nadeel hiervan is; slechte graphics, slechte controls en gameplay en een gelockte fps van 30.

Morgen nieuwe aflevering GTTV :D

Intel(R) Core(TM) i5 750 @ 2.67 GHz---Nvidia GeForce GT240--- 4GB Ram---1TB

• DaniëlWW2
  • Registratie: november 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

_/-\o_ Jammer van de kwaliteit maar toch. Het blijven zombies. _/-\o_

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

aex351 schreef op zaterdag 30 oktober 2010 @ 11:40:
Ik speelde altijd COD4 op servers met 32 sloten, daar haalde ik ondanks de minder krachtige killstreak scores dik in de 100 tot over de 200 kills op TDM. Wel leuk zo'n fragfestijn natuurlijk. MW2 was toch lastig in het begin omdat je wat meer moeite moet doen om je kills te halen(met het gemiddelde wapen). Bij COD4 bijvoorbeeld kon je met een RPD met deep impact in een server met 32 man zo makkelijk richting spawn sprayen en kills maken(hitmarker is doorschieten) dat bij de meer krachtige killstreaks zoals in MW2 en BO veel spelers het voor gezien zouden houden. Bovendien rennen met een P90 of schieten met een sniperrifle op doorgangspunten was eenvoudig kills maken met een relatief lage kans door te gaan. Maar goed, iedereen zijn ding uiteraard. Ik heb me ook erg vermaakt met COD4, al vind ik zelf dat ondanks de (vele) irritaties MW2 > COD4, vanuit het perspectief wat ik nu heb.

• Rubenhoed
Bedankt voor het sharen, alleen inderdaad jammer maar van de kwaliteit.

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Dit is van de beta. Ze hebben het nu moeilijker gemaakt. En ja je kan quickscopen, maar die 12-jarige noobs die het ook zogenaamd kunnen gaan hard falen met QS in BO.

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

vinom schreef op zaterdag 30 oktober 2010 @ 13:44:
Dit is van de beta. Ze hebben het nu moeilijker gemaakt. En ja je kan quickscopen, maar die 12-jarige noobs die het ook zogenaamd kunnen gaan hard falen met QS in BO.
Laten we dat maar hopen.
Ik kan niet wachten of de free kills. >:)

• ZeroNine
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 24-11 16:17
komen die zombie maps die bij de hardened edition zitten ook als dlc vrij?

• D4NG3R
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 23:00
Rubenhoed schreef op zaterdag 30 oktober 2010 @ 12:17:
[...]

Inderdaad er komen steeds meer geporte spelen naar de PC.
Eerst kom het spel uit op de console en 4-6 maanden later komt ie naar de PC.
Nadeel hiervan is; slechte graphics, slechte controls en gameplay en een gelockte fps van 30.

Morgen nieuwe aflevering GTTV :D
De Graphics en Controls zijn gewoon geheel afhankelijk van de kwaliteit van de port. De gameplay heeft hier echt niks mee te maken.. Als de gameplay op de consoles geweldig is, en de controls/graphics gewoon goed geport zijn naar de PC, is de gameplay daar ook geweldig.

Een FPS lock heb ik nog nooit meegemaakt, en als deze er al is zit de lock op 60 - 90. (30 komt bijna nooit voor op de consoles. WaW is het enige spel met 30FPS wat ik zo op kan noemen).

• D4NG3R
Rin schreef op zaterdag 30 oktober 2010 @ 14:49:
komen die zombie maps die bij de hardened edition zitten ook als dlc vrij?
Lijkt mij wel, er zijn niet zo heel veel mensen die de hardened/prestige gekocht hebben in verhouding tot de "Gewone" kopers (~5% wat ik gelezen had).

• ZeroNine
D4NG3R schreef op zaterdag 30 oktober 2010 @ 14:53:
[...]

Lijkt mij wel, er zijn niet zo heel veel mensen die de hardened/prestige gekocht hebben in verhouding tot de "Gewone" kopers (~5% wat ik gelezen had).
ik hoop het wel, want ik kan de hardened nergens meer preorderen. waarschijnlijk de ps3 versie halen bij de midnight launch van gamemania in leiden

• aex351

aex351

I am the one

D4NG3R schreef op zaterdag 30 oktober 2010 @ 14:52:
De Graphics en Controls zijn gewoon geheel afhankelijk van de kwaliteit van de port. De gameplay heeft hier echt niks mee te maken.. Als de gameplay op de consoles geweldig is, en de controls/graphics gewoon goed geport zijn naar de PC, is de gameplay daar ook geweldig.
De gameplay is daar wel afhankelijk van. Een spel dat gericht is op de pc kan minder goed geschikt zijn voor een console en visa versa. Daarnaast is het grafische gedeelte en de controls een ondergeschikte van de gameplay. Je ervaart het spel anders wanneer het grafisch minder is. Hetzelfde geldt voor de controls. Ik had al een voorbeeld gegeven van console menu's in de pc versie van COD4. Op de pc zijn er nou eenmaal andere mogelijkheden.

Onzin, MW2 is het klassieke voorbeeld van een port en qua controls is er weinig op aan te merken. De vergelijking met het menu, kijk eens naar de ingame menu's van Crysis.

• aex351

aex351

I am the one

Dus omdat MW2 volgens jou wel goed is, is mijn uitleg m.b.t. COD4 etc. onzin. Dat is geen argument. Je moet de context van de discussie niet uit zijn verband trekken en ook niet in het wilde weg een spel noemen waarvan jij ziet dat een onderdeel anders is. Dan ben je bezig met het vergelijken van appels en peren.

• MLGlegit
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 05-01-2011

• 151407
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 01-08-2013
al ff gekeken maar die geezer is mateloos irritant. laat me 9 nov wel verassen.
Hij speelt alleen maar in zijn eentje.
En inderdaad, hij is best arrogant.

[Voor 22% gewijzigd door vinom op 30-10-2010 19:13]

• Aslanboy1905
  • Niet online
Lool hij zit gwn bijna in die TV met een zonnebril op :P.

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

• Rubenhoed
Vind het maar een irritant mannetje en hij is bovendien nog arrogant ook

• MLGlegit
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 05-01-2011
Het is wel een beetje een mongool met z'n zonnebril , maarja ik dacht ik share het ff.
Had geprobeerd de pro perks te lezen, maar het is overbelicht.
Ah F1sTDaCuFFs‬‎...ik volgde z'n filmpjes weleens op Youtube.
Het is een beetje een wigger ja...

• Armada.
  • Registratie: maart 2008
  • Laatst online: 28-11 23:57
Daarnaast bakt 'ie ook niks van nazi zombies. :D

• Jumpman
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 18:25
Wat is dit voor 'Harry', in je eentje door MP maps lopen en telkens door hetzelfde raam springen.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• prutser387
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 26-09 09:47
Jaja, die heb ik gezien, maar ik denk nog steeds dat ze fake zijn. Daarom wilde ik het nu live zien.

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Waarom zijn het altijd de arrogante stukken verdriet die zoiets moois krijgen?

aex351 schreef op zaterdag 30 oktober 2010 @ 16:56:
Dus omdat MW2 volgens jou wel goed is, is mijn uitleg m.b.t. COD4 etc. onzin. Dat is geen argument. Je moet de context van de discussie niet uit zijn verband trekken en ook niet in het wilde weg een spel noemen waarvan jij ziet dat een onderdeel anders is. Dan ben je bezig met het vergelijken van appels en peren.
Nee, jij beweert twee dingen waarmee ik het oneens ben:
1) Console ports op de PC hebben een niet optimale besturing.
Ik ben nog geen spel tegengekomen met een tegenvallende besturing die te wijten is aan de port van een controller naar een keyboard + muis configuratie. Het enige wat ik wat controls tegen ben gekomen is het verwijderen van leanen bij MW2. Volgens mij is dit gewoon omdat een controller een beperktere toetsconfiguratie mogelijk maakt en leanen daardoor misbaar was. Met een toetsenbord werkt dat natuurlijk anders. Het enige waar ik benieuwd naar ben in Black Ops zijn die Valkyre rockets en die RC XD qua besturing om de PC.

2) Door de verminderde grafische capaciteit van de consoles zijn de games op de PC grafisch niet van een heel hoog niveau, wat ten koste gaat van de gameplay.
Ik ben het er mee eens dat je te weinig directx10 en 11 spelen tegenkomt, of spellen waarbij je wat hebt aan Physx. Een high end gamesysteem wordt weinig gepushed door de (populaire) games die de laatste 2 jaar verschijnen, al is het in mijn ogen positief dat je om te kunnen gamen op de PC niet elk jaar een nieuwe videokaart moet aanschaffen. Wat betreft het ten koste gaan van de gameplay, daar ben ik het niet mee eens. Uiteraard zit er nogal een verschil tussen de models en omgeving van CS 1.6 en BFBC2 / MW2, maar een verschil in gameplay is er niet als je met een hoge resolutie alles op ultra high te spelen vergelijkt met dezelfde resolutie op medium settings. Het valt je misschien 10 minuten op dat alles wat meer gedetailleerd is en dat de lichteffecten wat beter uitkomen, daarna merk je er niets meer van.

[Voor 4% gewijzigd door codex op 30-10-2010 20:14]

• Preau
  • Niet online
reemprive schreef op zaterdag 30 oktober 2010 @ 20:10:
Het enige waar ik benieuwd naar ben in Black Ops zijn die Valkyre rockets en die RC XD qua besturing om de PC.
Lijkt mij gewoon dat de Valkyre rockets met de muis gaan net zoals in de Predator Missile in MW2. De RC cars gewoon met wasd lijkt me.

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Ik heb een PM gestuurd naar een Treyarch MP dev over die lijst. (CoD forum)
Eens kijken of hij reageert en wat hij over die lijst zegt. (of mag zeggen) :X

• Hompu
Ik zit dit zo allemaal eens te lezen en zag net ook die perk lijst. Maar wat houd Flak Jacket Pro nou weer precies in dan. Er staat Immune to fire damage and allows you to reset the fuse of a thrown grenade when you pick it up. Betekent dit dat je als je op mensen met Flak Jacket Pro schiet, ze geen damage krijgen? Dat zou wel even fucked up zijn.

• Blue_Fear
  • Registratie: augustus 2004
  • Laatst online: 15-11 21:50
Met fire bedoelen ze denk vuur van de flamethrower...

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

TheBleeder schreef op zaterdag 30 oktober 2010 @ 21:55:
Ik zit dit zo allemaal eens te lezen en zag net ook die perk lijst. Maar wat houd Flak Jacket Pro nou weer precies in dan. Er staat Immune to fire damage and allows you to reset the fuse of a thrown grenade when you pick it up. Betekent dit dat je als je op mensen met Flak Jacket Pro schiet, ze geen damage krijgen? Dat zou wel even fucked up zijn.
Geen vuur schade. ;)

• Hompu
Ah ok, ik dacht al 8)7
Dan wordt het iig geen perk van mij.

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

TheBleeder schreef op zaterdag 30 oktober 2010 @ 22:11:
[...]

Ah ok, ik dacht al 8)7
Anders word het een combo tussen painkiller en juggernaut. :')

• Resonance
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 01-10-2015
TheBleeder schreef op zaterdag 30 oktober 2010 @ 22:11:
[...]

Ah ok, ik dacht al 8)7
Da's ook vuurschade van de napalm strike dan he. Op één van die filmpjes kon je zien dat zo'n ding best wat hoopjes vuur neerlegde (geen idee hoe lang dat blijft liggen - maar als het echt napalm moet voorstellen dan vrij lang lijkt me). Die napalm strike lijkt mij best interessant.

edit: die lijst die een paar posts hierboven staat lijkt me wel kunnen kloppen toch?

Als 't zo is sta ik vooral voor perk 1 en 2 voor een lastige keuze. scavenger, ghost, flak of hardline en hardened, sleight of hand en warlord. Overigens wel benieuwd of warlord ook een extra claymore geeft. Dat zou voor mij bepalend zijn dan :p. Perk 3 steekte voor mij dan toch second chance eruit, hoe jammer sommige mensen het ook zullen vinden.

Maargoed, ben benieuwd of dat lijstje echt klopt, maar ik gok van wel aangezien het al door illegale henkies bevestigd kan worden.

edit2: qua wapens heb ik al een voorkeur voor de AUG. Da's echter puur intuitie ;)

[Voor 40% gewijzigd door Resonance op 30-10-2010 23:43]

(Xbox live tag: Sjagga)

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Resonance schreef op zaterdag 30 oktober 2010 @ 23:30:
[...]

Da's ook vuurschade van de napalm strike dan he. Op één van die filmpjes kon je zien dat zo'n ding best wat hoopjes vuur neerlegde (geen idee hoe lang dat blijft liggen - maar als het echt napalm moet voorstellen dan vrij lang lijkt me). Die napalm strike lijkt mij best interessant.

edit: die lijst die een paar posts hierboven staat lijkt me wel kunnen kloppen toch?

Als 't zo is sta ik vooral voor perk 1 en 2 voor een lastige keuze. scavenger, ghost, flak of hardline en hardened, sleight of hand en warlord. Overigens wel benieuwd of warlord ook een extra claymore geeft. Dat zou voor mij bepalend zijn dan :p. Perk 3 steekte voor mij dan toch second chance eruit, hoe jammer sommige mensen het ook zullen vinden.

Maargoed, ben benieuwd of dat lijstje echt klopt, maar ik gok van wel aangezien het al door illegale henkies bevestigd kan worden.

edit2: qua wapens heb ik al een voorkeur voor de AUG. Da's echter puur intuitie ;)
Ik ga gewoon voor
scavenger (ghost bij een stealth klasse)
hardened of warlord (ligt aan het wapen)
ninja (headset) _/-\o_

Wel lachen dat second change, die mensen kan je reviven... ik laat ze mooi liggen, behalve als ik een keer SnD speel. Ninja Pro spreekt me wel weer aan.

• Just_jan
voor mij word het toch denk ik als eerste
Ghost
Warlord
Ninja of tactical mask

Ps4 account = JusttJD

• Resonance
reemprive schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 00:39:
Wel lachen dat second change, die mensen kan je reviven... ik laat ze mooi liggen, behalve als ik een keer SnD speel. Ninja Pro spreekt me wel weer aan.
Hmm, en wat schiet je daar precies mee op, behalve je punt maken dat jij de perk niks vindt - t zijn wel je teamgenoten! Je kan er in ieder geval vanuit gaan dat er ook challenges zullen zijn waarvoor je een x aantal mensen moet reviven.

[Voor 3% gewijzigd door Resonance op 31-10-2010 01:46]

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

reemprive schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 00:39:
Ik denk dat ik ze wel revive. Misschien krijg je er wel XP voor of een challenge. :+

• Rubenhoed
Iemand een idee waar de 4e episode over gaat van GTTV?

[Voor 106% gewijzigd door Rubenhoed op 31-10-2010 07:22]

Resonance schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 01:45:
[...]

Hmm, en wat schiet je daar precies mee op, behalve je punt maken dat jij de perk niks vindt - t zijn wel je teamgenoten! Je kan er in ieder geval vanuit gaan dat er ook challenges zullen zijn waarvoor je een x aantal mensen moet reviven.
Omdat ik het een irritante perk vind en van mening ben dat het al na COD4 verdwenen zou moeten zijn. Al vind ik het wel prima dat je bij de Pro perk niet meer je primary kan gebruiken. Last stand vind ik zelf irritanter als G18 akimbo runners.

Last stand is namelijk niet in het teambelang, je ligt ergens op de grond waardoor je geen deel meer uitmaakt van het spel en als je gerevived moet worden breng je je teamleden in gevaar. Als eenmaal mensen met last stand pro spelen worden mensen die in last stand liggen natuurlijk een lokmiddel om een paar makkelijke kills te maken.

Maar goed misschien heeft Treyarch het wel wat minder irritant gemaakt en ga ik toch nog overstag om te gaan reviven :P

[Voor 20% gewijzigd door codex op 31-10-2010 08:56]

• Ruffzz
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 23:16

Speel als JFK in zombie mode :D

[Voor 29% gewijzigd door Ruffzz op 31-10-2010 09:12]

• BaRF
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 02-12 11:58

BaRF

bijna kerst

reemprive schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 08:55:
[...]

Omdat ik het een irritante perk vind en van mening ben dat het al na COD4 verdwenen zou moeten zijn. Al vind ik het wel prima dat je bij de Pro perk niet meer je primary kan gebruiken. Last stand vind ik zelf irritanter als G18 akimbo runners.

Last stand is namelijk niet in het teambelang, je ligt ergens op de grond waardoor je geen deel meer uitmaakt van het spel en als je gerevived moet worden breng je je teamleden in gevaar. Als eenmaal mensen met last stand pro spelen worden mensen die in last stand liggen natuurlijk een lokmiddel om een paar makkelijke kills te maken.

Maar goed misschien heeft Treyarch het wel wat minder irritant gemaakt en ga ik toch nog overstag om te gaan reviven :P
wat dacht je van met last stand nog net die kut camper door zn kop knallen :P

"The space between what's wrong and right, that's where you'll find me, hiding, waiting for you." Dave Matthews
shizzle

• Rubenhoed
BaRF schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 09:17:
[...]

Last stand is echt irritant als je snipert, voor de rest vind die perk niet erg ;)

• MicScott
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 14-07 19:51

MicScott

.Grey.

Sjongejonge, nu shipt amazon uk BO ook al niet meer naar Duitsland.
> Von: "Amazon.co.uk" <order-update@amazon.co.uk>
> Datum: 30. Oktober 2010 16:49:11 MESZ
> Kopie: "order-update@amazon.co.uk" <order-update@amazon.co.uk>
> Betreff: Important Information regarding Your Amazon.co.uk Order xxx
>
> Hello,
>
> We are writing to let you know that the following order item has been cancelled:
>
> -----------------------------------------------------
>
> B0036ORNUW
>
> Call of Duty: Black Ops (PC DVD)
>
> -----------------------------------------------------
>
> Unfortunately there was an error on our website which incorrectly allowed an order to be placed for this item, and for this reason the item has been cancelled.
>
> We are unable to ship certain categories of products to certain geographical locations for operational and regulatory reasons.
> Additional delivery restrictions may apply to specific items or sub-categories due to the nature of individual products.
>
> Please accept our sincere apology for the error, and for the cancellation.
>
> We hope to see you again at Amazon.co.uk
>
>
> Regards,

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

• Rubenhoed
Ik weet niet of het al verteld is of niet maar Call of Duty Black Ops is alweer in prijs verhoogt bij Mediaoffer.
Hij was eerst 39,95 toen 43,95 en nu is ie 46,95.
Gelukkig heb ik hem op 39,95 te pakken gekregen :p

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

MicScott schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 12:41:
Sjongejonge, nu shipt amazon uk BO ook al niet meer naar Duitsland.

[...]
Je moet de Duitse versie kopen. ;)

nieuws: Call of Duty: Black Ops in Duitsland alleen speelbaar met Duitse versie

• aex351

aex351

I am the one

reemprive schreef op zaterdag 30 oktober 2010 @ 20:10:
Nee, jij beweert twee dingen waarmee ik het oneens ben:
1) Console ports op de PC hebben een niet optimale besturing.
2) Door de verminderde grafische capaciteit van de consoles zijn de games op de PC grafisch niet van een heel hoog niveau, wat ten koste gaat van de gameplay.
Ik ben het er mee eens dat je te weinig directx10 en 11 spelen tegenkomt, of spellen waarbij je wat hebt aan Physx. Een high end gamesysteem wordt weinig gepushed door de (populaire) games die de laatste 2 jaar verschijnen, al is het in mijn ogen positief dat je om te kunnen gamen op de PC niet elk jaar een nieuwe videokaart moet aanschaffen. Wat betreft het ten koste gaan van de gameplay, daar ben ik het niet mee eens. Uiteraard zit er nogal een verschil tussen de models en omgeving van CS 1.6 en BFBC2 / MW2, maar een verschil in gameplay is er niet als je met een hoge resolutie alles op ultra high te spelen vergelijkt met dezelfde resolutie op medium settings. Het valt je misschien 10 minuten op dat alles wat meer gedetailleerd is en dat de lichteffecten wat beter uitkomen, daarna merk je er niets meer van.
Begrijpend lezen is ook een vak apart. Ik zeg dat die mogelijkheid er is. Bij punt 2 doe je heel wat anders. Nu begin je ineens erover dat je het mij eens bent over directx, terwijl ik daar helemaal niets over gezegd hebt. Dus er valt helemaal niets om overeens te zijn. En het 2e gedeelte van dat argument. De gameplay is wel degelijk mede afhankelijk van het grafische werk. Het zorgt voor de sfeer en daar merk je echt wel wat van. Anders kan je net zo goed het spel op de laagst mogelijke resolutie of instellingen spelen. Het feit dat andere onderdelen van de gameplay daar geen last van hebben, doet hier niets aan af.

Met het er mee eens zijn doel ik op het algemeen beklag vanuit de PC community, waar ik het niet mee eens ben is jouw interpretatie wat betreft gameplay. Maar goed, je hoeft het niet altijd eens te zijn.

Wat ineens bij mij op komt is dat het ineens wel heel makkelijk wordt om te bootsen met dedi's. Je eigen server in met een vriend en je kan allerlei challenges halen. Zal Treyarch hierover hebben nagedacht?

• Morenoo91
  • Laatst online: 15:07

Morenoo91

Flexible Mexican

* Morenoo91 heeft hem maar op steam gepreordered en zijn gamemania preorder gecanceled

Dan kan ik meteen om 12 uur aan de slag! Ben de volgende dag toch niet op school ivm 'tandarts afspraak'

PSN: MGFlexican.

Morenoo91 schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 13:46:
* Morenoo91 heeft hem maar op steam gepreordered en zijn gamemania preorder gecanceled

Dan kan ik meteen om 12 uur aan de slag! Ben de volgende dag toch niet op school ivm 'tandarts afspraak'
Ik doe het juist andersom, Steam wil nog wel eens laat zijn met het vrijgeven van de download(bij mw2 een dag later) en heeft met dit soort releases nogal eens te kampen met overbelaste servers. Dan download je 8 gb met 100KB/s.

• exi22
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 02-12 08:29
reemprive schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 13:42:
Met het er mee eens zijn doel ik op het algemeen beklag vanuit de PC community, waar ik het niet mee eens ben is jouw interpretatie wat betreft gameplay. Maar goed, je hoeft het niet altijd eens te zijn.

Wat ineens bij mij op komt is dat het ineens wel heel makkelijk wordt om te bootsen met dedi's. Je eigen server in met een vriend en je kan allerlei challenges halen. Zal Treyarch hierover hebben nagedacht?
Dat zal toch wel zal je denken.....
Maar ik zou alleen niet weten hoe want dan moet eigenlijk een paar vaste regels hebben met de ranked servers wil je dit voorkomen.

En als dit niet gedaan is dan gaat iedereen rustig een eigen server huren voor een maand en dan zoveel mogelijk challenges doen.

Dit is wel een goede vraag d:)b

• Morenoo91
  • Laatst online: 15:07

Morenoo91

Flexible Mexican

reemprive schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 13:57:
[...]

Ik doe het juist andersom, Steam wil nog wel eens laat zijn met het vrijgeven van de download(bij mw2 een dag later) en heeft met dit soort releases nogal eens te kampen met overbelaste servers. Dan download je 8 gb met 100KB/s.
Je kan toch preloaden?
Ik had dit probleem niet bij MW2 maar iemand meer ervaring met steam midnight releases?

PSN: MGFlexican.

• ZeroNine
BaRF schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 09:17:
[...]

last stand vind ik zo gruwelijk irritant, dat die opeens op de grond ligt en je er dus overheen schiet en hij jou nog met die ene kogel wel net afmaakt. het is die missende animatie die het super irritant maakt en in dat moment ook een soort van overwinnelijkheid want die seconde dat die in last stand modus gaat kan je m niet raken, nog irritanter als iemand anders met je kill ervandoor gaat. sterker nog ik ebruikt ehet in het begin ook en kon zo kills van anders teniet doen door een stung erenade tegen de muur naar mezelf te gooien.

(edit ff wat typos eruit)

• D4NG3R
@ Rin, IDD. Ik vind dat de persoon die iemand in last stand gebracht heeft de kill moet krijgen.

Als iemand anders een last-stander killt moet hij een assist krijgen.

• MaFFia
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 01-12 22:07
Morenoo91 schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 14:07:
[...]

Je kan toch preloaden?
Ik had dit probleem niet bij MW2 maar iemand meer ervaring met steam midnight releases?
Ik kijk naar steam en zie op moment van schijven een klok tikken die zegt : 1 week 1 dag en 10 uur .
Ik kijk naar pc tijd en daar is het nu 1545 .

Zou dan de game rond middernacht beschikbaar wezen ... :|

Idd ik zou voor de zekerheid je pre/order van game mania maar weer doen .

Buiten het feit dat ze bij MW2 veel later waren volgens zeggen , ik had hem 3 dagen ervoor via retail :P

[Voor 9% gewijzigd door MaFFia op 31-10-2010 15:47]

http://www.youtube.com/user/elfirx AKA MaFFia|NL|

• DrommelseBaron
  • Laatst online: 25-11-2010
Ziet er vet uit zeg!

• Lizardz
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 29-11 11:41
Eindelijk ook eens een mindere noob dan in de meeste gelekte footage.

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Die ga ik in de gaten houden.

• Just_jan
Maar wel weer een granaat meteen gooien na de start blind naar de andere kant van de map.
Helaas blijven zulke mensen bestaan.
Agh. gelukkig speelt die op de xdoos

[Voor 12% gewijzigd door Just_jan op 31-10-2010 18:07]

Ps4 account = JusttJD

• Touchdown
  • Laatst online: 22-06-2013

Touchdown

De Ju-On.

Just_jan schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 18:07:
Maar wel weer een granaat meteen gooien na de start blind naar de andere kant van de map.
Helaas blijven zulke mensen bestaan.
Agh. gelukkig speelt die op de xdoos
Buh buh buh buh buh ;(

PSN: Knakker36 - XBL: Knakker36

• Just_jan
:O ..Vond jij het niet irritant in mw2 als je bijvoorbeeld in estate en highrise dat ze meteen een granaat naar beneden schieten.waar jullie spawnen. en dan je geen stap kan zetten in het begin bij highrise omdat ze meteen staan te snipen....
maarja. hier moet ik me maar aan aanpassen en niet zeuren :P

Ps4 account = JusttJD

• 151407
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 01-08-2013
Morenoo91 schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 14:07:
[...]

Je kan toch preloaden?
pre loaden is maar de vraag, mijn ervaring is dat alleen valve games pre load hadden.
maar in geval van geen pre load kun je ook mijn truukje gebruiken:

XennOX in "[Multi] Call of Duty: Black Ops - Deel 3"

ik krijg de installer al voor mijn kiezen nu maar de game staat nog niet op de server van steam :)

• Odysseus253
  • Registratie: mei 2006
  • Laatst online: 30-11 08:55

Odysseus253

Metzonderzijwieltjes

• Touchdown
  • Laatst online: 22-06-2013

Touchdown

De Ju-On.

Just_jan schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 18:21:
[...]

:O ..Vond jij het niet irritant in mw2 als je bijvoorbeeld in estate en highrise dat ze meteen een granaat naar beneden schieten.waar jullie spawnen. en dan je geen stap kan zetten in het begin bij highrise omdat ze meteen staan te snipen....
Dat is irritant, ja. Spawntubes en dergelijke zijn kut.

Maar jij had het over granaten gooien, naar de andere kant van de map en dergelijke.. geen last van.

PSN: Knakker36 - XBL: Knakker36

• Jeroenneman
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 22:41

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Pu.nl.
Black Ops zombie footage. Skip wel de eerste 3 minuten ofzo!!!

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

• Frentik
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 01-09 19:05

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Odysseus253 schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 19:07:
Nice! De G11 = burst = de nieuwe Famas!
Die automatische famas lijkt me anders ook niet verkeerd/

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

• NeoMe
  • Registratie: mei 2006
  • Laatst online: 27-10 10:27

NeoMe

#Addict

Die gast maakt het maar tot level vier met zombies, beetje erg weinig maargoed wel beeldmateriaal. Kun je maar één deur unlocken of is hij deuren vergeten. Zie ook niet veel wapens aan de muur hangen, denk dat er ergens nog wel zo'n magic box staat waar je random wapens uit kunt krijgen. Ook wel relaxt dat je unlimited ammo kunt afkopen, al denk ik niet dat dat wapen wat er bij stond erg sterk is op hogere levels.

Staat op YouTube: Call Of Duty Black Ops New zombie gameplay Werkt die Turret maar één ronde, in het filmpje activeert ie hem namelijk twee keer. Zou wel duur geintje zijn, maargoed werkt wel.

Heerlijk co-op zombies bashen !

[Voor 21% gewijzigd door NeoMe op 31-10-2010 19:58]

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

• Rubenhoed
SPOILER ALERT;
http://www.pu.nl/headline..._president_!.aspx?id=6170

Zombie gameplay in het pentagon.

[Voor 89% gewijzigd door Rubenhoed op 31-10-2010 20:03]

• Batsgeit
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 18:48
Amai zeg, die gunship is ook wel weer flink sterk zie ik al. Nou ja, die killstreak waarmee je stuff uit de lucht komt halen komt er bij mij sowieso standaard in.

• n41r0j
  • Registratie: januari 2007
  • Laatst online: 30-11 06:29
Zo, nu Black Ops geleaked is voor de Xbox, zullen er zeer binnenkort wel filmpjes verschijnen op YT. Bron mag ik wss niet laten zien wegens de AV hier.

• Barca
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 22-11 20:09

Barca

In Search Of Sunrise

Lizardz schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 17:39:
Eindelijk ook eens een mindere noob dan in de meeste gelekte footage.
Hij knipt de beste momenten eruit... en bij bijna alle filmpjes heeft hij slechts 1 punt gecaptured i.p.v. 2. In mijn ogen dus een ontzettende irritante knakker die alleen voor de kills en niet voor de objectives gaat. Ik zou hem graag tegenkomen op de PC.
Tja, zat er dik in. Wel lachen met die gast :P
YouTube: Call of Duty: Black Ops Unboxing

• Jeroenneman

Jeroenneman

argh.

En dan zie je op 1.30 weer een supersnelle dolphindive, op 2 min zie je m 3 meter door de lucht springen en kort daarvoor doet ie ff akimbo met 2 zware wapens....

Ja, dit word weer zon mw2 cod :'(

Wrm nou toch weer akimbo?! Waarom nou toch die dolphindive erin?! Waarom, waarom Treyarch?

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Waarom trek jij conclusies over iets wat je zelf nog niet gespeeld hebt. Waarom, waarom Jeroenneman?

• Jeroenneman

Jeroenneman

Omdat ik niet verwacht dat ze de game nog drastisch gaan aanpassen voor release?

En kom op, dat springen en duiken word gewoon irritant, na 3 seconden al. A dat akimbo gedoe met die wapens..... ik hoop maar dat t niet met automatische wapens kan, anders loopt natuurlijk iedereen na 1 maand alweer rond met PP2000 of G10's (of hoe die automatische pistols ook heten)

En tja, behalve modern warfare 2 ken ik geen game waarin je zulke dingen zovaak tegen kwam. (vooral het akimbo aspect met auto wapens, belachelijk gewoon)

• Gundogan
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 22:23
Tja snel naar prone gaan en snel weer doorschieten zit in elke call of duty (net zoals het gooien van nades van zowat spawn naar spawn waar iemand anders het over had, maar dat wordt eigenlijk per deel minder), zal denk ik altijd wel onderdeel blijven van CoD. Maar inderdaad wel weer jammer dat die laatste shotgun een akimbo mode heeft. Maar nu shotties weer een primairy weapon zijn, zul je ze denk ik niet zo vaak gaan zien als akimbo rangers of 1887's. Volgens mij is dat ook het enige primaire wapen wat een akimbo mode heeft?

[Voor 12% gewijzigd door Gundogan op 31-10-2010 21:08]

i7 4790K, 16GB, ASUS Z97-K, R9 Fury

• Rubenhoed
Nieuwe episode van GTTV;http://www.gametrailers.com/episode/bonusround/410?ch=4

[Voor 23% gewijzigd door Rubenhoed op 31-10-2010 21:23]

Van de shotguns wel ja. Daarnaast moet je eerst alle shotguns kopen voordat je de G11 unlocked volgens mij.

@Jeroenneman. Dat dropshotten hebben ze lichtelijk aangepakt. Als je vanuit sprint naar prone wilt, dan zie je die dolphin dive animatie, maar dan kan je pas weer schieten als je op de grond ligt en je gun 'recoverd' hebt.
Er zit dus een penalty time op.

• Rubenhoed
vinom schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 20:49:
Waarom trek jij conclusies over iets wat je zelf nog niet gespeeld hebt. Waarom, waarom Jeroenneman?
+1 voor jou :P

• Aslanboy1905
  • Niet online
eerder huilen

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

• Ruffzz
  • Laatst online: 23:16
Waarom krijgt die idioot in godsnaam BO zo vroeg toegezonden en wel met "extreme urgency" ..
Wie is dat?

• maffiappie
  • Registratie: april 2006
  • Laatst online: 27-07 12:23
Jeroenneman schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 20:59:
Omdat ik niet verwacht dat ze de game nog drastisch gaan aanpassen voor release?

En kom op, dat springen en duiken word gewoon irritant, na 3 seconden al. A dat akimbo gedoe met die wapens..... ik hoop maar dat t niet met automatische wapens kan, anders loopt natuurlijk iedereen na 1 maand alweer rond met PP2000 of G10's (of hoe die automatische pistols ook heten)

En tja, behalve modern warfare 2 ken ik geen game waarin je zulke dingen zovaak tegen kwam. (vooral het akimbo aspect met auto wapens, belachelijk gewoon)
This is why we cant have nice things. Het spijt me maar als je zeurt over dingen die je nog niet eens zelf hebt ervaren. EN één van de meest ergerlijke weapon sets niet eens weet te benoemen heb je dit nog lang niet genoeg ervaren om deze rant te verantwoorden.

OT - Black Ops wordt awesome. Shotgun fag will be my middle name.

• Dorest0rm
  • Registratie: september 2008
  • Laatst online: 02-12 08:39
Just_jan schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 18:21:
[...]

Nee, want om daar te spawn snipen moest je eerst een paar stappen naar voren doen, je kon ook de andere kant op rennen :p

En van granaten heb ik eigenlijk nooit last gehad, ik denk wel dat Treyarch iets beter reageert op de community dan IW dat deed :p

• questarey
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 01-12 02:43
ik heb weinig ervaring met steam, maar ik vroeg me af wanneer bekend word welke steam achievements te behalen zijn. is dat meestal net voor of tijdens de release van een game?
Weet niet of deze al gepost is, maar er zit een heel klein stukje AK47 gameplay tussen.

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=64B6LHypYXw]

• Resonance
^
Toch, dat ding op 1:24 staat me echt niet aan hè. Een automatische raketwerper met een magazijn van 4 en totaal 8 ammo :/

edit: kom er een beetje laat achter dat ie uit een care package komt. Hmmmm. Net als onderstaande blijkbaar.

[Voor 42% gewijzigd door Resonance op 01-11-2010 00:31]

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee