Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 380152

Oh man dit ziet er goed uit. Die wagermatches zijn echt iets voor mij. Vooral 1 in the chamber lijkt me gaaf. Ik doe nu al vaak pistol only, en met 1 kogel maakt het nog spannender.
Vandaag komt trouwens weer een GameTrailers aflevering, zoals iedere zondag tot de release. Met een beetje geluk ook meer info over zombies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 311177

Wat een onlogische volgorde qua wapens met Gun Game..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

En natuurlijk weer gigantisch makkelijk knifen omdat de poppetjes opeens 3 meter naar iemand toe springen...
Vroeger was meleen nog echt zeldzaam en werd je echt even vernederd, Nu is het zo makkelijk dat het bijna normaal is om gewoon iedereen neer te knifen, echt jammer.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wager Matches ga ik dus helemaal niet doen. Er zit geen enkele lijn in de potjes, en je moet eigenlijk gewoon geluk hebben dat je bovenaan aan eindigt, aangezien iedereen overal kan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat is het mooie, je hoeft het niet te spelen.
Maar er zullen vast zat mensen zijn die hier wel erg naar uitkijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 333108

leuk filmpje :)

op zich wel grappig dat je steeds een ander wapen krijgt. is wel een leuke game mode voor de afwisseling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaker1987
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 14:12
Klopt, ik ga beginnen met de SP, daarna (of tussendoor al) de MP. En natuurlijk als ik wat cod points heb eens ff de Wager Matches gaan bekijken (beginnen me lage inzetten).

Kan niet wachten tot 9 november.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennetjee
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 09-07 22:14
De eerste dag (of eerste twee dagen) singleplayer uitspelen, en dan helemaal focus op de MP. Wager Matches lijken me erg leuk, alleen ben ik niet zo'n FFA fan. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Ik ga eerst de SP doen om even wat wapens te testen en natuurlijk het verhaal door te lopen. :D
Daarna MP. (ik wil de AK47 en de commando)

En uiteraard natuurlijk zombies. :9~

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 25-05 11:39
Ik vind dat knifen ook weer jammer zeg. Ik erger me er altijd kapot aan omdat het veel te sterk is. Knifen moet een last resort zijn, als je zo dicht op elkaar staat dat schieten echt geen zin meer heeft. Dat was het in cod4 perfect. In WaW ging het ook nog wel, tenzij je zo'n ding op je geweer had waarmee je verder kwam, maar in MW2 is het ronduit belachelijk. Zelfs zonder commando kun je van 3-5 meter iemand knifen, en het gaat super snel ook nog.
En nu in die wager matches is knifen ook weer overpowered vind ik. Niet alleen omdat het te makkelijk is, maar men wordt ook nog eens aangezet om het inderdaad te proberen omdat je daarmee je tegenstander een level lager laat worden! Dus nu gaat iedereen weer knifen... Doe dat nou gewoon niet, laat knifen lekker normaal, geen extra's als je iemand knifed, en dan is alles prima, maar nee, ze moeten het weer verneuken...

En dan kun je wel zeggen dat ik het nog niet gespeeld heb, maar kijk maar naar dat laatste filmpje. Zodra iemand binnen 5 meter komt beginnen ze meteen naar elkaar toe te rennen om te knifen. Slaat helemaal nergens op, ik zie het nu al voor me dat er midden in de map 2 ventjes om elkaar heen aan het dansen zijn om elkaar maar te kunnen knifen...

[ Voor 16% gewijzigd door NickThissen op 24-10-2010 16:46 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

NickThissen schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 16:44:
Ik vind dat knifen ook weer jammer zeg. Ik erger me er altijd kapot aan omdat het veel te sterk is. Knifen moet een last resort zijn, als je zo dicht op elkaar staat dat schieten echt geen zin meer heeft. Dat was het in cod4 perfect. In WaW ging het ook nog wel, tenzij je zo'n ding op je geweer had waarmee je verder kwam, maar in MW2 is het ronduit belachelijk. Zelfs zonder commando kun je van 3-5 meter iemand knifen, en het gaat super snel ook nog.
En nu in die wager matches is knifen ook weer overpowered vind ik. Niet alleen omdat het te makkelijk is, maar men wordt ook nog eens aangezet om het inderdaad te proberen omdat je daarmee je tegenstander een level lager laat worden! Dus nu gaat iedereen weer knifen... Doe dat nou gewoon niet, laat knifen lekker normaal, geen extra's als je iemand knifed, en dan is alles prima, maar nee, ze moeten het weer verneuken...

En dan kun je wel zeggen dat ik het nog niet gespeeld heb, maar kijk maar naar dat laatste filmpje. Zodra iemand binnen 5 meter komt beginnen ze meteen naar elkaar toe te rennen om te knifen. Slaat helemaal nergens op, ik zie het nu al voor me dat er midden in de map 2 ventjes om elkaar heen aan het dansen zijn om elkaar maar te kunnen knifen...
ja dat ben ik met je eens. dat tafereel kwam in mw2 ook geregeld voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vind het reuze meevallen. Ik zie nergens echt overdreven knifing kills, eerlijk gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-06 08:40
Ik ga wss alleen maar zombie doen, net zoals met waw:P wel jammer dat daar niet zo veel over bekend gemaakt wordt...

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Knifen mag er van mij wel weer uitgehaald worden, is nu wel weer leuk geweest. Terug naar een klap met de kont van je geweer :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViperXL
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 17-02 00:34
Jammer dat er maar weinig bekent is over die "Contracts" :|
Je kan naast "Wager match" ook "Contracts" doen voor CP of XP >:)

Iemand daar meer info over? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morenoo91
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14-06 13:49

Morenoo91

Flexible Mexican

ViperXL.NET schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 18:41:

YouTube: Call of Duty: Black Ops - Multiplayer Overview

in dit filmpje vertellen ze erover

PSN: MGFlexican.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekkoek
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 24-04-2023
Knifen opzich is niet zo erg, wat wel erg is dat er gewoon standaard een aimbot bij zit. Gericht knife is best lastig maar nu is het gewoon knopje druken en je wordt naar de nmy toegeworpen om altijd raak te knifen. Vaak loopt je langs iemand op die doet opeens knife en doet dan een 360 knife beweging dat slaat nergens op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
bram1984 schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 17:29:
Ik vind het reuze meevallen. Ik zie nergens echt overdreven knifing kills, eerlijk gezegd.
Nee, de knife kills zelf zijn niet meer zo overdreven, maar in ieder geval 2 van de 4 wager match modes levert knifen veel meer op dan gewoon schieten, en dat is gewoon bullshit. In gungame gaat de tegenstander een level omlaag en in one in the chamber kost het je geen kogel om te knifen (en dan reken ik het feit dat je MOET knifen als je kogels op zijn nog niet eens mee), en daarom zullen de meeste mensen juist proberen te knifen. Dat moet er uit imo. Knifen zelf is ok, zolang het maar als last resort wordt gebruikt, en dat is gewoon niet meer waar. In MW2 was dat niet waar omdat het gewoon te sterk was, te grote afstand, te snel, en dan in combinatie met lightweight/marathon/commando is het nog 5 keer erger, en in deze wager matches levert het teveel voordeel op om te knifen.

Kijk, ik snap het idee dat je een level omlaag gaat als je geknifed wordt in gungame, dat zou 'humiliating' moeten zijn, maar zo zie ik het dus echt niet. Het lijkt te makkelijk en je hoeft er echt niet veel moeite voor te doen, dus waarom zou ik me in godsnaam schamen als iemand me knifed?

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dannyreuser schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 18:51:
Knifen opzich is niet zo erg, wat wel erg is dat er gewoon standaard een aimbot bij zit. Gericht knife is best lastig maar nu is het gewoon knopje druken en je wordt naar de nmy toegeworpen om altijd raak te knifen. Vaak loopt je langs iemand op die doet opeens knife en doet dan een 360 knife beweging dat slaat nergens op.
al heb ik toch zeker wel een aantal keer mis geknifed en dan zit ej toch echt van wow wat gebeurde daar nou :|

omndat je eigelijk welg ewend ben dat het een one go kill is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViperXL
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 17-02 00:34
Klopt inderdaad maar dit filmpje is ook de enige waar ze het er over hebben, verder zie ik nergens in deze topic of op internet er iets over. :) :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Behalve het filmpje weet ik ook nog dat je voor elke 10 XP 1 CoD punt krijgt.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zijn tijdsgebonden challenges. Je koopt zo'n contract en je moet hem binnen een bepaalde tijd completen.
Daar krijg je dan weer CoD Points voor.
Treyarch beloofde om de zoveel tijd ook weer nieuwe Contracts toe te voegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 150535

Anoniem: 311177 schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 17:47:
Knifen mag er van mij wel weer uitgehaald worden, is nu wel weer leuk geweest. Terug naar een klap met de kont van je geweer :D
Oldskool Bashen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

NickThissen schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 16:44:

Volgens mij is de enige reden dat ze gaan kniven omdat ze maar één kogel hebben? :p Op dat moment kan je weinig anders doen, he.

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat knifen in gungame komt uit Counter Strike (Source) daar gebruikte nen het inderdaad alleen als je toevallig op heel korte afstand kwam. Daar was knifen ook niet iets wat je in normale situaties doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser387
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13-05 14:00
Anoniem: 311177 schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 14:58:
Wat een onlogische volgorde qua wapens met Gun Game..
Zou het inderdaad logischer vinden dat je met het beste wapen begint en daarna een steeds slechter wapen krijgt. Daardoor wordt het voor de koplopers juist moeilijker om hun voorsprong te behouden.

Ow hehe, ik zie dat de laatste paar guns zijn:

Sniper rifles
Rocket Launchers
Crossbow
Balistic Knife

Dat is toch wel aardig pittig:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
MicScott schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 20:55:
[...]

Volgens mij is de enige reden dat ze gaan kniven omdat ze maar één kogel hebben? :p Op dat moment kan je weinig anders doen, he.
Ja, en dat is precies het probleem, het wordt aangemoedigd om te knifen, en dat vind ik gewoon jammer, want knifen hoort niet iets te zien wat je standaard gebruikt.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-06 22:48

Goner

What can I do you for ?

NickThissen schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 21:24:
want knifen hoort niet iets te zien wat je standaard gebruikt.
Tsja, dat hele knifen is nogal een rage geworden, vandaar dat het nu in elke shooter zit ... overal lopen nou van die debiele adhd-bunnies met messen te zwaaien :(
In Bad Company 2 is het ook al zo populair.

Zombies, messen, hordes honden ... what's next ? Wou dat er weer eens een normale shooter kwam.

[ Voor 11% gewijzigd door Goner op 24-10-2010 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15:58
Goner schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 22:21:
[...]
Tsja, dat hele knifen is nogal een rage geworden, vandaar dat het nu in elke shooter zit ... overal lopen nou van die debiele adhd-bunnies met messen te zwaaien :(
In Bad Company 2 is het ook al zo populair.

Zombies, messen, hordes honden ... what's next ? Wou dat er weer eens een normale shooter kwam.
Vroegah, toen je de knife nog gewoon moest selecteren zoals elk ander wapen :+

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 6600 8GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Gundogan schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 22:29:
[...]

Vroegah, toen je de knife nog gewoon moest selecteren zoals elk ander wapen :+
Inderdaad, zoals bij W:ET. Daar was een mes steek tenminste niet altijd een one-hit kill. Enkel als je als covert ops speelde en iemand in z'n rug stak. En dan was het ook LEUK en knap als je iemand kon knifen, dat gebeurde nou eenmaal niet vaak. Sinds MW2 komt knifen bijna vaker voor dan geweren... Er zijn zelfs malloten die meer knife kills dan gun kills hebben 8)7

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharpp
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-12-2023
NickThissen schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 22:36:
[...]
Sinds MW2 komt knifen bijna vaker voor dan geweren... Er zijn zelfs malloten die meer knife kills dan gun kills hebben 8)7
Idd, van die ninja's die door het veld rennen en van 1,5 meter afstand een mes langs je halen. Dit is ook één van de redenen waarom MW2 online me niet boeit.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Ik hoop dat de knife is zoals in WaW. Ik had liever de knife alleen als secondary gezien maar je kan niet alles hebben. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 338166

Njaah ik vind knifers niet zo'n groot probleem.
Maar ik ben dan ook het type speler die ze niet vaak tegenkomt.(Ben een camperflanker
En in compacte levels gewoon goed opletten wat je om je heen ziet en hoort dan komt het wel goed.
9 van de 10 keer word je geknifed omdat je net niet goed oplet of in een soort paniek ben voor een seconde van wat moet ik doen.....
Met een shotgun zit je dan altijd goed,van voren ben je dan gewoon stom als je word geknifed...van achteren moet je beter opletten vind ik... en zijkanten ook beter opletten naar de radar en geluid...
Je speelt meestal te gehaast dan en let je alleen op waar de primaire actie is. en niet wat daar buiten gebeurt.

Had ik in het begin ook vaak.
Maar dat zijn persoonlijke meningen.. zullen vast vele niet mee eens zijn haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sharpp schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 22:57:
[...]

Idd, van die ninja's die door het veld rennen en van 1,5 meter afstand een mes langs je halen. Dit is ook één van de redenen waarom MW2 online me niet boeit.
1,5m? Dat is nog erg zuinig gezegd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djmaddox
  • Laatst online: 16-02 21:02

Djmaddox

Stock speed? wat is dat?

Anoniem: 338166 schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 23:36:
Njaah ik vind knifers niet zo'n groot probleem.
Maar ik ben dan ook het type speler die ze niet vaak tegenkomt.(Ben een camperflanker
En in compacte levels gewoon goed opletten wat je om je heen ziet en hoort dan komt het wel goed.
9 van de 10 keer word je geknifed omdat je net niet goed oplet of in een soort paniek ben voor een seconde van wat moet ik doen.....
Met een shotgun zit je dan altijd goed,van voren ben je dan gewoon stom als je word geknifed...van achteren moet je beter opletten vind ik... en zijkanten ook beter opletten naar de radar en geluid...
Je speelt meestal te gehaast dan en let je alleen op waar de primaire actie is. en niet wat daar buiten gebeurt.

Had ik in het begin ook vaak.
Maar dat zijn persoonlijke meningen.. zullen vast vele niet mee eens zijn haha.
Als ik zo'n ADHDspast op me af zie rennen en hij zit 3 meter van me af en ik schiet met een SPAS-12 door zn kop dan rent hij gezellig door en knifede me en rent door naar mn volgende friendly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Sharpp schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 22:57:
[...]

1.5 meter. Dat is niks. 8)7

YouTube: Modern Warfare 2: Commando finally patched? by ConcitoUK (MW2 Gameplay Glitch)

YouTube: MW2 Commando Cartoon

Terug naar BO. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vind knifen geen probleem, zo lang dat achterlijke commando maar verdwijnt. Ik werd wel vaak geknifed, nu ik het zelf maar weer meer ben gaan doen gebeurd het niet veel meer dat ik het onderspit delf met knifen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
  • Laatst online: 07-06 11:39

Fid3lity

Spectre X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser387
DanielWW2 schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 23:17:
Ik hoop dat de knife is zoals in WaW. Ik had liever de knife alleen als secondary gezien maar je kan niet alles hebben. :|
Heb wel in een fillempje gezien/gehoord van de developers, dat de knife nu een echte knife is (met kleine range). Het secundary wapen 'Balistic Knife' heeft wel een grotere range. Dus het is nu ook een secundary :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bonus Round Part 3:
http://www.gametrailers.c.../bonusround/410?ch=3&sd=1

Tweet update!
Het was aardig wat werk, maar dan heb je ook wat :)
Q: What are you guys doing with the annoying grenade launchers... Also are the Servers going to be more stable this time around?
A: Noob Tubes will be disabled at the beginning of the round, much like we patched into World At War.

Q: Can you change the enemies names in Combat Training?
A: Yep, you can set the Practice Dummies in Combat Training to use names from your Friends List =D.

Q: What does the "Lens" option do in Create A Class
A: You can change your Lens tint color, like your Reticule color.

Q: I'm guessing there are different difficulty levels for the AI in Combat Training. How hard is the hardest difficulty?
A:Pretty difficult. "Veteran".

Q:Are there "strict" rules on how we can run our servers? ie no profanity,swearing, tubing?
A:Absolutely, you will have the ability to set rules and enforce them in your PC Dedicated Servers

Q: Can you have different gametypes in a map rotation on a dedicated server for the PC?
A: Unranked servers can be configured much more freely. Ranked servers you'll have to use preset Playlist-like configurations.

Q: I'm worried that shotguns won't be a viable combat tactic. Will they have reasonable damage? Do you think they're balanced?
A: They'll be balanced, rest assured.

Q: Will the Combat Record track stats on every individual gun or just the player?
A: Every individual gun =). You can even compare your stats in-game against a Friend. It's the deepest Combat Record ever in COD.

Q: Do your CODpoints reset when you prestige?
A: Yes they do.

Q: How is the reporting system going to work?
A: You select a player, view his Player Card, and click one of the options under the "Report Player" menu (Boosting, Cheating, etc).

Q: Did you basically add stopping power to the guns? Like did you increase the weapon strength to compensate for no stopping power?
A: No.

Q: How in-depth will the online statistic tracker be?
A: I can tell you the in-game Stats Tracking is the deepest in #CODBlackOps it's ever been in Call of Duty.

Q:What happens if people report people that hasnt done anything and what will be the punishments for cheating, boosting,modding?
A:We review all reports before taking action. Theater mode makes that possible.

Q:Will you be patching glitches regularly?
A:Absolutely. We put out over half a dozen patches for World At War. Rest assured we'll aggressively support Black Ops post-ship.

Q:Will you be able to upload your theatre mode clips to the internet?
A:Yes.

Q:When you prestige, what is kept? mainly asking bout cp, guns, title, emblems, and stuff like facepaint.
A:Emblems.

Q:Is it possible to be shot out of the Chopper Gunner?
A:No, but it can be shot down like any other chopper

Q:Are bolt action snipers one shot kill due to removal of stopping power ?
A:Not always. Upper Torso and Head will be, though. You still need to be a good shot with it.

Q:Will I still be able to quickscope?
A: No. Quickscoping is a cheap way to play. We're specifically going to gimp Quickscoping, sorry. Play straight-up!

Q:Have you Guys Fixed The Modded lobbys from what we saw from MW2?
A:We believe so. Either way, we'll stay on top of that crap and ensure it doesn't impede the masses.

Q:How exactly did you “counter” quick scoping?
A:When you first sight-in, your sights won't be perfectly center. You'll have to take a moment to adjust (like a real sniper).

Q:Are dogs gonna kill in one hit?
A:Yes, one bite is all it takes.

Q:People enjoy double XP weekends. Are we going to see something like Double CP weekends?
A:Perhaps. Only time will tell!

Q:Are there any advantages to Prestiging?
A:Of course =). But that's classified.

[ Voor 96% gewijzigd door vinom op 25-10-2010 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo zo, ze zijn wel resoluut over quickscopen.
Q:Will I still be able to quickscope?
A: No. Quickscoping is a cheap way to play. We're specifically going to gimp Quickscoping, sorry. Play straight-up!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exi22
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 09:10
Heel goed met die quickscoping gedoe want gister was er een speler die sprong van een gebouw af en maakte een 360 beweging in de lucht en quickscope en een headshot bedoel wtf !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-03 09:18

Xenomorphh

Soep met Ballen

Q:How exactly did you “counter” quick scoping?
A:When you first sight-in, your sights won't be perfectly center. You'll have to take a moment to adjust (like a real sniper).
Snipers vind ik nu al beter zonder het gespeelt te hebben, lijkt erop dat er weer aardig wat "skill" vereist is om goede streaks te halen met je sniper.

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09-07 18:23
Q:Are there any advantages to Prestiging?
A:Of course =). But that's classified.
Ik mag toch hopen dat het iets simpels is als het krijgen van Meer XP of COD points per match, maar niet een voordeel in damage OID...

Edit: En natuurlijk extra custom class slots.
Edit: En misschien extra sights voor je RDS :9 .

[ Voor 17% gewijzigd door D4NG3R op 25-10-2010 10:17 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12:13

Mystikal

It never hurts to help!

Vinom, bedankt voor de update (en het werk wat erin gaat zitten!). Top!

Goede info ook!

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ik ben nog steeds niet tevreden over hun reporting systeem. Ik heb gewoon teveel ervaring met gebanned worden voor geen reden. In elke server zit wel een 12 jarig kind dat iedereen en alles loopt te reporten omdat hij ingemaakt wordt... In mijn gevoel kunnen er twee dingen gebeuren:
- Er komen veel te veel reports en Treyarch kan ze nooit allemaal bekijken, dus zullen ze er maar niets mee doen,
- Ze gaan mensen bannen die niet cheaten....

Je kunt gewoon niet altijd beoordelen of iemand cheat of niet, en ik moet nog maar afwachten of ze zelf inderdaad ook zo denken en hoe snel ze iemand gaan bannen...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
Als ik mijn ervaring neem:
1:100 - Hacked echt
5:100 - Gebruikt een modded controller of zoiets.
10:100 - Boost (Wel eens).
20:100 - Gebruikt (wel eens) exploits en glitches.
50:100 - Schreeuwt constant en hoort IMHO niet thuis op CoD.*

*Dit is dus de groep die ik iedereen zie reporten omdat ze worden ingemaakt of een GL schot in hun gezicht krijgen geschoten en dit niet leuk vinden...

Aantallen zijn niet procentueel.. Sommige doen meerdere dingen die niet de bedoeling zijn.

[ Voor 51% gewijzigd door D4NG3R op 25-10-2010 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoe zou je het dan willen zien White?
Mystikal schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 10:52:
Vinom, bedankt voor de update (en het werk wat erin gaat zitten!). Top!

Goede info ook!
No problemo. Ik doe het met plezier en voor de mensen waar veel sites zijn geblokkeerd. Ik noem geen namen ;)

[ Voor 81% gewijzigd door vinom op 25-10-2010 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maffiappie
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-09-2023
Het lijkt mij, in ieder geval als aanstaande server admin, toch weinig problemen geven om hackers even te bannen of te kicken? Cheaters zijn met dedi servers niet een heel groot probleem imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
Maffia, het gaat ook over de Xbox-360/PS3 in die interview :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exi22
NickThissen schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 10:58:
Ik ben nog steeds niet tevreden over hun reporting systeem. Ik heb gewoon teveel ervaring met gebanned worden voor geen reden. In elke server zit wel een 12 jarig kind dat iedereen en alles loopt te reporten omdat hij ingemaakt wordt... In mijn gevoel kunnen er twee dingen gebeuren:
- Er komen veel te veel reports en Treyarch kan ze nooit allemaal bekijken, dus zullen ze er maar niets mee doen,
- Ze gaan mensen bannen die niet cheaten....

Je kunt gewoon niet altijd beoordelen of iemand cheat of niet, en ik moet nog maar afwachten of ze zelf inderdaad ook zo denken en hoe snel ze iemand gaan bannen...
Wat doe je dan als je gebanned bent en je hebt helemaal geen cheats gebruikt?
Zit je dan te mailen naar hun of moet je een klacht indienen ?

Vriend van mij had het zelfde en had van alles geprobeerd maar kon gewoon niet meer gamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
Waarop? Steam? Is al bewezen dat VAC soms gewoon iemand als cheater aangeeft als er een programma als Firefox of MSN op de achtergrond actief is. Ben zelf ook banned geweest voor een week (Was eigenlijk perm), maar ik had mooi bewijs DMV Fraps :+ ... MW2 werd weer unbanned op mn account, en ik kreeg L4D2 cadeau.

[ Voor 3% gewijzigd door D4NG3R op 25-10-2010 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maffiappie
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-09-2023
D4NG3R schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 11:10:
My bad

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben er ook een beetje huiverig voor. Ik weet dat ik nogal vaak gereported ben in MW2 door van die kleuters die niet eens weten hoe een hack eruit ziet. Ik speelde heel lang terug ook op Tournament.com, daar ben ik ook gebanned omdat ik een no-recoil hack zou gebruiken. Dat waren zelfs de medewerkers van Tournament.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser387
D4NG3R schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 11:00:
Als ik mijn ervaring neem:
1:100 - Hacked echt
5:100 - Gebruikt een modded controller of zoiets.
10:100 - Boost (Wel eens).
20:100 - Gebruikt (wel eens) exploits en glitches.
50:100 - Schreeuwt constant en hoort IMHO niet thuis op CoD.*

*Dit is dus de groep die ik iedereen zie reporten omdat ze worden ingemaakt of een GL schot in hun gezicht krijgen geschoten en dit niet leuk vinden...

Aantallen zijn niet procentueel.. Sommige doen meerdere dingen die niet de bedoeling zijn.
En waar is het percentage dat gewoon het spel 'netjes' speelt? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
Dat is "Overig" wat uitkomt op zo'n 40:100 :') ... Het merendeel wat ik tegenkom schreeuwt alle ziektes in de wereld naar mij/anderen. Of denkt hun geaardheid te weten :+ ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exi22
Ja op steam bedoelde ik.
Maar ik ben ook wel eens gereported als cheater maar gelukkig geen slechte ervaringen gehad.

En als je nu geen fraps aan had dan was je de lul geweest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
D4NG3R schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 11:10:
Op de PS3 ben ik niet echt bang voor valsspelers, eerlijk gezegd. Ik ben ze in MW2 nog nooit tegen gekomen in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
Schat ik wel, dan hebben ze een excuus (Wat veel mensen al hebben gehad) met "VAC kijkt naar het geheugen, en niet naar wat jij zelf doet blahblabhalh, dus kan het niet fout hebben blahblahblah".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-06 22:48

Goner

What can I do you for ?

Q:Are dogs gonna kill in one hit?
A:Yes, one bite is all it takes.
nee he ... :(
Q:Is it possible to be shot out of the Chopper Gunner?
A:No, but it can be shot down like any other chopper
Jammer, ziet er best leuk uit namelijk :+ (zit wel in BF:BC2)

[ Voor 49% gewijzigd door Goner op 25-10-2010 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12:13

Mystikal

It never hurts to help!

maffiappie schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 11:08:
Het lijkt mij, in ieder geval als aanstaande server admin, toch weinig problemen geven om hackers even te bannen of te kicken? Cheaters zijn met dedi servers niet een heel groot probleem imo.
Dat is ook mijn idee inderdaad. Je moet gaan vertrouwen op de server admin ipv de ban beleid van Treyarch. Als ik op een server niet eerlijk behandeld word, ga ik naar een andere server. Zo leer je toch wat goede en slechte servers zijn??

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundstorm2010
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 03-07 14:07
Yup... Meestal als mensen denken dat je een hacker bent, dan zou je het gewoon moeten opnemen met xfire of fraps... Zo heb je altijd bewijs en kunnen ze je niks maken...

Das nou het jammere aan MW2... Gelukkig dat in BO weer ds komt... ALs admins je willen kicken ga je gewoon naar de volgende en volgende enzovoort :) ook als je denkt dat de admins of andere mensen hacken 8)7

[ Voor 8% gewijzigd door Soundstorm2010 op 25-10-2010 11:35 ]

Build To PLay /\ Kicking Ass, and Taking Names // My New Specs 2024 // Orgin: PitBullNL2010 // Steam: PitBullNL2010 //

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
bram1984 schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 11:31:
[...]

Op de PS3 ben ik niet echt bang voor valsspelers, eerlijk gezegd. Ik ben ze in MW2 nog nooit tegen gekomen in ieder geval.
Ben al meerdere malen gasten tegengekomen met zo'n ding:
http://gizmodo.com/245810...-mouse-controller-for-ps3

Sorry hoor, maar dat vind ik gewoonweg cheap.. Ik vind de consoles juist prettig omdat iedereen gelijk is vanwege de controller/hardware. Je hebt gewoon een groot voordeel als je met zo'n ding komt aankakken. (Ik heb zelf geen PS3, maar heb het al meerdere malen meegemaakt bij een vriend).

Ikzelf zie dat gewoon als een "modded controller". Heb nog nooit iemand reported though (Geen idee hoe dat moet op de PS3). Maar als ik het wel weet zou ik het zo doen :@ ...

[ Voor 13% gewijzigd door D4NG3R op 25-10-2010 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exi22
Ja ik speel ook soms op de console mw2 en valt gewoon op dat de meeste daar rustig met een muis zitten te gamen.
En dan kom ik met mijn controller en ik ben een pc gamer en dan moet ik blij zijn als ik 1 kill heb want ik ben toch langzamer dan iemand met een muis.

Plus ze hebben ook die auto aim er bij dus ze hebben echt wel voordeel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundstorm2010
wie heeft er auto aim aan staan ?? Zover ik weet alleen mensen met een pc controler een auto aim, maar dat zou ik niet weten.

maar met muis heb je geen auto aim hoor ;) AND i can KNOW :P

Build To PLay /\ Kicking Ass, and Taking Names // My New Specs 2024 // Orgin: PitBullNL2010 // Steam: PitBullNL2010 //

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
Hij heeft het over een console. Dus dat Aim Assist.

nvm, zijn post is nogal verwarrend.. Ik weet het niet meer :P.

[ Voor 41% gewijzigd door D4NG3R op 25-10-2010 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exi22
D4NG3R schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 11:47:
Hij heeft het over een console. Dus dat Aim Assist.

nvm, zijn post is nogal verwarrend.. Ik weet het niet meer :P.
ja sorry aim assist bedoel ik dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
D4NG3R schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 11:34:
[...]

Sorry hoor, maar dat vind ik gewoonweg cheap.. Ik vind de consoles juist prettig omdat iedereen gelijk is vanwege de controller/hardware. Je hebt gewoon een groot voordeel als je met zo'n ding komt aankakken. (Ik heb zelf geen PS3, maar heb het al meerdere malen meegemaakt bij een vriend).

Ikzelf zie dat gewoon als een "modded controller". Heb nog nooit iemand reported though (Geen idee hoe dat moet op de PS3). Maar als ik het wel weet zou ik het zo doen :@ ...
Ik, en vele anderen gebruiken een muis op de PS3, dus succes met reporten. :+

Dit zijn gewoon vrij verkrijgbare 3rd party controllers, dus er is niks "modded" aan. Deze discussie is al vaker gevoerd, dus ik ga er verder ook niet op in. Daarvoor kun je in het FRAGnStein topic terecht (geweldig ding trouwens!).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Preau
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Hij is nu te koop op Steam, wel redelijk prijzig €59,99 maarja voor de handigheid van steam heb ik het ervoor over.

Afbeeldingslocatie: http://i52.tinypic.com/16k0v10.jpg
:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 238040

[...]

Ik zie niet in wat hier fout aan is. Het is een keuze die je maakt om wel of niet zo'n ding te gebruiken. Als jij het aflegt tegen iemand met zo'n apparaat waarom ga je het dan zelf ook niet gebruiken? Dit is zoals gezegd gewoon vrij verkrijgbare hardware. Stel iemand speelt op de PC met een antieke bal muis tegen iemand met een, let's say 3500 dpi lasermuis :P Moet die balmuis gebruiker dan ook maar de ander gaan reporten? Want ja, die heeft wel een voordeel, veel nauwkeuriger en sneller richten :/ :')
Het staat je vrij om ook zo'n FragFX ding te gebruiken. Niet? Prima, maar dan verder ook niet zeuren.
Preau schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 12:05:
Hij is nu te koop op Steam, wel redelijk prijzig €59,99 maarja voor de handigheid van steam heb ik het ervoor over.

[afbeelding]
:D
Hoezo? De DVD versie werkt ook gewoon in Steam en als ie eenmaal is geïnstalleerd en geactiveerd is hij ook gewoon opnieuw te downloaden mocht hij opnieuw geïnstalleerd moeten worden en er iets met de DVD zijn. Wat betreft is er weinig verschil naar mijn weten behalve de prijs. Of ik moet iets over het hoofd zien? De DVD versie kun je makkelijk voor onder de 40 euro vinden.

[ Voor 49% gewijzigd door Anoniem: 238040 op 25-10-2010 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 266471

[...]

Stuurtje voor race spellen dus ook?
Ik vind het top uitvinding zou niet zonder de frag fx meer kunnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
vinom schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 11:05:
Hoe zou je het dan willen zien White?
Gewoon overlaten aan de server admins. In mijn ervaring zijn er bijna nooit cheaters in games met dedicated servers. Als je een beetje fatsoenlijke server hebt waar vaak admins aanwezig zijn worden ze meteen van die server gebanned (dit is dus anders dan van het hele spel gebanned!) en zijn er dus bijna nooit cheaters. Natuurlijk kunnen die server admins je ook bannen als ze denken dat je cheat hoewel dat niet waar is, maar dan ben je 1 server kwijt en niet je hele game.

Ik vind dat Treyarch gewoon niet het recht heeft om iemand z'n game af te pakken tenzij ze gewoon keihard bewijs hebben dat diegene daadwerkelijk aan het cheaten is. En een video in theater mode is gewoon nooit hard bewijs.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
bram1984 schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 11:57:
[...]

Ik, en vele anderen gebruiken een muis op de PS3, dus succes met reporten. :+

Dit zijn gewoon vrij verkrijgbare 3rd party controllers, dus er is niks "modded" aan. Deze discussie is al vaker gevoerd, dus ik ga er verder ook niet op in. Daarvoor kun je in het FRAGnStein topic terecht (geweldig ding trouwens!).
Er zijn ook 3rd party controllers met programable keys verkrijgbaar. En deze zijn gewoon knetterhard bannable :+.. Dus ja, deze is bannable als meerdere spelers het er over eens zijn dat het een behoorlijk voordeel geeft.

Ik blijf erbij dat ik het sneu vind, en dat als je met een muis wilt spelen je maar terug gaat naar de PC. Gelukkig speel ik 99% van de tijd op de Xbox-360 waar ik nog nooit een muis speler ben tegengekomen.

[ Voor 13% gewijzigd door D4NG3R op 25-10-2010 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 338166

bram1984 schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 11:31:
[...]

In het begint waren ze er wel degelijk.
Care packages....Javalinc4.......no recoil heb ik ook een paar keer gezien(valt nogal op als iemand een lmg helemaal leegschiet zonder ook maar 1 cm recoil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

D4NG3R schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 12:19:
[...]

Ik blijf erbij dat ik het sneu vind, en dat als je met een muis wilt spelen je maar terug gaat naar de PC. Gelukkig speel ik 99% van de tijd op de Xbox-360 waar ik nog nooit een muis speler ben tegengekomen.
Als je niet kan winnen moet je er misschien ook 1 aanschaffen?
Ik speel ook f1 2010 en daar rijdt bijna iedereen met een stuurtje en zijn ook sneller
vaak maar ik ga niet zeuren dat het niet eerlijk is want kan het zelf ook aanschaffen.

In ieder geval veel zin in BO hopelijk zit er genoeg nieuws in, in elkgeval wel zin
in zombie mode beetje raggen..

[ Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 266471 op 25-10-2010 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Preau
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Anoniem: 238040 schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 12:09:
Hoezo? De DVD versie werkt ook gewoon in Steam en als ie eenmaal is geïnstalleerd en geactiveerd is hij ook gewoon opnieuw te downloaden mocht hij opnieuw geïnstalleerd moeten worden en er iets met de DVD zijn. Wat betreft is er weinig verschil naar mijn weten behalve de prijs. Of ik moet iets over het hoofd zien? De DVD versie kun je makkelijk voor onder de 40 euro vinden.
Omdat ik dan niet hoef te wachten op het doosje en hem van te voren al kan downloaden, daarnaast vind ik het nooit erg om via steam wat meer te betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
Waarom zou ik mee gaan doen aan iets wat ik dieptriest vind :? Ik heb trouwens nooit gezegt dat ik er niet van kan winnen, maar ik vind het triest als je een voordeel hebt T.O.V 99% van de andere spelers door andere hardware te gebruiken.. Dit vond ik altijd juist het mooie van consoles, iedereen speelt op gelijke kwaliteit. Op dezelfde hardware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Misschien blijven hangen in de tijd van nintendo 8 bit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
Meh. Ik houd er gewoon niet van dat mensen serieus geld willen steken in iets om beter te worden.. het blijft immers een spel..? Bij toernooien ect zijn ze ook niet toegestaan. Dus op professionele basis doe je er ook niks goeds aan.

Ik speel zelf gewoon lekker vanilla op mn console, standaard MS meuk. En als ik bij anderen op de PS3 speel gewoon standaard Sony meuk.

[ Voor 22% gewijzigd door D4NG3R op 25-10-2010 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
D4NG3R schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 11:32:
Schat ik wel, dan hebben ze een excuus (Wat veel mensen al hebben gehad) met "VAC kijkt naar het geheugen, en niet naar wat jij zelf doet blahblabhalh, dus kan het niet fout hebben blahblahblah".
Vreemd verhaal eigenlijk, normaal gesproken zijn bans niet real-time en wordt er geen tijd en datum van het vergrijp verstrekt.

@White
Dat is ook wat ik vind, admins zijn voldoende.

@Dang3r wat betreft die muiscontrollers, die zijn er ook op de xbox. je kan niet weten of je ze tegenkomt, IMHO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-03 09:18

Xenomorphh

Soep met Ballen

D4NG3R schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 12:31:
Meh. Ik houd er gewoon niet van dat mensen serieus geld willen steken in iets om beter te worden.. het blijft immers een spel..? Bij toernooien ect zijn ze ook niet toegestaan. Dus op professionele basis doe je er ook niks goeds aan.
Dus jij vind het niet nodig om een zeg een razer muis van 50 euro te gebruiken op je pc, boven een muis van sweex van 2 euro? Ik wordt ook beter met zo'n muis van razer. Als mensen dat ook voor een console willen vind ik dat gewoon hun keus, dat jij dat niet eerlijk vind is jou keus want je kunt het zelf ook kopen.

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
@ Reemprive. Ik kreeg een datum en tijd toegekend wanneer mijn "Cheating" geconstateerd werd, ik was toen filmpjes aan het opnemen voor iemand.. Stond ook mooi een tijd en datum rechtsonderin omdat ik niet full screen speel :+.

Muiscontrollers merk ansich niet veel aan. Maar als de persoon die constant 1e staat gaat claimen zo goed te zijn door een muiscontroller heb ik wel zoiets van: Bah.. Kun je niet "net zo goed" spelen met een gewone controller zoals de rest van ons?
Xenomorphh schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 12:34:
[...]

Dus jij vind het niet nodig om een zeg een razer muis van 50 euro te gebruiken op je pc, boven een muis van sweex van 2 euro? Ik wordt ook beter met zo'n muis van razer. Als mensen dat ook voor een console willen vind ik dat gewoon hun keus, dat jij dat niet eerlijk vind is jou keus want je kunt het zelf ook kopen.
Beetje tegensprekend.. Als ik het niet eerlijk vind, en het zelf ook ga gebruiken spreek je een beetje van "Wat u niet wilt wat u niet geschied..." anyway, we gaan nogal offtopic.

[ Voor 39% gewijzigd door D4NG3R op 25-10-2010 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundstorm2010
nog 16 dagen :(:( wa gaat de dagen langzaam dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
Idd :@....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundstorm2010
Hopelijk heeft FRS in roosendaal het spel op tijd, want sta om half9 voor de deur en ga niet eerder weg voordat ik hem heb :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exi22
Ik hoop dat hij op de release date in de brievenbus ligt.
Mediaoffer heeft wel gezegd dat ze genoeg exemplaren binnen krijgen......

Ik wacht af want vorige keer met gta4 kwam die een week te laat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Agh, ik ben toch wel drie dagen zoet met de SP, maar als de game eerder geleakt word en de game komt later in de bus, dan heb ik een probleem :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
Ik weet nou niet wat ik beter kan doen.. Ik stel mn preorder constant uit, en wil hem toch echt vanmiddag of uiterlijk morgen pre-orderen.. Ik kan hem voor 55 euro pre-orderen bij een "echte" winkel (Gameshop Hengelo) waar ik hem direct kan ophalen zodra de winkel open is. Of ik preorder hem voor 50 euro bij een willekeurige online shop, die mij alleen zekerheid kunnen bieden dat hij "Binnen 3 dagen" bij mij ligt..

Het is immers ook maar 5 euro :P....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundstorm2010
Ik had niet getwijfeld... Liever iets meer te betalen en zelfde dag het spel hebben dan iets minder betalenn en dan maar afwachten wanneer die binnenkom :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
Vanmiddag maar even bellen of ze 100% zeker voldoende vooraad hebben, en dat ze niet mensen die geen pre-order hebben geplaatst. Maar wel eerder als mij er waren, een gereserveerd kopie geven..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundstorm2010
uhm... heb je geen freerecordshop of een andere game winkel in de buurt ??

Dan weet je zeker dat je hem hebt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
Zit er ook wel ja, hoe duur is hij daar dan?
60 euro dus.. Meh

[ Voor 17% gewijzigd door D4NG3R op 25-10-2010 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exi22
Is er al iets bekend of media markt de game in de nacht verkoopt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundstorm2010
Tja, het is wat je zelf wilt... ik doe het wel... weet je zeker dat je hem hebt ;)

Maar de keuze is nog steeds aan je zelf _/-\o_

[ Voor 3% gewijzigd door Soundstorm2010 op 25-10-2010 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
D4NG3R schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 12:34:
@ Reemprive. Ik kreeg een datum en tijd toegekend wanneer mijn "Cheating" geconstateerd werd, ik was toen filmpjes aan het opnemen voor iemand.. Stond ook mooi een tijd en datum rechtsonderin omdat ik niet full screen speel :+.
Welk spel was dat dan? Ik heb lopen zeuren om een datum en tijd, die gaven ze alleen onder geen beding. Alleen dat feit maakt VAC in mijn ogen nogal discutabel.

Ik sta om 8 november om 23:50 met mijn broertjes voor de deur bij Game Mania, 00:10 ben ik aan het installeren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
MW2 zoals ik al zij. Ik heb aangegeven dat als ik geen tijd/bewijs krijg ik stappen ging ondernemen om mijn recht te bewijzen. Heb direct een tijd gekregen. Heb meteen mijn FRAPS bestanden erbij gepakt en binnen 5 mins mijn video getoond.. Nog geen dag later kreeg ik een mail terug dat het er IDD op leek dat VAC het fout had.

MW2 MP werd unbanned, en ik kreeg een code om L4D2 te downloaden/cadeau te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 225842

Soundstorm2010 schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 12:59:
Ik had niet getwijfeld... Liever iets meer te betalen en zelfde dag het spel hebben dan iets minder betalenn en dan maar afwachten wanneer die binnenkom :P
Idd, dat had ik met L4D2 bij Cdwow. Pre-order, ik kreeg 'm 1,5 maand later!! 10x gemaild, gezegd ik heb niks gekregen (na 5 standaard mails). Kreeg ik geld terug, dag later lag die in de bus :+ :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
D4NG3R schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 13:24:
MW2 zoals ik al zij. Ik heb aangegeven dat als ik geen tijd/bewijs krijg ik stappen ging ondernemen om mijn recht te bewijzen. Heb direct een tijd gekregen. Heb meteen mijn FRAPS bestanden erbij gepakt en binnen 5 mins mijn video getoond.. Nog geen dag later kreeg ik een mail terug dat het er IDD op leek dat VAC het fout had.

MW2 MP werd unbanned, en ik kreeg een code om L4D2 te downloaden/cadeau te doen.
Ja! Jij zat waarschijnlijk bij die 12.000 die gebanned waren! Normaal gesproken zijn ze niet zo vriendelijk: Ban MW2(vervolg)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
Denk het wel, maar ik had IIG harde bewijzen :+ .. Heb dat account aan een vriend gegeven (stond alleen MW2 en HL:DM op). Omdat ik MW2 al op de Xbox-360 had en graag met een 100% schone lei wou beginnen. Heb de L4D2 code op mn nieuwe account gebruikt, en geniet er nog van :).

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.