Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 17:04:
[...]

aangezien ik games nog nooit over internet gekocht hebt.
1 geen zin om opgelicht te worden
2 hier zitten vast wel mensen met meer ervaring over dergelijke webshops.
Lol, welkom in 2010...
Misschien dat je in de jaren '90 nog opgelicht werd door zogenaamde internetwinkels, maar tegenwoordig zijn er genoeg betrouwbare webshops te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bv202
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 14-11-2021
Is er iemand die hem pre-ordered heeft van Amazon?
http://www.amazon.co.uk/C...=300729#productPromotions

€35 en eventuele verzendkosten lijkt me wel de moeite. Weet iemand iets over de leverdatum van zo'n (ik vermoed zéér populaire) pre-order daar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morenoo91
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-09 15:16

Morenoo91

Flexible Mexican

Twitter van JJ van gamekings;

GKJJ

“@CodCom: For the Dutch Call of Duty: Black Ops fans, this could be news they are interested in http://twitpic.com/311p7h'

GKJJ
En dat is retesimpel te bereiken met de tram vanaf Amsyerdam CS. 5 minuten max.
43 minutes ago via Twitter for iPhone

GKJJ
Oftewel het officiële launchevent is in de Amsterdam Convention Factory
Zie twitpic voor meer informatie

Edit thanks ik had hem net geupload naar Afbeeldingslocatie: http://img15.imageshack.us/img15/8864/blackopsb.jpg

[ Voor 45% gewijzigd door Morenoo91 op 26-10-2010 18:15 ]

PSN: MGFlexican.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zie hierboven dus.

[ Voor 125% gewijzigd door superbassie op 26-10-2010 18:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06:52

Mystikal

It never hurts to help!

NeoMe schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 16:16:
Releasedatum is een releasedatum in mijn ogen en ik vind het niet netjes als je dan naar winkels toe gaat om hem bewust eerder te bemachtigen. Als je hem via de post een dag eerder krijgt daar kan ik nog inkomen maar zelf actief op pad gaan, vind dat niet netjes.

Als je hem echt zo graag per se de eerste minuut moet hebben dan blijf je maar wat langer wakker en haal je hem ergens waar die midden in de nacht wordt verkocht.

Hoop dat mensen die hem voor de releasedatum spelen op de vingers worden getikt.
Ik vind dit zeer overdreven moraalridder gedoe. Waar hebben we het nu over. We betalen gewoon toch? Wat is het probleem dan. Mensen die een dag eerder spelen op de vingers tikken? Waarom? Daar heb jij toch geen last van, en niemand anders ook. Waarom dan weer met dat vingertje zwaaien?

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Dat is super vet, weet niet wat ze daar voor de game vragen maar die goodies / optredens / lekker makende filmpjes / online match etc is ook zeker wat waard !

De echte Nederlanders zullen wel om 23.59 naar huis toe gaan, omdat ze hem al ergens anders goedkoper hebben besteld |:( .

[ Voor 28% gewijzigd door NeoMe op 26-10-2010 18:24 ]

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NeoMe schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 18:23:
De echte Nederlanders zullen wel om 23.59 naar huis toe gaan, omdat ze hem al ergens anders goedkoper hebben besteld |:( .
Dus? Treyarch krijgt heus zijn geld wel, of je hem nou daar haalt of ergens anders. En dan nog, relaxed toch als je hem wel daar gaat halen en je niet lang in de rij hoeft te staan.

Maar goed, om die maandag naar A'dam af te reizen vanuit R'dam voor BO gaat me wat tever.
Hier hebben ze ook midnight releases.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Preau
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Omdat het hele gebeuren via Steam werkt kan je hem toch niet voor de release date spelen, waarom zou je er moeite voor doen om hem eerder te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 06:31
Ik vind zo'n release party wel supervet opgezet, maar ik ga haal hem 10 minuten hiervandaan bij de Game Mania. Met een beetje geluk speel ik om 0.30 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23:56
Wat een optimisme, ik zou er maar niet vanuit gaan dat je kunt spelen om 0:30. Waarschijnlijk zal de game nog niet 'unlocked' zijn op steam om 0:30. Verder zal Steam wel een paar uurtjes down zijn wegens de massale downloads...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morenoo91
  • Laatst online: 11-09 15:16

Morenoo91

Flexible Mexican

Blik1984 schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 19:55:
Wat een optimisme, ik zou er maar niet vanuit gaan dat je kunt spelen om 0:30. Waarschijnlijk zal de game nog niet 'unlocked' zijn op steam om 0:30. Verder zal Steam wel een paar uurtjes down zijn wegens de massale downloads...
Volgens mij werkt steam met US tijd ofniet?

PSN: MGFlexican.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
Steam gaat niet down, er zal alleen niet van te downloaden zijn. Valve kennende krijgen degene die het spel via Steam hebben gekocht het spel pas een halve dag tot een dag later, dus zal het op zich wel meevallen. Unlocked zal het vast wel zijn, op andere plekken is het sowieso al een aantal uur 9 november.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rizendoekie
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 04-09-2024
reemprive schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 20:06:
Steam gaat niet down, er zal alleen niet van te downloaden zijn. Valve kennende krijgen degene die het spel via Steam hebben gekocht het spel pas een halve dag tot een dag later, dus zal het op zich wel meevallen. Unlocked zal het vast wel zijn, op andere plekken is het sowieso al een aantal uur 9 november.
Yep, hetzelfde was met Half Life 2´s gamefiles downloaden toen die gereleased was, veel mensen konden toen niet downloaden, of met hele lage snelheden omdat de steam het niet aankon.

Maja we zijn ondertussen al een paar jaar verder....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kipneck
  • Laatst online: 09-09 19:03
laatst ook een upgrade geweest van servers. toen was steam er ook en paar minuten uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser387
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01-09 11:04
Ik weet niet of je nog wel eens MW2 speelt, maar wij spelen het elke maandag met een groep en hebben de afgelopen 3 weken elke week rond 9 uur gehad dat we elkaar niet meer konden joinen met 1 of andere vage steam error

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
Bij MW2 was het ook een chaos met downloaden van de gamefiles. Dat is een jaar geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De aug-h en de Commando hebben wel hele goede statistieken.
denk dat je die het meeste gaat tegenkomen in het spel van de assault rifles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exi22
  • Registratie: Augustus 2010
  • Nu online
Op dit moment ligt steam er ook uit en als je niet geconnected bent dan kan je ook geen mw2 spelen pfff.

Als het goed is dan is dat probleem ook met black ops..............

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z_Jr
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 08-04-2022
Ze konden Quikscopen beter fixen door de aim assist uit te zetten, dan zie je hoeveel skill je nog met je sniper over hebt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Z_Jr schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 01:22:
Ze konden Quikscopen beter fixen door de aim assist uit te zetten, dan zie je hoeveel skill je nog met je sniper over hebt. ;)
Voldoende, want het grootste deel krijgt het niet voor elkaar om meer als 50% van zijn schoten raak te krijgen :9
(Pratend over zowel Quick, als hardscopers)

[ Voor 5% gewijzigd door D4NG3R op 27-10-2010 08:02 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand die via steam al de game heeft gekocht probeer eens het volgende:

in web browser > steam://install/42700
dat zou de installatie van black ops moeten triggeren. dit werkte ook met medal of honor om hem toch al gedownload te hebben voordat hij live kwam op steam.
al moet wel black ops dan op steam server staan om hem te kunnen downloaden:)

ik ga het nu testen, toch maar besteld via steam:)!

jammer denk dat de game nog niet op de steam servers staat:) ik blijf het wel proberen.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2010 09:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Morenoo91 schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 18:03:
Twitter van JJ van gamekings;

GKJJ

“@CodCom: For the Dutch Call of Duty: Black Ops fans, this could be news they are interested in http://twitpic.com/311p7h'

GKJJ
En dat is retesimpel te bereiken met de tram vanaf Amsyerdam CS. 5 minuten max.
43 minutes ago via Twitter for iPhone

GKJJ
Oftewel het officiële launchevent is in de Amsterdam Convention Factory
Zie twitpic voor meer informatie

Edit thanks ik had hem net geupload naar [afbeelding]
Hmm, ik weet niet, de Game Mania is hier dichterbij (Den Haag) en dan krijg je er een avatar award bij (jaja :P ) Met het ov naar dat launch event is ook weer prijzig.
Kijk eerst wel even hier in de stad, met MW2 waren er ook winkels die het al op maandag verkochten.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vrijdag schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 09:35:
[...]

Hmm, ik weet niet, de Game Mania is hier dichterbij (Den Haag) en dan krijg je er een avatar award bij (jaja :P ) Met het ov naar dat launch event is ook weer prijzig.
Kijk eerst wel even hier in de stad, met MW2 waren er ook winkels die het al op maandag verkochten.
game mania heb ik vorige jaar midden in de nacht in de rij gestaan voor mw2. die hebben hem niet te vroeg verkocht, en als het zo was, was het een willekeurig incident geweest.
heb de steam nu, geen zin meer in nachtelijke avonturen voor een game.
pre load hem wel met truukje en dan middenacht alleen maar unlock.
werkte met medal of honor ook prima. kon 00:03 gelijk gamen en geen download nodig:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 09:41:
[...]

game mania heb ik vorige jaar midden in de nacht in de rij gestaan voor mw2. die hebben hem niet te vroeg verkocht, en als het zo was, was het een willekeurig incident geweest.
werkte met medal of honor ook prima. kon 00:03 gelijk gamen en geen download nodig:)
Ahja, ik speel op de Xbox vandaar :)

Hmz, wordt denk ik toch maar de GM. En dan de volgende dag heel veel koffie drinken :P

[ Voor 23% gewijzigd door Vrijdag op 27-10-2010 09:57 ]

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vrijdag schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 09:46:
[...]

Ahja, ik speel op de Xbox vandaar :)

Hmz, wordt denk ik toch maar de GM. En dan de volgende dag heel veel koffie drinken :P
vorig jaar ook de 360 gehaald in de rij, pc later pas via steam toen ik de console weer terug stopte in de doos, en pc fijner vind gamen met muis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaFFia
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-09 09:49
Verwijderd schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 09:41:
[...]

Steam zal pas later op de avond op de 9de unlocken , als je tenminste mag uitgaan van de countdown klok O-)
Hoe lang hebben jullie in de rij gestaan dan als ik vragen mag , collega van mij gaat ook mee maar die moet de volgende dag gewoon werken >:)
Dus hij zal wienig zin hebben om daar 1 tot 2 uur te staan am afraid .

[ Voor 14% gewijzigd door MaFFia op 27-10-2010 10:04 ]

http://www.youtube.com/user/elfirx AKA MaFFia|NL|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaFFia schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 10:03:
[...]

Steam zal pas later op de avond op de 9de unlocken , als je tenminste mag uitgaan van de countdown klok O-)
Hoe lang hebben jullie in de rij gestaan dan als ik vragen mag , collega van mij gaat ook mee maar die moet de volgende dag gewoon werken >:)
Dus hij zal wienig zin hebben om daar 1 tot 2 uur te staan am afraid .
vorig jaar game mania leiden was denk anderhalf uur.
steam unlock is inderdaad middenacht zoals met medal of honor paar weken terug.
snap niet waarom ze het middenacht doen en niet als gewoonlijk uur of 20:00.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2010 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaFFia
Verwijderd schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 10:07:
[...]

vorig jaar game mania leiden was denk anderhalf uur.
steam unlock is inderdaad middenacht zoals met medal of honor paar weken terug.
snap niet waarom ze het middenacht doen en niet als gewoonlijk uur of 20:00.
Dankje , maar je begrijp me ook verkeerd .
De game zal pas op dinsdag rond een uur of 7 op steam unlocken .
Kan niet bij countdown clock nu , maar dat was van de week wel zo .
TenZij ze het natuurlijk veranderd hebben dat kan O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundstorm2010
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 03-07 14:07
Ik wacht wel lekker... koop hem hier wel in de freerecordshop om 9uur s'ochends, dan werken tot 16uur en dan ben ik tegen 17uur thuis, en dan is steam unlocked en kan ik gewoon lekker spelen...

Ik snap wel waarom mensen s'nachts willen spelen, maar je kunt beter gewoon wachten tot 9nov s'avonds, dan weet je zeker dat je kunt gamen ;) geen gezeur, geen gedoe, gewoon knallen :D

[ Voor 6% gewijzigd door Soundstorm2010 op 27-10-2010 10:13 ]

Build To PLay /\ Kicking Ass, and Taking Names // My New Specs 2024 // Orgin: PitBullNL2010 // Steam: PitBullNL2010 //

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-09 13:58

BaRF

bijna kerst

Nog meer mensen die naar de nachtopening van de GM in Middelburg gaan :P Of sta ik daar om 0:00 alleen met mn neefje? :+

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaFFia schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 10:10:
[...]

Dankje , maar je begrijp me ook verkeerd .
De game zal pas op dinsdag rond een uur of 7 op steam unlocken .
Kan niet bij countdown clock nu , maar dat was van de week wel zo .
TenZij ze het natuurlijk veranderd hebben dat kan O-)
hmms als ik goed tel kom ik daar ook op. ach moet toch werken dus maakt voor mij niets uit:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tss68nl
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07-05 23:55
J0ey schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 17:57:
Dus gewoon op de release binnen en voor 41,50 klaar..nu hopen dat de postbode niet weer om half 5 komt zoals bij MW2. :-(
9 November is gewoon een werkdag hoor :+

KNX Huisautomatisering - DMX Lichtsturing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heh, is dit spel voor velen van jullie daadwerkelijk zo belangrijk dat je het er midden in de nacht anderhalf uur voor in een rij gaat staan? Je kunt 't het hele jaar lang nog spelen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 11:03:
Heh, is dit spel voor velen van jullie daadwerkelijk zo belangrijk dat je het er midden in de nacht anderhalf uur voor in een rij gaat staan? Je kunt 't het hele jaar lang nog spelen :p
Heb je een "voorsprong" op de pro's..

Geloof me, de echte verslaafden hebben het spel toch minstens 48h voor de rest van de wereld..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Eerder de die hard CoD spelers. Daar hoef je geen pro voor te zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Meestal zijn die ook wel aardig goed :9..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundstorm2010
Tja, sommige hebben er gewoon zoveel voor over... Ik ben ook een hard CoD speler, maar ik wacht lekker tot 9nov om 9uur om hem te kopen en s'avonds pas te spelen.. die andere hebben maar een voorsprong, dat maakt niks uit...

Je komt vanzelf wel hoger.. maakt niet uit of je hem snachts heb of pas overdag ;)

Build To PLay /\ Kicking Ass, and Taking Names // My New Specs 2024 // Orgin: PitBullNL2010 // Steam: PitBullNL2010 //

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Toen Halo Reach uitkwam moest ik met lede ogen aanzien dat de meeste van mijn vrienden het spel al speelden. Kon het pas een week later spelen. Dat gaat me niet nog eens gebeuren met CoD: BO :P

En ik wil natuurlijk als eerste achievements scoren :9 Eerder en meer dan mijn vriendin in elk geval, die heeft er in Left 4 Dead 2 namelijk meer dan ik :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
Ik ben de 9e vrij, waarop baseren jullie dan dat het pas om 7 uur onlocked? 7 uur in de ochtend? Unlocked het op East Pacific Time? Ik kan me namelijk herinneren dat ik bij een ander spel om 0.00 gewoon kom gaan spelen, volgens mij BC2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

reemprive schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 11:23:
Ik ben de 9e vrij, waarop baseren jullie dan dat het pas om 7 uur onlocked? 7 uur in de ochtend? Unlocked het op East Pacific Time? Ik kan me namelijk herinneren dat ik bij een ander spel om 0.00 gewoon kom gaan spelen, volgens mij BC2.
log in je steam en dan zie je de countdown voor release. die staat afgeteld op 09-11-2010 19:00 uur onze tijd.
misschien scheelt het een uur na zondag als de winter tijd in gaat:P
medal of honor was op 00:00 paar weken terug.
ik zie het wel. 9e gewoon werken, dan kids te bed en ga ik op mijn gemak na 19:00 kijken of de game er is of niet is. no worries.
van te voren pre-loaden is het alleen maar wachten op de unlock en kun je theoretisch 19:01 al gelijk gamen.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2010 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundstorm2010
ik zou het niet weten.. Eigelijk nog nooit problemen mee gehad... Maar heb steam ook pas sinds mw2...
Maar sinds dien heb ik ook geen problemen gehad toen mw2 uit kwam, dus neem aan dat bij BO ook geen probleem zal zijn..

maar misschien komt dat door dat ik geduld heb en niet gelijk om 00:30 wil spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF

BaRF

bijna kerst

Eigenlijk zouden we nu al een editor moeten krijgen om alvast badges te ontwerpen voor op de guns enzo, zijn we tenminste even van de straat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundstorm2010
BaRF schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 11:50:
Eigenlijk zouden we nu al een editor moeten krijgen om alvast badges te ontwerpen voor op de guns enzo, zijn we tenminste even van de straat :P
Dat zou ik ook al willen, maar weet niet of dat voor de release komt :(

Hoop van wel _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Het waar, wanneer en hoe we BO gaan kopen begint afgezaagd te worden en ook lichtelijk off-topic.

Wellicht een ideetje om alvast in de OP op te nemen wie er een server gaat nemen (ranked en unranked) en wat de naam van de server zal worden? Zo krijgen we een beetje een beeld waar we straks kunnen inloggen :P.

Ik / RFFN twijfel nog wat we gaan doen. Het beste is eigenlijk zowel een ranked als unranked server. Maar krijg je op een unranked server geen COD points? In dat geval kun je dus niet levelen op een unranked server waardoor hij een stuk minder interessant zal zijn (met name in de eerste 4-5 maanden).

Wat zijn jullie ideeen daarover?

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-09 12:29
Verwijderd schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 11:30:
[...]

log in je steam en dan zie je de countdown voor release. die staat afgeteld op 09-11-2010 19:00 uur onze tijd.
misschien scheelt het een uur na zondag als de winter tijd in gaat:P
medal of honor was op 00:00 paar weken terug.
ik zie het wel. 9e gewoon werken, dan kids te bed en ga ik op mijn gemak na 19:00 kijken of de game er is of niet is. no worries.
van te voren pre-loaden is het alleen maar wachten op de unlock en kun je theoretisch 19:01 al gelijk gamen.
Dat is dus de reden dat ik de 10de vrij heb genomen, en niet de 9de. Loop ik niet het risico dat ik een hele dag voor niets thuis zit :D

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mystikal schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 11:55:
Het waar, wanneer en hoe we BO gaan kopen begint afgezaagd te worden en ook lichtelijk off-topic.

Wellicht een ideetje om alvast in de OP op te nemen wie er een server gaat nemen (ranked en unranked) en wat de naam van de server zal worden? Zo krijgen we een beetje een beeld waar we straks kunnen inloggen :P.

Ik / RFFN twijfel nog wat we gaan doen. Het beste is eigenlijk zowel een ranked als unranked server. Maar krijg je op een unranked server geen COD points? In dat geval kun je dus niet levelen op een unranked server waardoor hij een stuk minder interessant zal zijn (met name in de eerste 4-5 maanden).

Je kan toch ook niet levelen op een unranked server? Ik dacht ergens gelezen te hebben dat alles al is unlocked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundstorm2010

Ik zou alleen een ranked server nemen, zoals je al zelf zei, dat wss unranked alleen interessant is als je een mod hebt of dat je wilt oefenen met je vrienden/clan..

Verder rest zie ik ook geen nut in unranked

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaFFia
reemprive schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 11:23:
19:00 NL tijd als ik het goed had , kan een paar uurtjes ernaast zitten (1 a 2)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaFFia
Ik ben 2 dagen vrij erna en ga de game bij een maat van mij dan lekker spelen :p
Dus Tjah voor een keertje in de rij is niet erg , heb ik dat ook eens meegemaakt. O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Weet niet of het al bekend is hier:

Call of Duty Wiki
Today, the official details of the returning zombie maps in special editions of Black Ops were announced.
Some highlights and features

* Dive to prone has been added.
* All four characters from W@W are now featured in Natch der Untoten and Verruckt.
* Modern weapons have been added to the mystery box.

http://www.callofduty.com/intel/406

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
Wat gaar zeg! Dan ga ik ook niet naar die midnight release als ik vervolgens niets kan met het spel. Had in gedachten om even de nacht door te halen, gezien ik die dinsdag toch vrij ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-09 16:33

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

Ok, dan hebben veel mensen hem op de seconde van de release, Ik haal jullie level wel weer in de volgende dag :D :9

gewoon pre orderen bij mediaoffer.. en desnoods een dag later binnen..
I dont care ;)
Ga er geen vrij voor nemen of wat dan ook. ben het weekend nog lekker de indoor sneeuw aan het snuiven in landgraaff :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-09 15:37
NeoMe schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 16:16:
Releasedatum is een releasedatum in mijn ogen en ik vind het niet netjes als je dan naar winkels toe gaat om hem bewust eerder te bemachtigen. Als je hem via de post een dag eerder krijgt daar kan ik nog inkomen maar zelf actief op pad gaan, vind dat niet netjes.

Als je hem echt zo graag per se de eerste minuut moet hebben dan blijf je maar wat langer wakker en haal je hem ergens waar die midden in de nacht wordt verkocht.

Hoop dat mensen die hem voor de releasedatum spelen op de vingers worden getikt.
Weet je wat nog meer niet netjes is meneer de moraalridder: Disconnecten als iemand bijna zijn nuke heeft.....
Dus jij hebt geen recht van spreken :(

NeoMe in "[Multi] Call of Duty: Modern Warfare 2 -..."
Ik bied bij deze me verontschuldigingen aan en wel aan iedereen die last heeft van 'connection lost to host' of iets dergelijks. Want ik ben 9 van de 10 keer de host en dan trek ik de stekker eruit als iemand 23/23-0 heeft en op het punt staat een Nuke te krijgen

Heb ze zelf wel al alle tien, maar ik wil liever niet verliezen...niet goed voor de stats

[ Voor 22% gewijzigd door wimpie007 op 27-10-2010 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
wimpie007 schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 13:26:
[...]

Weet je wat nog meer niet netjes is meneer de moraalridder: Disconnecten als iemand bijna zijn nuke heeft.....

[...]
:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jullie weten dat als je bij MW2 disconnect, je alleen de deaths op je lijstje krijgt te staan. En geen bonus XP krijgt :+... Dus als jij 20 - 15 ofzo staat, krijgt je ratio dus 0 kills, en 15 deaths erbij :P .

Edit: Weggaat dan.

Wat wel kan is je xbox gewoon letterlijk uitzetten, dit heeft geen effect op je K/D ratio of wat dan ook, alleen achievements voor bijv extensions van wapens.

[ Voor 30% gewijzigd door D4NG3R op 27-10-2010 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Ben ik even blij dat ik de hardened editie van BO heb besteld. Ik hoopte al op moderne wapens in de zombie maps en zombies killen met een pack a punched AK is natuurlijk geweldig. :P

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundstorm2010
D4NG3R schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 13:45:
Jullie weten dat als je bij MW2 disconnect, je alleen de deaths op je lijstje krijgt te staan. En geen bonus XP krijgt :+... Dus als jij 20 - 15 ofzo staat, krijgt je ratio dus 0 kills, en 15 deaths erbij :P .

Edit: Weggaat dan.

Wat wel kan is je xbox gewoon letterlijk uitzetten, dit heeft geen effect op je K/D ratio of wat dan ook, alleen achievements voor bijv extensions van wapens.
Verkeerde topic mensen :P

[ Voor 91% gewijzigd door Soundstorm2010 op 27-10-2010 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

[...]

[...]
OMFG, wat een naab zeg... Dat is toch wel zooooo in en in triest... Hoe slecht kun je zijn. Ben blij dat tie op een Xbox zit, hopelijk blijft hij daar ook gewoon! |:( |:(

En dan zo lopen te eikelen over mensen die hem een dag eerder proberen te regelen.. 8)7

Goede post wimpie!

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 27-08 23:11
tss68nl schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 10:20:
[...]

9 November is gewoon een werkdag hoor :+
Dus? :+ Dan nog kan de postbode wel erg laat komen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundstorm2010
Hopelijk voor die mensen met Pre-order niet... Maar das altijd een risico :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

Dayum, ik woon in Duitsland en zelfs via steam kan ik geen fatsoenlijke internationale versie kopen.. fail!

Weet iemand een goede webshop in NL of de UK waar je ook met PayPal of ClickandBuy kan betalen?

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorest0rm
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 09-09 12:09
Heh, de afgelopen dagen veel op Times Square geweest, er hangen daar zo'n 4 grote posters met Black Ops.

Ook twee MOH posters met een QR code die naar een MOH filmpje linkt :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada.
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 05:24
[...]

[...]
*Proest*! :D Wat een faalhaas. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Boll
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11-09 14:05

Red Boll

Kick Ass!

Euh, ik heb een preorder op de de game en een ranked server.De eerste maanden kijk ik even aan of het de moeite is om dit aan te houden. Er zal zeer waarschijnlijk iets van `Danger Close` in de servernaam komen indien mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 00:03
Vanmorgen besteld en betaald. Ik heb er veel zin in en ben mw2 beetje beu (sinds die aimbotters/wallhackers)

Volgens de site (2de in de pricewatch) sturen ze hem 8-11 op. :9~

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MicScott schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 14:28:
Dayum, ik woon in Duitsland en zelfs via steam kan ik geen fatsoenlijke internationale versie kopen.. fail!

Weet iemand een goede webshop in NL of de UK waar je ook met PayPal of ClickandBuy kan betalen?
cdWow.nl ofzo? De shit zelf komt uit het buitenland voorzover ik weet. En heeft Paypal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11-09 15:30
CDWOW zit in engeland. Goede shop alleen daar duur het natuurlijk wel wat langer voor het in NL is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundstorm2010
Lizardz schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 15:46:
CDWOW zit in engeland. Goede shop alleen daar duur het natuurlijk wel wat langer voor het in NL is.
Kijk eens hier onder\
MicScott schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 14:28:

Woon niet in NL, maar duitsland ;)
Maar je hebt wel gelijk, vanuit engeland naar NL of DE duurt iets langer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF

BaRF

bijna kerst

Lizardz schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 15:46:
as in soms wel 2 weken :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Verwijderd schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 15:43:
[...]

cdWow.nl ofzo? De shit zelf komt uit het buitenland voorzover ik weet. En heeft Paypal.
Sjongejonge:

Uw ontvanger wil direct worden betaald. Om directe betaling mogelijk te maken, hoeft u alleen maar een creditcard te koppelen als betaalbron.

Edit:
Ik ga waarschijnlijk wel iemand vragen om hem voor mij te kopen op steam vanuit het buitenland :p

[ Voor 12% gewijzigd door MicScott op 27-10-2010 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
Paypal is wel degelijk mogelijk bij CDWOW, tenminste vorig jaar wel toen ik daar iets kocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Lizardz schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 16:09:
Paypal is wel degelijk mogelijk bij CDWOW, tenminste vorig jaar wel toen ik daar iets kocht.
Ja maar blijkbaar niet met een bankrekening aanpaypal gekoppeld...

Anyway ik heb mijn baas gevraagd hem voor mij bij zijn volgende amazon uk bestelling te voegen.

€43.20 is nog vrij goedkoop ook :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bram1984 schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 17:11:
[...]

Beetje bekrompen dit. Een shop als Mediaoffer staat nationaal heel hoog aangeschreven, en is gewoon helemaal legit. Daarnaast kun je bij sommigen ook onder rembours betalen.

Daarnaast kun je aan een site sowieso wel zien of het te vertrouwen is.
bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb de steam installatie trigger achterhaald al staat de game nog niet op de servers.
Als hij erop staat kunnen wij steamers al "pre loaden"

steam game id is 42749 inplaats van 42700 die nu op steam staat bij de game page.

trigger via web browser is: steam://install/42749

Afbeeldingslocatie: http://i56.tinypic.com/6t1u0j.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i54.tinypic.com/17vne0.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i56.tinypic.com/2lsh1f9.jpg
en helaas dan de volgende melding want hij staat nog niet op de servers maar dat komt wel.
Afbeeldingslocatie: http://i53.tinypic.com/1z38cix.jpg

[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2010 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundstorm2010
mensen... weet niet of dit oud nieuws is, maar slecht nieuws voor onze QUICKSCOPERS hier..

Black Ops bant Quickscoping
Treyarch heeft hun kritiek op enkele beruchte perks en killstreaks uit Modern Warfare 2 nooit onder stoelen of banken geschoven. Het Black Ops team wist eerder al een einde te maken aan de door hun zo gehate Commando perk, inmiddels heeft ook Quickscoping het veld moeten ruimen!

Quickscoping is het misbruiken van de Sleight of Hand perk (waarmee je sneller kan richten) in combinatie met MW2’s royale auto-aim waardoor je de ene goedkope kill na de andere kunt maken, vaak tot grote irritatie van andere spelers. Dat moet maar eens afgelopen zijn, tweet Treyarch’s Josh Olin: “Quickscoping is a cheap way to play. We're specifically going to gimp Quickscoping, sorry. Play straight-up!”

http://twitter.com/JD_2020/status/28658460876
Origneel van: Power Unlimited

(als dit al bekent was... sorry voor het dubble post)

[ Voor 8% gewijzigd door Soundstorm2010 op 27-10-2010 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 01:07
Soundstorm2010 schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 18:40:
mensen... weet niet of dit oud nieuws is, maar slecht nieuws voor onze QUICKSCOPERS hier..

Black Ops bant Quickscoping
Treyarch heeft hun kritiek op enkele beruchte perks en killstreaks uit Modern Warfare 2 nooit onder stoelen of banken geschoven. Het Black Ops team wist eerder al een einde te maken aan de door hun zo gehate Commando perk, inmiddels heeft ook Quickscoping het veld moeten ruimen!

Quickscoping is het misbruiken van de Sleight of Hand perk (waarmee je sneller kan richten) in combinatie met MW2’s royale auto-aim waardoor je de ene goedkope kill na de andere kunt maken, vaak tot grote irritatie van andere spelers. Dat moet maar eens afgelopen zijn, tweet Treyarch’s Josh Olin: “Quickscoping is a cheap way to play. We're specifically going to gimp Quickscoping, sorry. Play straight-up!”

http://twitter.com/JD_2020/status/28658460876
Origneel van: Power Unlimited

(als dit al bekent was... sorry voor het dubble post)
Is inderdaad al gepost en ook hoe ze dit opgelost hebben.

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundstorm2010
MrBlueEyes schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 18:51:
[...]

Is inderdaad al gepost en ook hoe ze dit opgelost hebben.
Mijn excusses ervoor... heb ff door de topic heen gespit, maar waarschijnlijk gemist dus :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Je moet eens voor de lol gaan kijken op het BO forum.
Pagina's met zeikerds die QS terug willen. Ik durf te wedden dat z"n 70% 12 is. 8)7

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DanielWW2 schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 19:10:
Je moet eens voor de lol gaan kijken op het BO forum.
Pagina's met zeikerds die QS terug willen. Ik durf te wedden dat z"n 70% 12 is. 8)7
Net een paar pagina's gelezen.
Geweldig,kleine jochies wie heel hun leven inelkaar dondert.. Temminste zo doen ze.

Ik vind het persoonlijk wel fijn dat het eruit is,Maar er komt toch wel weer iets anders wat minstens zo irritant is.
Maarja,nog 2 weken wachten om te ontdekken wat dat word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundstorm2010
Precies, jammer genoeg wel.. maar ja, je kunt er niks aan doen.. alleen als je weet wat irritant is, en je bent server admin, kun je die wapen of wat dan ook er uit modden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad,En als je op de console speelt,is het gewoon een kwestie van je spel aanpassen.
Ging bij quickscopen op de meeste maps ook goed. zolang je maar weet hoe je hun kan ontwijken en wat hun tactieken zijn komt alles goed haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
Van het Steam forum, wel leuk om te lezen:

My impression of Black Ops Multiplayer

Recently I was allowed to join the closed beta for Black Ops MP on Xbox 360, and with it ending today, I’m going to share my impressions as well as a few facts possibly not known by some.

First I have to say when I saw the reveal trailer months ago I felt nothing but disappointment, thinking that this game was nothing but a Modern Warfare 2 ripoff, and I couldn’t have been more wrong. While the game does borrow many things from MW 2, it is far from a clone.

Initially the beta only featured DM and TDM; not really my preferred gametypes, but what the hell. Right off the bat the thing I noticed is the maps are huge compared to MW 2 maps. The average MW 2 map is just big enough to not be able to throw a grenade from your spawn into the enemy spawn. The 4 maps in the beta (Cracked, Launch, Radiation, Summit) are amazingly highly detailed and made for some awesome gameplay.

Cracked

“Cracked” is a heavily battle damaged city with tons of cover & hiding places. It’s one of the larger of the 4 maps, yet still maintains a perfect 60fps at all times. Great for SD (search & destroy) and DEM (demolition).

Launch

“Launch” may be the most visually stunning Call of Duty map ever made; to call it “highly detailed” doesn’t even do it justice. The entire map takes place on a huge launch pad of a rocket, which eventually takes off during the round, deafening anyone near it & shaking the screen, also killing any players under it. I played this map in TDM mostly and it’s perfect for it.

Radiation

“Radiation” is a medium sized map which also features some very impressive off-map animation; in which a large saw (much like this one) rotates into position, descends & kicks up a huge dust cloud. In the playable area of the map there are 2 large horizontal blast doors that can be opened & closed via buttons on either side by holding the Use button/key. It may seem unnecessary, but when one of your objectives is right there in DEM or DOM (domination), those controls can mean the difference between a win or a loss. The map overall is very well designed, of particular note is the interior of the factory with a moving conveyor belt that you can ride up to the second level, and amazing lighting & fx on the tanks in the main room.

Summit

“Summit” is the winter map first shown in the MP reveal trailer with the camera spike. It’s the smallest of the 4 maps but still larger than the average MW 2 map. The map features lots of high & low points and awesome blowing snow fx. Perfect DOM map.

The player customization is just as cool as it seemed. Small improvements make class editing much faster & easier. For example, in previous CoD games if you already had your primary weapon of choice set in your class but you wanted to add an attachment, you need to cycle through all the Primary Weapon choices again just to get to the Attachments section. Now when you select your Primary Weapon, all your options are already laid out for you, such as attachments, camo, playercard & clan tag. Also, when you buy a new attachment or perk, you’re given the option to “buy & equip”, saving you valuable time editing a class between rounds.

The one aspect of Black Ops I found myself focusing on every time I played was the sound. Not only are the weapons sounds perfect, but the changing reverb & tone from room to room is much more noticeable and really helps set the mood for each map. One of the coolest parts of the sound in Black Ops is how all the weapons sounds change naturally from a distance; they’re so realistic sounding it sounds like you’re hearing a real war going on in the distance.

Treyarch has taken the best parts of World at War & MW 2 and combined them, while removing some huge things that made the previous games feel like arcade shooters. The biggest feature is that kills gained from killstreaks no longer count towards your next killstreak. For example, if you get 3 kills & call in an RC car, then get 2 kills with it, you’re still at 3 kills, not 5. This ensures you won’t waste half your time trying to fight off helicopter after helicopter or 2 or 3 at a time, allowing you to focus mostly on the ground & the enemies trying to kill you. Another interesting thing worthy of mentioning is helicopters react to you aiming a launcher at them; they will actually bank and ascend to avoid your missle.

I’ve been on the fence about this game from the start for reasons I already mentioned, and though I was reluctant I did eventually find myself really enjoying MW 2 while despising some of it’s arcade gameplay, Black Ops truly feels like it’s own game that borrowed a few ideas from MW 2 & fixed them so they aren’t so easy to spam and ruin gameplay. Add to that what seems like will be the best CoD Singleplayer yet, and of course Zombies, I’m sold on this game.

Now lets hope for mod tools! :word:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Dat ik een beetje waar ik op hoopte.
MW2 is als een spel is zo slecht nog niet, het is alleen verpest door alle random BS.
Ik zelf vond WaW (behalve the MP40 juggernaut) geweldig. De gameplay was gewoon erg goed met alle verschillende wapens die op verschilde plekken goed waren.

Een combinatie is voor mij een geweldig spel. En daar komt BO. *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!
reemprive schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 19:35:
Van het Steam forum, wel leuk om te lezen:

[verhaal]
Idd leuk om te lezen! Krijg nu alleen maar meer zin in BO. _/-\o_
Nog 12 dagen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rokz
  • Laatst online: 11-09 11:14
vind jammer dat de maps weer zo groot zijn. waarom niet weer de grote van cod4 maps. dat waren nog is leuke grote maps

cod4 denk ik dan aan crash, crossfire, backlot, strike, city. dit vond ik leuke maps met een leuke grote ;). maarja dit is mijn mening meer mensen die 't hier mee eens zijn en liever wat kleine maps willen dan die lompe maps?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-08 22:18

Barca

In Search Of Sunrise

DanielWW2 schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 20:02:Ik zelf vond WaW (behalve the MP40 juggernaut) geweldig. De gameplay was gewoon erg goed met alle verschillende wapens die op verschilde plekken goed waren.

Een combinatie is voor mij een geweldig spel. En daar komt BO. *O*
WAW miste voor mij persoonlijk eigenlijk vooral het echte wapengevoel. Ik hou gewoon meer van nieuwe, moderne wapens. Het enige wapen wat nog een beetje redelijk schoot vond ik de PPSh. Ik schiet liever niet met proppenschieters zoals in WAW.
Rokz schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 20:37:
vind jammer dat de maps weer zo groot zijn. waarom niet weer de grote van cod4 maps. dat waren nog is leuke grote maps

cod4 denk ik dan aan crash, crossfire, backlot, strike, city. dit vond ik leuke maps met een leuke grote ;). maarja dit is mijn mening meer mensen die 't hier mee eens zijn en liever wat kleine maps willen dan die lompe maps?
Crash heb ik groen gespeeld maar een leuke map is het gewoon niet. Je wordt bij het leven gespawnkilled want je spawnt of in het ene huisje in de hoek of in het andere huisje in de hoek. Een slimme granaat en je hebt per definitie een paar kills. Je hebt een paar personen nodig op de goeie plek en er is geen fluit meer aan; ieder denkt een uitgang en game over.

Crossfire was aardig maar te eentonig, het is zoals je weet in feite gewoon een straat. De eerste die zijn gezicht laat zien is dood. Crossfire zou top geweest zijn als je niet alleen via links of rechts zou kunnen maar ook bovenlangs in huisjes of onderlangs of iets dergelijks. En ook voor Crossfire is het spawnkill heaven. Je wilt niet weten hoeveel spawnkills ik daar heb gemaakt met mijn G3... die ik overigens tot op de dag van vandaag mis.

City was geen map. Backlot en Strike... ja, die waren top ja absoluut. Maar wat dacht je van Overgrown en Broadcast. Geweldig, goeie ouwe tijd. Bog daarentegen was natuurlijk gewoon een grap... als je achter die muur spawnde. Of Killhouse. Wat een onzinnigheid was dat. We zullen zien wat BO ons brengt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
Wat te denken van heli's die uitwijken voor raketten? lijkt me echt cool om te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

reemprive schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 21:02:
Wat te denken van heli's die uitwijken voor raketten? lijkt me echt cool om te zien.
Dat wel,maar hoe vaak kunnen ze dat doen..
Niet dat je 3 raketten er achter elkaar naar toe schiet en dan die helikopter ze alle 3 ontwijkt...
Hoop dat het net zoals in mw2 is zoals met de flares.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser387
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01-09 11:04
Ik las gister iets over het 'leanen'. Of is dit oud nieuws?

http://blackops.digitalwa...ws/askjd-qaa-recap-part-2
@JD_2020 Hi! Can you please tell me if the CODBlackOps PC version is gonna to have lean? :)
@JD_2020 » It does, yes.
Of bedoelen ze hiermee niet het 'om een hoekje kijken'?

[ Voor 7% gewijzigd door prutser387 op 27-10-2010 21:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
Ja, leanen is blijkbaar terug! Dat was met name in het begin een gemis bij MW2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hm met leanen terug :D
Q E leanen
W A S D movement
Shift bash
Space springen
Ctrl prone
C bukken oid
R reload
F sprinten/steady aim

ofzo :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maffiappie
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-09-2023
waarschijnlijk shift en f omgedraait +bash = knife?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ga er maar van uit dat leanen alleen in de single player kan.
al kon het in cod 4 op de pc toch ook? als is de game te chaotisch om te gaan leanen... tis geen splintercell:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rokz
  • Laatst online: 11-09 11:14
Barca schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 20:46:
[...]

WAW miste voor mij persoonlijk eigenlijk vooral het echte wapengevoel. Ik hou gewoon meer van nieuwe, moderne wapens. Het enige wapen wat nog een beetje redelijk schoot vond ik de PPSh. Ik schiet liever niet met proppenschieters zoals in WAW.

[...]

Crash heb ik groen gespeeld maar een leuke map is het gewoon niet. Je wordt bij het leven gespawnkilled want je spawnt of in het ene huisje in de hoek of in het andere huisje in de hoek. Een slimme granaat en je hebt per definitie een paar kills. Je hebt een paar personen nodig op de goeie plek en er is geen fluit meer aan; ieder denkt een uitgang en game over.

Crossfire was aardig maar te eentonig, het is zoals je weet in feite gewoon een straat. De eerste die zijn gezicht laat zien is dood. Crossfire zou top geweest zijn als je niet alleen via links of rechts zou kunnen maar ook bovenlangs in huisjes of onderlangs of iets dergelijks. En ook voor Crossfire is het spawnkill heaven. Je wilt niet weten hoeveel spawnkills ik daar heb gemaakt met mijn G3... die ik overigens tot op de dag van vandaag mis.

City was geen map. Backlot en Strike... ja, die waren top ja absoluut. Maar wat dacht je van Overgrown en Broadcast. Geweldig, goeie ouwe tijd. Bog daarentegen was natuurlijk gewoon een grap... als je achter die muur spawnde. Of Killhouse. Wat een onzinnigheid was dat. We zullen zien wat BO ons brengt. ;)
ja ik weet niet hoe jij cod heb gespeeld dus ik kan daar niet over oordelen. maar ik speel op de dag van vandaag nog steeds promod S&D. clanbase esl PCW. is voornamelijk wat ik doe.

maar ik begrijp jou mening van de mappen als jij bv team death match speels. zoals ik ook wel is doe alleen dan sniper only om me sniper skills was op te cricke. dan heb ik ook wel is van pfff ... spwan. maarja ik ben iemand die ook weer gewoon promod gaat spelen. vandaar dat ik MW2 naar de singeplayer al weer weg heb gelegt.(ben met mw2 doorgerakt tot 33 toen was ik er alweer klaar mee met online). dus ik hoop dat BO net zo'n topper word als cod4/cod2 voor mij. maarja dat is voor mij weet niet hoe dat voor andere geld he :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop juist dat het een beetje van het zelfde is
WaW vond ik helemaal niets.
MW 2 geweldig.
Bfbc 2 waardeloos
Moh mwoah. gaat wel.

Dus hoop dat het minimaal wel 75% hetzelfde is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefanovic45
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 05-09 13:40
Verwijderd schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 22:54:
Ik hoop juist dat het een beetje van het zelfde is
WaW vond ik helemaal niets.
MW 2 geweldig.
Bfbc 2 waardeloos
Moh mwoah. gaat wel.

Dus hoop dat het minimaal wel 75% hetzelfde is..
Ik vind alles juist het tegenovergestelde van wat jij er van vindt :o :P

Tesla Model Y RWD / 8.4 kWp PV installatie / WPB / lucht/lucht WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
Verwijderd schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 21:54:
ga er maar van uit dat leanen alleen in de single player kan.
al kon het in cod 4 op de pc toch ook? als is de game te chaotisch om te gaan leanen... tis geen splintercell:P
Leanen is niets meer en niets minder dan naar links of rechts gaan hangen. Ik snap niet waarom dat te chaotisch zou zijn? Misschien in public games wel, maar clans met tacktieken kunnen hier zeker wel gebruik van maken.
StefanvanGelder schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 22:59:
[...]

Inderdaad, daar ben ik het mee eens.

[ Voor 19% gewijzigd door Lizardz op 27-10-2010 23:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als iedereen van hetzelfde spel zou houden,zou het wel heel erg saai worden he..
Killzone 2 vond ik ook zeer zeer goed. die was ik even vergeten.
Maar denk dat het 50%mw2 en 50% waw word. dus voor ieder wat wils..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

StefanvanGelder schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 22:59:
[...]

Hetzelfde voor mij.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.