Gun Game
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=yiX15drzNwU&feature=player_embedded]
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=yiX15drzNwU&feature=player_embedded]
[ Voor 3% gewijzigd door vinom op 24-10-2010 12:30 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 3% gewijzigd door vinom op 24-10-2010 12:30 ]
Anoniem: 380152
| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
Anoniem: 333108
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
[ Voor 16% gewijzigd door NickThissen op 24-10-2010 16:46 ]
ja dat ben ik met je eens. dat tafereel kwam in mw2 ook geregeld voor.NickThissen schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 16:44:
Ik vind dat knifen ook weer jammer zeg. Ik erger me er altijd kapot aan omdat het veel te sterk is. Knifen moet een last resort zijn, als je zo dicht op elkaar staat dat schieten echt geen zin meer heeft. Dat was het in cod4 perfect. In WaW ging het ook nog wel, tenzij je zo'n ding op je geweer had waarmee je verder kwam, maar in MW2 is het ronduit belachelijk. Zelfs zonder commando kun je van 3-5 meter iemand knifen, en het gaat super snel ook nog.
En nu in die wager matches is knifen ook weer overpowered vind ik. Niet alleen omdat het te makkelijk is, maar men wordt ook nog eens aangezet om het inderdaad te proberen omdat je daarmee je tegenstander een level lager laat worden! Dus nu gaat iedereen weer knifen... Doe dat nou gewoon niet, laat knifen lekker normaal, geen extra's als je iemand knifed, en dan is alles prima, maar nee, ze moeten het weer verneuken...
En dan kun je wel zeggen dat ik het nog niet gespeeld heb, maar kijk maar naar dat laatste filmpje. Zodra iemand binnen 5 meter komt beginnen ze meteen naar elkaar toe te rennen om te knifen. Slaat helemaal nergens op, ik zie het nu al voor me dat er midden in de map 2 ventjes om elkaar heen aan het dansen zijn om elkaar maar te kunnen knifen...
Leef lekker in het nu, er is niks anders
Anoniem: 311177
YouTube: Call of Duty: Black Ops - Multiplayer OverviewViperXL.NET schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 18:41:
Jammer dat er maar weinig bekent is over die "Contracts"![]()
Je kan naast "Wager match" ook "Contracts" doen voor CP of XP![]()
Iemand daar meer info over?
PSN: MGFlexican.
Nee, de knife kills zelf zijn niet meer zo overdreven, maar in ieder geval 2 van de 4 wager match modes levert knifen veel meer op dan gewoon schieten, en dat is gewoon bullshit. In gungame gaat de tegenstander een level omlaag en in one in the chamber kost het je geen kogel om te knifen (en dan reken ik het feit dat je MOET knifen als je kogels op zijn nog niet eens mee), en daarom zullen de meeste mensen juist proberen te knifen. Dat moet er uit imo. Knifen zelf is ok, zolang het maar als last resort wordt gebruikt, en dat is gewoon niet meer waar. In MW2 was dat niet waar omdat het gewoon te sterk was, te grote afstand, te snel, en dan in combinatie met lightweight/marathon/commando is het nog 5 keer erger, en in deze wager matches levert het teveel voordeel op om te knifen.bram1984 schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 17:29:
Ik vind het reuze meevallen. Ik zie nergens echt overdreven knifing kills, eerlijk gezegd.
al heb ik toch zeker wel een aantal keer mis geknifed en dan zit ej toch echt van wow wat gebeurde daar noudannyreuser schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 18:51:
Knifen opzich is niet zo erg, wat wel erg is dat er gewoon standaard een aimbot bij zit. Gericht knife is best lastig maar nu is het gewoon knopje druken en je wordt naar de nmy toegeworpen om altijd raak te knifen. Vaak loopt je langs iemand op die doet opeens knife en doet dan een 360 knife beweging dat slaat nergens op.
Klopt inderdaad maar dit filmpje is ook de enige waar ze het er over hebben, verder zie ik nergens in deze topic of op internet er iets over.Morenoo91 schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 18:45:
[...]
YouTube: Call of Duty: Black Ops - Multiplayer Overview
in dit filmpje vertellen ze erover
Behalve het filmpje weet ik ook nog dat je voor elke 10 XP 1 CoD punt krijgt.ViperXL.NET schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 18:41:
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Zijn tijdsgebonden challenges. Je koopt zo'n contract en je moet hem binnen een bepaalde tijd completen.ViperXL.NET schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 18:41:
Anoniem: 150535
Oldskool BashenAnoniem: 311177 schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 17:47:
Knifen mag er van mij wel weer uitgehaald worden, is nu wel weer leuk geweest. Terug naar een klap met de kont van je geweer
Volgens mij is de enige reden dat ze gaan kniven omdat ze maar één kogel hebben?NickThissen schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 16:44:
En dan kun je wel zeggen dat ik het nog niet gespeeld heb, maar kijk maar naar dat laatste filmpje. Zodra iemand binnen 5 meter komt beginnen ze meteen naar elkaar toe te rennen om te knifen. Slaat helemaal nergens op, ik zie het nu al voor me dat er midden in de map 2 ventjes om elkaar heen aan het dansen zijn om elkaar maar te kunnen knifen...
Zou het inderdaad logischer vinden dat je met het beste wapen begint en daarna een steeds slechter wapen krijgt. Daardoor wordt het voor de koplopers juist moeilijker om hun voorsprong te behouden.Anoniem: 311177 schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 14:58:
Wat een onlogische volgorde qua wapens met Gun Game..
Ja, en dat is precies het probleem, het wordt aangemoedigd om te knifen, en dat vind ik gewoon jammer, want knifen hoort niet iets te zien wat je standaard gebruikt.MicScott schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 20:55:
[...]
Volgens mij is de enige reden dat ze gaan kniven omdat ze maar één kogel hebben?Op dat moment kan je weinig anders doen, he.
Tsja, dat hele knifen is nogal een rage geworden, vandaar dat het nu in elke shooter zit ... overal lopen nou van die debiele adhd-bunnies met messen te zwaaienNickThissen schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 21:24:
want knifen hoort niet iets te zien wat je standaard gebruikt.
[ Voor 11% gewijzigd door Goner op 24-10-2010 22:23 ]
Vroegah, toen je de knife nog gewoon moest selecteren zoals elk ander wapenGoner schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 22:21:
[...]
Tsja, dat hele knifen is nogal een rage geworden, vandaar dat het nu in elke shooter zit ... overal lopen nou van die debiele adhd-bunnies met messen te zwaaien![]()
In Bad Company 2 is het ook al zo populair.
Zombies, messen, hordes honden ... what's next ? Wou dat er weer eens een normale shooter kwam.
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 6600 8GB
Inderdaad, zoals bij W:ET. Daar was een mes steek tenminste niet altijd een one-hit kill. Enkel als je als covert ops speelde en iemand in z'n rug stak. En dan was het ook LEUK en knap als je iemand kon knifen, dat gebeurde nou eenmaal niet vaak. Sinds MW2 komt knifen bijna vaker voor dan geweren... Er zijn zelfs malloten die meer knife kills dan gun kills hebbenGundogan schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 22:29:
[...]
Vroegah, toen je de knife nog gewoon moest selecteren zoals elk ander wapen
Idd, van die ninja's die door het veld rennen en van 1,5 meter afstand een mes langs je halen. Dit is ook één van de redenen waarom MW2 online me niet boeit.NickThissen schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 22:36:
[...]
Sinds MW2 komt knifen bijna vaker voor dan geweren... Er zijn zelfs malloten die meer knife kills dan gun kills hebben
Anoniem: 338166
Anoniem: 311177
1,5m? Dat is nog erg zuinig gezegd..Sharpp schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 22:57:
[...]
Idd, van die ninja's die door het veld rennen en van 1,5 meter afstand een mes langs je halen. Dit is ook één van de redenen waarom MW2 online me niet boeit.
Als ik zo'n ADHDspast op me af zie rennen en hij zit 3 meter van me af en ik schiet met een SPAS-12 door zn kop dan rent hij gezellig door en knifede me en rent door naar mn volgende friendly.Anoniem: 338166 schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 23:36:
Njaah ik vind knifers niet zo'n groot probleem.
Maar ik ben dan ook het type speler die ze niet vaak tegenkomt.(Ben een camperflanker
En in compacte levels gewoon goed opletten wat je om je heen ziet en hoort dan komt het wel goed.
9 van de 10 keer word je geknifed omdat je net niet goed oplet of in een soort paniek ben voor een seconde van wat moet ik doen.....
Met een shotgun zit je dan altijd goed,van voren ben je dan gewoon stom als je word geknifed...van achteren moet je beter opletten vind ik... en zijkanten ook beter opletten naar de radar en geluid...
Je speelt meestal te gehaast dan en let je alleen op waar de primaire actie is. en niet wat daar buiten gebeurt.
Had ik in het begin ook vaak.
Maar dat zijn persoonlijke meningen.. zullen vast vele niet mee eens zijn haha.
1.5 meter. Dat is niks.Sharpp schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 22:57:
[...]
Idd, van die ninja's die door het veld rennen en van 1,5 meter afstand een mes langs je halen. Dit is ook één van de redenen waarom MW2 online me niet boeit.
707DanielWW2 schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 00:19:
[...]
YouTube: MW2 Commando Cartoon
Terug naar BO.
Heb wel in een fillempje gezien/gehoord van de developers, dat de knife nu een echte knife is (met kleine range). Het secundary wapen 'Balistic Knife' heeft wel een grotere range. Dus het is nu ook een secundaryDanielWW2 schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 23:17:
Ik hoop dat de knife is zoals in WaW. Ik had liever de knife alleen als secondary gezien maar je kan niet alles hebben.
[ Voor 96% gewijzigd door vinom op 25-10-2010 10:56 ]
Q:Will I still be able to quickscope?
A: No. Quickscoping is a cheap way to play. We're specifically going to gimp Quickscoping, sorry. Play straight-up!
Snipers vind ik nu al beter zonder het gespeelt te hebben, lijkt erop dat er weer aardig wat "skill" vereist is om goede streaks te halen met je sniper.Q:How exactly did you “counter” quick scoping?
A:When you first sight-in, your sights won't be perfectly center. You'll have to take a moment to adjust (like a real sniper).
There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!
Ik mag toch hopen dat het iets simpels is als het krijgen van Meer XP of COD points per match, maar niet een voordeel in damage OID...Q:Are there any advantages to Prestiging?
A:Of course =). But that's classified.
[ Voor 17% gewijzigd door D4NG3R op 25-10-2010 10:17 ]
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Basement Bios ---- Exo-S
[ Voor 51% gewijzigd door D4NG3R op 25-10-2010 11:03 ]
No problemo. Ik doe het met plezier en voor de mensen waar veel sites zijn geblokkeerd. Ik noem geen namenMystikal schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 10:52:
Vinom, bedankt voor de update (en het werk wat erin gaat zitten!). Top!
Goede info ook!
[ Voor 81% gewijzigd door vinom op 25-10-2010 11:06 ]
Wat doe je dan als je gebanned bent en je hebt helemaal geen cheats gebruikt?NickThissen schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 10:58:
Ik ben nog steeds niet tevreden over hun reporting systeem. Ik heb gewoon teveel ervaring met gebanned worden voor geen reden. In elke server zit wel een 12 jarig kind dat iedereen en alles loopt te reporten omdat hij ingemaakt wordt... In mijn gevoel kunnen er twee dingen gebeuren:
- Er komen veel te veel reports en Treyarch kan ze nooit allemaal bekijken, dus zullen ze er maar niets mee doen,
- Ze gaan mensen bannen die niet cheaten....
Je kunt gewoon niet altijd beoordelen of iemand cheat of niet, en ik moet nog maar afwachten of ze zelf inderdaad ook zo denken en hoe snel ze iemand gaan bannen...
[ Voor 3% gewijzigd door D4NG3R op 25-10-2010 11:13 ]
My badD4NG3R schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 11:10:
Maffia, het gaat ook over de Xbox-360/PS3 in die interview.
En waar is het percentage dat gewoon het spel 'netjes' speelt?D4NG3R schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 11:00:
Als ik mijn ervaring neem:
1:100 - Hacked echt
5:100 - Gebruikt een modded controller of zoiets.
10:100 - Boost (Wel eens).
20:100 - Gebruikt (wel eens) exploits en glitches.
50:100 - Schreeuwt constant en hoort IMHO niet thuis op CoD.*
*Dit is dus de groep die ik iedereen zie reporten omdat ze worden ingemaakt of een GL schot in hun gezicht krijgen geschoten en dit niet leuk vinden...
Aantallen zijn niet procentueel.. Sommige doen meerdere dingen die niet de bedoeling zijn.
Op de PS3 ben ik niet echt bang voor valsspelers, eerlijk gezegd. Ik ben ze in MW2 nog nooit tegen gekomen in ieder geval.D4NG3R schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 11:10:
Maffia, het gaat ook over de Xbox-360/PS3 in die interview.
nee he ...Q:Are dogs gonna kill in one hit?
A:Yes, one bite is all it takes.
Jammer, ziet er best leuk uit namelijkQ:Is it possible to be shot out of the Chopper Gunner?
A:No, but it can be shot down like any other chopper
[ Voor 49% gewijzigd door Goner op 25-10-2010 11:45 ]
Dat is ook mijn idee inderdaad. Je moet gaan vertrouwen op de server admin ipv de ban beleid van Treyarch. Als ik op een server niet eerlijk behandeld word, ga ik naar een andere server. Zo leer je toch wat goede en slechte servers zijn??maffiappie schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 11:08:
Het lijkt mij, in ieder geval als aanstaande server admin, toch weinig problemen geven om hackers even te bannen of te kicken? Cheaters zijn met dedi servers niet een heel groot probleem imo.
Basement Bios ---- Exo-S
[ Voor 8% gewijzigd door Soundstorm2010 op 25-10-2010 11:35 ]
Build To PLay /\ Kicking Ass, and Taking Names // My New Specs 2024 // Orgin: PitBullNL2010 // Steam: PitBullNL2010 //
Ben al meerdere malen gasten tegengekomen met zo'n ding:bram1984 schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 11:31:
[...]
Op de PS3 ben ik niet echt bang voor valsspelers, eerlijk gezegd. Ik ben ze in MW2 nog nooit tegen gekomen in ieder geval.
[ Voor 13% gewijzigd door D4NG3R op 25-10-2010 11:37 ]
Build To PLay /\ Kicking Ass, and Taking Names // My New Specs 2024 // Orgin: PitBullNL2010 // Steam: PitBullNL2010 //
[ Voor 41% gewijzigd door D4NG3R op 25-10-2010 11:48 ]
ja sorry aim assist bedoel ik dan.D4NG3R schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 11:47:
Hij heeft het over een console. Dus dat Aim Assist.
nvm, zijn post is nogal verwarrend.. Ik weet het niet meer.
Ik, en vele anderen gebruiken een muis op de PS3, dus succes met reporten.D4NG3R schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 11:34:
[...]
Ben al meerdere malen gasten tegengekomen met zo'n ding:
http://gizmodo.com/245810...-mouse-controller-for-ps3
Sorry hoor, maar dat vind ik gewoonweg cheap.. Ik vind de consoles juist prettig omdat iedereen gelijk is vanwege de controller/hardware. Je hebt gewoon een groot voordeel als je met zo'n ding komt aankakken. (Ik heb zelf geen PS3, maar heb het al meerdere malen meegemaakt bij een vriend).
Ikzelf zie dat gewoon als een "modded controller". Heb nog nooit iemand reported though (Geen idee hoe dat moet op de PS3). Maar als ik het wel weet zou ik het zo doen...
Anoniem: 238040
Ik zie niet in wat hier fout aan is. Het is een keuze die je maakt om wel of niet zo'n ding te gebruiken. Als jij het aflegt tegen iemand met zo'n apparaat waarom ga je het dan zelf ook niet gebruiken? Dit is zoals gezegd gewoon vrij verkrijgbare hardware. Stel iemand speelt op de PC met een antieke bal muis tegen iemand met een, let's say 3500 dpi lasermuisD4NG3R schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 11:34:
[...]
Sorry hoor, maar dat vind ik gewoonweg cheap.. Ik vind de consoles juist prettig omdat iedereen gelijk is vanwege de controller/hardware. Je hebt gewoon een groot voordeel als je met zo'n ding komt aankakken. (Ik heb zelf geen PS3, maar heb het al meerdere malen meegemaakt bij een vriend).
Ikzelf zie dat gewoon als een "modded controller". Heb nog nooit iemand reported though (Geen idee hoe dat moet op de PS3). Maar als ik het wel weet zou ik het zo doen...
Hoezo? De DVD versie werkt ook gewoon in Steam en als ie eenmaal is geïnstalleerd en geactiveerd is hij ook gewoon opnieuw te downloaden mocht hij opnieuw geïnstalleerd moeten worden en er iets met de DVD zijn. Wat betreft is er weinig verschil naar mijn weten behalve de prijs. Of ik moet iets over het hoofd zien? De DVD versie kun je makkelijk voor onder de 40 euro vinden.Preau schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 12:05:
Hij is nu te koop op Steam, wel redelijk prijzig €59,99 maarja voor de handigheid van steam heb ik het ervoor over.
[afbeelding]
[ Voor 49% gewijzigd door Anoniem: 238040 op 25-10-2010 12:20 ]
Anoniem: 266471
Stuurtje voor race spellen dus ook?D4NG3R schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 11:34:
[...]
Gewoon overlaten aan de server admins. In mijn ervaring zijn er bijna nooit cheaters in games met dedicated servers. Als je een beetje fatsoenlijke server hebt waar vaak admins aanwezig zijn worden ze meteen van die server gebanned (dit is dus anders dan van het hele spel gebanned!) en zijn er dus bijna nooit cheaters. Natuurlijk kunnen die server admins je ook bannen als ze denken dat je cheat hoewel dat niet waar is, maar dan ben je 1 server kwijt en niet je hele game.vinom schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 11:05:
Hoe zou je het dan willen zien White?
Er zijn ook 3rd party controllers met programable keys verkrijgbaar. En deze zijn gewoon knetterhard bannablebram1984 schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 11:57:
[...]
Ik, en vele anderen gebruiken een muis op de PS3, dus succes met reporten.
Dit zijn gewoon vrij verkrijgbare 3rd party controllers, dus er is niks "modded" aan. Deze discussie is al vaker gevoerd, dus ik ga er verder ook niet op in. Daarvoor kun je in het FRAGnStein topic terecht (geweldig ding trouwens!).
[ Voor 13% gewijzigd door D4NG3R op 25-10-2010 12:20 ]
Anoniem: 338166
In het begint waren ze er wel degelijk.bram1984 schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 11:31:
[...]
Op de PS3 ben ik niet echt bang voor valsspelers, eerlijk gezegd. Ik ben ze in MW2 nog nooit tegen gekomen in ieder geval.
Anoniem: 266471
Als je niet kan winnen moet je er misschien ook 1 aanschaffen?D4NG3R schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 12:19:
[...]
Ik blijf erbij dat ik het sneu vind, en dat als je met een muis wilt spelen je maar terug gaat naar de PC. Gelukkig speel ik 99% van de tijd op de Xbox-360 waar ik nog nooit een muis speler ben tegengekomen.
[ Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 266471 op 25-10-2010 12:27 ]
Omdat ik dan niet hoef te wachten op het doosje en hem van te voren al kan downloaden, daarnaast vind ik het nooit erg om via steam wat meer te betalen.Anoniem: 238040 schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 12:09:
Hoezo? De DVD versie werkt ook gewoon in Steam en als ie eenmaal is geïnstalleerd en geactiveerd is hij ook gewoon opnieuw te downloaden mocht hij opnieuw geïnstalleerd moeten worden en er iets met de DVD zijn. Wat betreft is er weinig verschil naar mijn weten behalve de prijs. Of ik moet iets over het hoofd zien? De DVD versie kun je makkelijk voor onder de 40 euro vinden.
[ Voor 22% gewijzigd door D4NG3R op 25-10-2010 12:33 ]
Vreemd verhaal eigenlijk, normaal gesproken zijn bans niet real-time en wordt er geen tijd en datum van het vergrijp verstrekt.D4NG3R schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 11:32:
Schat ik wel, dan hebben ze een excuus (Wat veel mensen al hebben gehad) met "VAC kijkt naar het geheugen, en niet naar wat jij zelf doet blahblabhalh, dus kan het niet fout hebben blahblahblah".
Dus jij vind het niet nodig om een zeg een razer muis van 50 euro te gebruiken op je pc, boven een muis van sweex van 2 euro? Ik wordt ook beter met zo'n muis van razer. Als mensen dat ook voor een console willen vind ik dat gewoon hun keus, dat jij dat niet eerlijk vind is jou keus want je kunt het zelf ook kopen.D4NG3R schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 12:31:
Meh. Ik houd er gewoon niet van dat mensen serieus geld willen steken in iets om beter te worden.. het blijft immers een spel..? Bij toernooien ect zijn ze ook niet toegestaan. Dus op professionele basis doe je er ook niks goeds aan.
There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!
Beetje tegensprekend.. Als ik het niet eerlijk vind, en het zelf ook ga gebruiken spreek je een beetje van "Wat u niet wilt wat u niet geschied..." anyway, we gaan nogal offtopic.Xenomorphh schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 12:34:
[...]
Dus jij vind het niet nodig om een zeg een razer muis van 50 euro te gebruiken op je pc, boven een muis van sweex van 2 euro? Ik wordt ook beter met zo'n muis van razer. Als mensen dat ook voor een console willen vind ik dat gewoon hun keus, dat jij dat niet eerlijk vind is jou keus want je kunt het zelf ook kopen.
[ Voor 39% gewijzigd door D4NG3R op 25-10-2010 12:39 ]
[ Voor 17% gewijzigd door D4NG3R op 25-10-2010 13:06 ]
[ Voor 3% gewijzigd door Soundstorm2010 op 25-10-2010 13:11 ]
Welk spel was dat dan? Ik heb lopen zeuren om een datum en tijd, die gaven ze alleen onder geen beding. Alleen dat feit maakt VAC in mijn ogen nogal discutabel.D4NG3R schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 12:34:
@ Reemprive. Ik kreeg een datum en tijd toegekend wanneer mijn "Cheating" geconstateerd werd, ik was toen filmpjes aan het opnemen voor iemand.. Stond ook mooi een tijd en datum rechtsonderin omdat ik niet full screen speel.
Anoniem: 225842
Idd, dat had ik met L4D2 bij Cdwow. Pre-order, ik kreeg 'm 1,5 maand later!! 10x gemaild, gezegd ik heb niks gekregen (na 5 standaard mails). Kreeg ik geld terug, dag later lag die in de busSoundstorm2010 schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 12:59:
Ik had niet getwijfeld... Liever iets meer te betalen en zelfde dag het spel hebben dan iets minder betalenn en dan maar afwachten wanneer die binnenkom
Ja! Jij zat waarschijnlijk bij die 12.000 die gebanned waren! Normaal gesproken zijn ze niet zo vriendelijk: Ban MW2(vervolg)D4NG3R schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 13:24:
MW2 zoals ik al zij. Ik heb aangegeven dat als ik geen tijd/bewijs krijg ik stappen ging ondernemen om mijn recht te bewijzen. Heb direct een tijd gekregen. Heb meteen mijn FRAPS bestanden erbij gepakt en binnen 5 mins mijn video getoond.. Nog geen dag later kreeg ik een mail terug dat het er IDD op leek dat VAC het fout had.
MW2 MP werd unbanned, en ik kreeg een code om L4D2 te downloaden/cadeau te doen.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq