Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11-07 12:17
Anoniem: 307805 schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 11:15:
Oke dan, das jammer maar is niet anders. :P
Hoezo? EMP nam niemand omdat er meer nadelen als voordelen aan zaten, Nuke kreeg bijna niemand. En vond zelfs IW een beetje overdreven achterafgezien..

Meeste mensen renden toch echt rond met 5 - 7 - 11 of 3/4 - 5 - 7 als ze wat minder goerd waren. In BO zie ik ook gewoon mensen 5 - 7 - 11 nemen.

[ Voor 19% gewijzigd door D4NG3R op 26-10-2010 11:18 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-07 11:31

Mystikal

It never hurts to help!

NeoMe schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 11:16:
[...]
Geloof het of niet maar je team help je het meeste met een simpele uav die 24/7 aanstaat en niet met één chopper gunner per game !
Nou een uav is een half magazijn en dan is ie weg... Die vliegt bij mij nooit lang rond. Emergency Airdrop is het beste voor het team mijn inziens.

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
Mystikal schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 11:29:
[...]

Nou een uav is een half magazijn en dan is ie weg... Die vliegt bij mij nooit lang rond. Emergency Airdrop is het beste voor het team mijn inziens.
UAV jammer opgevolgd door een UAV, en dan een barrage aan predators is heerlijk :9 . Vijandelijke team is in totale chaos.

Doen wij ook altijd met de clan:

Persoon 1:
UAV
UAV Jammer
Predator

Persoon 2:
UAV
UAV Jammer
Predator

Persoon 3:
Care Package
Predator
Emergency Air Drop

Persoon 4:
Predator
Harrier
Choppergunner

2 personen die proberen constant de vijand blind te houden, 1 persoon die het hele team ondersteunt met drops
1 persoon die constant aanvalt tijdens de jams.

Straks met Black Ops passen we onze speelstijl gewoon weer aan op de nieuwe drops. Ik neem aan dat wij gewoon weer UAV/ UAV jammer nemen (of hoe deze gaan heten).

[ Voor 9% gewijzigd door D4NG3R op 26-10-2010 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 307805

vinom schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 11:16:
[...]

Voor jou toch gunstig, aangezien je al makkelijk een Chopper Gunner haalt in MW2. Dan moeten de Gunhip en Attack geen probleem voor jou zijn :P
Achja het zal altijd lastig blijven vind alleen dat ze er ook een extreme killstreak bij moeten hebben dan heb je tenminste nog een streven om het maar zo te zeggen

maar laat ik niet gaan bitchen over dingen die er niet in komen. Er zitten genoeg nieuwe optie's bij om er weer een hoop lol van te gaan maken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Iemand dit al gezien.

http://www.callofduty.com...0&t=293959&st=0&sk=t&sd=a

Quickscopen is weg in BO en ik kan nou niet zeggen dat ik het ga missen. :D

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maffiappie
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-09-2023
Ben ik blij dat ik op de pc speel, en dat daar Quickscopen juist als goed word gezien :-/ anders zou iedereen mij haten :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Preau
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Is er iemand die weet of de Wager match gamemodes ook als niet wager-match gespeeld kunnen worden?

Vooral Sharpshooter interesseert mij maar het gokken van punten vind ik wat minder, ook al is in de bovenste helft van cod komen meestal niet zo moeilijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 151407

exi22 schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 23:02:
[...]

Hij was nog goedkoper als ik ff eerlijk ben :*)

Ik heb hem voor 36 euro gekocht maar dat was wel 7 oktober en volgens mij was hij zelfs nog goedkoper.

Maar vergeleken steam is het een goeie deal 8)
32 euro bij amazon.co.uk en free shipping naar NL :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser387
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13-05 14:00
Preau schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 11:59:
Is er iemand die weet of de Wager match gamemodes ook als niet wager-match gespeeld kunnen worden?

Vooral Sharpshooter interesseert mij maar het gokken van punten vind ik wat minder, ook al is in de bovenste helft van cod komen meestal niet zo moeilijk.
Vroeg ik me ook al af. Maar als je de filmpjes ziet, dan is de inzet daar niet heel hoog, aangezien de winnaar iets van 30 Cod-points krijgt. Dus ik denk dat je snel al genoeg punten hebt, dat je je niet meer drukt maakt om die 10-20 punten inzet, aangezien unlocks iets van 1000-3000 punten kosten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 23-06 08:49

Laidback Luc

Ondertitel.srt

DanielWW2 schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 11:55:
Iemand dit al gezien.

Waar staat dat het weg is..In een van de filmpjes die hier gepost zijn, volgens mij in een gungame en komt een sniper voorbij, inzoomen gaat nog redelijk hard, alleen zoom je niet straight meer en moet je eerst nog corrigeren (dragscopes)..quickscopen zal altijd mogelijk zijn, het is alleen niet meer zo snel en accurate als in MW2, het is meer als CoD4 nu..

Het vereist alleen meer skill..en ik snap dat gehaat helemaal niet, als quickscoper is het toch al lastig om een goede score te krijgen..YAGB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maffiappie
prutser387 schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 12:07:
[...]

Vroeg ik me ook al af. Maar als je de filmpjes ziet, dan is de inzet daar niet heel hoog, aangezien de winnaar iets van 30 Cod-points krijgt. Dus ik denk dat je snel al genoeg punten hebt, dat je je niet meer drukt maakt om die 10-20 punten inzet, aangezien unlocks iets van 1000-3000 punten kosten...
Het zou wel leuk zijn als er "High Rollers" servers komen, waar de inzet 1000+ punten is :D Spanning en sensatie!! :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 326505

DanielWW2 schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 11:55:
Iemand dit al gezien.

Jammer dat er niets van die tekst klopt. En quickscopen gaat net zo goed gebeuren in black ops. Ook al zegt Josh Olin dat het onmogelijk is. Van de beta filmpjes is wel duidelijk geworden dat het in black ops gewoon kan.
maffiappie schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 11:57:
Ben ik blij dat ik op de pc speel, en dat daar Quickscopen juist als goed word gezien :-/ anders zou iedereen mij haten :'(
Op de console is het net zo goed lastig. Mensen die zeggen dat het op de console geen skill vereist hebben OF nog nooit op de console gespeeld OF nog nooit geprobeerd te quickscopen.

[ Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 326505 op 26-10-2010 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 73846

OF dat het juist filmpjes van een beta game zijn waarbij ze het met een patch toch weg kunnen halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 238040

D4NG3R schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 11:18:
[...]
Hoezo? EMP nam niemand omdat er meer nadelen als voordelen aan zaten, Nuke kreeg bijna niemand. En vond zelfs IW een beetje overdreven achterafgezien..

Meeste mensen renden toch echt rond met 5 - 7 - 11 of 3/4 - 5 - 7 als ze wat minder goerd waren. In BO zie ik ook gewoon mensen 5 - 7 - 11 nemen.
Wat zijn de nadelen voor jou en je team dan als je een EMP inzet? Behalve dat je er erg veel kills voor moet halen? Het mooie van een EMP is ook dat ie ook alles uit de lucht veegt dat er in hangt. Dus je kan dan even afwachten of er iemand nog iemand van de tegenpartij met iets van en CG of AC130 aankomt. Dan is het bijzonder effectief. Maar goed, beetje offtopic, aangezien EMP in BO niet meer van toepassing is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 326505 schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 12:11:
[...]

Jammer dat er niets van die tekst klopt. En quickscopen gaat net zo goed gebeuren in black ops. Ook al zegt Josh Olin dat het onmogelijk is. Van de beta filmpjes is wel duidelijk geworden dat het in black ops gewoon kan.
En daar zeg je het precies goed. Je kan quickscopen in de beta, maar misschien in de retail versie niet.

Sharpshooter is ook weer onderverdeeld. Je kan dan het beste de mode kiezen waar alleen maar met lage inzet (100 CP oid) word gespeeld.

[ Voor 35% gewijzigd door vinom op 26-10-2010 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 326505

vinom schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 12:23:
[...]

En daar zeg je het precies goed. Je kan quickscopen in de beta, maar misschien in de retail versie niet.
Time will tell. Nu quickscopen populair is geworden door mw2 zullen meer mensen het proberen vanaf het begin in black ops. Maar goed, mensen moeten altijd wat te zeuren hebben. Is het niet quickscopen of grenade launchers, dan is het wel second chance.

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 326505 op 26-10-2010 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Quickscope, Grenade Launcher en Second Chance zijn allemaal aangepakt, wat ik heel fijn vind :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:28
vinom schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 12:37:
Quickscope, Grenade Launcher en Second Chance zijn allemaal aangepakt, wat ik heel fijn vind :D
En we hebben er zo'n klein kut-wagentje en wat hondjes voor terug gekregen :X

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104511

Ik las ergens dat je per 10 xp 1 CoD point krijgt - gaat dit ook op voor xp verdiend met challenges(contracts)?
Betreffende de wager matches - als het het echt zo is dat op de lage inzet de winnaar maar ~30 points krijgt dan stelt dat niets voor inderdaad (10 inzet ofzo? Da's 1 kill in TDM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
beany schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 12:43:
[...]

Die je heel goed aan hoort komen, geen grote splash damage heeft en er word omgeroepen (RCxXD car inbound oid) zodat iedereen op de hoogte is dat er eentje rondscheurt ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!
beany schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 12:43:
[...]

Helemaal prima wat mij betreft. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Van die honden ga je echt niet elk potje last hebben en dat RC wagentje hoor je van mijlenver aankomen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 225842

Unranked servers neem ik aan, voor spek en bonen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundstorm2010
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 03-07 14:07
superbassie schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 12:58:
Van die honden ga je echt niet elk potje last hebben en dat RC wagentje hoor je van mijlenver aankomen...
Maakt mij niet zoveel uit, nieuwe game, nieuwe dingen, en sommige ouwe dingen er uit

Build To PLay /\ Kicking Ass, and Taking Names // My New Specs 2024 // Orgin: PitBullNL2010 // Steam: PitBullNL2010 //

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exi22
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10-07 18:00
Anoniem: 151407 schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 12:03:
[...]

32 euro bij amazon.co.uk en free shipping naar NL :)
Ook goeie deal maar ligt ie dan wel 9 nov in je brievenbus?
Denk het niet maar ik heb geen ervaring met amazon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 00:16
vinom schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 12:51:
[...]

Die je heel goed aan hoort komen, geen grote splash damage heeft en er word omgeroepen (RCxXD car inbound oid) zodat iedereen op de hoogte is dat er eentje rondscheurt ^^
Kan je dat wagentje eigenlijk ook kapotstampen of met een welgemikt schot van de map schieten/laten ontploffen? Dat zou wel geinig zijn :P

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
Je kan hem gewoon opblazen/kapotschieten ja, en je hoort gewoon een soort crossmotor aancrossen qua geluid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
Oh dat is wel handig, kwestie van even goed opletten dus :)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Vrijdag schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 13:25:
Of gewoon een headset. ;)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vrijdag schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 13:25:
En goed mikken, het is namelijk een enorm klein kutding. In een aantal filmpjes schiet de speler dat ding kapot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HugoFR
  • Laatst online: 01-06 23:32
Ik heb nog niemand iets zien typen over de console-functie in de PC-versie :*)

Dat zou ook wel weer erg handig zijn namelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben meer benieuwd naar de PC-functie in de console-versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:28
HugoFR schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 13:40:

Ik weet ook nog steeds niet of de 4 zombie maps in de PC versie gelijk beschikbaar zijn. Dit aangezien er geen verschillende edities zijn voor de PC(hardened e.d.)

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
Nu je het zegt ik moet daar maar eens naar op zoek (Xbox). Dat is toch wel handig heb ik gemerkt als je in een party zit :)
bram1984 schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 13:36:
[...]

En goed mikken, het is namelijk een enorm klein kutding. In een aantal filmpjes schiet de speler dat ding kapot.
Shotgun op full-auto en mikken is niet meer nodig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Filmpje met killstreakrewards, dat is wel erg duidelijk. Jammer dat ie bij de SAM-Turret niet even met de andere persoon een helicopter deed inroepen dan zie je die ook in werking. Rest lijkt mij duidelijk, wel apart dat honden je niet aanvallen als je niet schiet.
Vrijdag schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 13:54:
[...]
Nu je het zegt ik moet daar maar eens naar op zoek (Xbox). Dat is toch wel handig heb ik gemerkt als je in een party zit :)
[...]
Ik heb een Creative Fatal1ty Gaming Headset gekocht, en op DealExtreme een audio-verlengkabel van 3 meter. Die plug ik in de TV en dan heb ik gewoon gamegeluid, wat die 11-jarige gasten allemaal schreeuwen hoor ik niet meer wat heb dat uit gezet. Als ik met vrienden game dan doe ik de xbox headset op maar merk ik wel dat ik 'slechter' ben omdat je minder op geluid speelt.

[ Voor 16% gewijzigd door NeoMe op 26-10-2010 14:17 ]

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Ik heb zelf mijn Turtle Beach X11 zaterdag binnengekregen. Ik was eerst even een beetje scripties over maar nu vind ik het geweldig. Je hoort mensen op een afstandje lopen en als iemand schiet dan is het makkelijk om te achterhalen waar die zit en met welk wapen hij schoot. De geluidskwaliteit bij voice chat is ook erg goed. 8)

Dat was de reclame. Nu snel terug naar Black Ops. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Een shotgun is voor close range, dus waarschijnlijk blaas je jezelf ook al op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HugoFR
HugoFR schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 13:40:

Jullie snappen toch wel wat ik bedoel hè.
Console zit verstopt onder dit knopje ---> ` (linksboven op je keyboard)
Waar je dus instellingen kunt aanpassen en ook keybinds kunt maken en dergelijke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada.
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 10-07 21:22
Hmmz, normaliter haal ik games die ik heel graag wil gewoon in de winkel; met als garantie dat ik hem op de dag zelf heb. Echter vind ik 't nu toch wat te duur. Daarom wil ik heb bij Mediaoffer bestellen, zoals menig hier. Wat denken jullie, krijgen we hem op de releasedag of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je kan dus blijkbaar niet oneindig door blijven rijden met je RC wagentje. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
HugoFR schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 14:12:
[...]

Waar je dus instellingen kunt aanpassen en ook keybinds kunt maken en dergelijke.
:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HugoFR
8)7 dacht al dat het sarcastisch was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundstorm2010
Elke persoon die goed is of een server heeft gehad (of waw) gespeeld heeft, weten dit ;)

Build To PLay /\ Kicking Ass, and Taking Names // My New Specs 2024 // Orgin: PitBullNL2010 // Steam: PitBullNL2010 //

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennetjee
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11-07 00:30
Hèhè, ik heb nu eindelijk van alle wapens in Black Ops het plaatje + statistieken te pakken. Wat is die G11 een ugly wapen zeg :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

HugoFR schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 14:12:
[...]

Ik ben inderdaad een groot voorstander van Key-Binds. In COD4 had ik een template gemaakt voor G15V1 toetsenborden. Al de 18G toetsen had ik (logisch!) gelinked aan text-binds. Werkte echt super, omdat je snel kon communiceren met je hele team! Mocht dit weer mogelijk zijn in Black Ops ga ik er weer eentje in elkaar knutselen.

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundstorm2010
Mystikal schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 14:51:
[...]

Ik ben inderdaad een groot voorstander van Key-Binds. In COD4 had ik een template gemaakt voor G15V1 toetsenborden. Al de 18G toetsen had ik (logisch!) gelinked aan text-binds. Werkte echt super, omdat je snel kon communiceren met je hele team! Mocht dit weer mogelijk zijn in Black Ops ga ik er weer eentje in elkaar knutselen.
Ik heb ook de g15v1 en ook uiteraard heb ik dit ook gedaan, Zoals je zegt hoop ik dat in BO ook mogelijk is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Armada. schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 14:41:
Hmmz, normaliter haal ik games die ik heel graag wil gewoon in de winkel; met als garantie dat ik hem op de dag zelf heb. Echter vind ik 't nu toch wat te duur. Daarom wil ik heb bij Mediaoffer bestellen, zoals menig hier. Wat denken jullie, krijgen we hem op de releasedag of niet?
Ik denk dat hoe later je er bij bent des te kleiner de kans wordt dat je hem op de releasedag binnen hebt.
De release is al over 13 dagen en MO heeft volgens mij een hoop Black Ops pre-order klanten.

Bij de Power Unlimited actie, bijvoorbeeld, hebben ze nu al aangegeven dat als je na 25 oktober zo'n abbo + BO neemt, je hem niet meer op de releasedag binnen hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 284868

Soundstorm2010 schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 14:50:
Elke persoon die goed is of een server heeft gehad (of waw) gespeeld heeft, weten dit ;)
Het zat in elke cod behalve mw2 ;). Zelfs al had je geen server zijn er veel nuttige commands die je kunt intikken om net wat meer FPS te krijgen etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennetjee
Anoniem: 284868 schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 14:55:
[...]

Het zat in elke cod behalve mw2 ;). Zelfs al had je geen server zijn er veel nuttige commands die je kunt intikken om net wat meer FPS te krijgen etc.
Die 'cg_drawfps 1' icm 'com_maxfps 0' was sowieso wel handig O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
Uugh, en ik maar denken dat die honden mooi alle campers konden opsporen en afmaken. Als de camper zich koest houd blijft hij leven :9 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennetjee
D4NG3R schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 14:59:
[...]

Uugh, en ik maar denken dat die honden mooi alle campers konden opsporen en afmaken. Als de camper zich koest houd blijft hij leven :9 .
Gaat er ook niemand dood door de camper in de tussentijd }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

superbassie schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 14:53:
[...]
Ik denk dat hoe later je er bij bent des te kleiner de kans wordt dat je hem op de releasedag binnen hebt.
De release is al over 13 dagen en MO heeft volgens mij een hoop Black Ops pre-order klanten.

Bij de Power Unlimited actie, bijvoorbeeld, hebben ze nu al aangegeven dat als je na 25 oktober zo'n abbo + BO neemt, je hem niet meer op de releasedag binnen hebt.
Dat heeft te maken met het automatisch incasso wat dan niet op tijd kan worden verwerkt. Maar bij mij is er ook nog niks afgeschreven, ik wacht wel af en ik zie het wel. Heeft eigenlijk toch geen haast O-)

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-07 16:11
D4NG3R schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 14:59:
[...]

Ik twijfel er nog aan. Dat die honden niet kwamen voordat hij schoot kan ook gewoon zijn omdat die honden gewoon een andere route namen en er later aankomen.
Het kan wel zijn dat honden op het geluid van schoten afgaan, maar dat wil niet zeggen dat ze je niet pakken als je niet schiet mocht je ze tegenkomen zonder geschoten te hebben :)

Overigens ben ik wel enthousiast na alle filmpjes en info. Ze hebben de knelpunten van MW2 goed aangepakt. Ik ga hem op de dag zelf hier halen in het centrum, en heb de dag erna al vrij genomen om lekker te kunnen spelen :D

Ik ga trouwens samen met een vriend een eigen server huren, jullie zijn uiteraard allemaal welkom. Hij is al besteld, en komt on-line op de releasedag als het goed is. De naam wordt iets van "LinkParty HQ". Hardcore of Softcore moeten we nog even uitvogelen.

Ik heb er zin an :*)

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 338166

Svennetjee schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 15:04:
[...]

Gaat er ook niemand dood door de camper in de tussentijd }:O
Wat ik me dan afvraag. wat als je een silencer gebruikt?
Speuren de honden je dan ook op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada.
superbassie schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 14:53:
[...]

Ik snel naar mediaoffer gaan, staat er bij het addiscount invulbalkje opeens naast 'excuses storing addiscount'. ;( Dan maar even wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Svennetjee schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 14:58:
[...]

Die 'cg_drawfps 1' icm 'com_maxfps 0' was sowieso wel handig O-)
Hopen dat cg_fov ook werkt :9

Console is zalig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
idd, ik wil mn fov van 105 zoals ik altijd in Wolfenstein:ET had terug D: . In CoD4 was de max 90 geloof ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yor
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-06 16:19

Yor

Yor1313#2571

Mystikal schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 14:51:
[...]

DM me dan even, heb nog traffic over om dat dan weer te hosten >:)

http://yor.minitroopers.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Armada. schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 15:10:
[...]

Ik snel naar mediaoffer gaan, staat er bij het addiscount invulbalkje opeens naast 'excuses storing addiscount'. ;( Dan maar even wachten.
Stel je voor, die paar euro..

De Famas is de nieuwe ACR zie ik alweer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada.
bram1984 schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 15:26:
[...]

Ja, ik kies voor korting als dat kan. Wat erg! Wat ben ik nu een faalbaas. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
bram1984 schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 15:26:
[...]

Voor die paar euro heeft hij straks misschien weer half een mappack (Misschien.. Of ze komen weer aankakken met packs van 15e each :@.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23:24
Armada. schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 15:29:
[...]

Ik zal je wel even vertellen dat er al 2 weken lang ofzo problemen zijn met die addiscount website. Toen ik pre-orderde was dat namelijk ook al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Yor schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 15:18:
[...]

DM me dan even, heb nog traffic over om dat dan weer te hosten >:)
Ik zal het proberen te onthouden... Ik zal er hopelijk dan ook weer een skin maken. Zodat het er ook nog netjes uitziet..

Ik kan niet meer wachten.... :P

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bv202
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 14-11-2021
Hey,

De minimum req: # Graphics: Shader 3.0 or better 256MB NVIDIA® GeForce® 8600GT / ATI Radeon® X1950Pro or better

Mijn laptop heeft een HD5470. Ik weet dat ik daarmee de game niet op hoge settings ga kunnen spelen, maar gaat 't speelbaar zijn op low settings?

Mijn desktop heeft een betere kaart, maar die is op dit moment stuk en dus moet ik 't op m'n laptop doen. Alleen heb ik geen zin €60 te geven aan een game die toch niet werkt.

[ Voor 8% gewijzigd door Bv202 op 26-10-2010 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Bv202 schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 15:33:
Hey,

De minimum req: # Graphics: Shader 3.0 or better 256MB NVIDIA® GeForce® 8600GT / ATI Radeon® X1950Pro or better

Mijn laptop heeft een HD5470. Ik weet dat ik daarmee de game niet op hoge settings ga kunnen spelen, maar gaat 't speelbaar zijn op low settings?

Mijn desktop heeft een betere kaart, maar die is op dit moment stuk en dus moet ik 't op m'n laptop doen. Alleen heb ik geen zin €60 te geven aan een game die toch niet werkt.
Zal eerder +- 30 euro zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada.
Lizardz schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 15:30:
[...]

Ik zal je wel even vertellen dat er al 2 weken lang ofzo problemen zijn met die addiscount website. Toen ik pre-orderde was dat namelijk ook al.
De problemen liggen niet bij de addiscountwebsite, maar bij mediaoffer. Bij het invoerveld van addiscountcode staat daarnaast 'excuses, storing addiscount'. Maar heeft dan helemaal niemand die korting kunnen bewerkstelligen? Want ik dacht dat dat toch wel een van de redenen was waarom zoveel bij mediaoffer bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Armada. schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 15:29:
[...]

Ach, je bent een Hollander, of je bent het niet. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 218213

dan is het nog te veel als het niet gaat werken :P

maar als je even na de specs kijkt

http://www.amd.com/us/pro.../Pages/hd-5470-specs.aspx

gaat dat prima werken, alleen op welke settings kan ik je niet vertellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bv202
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 14-11-2021
Zal eerder +- 30 euro zijn
Hoezo? :o
dan is het nog te veel als het niet gaat werken :P
Wat bedoel je daarmee?

Ik moet toegeven dat ik niets ken van hardware, maar als ik weet dat 't gewoon speelbaar is, koop ik het waarschijnlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HugoFR
Maaruuh, niemand weet dus of de console weer terugkomt? -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-06 22:48

Goner

What can I do you for ?

Bv202 schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 15:33:
Daar heb ik me ook al over verbaasd, dat zijn vrij bescheiden requirements ... ben benieuwd hoe BO loopt op een 8600GT (ik heb er namelijk eentje).
Morax schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 15:05:
Het kan wel zijn dat honden op het geluid van schoten afgaan,
Dat zou me verbazen ... in WaW zijn het gewoon geleide projectielen, maakt niet uit waar je zit of wat je doet, ze pakken je. Desnoods dwars door muren heen ... :(

[ Voor 31% gewijzigd door Goner op 26-10-2010 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada.
bram1984 schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 15:38:
[...]

Ach, je bent een Hollander, of je bent het niet. ;)
Het ergens goedkoper halen als het kan heeft niks te maken met Hollander zijn, eerder verstandig met geld omgaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maffiappie
HugoFR schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 15:42:
Het lijkt mij, als er mod tools komen, best logisch. Maar ja, als je bevestigd bedoelt dan nee...dit is alleen maar speculaasie

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Armada. schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 15:43:
[...]

Het ergens goedkoper halen als het kan heeft niks te maken met Hollander zijn, eerder verstandig met geld omgaan.
Knipoogje niet zichtbaar?

Ik ga overigens ook verstandig met geld om hoor, al zeg ik het zelf. Ik heb alleen geen zin om 10 minuten super aandachtig reclame te gaan zitten kijken voor een paar euro. Avondje kroeg overslaan, en ik heb het tienvoudige er weer uit (bij wijze van). :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada.
bram1984 schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 15:49:
[...]

Knipoogje niet zichtbaar?

Ik ga overigens ook verstandig met geld om hoor, al zeg ik het zelf. Ik heb alleen geen zin om 10 minuten super aandachtig reclame te gaan zitten kijken voor een paar euro. Avondje kroeg overslaan, en ik heb het tienvoudige er weer uit (bij wijze van). :+
Ik ben een scholier die het moet doen met 80 Euro de maand, dit soort acties zijn heilig voor me. :+ Dus ik baal nu wel dat die shit niet werkt.. Mja, dan maar weer het leuke spel doen van 'alle winkels afgaan en hem ergens eerder meekrijgen'. :+ Heeft iemand het wel eens geprobeerd bij een FRS op het station? Dat soort winkels maken zich denk ik niet druk over een dagje eerder meegeven. Bart Smit en Intertoys en zo gaat niet werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Armada. schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 15:51:
[...]

Ik ben een scholier die het moet doen met 80 Euro de maand, dit soort acties zijn heilig voor me. :+ Dus ik baal nu wel dat die shit niet werkt.. Mja, dan maar weer het leuke spel doen van 'alle winkels afgaan en hem ergens eerder meekrijgen'. :+ Heeft iemand het wel eens geprobeerd bij een FRS op het station? Dat soort winkels maken zich denk ik niet druk over een dagje eerder meegeven. Bart Smit en Intertoys en zo gaat niet werken.
Dan moet jij het er helemaal uit kunnen halen met het overslaan van de kroeg. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Armada. schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 15:51:
[...]

Mja, dan maar weer het leuke spel doen van 'alle winkels afgaan en hem ergens eerder meekrijgen'. :+ Heeft iemand het wel eens geprobeerd bij een FRS op het station? Dat soort winkels maken zich denk ik niet druk over een dagje eerder meegeven. Bart Smit en Intertoys en zo gaat niet werken.
Nope. Sterker nog, dit wordt voor mij de eerste keer dat ik een nieuwe game die ik wil niet pre-order.
Gewoon een dag van tevoren beetje in de stad rondkijken/vragen. Ik geef het niet veel kans, maar je weet het nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada.
superbassie schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 15:57:
[...]

Nope. Sterker nog, dit wordt voor mij de eerste keer dat ik een nieuwe game die ik wil niet pre-order.
Gewoon een dag van tevoren beetje in de stad rondkijken/vragen. Ik geef het niet veel kans, maar je weet het nooit.
Hmmz, ik heb er laatste tijd beetje naar zitten kijken en ik schat bij dat soort winkels de kansen wat hoger in. Zo vaak worden daar niet games verkocht, en het onderbetaalde studentje achter de kassa denkt dan vast 'jeej, ik verkoop wat!'. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Ik heb juist goede ervaringen met Bart Smit (Breda) met eerder verkopen... Farcry 2 en Dirt had ik 1 dag voor de release date.

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Shit bij mij in de buurt ligt alleen de Intertoys en de Musicstore... daar is 'ie echt belachlijk duur... 60 en 55. Nee dankje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mystikal schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 16:02:
Ik heb juist goede ervaringen met Bart Smit (Breda) met eerder verkopen... Farcry 2 en Dirt had ik 1 dag voor de release date.
Dat zijn denk ik iets andere games dan een CoD titel. Activison heeft volgens mij dikke boeteclausules in het contract staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mystikal schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 16:02:
Ligt er, denk ik, ook erg aan wie er achter de kassa staat. Met een beetje geluk tref je een blond vrouwtje wat gelijk ff achter gaat kijken voor je. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik weet dat er in Gouda bij de frs,gameplayer en bart smit eerder verkopen.
Dat ze de volgende cod game niet mogen verkopen in dat filiaal en een boete voor de verkoper die dat heeft gedaan.en uiteraad ontslag...
Zal vast in de rest van NL ook we zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bram1984 schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 16:07:
[...]

Dat zijn denk ik iets andere games dan een CoD titel. Activison heeft volgens mij dikke boeteclausules in het contract staan.
Daar ben ik ook wel bang voor.
Weet iemand nog hoe dat zat bij bv. GTA IV? Die haalde ik bij de midnight release op, maar ik weet niet of 'ie ook al eerder te krijgen was.
Aan de andere kant, Red Dead Redemption, ook van Rockstar, werd al wel eerder verkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

superbassie schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 16:08:
[...]

Ligt er, denk ik, ook erg aan wie er achter de kassa staat. Met een beetje geluk tref je een blond vrouwtje wat gelijk ff achter gaat kijken voor je. :+
Precies! En zo ging het ook beide keren...
"Oh, ik dacht dat ik die vanochtend binnen zag komen, ik ga even kijken voor je". "Ja, ik heb ze.". "Bedankt, doe er maar gelijk drie...".

:P

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Releasedatum is een releasedatum in mijn ogen en ik vind het niet netjes als je dan naar winkels toe gaat om hem bewust eerder te bemachtigen. Als je hem via de post een dag eerder krijgt daar kan ik nog inkomen maar zelf actief op pad gaan, vind dat niet netjes.

Als je hem echt zo graag per se de eerste minuut moet hebben dan blijf je maar wat langer wakker en haal je hem ergens waar die midden in de nacht wordt verkocht.

Hoop dat mensen die hem voor de releasedatum spelen op de vingers worden getikt.

[ Voor 8% gewijzigd door NeoMe op 26-10-2010 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

NeoMe schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 16:16:
Releasedatum is een releasedatum in mijn ogen en ik vind het niet netjes als je dan naar winkels toe gaat om hem bewust eerder te bemachtigen. Als je hem via de post een dag eerder krijgt daar kan ik nog inkomen maar zelf actief op pad gaan, vind dat niet netjes.

Als je hem echt zo graag per se de eerste minuut moet hebben dan blijf je maar wat langer wakker en haal je hem ergens waar die midden in de nacht wordt verkocht.
Je kan er ook een sport van maken :P

Wat ik wel debiel vind is dat Steam altijd als laatste de game Unlocked :F Is dat juist niet hele idee van digitaal verspreiden, dat je het sneller hebt? (Preloaden, en dan op release als eerste spelen?)

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 225842 op 26-10-2010 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 333108

wr kan je cod bo het best bestellen?
want de bekendere winkels staan te popelen om je een poot uit te draaien :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morenoo91
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14-06 13:49

Morenoo91

Flexible Mexican

Anoniem: 333108 schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 16:39:
wr kan je cod bo het best bestellen?
want de bekendere winkels staan te popelen om je een poot uit te draaien :/
Mediaoffer is best wel goedkoop

PSN: MGFlexican.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
  • Laatst online: 07-06 11:39

Fid3lity

Spectre X

Morenoo91 schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 16:48:
[...]

Mediaoffer is best wel goedkoop
+1 !!

offtopic:
Fok! comment :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Hier heb je een prima overzicht, zouden eigenlijk niet moeten reageren want zoiets is zelf ook wel te vinden op pricewatch, google en budgetgaming welke ik altijd gebruik:

http://www.budgetgaming.n...ck%20ops/console-all.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

48.75 voor de ps3 versie..dat is wel goedkoop.
Njaah ik haal hem wel voor 60 euro om 24:00 op in de winkel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23:24
Anoniem: 338166 schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 16:53:
48.75 voor de ps3 versie..dat is wel goedkoop.
Njaah ik haal hem wel voor 60 euro om 24:00 op in de winkel..
Dat is niet goedkoop, dat is een meer normale prijs. Goedkoop is het nogsteeds niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 333108

NeoMe schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 16:51:
Hier heb je een prima overzicht, zouden eigenlijk niet moeten reageren want zoiets is zelf ook wel te vinden op pricewatch, google en budgetgaming welke ik altijd gebruik:

http://www.budgetgaming.n...ck%20ops/console-all.html
aangezien ik games nog nooit over internet gekocht hebt.
1 geen zin om opgelicht te worden
2 hier zitten vast wel mensen met meer ervaring over dergelijke webshops.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada.
Anoniem: 333108 schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 17:04:
[...]

Waar heb je het nou precies over? Is dit een vraag of..? Indien je goed oplet waar je komt, en naar ervaringen van anderen kijkt (zoals je zelf al aanhaalt), wordt je echt niet opgelicht. Internet is geen boze enge wereld, dat is alleen zo bij Kassa en dat soort programma's. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 333108 schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 17:04:
[...]

Beetje bekrompen dit. Een shop als Mediaoffer staat nationaal heel hoog aangeschreven, en is gewoon helemaal legit. Daarnaast kun je bij sommigen ook onder rembours betalen.

Daarnaast kun je aan een site sowieso wel zien of het te vertrouwen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Ik betaal gewoon €80,-. :P (voor de hardened editie, had een kortingsbon bij Bol gewonnen en ik vind het wel best, Ik krijg een spel bij Bol altijd op de release of een dag eerder) :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennetjee
HugoFR schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 15:42:
Ja, ik kan me herinneren dat josh of vahn dat een keertje via Twitter heeft bevestigd. Op zich ook wel logisch, geüpgradede engine van World at War, waar ook de console in zat. Geen XB360 port zoals Modern Warfare 2 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 30-06 22:05
Ik heb hem gisteravond gepreorderd voor de PC bij www.gcshop.nl, en daar staat:
Pre-Order nu en je bestelling wordt Maandag 8 November verzonden (verwachte leverdatum: 9 November)!
Dus gewoon op de release binnen en voor 41,50 klaar..nu hopen dat de postbode niet weer om half 5 komt zoals bij MW2. :-(
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.