* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
Dat valt ook tegen hoor. de een speelt over de component, de ander over composite en de ander weer over HDMI. je moet maar net even die scherpte hebben om die liggende sniper te zien. dat gaat lastig bij component. als je een goede schutkleur hebt, ben je gewoon grond in het spel voor hem, bij HDMI zie je gelukkig wel echt goed het verschil.D4NG3R schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 12:26:
Waarom zou ik mee gaan doen aan iets wat ik dieptriest vindIk heb trouwens nooit gezegt dat ik er niet van kan winnen, maar ik vind het triest als je een voordeel hebt T.O.V 99% van de andere spelers door andere hardware te gebruiken.. Dit vond ik altijd juist het mooie van consoles, iedereen speelt op gelijke kwaliteit. Op dezelfde hardware.
Tja, en zo kun je op elk platform wel dingen verzinnen waar voordeel uit te halen is (hardwarematig).naarden 4ever schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 13:41:
[...]
Dat valt ook tegen hoor. de een speelt over de component, de ander over composite en de ander weer over HDMI. je moet maar net even die scherpte hebben om die liggende sniper te zien. dat gaat lastig bij component. als je een goede schutkleur hebt, ben je gewoon grond in het spel voor hem, bij HDMI zie je gelukkig wel echt goed het verschil.
4 man, net als WaW.Anoniem: 266471 schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 14:36:
iemand enig idee met hoeveel man je online zombie mode kan doen?
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
AIM ASSIST!Sn0wblind schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 14:38:
mooi dat ze wat aan quickscoping gaan doen. hoogst irritant, snipers zijn voor afstand, niet close combat, door de bug in het auto aim systeem was het wel heel makelijk close combat kills met een sniper te maken.
Anoniem: 225842
Ik gok 4, aangezien Coop voor 4 personen is.Anoniem: 266471 schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 14:36:
iemand enig idee met hoeveel man je online zombie mode kan doen?
Anoniem: 266471
Neem aan dat jullie dan bekend zijn met WaW (zelf niet gespeeld) is het leuk zombie mode?
Spreekt mij namelijk wel aan.. alleen de beelden van WaW zag het er beetje suf uit..
[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 266471 op 25-10-2010 14:46 ]

ze mogen die hele aim assist er voor mij zelfs wel uithalen, nix irritanters als je richt op iemand in de verte, iemand rent dichterbij langs en je crossair word naar hem gesleept door de game zelf.
maar bij de quickscoping is het ergens wel auto aim. want hij snapped naar je vijand namelijk onder het scopen. net zoiets dat de computer bijstuurd als je granaten in de juiste range gooit of het werpmes.
Wat jij Auto Aim noemt is dus Aim Assist. Deze snapped op doelwitten dichtbij van je. Hoogst irritant voor een ervaren speler. Ik wil gewoon een optie om deze 100% UIT te zetten.Sn0wblind schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 14:47:
[...]
ze mogen die hele aim assist er voor mij zelfs wel uithalen, nix irritanters als je richt op iemand in de verte, iemand rent dichterbij langs en je crossair word naar hem gesleept door de game zelf.
maar bij de quickscoping is het ergens wel auto aim. want hij snapped naar je vijand namelijk onder het scopen. net zoiets dat de computer bijstuurd als je granaten in de juiste range gooit of het werpmes.
Anoniem: 326505
Die optie komt er ook. In 1 van de beta filmpjes van BO ging een gast zijn button layout veranderen en zag ik in de gauwigheid de optie om aim assist uit te zetten.D4NG3R schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 14:50:
[...]
Wat jij Auto Aim noemt is dus Aim Assist. Deze snapped op doelwitten dichtbij van je. Hoogst irritant voor een ervaren speler. Ik wil gewoon een optie om deze 100% UIT te zetten.
Nogmaals: er zit geen auto aim in, maar aim assist. Das iets compleet anders.Sn0wblind schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 14:47:
[...]
Klopt ja. Ik heb het ook gezien. Daar ben ik erg blij mee, eerlijk gezegd.Anoniem: 326505 schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 15:04:
[...]
Die optie komt er ook. In 1 van de beta filmpjes van BO ging een gast zijn button layout veranderen en zag ik in de gauwigheid de optie om aim assist uit te zetten.
[ Voor 23% gewijzigd door bram1984 op 25-10-2010 15:05 ]
Tot die tijd maar vermaken met de filmpjes die verschijnen
D4NG3R schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 14:50:
[...]
Wat jij Auto Aim noemt is dus Aim Assist. Deze snapped op doelwitten dichtbij van je. Hoogst irritant voor een ervaren speler. Ik wil gewoon een optie om deze 100% UIT te zetten.
Ik snap wa tjullie bedoelen maar quickscoping is geen assist meer, je zoomed globaal snel op je target. maar tijdens het zoomen snapped je crosshair automatisch al op je target. dit is niet echt assist meer te noemen. Maar als je normaal zoomed is je tegenstander allang bewogen uiteraard. daarom de sweetspot tijdens het zoomen om dan te schieten zodat je m wel te pakken hebt tijdens het richten.bram1984 schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 15:04:
[...]
Nogmaals: er zit geen auto aim in, maar aim assist. Das iets compleet anders.
[...]
Klopt ja. Ik heb het ook gezien. Daar ben ik erg blij mee, eerlijk gezegd.
Laten we het erop houden dat hoe je het ook noemt kl*te is!!
Dan is het nog steeds aim assist. Auto aim is dat de game voor jou richt. Wel eens GTA IV gespeeld? Dat is auto aim, en iets heel anders.Sn0wblind schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 15:09:
[...]
[...]
Ik snap wa tjullie bedoelen maar quickscoping is geen assist meer, je zoomed globaal snel op je target. maar tijdens het zoomen snapped je crosshair automatisch al op je target. dit is niet echt assist meer te noemen. Maar als je normaal zoomed is je tegenstander allang bewogen uiteraard. daarom de sweetspot tijdens het zoomen om dan te schieten zodat je m wel te pakken hebt tijdens het richten.
petitie voor mod tools : http://www.petitiononline.com/modtools/petition.html
Anoniem: 225842
Geld dit ook voor PC? Ik hoop toch van niet?D4NG3R schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 15:15:
*SIGHT* Het Aim assist zorgt ervoor dat tijdens het inzoomen. Je insnapped op je doelwit.. Met Quickscopen is het de bedoeling dat je precies op het moment van het locken op de vijand schiet.
dat is eerder letterlijk locken imo, maargoed andere opvattingen over de termen dan i guess.bram1984 schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 15:18:
[...]
Dan is het nog steeds aim assist. Auto aim is dat de game voor jou richt. Wel eens GTA IV gespeeld? Dat is auto aim, en iets heel anders.
maar ik hoop dat je bij BO echt het hele assist of whatever uit kan zetten. het werkt me vooral alleen tegen. het is alleen soms handig als iemand in de bosjes ligt en die simpelweg niet kan zien en de crosshair opeens snapped naar zijn positie
Neen op pc vereist Quickscopen een zekere hoeveelheid skill en reactievermogen. En host zijn helpt ook.Anoniem: 225842 schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 15:21:
[...]
Geld dit ook voor PC? Ik hoop toch van niet?
In BO kan men sowieso niet echt meer goed QS'en, dus maak je geen zorgen.Anoniem: 225842 schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 15:21:
[...]
Geld dit ook voor PC? Ik hoop toch van niet?
Er komt toch mod tools?Goner schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 15:19:
Niet dat het bij MW2 geholpen heeft (alhoewel BO wel weer dedicated servers krijgt), maar ach, "nooit geschoten is altijd mis" moet je maar denken ...
petitie voor mod tools : http://www.petitiononline.com/modtools/petition.html
http://www.callofduty.com...181n6g13fvos92njvqq76f597
'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'
Dat is nogal vaag. Aan de andere kant vragen om 'mod-tools' is ook vaag, wat wil je dan modden?
Maar ja, het tekenen van 1 of andere vage site zal er echt niet voor zorgen dat ze toch mod-tools bij de release doen. Ze wilden het eerst pas over een paar maanden doen, maar omdat er 10.000 posts op een petitie staan, gooien ze hun hele financiele model overboord en doen ze er toch maar mod-tools bij....
Want 10.000 mensen die op een knop drukken is heel erg belangrijk...??? Totaal onduidelijk of deze mensen ooit het spel gaan kopen, etc etc.
PS: het zijn er nu nog maar 1000, maar stel dat het er 10.000 of 20.000 worden, dat verandert echt niks.
Redelijk nutteloos i.m.o.
Mod Tools zijn al bevestigd door TreyArch
Voor de modders is meer de vraag: Wat niet?prutser387 schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 15:39:
We will release mod tools sometime post-launch
Dat is nogal vaag. Aan de andere kant vragen om 'mod-tools' is ook vaag, wat wil je dan modden?
Custom skins, Custom maps, Custom wapens, Custom gamemodes ect ect
Trickjumping zie ik weer terugkomen zoals in CoD4
klopt, op de pc is het gewoon meer echt een skill en heel veel oefening.maffiappie schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 15:22:
[...]
Neen op pc vereist Quickscopen een zekere hoeveelheid skill en reactievermogen. En host zijn helpt ook.
zonde dat bij MW2 in het algemeen je ping en host zijn heel veel scheelt. gister ook, ging bij mij voor geen meter, haalde net een kd van 1,5 puur omdat al reageerde ik direct me kogels gewoon niet op tijd aankwamen in tegenstelling tot mijn tegenstander. super frustrerend.
Lekker zombies flamethroweren
Edit: Vanaf 33:xx zo'n beetje.
[ Voor 9% gewijzigd door Barca op 25-10-2010 15:43 ]
@ Hierboven, en een ander zou zeggen dat ze heel MP mogen weglaten en 10 zombie maps erbij moesten maken... Je kan niet alles hebben he?
[ Voor 45% gewijzigd door D4NG3R op 25-10-2010 15:45 ]
CoD5Barca schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 15:42:
O yea eindelijk wat meer zombie gameplay![]()
Lekker zombies flamethroweren
Edit: Vanaf 33:xx zo'n beetje.
Is deze splitscreen footage al langs gekomen?
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=uzPxU4xUrXY]
En ik zit juist te wachten op de zombie game mode is juist leuk voor de afwisseling.
Het zit er bij en mensen moeten niet zeiken want aan jou de keuze of je het speelt of niet.
nope !bram1984 schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 15:55:
[...]
CoD5![]()
[video]
Ik weet genoeg er komen genoeg maps uit met de release als ik het zo mag geloven !
Splitscreen is voor mij niet boeiend ik ga het spelen op de pc !
Thx voor het filmpje
[ Voor 0% gewijzigd door exi22 op 25-10-2010 16:03 . Reden: foutje ]
Inderdaad !! Ik speel de laatste tijd af en toe weer op bijv. de server van de 82nd Airborne en je kent WaW gewoon niet terug ...D4NG3R schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 15:40:
Voor de modders is meer de vraag: Wat niet?
http://www.gametracker.com/server_info/64.34.182.20:28960/
kijk bijv. eens naar OpenWarfare en Brothers Realism mod ...
Nou ja, 't kan toeval zijn, maar op de MW2 petitie waren het er een enkele 100.000-en ... en dedicated servers zijn terug (nog afwachten wat het precies inhoudt, maar het is al iets).prutser387 schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 15:39:
PS: het zijn er nu nog maar 1000, maar stel dat het er 10.000 of 20.000 worden, dat verandert echt niks.
Blijkbaar luisteren ze toch wel naar kritiek en suggesties. Dat wordt ook gezegd in dat interview over die nieuwe game-modes en er wordt ook iets gedaan aan n00bt00bs en snipers, toch ?
En ja, ik weet dat MW2 van Infinity Ward was, maar dat wil niet zeggen dat TreyArch kritiek op IW niet oppikt ...
[ Voor 56% gewijzigd door Goner op 25-10-2010 16:13 ]
Het damage/accuracy ect systeem lijkt 10x zo duidelijk nu, IPV dat je balkjes hebt welke bij geen enkel wapen geheel vol komt. Heb je nu meer blokjes, silencer erop? 1 blokje range weg. ect ect. Stuk duidelijker IMHObram1984 schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 15:55:
[...]
CoD5![]()
[video]
Helemaal mee eens !D4NG3R schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 16:15:
[...]
Het damage/accuracy ect systeem lijkt 10x zo duidelijk nu, IPV dat je balkjes hebt welke bij geen enkel wapen geheel vol komt. Heb je nu meer blokjes, silencer erop? 1 blokje range weg. ect ect. Stuk duidelijker IMHO.
Klopt, hopelijk is het nu ook echt kloppend want in mw2 had je m4a16 met holo ook minder recoil en dat stond nergens en kon je nergens uit opmaken. Hopelijk zijn dat soort ( in mijn ogen ) foutjes eruit en kun je beter je uitrusting kiezen.D4NG3R schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 16:15:
[...]
Het damage/accuracy ect systeem lijkt 10x zo duidelijk nu, IPV dat je balkjes hebt welke bij geen enkel wapen geheel vol komt. Heb je nu meer blokjes, silencer erop? 1 blokje range weg. ect ect. Stuk duidelijker IMHO.
Split-Screen zit niemand op te wachten denk ik, want dan zie je waar de ander is en wat is daar de fun van!
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
Je kunt dus ook splitscreen online spelen hè. Dus met je maat in hetzelfde team. Ik ga het niet doen, maar het is toch best lachen.NeoMe schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 16:26:
[...]
Klopt, hopelijk is het nu ook echt kloppend want in mw2 had je m4a16 met holo ook minder recoil en dat stond nergens en kon je nergens uit opmaken. Hopelijk zijn dat soort ( in mijn ogen ) foutjes eruit en kun je beter je uitrusting kiezen.
Split-Screen zit niemand op te wachten denk ik, want dan zie je waar de ander is en wat is daar de fun van!
Anoniem: 338166
want ik snap het niet,Hardened is dan toch gewoon fmj zoals het beschreven staat?
Hardened
Increased bullet penetration
PRO: Bullets do extra damage to aircrafts and turrets. Reduced flinch when you are shot
Inderdaad, SP is weg en hardened is eigenlijk deep impact die naar perk slot 2 is gegaan.Anoniem: 338166 schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 19:23:
Maar er is dus geen stopping power meer?
want ik snap het niet,Hardened is dan toch gewoon fmj zoals het beschreven staat?
Hardened
PRO: Bullets do extra damage to aircrafts and turrets. Reduced flinch when you are shot
Ik ben eigenlijk wel blij dat SP weg is. Je had het eigenlijk alleen in WaW SP nodig als je niet met de MP40 speelde. (op de consoles tenminste)

[ Voor 0% gewijzigd door DaniëlWW2 op 25-10-2010 19:35 . Reden: typo ]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Hardened is als Deep Inpact van CoD4. makkelijker om door muren te schieten.Anoniem: 338166 schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 19:23:
Maar er is dus geen stopping power meer?
Hardened
One in the camber op Summit (heb 'm nog niet voorbij zien komen hier, en anders dubbel).
Echt oer- en oersaai, deze gamemode.
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=22VHa-CgjWo]
Anoniem: 328041
Kills gemaakt door je killstreaks tellen niet mee voor je volgende killstreaks, en daarnaast zitten hier geen bijzonder overpowerde killstreaks in (CG/AC130/Pavelow).Anoniem: 328041 schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 20:02:
Ik zit nog te twijfelen of ik deze ga halen of niet. Ik heb me vaak kapot geërgerd aan Modern Warfare 2. Vooral doordat de killstreaks daar zo ongelofelijk 'over de top' zijn en totaal het plezier wegnemen voor mij. Vandaag speelde ik weer eventjes, maar door het feit dat er een harrier + chopper gunner in de lucht zat en ik als maar weer gespawned killed werd, was ik maar weer gestopt. Ik ben bang dat dit in Black Ops weer het geval is. Herkent er iemand mijn zorg en hoe denken jullie hierover? Er zijn natuurlijk weer andere killstreaks waar je uit kunt kiezen in Black Ops, maar ik vraag me af of ze nu wel wat positiefs toevoegen aan het spel. Call of Duty 4 was naar mijn beleving veel beter hierin. Geen overdreven zooi.
[ Voor 11% gewijzigd door Armada. op 25-10-2010 20:07 ]
Ik vind het wel een leuke toevoeging. Ik vind alleen wel dat je de wager matches nooit als party zou mogen doen (of alleen met je party) anders is het heel makkelijk om samen te spelen in een FFA game modus wat voor eventuele tegenstanders een nadeel kan betekenen.bram1984 schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 20:01:
Eh ja, FMJ dus, zoals hij al zegt.
One in the camber op Summit (heb 'm nog niet voorbij zien komen hier, en anders dubbel).
[video]
ah ik vind 't juist wel lachebram1984 schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 20:01:
[video]
ik vind wel bruut. maar ik denk dat 't naar eentijdje wel oer saai gaat worden ja
Anoniem: 311177
Alleen loopt er 9 van de 10 keer niemand met een Stinger in een gemiddeld potje, waardoor de killstreaks wel erg effectief zijn.Armada. schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 20:16:
Kill streaks in MW2 waren inderdaad niet heel bijzonder of zo. De stinger was meestal wel afdoende.
film doet het niet meer?bram1984 schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 20:01:
[video]
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=cO85oBiHANE]
Hm echt heel spannend is 'ie niet nee. Mja, zo voor een keertje misschien wel eens leuk.bram1984 schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 20:01:
[video]
Nog maar 2 weekjes btw.
Hij was nog goedkoper als ik ff eerlijk benquestarey schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 21:52:
zo, kheb net BO bij mediaoffer besteld voor 42,26 inclusief die korting van addiscount, echt geweldigscheelt zo bijna 18 euro met steam
Ik heb hem voor 36 euro gekocht maar dat was wel 7 oktober en volgens mij was hij zelfs nog goedkoper.
Maar vergeleken steam is het een goeie deal
zo effectief waren stingers ook neit eens, meestal had je er 2 nodig dankzij de flares van de pavelow, chopper gunner en in sommige gevallen de harrier.Anoniem: 311177 schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 21:02:
[...]
Alleen loopt er 9 van de 10 keer niemand met een Stinger in een gemiddeld potje, waardoor de killstreaks wel erg effectief zijn.
Anoniem: 338166
Komen er denk ik veel meer launchers in het spel voor.
Temminste,bij mij word het denk ik wel men vaste secondary.
Altijd leuk als iemand veel werk in een killstreak heeft gestoken,en jij schiet het er dan uit de lucht voordat die al 1 schot heeft gelost..Vooral als diegene een reactie geeft.
Was vooral leuk toen MW2 net uit was en het nog redelijk moeilijk was om een killstreak te krijgen.
[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 338166 op 26-10-2010 00:05 ]
Heb altijd een AA class bij me:Anoniem: 311177 schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 21:02:
[...]
Alleen loopt er 9 van de 10 keer niemand met een Stinger in een gemiddeld potje, waardoor de killstreaks wel erg effectief zijn.
1
2
3
4
5
6
7
8
9
| AUG HBAR - FMJ Stinger x2 -- Tactical Insertion Smoke -- Sleight of Hand Cold Blooded Scrambler |
In het begin was het halen van een killstreak juist makkelijker. Harriers werden niet uit de lucht geschoten dus je had zo een chopper.Anoniem: 338166 schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 00:04:
Nu de shotguns toch bij de primaire weapons horen.
Komen er denk ik veel meer launchers in het spel voor.
Temminste,bij mij word het denk ik wel men vaste secondary.
Altijd leuk als iemand veel werk in een killstreak heeft gestoken,en jij schiet het er dan uit de lucht voordat die al 1 schot heeft gelost..Vooral als diegene een reactie geeft.
Was vooral leuk toen MW2 net uit was en het nog redelijk moeilijk was om een killstreak te krijgen.
Mijn vriendin wilde wel naar de nachtopening maar ik moet de dag erna toch werken dus erg veel heb ik er ook niet aan. Kan ik het beter via de BS op mijn werk laten bezorgen.
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Hoe bedoel je gewoon thuis met iemand anders 2 controllers en dan spiltiscreen online?bram1984 schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 16:49:
[...]
Je kunt dus ook splitscreen online spelen hè. Dus met je maat in hetzelfde team. Ik ga het niet doen, maar het is toch best lachen.
Q: Because the care package is now a 5 kill streak, does that mean the chances of getting a higher killstreak are higher?
A:Not really.
Q:In the theater mode can you change which player you view from a first person perspective?
A:Yes sir. Any player in the game from 1st, 3rd, or a Free Cam. It's sick.
Q:Can Valkyrie rockets shoot down a helicopter?
A:Yes. It's one of my favorite things to do.
Q:Can you back out with whole party like on Waw?
A:Yes, that makes a return in Black Ops.
[ Voor 108% gewijzigd door vinom op 26-10-2010 08:42 ]
Ik begin ook weer te twijfelen ... het lijkt echt in niks meer op de oude, vertrouwde CoD. Ok, het hoeft niet elke keer een kopie te zijn van de vorige, maar de veranderingen doen me niet veel. Kill-streaks, wagermatches, die stomme honden zitten er nog steeds in. Nah ...weet het niet.Anoniem: 328041 schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 20:02:
Ik zit nog te twijfelen of ik deze ga halen of niet.
Misschien als die beloofde mod-tools er echt komen en modders al die flauwekul er weer uit kunnen slopen en er een echte shooter van maken
[ Voor 13% gewijzigd door Goner op 26-10-2010 08:38 ]
De 11 killstreak in BO word rottiger als een Nuke in MW2 geloof me.. Je kan je niet meer verstoppen en dan de killstreak het werk laten doen.Goner schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 09:55:
Even ter toelichting ; het gaat mij er niet om hoeveel honden er zijn en of ik ze kan doodschieten, IMHO hoort zoiets (honden die je in 1 keer doodbijten) niet thuis in een serieuze shooter ... smaken verschillen
Met die honden had je toch nog de mogelijkheid om als je heel snel reageerde dat beest de nek om te draaien? Vraag ik mij meteen af of je dan ook "beschermd" bent op dat moment. Dus als je door een hond wordt aangevallen dat je dan niet geraakt kan worden bijvoorbeeld.Goner schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 09:55:
Even ter toelichting ; het gaat mij er niet om hoeveel honden er zijn en of ik ze kan doodschieten, IMHO hoort zoiets (honden die je in 1 keer doodbijten) niet thuis in een serieuze shooter ... smaken verschillen
Weet eerlijk gezegd niet of dat zo was met WaW trouwens.
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Was dat niet alleen in de singleplayer? In de MP kon je em enkel knifen op de standaard manier dacht ik, of gewoon kapotschieten.Vrijdag schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 10:01:
[...]
Met die honden had je toch nog de mogelijkheid om als je heel snel reageerde dat beest de nek om te draaien? Vraag ik mij meteen af of je dan ook "beschermd" bent op dat moment. Dus als je door een hond wordt aangevallen dat je dan niet geraakt kan worden bijvoorbeeld.
Weet eerlijk gezegd niet of dat zo was met WaW trouwens.
http://callofduty.wikia.c...ak#Call_of_Duty_Black_Ops
Als je goed timed, kun je inderdaad met je mes die honden afmaken.
begrijp ik nou goed dat als je een killstreak van 7 hebt en een heli aanvraagt, je niet bij kill nr 8 ook de Blackbird kan vragen ?? Want in WaW werd er gewoon doorgeteld ...
[ Voor 8% gewijzigd door Goner op 26-10-2010 10:09 ]
Anoniem: 238040
Helemaal mee eens, van mij hoeft het ook niet. Net als een prikkie met een mes dat gelijk dodelijk is, is nu ook een beet van een hond dodelijk terwijl je wel vaak tig kogels uit een AR nodig hebt om iemand om te leggen. Beetje vreemde verhouding. Maar ik denk dat we ze toch regelmatig langs gaan zien komen en het zal denk ik lastig zijn er aan te ontkomen. Maar de attack dogs killstreak is toch samen met de chopper gunner een 11 kill streak? Misschien dat men alsnog eerder kiest voor de chopper.Goner schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 09:55:
Daarnaast heb ik niets met het afschieten van dieren, ook al is het virtueel. Maar goed, als het moet, dan moet het.
Mwah, vind ik niet echt. Campertjes zullen geownd worden door die honden en degene die een beetje opletten kunnen die honden best killen.D4NG3R schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 09:59:
[...]
De 11 killstreak in BO word rottiger als een Nuke in MW2 geloof me.. Je kan je niet meer verstoppen en dan de killstreak het werk laten doen.
Je snapt mijn punt niet.. Het is gigantisch lastig om die honden te krijgen? Hoe vaak heb jij een Chopper gunner/AC130 gehaald, zonder harrier of predator met een aantal kills vooraf? Ikzelf hooguit 5x (Zonder carepackage dan).vinom schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 10:09:
[...]
Mwah, vind ik niet echt. Campertjes zullen geownd worden door die honden en degene die een beetje opletten kunnen die honden best killen.
Met predators/harriers haal ik het bijna dagelijks zonder al te veel problemen.
Black Ops: Jij haalt een RC-XD (3 kills) killt hiermee 2 mensen, dan staat je killstreak teller nogsteeds op 3.
MW2: Jij haalt een predator missile (5 kills) killt hiermee 2 mensen, dan staat je killstreak teller op 7.
[ Voor 16% gewijzigd door D4NG3R op 26-10-2010 10:13 ]
Is er overigens al gameplay van de Gunship killstreak? Nog nergens langs zien komen..
[ Voor 48% gewijzigd door vinom op 26-10-2010 10:14 ]
Ik heb het 1x ergens in een filmpje gezien. Weet niet meer welk filmpje. Maar in dat filmpje zag je dat je een boordgunner was, dus niet meer dat je in een cockpit zit met een fancy scherm. Je zit gewoon aan de zijkant van een heli met een machinegun te schieten. Ik heb ook ergens gelezen dat de gunner niet doodgeschoten kan worden, wel kan je die heli uit de lucht schieten.vinom schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 10:13:
Ah zo, ja ik interpreteerde je vraag verkeerd.
Is er overigens al gameplay van de Gunship killstreak? Nog nergens langs zien komen..
Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua
http://blackops.digitalwa...m/multiplayer/killstreaks
Edit:

[ Voor 40% gewijzigd door vinom op 26-10-2010 10:25 ]
Waarschijnlijk zullen ze ook wel regelmatig uit CP's komen net als je bij MW2 ook wel eens een CG of AC uit een CP kreeg.D4NG3R schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 10:11:
[...]
Het is gigantisch lastig om die honden te krijgen?
Lijkt me niet. Die honden zijn de hoogste killstreak, net als de nuke dat is.Anoniem: 238040 schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 10:25:
[...]
Waarschijnlijk zullen ze ook wel regelmatig uit CP's komen net als je bij MW2 ook wel eens een CG of AC uit een CP kreeg.
[ Voor 35% gewijzigd door bram1984 op 26-10-2010 10:33 ]
Hmm, ik weet het eerlijk gezegd niet meer. Heb WaW al meer dan een jaar niet meer gespeeld maar het zou kunnen wat je zegt inderdaad.nWo_Riot schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 10:03:
[...]
Was dat niet alleen in de singleplayer? In de MP kon je em enkel knifen op de standaard manier dacht ik, of gewoon kapotschieten.
Daar zit wat in, laten we hopen dat het idd zo is. Afwachten maar.bram1984 schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 10:33:
[...]
Lijkt me niet. Die honden zijn de hoogste killstreak, net als de nuke dat is.
Ik hoop wel dat het gewoon een vast aantal honden zijn, en dood is dood. In WaW kwamen er gewoon steeds nieuwe honden, een minuut lang oid. Dan kon je wel blijven schieten maar als er steeds nieuwe komen ga je uiteindelijk toch dood

Pfff... afwachtenAnoniem: 238040 schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 10:39:
[...]
Daar zit wat in, laten we hopen dat het idd zo is. Afwachten maar.

Build To PLay /\ Kicking Ass, and Taking Names // My New Specs 2024 // Orgin: PitBullNL2010 // Steam: PitBullNL2010 //
13 dagen en 14 uurSoundstorm2010 schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 10:41:
[...]Pfff... afwachtenduurt nog gvd 2 weken
Als het eenmaal weekend is gaat het snel hoor, let maar op. De discs worden zeker weten nu gedrukt en over een week oid allemaal geshipped, dus misschien hebben we geluk
[ Voor 18% gewijzigd door vinom op 26-10-2010 10:50 ]
ff volhouden nog, het laatste stukje wachten is altijd het zwaarst.Soundstorm2010 schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 10:41:
[...]
Pfff... afwachtenduurt nog gvd 2 weken

Build To PLay /\ Kicking Ass, and Taking Names // My New Specs 2024 // Orgin: PitBullNL2010 // Steam: PitBullNL2010 //
Anoniem: 307805
Wie zegt dat de 11 killstreak de hoogste is (is dit bevestigd???). Misschien hebben ze er nog wel meer. Laten we het hopen in ieder geval ik vind 11 maar erg weinig. Haalde geregeld veel hogere killstreaks in MW2 (choppergunner , EMP , Nuke deze had ik als killstreak geactiveerd)bram1984 schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 10:33:
[...]
Lijkt me niet. Die honden zijn de hoogste killstreak, net als de nuke dat is.
[ Voor 3% gewijzigd door vinom op 26-10-2010 11:14 ]
Komt omdat je toen ook de kills meetelde uit je killstreakrewards, probeer maar met je rifle 11 man om te leggen dan ben je denk ik al out of ammo. Maargoed, ik heb ook wel eens 25+ gehaald maar dan had ik chopper gunner aanstaan en kreeg ik ook niks. Ben blij dat je tegenwoordig kunt kiezen en niet aan de standaard killstreakrewards vast zit die WaW kent 3.5.7 uav/artillery/dogs toch ...Anoniem: 307805 schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 11:10:
[...]
Wie zegt dat de 11 killstreak de hoogste is (is dit bevestigd???). Misschien hebben ze er nog wel meer. Laten we het hopen in ieder geval ik vind 11 maar erg weinig. Haalde geregeld veel hogere killstreaks in MW2 (choppergunner , EMP , Nuke deze had ik als killstreak geactiveerd)
Geloof het of niet maar je team help je het meeste met een simpele uav die 24/7 aanstaat en niet met één chopper gunner per game !
http://callofduty.wikia.com/wiki/Killstreak
[ Voor 9% gewijzigd door NeoMe op 26-10-2010 11:18 ]
Voor jou toch gunstig, aangezien je al makkelijk een Chopper Gunner haalt in MW2. Dan moeten de Gunhip en Attack geen probleem voor jou zijnAnoniem: 307805 schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 11:15:
Oke dan, das jammer maar is niet anders.
Deze Barebones Mode heb je ook in Black Ops. Standaard 3,5 en 7 killstreak.NeoMe schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 11:16:
[...]
Komt omdat je toen ook de kills meetelde uit je killstreakrewards, probeer maar met je rifle 11 man om te leggen dan ben je denk ik al out of ammo. Maargoed, ik heb ook wel eens 25+ gehaald maar dan had ik chopper gunner aanstaan en kreeg ik ook niks. Ben blij dat je tegenwoordig kunt kiezen en niet aan de standaard killstreakrewards vast zit die WaW kent 3.5.7 uav/artillery/dogs toch ...
http://callofduty.wikia.com/wiki/Killstreak
[ Voor 77% gewijzigd door vinom op 26-10-2010 11:17 ]
Dit topic is gesloten.